تجربه پارک و کون دادن احسان به مرد هیکلی

1399/11/30

داستان ها برای خواندن ولذت بردن هستند ، شاید خاطره نباشند اما کم و بیش از خاطرات شکل می گیرند . مهم اینه که شما لذت ببرید!
اسمم احسانه ، تجربه اولین سکس ام رو وقتی 27 سالم بود داشتم ، با مردی به نام محمد حدود 40 ساله که اهل کرج بود و هر از گاهی می رفتم پیشش ، رابطه ما یه دوستی معمولی بود و ارضا کردن نیازهای جنسی امون . از نظر هیکل و قد و قواره ، کمی درشت هستم و چاق ، بخاطر همین زیاد شانسی در جلب توجه مردها ندارم . بعد از مدتی ، محمد مهاجرت کرد و من موندم و کلی حس و نیاز به سکس و ادمی نبود که با هم سکس کنیم . همیشه اینستاگرام و … برای من جواب نداده ، چون غالبا یا سن اشون سنی نبود که من دلم بخواد یا اصلا تیپی نبودند که مناسب باشه . ترجیح ام یه مرد با هیکلی درشت و البته سن بالاتر از خودم بود و خب شرایط رو سخت تر می کرد .
خونه و محل کارم غرب تهرانه و مسیر سرکار رفتن من همیشه از کنار یه پارک بزرگ سمت خیابون بهنام بود ، همیشه با ماشین از کنارش رد می شدم ولی هیچوقت توجهی نکرده بودم ، یک روز که پیاده بودم از داخل پارک رد شدم و شاید این جرقه ای بود برای من که بیشتر پارک بیام شاید شانسی باشه . چند بار اول که تقریبا ناامید شده بودم . سعی می کردم شلوار تنگ بپوشم و کمی خودم رو نشون بدم شاید توجه مردی رو جلب کنم اما خب تقریبا احتمالات ضعیفی هست . چند باری این کار رو کردم ولی خب نتیجه ای نداشت . مدتها بود که از خیرش گذشته بودم . تا اینکه ظهر یک روز جمعه ، که داشتم از اون مسیر رد می شدم ، خیلی اتفاقی برای خوردن ناهار با یکی از همکارا نزدیک اون پارک بودیم .
بعد از ناهار از همکارم خداحافظی کردم و گفتم کمی قدم بزنم ، داخل پارک تقریبا خلوت بود و غیر از چند نفر کسی نبود . چند بار که مسیر های مختلف پارک رو قدم می زدم متوجه یه مرد با شلوار جین و پیرهن مردونه شدم که قد بلندی داشت و موهای جوگندمی ، حدود 50 شاید هم کمتر می خورد . آدم خوشرویی بود و با موبایل اش حرف می زد ، روبروش نشستم یه کم بهش نگاه کردم و البته کمی هم به لای پاش ، به من نگاه می کرد و من هم خوشبختانه تیپ بدی نداشتم و قابل قبول بودم براش. بعد از قطع کردن موبایل اش ازم پرسید آتیش داری ؟ منم که سیگاری نبودم گفتم نه و سر صحبت باز شد و الکی از زمین و آسمون حرف می زدیم . انگار هیچکدوم جرات نداشتیم حرف رو پیش بکشیم ولی می دونستیم طرف مقابل اوکی هست . به بهانه کارش که دفتر معماری داشت شماره رد و بدل کردیم اسمش احمد بود ،خلاصه بعد از چند بار تماس و حرف الکی و رفتن به دفترشون به بهانه نرم افزار ، بالاخره اوکی شدیم و قرار شد هر کدوم که مکان داشت خبر بده . احمد اونقدری آدم امنی بود که هر چقدر چک می کردم و غیر مستقیم سوال می پرسیدم باز هم اوکی بود و می شد بهش اعتماد کرد و خوشبختانه دنبال کسی بود که خیلی بی تجربه نباشه و از نظر هیکل هم مثل من باشه .
یکی دو هفته ای گذشت ، گاهی حرف می زدیم ولی موقعیت نبود ، یه چهارشنبه اوایل اسفند ماه بود که زنگ زد چون سرکار بود ، گفت واتس آپ ات رو چک کن ، پیام داده بود و من حواسم نبود که چک کنم ، دیدم می گه فردا غروب اوکی هستم ؟ چون می خواست مادرش که باهاش زندگی می کرد رو بفرسته خونه خواهرش . گفتم اوکی ام .
بدنم بی مو نیست و همیشه برای سکس شیو می کنم ، پنج شنبه که ظهر از کار اومدم ، سریع رفتم حسابی شیو کردم و لوسیون زدم که نرم و باحال باشه . قرار بود ساعت 6 برم پیشش ، رفتم سرویس و خودم رو آماده کردم برای سکس ، یه شورت فانتزی داشتم که پشت نداشت و فقط بندکشی داشت . اماده شدم و زدم بیرون ، زودتر رسیدم ، پایین ساختمون بهش زنگ زدم و رفتم بالا . دم در به استقبالم اومد و با دستی دور کمر من تا پذیرایی رفتیم . یه کم کنارش بودم و دستاش روی بدنم می چرخید . یه کم پذیرایی کرد و بهم گفت : احسان جان ، آماده ای ؟ گفتم آره خونه انجام دادم . یه شلوارک پارچه ای با یه زیرپیرهن تنش بود و یه پیرهن مردونه با دکمه های باز روش . روی مبل تیشرتم رو درآورد و بعد بلندم کرد ، از پشت یه جورایی بغلم کرده بود و دستاش روی سینه هام بود . هیکل زنونه ای دارم و کون و رونهای تپل و بزرگی دارم . سینه هام هم خب کمی گوشتی هستش و به دست می آد . به سمت اتاق رفتیم . یه تخت یه نفره بود که بین دیوار و تخت رختخواب و پتو و اینها چیده شده بود و همسطح تخت بود . نشستم لبه تخت و احمد شروع کرد به درآوردن لباسهاش و بهم گفت : شلوارتم دربیار . هیکل خوبی داشت ، بدنش پر از مو بود و غیر از کمی شکم اش تقریبا ورزیده حساب می شد ، لخت شد و فقط یه شورت سفید پاش بود ، کنار تخت ایستاده بود و یه کم دست کشید به کیرش و با لبخند گفت : احسان جون وقتشه بیدارش کنی . کیر نیمه شق اش از زیر شورت معلوم بود . کنار تخت جلوش نشستم و اول کمی با دست از روی شورت کیرش رو مالیدم . دستاش رو آروم روی شونه هام گذاشته بود . آروم شورتش رو کشیدم پایین و کیرش افتاد بیرون و خب بهتر از عکسهایی بود که برام فرستاده بود .
با دست شروع کردم مالیدن ، بدن احمد از من داغتر بود انگار ، سر کیرش رو گذاشتم توی دهنم و یه کم آب دهنم رو روی کیرش ریختم و شروع کردم کیرش رو داخل دهنم کردن . با زبونم سعی می کردم زیر کیرش رو زبون بزنم ، شروع کردم به ساک زدن ، با دستام بدنش رو نوازش می کردم پاهاش و شکم اش رو و به صورت اش که بهم نگاه می کرد . یه کم ساک زدم و بعد کیرش رو رد آوردم و کمی مالوندم به صورتم و چند بار باهاش آروم به صورتم زدم و دوباره ساک زدن رو ادامه دادم . احمد همونجوری که کیرش دهنم بود چرخید و آروم روی لبه تخت نشست و پاهاش رو باز کرد و من دستم حالا به سینه ی پر از مو اش می رسید . همینجوری که من ساک می زدم و سعی می کردم با لیسیدن کلاهک کیرش ، کیرش رو شق تر کنم از روی میز کنار تخت ژل برداشت و بهم گفت : شورتت خوبه ، دیگه لازم نیست دربیارم ، کمی بندش رو کشید پایین و شروع کرد با انگشت سوراخم رو آماده کردن و باز کردن . سعی می کرد انگشتش رو عمیق تر فرو کنه و خوب بازم کنه و بخاطر همین وقتی انگشت وسطی رو داخل می کرد و فشار م داد ناخودآگاه جلوتر می رفتم و کیرش تقریبا تا حلقم داخل می رفت .
حسابی باز شده بود و احمد دیگه دو تا انگشت اش رو داخل می کرد و گاهی کمی می چرخوند . در حین باز کردن چند تا سیلی به کونم زد که خب من عاق اسپنک زدن هستم و این کارش برام لذت بخش بود . ازم پرسید : اذیت که نمی شی ؟ منظورش سیلی ها بود . کیرش رو درنیارودم و با سر گفتم نه . چند تا سیلی محکم تر زد که قشنگ داغ شدم . سرم رو گرفت و کمی عقب برد و کیرش رو گرفت دستش و شروع کرد داخل لپ ام فشار دادن و بعد درآورد و روی صورتم مالید و چند تا با کیرش روی لپ هام زد و بعد سر کیرش رو روی لبهام می مالید . گفت : دهنت رو باز نکن . لبهام رو غنچه کردم و اون سرم رو نگه داشته بود و سرکیرش رو روی لبهام گذاشته بودو آروم حرکت می داد . کیرش دیگه شق شق شده بود .
همه چی آماده بود برای گاییده شدن من ، بهم گفت : داگی بشین لب تخت ، منم اطاعت کردم و پشتم ایستاده بود ، یه کم پاهام رو بازتر کرد که کونم پایینتر بیاد . یه کم کیرش رو روی سوراخم کشید و با کیرش روی کونم و سوراخم ضربه می زد . فهمیدم که کاندوم یادش رفته . برگشتم و بهش گفتم . اصلا حواسش نبود . از یکی از کمد ها کاندوم آورد و داد بهم .کیرش رو با دستمال تمیز کردم و کاندوم رو روی کیرش کشیدم و چند بار با دهنم کیرش رو خیس کردم و دوباره برگشتم . کیرش رو دوباره چند بار روی سوراخم کشید و یه کم با انگشت شست اش سوراخم رو انگشت کرد و بندهای شورتم رو کمی کشید پایینتر که سوراخم کامل در دسترس باشه و کیرش رو کمی فشار داد روی سوراخم . کیرش برای من هنوز کمی کلفت بود . سر کلاهکش رو داخل کرد و کمرم رو گرفت . بهم گفت : خودت آروم آروم فشار بده و دستاش رو روی شونه هام گذاشت . خودم رو باز کردم و کمی خودم رو عقب کشیدم و احمد هم کمی فشار داد و یه کم از کیر داخل رفت . درد خیلی کمی داشت ولی خب فشار می اومد .
دستش رو گذاشت روی کمرم که سرم رو بیارم پایین و روی دستام نباشم . بعد یه کم دیگه فشار داد . درد داشتم ولی خب لذت بخش بود . دوباره کمرم رو گرفت و گفت : تحمل کن احسان جون و فشار داد و بدون توقف کیرش تا ته داخل شد . انتهای سوراخم خب تنگ تر بود و اونقدر باز نشده بود و درد داشتم . دستم رو به نشانه اینکه کار دیگه ای نکنه ، عقب بردم . دستم رو نگاه داشت و کمی خم شد و آروم شدیم هر دو . یه کم نگه داشت و کمی بیرون کشید و آروم داخل کرد . دستم رو ول کرد و چند دقیقه ای طول کشید که سوراخم عادت کنه و بازتر بشه . و تلمبه های آروم احمد شروع شد و کم کم سرعت گرفت . سرم به بغل بود و بدنش که پشتم عقب و جلو می شد رو کمی می دیدم . دستاش روی کمر و پشتم کشیده می شد و گاهی روی کونم می اومد و فشارشون می داد .
دوست داشتم موقع کردن ، به کونم هم سیلی بزنه . بهش گفتم : سیلی بزن بهشون . انگار تو اون پوزیشن بهش حال نمی داد .همونجوری که کیرش داخلم بود ، مچ پاهام رو گرفت و از زیرم آروم کشید و من رو به پهلو روی لبه تخت خوابوند . یه پام رو جمع کرده بود داخل که لپ کونم بالا باشه و دستاش رو پهلوم و کونم بود و شروع کرد به تلمبه زدن و هر چند تایی که کونم رو می گایید یکی دو تا سیلی به کونم می زد و با جوون گفتن و این کون رو باید خوب گایید منو تشویق می کرد و من هم که توی سکس دوست دارم اه و ناله حشری کنم ، با هر تلمبه و سیلی حشری تر از قبل ناله می کردم ، یه کم کیرش رو تا ته فشار داد و خم شد روم و بهم نگاه کرد و گفت : الان خوب شد ؟ گفتم : عالی . شروع کرد به باز کردن لپای کونم از هم و تلمبه های عمیقتر و محکم تر . داغ داغ بودم و کونم از سیلی های احمد کمی پوستش می سوخت . دستاش بزرگ بود و عالی بود برای اسپنک زدن . کمی که اینطرفی منو گایید . گفت : حالا باید اونطرفش رو سرخ کنم . کیرش رو درآورد و جابجا کرد و شروع به گاییدن کرد . ایندفعه همه چی محکمتر و عمیق تر بود . خم شده بود و سینه ام رو توی دستش گرفته بود و بدنم رو باهاش نگه داشته بود . سینه ام زیر دستش حسابی سرخ شده بود . فقط گاهی که می خواست یه کم کونم رو باز کنه یا جابجا بشه سینه ام استراحت می کرد . تو اوج لذت و درد کون دادن بودم .چند تا تلمبه محکم و ضربه ای زد و کیرش رو درآورد . نفس نفس می زد و خیس عرق بود .
نشست لبه تخت و منو هدایت کرد که برم پایین و همونجوری که جلوش ایستادم شورتم رو در آورد و کیرم که نیمه شق بود رو کمی مالید و خودش بلند شد و منو دولا کرد که لبه میز و کمد رو بگیرم و خودش از پشت کیرش رو داخل کرد و در حالی که کیرم توی دستش بود شروع به کردن کرد . لذت بخش ترین پوزیش بود . گاهی منو صاف می کرد و چند تا تلمبه سرپایی می زد و دوباره ادامه می داد . خیلی داغ شده بودم و می دونستم که اینجوری ادامه بده آبم میاد و دوست نداشتم حس ام بره . دستش رو از کیرم کشیدم و اونهم کیرش رو کشید بیرون و رفت سمت یه نشیمن چرمی که گوشه اتاق بود و نشست روش و گفت بیا سواری آخر . پاهام رو دوطرف پاهاش گرفتم و کمک کرد که روبروش بشینم روی کیرش . تو این حالت انگار کیر بیشتری داخل می شد و تا انتها که می خورد به پروستاتم دیونه می شدم . دستاش روی کونم بود و از هم بازشون می کرد و من هم دستام روی شونه هاش بود و بالا و پایین می کردم . خسته شدم بود و پاهام توی اون حالت درد گرفته بود . با کند شدن حرکت من ، احمد فهمید که خودش باید گاییدن رو ادامه بده و دستش رو دورم گرفت و خم کرد سمت خودش . موهای بدنش و بدن داغ اش که به سینه ها و بدن لختم می خورد حشری ام کرده بود . احمد شروع کرد تو اون حالت منو کردن . یکی دو تا سیلی هم زد ، ولی وقتی کیرش رو کمی درآورد و کنارش انگشت اش رو کمی داخل کرد من ارضا شدم و بی جون افتادم توی بغل احمد و احمد هم که می دونست باید زودتر تموم اش کنه شروع کرد به تلمبه های عمیق و محکم با ناله های من تلمبه ها سریعتر شد و بالاخره ارضا شد . فضای مبل کم بود و اونجوری نمی شد آروم شد . کیرش رو از داخلم کشید بیرون و کمک کرد که بلند شم . کیرش هنوز کمی شق بود . آروم منو برد سمت تخت کمی کیر و بدن خودش و من رو که آبم ریخته شده بود رو تمیز کرد و به شکم خوابوند و کیرش رو که هنوز جونی داشت داخل کرد و همونجوری روم دراز کشید . بهش قبلا گفته بودم که دوست دارم بعد سکس کسی روم بخوابه . کیرش داشت کم کم می خوابید و از کونم دراورد ولی خب هنوز بدنم توی بغلش بود و دستاش دورم حلقه شده بود و سینه ها و شکم ام رو نوازش می کرد .
چند دقیقه ای انگار بی هوش بودیم ، یه کم که خودمون رو تمیز کردیم و دوباره روی تخت دراز کشیدیم و توی بغل گرم و پشمالوی احمد بودم . احمد گفت خیلی دوست داشتم آبم رو روی بدنت بریزم ولی نشد دیگه . اینقدر بهم حال داده بود که دوست داشتم سکس و حال کردن و لذت بردن از بدن من براش کامل بشه . آروم شروع کردم با دست کیرش رو مالیدن و یه کم بعد احمد به پشت دراز کشیده بود و من داشتم براش ساک می زدم . کیرش حسابی شق شده بود . جامون رو عوض کردیم و احمد روی پاهاش که دو طرف من بود نشست و در حالی که کیرش جلوی صورتم بود شروع کردم به ساک زدن . گاهی کیرش رو در می آورد و کمی به صورتم می مالید و ضربه های آروم می زد به لپ ها و دوباره داخل می کرد و گاهی خودش دهنم رو می گایید . کمی عقب تر رفت و نزدیک شکمم نشسته بود . روی زانو هاش بود و من دستم روی پاهاش و گاهی هم بجای خودش کیرش رو می مالیدم و براش جق می زدم که آبش بیاد . کیرش رو نگه داشت پایین سینه ام و آبش بالاخره با چند بار جق زدن خودش اومد و ریخته شد وسط سینه ام . احمد بی حال کنارم نیمه خیز دراز کشید و آروم صورتم رو می بوسید و من با دستم آبش رو روی سینه ها و شکم و نوک سینه هام پخش می کردم . یه کم که اوکی شدیم . احمد کیرم رو گرفت داخل دستش و گفت برات بزنم ؟ گفتم نه . گفت پس بریم دوش بگیریم .
بعد از حمام که خب برای من عالی بود چون توی بغل احمد بودم و حسابی با همه بدنم بازی کرد ، کمی غذا گرم کرد و خوردیم و من اومدم خونه . بالاخره بعد از مدتها یه مرد عالی پیدا شده بود و من از اینکه از بدنم لذت می بره راضی بودم و از هر فرصتی برای سکس استفاده می کردیم .

نوشته: mehrdad94y


👍 12
👎 2
19901 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

792511
2021-02-18 01:45:39 +0330 +0330

نخوندم خواستم بگم خودتو درمان کن کونی❤️

0 ❤️

792520
2021-02-18 02:26:06 +0330 +0330

خوشم اومد.لایک👍

0 ❤️

792562
2021-02-18 09:23:32 +0330 +0330

من چند بار به اون‌پارک اول بهنام تو کاشانی رفتم، ولی کسل بهم کونش رو پیشنهاد نداده متأسفانه…

0 ❤️

813966
2021-06-06 21:53:39 +0430 +0430

عه از این به بعد منم هی میرم همون پارکه که رفتی (تربیت) که منم بگیرن بکنن

0 ❤️

900250
2022-10-25 19:29:43 +0330 +0330

اووف عالی بود.کون دادن یه پسر نوجوون تپلی و سفید وبی مو با لباس خواب توری به مرد حشری پشمالو و ارضا شدن زیر کیر معرکه است.تشنه یه مرد کچل و کون کن حشری و کاربلدم.یه مرد ۴۰ سال به بالا که اینقدر سوراخمو لیس بزنه تا آبم بپاشه بیرون

0 ❤️