شما اینجا هستید

سکس ضربدری. آری یا نه

101 posts / 0 new
آخرین پست
safire_eshgh_live
عکس های safire_eshgh_live
آف لاین
عضو از: 1391-01-19 12:03
پست ها: 5629

سکس ضربدری

سلام...
اونایی که میگن خیانت به زنشون قابل تحملتر از سکس ضربدریه آدمای خودخواهی هستن
این قابل تامل و البته ستایش است که با جرات و جسارت پا روی خودخواهی خودت بگذاری و اجازه بدهی همسر محترمت همگام با خودت از لذت سکس بهره مند بشه
خیلیا عاشق پرنده هستن ولی خودخواهی اونا باعث میشه پرنده بیچاره رو توی قفس زندانی کنن و تماشا کنن
ولی آدمایی هستن که پرنده رو دوست دارن ولی نه توی قفس بلکه آزاد آزاد بنابراین من اسم این کار رو شجاعت میذارم
چون شجاعت میخواد که آدم از خودش بگذره و غل و زنجیرهای بیهوده ای رو که به اسم غیرت به خورد ما دادندرو پاره کنه و مثل یه آدم جنتلمن و با شخصیت اجازه بده که همسرش که اونم یه انسانه مثل مردها و احساساتش هم بیشتره، از زندگیش لذت ببره
و چه بهتره که بر خلاف آدمای خیانتکار، در کمال صداقت در کنار هم و با هم خوش بگذرونن.
میدونید نهایت عشق و دوست داشتن چیه؟؟؟؟
اینه که اگه واقعا به همسرت عشق میورزی خودتو کنار بزنی و احساسات احمقانه و غیرتگونه خودتو کنترل کنی و بزاری زنت هم در کنارت خوش بگذرونه
وقتی با همه وجودت عاشق باشی از لذت بردن زنت خوشحال میشی نه ناراحت و بقول لمپنها بی غیرت
بی غیرتی اینه که دور از چشم زنت سکس کنی
بی غیرتی اینه که زنتو محدود کنی و خودت بی پروا و آزاد باشی
بر عکس نهایت عاشق پیشگی همین سکس ضربدریه
سکس ضربدری فقط از عهده انسانهای باشرافت و شجاع برمیاد
ببخشین خیلی شد
ممنون از حوصلتون
ناشناسی بیکس ،نیمه شب هم حتی ،اگر از کوچه تنهایی قلبم گذرد ،عطر بدرود و درودش ،در دلم خواهدماند.........
تو که دیریست در این کوچه اقامت داری............................
**امید**

بالا
0 لایک
امیل
عکس های امیل
آف لاین
عضو از: 1391-12-12 17:28
پست ها: 259

لطفا خصوصی ندید

دوستان با تشکر از همه کاربران عزیزی که وقت گذاشتن و نظراتشون رو توی این تایپک درج کردن ، دوباره خواهش میکنم نظرتون رو داخل تایپک درج کنید که دوستان دیگه هم ازش استفاده کنن. از همه ی شما سپاسگذارم.

بالا
0 لایک
hedyejoon
عکس های hedyejoon
آف لاین
عضو از: 1391-09-05 20:28
پست ها: 71

منم مخالفم

emill911 نوشت:
باورتون بشه یا نه انسانیت به قدری نزول کرده که بعضیا واقعا
همچین کاری رو با افتخار انجام میدن.

من خودم مخالف سرسخت این نوع سکس هستم.ولی جدای این موضوع به نظرم بیان شما درست نیست امیل جون...
شما نباید به صرف اینکه با این کار مخالفید کسایی که اینکارو دوس دارن متهم کنید که انسانیت ندارن...نظر و علایق هرکسی برای خودش محترمه عزیزم

بالا
0 لایک
امیل
عکس های امیل
آف لاین
عضو از: 1391-12-12 17:28
پست ها: 259

تشکر

هدیه جون از اینکه به تایپک سر زدی و نظر دادی ممنونم وبابت تذکر بجا و درستت بیشتر ممنونم

بالا
0 لایک
امیل
عکس های امیل
آف لاین
عضو از: 1391-12-12 17:28
پست ها: 259

تایپک)چرا سکس ضربدری؟(از لوتی

دوستان دیشب به تایپک )چرا سکس ضربدری؟(از سایت لوتی که یکی از مهمانهای این تایپک معرفی کردن سرزدم و مطالعه کردم. تایپک خیلی خوبیه و سرزدن به این تایپک خالی از لطف نیست. همچنان منتظر نظرهای خوبتون هستم.

بالا
0 لایک
مینا 20
آف لاین
عضو از: 1391-06-12 16:33
پست ها: 6

ضربدری

سلام دوباره
بچه ها همونطور که قبلا گفتم من کاملا موافقم
چون تجربه کردم ونه تنها مشکلی برامون بوجود نیومده بلکه زندگیمون خیلی هم شیرینتر شده
دیدم که بسیاری از کاربران به این موضوع پراخته اند که این نوع سکس باعث به هم ریختن زندگی میشه
نظر من اینه که بیشتر امار طلاق در مملکت ما مربوط به مسایل سکسی هست
ولی به خاطر حجب وحیا این مورد را متاسفانه اکثر ذوجها مطرح نمیکنن
وبا گفتن کلمه با هم تفاهم نداریم موضوع رو خاتمه میدن
در صورتی که اگه مسایل سکسی تو جامعه ما حل بشه خود به خود جلوی خیلی از طلاقها هم گرفته میشه
من به عنوان شخصی که چند بار تجربه این کارو داشتم به کسانی که علاقه به این نوع سکس دارن چند پیشنهاد دارم
اول اینکه زنو شوهر باید عاشق همدیگه باشن و همو تا پای جون دوست داشته باشن
دوم به هیچ عنوان به هم دروغ نگن و هیچ چیزی رو از هم مخفی نکنن
سوم از سکس با همدیگه نهایت لذت رو ببرن و
چهارم در انتخاب ذوج نهایت دقت رو بخرج بدن و با کسانی رابطه داشته باشن که از لحاظ فکری و شخصیتی و رفتاری و اجتماعی تقریبا در یک سطح باشن
زنو شوهر هر دو از دیدن سکسشون با دیگری لذت ببرن و حس حسادتو کنار بزارن
تو این رابطه زیاد افراط نکنن به نظر من هر 3ماه یکبار بیشتر نشه
فقط با ذوجی که زنو شوهر باشن رابطه داشته باشن
من به هیچ عنوان با مجرد و یا دوست پسر و دختر و صیغه ای و ........ پیشنهاد نمیکنم
و در اخر از تمام افرادی که مجرد هستند و برامون پیام و درخواست دوستی نمیدن صمیمانه تشکر میکنم

بالا
0 لایک
مینا 20
آف لاین
عضو از: 1391-06-12 16:33
پست ها: 6

ضربدری

سلام دوباره
بچه ها همونطور که قبلا گفتم من کاملا موافقم
چون تجربه کردم ونه تنها مشکلی برامون بوجود نیومده بلکه زندگیمون خیلی هم شیرینتر شده
دیدم که بسیاری از کاربران به این موضوع پراخته اند که این نوع سکس باعث به هم ریختن زندگی میشه
نظر من اینه که بیشتر امار طلاق در مملکت ما مربوط به مسایل سکسی هست
ولی به خاطر حجب وحیا این مورد را متاسفانه اکثر ذوجها مطرح نمیکنن
وبا گفتن کلمه با هم تفاهم نداریم موضوع رو خاتمه میدن
در صورتی که اگه مسایل سکسی تو جامعه ما حل بشه خود به خود جلوی خیلی از طلاقها هم گرفته میشه
من به عنوان شخصی که چند بار تجربه این کارو داشتم به کسانی که علاقه به این نوع سکس دارن چند پیشنهاد دارم
اول اینکه زنو شوهر باید عاشق همدیگه باشن و همو تا پای جون دوست داشته باشن
دوم به هیچ عنوان به هم دروغ نگن و هیچ چیزی رو از هم مخفی نکنن
سوم از سکس با همدیگه نهایت لذت رو ببرن و
چهارم در انتخاب ذوج نهایت دقت رو بخرج بدن و با کسانی رابطه داشته باشن که از لحاظ فکری و شخصیتی و رفتاری و اجتماعی تقریبا در یک سطح باشن
زنو شوهر هر دو از دیدن سکسشون با دیگری لذت ببرن و حس حسادتو کنار بزارن
تو این رابطه زیاد افراط نکنن به نظر من هر 3ماه یکبار بیشتر نشه
فقط با ذوجی که زنو شوهر باشن رابطه داشته باشن
من به هیچ عنوان با مجرد و یا دوست پسر و دختر و صیغه ای و ........ پیشنهاد نمیکنم
و در اخر از تمام افرادی که مجرد هستند و برامون پیام و درخواست دوستی نمیدن صمیمانه تشکر میکنم

بالا
0 لایک
امیل
عکس های امیل
آف لاین
عضو از: 1391-12-12 17:28
پست ها: 259

تشکر از مینای عزیز به خاطر

تشکر از مینای عزیز به خاطر نظر و توضیحات خوبش و همه دوستانی که از این تایپک بازدید میکنن و نظر میدن.

بالا
0 لایک
امیل
عکس های امیل
آف لاین
عضو از: 1391-12-12 17:28
پست ها: 259

خواهش میکنم در مورد موضوع تایپک خصوصی ندین

سلام دوباره.
دوستان خواهش میکنم نظرات خوبتون رو در مورد موضوع تایپک فقط داخل تایپک درج کنید که همه دوستان بتونن ازش استفاده کنن. از دیروز داخل تایپک هیچ نظری درج نشده ولی خصوصی من پر شده از نظرات کاربران عزیز.
باز هم از همه دوستانی که به بنده لطف دارن تشکر میکنم.

بالا
0 لایک
safire_eshgh_live
عکس های safire_eshgh_live
آف لاین
عضو از: 1391-01-19 12:03
پست ها: 5629

من موافقم

hedyejoon نوشت:
emill911 نوشت:
باورتون بشه یا نه انسانیت به قدری نزول کرده که بعضیا واقعا
همچین کاری رو با افتخار انجام میدن.

من خودم مخالف سرسخت این نوع سکس هستم.ولی جدای این موضوع به نظرم بیان شما درست نیست امیل جون...
شما نباید به صرف اینکه با این کار مخالفید کسایی که اینکارو دوس دارن متهم کنید که انسانیت ندارن...نظر و علایق هرکسی برای خودش محترمه عزیزم

ok
نوشتم که:
تقدیم به مردان عزیز و خانمهای محترم جهت همسرانشان:
وقتـــی آلتت را به فاحشـــه ها عـــادت میدهی...
توقـــع نداشته باش زنـــت باکـــره باشد...
زیـــاد زور نـــزن هیچ اعتباری نیست،
ســـری کـــه الان روی شانه هـــایت هست،
فــــــردا،
لای پـــای دیگـــری نباشد...
اگه حقیقته نظر بده لطفا
به افتخار خودت و حقیقت
اما مساله سکس ضربدری و موازی و گروهی فرق میکنه من خودم از طرفداران پرو پاقرص آزادی و سکس و لذت هستم
میتونین به پروفایلم سربزنین و نظرمو بدونین
مرسی و ممنون
به امید آزادی
امید

بالا
0 لایک
امیل
عکس های امیل
آف لاین
عضو از: 1391-12-12 17:28
پست ها: 259

سفیر عشق

راستش منظورت رو از نقل قولی که گذاشتی نفهمیدم اما مورد بعدی. مگه کسی هست که طرفدار آزادی و لذت و سکس نباشه منتها انسان متمدن به خاطر اخلاقیات و قدرت تفکری که داره میتونه از بعضی لذتها چشم پوشی کنه. به قول کءولیو: آزادی همان بی تعهدی نیست. آزادی توانایی انتخاب و تعهد به آن انتخاب است.

بالا
0 لایک
Parsi Sexi
عکس های Parsi Sexi
آف لاین
عضو از: 1391-11-20 17:41
پست ها: 3304

بسم الله الرحمن الرحیم

با نام و یاد الله-باید بگم که سکس ضبدری گناه کبیره است.
هرکس هم سکس ضبدری کند طبق قوانین اسلام و قرآن باید به مدت سه ماه کیر 450فقیه را لیسیده و امام خامنه ای او را به شدت بگایند.
کفاره نلیسیدن کیر فقیه برای هر روز آب کیر دادن به 500زن شیعه 12امامی و 475دختر شیعه جعفری است.
اگر که به امام خامنه ای ندهد-باید 180بار در روز توبه کرده و زن خود را به مدت سه ماه به بردگی امام درآورده تا باهام سکس خشن داشته باشند.
پس از پایان مجازات و کفاره ها حکم شوهر سنگسار و زن طبق دستورات قرآن کریم مرتد شناخته شده و به کلکسیون کس های مرتد امام افزوده میشود و باید حداقل روزی 45بار به امام کس بدهد.
این بود مجازات سکس ضبدری!

بالا
0 لایک
danyal31
عکس های danyal31
آف لاین
عضو از: 1391-12-12 07:14
پست ها: 133

♥ مجردها و اونهایی که مهر عقدشون هنوز خشک نشده حق نظر ... ♥

♥ شما و دوستانی که مجرد هستن یا هنوز مهر دفتر عقد شون خشک نشده فکر نمیکنم این رو تجربه کرده باشن و بتونن جای کسایی باشن که اینکارو انجام میدن منظورم سکس ضربدری هست و بنا براین نظرشون نه قابل قبوله و میشه اسمشو گذاشت نظر ... من با اسمهای مختلف توسایت عضو بودم و خیلی با اونهایی که اهل ضربدری هستن صحبت کردم ... حتی اونایی که متاهل بودن هم مخالف بودن هم زن وهم شوهر هردو رابطه پنهانی داشتن و خیلی جالبه عرض کنم من خودم با خانمی آشنا شدم و حتی با ایشان سکس گروهی کردیم یعنی ما 3 نفر و اون تک بود و یکی از کسایی بود که تو سایت لوتی خودشو مخالف عنوان کرده بود ... و امثال اینها زیادن و یا کسی که تو سایت آویزون مجرد بود و مخالف 100% ولی تو همین سایت شدیدآ دنبال ضربدریه بعدچندسال زندگی متاهلی ... پس اول ازدواج کنید ... چندین سال زندگی کنید واگر اون زمان رای دادید میشه روش حساب کرد .... خوش باشید ... ♥

دوست عزیزی که نوشتن گناه کبره است .... بگم اگه دنبال ثوابه تواین سایت نیست عزیزم بروهیئت محل ...اینجا سر تاپاش گناه محسوب میشه ♣

بالا
0 لایک
Parsi Sexi
عکس های Parsi Sexi
آف لاین
عضو از: 1391-11-20 17:41
پست ها: 3304

باید بطلبد

danyal31 نوشت:
♥ شما و دوستانی که مجرد هستن یا هنوز مهر دفتر عقد شون خشک نشده فکر نمیکنم این رو تجربه کرده باشن و بتونن جای کسایی باشن که اینکارو انجام میدن منظورم سکس ضربدری هست و بنا براین نظرشون نه قابل قبوله و میشه اسمشو گذاشت نظر ... من با اسمهای مختلف توسایت عضو بودم و خیلی با اونهایی که اهل ضربدری هستن صحبت کردم ... حتی اونایی که متاهل بودن هم مخالف بودن هم زن وهم شوهر هردو رابطه پنهانی داشتن و خیلی جالبه عرض کنم من خودم با خانمی آشنا شدم و حتی با ایشان سکس گروهی کردیم یعنی ما 3 نفر و اون تک بود و یکی از کسایی بود که تو سایت لوتی خودشو مخالف عنوان کرده بود ... و امثال اینها زیادن و یا کسی که تو سایت آویزون مجرد بود و مخالف 100% ولی تو همین سایت شدیدآ دنبال ضربدریه بعدچندسال زندگی متاهلی ... پس اول ازدواج کنید ... چندین سال زندگی کنید واگر اون زمان رای دادید میشه روش حساب کرد .... خوش باشید ... ♥

دوست عزیزی که نوشتن گناه کبره است .... بگم اگه دنبال ثوابه تواین سایت نیست عزیزم بروهیئت محل ...اینجا سر تاپاش گناه محسوب میشه ♣


اگر قسمت شود میروم-باید صاحب هیئت مرا بطلبد.

بالا
0 لایک
power.pen
عکس های power.pen
آف لاین
عضو از: 1391-11-06 14:27
پست ها: 329

تو شهوانيو كلا ساييديا

يه مدت ملتو سر قضيه گى و هم جنس بازى ..
حالام چسبوندى به ضربدرى...
بس كن ديگه , بكش بيرون.

بالا
0 لایک
امیل
عکس های امیل
آف لاین
عضو از: 1391-12-12 17:28
پست ها: 259

اشتباه گرفتی

power.priz نوشت:
يه مدت ملتو سر قضيه گى و هم جنس بازى ..
حالام چسبوندى به ضربدرى...
بس كن ديگه , بكش بيرون.

دوست عزیز این اولین و تنها تایپک منه. در مورد گی و همجنس بازی هم نه تایپک داشتم نه پست گذاشتم.فکر کنم اشتباه گرفتی.

بالا
0 لایک
امیل
عکس های امیل
آف لاین
عضو از: 1391-12-12 17:28
پست ها: 259

سلام دوباره به دوستان

بچه ها فکر میکنید چرا ضربدری داره تو کشور ما با سرعت بالایی رواج پیدا میکنه؟ پروفسور همایون نجفی استادیار دانشگاه شهید بهشتی در این مورد گفتن: «اکثر زنان ایرانی به این نتیجه رسیده اند که شوهرانشان به دلیل تنوع طلبی زایدالوصفی که دارند خواه یا ناخواه به رابطه با زنان دیگر روی میآورند پس چه بهتر که این خیانت به جای اینکه پنهانی و به دور از نظر و اراده ی آنها انجام بگیرد با اجازه و همکاری آنان انجام شود تا خودشان نیز از این رابطه دستی بر آتش داشته باشند و نیازهای جنسی خود را بر آورده کرده و از این تنوع لذت ببرند.»

بالا
0 لایک
امیل
عکس های امیل
آف لاین
عضو از: 1391-12-12 17:28
پست ها: 259

علل اجتماعی

پروفسور همایون نجفی برخورد پلیس را در کنترل فضای عمومی و پارکها و بوستانها، عامل اصلی رونق بیش ازحد سکسهای ضربدری و ورود روابط سکسی به درون خانواده ها دانسته و بیان کرد وقتی یک فرد جوان نتواند آزادانه نیازهای سکسی و غرایز جنسی و علایق و آرزوهای خود را عملی سازد خود به خود سکس ضربدری میتواند به عنوان بهترین و مطمءن ترین راه ارضای غرایز جنسی مطرح شود.چنانچه وضع به همین منوال پیش رود به زودی خواهیم دید که سکس ضربدری به عنوان یک تفریح عادی و کم هزینه و بسیار مهیج در بین زوجهای ایرانی تبدیل خواهد شد.

بالا
0 لایک
امیل
عکس های امیل
آف لاین
عضو از: 1391-12-12 17:28
پست ها: 259

دلسرد شدم

یعنی تو این سایت فقط تایپکهایی که عکس و فیلم سکسی دارن پرطرفدارن؟ نمیدونم چرا دوستان در مورد موضوعی که به همه مربوطه(مخصوصا کسایی که تو ایران زندگی میکنن) نظر نمیدن و بحث نمیکنن. دارید کم لطفی میکنید .

بالا
0 لایک
safire_eshgh_live
عکس های safire_eshgh_live
آف لاین
عضو از: 1391-01-19 12:03
پست ها: 5629

emilllllllllllllllllllllll

emill911 نوشت:
راستش منظورت رو از نقل قولی که گذاشتی نفهمیدم اما مورد بعدی. مگه کسی هست که طرفدار آزادی و لذت و سکس نباشه منتها انسان متمدن به خاطر اخلاقیات و قدرت تفکری که داره میتونه از بعضی لذتها چشم پوشی کنه. به قول کءولیو: آزادی همان بی تعهدی نیست. آزادی توانایی انتخاب و تعهد به آن انتخاب است.

ok
merci ke nazar dadin
amma profile mano bekhoono be sedagat pey bebarrrrrrrrrrrr
taaahhoodo mishe az goftehaye dakehel profilam did va lams kard
entekhab ra ham hamintorrrrrrrrrrrr
amma hanooz be azadi nARESIDAM MAN

بالا
0 لایک
safire_eshgh_live
عکس های safire_eshgh_live
آف لاین
عضو از: 1391-01-19 12:03
پست ها: 5629

آدمک... آدمک آخر

آدمک...

آدمک آخر دنياست،بخند...
آدمک مرگ همين جاست،بخند.
آدمک خر نشوي گريه کني!...
کل دنيا سراب است ،بخند.
دست خطي که تو را عاشق کرد!
شوخي کاغذي ماست،بخند...
آن خدايي که بزرگش خواندي،
بخدا مثل تو تنهاست، .......بخند...

بالا
0 لایک
safire_eshgh_live
عکس های safire_eshgh_live
آف لاین
عضو از: 1391-01-19 12:03
پست ها: 5629

100% are

100% are

بالا
0 لایک
امیل
عکس های امیل
آف لاین
عضو از: 1391-12-12 17:28
پست ها: 259

؟؟؟؟؟؟

ببخشید چند روز نتونستم به تایپک سر بزنم .

بالا
0 لایک
Pesare Jende
عکس های Pesare Jende
آف لاین
عضو از: 1392-01-01 13:16
پست ها: 169

سكس ضربدري

سلام.
در اين نوشتار مي‌خوام هم پاسخ كلي به موضوع تاپيك بدهم و هم در مورد نقل قولي كه از آقاي نجفي كرده‌ايد حرف بزنم.
اما قبلش بذاريد يه نكته‌ي كوچيك رو عرض كنم و اون هم اين كه شما اين تاپيك رو باز كرده‌ايد براي دونستن نظرات ديگران راجع به سكس ضربدري. بنابراين نبايد خودتون در مورد اين موضوع جبهه‌گيري كنيد تا روي نظرات ديگران تاثير نذاره. شما گفته‌ايد «انسانيت اون‌قدر تنزل پيدا كرده كه بعضي‌ها به انجام سكس ضربدري افتخار هم مي‌كنند.» اين روش و رويه براي جلب نظر ديگران درست نيست. مثل اين مي‌مونه كه من بخوام نظر ديگران رو راجع به اتومبيل سمند بدونم و بيام يه تاپيك بزنم با اين عنوان: «بياييد نظرات‌تون رو راجع به اتومبيل آشغال سمند بيان كنيد.»! خُب مسلم است كه چنين روشي مطلوب نيست.
اما برگرديم به موضوع سكس ضربدري. مسلما نظرات موافق و مخالفي در اين باره وجود داره. چيزي كه من مي‌خوام بگم اينه كه اصلا چرا بايد از روي چنين چيزي بخواهيم نتيجه‌گيري اخلاقي و شخصيتي بكنيم و اصلا چرا بايد چنين موضوعي برامون اهميت داشته باشه؟ اصلا چرا بايد به رختخواب ديگران سرك بكشيم؟! اين كه چهار نفر دوست دارند با هم سكس كنند به ما چه ارتباطي داره؟ اگر كسي سكس ضربدري رو دوست داره به خودش مربوطه و اگه دوست هم نداره باز هم به خودش مربوطه. چرا كسي كه طرفدار سكس ضربدري هست رو از انسانيت ساقط مي‌كنيم؟! مگه ما قاضي انسان بودن و نبودن ديگران هستيم؟! چه كسي به ما حق داده كه انسانيت ديگران رو از اون‌ها سلب كنيم؟ تازه اون هم از روي چه مدركي؟ سكس؟! آيا واقعا معيارهاي بهتري از سكس نمي‌شه براي انسانيت پيدا كرد؟! گذشت، فداكاري، نوعدوستي، كمك به ديگران، مهرباني، ايثار و ... آيا معيارهاي مهم‌تري نيستند؟ سكس جزو خصوصي‌ترين جنبه‌هاي زندگي افراده. اين كه ما در خصوصي‌ترين جنبه‌ي زندگي افراد سرك بكشيم و بدتر از اون راجع به افراد از روي خصوصي‌ترين جنبه‌ي زندگي‌شون قضاوت كنيم كار خيلي زشتيه. اين كه يك زن و شوهر هر دو سكس ضربدري رو دوست داشته باشند و اين كار رو با زن و شوهر ديگري انجام بدهند چه ايرادي داره؟ يا حداقل چه ربطي به ما داره؟ چهار نفر كه به ما ربطي ندارند كاري رو انجام داده‌اند كه دوست داشته‌اند. خُب كه چي؟ بايد از ما اجازه مي‌گرفتند؟! من از رنگ مشكي خوشم نمياد اما اين به من اجازه نمي‌دهد كه ديگراني رو كه به رنگ مشكي علاقه دارند سرزنش كنم. به ما چه كه ديگران چي دوست دارند؟ هر كي دوست داره نوش جونش هر كي هم دوست نداره انجام ندهد.
اما حالا مي‌رسيم به نظر آقاي نجفي. به نظر من ايشون حرفش تا حدودي درسته. طبق آمار منتشر شده از سوي خود جمهوري اسلامي هفتاد درصد مردان خياباني متاهل هستند. البته اين آمار و همچنين حرف آقاي نجفي موضوع ديگه‌اي رو پيش مي‌كشه كه اون هم بايد در اين بحث مورد نظر قرار بگيره. اون هم اين كه در ايران هرزگي مردان قبيح دونسته نمي‌شه اما هرزگي زنان قباحت زيادي داره و زناني (چه مجرد و چه متاهل) رو كه به اين عمل مبادرت مي‌كنند با عناويني مثل جنده، فاحشه، پتياره، لكاته، خراب، هرجايي و امثال اين‌ها كه تماما بار منفي دارند خطاب مي‌كنند در حالي كه نظير چنين كلماتي براي آقايوني كه هرزگي مي‌كنند كاربرد نداره. بنابراين در اينجا بايد به مورد ظلم قرار گرفتن زنان اشاره‌اي بشه. چرا بايد عمل زنان رو قبيح‌تر بدونيم؟ چرا مردان داستان‌هاي هرزگي كردن‌شون رو با افتخار براي دوستان‌شون تعريف مي‌كنند اما همين آقايون هرزه تحمل اين رو ندارند كه همسر خودشون به راننده‌ي تاكسي سلام كنه؟ تقريبا تمام زنان متاهل هم اين رو مي‌دونند كه شوهران‌شون هرزگي مي‌كنند اما اين رو هم مي‌دونند كه نمي‌تونند در مقابل هرزگي شوهرشون مقابله به مثل بكنند. يعني توانايي اين رو ندارند كه اون‌ها هم با هر كسي كه سر راه‌شون قرار مي‌گيره سكس بكنند چون اگر اين راز برملا بشه يا شوهرشون سرشون رو مي‌بره يا به سنگسار محكوم مي‌شن يا در مقابل تمام فاميل برچسب جنده مي‌خورند. بنابراين اگر اون‌طور كه آقاي نجفي استدلال كرده بخواهند كه با انجام سكس ضربدري لااقل سهمي در اين ماجرا داشته باشند نبايد بهشون ايرادي گرفت چون در واقع زنان در اينجا مظلوم واقع شده‌اند. اما با اين كه استدلال آقاي نجفي تا حدودي درسته اما تمام ماجرا نيست و ممكنه زوج‌هايي هم وجود داشته باشند كه خودشون به انجام سكس ضربدري مايل باشند.
در هر صورت سليقه‌ي هر شخص به خودش مربوطه و قضاوت كردن ديگران كار درستي نيست مخصوصا اگر از روي سلايق جنسي باشه.

بالا
0 لایک
safire_eshgh_live
عکس های safire_eshgh_live
آف لاین
عضو از: 1391-01-19 12:03
پست ها: 5629

100% آری

100% آری

بالا
0 لایک
yeketaz_66
عکس های yeketaz_66
آف لاین
عضو از: 1392-05-18 12:27
پست ها: 679

لایک لایک لایک لایک لایک لایک لایک لایک

Pesare Jende نوشت:

طبق آمار منتشر شده هفتاد درصد مردان خياباني متاهل هستند. البته اين آمار و همچنين حرف آقاي نجفي موضوع ديگه‌اي رو پيش مي‌كشه كه اون هم بايد در اين بحث مورد نظر قرار بگيره. اون هم اين كه در ايران هرزگي مردان قبيح دونسته نمي‌شه اما هرزگي زنان قباحت زيادي داره و زناني (چه مجرد و چه متاهل) رو كه به اين عمل مبادرت مي‌كنند با عناويني مثل جنده، فاحشه، پتياره، لكاته، خراب، هرجايي و امثال اين‌ها كه تماما بار منفي دارند خطاب مي‌كنند در حالي كه نظير چنين كلماتي براي آقايوني كه هرزگي مي‌كنند كاربرد نداره. بنابراين در اينجا بايد به مورد ظلم قرار گرفتن زنان اشاره‌اي بشه. چرا بايد عمل زنان رو قبيح‌تر بدونيم؟ چرا مردان داستان‌هاي هرزگي كردن‌شون رو با افتخار براي دوستان‌شون تعريف مي‌كنند اما همين آقايون هرزه تحمل اين رو ندارند كه همسر خودشون به راننده‌ي تاكسي سلام كنه؟ تقريبا تمام زنان متاهل هم اين رو مي‌دونند كه شوهران‌شون هرزگي مي‌كنند اما اين رو هم مي‌دونند كه نمي‌تونند در مقابل هرزگي شوهرشون مقابله به مثل بكنند. يعني توانايي اين رو ندارند كه اون‌ها هم با هر كسي كه سر راه‌شون قرار مي‌گيره سكس بكنند چون اگر اين راز برملا بشه يا شوهرشون سرشون رو مي‌بره يا به سنگسار محكوم مي‌شن يا در مقابل تمام فاميل برچسب جنده مي‌خورند. بنابراين اگر اون‌طور كه آقاي نجفي استدلال كرده بخواهند كه با انجام سكس ضربدري لااقل سهمي در اين ماجرا داشته باشند نبايد بهشون ايرادي گرفت چون در واقع زنان در اينجا مظلوم واقع شده‌اند. اما با اين كه استدلال آقاي نجفي تا حدودي درسته اما تمام ماجرا نيست و ممكنه زوج‌هايي هم وجود داشته باشند كه خودشون به انجام سكس ضربدري مايل باشند.
در هر صورت سليقه‌ي هر شخص به خودش مربوطه و قضاوت كردن ديگران كار درستي نيست مخصوصا اگر از روي سلايق جنسي باشه.

به قدری کامل بود که فقط میتونم بگم نظر من هم همین است

بالا
0 لایک
pariidaryaiiii
عکس های pariidaryaiiii
آف لاین
عضو از: 1392-02-29 19:11
پست ها: 34

تصحیح موضوع تاپیک

Pesare Jende نوشت:

يه نكته‌ي كوچيك رو عرض كنم و اون هم اين كه شما اين تاپيك رو باز كرده‌ايد براي دونستن نظرات ديگران راجع به سكس ضربدري......مثل اين مي‌مونه كه من بخوام نظر ديگران رو راجع به اتومبيل سمند بدونم و بيام يه تاپيك بزنم با اين عنوان: «بياييد نظرات‌تون رو راجع به اتومبيل آشغال سمند بيان كنيد.»
.... مسلما نظرات موافق و مخالفي در اين باره وجود داره. چيزي كه من مي‌خوام بگم اينه كه اصلا چرا بايد از روي چنين چيزي بخواهيم نتيجه‌گيري اخلاقي و شخصيتي بكنيم و اصلا چرا بايد چنين موضوعي برامون اهميت داشته باشه؟ اصلا چرا بايد به رختخواب ديگران سرك بكشيم؟!

توی یکی از پستهای این موضوع samank نظر خوبی داده و پیشنهاد داده که این موارد به صورت درست تری مطرح بشه، مثلا آسیب ها یا تجربیات سکس ضربدری..

فک کنم از دریچه ی عقل و منطق پیشنهاد مفیدیِ برای کسانی باشه که در چنین موردی دغدغه دارن و تاپیک میزنن
البته اگر به هر دلیلی برای ایجاد کننده جنبه ی آماری داره، میتونه به صورت نظر سنجی آری/خیر مطرح شه، تا هر فردی احساس مسئولیت نکنه در مورد زندگی شخصی بقیه با ادبیات خاص خودش تحلیل تشریحی ارائه بده.
بازدهی اجتماعی مون افزایش چشمگیری خواهد داشت اگه این فرهنگ غلط بینمون ریشه کن شه، که وقت و انرژیمونو برای بحث در مورد موضوعاتی تلف نکنیم که هیچ وظیفه ای در قبالش نداریم.

بالا
0 لایک
pariidaryaiiii
عکس های pariidaryaiiii
آف لاین
عضو از: 1392-02-29 19:11
پست ها: 34

تابو های سکس

قوانین و قواعد ازدواج و تابوهای مربوط به سکس از به صورت ناگهانی از اسمون نیومدن، حتی اگر از دسته ادمهایی هستیم که به این موضوع اعتقاد دارند، حداقل از دسته ی مومنان اهل تعقل باشیم و این رو بپذیریم که هر حکم آسمانی، پشتوانه ی معقول و منطقی ای داره.
همون خدایی که ازدواج با محارم رو حرام اعلام میکنه، اشاراتی به ازدواج اولین خواهر و برادر های روی زمین میکنه که خیلی از علما هم این رو قبول دارن و اینطور توجیه میکنن که دستور خدا بوده و به اقتضای شرایط باید انجام می شده. پس اقتضای شرایط و نظم دهی به ساختارهای اجتماعی تنها دلیل دستورات اسمانی و غیر اسمانی هست. همین خداوند که رابطه با نامحرم رو حرام اعلام کرده، صلاح دیده که سکس در ازای پول مشخص و برای مدت مشخصی رو حلال اعلام کنه. همین خدایی که سکس بدون جاری شدن عقد رو حرام می دونه، سکس برده با اربابش رو حلال میدونه. این قوانین چیزی نیست که بخوایم سرشون یقه بدرانیم، قواعدی است که به اقتضای شرایطی و به صلاحدید فردی -چه خدا چه یک ناظم اجتماعی- ایجاد شده. اگر میخوایم سرش تعصب داشته باشیم حداقل به خاطر دلایل ایجادش داشته باشیم، یا اینکه عقیدمون رو فقط به عنوان ایمان بی چون و چرا و تبعیت چشم بسته و عاشقانه از خدایی که میپرستیم، در حوزه ی زندگی شخصیمون حفظ کنیم.
کاملا مستقل از خوبی ها و بدی های سکس ضربدری، این برای یک فرد امروزی مضحک هست که توی این قرن و با تمام پیشرفت های پزشکی و بهداشتی، دلیلش برای مخالفت با این کار تشخیص ندادن نژاد بچه ی احتمالی باشه. شاید این روزی دلیل خوبی برای ایجاد خانواده ی تک زنی بود، اما امروز باید دلایل بهتری داشت، غیرت و شرف و انسانیت هم دلیل مناسبی نیست.برای اثبات عقیده مون به کلمات خالی متوسل نشیم. عقیده، باید پشتوانه ی محکمتری داشته باشه. معنی کلمات مد نظرمون رو پیدا کنیم و دلیل ایجادشون رو بفهمیم تا بر مبنای اون دلایل از عقیدمون دفاع کنیم. این واژه ها در دایره ی اخلاقیات معنی پیدا میکنن. و اخلاقیات هم نسبت مکان و زمان ثابت نیست. نظامیه که ما بر اساس سود و زیانمون در اجتماع ایجاد کردیم و متغیر هم هست. قرار نیست برده ی این مفاهیم بمونیم. اخلاقیات در خدمت ماست، نه ما در خدمت اخلاقیات. پس دلیلی برای مفید بودن هر حکم اخلاقی پیدا کنیم یا اینکه در مقابل سخنان مخالف سکوت کنیم.

بالا
0 لایک
pariidaryaiiii
عکس های pariidaryaiiii
آف لاین
عضو از: 1392-02-29 19:11
پست ها: 34

برای زنان

Pesare Jende نوشت:

در اينجا بايد به مورد ظلم قرار گرفتن زنان اشاره‌اي بشه. چرا بايد عمل زنان رو قبيح‌تر بدونيم؟ چرا مردان داستان‌هاي هرزگي كردن‌شون رو با افتخار براي دوستان‌شون تعريف مي‌كنند اما همين آقايون هرزه تحمل اين رو ندارند كه همسر خودشون به راننده‌ي تاكسي سلام كنه؟
.
.
زنان متاهل..اين رو هم مي‌دونند كه نمي‌تونند در مقابل هرزگي شوهرشون مقابله به مثل بكنند. يعني توانايي اين رو ندارند كه اون‌ها هم با هر كسي كه سر راه‌شون قرار مي‌گيره سكس بكنند چون اگر اين راز برملا بشه يا شوهرشون سرشون رو مي‌بره يا به سنگسار محكوم مي‌شن يا در مقابل تمام فاميل برچسب جنده مي‌خورند. بنابراين اگر اون‌طور كه آقاي نجفي استدلال كرده بخواهند كه با انجام سكس ضربدري لااقل سهمي در اين ماجرا داشته باشند نبايد بهشون ايرادي گرفت چون در واقع زنان در اينجا مظلوم واقع شده‌اند....

داستان قفل محکم فرض شدن زنان خوب و شاه کلید بودن مردان خوب، داستان بسیار قدیمیه و ریشه در ویژگی های مختلف و ذاتی زن و مرد داره، اما یکی از موضوعاتی که تاثیر زیادی توی این داستان داشته، قدرت مرد هست که باعث شده نقش نیروی مولد در جوامع اولیه رو داشته باشه و همین هم زمینه ساز نقش های بعدی در خانواده و اجتماع های امروزی شده. مردان سرمایه و زمین و زن رو تملک میکردند و انحصارطلب بودن. و زنان هم برای به دست اوردن حمایت مردان و مورد قبول واقع شدن تن به ارزش های مردانه میدادن و کم کم در این زمینه رقابت هم میکردن. چیزی که الان هم میبینیم و خیلی از زنان جامعه حتی بیشتر از مردان هم این مفاهیم در عمق جانشون نفوذ کرده و حتی در خلوت خودشون، با معیارهایی کاملا مردانه خودشون رو محک میزنن و علایقشون رو بر مبنای اون تنظیم میکنن و بسیار تندتر از مردان به زنانی که از این مرزها عبور میکنن، میتازن .
درصد خیلی کمتری از زنان خودشون مایل به انجام سکس ضربدری هستن و درصد کمی هم به عنوان نوعی احقاق حق بهش نگاه میکنن، و زنانی هم که به این کار تمایل دارن، حداقل در مشاهدات من بیشتر نشانه هایی از وجود حس اجبار دارن، یا از در اختیار کسی گذاشته شدن لذت میبرن.
همیشه و هرجا که حرف از ظلم به زنان بوده، به این موضوع فکر میکنم که چطور جمعیتی که حدود نصف انسانها رو تشکیل میده باید از ظلم هایی که بهش میشه بناله. مشکل جامعه زنان خود زنان هستن. مردهای جامعه زیر دستان زنان تربیت میشن، مشکل مردها نیستن، مشکل زنانی هستن که بدون حتی لحظه ای فکر پسر یا دخترشون رو بر مبنای ارزش های پوچ سنتی ای تربیت میکنن که حتی ممکنه روزی خودشون ازش نالیده باشن.

موضوعی که الان باید بهش فکر کرد فقط همینه که ارزش های ما وحی منزل نیستن، یه روز بر مبنای منافعمی که میشناختیم و برای ایجاد نظام اجتماعی امن ایجادشون کردیم و برای حفظ کاراییشون باید بازبینی شون کنیم. شاخصه های قدرت و جایگاه زنان، نسبت به دوره ی شکار، تغییر زیادی کرده، خیلی از ارزش ها و معیار ها و تعاریف ما مرتبط به اون دوره ان که باید عوض بشن، شرف، معصومیت، باکرگی، زن خوب و زن بد به معناهای رایج شاید در دوره ای کاربرد داشتن، اما الان میتونن بازبینی بشن، و اگررر لازم بود به همون وضعیت سابق، قبول بشن. زنها باید رقابت رو برای زن خوب بودن تموم کنن، و بدونن که بدنشون در درجه اول برای لذت بردن خودشونه، و مثل یک کالای آکبند برای فرد دیگری تولید نشده. درک این موضوع برای دختر خوبی که تمام عمر از یک تصویر ذهنی لذت برده که باکرگیش رو با درد زیاد به عشق همیشگیش تقدیم کنه سخت باشه، انتظاری هم ازش نمیشه داشت البته، اما دلیلی نداره دخترش رو با این روش تربیت کنه، اون هم بدون هیچ اطلاعی از مسائل روانی و حتی جسمی که حداقل بتونه اوضاع رو مدیریت کنه. نتیجه چیزی نخواهد بود جز دختری که احتمالا قراره 15 سالگی بالغ شه و 30 سالگی ازدواج کنه، و یه عمر از انواع عقده ها و کمبود های عاطفی و جسمی و اضطرابهای متعاقبش و یا عذاب وجدان خودارضایی هاش و افسردگی های مثلا اغفال شدن هاش یا شکست عشقی هاش زجر بکشه.
بله این هم یک پست فمنیستانه ی برای بعضی نا مرتبط هست، خب؟ این هم سهم من از این سایت آشفته.

بالا
0 لایک
safire_eshgh_live
عکس های safire_eshgh_live
آف لاین
عضو از: 1391-01-19 12:03
پست ها: 5629

مرسی از نظرت

pariidaryaiiii نوشت:
قوانین و قواعد ازدواج و تابوهای مربوط به سکس از به صورت ناگهانی از اسمون نیومدن، حتی اگر از دسته ادمهایی هستیم که به این موضوع اعتقاد دارند، حداقل از دسته ی مومنان اهل تعقل باشیم و این رو بپذیریم که هر حکم آسمانی، پشتوانه ی معقول و منطقی ای داره.
همون خدایی که ازدواج با محارم رو حرام اعلام میکنه، اشاراتی به ازدواج اولین خواهر و برادر های روی زمین میکنه که خیلی از علما هم این رو قبول دارن و اینطور توجیه میکنن که دستور خدا بوده و به اقتضای شرایط باید انجام می شده. پس اقتضای شرایط و نظم دهی به ساختارهای اجتماعی تنها دلیل دستورات اسمانی و غیر اسمانی هست. همین خداوند که رابطه با نامحرم رو حرام اعلام کرده، صلاح دیده که سکس در ازای پول مشخص و برای مدت مشخصی رو حلال اعلام کنه. همین خدایی که سکس بدون جاری شدن عقد رو حرام می دونه، سکس برده با اربابش رو حلال میدونه. این قوانین چیزی نیست که بخوایم سرشون یقه بدرانیم، قواعدی است که به اقتضای شرایطی و به صلاحدید فردی -چه خدا چه یک ناظم اجتماعی- ایجاد شده. اگر میخوایم سرش تعصب داشته باشیم حداقل به خاطر دلایل ایجادش داشته باشیم، یا اینکه عقیدمون رو فقط به عنوان ایمان بی چون و چرا و تبعیت چشم بسته و عاشقانه از خدایی که میپرستیم، در حوزه ی زندگی شخصیمون حفظ کنیم.
کاملا مستقل از خوبی ها و بدی های سکس ضربدری، این برای یک فرد امروزی مضحک هست که توی این قرن و با تمام پیشرفت های پزشکی و بهداشتی، دلیلش برای مخالفت با این کار تشخیص ندادن نژاد بچه ی احتمالی باشه. شاید این روزی دلیل خوبی برای ایجاد خانواده ی تک زنی بود، اما امروز باید دلایل بهتری داشت، غیرت و شرف و انسانیت هم دلیل مناسبی نیست.برای اثبات عقیده مون به کلمات خالی متوسل نشیم. عقیده، باید پشتوانه ی محکمتری داشته باشه. معنی کلمات مد نظرمون رو پیدا کنیم و دلیل ایجادشون رو بفهمیم تا بر مبنای اون دلایل از عقیدمون دفاع کنیم. این واژه ها در دایره ی اخلاقیات معنی پیدا میکنن. و اخلاقیات هم نسبت مکان و زمان ثابت نیست. نظامیه که ما بر اساس سود و زیانمون در اجتماع ایجاد کردیم و متغیر هم هست. قرار نیست برده ی این مفاهیم بمونیم. اخلاقیات در خدمت ماست، نه ما در خدمت اخلاقیات. پس دلیلی برای مفید بودن هر حکم اخلاقی پیدا کنیم یا اینکه در مقابل سخنان مخالف سکوت کنیم.

بابا خیلی سطح بالا حرف زدیناااااااااااااااااااااااااا
مرسی
به نظرم هر کسی یعنی هرزوجی خودشون اگه به توافق برسن به شرط ظرفیت و فانتزی، بسیار جذاب و زیباست اما اگه صرفا شهوت باشه جالب نیست

بالا
0 لایک

صفحات

برای ارسال دیدگاه وارد شوید یا ثبت نام کنید .