بالاخره به آرزوم رسیدم

1400/08/26

سلام
اسم من علیه. ۱۸سالمه و هشتاد و خورده ای کیلو وزنمه و بدنمم پر مو و پشمه. قدمم تقریبا بلنده.
اما بریم سر اصل مطلب
من یه بُکن داشتم یه زمانی که اصلا بلد نبود کون بکنه. شایدم بلد بوده و میخواس منو اذیت کنه.
یبار ک خوابیده بودم و اونم خوابیده بود روم یهو کیرشو تا ته کرد تو کونم(کیرشم بزرگ بود، به حدی که من ک یه ساک زن حرفه ایم کل کیرش تو دهنم جا نمیشد) من دادم رفت هوا و سریع از زیرش بلند شدم. روز قبلش با یکی از رفیقای قدیمیم هماهنگ کرده بودم ک بیاد منو بکنه. منم چون دلم به اون گرم بود گفتم دیگه بهت نمیدم تو بلد نیستی بکنی. گف بیا بخواب یواش میکنم گفتم نه دیگه نمیدم. بهش برخورد و بلند و شد رفت. حالا من موندم یه کونی که داره لح لح میزنن برا کیر.
بزارید یکم از بکن جدیدم براتون بگم. اسمش حسامه. وزنش حدود شصت هفتاد کیلوعه. بدنش نسبت به من کمتر مو داره و کیرشم نسبت به اون یکی بکنم کوچیک تره.
قرار شد فردا صبح بیاد و ترتیب منو بده. صبح شد و زنگ زد گف من دم خونتونم. منم رفتم پایین تا بیارمش بالا و از اونجایی ک خونمون خالی نبود رفتیم بالای راه پله ها پشت در دشت بوم. از قبل بررسی هامو کرده بودم و میدونستم خبری نیست. توی آسانسور اول یکم بغلش کردم و کیرشو دست مالیدم. خیلی حس خوبی بود. کیرش خواب بود ولی همونم میچسبید. یکم دست مالیش کردم و رفتیم سر جایی ک باید میرفتیم‌. کیرشو سریع دراوردم و شروع کردم ساک زدن. من چون فیلم سکسی زیاد میبینم و علاقه ی خاصی به ساک زدن خانوما دارم با دقت میبینم و تو این کار خیلی حرفه ایم. با ولع کیرشو میخوردم و همه ی چیزایی ک تو فیلم دیدم و رو کیر قشنگش پیاده کردم. عاشق اینم که مثل این جنده ها کیر بکنمو بزنم تو صورتم و تو چشماش نگاه کنم. یکم کیرشو خوردم و از بغل لیس میزدم و تخماشو کردم تو دهنم. سعی کردم کیرشو تا ته بکنم تو دهنم ولی نشد و راه گلوم بسته شد و داشتم خفه میشدم. جلسه اول بود خب و ماهم اولین سکسمون. دیگه تحملم تموم شده بود و کونم داشت میترکید از بی کیری. گفتم بیا بکن توش. و از اونجایی ک یکم خجالتیه هیچی نگفت و اومد که کیرمو به مرادش برسونه. اول یکم تف انداخت رو دستش و مالید به سوراخم. وای که چه حس خوبی داشتتتت. یکم مالید و اومد بکنه تو. یکم از کیرشو کرد تو کونم دیدم واقعا درد دارم. دراورد کیرشو و از تو کیفش وازلین دراورد و مالید به کیر خودشو سوراخ من. آروم آروم کیرشو کرد تو کونم. وایییی که چقد خوب بود این حس. داشتم دیوونه میشدم. کم کم تا آخرای کیرشو توم جا کرد. ولی بعدا که ازش پرسیدم گف کلشو نکردم تو کونت. آروم آروم شروع کرد به تلمبه زدن و یواش یواش تلمبه میزد. منم عین این جنده های واقعی داشتم آه و ناله میکردم. اون باورش نمیشد و همش میخندید و منم بدون توجه آه و ناله هامو بیشتر میکردم. هی خودمو میمالوندم بهش و جنده بازی درمیاوردم. یواش یواش تلمبه هاشو تند تر میکرد. انقد تلمبه زد که من خودم خسته شده بودم از بس رو پا وایساده بودم. من وقتایی ک کون میدم معمولا زودتر از کسی که داره میکنه آبم میاد. از بس لذت داره کون دادن. این بار هم همین اتفاق افتاد. فکرشو بکن یه کیر تو کونت باشه و آبت بیاد. واییی دیوانه کنندس. و وقتی آبم بیاد روده هام بجوری میشن که واقعا وقتی کیر میره تو کونم اذیت میشم و نمیتونم تحمل کنم. بخاطر همین انقد کیر خوشگل حسامو مالیدم و بغلش کردم تا آبش اومد و کارمون تموم شد.
.
.
.
رفقا سلام.
این اولین داستان من بود که براتون نوشتم.
یه سکس خیلی خفن تر دارم که اونو حتما براتون بارگذاری میکنم.
دمتون گرم…

نوشته: علی


👍 6
👎 5
11101 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

843170
2021-11-18 00:12:11 +0330 +0330

عین جنده ها؟!!! دیگه عین نداره …
اسمت رو باید میگذاشتی علی ذوقی چون طرف هنوز کله اش رو فرو نکرده تو تمامش رو فرو رفته احساس کردی.
ولی اعتراف میکنم که کون کونت از اون کون های با ملاحظه و آدم با کمالاتی بوده چون ابزار کارش که وازلین باشه همراه خودش داشت.
در ضمن به عضی از کص نویس های اینجا میگن …وقت نوشتن دستت رو از شورتت بار بیرون بعدش بنویس تا اینقدر سیکیم خیاری ننویسی …اما به تو باید گفت اون خیار چمبر و از کونت بکش بیرون بعد بنویس تا اینقدر به پلشتی نوشتن دچار نشی…چاقال …خیکی

1 ❤️

843200
2021-11-18 02:09:56 +0330 +0330

خدایی به کجا داریم میریم با این سرعت؟

پورن استار های خانوم هم اینقد با افتخار از دادن هاشون تعریف نمیکنن

من اصلا نمیخام به گی ها خورده بگیریم ولی داداشیا یکم آرومتر بدین آبرومون جلوی خانوما رفت به خدا

1 ❤️

843439
2021-11-19 13:06:02 +0330 +0330

کلید های اسانسور تو خیر و خیراتت اون ساختمون سگ ذونی هم باشه آه آه و شلپ شلوپ تلمبه تو راه پله میپیچه کص خل مالیاتی
بعدشم بکن مگه نقل و نباته که این نشد یکی دیگه این بکنای دست به نقد که عاشق کون عنی و نشسته ان و همونجا میزنن توش رو از کجا میارید
بعد اون بکن اولیه کیرو تا ته میزده توت این یعنی بعد زیاد زیاد ۵ بار دیگه راحش باز شده بعد با وازلین دردت میومد
کص خل کص مغز کونی کیر ندیده

0 ❤️

844663
2021-11-26 12:06:12 +0330 +0330

بنازم 🤣

0 ❤️