بهروز و تجربه گاییده شدن عالی

1399/09/04

داستان ها برای خواندن ولذت بردن هستند ، شاید خاطره نباشند اما کم و بیش از خاطرات شکل می گیرند . مهم اینه که شما لذت ببرید!
اسمم بهروز ه ، 24 سالم بود که یک روز که برای ماموریت باید می رفتم آبیک قزوین ، رفتم با تاکسی های آزادی برم که با منصور آشنا شدم ، ماشین اش خراب شده بود و برای کار می خواست بره قزوین . شماره ها رو گرفتیم و اما هیچوقت فرصت نشد که مکان جور کنیم برای سکس . منصور با شریک اش خط تولید و بسته بندی می فروختند . حدود 50 سالش می شد ، قد متوسط و هیکل تقریبا چاقی داشت ، موهاش تقریبا همه سفید بود و با سیبیل اش که مدام مرتب اش می کرد خیلی باهال به نظر می رسید . خیلی مودب و با شخصیت بود . چند هفته ای گذشت و فقط در حد پیام و عکس اینها بود . با خودم فکر می کردم که اهلش نیست و فقط با این چیزا حال می کنه . خودمم مکان نداشتم . حدود یک سال بیشتر می شد که سکس نداشتم ، کسی که همیشه منو می کرد چندسالی از خودم بزرگتر بود و مهاجرت کرده بود و منم بی خیال کیس جدید شده بودم ، تا اینکه منصور رو دیدم و خب خیلی برام باهال بود .
یک روز منصور پیام داد که پنج شنبه ها سرکار هستی ؟ گفتم تا ظهر . گفت :اهلش هستی بریم سفر و یه حالی کنیم و شب برگردیم ؟ گفتم کجا ؟ گفت یه کاری هست سمت قم ! هیچی نگفتم و منصور زنگ زد و توضیح داد که ظهر می ریم و تا بعد از ظهر کارمون تموم میشه و بعد می ریم هتل و آخر شب برمی گردیم . اگر هم خواستی فردا صبح . قبول کردم و قرار شد یکی دو ساعت مرخصی بگیرم که زودتر بریم .
بدنم رو خیلی وقت بود شیو نکرده بودم ، تو دو سه روزی که مونده بود به آخر هفته ، شیو کردم که تمیز باشم . روز پنج شنبه ، منصور اومد دم شرکت و راه افتادیم . تصور می کردم تو راه خیلی شیطون باشه اما فقط در حد حرف بود ، بعد رفتیم یه کارخونه اطراف قم و کارهاش رو انجام داد و رفتیم هتلی که برای استراحت گرفته بودن برامون . ناهار رو همونجا خوردیم و رفتیم داخل اتاق.یه اتاق با یه تخت دو نفره و یه تکی بود . حس اینکه توی اتاق هتل آدم سکس کنه باهاله . منصور هم چون می دونست برای استراحت هتل می گیرند از فرصت استفاده کرده بود و بهم گفته بود که بیام باهاش .
یه کم استراحت کردیم ، منصور گفت : آماده شو . رفتم سرویس و آماده شدم و با یه شورت اومدم بیرون . منصور هم لخت شده بود و با یه شورت روی تخت منتظر من بود . رفتم کنارش نشستم . شروع کرد بدنم رو مالیدن و بهم گفت : از عکس ها خیلی بهتره .
قد و هیکل متوسطی دارم ولی رونها و باسن کمی بزرگ من ، هیکل خوبی برای دادن برام رقم زده بود . هم نفر قبلی و هم منصور از رونهای بزرگم خوششون می اومد ، منصور رونهام رو می مالید و فشار می داد .
چهره مردونه اش و بدنش که مو داشت و موهای سینه اش که کمی هم سفید شده بود خیلی جذاب بود . همینجوری که شروع کرد به بوسیدن و لب گرفتن از من ، منم با یه دست کیرش رو از روی شورت می مالیدم و گاهی هم سینه هاش رو می مالیدم ،.کمی که گردن و سینه هام رو خورد ، بلند شد و روی یکی از دو تا مبل راحتی توی اتاق نشست و اشاره کرد و گفت : بهروز ، وقتشه آماده اش کنی . رفتم و پایین پاش نشتم و کیرش رو که نیمه خواب بود رو از شورت اش درآوردم و اول کمی با دست مالیدمش و کمی که بلند شد ، شروع کردم به ساک زدن ، کمی که ساک زدم ، منصور گفت : آروم بزن . دوست داشت بیشتر بلیسم تا فقط خوردن کیرش . شروع کردم با لبهام کمی کیرش رو فشار دادن و زبونم رو می ذاشتم زیر کیرش و با لبهام فشار می دادم و کیرش رو تو دهنم عقب و جلو می کردم . حسابی حال می کرد . گاهی کیرش رو در می اوردم و به صورتم می مالیدم و می لیسیدم و دوباره ساک می زدم . شق شدن کیرش رو داخل دهنم حس می کردم . منصور فقط سرم رو نوازش می کرد و آه می کشید . کمی که گذشت ، منصور گفت : کافیه دیگه . منم اول کیرش رو تا ته داخل دهنم کردم و کمی با دو تا دستم کمی بدنش رو مالیدم و بعد لبهام رو فشار دادم روی کیرش و کیرش رو همونجوری کشیدم بیرون . گفت : دمت گرم . خیلی خوب بود .
بلند شد و شورت اش رو که هنوز تو پاش بود رو درآورد و منو بلند کرد ، اول شورتم رو درآورد ، کمی کونم رو مالید ، لای کونم رو باز کرد و کمی با انگشت اش روی سوراخم رو مالید و بعد روی صندلی جوری که پشتی رو بگیرم نشوند و از توی کیف اش یه بسته نایلونی درآورد که توش ژل و کاندوم بود . با ژل و انگشت اش شروع کرد به باز کردن به سوراخم . گاهی همونجوری که انگشتش داخلم بود و خم می شد روم و کمی منو می بوسید . در اینحالت کیر شق شده اش می خورد به رونها و پشتم که خیلی برام باهال بود . کمی بعد که دو تا انگشت رو جا کرد ، منو برگردوند و پاهام رو باز کرد و دو تا انگشت رو فرو کرد داخل و همونجوری که سینه هام رو می خورد منو انگشت می کرد ، این حرکتش خیلی باهال بود ، سوراخم حسابی باز شده بود . اماده بودم برای کیر منصور .
دیگه وقتش بود ، دو تا بسته کاندوم از داخل کیسه درآورد . خنده ام گرفت ، گفتم : مجهز اومدی یا تا صبح می خوای بکنی ؟ خندید و گفت حالا صبر کن . کاندوم رو کشید روی کیرش و گفت که برگردم . روی صندلی برگشتم و پشتم ایستاد و شروع کرد اول با کیرش کمی لای کونم رو مالیدن و بعد سر کیرش رو روی سوراخم می مالید و شروع کرد آروم آروم سر کیرش رو روی سوراخم فشار دادن ، کمی فشار رو بیشتر کرد و تقریبا تا نصفه داخل شد ، بعد از مدتها بود که می دادم و کمی درد داشت برام اولش . کیرش رو داخلم کمی عقب و جلو کرد و دوباره فشار داد و کیرش داخلتر رفت . درد داشت هنوز . دستم رو بردم پشت که بفهمه فشار نده . دستم رو گرفت و روی کمرم نگه داشت . با یه دست پشتی صندلی رو نگه داشته بودم و منصور کمی کیرش رو داخلم نگه داشت و آروم آروم شروع کرد عقب و جلو کردن و کمی فشار دادن که کیرش داخلتر بره . یه چند دقیقه ای طول کشید تا کیرش تا ته داخلم شد . دستم رو هنوز گرفته بود و با دست دیگه اش شونه ام رو گرفته بود و شروع کرد آروم کیرش رو بیرون کشیدن و تا نصفه که اومد دوباره داخل کرد . چند دقیقه ای این کار رو تکرار کرد ، دردش کمتر شده بود و دیگه اماده گاییده شدن بودم و منصور شروع کرد تلمبه زدن . کیرش رو که داخلم حس می کردم و دستاش که منو محکم گرفته بود برام لذت بخش بود . سخت بود روی صندلی ، زانوهام درد می کرد . یه چند دقیقه ای که منصور کونم رو گایید بهش گفتم پوزیشن عوض کنیم ؟
بدون اینکه چیزی بگه ، کیرش رو تا ته داخل کرد و دستش رو حلقه کرد دور گردن و سینه ام و منو صاف کرد و چند تا تلمبه اونجوری زد و همنوجوری که کیرش داخلم بود و دستش روی گردنم بود آروم منو از صندلی اورد پایین ، کمی خم شده بودم که اما منو صاف کرد ، پاهام رو کمی باز کردم که کیرش زیاد فشار نیاره ، آروم آروم به سمت تخت رفتیم . حس باهالی بود ، کیرش داخلم بود و اونکار رو می کرد . منو خم کرد روی تخت و در حالی که لبه تخت به شکم دراز کشیدم و یه پام روی زمین بود ،خودش کنار تخت روم خم شده بود و شروع کرد به گاییدن کونم ، کیرش شق تر شده بود و کیر من هم بخاطر راه رفتن با کیر منصور که داخلم بود بلند شده بود . منصور از پشت گردنم رو گرفته بود و کونم رو می گایید.
من فقط از سر شهوت اه و ناله می کردم . منصور دستام رو از پشت گرفته بود و محکم تر و عمیق تر از قبل تلمبه می زد . لبه های سوراخم کمی می سوخت . چند بار کیرش رو کامل کشید بیرون و تا ته فرو کرد و بعد ولم کرد و خودش اومد روی تخت و منو برگردوند و آورد وسط تخت . پاهام رو باز کرد و منو سمت خودش کشید و کیرش رو داخلم کرد و شروع کرد به گاییدن . دستش رو می آورد پشتم و بلندم می کرد و در حالی که کیرش داخلم بود ، کمی سینه هام رو می خورد و دوباره به پشت می خوابیدم و دوباره منو می گایید . کمی که اینجوری منو کرد . کیرش رو بیرون کشید و بهم گفت : حالا باهالترش کنیم ؟ نمی دونستم می خواد چکار کنه . فقط با لبخند نگاهش کردم . رفت کنار تخت و کاندوم رو از روی کیرش کشید و از بسته دیگه کاندوم یه کاندوم دیگه برداشت . نمی فهمیدم داره چکار می کنه . یه دفعه دیدم یه کاندوم خاردار کشید روی کیرش و با ژل اومد روی تخت .
تجربه اش رو نداشتم تا حالا ، کمی با همون حالت کیرش رو تو دهنم کرد و خیس کردم . برجستگی های کوچیک اش باهال بود . منو به شکم خوابوند و کمی ژل رو با انگشت داخل سوراخم زد ، خنکی ژل کمی سورش داخل سوراخم رو بهتر کرد بعد با کیرش کمی روی سوراخم مالید . حس باهالی داشت کیرش با اون کاندوم . روم نیم خیز شد و کیرش رو کمی داخل سوراخم کرد . بعد روم خوابید و کیرش رو تا نصفه بیشتر داخل کرد . حس باهالی بود . برجستگی های روی کاندوم واقعا باهال بود . خودش رو روم جا داد و من در حالی که هم وزن منصور رو تحمل می کرد و هم کیرش که حالا کمی بیشتر درد و فشار داشت برام رو . منصور منو میون بازوها و پاهاش گرفته بود و کیرش تا انتها داخلم بود . دم گوشم گفت : شروع کنم . یه اوهوم گفتم . دوباره پرسید : شروع کنم ؟ گفتم : آره . منو بگا . منصور گفت : حالا شد . دیگه چکار کنم ؟ با شهوت گفتم : همه ی کیرت رو می خوام . گفت : دردش رو دوست داری ؟ جرت بدم ؟ جواب دادم : دردش رو می خوام . مال توام . منو بگا . جرم بده .
منصور شروع کرد به تلمبه زدن . حسابی حشری بودم و دردی که بهم وارد می شد باعث می شد بیشتر بشه . پاهام رو با پاهاش باز کرده بود و محکم و خشن تر از قبل داخلم تلمبه می زد و با دستش منو مهار کرده بود و وقتی می کوبید داخلم ، واقعا درد داشت .آه وناله ام بیشتر شده بود ، واقعا درد و حشرم زیاد بود و صدام بلندتر شده بود . منصور دستش رو جلوی دهنم گرفت و تلمبه زدن رو ادامه می داد . انگار می ترسید صدامون بیرون بره . اما بیشتر حس کنترل داشت . تلمبه هاش تند شده بود و من تو خفگی فقط ناله می کردم . کمی مکث کرد و چند بار کیرش رو تا سرش بیرون کشید و داخل می کرد . چند باری که اینکار رو انجام داد . دیگه من ارضا شدم و منصور شروع کرد تلمبه های محکم زدن . هنوز حس داشتم ، اما درد رو بیشتر حس می کردم و دوست داشتم زودتر تموم بشه . منصور بعد کمی گاییدن کون خسته ی من ، کیرش رو تا انتها فرو کرد و منو تو بغلش حسابی فشار داد و با پاهاش پاهم رو بهم فشار داد و ارضا شد . روم خوابیده بود و تو بغل اش لزرش بدن اش رو حس می کردم و از اینکه از بدن من لذت برده بود حس خوبی داشتم .
کیرش رو بیرون کشید و زوری منو از پشت بغل کرد و هر دو چشمامونو بستیم . کمی بعد ، منصور آروم گفت : چطور بود ؟ گفتم عالی بود . گفت دردت نیومد که زیاد ؟ گفتم : دردش خوبه . خاردار فکر باهالی بود . کمی بدنم رو نوازش کرد و بعد باهم رفتیم حمام . بدن مردونه منصور زیر آب خیلی باهال بود . سعی می کردم به بهانه شستن بدنش رو بیشتر لمس کنم . تو دستاش مثل یه بچه بودم و بدن شیو شده ام رو با دستای بزرگش می مالید و می شست .
کمی خوابیدیم و شب شده بود . شام که خوردیم ، منصور گفت : دوست داری شب اینجا باشیم یا بریم ؟ درد داشتم و سوراخم ملتهب بود و کمی درد داشتم هنوز . گفتم نه . بریم زودتر . انگار فهمیده بود که بخاطر سکس می گم . آروم چشمک زد و گفت : بدون سکس . خندیدم و گفتم باشه . رفتیم یه دوری بیرون زدیم و کمی خوراکی خریدیم و آخر شب اومدیم هتل . لخت شدم و منصور هم لخت شد . منو بغل کرد و با هم خوابیدیم .
بعد از اون روز خیلی دیر به دیر موقعیت هایی پیش می اومد که سکس کنیم اما واقعا منصور عالی بود و من دیونه این بودم که منو بکنه . اون هم همیشه چیز جدیدی داشت که از سکس لذت ببریم .

نوشته: mehrdad94y


👍 10
👎 6
19201 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

778378
2020-11-24 00:36:12 +0330 +0330

سن بالایی که مهربون و با شخصیت باشه پیام بده و واقعی و با معرفت ن درخواست پول دارم ن ترحم و قرطی بازی

3 ❤️

778390
2020-11-24 01:02:50 +0330 +0330

حالمون از داستان گی بد شد بابا
ادمین تابلوه داستان کم آوردی ولی مجبور که نیستی…‌نذار دادا نذار بزرگوار

3 ❤️

778398
2020-11-24 01:15:50 +0330 +0330

اخی چه با حال چه رویایی

0 ❤️

778409
2020-11-24 01:37:52 +0330 +0330

حس مزخرفیه درکت میکنم …چیز عادی هس همه روزه تو تهران این اتفاقات میفته و من انگ دروغ بهت نمیزنم … من به شخصه فکر نمیکنم سن بالا بتونه قدرت دخول بالایی داشته باشه اما لیسیدن و ایناش عالیه و اینکه سن و سالی ازش گذشته و سعی میکنه هیچوقت ناراحتت نکنه … با افتخار منم یک گی هستم

0 ❤️

778459
2020-11-24 08:59:44 +0330 +0330

من‌تا تگ‌ گی میبینم لایک میدم.

1 ❤️

778462
2020-11-24 09:33:34 +0330 +0330

جووون سن بالا میخوام

1 ❤️

778482
2020-11-24 11:33:16 +0330 +0330

مهرداد تا هممونو کونی نکنه ولکن نیست

0 ❤️

778487
2020-11-24 12:14:03 +0330 +0330

خوب نوشتی، مفعولی که ناز الکی نداشته باشه، خیلی خوبه

0 ❤️

778873
2020-11-26 21:40:17 +0330 +0330

بهروز گاییدت تلافیشو اینجوری در نیار

0 ❤️

810196
2021-05-17 14:12:40 +0430 +0430

سن بالا میخوام مث منصور

0 ❤️