چگونه عاشق کیر شدم (۲)

1397/10/18

…قسمت قبل

یکی از روزها که داشتم کیر بهرام را از زیر میز میمالیدم، بهرام برایم تعریف کرد که آخرین باری که حسین کیرش را در کلاس می مالیده گفته که دلش می خوهد در هر دستش یک کیر باشد و دو تا کیر را همزمان بمالد. نمیدانم چرا ولی تعریف کردن میل حسین به دو کیر خیلی من را یک هو حشری کرد و حسابی راست کردم و کیر بهرام را با فشار بیشتری مالیدم. هیچوقت من و حسین کیر همدیگر را نمالیده بودیم. او میدانست که من کیر بهرام و سیامک را میمالم و من هم میدانستم که او دائم دستش از زیر میز روی کیر بهرام است. یک حس خاصی به حسین داشتم و دلم میخواست با او تنها باشم و با هم حال کنیم ولی هیچوقت موقعیت پیش نیامده بود. یک هو فکری به خاطرم رسید و بدون تامل به بهرام گفتم:” خب بگو حسین بیاد و سه نفری بریم توالت و حال کنیم. اینطوری به آرزویش میرسد”. بهرام خندید و گفت “باشه. جور میکنم”
یک هفته بعد روزی بهرام آهسته در گوش من گفت “علی بعد از کلاس شیمی جای ورزش بیا جلوی سرویس بهداشتی ما هم میآییم” . “ما” ی بهرام آتش به دلم زد و قلبم به طپش افتاد انگار چیزی در سینه ام میپیچید و به نفس نفسم می انداخت. بعد از رفتن بهرام از فرط شهوت راست کرده بودم. کشش خاصی به حسین داشتم شاید چون میدانستم که او هم دقیقا از همان چیزی لذت میبرد که من: مالیدن یک کیر شق شده سفت.
زمان هر جوری بود گذشت و در ساعت موعود حسین و بهرام آمدند سرویس بهداشتی و سریعا هر سه نفر وارد یک کابین توالت شدیم و در را بستیم. اول بهرام کیرش را در آورد و بعدش من. حسین در حالی که به کیر های ما نگاه میکرد یک نفس پر صدا کشید و با یک آآآخ خ خ خ خ شهوانی کیر های ما را در دو دستش گرفت و شروع به مالیدن کرد. من که از مالیدن کیرم توسط سیامک یا بهرام خوشم نمیامد با تماس دست حسین غرق لذت شدم. چه خوب میمالید. کیر من و بهرام تا حد انفجار راست شده بود و نفس های پر صدای حسین و چشمهای بسته اش که خبر از لذت بردنش میداد به شهوت ما میافزود.باسنم را با حرکت دست حسین به آرامی عقب و جلو میبردم. حسین کف دستهایش تف کرد و حرکاتش سریع تر شد ولی یک هو مالیدن را متوقف کرد و نشست بین ما دو نفر و خیلی سریع صورتش را نزدیک آورد و به کیر های ما مالید. کیر های ما در دستش بودند و من نرمی صورت، گونه ها ، پیشانی و گردنش را با کیرم حس میکردم. دیگر طقتم تمام شده بود و کیرم را از دستش بیرون کشیدم و خودم شروع کردم به جلق زدن. آبم فوری آمد و با دست خیسم آب منی را حسابی روی سینه و شکمم مالیدم. آب بهرام هم همان موقع در دست حسین آمد. دست حسین را گرفتم و هر چه میتوانستم از آب بهرام را از روی دستش جمع کردم و به خودم مالیدم. حسین با دقت و تعجب نگاهم میکرد و ظاهرا تا به حال ندیده بود کسی اینطور با ولع آب منی به خودش بمالد فکر کنم حتا فکرش را هم نکرده بود که چنین کاری را میشود کرد.

از فردای آن روز رابطه من و حسین سریعا عوض شد و به هم نزدیک شدیم. برایش از اولین باری که کیر سیامک را لخت مالیده بودم تعریف کردم، از فیلم های پورنی که خوشم میآمد و از صحنه هایشان، حسین هم پا به پای من میآمد و میگفت از مالیدن کیر به صورتش خیلی خوشش میاید و همچنین از سینه های بزرگ زن ها در فیلم های پورن و از صحنه های مالیدن کیر به پستان ها. با حسین خیلی راحت بودم بر خلاف بهرام و سیامک . خیلی سریع بعد از دو سه روز در میان حرف هایمان به حسین گفتم “بیا ما هم بریم برای هم بمالیم” حسین با یک “باشه. بریم تو توالت” جوابم را داد. گفتم “تو توالت ممکن است بقیه متوجه بشوند در ضمن من دلم میخواهد یک پورن با هم نگاه کنیم و بمالیم.”
فردای آن روز بعد از کلاس حسین همراه من با خانه ما آمد تا به اصطلاح با هم درس بخوانیم. هر دو به اطاق من رفتیم و در را بستیم. زانو هایم از شهوت میلرزید و ضربان قلبم به حدی تند شده بود که نفس نفس میزدم. حسین هم دست کمی از من نداشت و به محض اینکه پشت میز کامپیوتر نشستیم زانو و رانش را به زانو و ران من چسباند و دستش را وسط پایم روی قلمبی شلوارم گذاشت و گفت “علی اون روز که کیرت را با بهرام مالیدم حال کردی؟”
“اوفففففف حسین اون روز داغونم کردی. معلومه که خیلی حال کردم. تا حالا اینطوری حال نکرده بودم. از اون روز تا حالا هر با فکرش را میکنم شهوتم ده برابر میشود”
خیلی سریع کامپیوتر را در حالی که دست حسین لای پا هایم تکان میخورد روشن کردم و یک فیلم پورن را که دانلود کرده بودم گذاشتم. “حسین ببین این فیلم یک صحنه دارد که من را کشته. این خوشگل پستون گنده با چنان ولعی دو تا کیر را لیس میزند که باور نمیکنی” . دستم را لای پای حسین گذاشتم و کیر داغ و سفتش را حس کردم. حسین پایش را بیشتر باز کرد و با این کار به فشار رانش به ران من افزوده شد. خیلی از این تماس خوشم میامد و با فشار دادن متقابل پایم لذتم را نشان دادم. بعد از چند ثانیه حسین پرسید “علی میخواهی کیرم را در بیارم؟ مثل اینکه تو از کیر لخت بدت نمیاد. تو هم در بیار من حال کنم” کیر هایمان را بیرون آوردیم و دیگر نگاه هردو همانقدر به صحنه های پورن بود که به کیر یکدیگر. دیدن کیر سفت و دراز حسین لای انگشتان لرزانم من را بیشتر از فیلم حشری میکرد. “ حسین تو هم انگار مثل من کیر خیلی دوست داری. من که خیلی حال میکنم بخصوص با کیر تو” حسین پاسخ داد “علی از اون روزی که کیرت رو تو توالت مالیدم فقط فکر کیر تو هستم” حسین انگشتانش را نوک کیر من مالید و مایع شفاف و لزجی را که خارج شده بود جمع کرد و ابتدا به لبهایش و سپس به همه جای صورتش مالید و گفت “ از روزی که دیدم آب منی به خودت میمالی من هم خوشم آمد. » جاهایی از صورتش خیس شده بود. من هم همان کار را با آب کیر حسین کردم و سعی کردم موقع مالیدن کف دستم به صورتم ولع بیشتری نشان بدهم. دیگر هیچکدام فیلم را نگاه نمیکردیم و نگاهمان فقط به کیر یکدیگر بود. شهوت هر دو تمام مغزمان را اشغال کرده بود و به هیچ چیز دیگر فکر نمیکردیم. شروع کردم به تکان دادن خفیف رانم که به ران حسین چسبیده بود و کم کم حرکت های خفیف را تبدیل کردم به مالیدن. حسین هم خوب جوابم را میداد و پایش را محکم فشار میداد و به پای من میمالید. گفتم “حسین باور کن من هیچوقت انقدر حشری نشده بودم. تو که کیرم را میمالی حال میکنم و فقط تو. سیامک و بهرام که میمالند اصلا خوشم نمیاد ولی با تو جور دیگه ایه. » مثل اینکه حرف زدن هر دو را حشری تر میکرد و بر لذتمان میافزود چون حسین در پاسخ من گفت “هیچ چیز بهتر از جلق زدن دو نفره نیست. بیا کیرهایمان را خیس کنیم و بمالیم به هم” ایده بکر و داغی بود و من اضافه کردم “ با چی خیس کنیم؟ بیا با آب کیر همدیگه خیسشون کنیم. تو با آب من و من با آب تو” حسین با اشتیاق گفت “با شه آخ جون. بیا زور بزن تا یک کمی از آب کیرت بریزه تو دستم”. شروع کردم به زورزدن، انگار میخواهم بشاشم. بعد کمی زور زدن دست حسین پر شد از آبی لزج مخلوط با کمی شاش. دستش را خوب مالید به کیرش و شروع کرد به نوبه خودش به زور زدن. وقتی مایع لزج با شاش به کف دستم ریخت بی اختیار آهسته با لحنی حشری گفتم “ وای حسین چه حالی میده”
حالا کیر هردو آغشته به آب کیر بود و بلند شدیم و در مقابل هم ایستادیم و کیر هایمان را به هم چسباندیم. باسن هایمان را ابتدا آرام آرام و سپس تند و با حرص و ولع تکان میدادیم تا بیشتر بمالیم. دقایقی که گذشت توصیف نا پذیر است. انگار بین خواب و بیداری بودم. حسین دو دستش را دور کیر هایمان حلقه کرد و عقب و جلو میبرد. زیاد طول نکشید که اول آب من و بلافاصله آب حسین آمد. هردو مخلوط آب منی هایمان را به سینه و شکممان مالیدیم. سپس حسین دست هنوز خیسش را به طرف صورتش برد و به چانه، گردن و گونه هایش مالید.

نیم ساعت گذشت تا ما هر دو کمی آرام گرفتیم و موقع رفتن حسین رسید. چیز عجیبی بود دلم نمیخواست حسین از من دور بشود دلم میخواست دوباره گرما و فشار رانش را روی رانم حس کنم. اصلا حاضر بودم تمام بدنم را به بدنش بچسبانم و بمالم. هیچ وقت چنین احتیاج و کششی را برای هیچکس حس نکرده بودم. از مالیدن هر کیر سفتی خوشم میآمد ولی حسین چیز دیگری بود. از حسین نه تنها کیرش بلکه تمام بدنش را میطلبیدم. میدانستم که داغ و نرم است. دلم میخواست بدن لختم را به بدن لخت حسین بمالم و کیرش را روی پوستم حس کنم. دلم میخواست همیشه کنار من بماند و بی وقفه همدیگر را بمالیم. از بوی بدنش، از بوی کیرش خوشم میامد. عاشق حسین و کیرش شده بودم.

ادامه…

نوشته: Mirilop


👍 4
👎 5
17730 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

740318
2019-01-08 21:00:55 +0330 +0330

یه همچین مضمون مبتذلی وقت با نثری که شبیه تاریخ بیهقیه نوشته بشه، نتیجه اش یه همچین چیزی درمیاد!

2 ❤️

740356
2019-01-08 22:46:07 +0330 +0330
NA

از زمانی ک کیرم را بر کونت و کون اجدادت حواله دادم احساس لذتی در من میپیچد. آری ای جقی کصخل قاجاری

1 ❤️

740366
2019-01-08 23:27:50 +0330 +0330

حس خوبیه ولی به شرطی طرف مقابل یه ادم جاافتاده باشه که وقتی براش میمالی وتوچشاش نگاه میکنی لذت ببری من که دوست دارم

0 ❤️

740380
2019-01-09 02:42:47 +0330 +0330

ادمین تو و سایتت دارید روزای اخرتونو سپری میکنید با این کسشعر اپ کردنت بای شهوانی سلام لوتی

0 ❤️

740447
2019-01-09 12:44:32 +0330 +0330

چه نثر کیری ?

0 ❤️

740467
2019-01-09 16:12:04 +0330 +0330

ادمین جان من به فکر ما نیستی به فکر سایت خودت باش مثل اینکه بدت نمیاد سایتت منحل شه؟؟؟

0 ❤️

741462
2019-01-14 23:05:10 +0330 +0330

منم عاشق کیرم.اگه دوتا کیر باشه که چه بهتر

0 ❤️