تو جوجه سکسی خودمی

1400/02/02

+نگران نباشین، هر طور شده این شرایط رو درست می‌کنم.
-من نگران شرایط فعلی نیستم. بهتر از هر کَسی می‌دونم که از پسش بر میایی. نگرانیِ من بابت چیز دیگه‌ایه.
+ژینا چیزی بهتون گفته؟
-الان مهمه که ژینا به من گفته باشه؟
+بهتون قول می‌دم که همه چی تحت کنترل منه.
-مطمئن نیستم که همه چی تحت کنترل تو باشه. بیش از اندازه به این دختره نزدیک شدی. اینطور که من فهمیدم، کنترل تو دست این دختره است، نه خودت.
+ژینا بهتون بد رسونده. اصلا اینطور نیست که فکر می‌کنین.
-صد بار بهت گفتم من رو خر فرض نکن سحر. من تو رو بزرگ کردم. بهتر از هر کَسی می‌تونم بفهمم که چه حسی به این دختره داری.
+تهش می‌خواین بگین که به من اعتماد ندارین؟
-به تو اعتماد دارم اما به این دختره اعتماد ندارم. روزی که اومد دانشگاه، نمی‌تونست دماغش رو بالا بکشه، حالا پا به پای تو داره هر کاری می‌کنه. این به نظرت مشکوک نیست؟
+من به مهدیس اعتماد کامل دارم. هر اتفاقی هم که بیفته، خودم مسئولیتش رو قبول می‌کنم.
-اگر اتفاقی بیفته، فقط پای تو گیر نیست که بخوای مسئولیتش رو به عهده بگیری.
+قبول دارم که قرار نبود اینطوری پیش بره، اما ازتون خواهش می‌کنم که به من اعتماد کنین.
-من بهت اعتماد دارم سحر. بیشتر از تمام آدم‌های زندگی‌ام، به تو اعتماد دارم. تصمیم درباره این دختره رو به عهده خودت می‌ذارم. اما امیدوارم به جایی نرسیم که بخوام دخالت کنم و شخصا تکلیفت رو روشن کنم. الان هم تمرکزت رو بذار تا این گندی که پیش اومده رو جمع کنی.
+خیال‌تون راحت.

مطمئن نبودم مکالمه‌ای که دارم می‌شونم، توی خوابه یا واقعیت. وقتی چشم‌هام رو باز کردم، هوا روشن شده بود. لیلی اومد بالا سرم و لبخند زنان گفت: ساعت خواب.
سرم رو به سمت ساعت چرخوندم. ساعت ده صبح بود. لیلی با گوشی‌اش تماس گرفت و گفت: بیدار شد.
کل بدنم درد می‌کرد. اگه بهم نمی‌گفتن، فکر می‌کردم که همه جام شکسته. لیلی یک آمپول توی سِرُم زد و گفت: الان دردت آروم می‌شه.
بعد از چند دقیقه، سحر وارد اتاق شد. از چهره‌اش مشخص بود که حتی یک دقیقه هم نخوابیده. چشم‌هاش کاسه‌ی خون بود. روی صندلی کنار تخت نشست و گفت: باید با هم حرف بزنیم مهدیس. الان می‌تونی تمرکز کنی و با دقت به حرف‌های من گوش بدی؟
سرم رو به علامت تایید تکون دادم. خواستم بشینم که لیلی تخت رو طوری تنظیم کرد که بتونم بشینم. سحر یک نفس عمیق کشید و گفت: دو تا راه بیشتر نداریم. البته انتخابش با خودته. راه اول اینه که به خانواده‌‌ات اطلاع بدیم. بهشون می‌گیم که از پله‌های خوابگاه افتادی. جوری براشون داستان رو تعریف می‌کنیم که حتی یک ذره هم شک نکنن که بخوان جداگونه پیگیر ماجرا بشن. البته امیدوارم که آدم‌های شکاکی نباشن. راه دوم اینه که تو رو با یک اسم و فامیل دیگه توی بیمارستان بستری کنیم. یک پدر قلابی میاریم و برگه رضایت عمل رو امضا می‌کنه. البته تمام کارهای جانبی این راه رو هم انجام دادم. برای محکم کاری، هزینه عمل رو آزاد می‌دیم تا کارشناس تخمی بیمه نخواد موی دماغ‌مون بشه. هزینه‌های عمل رو هم خودم می‌دم.
لیلی در ادامه حرف‌های سحر گفت: راه حل اول، شاید خانواده‌ات به یک چیزی شک کنن و تو به فنا بری و راه حل دوم، شاید یک دهم درصد، توی اتاق عمل، اتفاقی برات بیفته و سحر به فنا بره.
دلم به شور افتاد و ترس همه‌ی وجودم رو گرفت. اینقدر حالم بد شد که اصلا نمی‌تونستم فکر کنم. توی شرایطی که خودم روی تخت بیمارستان بودم، شاید خانواده‌ام، می‌فهمیدن که دقیقا با چه کَسایی هم اتاقی هستم. شاید در مورد سحر و لیلی و ژینا توی دانشگاه تحقیق می‌کردن و می‌فهمیدن که یک جای داستان ما می‌لنگه. سحر رشته افکارم رو قطع کرد و گفت: من آماده هر دو راه حل هستم مهدیس. گفتم که توی این چند ساعت، شرایط جفتش رو محیا کردم. یک دکتر عالی قراره دست تو رو عمل کنه. بعدش هم رد بخیه‌ها رو از روی دستت محو می‌کنیم. تو فقط انتخاب کن و بقیه‌اش رو به من بسپر. در ضمن حتی یک درصد هم نگران هزینه‌های عمل نباش.
برای چند لحظه به سحر خیره شدم. بغض گلوم رو گرفت. سرم رو به علامت منفی تکون دادم و گفتم: دوست ندارم خانواده‌ام بفهمن.
لیلی منتظر واکنش سحر نموند. رفت به سمت در و رو به سحر گفت: به یارو بگو که همراه با شناسنامه خودش و دخترش، تا نیم ساعت دیگه پذیرش باشه. دکتر هم بین یک الی دو ساعت دیگه میاد.
اشک‌هام سرازیر شد و رو به سحر گفتم: اگه توی اتاق عمل، اتفاقی برام افتاد…
سحر به افخم زنگ زد و به صورت رمزی یک چیزی بهش گفت. بعد رو به من گفت: هیچ اتفاقی برات نمی‌افته. بهترین تصمیم همین بود مهدیس. دوست نداشتم توی موردی که مربوط به آینده و خانواده‌ات می‌شد، دخالت کنم، وگرنه هرگز راه اول رو بهت پیشنهاد نمی‌دادم.
شدت گریه‌ام بیشتر شد و گفت: من تا آخر عمرم به تو مدیونم.
سحر دست سالمم رو گرفت توی دستش و گفت: تو به من مدیون نیستی. مسئول اتفاقی که برای تو افتاد، من بودم و خودم باید این گند رو جمع می‌کردم. الان هم دیگه گریه نکن. به اندازه کافی ضعیف هستی. غذا هم نمی‌تونیم بهت بدیم، چون برای بیهوشی، باید ناشتا باشی.
افخم وارد اتاق شد. مثل سحر، لباس فرم دکترهای بیمارستان رو پوشیده بود. لبخند زنان به جفت‌مون سلام کرد و رو به من گفت: می‌بینم که یک جماعتی رو بسیج کردی تا نجاتت بدن.
بعد رو به سحر گفت: همه چی اوکیه عزیزم.
سحر یک لبخند ملایم زد و رو به افخم گفت: جبران می‌کنم.
افخم اومد بالا سرم. لُپم رو کشید و گفت: جوجه صورتی خوش شانس.


شب شده بود. لیلی رو به سحر گفت: سه روزه نخوابیدی. برو یکم استراحت کن، من یکمی خوابیدم و سر حالم. عمل دستش هم که عالی پیش رفت. الان هم که حالش از من و تو هم بهتره. تو برو، من پیش مهدیس می‌مونم.
سحر برای چندمین بار وضعیت من رو چک کرد و رو به لیلی گفت: خودم پیشش هستم. اگه خوابم گرفت، همینجا یکمی چُرت می‌زنم. فقط بی‌زحمت برام یک لیوان قهوه بیار.
لیلی اخم کرد و گفت: داری همینطور پشت هم قهوه می‌خوری سحر.
سحر با کلافگی گفت: می‌خوام شب اول بعد از عملش، خودم پیشش باشم.
لیلی یک نفس عمیق کشید و از اتاق رفت بیرون. سحر رو به من گفت: امشب یکمی درد داری. اما ارزشش رو داره. دکتر خیلی از عمل راضی بود.
به چهره درهم و داغون سحر نگاه کردم و گفتم: خیلی خسته‌ای، نمی‌خوای بخوابی؟
سحر نشست روی صندلی. به خاطر بی‌خوابی زیاد، تُن صداش کمی کش‌دار و چشم‌هاش خمار شده بود. به من زل زد و گفت: فردا می‌برمت خوابگاه. نگران کلاس‌هات هم نباش. فقط یادت باشه که هیچ چیزی درباره این چند روز، نباید به هیچ کَسی بگی.
لیلی وارد اتاق شد و یک لیوان قهوه به دست سحر داد و گفت: امشب هم خودم شیفت وایمیستم.
سحر سرش رو به علامت تایید تکون داد و گفت: از ژینا چه خبر؟
لیلی کمی مکث کرد و گفت: همچنان خودش رو چُس کرده.
سحر یک قُلُپ از قهوه خورد و گفت: اوکی، ولش کن بذار به حال خودش باشه.
لیلی خواست یک چیزی بگه اما حرفش رو قورت داد و از اتاق خارج شد. سحر قهوه‌اش رو خورد. ایستاد و کمی توی اتاق قدم زد. مشخص بود که خسته و کلافه است. ترسیدم که دوباره بهش بگم استراحت کنه. تنها کاری که از دستم بر می‌اومد، این بود که نگاهش کنم. بعد از چند دقیقه، دوباره نشست روی صندلی و گفت: هر وقت درد داشتی، به من بگو.
دوست نداشتم سحر رو توی همچین شرایطی ببینم. در اون لحظات، تنها تکیه‌گاه من بود. دستم رو با تردید بردم به سمتش. متوجه شد و همراه با یک لبخند، دستم رو گرفت. احساساتی شده بودم و برای چندمین بار توی اون چند روز بغض کردم و اشک‌هام جاری شد. سحر اخم کرد و گفت: چته بچه؟ همه چی عالی پیش رفته.
کامل گریه‌ام گرفت و گفتم: شبی که عموم اومد توی خونه‌مون و همه رو راضی کرد که با درس خوندن من توی شهر غریب موافقت کنن، گریه‌ام گرفت. باورم نمی‌شد که یکی توی این دنیا پیدا بشه که از من حمایت کنه. فکر می‌کردم که دیگه تا آخر عمرم همچین حسی رو تجربه نمی‌کنم.
اخم سحر شدید تر شد و گفت: یعنی واقعا نمی‌خواستن که تو درس بخونی؟
+مامانِ من با درس خوندن دختر مخالفه. خواهر بزرگم با اینکه توی همون تهران درس خوند، اما شبانه روز، سر کوفت‌های مادرم رو تحمل کرد.
صدای سحر به خاطر بی‌خوابی، کش‌دار تر شد و گفت: عجب مامان ضایعی داری. همون بهتر اومدی اینجا.
+تو هیچ وقت از خانواده‌ات حرف نمی‌زنی.
-ننه‌ام سر زاییدن من مُرد. بابام هم که همیشه خارجه و دنبال بیزینس. من پیش خاله‌ام بزرگ شدم. اونم مهندس ساختمان و راه سازیه و اکثرا سر کاره. پس می‌شه گفت که تنهایی بزرگ شدم.
+چقدر زندگی و گذشته متفاوتی داریم.
-آره همه متفاوتیم. راستی شب‌ها توی خواب، کابوس می‌بینی؟
+گاهی.
-مطمئنی گاهی؟
+چطور مگه؟
-بیشتر از گاهی، توی خواب حرف می‌زنی.
تعجب کردم و گفتم: من توی خواب حرف می‌زنم؟
-آره چه جورم.
+چی می‌گم؟
سحر کمی مکث کرد و گفت: انگار یکی دنبالت کرده و داری از دستش فرار می‌کنی.
تعجبم بیشتر شد و گفتم: وای خدای من.
-قبلنا برات اتفاقی افتاده؟
+نه اصلا. خودم هم نمی‌دونم چرا دارم این کابوس لعنتی رو می‌بینم. از وقتی که اومدم توی اتاق شما، شروع شد.
-مطمئنی داری راستش رو می‌گی؟
+چرا دروغ بگم؟ واقعا نمی‌دونم که چرا دارم این کابوس رو می‌بینم.
سحر سرش رو گذاشت روی تخت و گفت: اوکی بی‌خیال. حالا فعلا بذار از این جریان گُهی خارج بشیم. بعدا در مورد اونم یک فکری می‌کنیم.
خواستم جواب سحر رو بدم که متوجه شدم خوابش برد. دستم رو از توی دستش درآوردم و موهاش رو نوازش کردم. همیشه فکر می‌کردم که نوازش شدن، بهترین حس دنیاست اما توی اون لحظه فهمیدم که حس نوازش کردن هم بی‌نظیره. مخصوصا نوازش آدم سر سخت و مغروری مثل سحر.


سحر من رو با ماشین خودش رسوند ترمینال. از اینکه عید شده بود و باید می‌رفتم تهران، عصبی و کلافه شده بودم. اصلا دلم نمی‌خواست از سحر جدا بشم. وقتی فهمیدم که اتوبوس، نیم ساعت تاخیر در حرکت داره، خوشحال شدم. می‌تونستم نیم ساعت بیشتر پیش سحر باشم. یک جای خلوت گیر آوردیم و نشستیم. یکهو یک چیزی به سرم زد و رو به سحر گفتم: یک بهونه جور می‌کنم و نمی‌رم.
سحر اخم کرد و گفت: بچه نشو. شیش ماهه نرفتی خونه.
وقتی مخالفت سحر رو دیدم، حالم گرفته شد و گفتم: دوست ندارم برم خونه. اونجا رو دوست ندارم.
سحر با دقت به من نگاه کرد و گفت: اونجا رو دوست نداری؟
چند لحظه مکث کردم. یک نفس عمیق کشیدم و گفتم: می‌خوام پیش تو باشم.
سحر دستم رو گرفت توی دستش و گفت: کمتر از یک ماه می‌ری و بر می‌گردی پیش خودم. در ضمن یادت باشه که توی خونه‌تون باید خط عمل دستت رو با باند بپوشونی. بهشون بگو سرما زده و درد می‌کنه.
+اگه مامانم اصرار کرد که ببینه چی؟
-نذار شک کنه. اون مامان و داداش‌هایی که تو داری، حق‌شونه که بهشون دروغ بگی. فعلا همون چیزی رو بهشون بده که دوست دارن. یک دختر حرف گوش کن و مظلوم و تو سری خور. بعدا که از شرِ جای عمل دستت خلاص شدیم، بهت یادت می‌دم که چطوری همه‌شون رو سر جای خودشون بشونی. به وقتش باید یاد بگیرن که اگه دوستت دارن، باید همونطور که هستی، دوستت داشته باشن، نه اونطور که خودشون می‌خوان. و تو این رو بهشون یاد می‌دی.
لبخند زدم و گفتم: خیلی من رو دست بالا گرفتی.
سحر پوزخند زد و گفت: در اصل خودم رو خیلی دست بالا گرفتم.
دست سحر رو توی دستم فشار دادم و گفتم: اجازه دارم هر روز بهت زنگ بزنم؟
سحر بدون مکث گفت: نه، هر وقت لازم بود، خودم باهات تماس می‌گیرم.
چند لحظه فکر کردم و گفتم: الان دقیقا اسم رابطه ما چیه؟
سحر لب‌هاش رو به گوشم نزدیک کرد و گفت: مهم نیست اسم رابطه ما چیه. مهم اینه که تو جوجه حشری خودمی. گور بابای هر اسمی که داره. حالا هم لازم نکرده ذهنت رو درگیر این چیزا کنی. تمرکزت رو بذار تا همه چی توی خونه‌تون، بدون دردسر جلو بره. خوش ندارم بهونه دست‌شون بدی که نذارن برگردی. فهمیدی یا نه؟
سرم رو به علامت تایید تکون دادم. سحر دوباره اخم کرد و گفت: باز لال شدی؟
خیلی سریع گفتم: نه ببخشید، چَشم آره فهمیدم.
سحر دوباره با دقت به من نگاه کرد و گفت: عمدا این کار رو می‌کنی؟
با تعجب گفتم: کدوم کار؟
+اینکه من رو مجبور کنی تا وادارت کنم که بگی ببخشید، چَشم؟
به ساعت بزرگ داخل ترمینال نگاه کردم و گفتم: دیگه باید برم.
سحر موهاش رو از توی صورتش زد زیر شالش و گفت: اوکی پاشو بریم.


مانی وارد اتاق شد. درِ اتاق رو بست. نشست روی تخت من و گفت: تو چت شده مهدیس؟ پنج روزه اومدی و همه‌اش تو فکری. مثلا عید شده و معمولا آدما باید سر حال باشن.
سرم رو از کتاب درسی‌ام، آوردم بیرون. حالت نشستنم رو عوض کردم. چهارزانو شدم و رو به مانی گفتم: هیچی نشده داداش. به مامان هم گفتم. چند روز سرما خورده بودم و درست و حسابی متوجه درس استادا نشدم. الان بهترین فرصته که بخونم تا جبران بشه. در ضمن می‌خوام هر طور شده معدلم بالا باشه. این خیلی برام مهمه.
مانی انگار حرفم رو باور نکرد و گفت: قطعا توی استعداد و پشتکار تو هیچ شکی نیست. اما چرا فکر می‌کنم که ذهنت درگیر یک چیزی شده و دوست نداری تا درباره‌اش حرف بزنی؟
دلم به شور افتاد. آب دهنم رو قورت دادم و گفتم: به خدا هیچی نشده داداش. مگه ورزش کردن و مدال آوردن، برای تو مهم نیست؟ معدل بالا هم برای من مهمه. البته ازت ممنونم که دوست داری باهام ارتباط بر قرار کنی. حداقل مثل بقیه نیستی که فقط برام تعیین و تکلیف کنی تا چیکار بکنم و نکنم.
مانی به خاطر لحن نسبتا تهاجمی من، لبخند زد و گفت: اصلا بهت نمیاد که عصبانی بشی.
+عصبانی نشدم، فقط استرس دارم. استرس اینکه خانواده‌ام همه‌اش دنبال بهونه است تا اجازه نده که من درس بخونم. مامان جوری داره باهام برخورد می‌کنه که انگار گناه کبیره کردم.
مانی یک نفس عمیق کشید و گفت: نظرت چیه که این چند مدت، تو اتاق من درس بخونی؟ هیچ سر و صدایی اونجا نمیاد. می‌تونی آزاد و راحت درسِت رو بخونی. در ضمن لازم نیست استرس داشته باشی. قبول دارم که مامان هنوز سختشه که تو برای درس خوندن، توی شهر غریب هستی اما اینطور نیست که بخواد جلوی پیشرفت تو رو بگیره. الان هم پاشو وسایلت رو جمع کن و برو توی اتاق من.
از پیشنهاد مانی تعجب کردم و گفتم: الان داری باهام شوخی می‌کنی؟ تو هیچ وقت اجازه نمی‌دی که کَسی وارد اتاقت بشه. حالا می‌خوای…
مانی حرفم رو قطع کرد و گفت: تو هر کَسی نیستی.
مانی داشت نقش همیشگی خودش رو بازی می‌کرد. آدمی که دوست نداره تا اعضای خانواده‌اش به جون هم بیفتن. نمی‌تونستم درک کنم که چرا خانواده برای مانی، این همه اهمیت داره. یاد حرف سحر افتادم که فعلا باید همونی باشم که بقیه می‌خوان. بدون بحث، پیشنهاد مانی رو قبول کردم.
مزیت اتاق مانی این بود که توی طبقه دوم، برای خودش دستشویی و حموم مجزا داشت. لازم نبود برای دستشویی برم پایین و نگاه‌های سنگین و پُر منت مادرم رو تحمل کنم. اول خودم رو زیر دوش خیس کردم. بعد صابون رو برداشتم تا بدنم رو کفی کنم. با تماس صابون به گردنم، یاد اولین باری افتادم که سحر، من رو توی حموم، لُخت کرد. یک آه کشیدم و صابون رو بردم به سمت سینه‌هام. صابون رو هم زمان روی نوک سینه‌هام کشیدم و دست دیگه‌ام رو بردم به سمت کَُسم و انگشتم رو کشیدم توی شیار کُسم. مانی راست می‌گفت. من یک طوری‌ام شده بود. دلتنگ سحر بودم و نمی‌تونستم از ذهنم خارجش کنم. تنها خواسته‌ام این بود که زودتر برگردم شیراز.
حوله رو دور خودم پیچیدم و وارد اتاق مانی شدم. رفتم جلوی آینه قدی مانی و مشغول خشک کردن سر و بدنم شدم. برای چند لحظه به اندام خودم توی آینه نگاه کردم و یاد حرف‌های سحر افتادم.
-تو خودت هم نمی‌دونی که چقدر اندام سکسی و رو فُرمی داری. ملت هزار تا عمل رو خودشون می‌کنن تا مثل تو بشن.
حوله رو کامل از دورم انداختم روی زمین. یک دستم رو گذاشتم روی شکمم و دست دیگه‌ام رو گذاشتم روی صورتم. همون جاهایی که سحر بیشتر از همه لمس می‌کرد. صدای باز شدن درِ اتاق باعث شد که به خودم بیام. مانی بعد از اینکه وارد اتاق شد و دید که من لُخت هستم، سریع برگشت و گفت: ببخشید، نمی‌دونستم رفتی حموم.
سریع حوله رو برداشتم و خودم رو پوشوندم. خودم رو رسوندم به درِ اتاق. در رو نیم باز کردم و گفتم: کاری داشتی؟
مانی کمی مکث کرد و گفت: یک دفترچه یادداشت روی میزم هست. بی‌زحمت بدش به من.
برای اینکه دفترچه یادداشت رو بهش بدم، باید در رو کمی بیشتر باز می‌کردم. کامل پشت در قایم شدم و دفترچه یادداشت رو بهش دادم. از دستم گرفت و گفت: مرسی.
در رو بستم و کامل تکیه دادم به در. دچار استرس شدم و از خودم پرسیدم: یعنی دید که دارم خودم رو لمس می‌کنم؟


توی تاکسی، دل تو دلم نبود که زودتر برسم خوابگاه. با سرعت خودم رو به محوطه و خوابگاه رسوندم. درِ اتاق رو باز کردم، اما هیچ کَسی داخلش نبود. حالم گرفته شد. فکر می‌‌کردم که سحر زودتر از من توی خوابگاه باشه. می‌دونستم اگه بیکار بشینم، بیشتر پکر می‌شم. بعد از عوض کردن لباسم، شروع کردم به مرتب کردن اتاق. برای سحر یک ادکلن خریده بودم. مردد بودم که چطوری بهش بدم. داشتم به همین موضوع فکر می‌کردم که ژینا وارد اتاق شد. جواب سلام من رو به سردی داد. نشست روی تختش و گفت: خیلی سر حالی.
سرم رو به علامت تایید تکون دادم و گفتم: آره حس خوبی دارم که برگشتم.
ژینا پوزخند زد و گفت: واقعا فکر می‌کنی سحر دوستت داره؟
از سوالش جا خوردم. نمی‌دونستم چه جوابی باید بهش بدم. پوزخند ژینا غلیظ تر شد و گفت: تو هیچی از سحر نمی‌دونی. تو کلا هیچی نمی‌دونی. حتی روحت هم از یک سری چیزا خبر نداره. من اگه جای تو بودم، درخواست می‌دادم تا اتاقم رو عوض کنن. جای تو اینجا نیست. برو به زندگیت برس. سحر اونی نیست که فکر می‌کنی.
از لحن و حرف‌های ژینا خوشم نیومد و گفتم: اگه بخوام هم، اتاقم رو عوض نمی‌کنن.
ژینا بدون مکث گفت: اگه از سحر بخوای، هر کاری ممکنه. فقط باید از ته دل بخوای.
لحنم رو جدی کردم و گفتم: اصلا چرا باید بخوام؟
ژینا هم لحنش رو جدی تر کرد و گفت: چون جای تو بین ما نیست. چون حالم ازت به هم می‌خوره. چون هر بار که ریخت نحس تو رو می‌بینم، نیاز به یک سطل دارم تا توش بالا بیارم. الان قانع شدی؟
کاملا غافلگیر شده بودم و هیچ ایده‌ای نداشتم که چه جوابی به ژینا بدم. ایستاد و اومد طرفم. با یک لحن مرموز گفت: ارزش تو برای سحر، اندازه یک دستمال کاغذیه. به وقتش ازت خسته می‌شه و پرتت می‌کنه توی سطل آشغال. فکر کردی خبر ندارم که چطوری مجبورت کرد تا باهاش سکس کنی؟ تا چند مدت پشت سرت می‌گفت که چقدر بدبخت و ترسو هستی. برام تعریف کرد که چطوری وادارت کرد تا جلوش زانو بزنی و مثل یک سگ بهش التماس کنی تا از اتاق پرتت نکنه بیرون. اگه واقعا براش مهم باشی، چرا باید حقارت‌های تو رو برای همه تعریف کنه؟
ژینا داشت مواردی رو می‌گفت که فقط بین من و سحر اتفاق افتاده بود. بغض کردم و باورم نمی‌شد که دارم چی می‌شنوم. ژینا تیر خلاص رو زد و گفت: تو فقط قرار بود یک کُلفَت مفت و مجانی و سرگرمی موقت همه‌مون باشی، نه بیشتر. بعدش هم قرار بود مثل یک تیکه آشغال از اتاق پرتت کنیم بیرون. همون کاری که همیشه با قبلی‌ها می‌کردیم.
اشک‌هام سرازیر شد و دیگه بیشتر از این نمی‌تونستم حرف‌های ژینا رو تحمل کنم. رفتم توی بالکن و درِ بالکن رو بستم. حرف‌های ژینا رو توی ذهنم مرور می‌کردم و حالم هر لحظه بدتر می‌شد. تو همین حین، لیلی و سحر هم از راه رسیدن. دوست نداشتم سحر، من رو با این اوضاع و احوال ببینه. اشک‌هام رو پاک کردم و سعی کردم که دیگه گریه نکنم. لیلی درِ بالکن رو باز کرد و گفت: سلام جوجه چطوری؟ دلم برات تنگ شده بود.
به زور لبخند زدم و رو به لیلی گفتم: سلام مرسی خوبم.
وقتی وارد اتاق شدم، بدون اینکه به سحر نگاه کنم، سلام کردم و رو تختم دراز کشیدم و پتو رو کامل کشیدم روی خودم. هر سه تاشون چند لحظه سکوت کردن و سحر گفت: این چشه؟
لیلی گفت: نمی‌دونم.
سحر پتو رو از روی من پس زد و گفت: چته بچه؟ توی خونه‌تون اتفاقی افتاده؟
سرم رو به علامت منفی تکون دادم و گفتم: هیچی نشده.
سحر جدی شد و گفت: پس چرا گریه کردی؟ حرف بزن ببینم.
با چشم‌های لرزونم به سحر نگاه کردم و شهامت اینکه رُک باهاش حرف بزنم رو نداشتم. سحر جدی تر شد و گفت: حرف می‌زنی یا نه؟
بغضم دوباره ترکید و گفتم: چیه اگه حرف نزنم، به این دو تا می‌گی برن بیرون و بعدش کتکم می‌زنی و تهدیدم می‌کنی تا به گُه خوردن بیفتم. بعدش می‌ری برای بقیه تعریف می‌کنی تا همه بفهمن که من چقدر بدبخت و خاک بر سرم.
سحر هم زمان که اخم کرد، چهره‌اش متعجب هم شد و گفت: این چرت و پرتا چیه داری می‌گی؟
گریه‌ام شدید تر شد. نشستم و گفتم: تو که قراره برای همه تعریف کنی. خب همین الان من رو بزن و مجبورم کن تا بگم غلط کردم.
لیلی هم متعجب شد و گفت: وا دختر چت شده تو؟ معلوم هست چی داری می‌گی؟
دیگه حرفی برای گفتن نداشتم. احساس کردم که بهم خیانت شده. دلم پر از غم و ناراحتی بود و نمی‌تونستم این همه احساس بد رو تحمل کنم. سحر چند لحظه به من نگاه کرد. بعد به ژینا نگاه کرد و گفت: چی بهش گفتی؟
ژینا شونه‌هاش رو انداخت بالا و گفت: دروغ نگفتم. وقتش بود جایگاه واقعی خودش رو بفهمه.
لیلی چشم‌هاش گرد شد و رو به ژینا گفت: بچه شدی تو؟
سحر بدون اینکه حرف بزنه، به ژینا زل زد. ژینا به خاطر نگاه جدی سحر، به تته پته افتاد و گفت: ما به هم قول دادیم که هیچ کَسی به جمع ما اضافه نشه. این جونور اونی نیست که نشون می‌ده. خودش رو به مظلومیت می‌زنه اما من مطمئنم که یه ریگی توی کفشش هست. ازش بدم میاد. حالم ازش به هم می‌خوره. دیگه نمی‌تونم تحملش کنم.
سحر همچنان به ژینا زل زده بود و هیچی نمی‌گفت. چشم‌ها و لب‌های ژینا به لرزش افتاد. مانتوش رو پوشید. شالش رو هم سرش کرد و از اتاق رفت بیرون. سحر یک نفس عمیق کشید و نشست روی تختش. جَو اینقدر سنگین شده بود که احساس کردم دارم خفه می‌شم. من هم لباس پوشیدم و از اتاق زدم بیرون.


از سر کلاس عصر بر می‌گشتم. سحر داشت با قدم‌های آهسته به سمت خوابگاه می‌رفت. همچنان با دیدنش، دلم می‌لرزید. خودم رو بهش رسوندم و گفتم: سلام.
یک لبخند محو زد و گفت: سلام.
دستش رو گرفتم و گفتم: می‌شه لطفا بریم یکمی قدم بزنیم؟ تو همین محوطه. اگه خسته‌ای، فقط روی نیمکت می‌شینیم.
سحر سرش رو به سمت من چرخوند. برق نگاهش، برای دومین بار ته دلم رو لرزوند. لبخندش غلیظ تر شد و گفت: اوکی.
سحر رو به سمت خلوت محوطه بردم. روم نمی‌شد حرف‌های توی ذهنم رو بزنم. آب دهنم رو قورت دادم و گفتم: یک هفته‌اس که جَو اتاق سنگین شده.
سحر نشست روی نیمکت و گفت: اخبار روز بهم میگی بچه؟
نشستم کنار سحر و گفتم: همه‌اش به خاطر منه. من حق نداشتم که اون روز، باهات اونطوری حرف بزنم. معذرت می‌خوام.
سحر پاهاش رو کمی از هم باز کرد. آرنج دست‌هاش رو گذاشت روی زانوهاش و انگشت‌هاش رو توی هم گره داد و چونه‌اش رو گذاشت روی انگشت‌هاش. لحنم رو ملایم کردم و گفتم: هر طور که حساب کنم، من حق ندارم از تو طلبکار باشم. اون روز…
سحر حرفم رو قطع کرد و گفت: لازم نیست تکرار کنی.
کمی مکث کردم و گفتم: اگه بخوای، من از اتاق می‌رم. اصلا خودم درخواست می‌دم.
سحر ایستاد و گفت: حرف‌هات تموم شد؟
بغضم رو قورت دادم و گفتم: آره.
بدون مکث گفت: اوکی بریم که گشنمه.
من هم ایستادم و گفتم: بند کفشت بازه.
خواست پاش رو بذاره روی نیمکت تا بند کفشش رو ببنده، اما نذاشتم. رفتم جلوش و زانو زدم و گفتم: من برات می‌بندم.
به آرومی بند کفش سحر رو بستم. بعدش ایستادم و به چهره‌اش نگاه کردم. نگاهش شبیه آدم‌های بی‌تفاوت نبود. بغضم رو برای دومین بار قورت دادم و گفتم: هر کاری تو بگی، من همون کار رو می‌کنم.
سحر بدون اینکه پِلک بزنه، به من زل زده بود. توی اون لحظات، حاضر بودم هر چی دارم بدم، اما بفهمم که چی توی ذهن سحر می‌گذره. دلم برای لمس دست‌هاش تنگ شده بود. دوست داشتم دستش رو بذاره روی صورتم و بهم بگه جوجه حشری. اما سحر هیچ واکنشی نشون نداد. من رو کنار زد و رفت به سمت خوابگاه. بغضم ترکید و گریه‌ام گرفت. انگار همه‌ی حرف‌هایی که ژینا بهم زده بود، حقیقت داشت.

اون روز، سحر شهردار اتاق بود. لباس‌هاش رو عوض کرد. ظرف‌ها رو برداشت که بره و بشوره. رفتم جلوش و گفتم: از این به بعد، نوبت شهرداری تو رو من انجام می‌دم. دوست ندارم جلوی من کار کنی.
سرِ لیلی و ژینا به سمت من و سحر چرخید. منتظر جواب سحر نمومدم. ظرف‌ها رو از توی دستش گرفتم و از اتاق رفتم بیرون. بعد از شستن ظرف‌ها برگشتم توی اتاق و شروع به مرتب کردن اتاق کردم. سحر رفته بود توی بالکن و داشت محوطه رو نگاه می‌کرد. بعد از مرتب کردن اتاق، رو به لیلی و ژینا گفتم: سحر می‌خواست برای شام چی درست کنه؟
لیلی گفت: اسنک.
سرم رو به علامت تایید تکون دادم و گفتم: اوکی.


داخل ناهارخوری نشسته بودم و داشتم ناهار می‌خوردم. با صدای سحر به خودم اومدم. جلوم نشسته بود و بهم گفت: داری غذا می‌خوری یا زهر مار؟ این چه مدل غذا خوردنه؟
لبخند زدم و گفتم: نفهمیدم کِی اومدی.
-خیلی وقته.
+واقعا؟ چه حواس پرتم من.
-پس فردا یه جا دعوتم. می‌خوام تو رو هم با خودم ببرم.
+پارتی؟
-نه پارتی نیست. یک جورایی دعوت رسمیه. اما دوست دارم تیپ سکسی بزنی.
+همون لباس لیلی رو بپوشم؟
-آره همون خوبه.
+الان باهام آشتی کردی؟
-مگه قهر بودم؟
خواستم یک چیزی بگم اما روم نشد. سحر صداش رو آهسته تر کرد و گفت: خجالت نکش، بگو.
+چند وقته که دیگه باهام حرف نمی‌زنی.
سحر لحنش رو مرموز کرد و گفت: ناراحتی که چون فقط باهات حرف نزدم؟
لب بالام رو گاز گرفتم و گفتم: من فکرهام رو کردم. هیچ مشکلی ندارم.
-برای چی مشکل نداری؟
+اینکه بازیچه تو باشم. من بیشتر از اینا بهت مدیونم.
سحر چند لحظه به من نگاه کرد و گفت: تو بازیچه من نیستی بچه. اگه این چند وقت طرفت نیومدم، چون اعصاب معصابم تخمی بود. نه فقط تو، حوصله هیچ کَسی رو نداشتم. حتی خودم.
کمی فکر کردم و گفتم: یعنی قرار نیست من رو از اتاق پرت کنی بیرون؟
سحر انگار از حرفم کلافه شد. با عصبانیت مُچ دستم رو گرفت. وادارم کرد که بِایستم و من رو از ناهار خوری برد بیرون. با قدم‌های سریع حرکت می‌کرد و مُچ دستم، همچنان توی دستش بود. متوجه شدم که داره من رو به سمت خوابگاه می‌بره. با این رفتارش، احساسات دوگانه من رو نسبت به خودش فعال کرد. وقتی وارد اتاق شدیم، من رو چسبوند به دیوار. دست‌هاش رو گذاشت اطراف سرم. آب دهنم رو قورت دادم و به چشم‌هاش نگاه کردم. سحر حتی با مقنعه هم جذاب و زیبا بود. دوباره یک لبخند محو زد و گفت: می‌دونستی با مقنعه هم خوشگلی؟
لبخند زدم و گفتم: من هم داشتم در مورد تو، به همین فکر می‌کردم.
-خب داشتی می‌گفتی، دلت فقط برای حرف زدن من تنگ شده بود؟ فقط حواست باشه که دوست ندارم دروغ بشنوم.
خواستم دستم رو بذارم روی پهلوش که با یک لحن جدی گفت: تا بهت اجازه ندادم، حق نداری من رو لمس کنی.
دستم رو کشیدم عقب. آب دهنم رو قورت دادم و گفتم: دلم برای…
-حرف می‌زنی یا به زور ازت حرف بکشم؟
یکهو یاد حرف‌های ژینا افتادم. اینکه سحر هر چی که بین خودمون می‌گذره رو براش تعریف می‌کنه. اینکه من، در برابر سحر چه موجود ضعیفی هستم. احساس کردم اگه تن به خواسته سحر بدم، تحقیر می‌شم اما از طرفی توانایی اینکه پسش بزنم رو نداشتم. دوباره آب دهنم رو قورت دادم و گفتم: وقتی خونه بودم، همه‌اش به تو فکر می‌کردم. چند بار هم خودم رو لمس کردم. یک بار از حموم برگشته بودم. همونطور لُخت جلوی آینه ایستادم و یک دستم رو گذاشتم روی شکمم و دست دیگه‌ام رو گذاشتم روی صورتم. داشتم تصور می‌کردم که انگار تو داری لمسم می‌کنی. تو همین حین، داداشم وارد اتاق شد.
سحر ابروهاش رو انداخت بالا و گفت: خب بعدش.
+بعدش سریع از اتاق رفت بیرون. اصلا نفهمیدم که دقیقا چی دید.
سحر با دقت به من نگاه کرد و گفت: یعنی بعدش هیچ واکنشی نشون نداد.
سرم رو به علامت منفی تکون دادم و گفتم: نه اصلا، انگار نه انگار.
سحر بدون مکث گفت: این اصلا طبیعی نیست. اگه یک پسر، بدن لُخت خواهرش رو توی هر شرایطی ببینه، تا چند مدت خجالت زده است و سعی می‌کنه که با خواهرش رو به رو نشه.
برای چند ثانیه تمام رفتار و حرکات مانی رو بعد از اون روز مرور کردم و گفتم: مانی طوری رفتار کرد که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده.
-خب بهت تبریک می‌گم. تو تنها موجود عجیب و غریب، تو اون خونه نیستی.
از حرف سحر تعجب کردم و گفتم: من یک آدم خیلی معمولی‌ام. هیچ چیز عجیب و خاصی ندارم.
سحر چشم‌هاش رو تنگ کرد و گفت: اگه آدم خاصی نبودی، تا حالا مثل همون قبلیا که ژینا بهت گفت، ازت خسته شده بودم و الان اینجا با من، توی این اتاق نبودی.
+آخه چیِ من خاصه؟
سحر لب‌هاش رو گذاشت روی گردنم. یک بوسه‌ی طولانی از گردنم زد. سرم رو ناخواسته بردم عقب تا گردنم بیشتر در دسترس باشه. هورمون‌های جنسی‌ام، خیلی زود فعال شد و یک آه شهوتی کشیدم. سحر سرش رو کشید عقب و گفت: تو حشر خالصی. چهره و اندامت، سکسیه. برق نگاهت پر از شهوته. حتی رفتار و حرکات و حرف زدنت، عالم و آدم رو تحریک می‌کنه. بقیه برای اینکه اینطوری باشن، خودشون رو جر می‌دن اما تو، خود به خود حشری ترین دختری هستی که تا حالا دیدم. بعد می‌گی که خاص نیستی؟ تا حالا به بوی بدنت دقت کردی؟ اصلا می‌دونی چه بویی می‌دی؟ نفهمیدی که لیلی به هر بهونه‌ای بهت نزدیک می‌شه تا بوت کنه؟
سحر دوباره داشت شبیه جادوگرها حرف می‌زد. از همون حرف‌هایی که من رو توی آسمون‌ها می‌برد و احساس خدا بودن، بهم دست می‌داد. خواستم حرف بزنم که درِ اتاق باز شد. لیلی و ژینا وارد اتاق شدن. سحر از من فاصله گرفت اما از نگاه جفت‌شون مشخص بود که متوجه وضعیت من و سحر شدن. سحر مقنعه‌اش رو درآورد و رو به لیلی و ژینا گفت: پس فردا، مهدیس هم با ما میاد.
چشم‌های لیلی از تعجب گرد شد و گفت: مطمئنی سحر؟
سحر مانتوش رو درآورد و گفت: آره، هماهنگی‌هاش رو کردم.
چهره‌ی ژینا درهم شد. شبیه همون دورانی که پدرش رو انداخته بودن زندان. با حرص لباسش رو عوض کرد و از اتاق رفت بیرون. لیلی انگار کلافه شد و رو به سحر گفت: ژینا رو می‌خوای چیکار کنی؟
سحر با بی‌تفاوتی گفت: به اندازه کافی براش فک زدم. دیگه به من ربطی نداره که می‌خواد چه غلطی بکنه.
دوباره اون حس عذاب وجدان اومد سراغم. همون حسی که انگار من باعث اختلاف بین سحر و ژینا شدم. حتی احساس کردم که لیلی هم داره همین فکر رو درباره من می‌کنه. برای همین ناخواسته به لیلی نگاه کردم. چند لحظه با اخم به من نگاه کرد. اما یکهو خنده‌اش گرفت و گفت: نترس جوجه. به جاش بیا حموم پشت من رو بکش. شنیدم سحر حسابی یادت داده.
سرم رو به علامت تایید تکون دادم و گفتم: آره یاد گرفتم.


ژینا جوری توی ماشین نشسته بود که انگار مجبورش کردن. سحر راننده و لیلی هم کنارش نشسته بود. من کنار ژینا نشسته بودم و امواج منفی‌اش رو به خوبی حس می‌کردم. اینقدر حواسم به ژینا بود که متوجه نشدم کجای شهر رفتیم. سحر وارد یک کوچه‌ی خلوت شد و ماشین رو جلوی یک آپارتمان پارک کرد. همگی از ماشین پیاده شدیم. منطق می‌گفت که باید دلشوره و استرس داشته باشم. سحر هیچی از جایی که قرار بود بریم، به من نگفته بود. اما انگار بودن با سحر، برای من کفایت می‌کرد و برام مهم نبود که کجا دارم می‌رم. سحر زنگ آیفون تصویری رو زد. بعد از چند لحظه، درِ آپارتمان باز شد. وارد آسانسور شدیم و لیلی دکمه طبقه پنجم رو زد. وقتی از آسانسور پیاده شدیم، متوجه شدم که هر طبقه، دو واحد داره. درِ یکی از واحدهای طبقه پنجم، نیم باز بود. سحر در رو کامل باز کرد و وارد خونه شد. من هم به دنبال لیلی و ژینا وارد خونه شدم. یک خونه بزرگ که اصلا نمی‌خورد آپارتمان باشه. داخل خونه پر از گلدون‌های زیبا و تزئینی بود. سحر شال و مانتوش رو درآورد و رو به من گفت: بِکن راحت باش.
من هم شال و مانتوم رو درآوردم. سحر یک نگاه به سر تا پای من کرد و گفت: نگو که با این پیراهن مجلسی و شلوار جین می‌خوای بشینی؟
از تیپ خودم خنده‌ام گرفت و شلوارم رو هم درآوردم. لیلی و ژینا هم مانتو و شال‌شون رو درآوردن. خوب که دقت کردم، همه‌مون دقیقا همون تیپ پارتی مجتبی رو زده بودیم. سحر رفت به سمت آشپزخونه و رو به همه‌مون گفت: نوشیدنی گرم یا سرد؟
یک نگاه دیگه به خونه کردم. برام عجیب بود که چرا هیچ کَسی توی خونه نیست و خودمون باید از خودمون پذیرایی کنیم. آخه این چه مدلی مهمونی یا جشنی بود؟
لیلی رو به سحر گفت: هوا داره گرم می‌شه. من نوشیدنی خنک می‌خوام.
سحر رو به من و ژینا گفت: شما دو تا لالین؟
من خیلی سریع گفتم: منم خنک لطفا.
ژینا شونه‌هاش رو انداخت بالا و گفت: هر چی آوردی.
هر چی که بیشتر می‌گذشت، بیشتر گیج می‌شدم. آخرش طاقت نیاوردم و رو به لیلی گفتم: فقط خودمون هستیم؟
لیلی زد زیر خنده و گفت: اِی من قربون این گوگولی‌ بازیات برم.
سحر برای همه‌مون شربت آورد. خیلی سریع متوجه کنجکاوی من شد. مثل لیلی خنده‌اش گرفت و گفت: تو محشری دختر. درون و بیرونت عین همه. (دیدین آخرش من هم شربت داشتم تو داستانم 😊)
لیوان شربت رو از داخل سینی برداشتم. یک جرعه خوردم و دوباره مشغول نگاه کردن به محیط خونه شدم. وسایل خونه با نظم خاصی چیده شده بود. تو همین حین، یک خانم از اتاق گوشه‌ی هال، اومد بیرون. یک ماکسی آبی نفتی تنش کرده بود. موهای بلوند کرده‌ و نسبتا بلندش رو هم دورش ریخته بود. احساس کردم که چهره‌اش آشناست. لبخند محوی روی لب‌هاش نشست و با یک لحن خاصی گفت: خوش اومدین دخترا.
نه تنها چهره‌اش، حتی تُن صداش هم برام آشنا بود. لیوان رو گذاشتم روی عسلی مبل و ایستادم. خانم ماکسی پوش اول به سمت من اومد. دستش رو به سمت من دراز کرد و گفت: بیشتر از همه تو خوش اومدی مهدیس جان.
باورم نمی‌شد که دارم چی می‌بینم. حتی یک لحظه فکر کردم که شاید خوابم. سرم رو به سمت سحر چرخوندم. سحر اخم کرد و با سرش به دست خانم ماکسی پوش اشاره کرد. دست‌های لرزونم رو به سمت خانم سلحشور بردم و باهاش دست دادم. زبونم بند اومده بود و نمی‌تونستم حرف بزنم. لبخند خانم سلحشور غلیظ تر شد. دست من رو توی دستش نگه داشت و گفت: همونقدر که می‌گفتن، بیش از حد زیبا و دلربا هستی. البته قابل حدس بود.
لیلی دوباره زد زیر خنده و گفت: وای خدا این طفلک داره سکته می‌کنه.
حتی ژینا هم که سعی داشت تا همچنان خودش رو عصبانی نشون بده، به خاطر دیدن حالت متعجب و بُهت زده‌ی من، خنده‌اش گرفت. خانم سلحشور دستم رو رها کرد و با سحر و لیلی و ژینا دست داد. بعد با دستش به مبل اشاره کرد و گفت: بشینین دخترا.
ضربان قلبم بالا تر رفت و نمی‌تونستم درک کنم که چرا ما باید توی خونه‌ی خانم سلحشور باشیم. ناخواسته یاد روزی افتادم که می‌خواست من رو از خوابگاه بندازه بیرون. چهره‌اش همچنان اون جدیت و ابهت رو داشت. سحر رو به خانم سلحشور گفت: اجازه هست؟
خانم سلحشور با تکون سرش به سحر تاییده داد. سحر رفت توی یکی از اتاق‌ها. چند دقیقه بعد با یک پوشه برگشت. پوشه رو به دست من داد و گفت: بیا واس خودت. هر کاری دوست داری باهاش بکن.
همگی‌شون به من زل زده بودن. یک نفس عمیق کشیدم و پوشه رو باز کردم. چیزی که داخل پوشه می‌دیدم، بیشتر از دیدن خانم سلحشور، من رو شوکه کرد. تعهد کتبی با دستخط خودم و گزارش و شکایت اون چند نفر از من، داخل پوشه بود.
انگار همه‌شون منتظر واکنش من بودن. اما من نمی‌دونستم که چه واکنشی باید داشته باشم. سحر رو به من گفت: معمولا اینطور مواقع، تشکر می‌کنن.
به تته پته افتادم و گفتم: ببخشید معذرت، یعنی ممنون مرسی.
سحر گفت: از من تشکر می‌کنی؟!
به خانم سلحشور نگاه کردم و گفتم: ممنون.
لیلی برای سومین بار زد زیر خنده و گفت: لعنت به تو سحر. چطوری دلت میاد این همه بی‌رحم باشی.
از حرف لیلی تعجب کردم. سحر کاری نکرده بود که بخواد بهش بگه بی‌رحم. ژینا با طعنه گفت: مهدیس خودش دوست داره که سحر اینطوری باهاش رفتار کنه.
خانم سلحشور رو به من گفت: الان داری به چی فکر می‌کنی؟
آب دهنم رو قورت دادم و گفتم: نمی‌دونم خانم. یعنی به چیز خاصی فکر نمی‌کنم.
خانم سلحشور پاش رو انداخت روی پای دیگه‌اش و گفت: شنیدم یک دل نه صد دل عاشق سحر شدی.
دوباره به تته پته افتادم و گفتم: نه خانم، نه…
لیلی از شدت خنده، پهلوهاش رو چسبید و اشک‌هاش جاری شد. به خاطر خنده‌های لیلی و شرایط مبهمی که توش بودم، کمی عصبی شدم. خانم سلحشور لحنش رو ملایم کرد و رو به من گفت: عاشق شدن که عیبی نداره دخترم. اونم عاشق دختر خوشگل و جذابی مثل سحر. من بهتر از همه می‌دونم که سحر چقدر توی ارضای پارتنرش مهارت داره. هم از نظر جنسی و هم از نظر روانی.
احساس کردم که یکی با پُتک کوبید توی سرم. سرم کمی به لرزش افتاد. خانم سلحشور از همه چی خبر داشت. نمی‌تونستم این رو باور کنم. سحر ایستاد و کنار من نشست. دستش رو گذاشت روی شکمم و گفت: نترس مهدیس. هیچ کَسی قرار نیست به تو صدمه بزنه. مریم سلحشور توی دانشگاه فقط رئیس حراسته. اینجا توی این خونه، یکی از ماست. اصلا به خاطر ایشون بود که ما همدیگه رو پیدا کردیم. اونی هم که همیشه هوای ما رو داره، ایشونه.
سحر دستش رو از روی شکمم، به سمت قلبم برد و گفت: قلبت مثل گنجیشک داره تند می‌زنه. دارم بهت می‌گم چیزی برای ترسیدن وجود نداره. تو رو آوردم اینجا تا بهت ثابت کنم که دیگه جزئی از ما هستی. دیگه اون دختری نیستی که قرار بود یه مدت باهات سرگرم بشیم و پرتت کنیم بیرون.
همچنان نمی‌تونستم حرف‌هایی که می‌شنیدم رو درک کنم. ژینا با یک لحن خاصی گفت: چرا همه حقیقت رو بهش نمی‌گی؟
سحر به خاطر حرف ژینا، پوزخند تلخی زد و گفت: من از اون چند نفر خواستم که باهات درگیر بشن و بعدش ازت شکایت کنن. بعدش هم از مریم خواستم که حسابی تو رو بترسونه و بفرستت پیش ما. یکی رو می‌خواستیم تا کارای اتاق رو انجام بده. گاهی وقت‌ها هم سرگرم‌مون کنه. اولویت‌مون دختر خوشگلا بودن. البته صحبت‌های مامانت با بخش حراست دانشگاه هم بی‌تاثیر نبود. اینقدر سفارش کرد که باید هوای تو رو داشته باشن و تو دختر بی‌دست و پایی هستی و شاید نتونی توی شهر غریب دووم بیاری و این حرف‌ها که بهترین گزینه برای ما شدی. ما تمام نقطه ضعف‌های تو رو می‌دونستیم.
لیلی نشست کنار سلحشور تا جلوی من باشه. دیگه نخندید و گفت: اول از همه مریم و سحر همدیگه رو پیدا کردن. یعنی مریم، سحر رو پیدا کرد. مریم اون موقع کارمند بخش حراست بود. البته بعیده بدونی اما در جریان باش که رنگین‌کمونی‌ها، خیلی زود همدیگه رو پیدا می‌کنن. بعدش هم سحر، ژینا رو پیدا کرد و شدن سه تا. منم آخری بودم. البته نه ببخشید، تو آخری هستی. البته هنوز مطمئن نیستیم که تو رنگین‌کمونی هستی یا نه. اما خب به هر حال الان پیش ما هستی و بزرگ ترین راز ما چهار نفر رو می‌‌دونی.
ژینا در تکمیل حرف‌های لیلی گفت: البته به لطف سحر، که امیدوارم پشیمون نشه.
این همه اطلاعات برای مغز من زیاد بود. نمی‌دونستم باید به حرف‌های سحر فکر کنم یا لیلی. حس بدی داشتم که باهام بازی کرده بودن و باعث اون همه استرس و فشار شدن. اما از طرفی و به قول لیلی، نهایتا به من اعتماد کردن. صدام به لرزش افتاد و رو به لیلی گفتم: رنگین‌کمونی یعنی چی؟
لیلی لبخند زد و گفت: یعنی همجنس‌گرا. برای ما دخترا می‌شه لزبین. یعنی ما از نظر عاطفی و جنسی، به همجنس خودمون، خیلی بیشتر از جنس مخالف، گرایش داریم. اگه هر کَسی این مورد رو بدونه، فاتحه همه‌مون خونده است.
مریم ایستاد و اومد به طرف من. دستم رو گرفت و گفت: بلند شو دخترم.
سحر دستش رو از روی قلبم برداشت. با تردید ایستادم. مریم من رو به سمت اتاقی که ازش اومده بود، هدایت کرد. بعد با دستش به داخل اتاق اشاره کرد و گفت: بهتره کمی با خودت خلوت کنی. می‌دونم شرایطی نداری که بخوای توی جمع باشی. راحت باش و روی تختِ من دراز بکش، تا کمی به آرامش برسی.
انگار پیشنهاد مریم، بهترین هدیه ممکن بود. وارد اتاق خوابش شدم و در رو بستم. روی تخت دو نفره‌اش، به پهلو دراز کشیدم و خودم رو مُچاله کردم. از یک طرف یاد بلاهایی که سرم آوردن و از یک طرف یاد حمایت‌ها و توجه‌های بدون محدودیت سحر افتادم. از یک طرف دوست داشتم گریه کنم، اما از یک طرف دلیلی برای گریه نداشتم. بالشت دیگه‌ی روی تخت رو گذاشتم روی سرم و چشم‌هام رو بستم.
نمی‌دونم چقدر گذشت اما با صدای باز شدن در به خودم اومدم. سحر بود و گفت: من می‌تونم بهت کمک کنم تا حالت بهتر بشه.
بغضم رو قورت دادم و گفتم: چطوری؟
سحر به پهلو و رو به روی من خوابید. دستش رو گذاشت روی صورتم و گفت: با چطوری‌اش کار نداشته باش. فقط به من اعتماد کن.
لمس دست سحر، دلم رو لرزوند. دستم رو گذاشتم روی دستش و گفتم: اما تو ازم سوء استفاده کردی.
سحر لحنش رو مهربون کرد و گفت: ضرر کردی؟ پشیمونی که وارد یک دنیای جدید شدی؟ الان بهت ثابت نشد که دیگه جزئی از ما هستی؟
به سوال‌های سحر فکر کردم و گفتم: نمی‌دونم چه حسی باید داشته باشم.
سحر دست دیگه‌اش رو گذاشت سمت دیگه‌ی صورتم و گفت: من بهت می‌گم که چه حسی باید داشته باشی.
لب‌هاش رو چسبوند به لب‌های من. خودم هم باورم نمی‌شد که با لمس لب‌های سحر و حتی با این حال خرابم، چنین موجی از شهوت، وارد بدنم بشه. خیلی سریع سحر رو همراهی کردم و دستم رو گذاشتم روی پهلوش. این تمام اون چیزی بود که توی تعطیلات عید بهش نیاز داشتم. هر لحظه شدت و سرعت لب گرفتن‌مون بیشتر می‌شد. سحر دستش رو برد بین پاهام و از روی شورتم، کُسم رو لمس کرد. یک آه کشیدم و من هم دستم رو گذاشتم روی کونش. سحر سرش رو برد به سمت گردنم و شروع کرد به خوردن گردنم. مثل همیشه سرم رو بردم عقب تا گردنم بیشتر در دسترس باشه. دستش رو از روی کُسم برداشت و گذاشت روی سینه‌ام. سینه‌هام رو چنگ زد و با شدت بیشتری گردنم رو مکید. در اون لحظات، فقط و فقط سحر رو می‌خواستم و دیگه برام مهم نبود که تو چه شرایطی هستم.
نفهمیدم که جفت‌مون کِی لُخت شدیم. سحر نشست روی دهنم و بهم فهموند که کُسش رو بخورم. هم زمان خم شد روی شکمم و شروع کرد به خوردن کُس من. هر بار که با سحر سکس می‌کردم، یک کار جدید می‌کرد که من رو به وجد می‌آورد. فعالیت هورمون‌های جنسی‌ام هر لحظه بیشتر می‌شد. هم از طریق کُسم، لب‌های نرم و لطیف سحر رو حس می‌کردم و هم می‌تونستم از طریق لب‌هام، کُسش رو لمس کنم. همین باعث شد که به بدنم موج بدم و تلاش کردم تا با حرکات بدنم، هیجان بیش از حد درونم رو تخلیه کنم. بعد از چند دقیقه، سحر وضعیت‌مون رو تغییر داد. بدن جفت‌مون خیس عرق شده بود. هر بار باید موهام رو از توی صورت خیسم کنار می‌زدم. سحر بهم فهموند که بشینم. خودش هم نشست جلوی من. جوری که کُسش با کُس من تماس پیدا کنه. با دست راستش، دست راست من رو گرفت و کُسش رو مالوند به کُسم. من هم ازش تقلید کردم و سعی کردم با موج دادن به کمر و کونم، کُسم رو بیشتر به کُس سحر بمالونم. صورت سحر هم مثل من خیس عرق بود. موهاش رو زد کنار و هم زمان که کُس‌هامون رو به هم می‌مالوندیم، به چهره خمار و شهوتی همدیگه زل زدیم. طاقت نیاوردم و با اینکه می‌دونستم صدامون بیرون از اتاق می‌ره، آه و ناله‌ام بلند شد. سحر انگار به خاطر آه و ناله‌ی من، شهوتی تر شد و هم زمان که نفس نفس می‌زد، با یک لحن حشری گفت: جون عزیزم. جون خوشگلم. فدای تو بشم جوجه حشری من. تو عشق منی. تو نفس منی. تو عمر منی.
لمس سحر و نگاه به چهره زیبا و خمارش، یک طرف و گوش دادن به عاشقانه‌هاش، یک طرف. انگار شنیدن صدای حشری سحر، تیر خلاص بود و همه چی برام تیره و تار شد.
نفهمیدم چند ثانیه بی‌حال شدم. سحر من رو به پهلو خوابوند. پتو رو کشید روم و گفت: خیلی عرق کردی.
خودش هم از پشت بغلم کرد و گفت: حالت خوبه عزیزم؟
رمقی برای حرف زدن نداشتم. با تکون سرم بهش فهموندم که حالم خوبه. سحر خودش رو بیشتر بهم چسبوند و شروع کرد به نوازش موهام. تو همین حین، مریم وارد اتاق شد. لیوان شربت من توی دستش بود. به سمت من گرفت و گفت: الان می‌چسبه که این رو بخوری.
ناخواسته لبخند زدم. باورم نمی‌شد که رئیس حراست دانشگاه، من رو توی این وضعیت ببینه. آدمی که حتی با فکر کردن بهش، چهار ستون تنم می‌لرزید. هم زمان که نشستم، سعی کردم با پتو، سینه‌هام رو بپوشونم. لیوان شربت رو از دست مریم گرفتم و گفتم: ممنون.
مریم نشست روی تخت. وقتی شربت رو کامل خوردم، لیوان رو از توی دستم گرفت. دست دیگه‌اش رو مثل سحر گذاشت روی صورتم و گفت: به سحر حق می‌دم که اینطور شیفته و مجذوب تو بشه.

نوشته: شیوا


👍 265
👎 10
210401 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

805236
2021-04-22 00:21:29 +0430 +0430

یووووهوووو اوووووول

2 ❤️

805237
2021-04-22 00:21:30 +0430 +0430

شهر الداستان الذی انزل فیه الشیوا
لاااااااااااااااااااااااک🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


805239
2021-04-22 00:24:41 +0430 +0430

اها

2 ❤️

805240
2021-04-22 00:26:12 +0430 +0430

دوستت دارم ممتونم که زحمت کشیدی خیلی خوب بود زیبا و بی نقص.❤❤❤❤
یه سوال دارم عزیزم؟؟؟

1 ❤️

805246
2021-04-22 00:33:36 +0430 +0430

😂😂😂😂😂
دارم تصور میکنم دو نفر که نشستن جلوی هم چطور میتونن کساشونو به هم بمالن!
تصوری که من دارم اینه که نویسنده دستشو کرده تو شرتش و شروع کرده به نوشتن
پر از مطالبی که در واقعیت وجود ندارند، چون حوصله ندارم فقط یکیشو میگم. کجای ایران اعلام میکنن اتوبوس بین راهی با نیم ساعت تاخیر حرکت میکنه؟! اتوبوس همیشه اینطوری بوده که باید نیم ساعت قبلش بشینی تا جاتو نگیرن، یک ساعتم دیر راه میافته، یه ساعتم دم پلیس راه علاف میشی. اصلا اتوبوس حساب کتاب داره ؟ دختره از کجا فهمید که اتوبوس نیم ساعت تاخیر داره؟ کسی تاحالا شنیده تو ترمینال پشت بلندگو اعلام کنن اتوبوس فلان شهر با نیم ساعت تاخیر حرکت میکنه؟!
دلخوش به تعریف جقیون نباش و سعی کن داستان بنویسی نه هرزنامه

6 ❤️

805250
2021-04-22 00:37:45 +0430 +0430

آمد😁

1 ❤️

805253
2021-04-22 00:41:05 +0430 +0430

فقط برای شیوایی که عزیزترین منه:

خزیدم توی آغوشش. دستش رو دور گردنم انداخت و بیشتر منو به خودش چسبوند. نفسم بند اومد. همین بند اومدن نفس ‌هم دوس داشتم. دستم رو رودی شکمش کشیدم. پایین‌تر بردم تا بتونم کیرشم لمس کنم. گفت:" الان نه!" یهویی دستش رو از دور گردنم شل کرد. بهم نگاه کرد و گفت:" چرا وقتی پام خواب رفته بود و درازش کردم پاهامو نمالیدی؟ جلوی دوستات خجالت کشیدی؟"
از جام بلند شدم. موهای بلندم رو بالای سرم بستم و گفتم:" نه، چرا باید خجالت بکشم؟ کدوم خواب رفته بود؟ الان برات میمالمش"
کاملا طاقباز شد و گفت:" الان دیگه فایده نداره. خودش بیدار شد."
رفتم بین دو پاش نشستم. سرمو روی شکمش گذاشتم. کیرشو بوسیدم. گفت:" اما تو از لمس من جلوی دوستات خجالت کشیدی!"
بهش اخم کردم. نقشی که توی رابطه با این آدم داشتم  اصلا با روحیاتم نمیخوند اما همین آدم با روحیات ارباب‌گونه و خاصش عجیب بلد بود لای پای منو خیس کنه.
بعد از مدت زیادی خونه‌ی یکی از دوستام دعوت شده بودیم. طبق معمول روی زمین روبروی  هم نشستیم و حکم بازی کردیم. اول بازی گفتم:" امیدوارم من با …  توی یه گروه نیفتم. بد که بازی کنم منو دعوا میکنه!"
لبخند زد. بعضی جاها عمدا کارت اشتباهی مینداختم که عکس العملش رو ببینم. اونم دقیقا همون کاری رو میکرد که ازش انتظار میرفت. گاهی با صدای بلند اعتراض میکرد. گاهی زیر لب یه فحش آب‌نکشیده نثارم میکرد و گاهی فقط با حرص نگاهم میکرد. .بازی براش مهم بود و من اینو خوب میدونستم.
دست اول که تموم شد پاهاش رو دراز کرد و گفت:" خواب رفته، بمالشون"
همین! هیچ حرف دیگه‌ای نزد . گفتم:" جمعش کن این برج میلادو!!!"
با دو تا دستم محکم روی ساق پاش زدم جوری که کف دست خودم به سوزش افتاد. حالا همون شب میخواست این نافرمانی منو تلافی  کنه. رابطه ما هیچوقت توی رول پلی نرفته بود. اون همیشه سرور و ارباب من بود و من علیرغم روحیات خودم از خدمت کردن بهش لذت عجیبی میبردم.
همونجوری که لای پاهاش نشسته بودم. سرم رو خم کردم. گفتم:" دوس داری کیرتو .بخورم؟"
بدون هیچ صدایی فقط سرش رو تکون داد و من فقط اطاعت…‌ سرمو بردم لای پاهاش و دستامو روی رون پاش گذاشتم. دستور داد:" بدون دخالت دست!"
دستامو کنار کمرش گذاشتم و از نوک کیرش شروع به بوسیدن کردم. تخماش رو توی دهنم کردم و مکیدم. گفتم:" من عاشق لیسیدن تخمای توام. من عاشق کیرتم. عاشق موهای کنار کیرت هستم."
بالای کیرشو بوسیدم. دلم میخواست کیرشو دستم بگیرم و همزمان با مالیدنش توی دهنم عقب و جلوش کنم اما گفته بود بدون دخالت دست!
کیرش توی دهنم بود که گفت:" تو به من میگی خونه خودم کار نکنم اونوقت خونه‌ی دوستت دستمال سفره رو میدی بهم که سفره تمیز کنم؟!"
اصلا حواسم به این کارم نبود اما میدونستم این حرفش توی این موقعیت یعنی باید برای بیشتر از این آماده بشم…

پینوشت:چیه فک کردی اصلش رو هیچوقت نخواهی فهمید؟ 😏 👿


805257
2021-04-22 00:43:42 +0430 +0430

پسر شیرازی
۱.خیلی خوشحالم از اون قشر مرفهی هستی که تا حالا تو ترمینال نرفتی!
۲.خیلی عجیبه توی شهوانی هسی و تا حالا فیلم لزبین ندیدی!


805265
2021-04-22 00:53:33 +0430 +0430

“تو عشق منی. تو نفس منی. تو عمر منی”
چه قدر دلتنگ گفتن این جملاتم …
عالی بود شیوا جان، مثل همیشه 🌹 🌹 👌 👌

7 ❤️

805268
2021-04-22 00:56:03 +0430 +0430

به به

1 ❤️

805270
2021-04-22 00:58:52 +0430 +0430

بلاخره مریم سلحشور هم بعنوان گادمادر وارد داستان شد😁.
راستی تو که این همه زحمت کشیدی شربت رو وارد داستان کردی ، ولی چرا نگفتی چه شربتی بود!؟😐😕
مثل همیشه عالی بود شیوا جان 👏👌🌹⁦❤️⁩


805271
2021-04-22 01:00:00 +0430 +0430

Pesar.shirazi.70 گرامی جهت اطلاعتون معمولا دانشجوها و سربازا برای مسافرت از اتوبوس استفاده میکنن که باید بلیطشو از ترمینال بخری یا اینترنتی بخری و اونجا تحویل بگیری. شماره صندلیت رو بلیط درج شده پس اون حرف باید از نیم ساعت قبل بشینی جاتو نگیرن اینجوری نیست. نمیگم دروغ میگید ، گاهی اوقات وقتی اتوبوس جای خالی داره و سر جاده های خاکی که از روستاها به جاده اصلی کشیده شده مسافر ایستاده اونارم سوار میکنه که باید هرجای خالیه بشینن ولی اگر شهر نشین باشی و از مبدا یا ترمینال حرکت کنی شماره بلیطت مشخصه!! اونی که فرمودین در مورد یکساعت دیرتر حرکت کردن یا تاخیر دائمی هم اگر با تعاونی سیرو سفر حرکت کنید معمولا سرساعت راه میوفتن تعاونی های دیگه هم حداقل اتوبوسهای تهران شمال سر 15 دقیقه حرکت دارن. شهرهای بزرگ مثلا پایتخت چون اکثرا اینترنتی میخرن مثل عهد بوق لنگ مسافر نیستن که از اینور یه ساعت شاگرد شوفر لنگ به دست عر بزنه اتوبوس پر شه وسط جاده هم چهار ساعت علافت باشن موقع پیاده شدن بین راه بقچه هات جا نمونه!!


805272
2021-04-22 01:01:36 +0430 +0430

خسته نباشین شیوا خانم، امیدوارم روزی بیاد که بتونین آزادانه اعلام کنین من صاحب سبکی از نگارش داستان به زبان فارسی هستم که کسی نه شجاعتشو داشت نه توانشو👌🏼👌🏼👌🏼


805274
2021-04-22 01:02:55 +0430 +0430

من چقدررر لذت میبرم ازاینک کص رو به یک کص دیگ بمالننن
داخل داستان قبلی میگفتم کاشش شیوا این قسمت رو هم میگفت نمیدونی چقدر سوپرایز شدم😭😍😍😍😭💋

3 ❤️

805280
2021-04-22 01:09:26 +0430 +0430

واااای واقعا عااااالی هستی شیوا

2 ❤️

805281
2021-04-22 01:10:59 +0430 +0430

از ژینا بدم میاد😂

3 ❤️

805285
2021-04-22 01:19:45 +0430 +0430

بابا ای ول. خیلی خوب بودا، خیلی!

3 ❤️

805286
2021-04-22 01:21:34 +0430 +0430

سلام
متل همیشه عالی
راستی یه خواهش
میدونم واسط شاید سخت باشه و وقتت رو بگیره ولی اگه بتونی هفته ای 2 قسمت بزاری عالی میشه آخه میدونی داستان‌های دیگه ای که تازگیا تو سایت آپلود میشه اکثرا اونقد آبکیه که اصلا ارزش وقت گذاشتن نداره
فعلا فقط پرچم دار خودتی 😉
بازم ممنون به خاطر زحمتی که میکشی

7 ❤️

805288
2021-04-22 01:24:04 +0430 +0430

مثله همیشه ارزش بیدار موندن رو داشت…
بدون توجه به کم لطفی بعضی دوستان با همین فرمون برو جلو…
بدون مرز تنها دلیل سر زدنم به شهوانیه

6 ❤️

805291
2021-04-22 01:26:13 +0430 +0430

قابل توجه دوستان منتقد
دارید داستان میخونیدها، زندگی نامه یارو نیست که دنبال ایراداش میگردین که ثابت کنید دروغه!
خوب داستانه دیگه، معلومه که شاید یه کمی از واقعیت دور باشه!
سخت نگیرید، با محتوا حال کنید.

4 ❤️

805297
2021-04-22 01:43:08 +0430 +0430

وواایییی بخدا اخر این سحر و عسل منو پاره میکنن. خدا نکنه این دوتا یجا بهم بخورن. اون دونفر دیگه باید فرار کنن
البته خیلی جالبه نظرت رو بدونم به نظرت عسل از سحر دستور میگیره؟ یا برای کل کل هم که شده روش رو کم میکنه

داستان های مهدیس از همه واقعی تر و جذاب ترن. فقط میام سایت که داستانات رو بخونم کلا جق نمیزنم😅


805298
2021-04-22 01:43:30 +0430 +0430

Pesar.shiraz
اگه جاییت میسوزه در کونت کپسول آتش نشانی ببند😂😂😂😂😂😂


805299
2021-04-22 01:44:17 +0430 +0430

واااای دقیقا توو بدترین و حساس‌ترین نقطه تموم شددددد 😢😢😢😢
چه عذابی بکشم تا هفته دیگه!!!
پ.ن» عجب سوپرایزی توو این قسمت بود! مرسی بانو عالی💜

4 ❤️

805300
2021-04-22 01:44:23 +0430 +0430

شیوابانو شما اعجوبه هستید. با خط به خط داستان شما زندگی کردم. منی که مرد هستم با تمام وجودم لزبینها را درک کردم! احساسات بین سحر و مهدیس بی نظیر بیان شده.

4 ❤️

805303
2021-04-22 01:47:59 +0430 +0430

از لحاظ روحی نیاز داشتم شیوا قسمت جدید داستانو اپلود کنه ❤️ مرسی

2 ❤️

805306
2021-04-22 01:50:45 +0430 +0430

شیوابانو خواهش میکنم اجازه ندید که شما را وارد حاشیه کنند. شما با اختلاف فاحش برترین نویسنده سایت هستید. Brown.bear و pesar.shirazi کاملا مشخص است که دوستان چه کسانی در سایت هستند. همگان متوجه حسادت آن جمع به شما هستند. آنان هر کاری برای تخریب و دلسرد کردن شما میکنند. زیرا حسادت چشمانشان را کور کرده است. اما مجددا خواهش میکنم شما خود را درگیر این حواشی نکنید. نیمه پر لیوان و ما هوادارن را ببینید. ما پشت شما هستیم. چون قدردان قلم جادویی شما هستیم. اگر به ما توهینی هم شد عیبی ندارد. لذت خواندن داستانهای شما ارزش دارد به تمام این توهینها.


805307
2021-04-22 02:00:13 +0430 +0430

واقعا عالی بود این داستان شیوااااااا
معرکه بوددددددد
همه چی تمووووممممممم
خیلی کامل بود از همه نظر…
شاید به خاطر استعدادی که داری یه روز بشه باهم کار کنیم

3 ❤️

805309
2021-04-22 02:06:38 +0430 +0430

مثه هر قسمت شیک،زیبا،عالی

3 ❤️

805311
2021-04-22 02:08:20 +0430 +0430

شیوا بانو عالی بود
.
دوستانی که به دلیل تاخیر در حرکت اتوبوس ایراد گرفتن عرض کنم که بله امکان داره اتفاق بیفته ، به دلیل شغلم ماهانه یک یا دوبار مجبورم که مسافرت باشم و به دلیل کرونا و محدودیت ها با ماشین شخصی نمیشه رفت . پس اگاهی کامل دارم به نحوه حرکت اتوبوسها ، گاهی پیش میاد تعدادی مسافر که خرید اینترنتی داشتن دیرتر برسن و یا گاهی شخص راننده دیرتر اماده حرکت میشه واینکه وقتی از تعاونی بپرسی اعلام میکنن که احتمال کمی تاخیر داره
.
لطفا ایرادهای کس و شعر نگیرید
میتونست بنویسه توفرودگاه وقتی فهمیدم پرواز تاخیر داره ولی خوب واقعیتر نوشت

6 ❤️

805321
2021-04-22 02:22:22 +0430 +0430

سلام به شیوا عزیز
به به چه کردی بانو ی مدت نبودی دیگه حالمون از داستان های آبکی بهم خورد نمیومدم تازه چند روزی هست که دارم میشینم پای داستان هات و گفتم ی کامنت برای کل داستان ها بذارم
اولا که بشر این همه آدمو چطوری تو ذهنت داستان براشون می سازی، دمت گرم واقعا
دوما ی چی گفتی تو این قسمت پاره شدم ی لحظه از خنده اونم اون تیکت به شربت آوردن بود
سوما قسمت ها رو زود آپلود کن و خواهشا تاکید میکنم خواهشا باز یهو غیبت نزنه که این سری شاکی میشم
آخه داستانات ی طورین که حال میکنم ی چند لحظه تو دنیای خودم نباشمو برم غرق داستانت شم
در کل که دست گلت درد نکنه بازم برامون مینویسی

4 ❤️

805322
2021-04-22 02:22:51 +0430 +0430

من ملدم 😍 😍 😍

1 ❤️

805323
2021-04-22 02:23:14 +0430 +0430

منتظر بودم مریم تو دفترش به مهدیس تحاوز کنه. اما اینکه در جریان بذارنش و ی جمع درست کنن هم باحال بود.ولی خنده ها محترمانه نیست و جدایی اون جمع چهارنفره رو فریاد میزنه. ی مقدار چفت نیست این داستان. ولی انگشتاتو میبوسم که مینویسی و ممنونم ❤️

3 ❤️

805329
2021-04-22 02:28:32 +0430 +0430

شیوا بانو میان استفاده تو از شربت تو داستانت و استفاده بقیه از شربت دو داستان هاشون فرقی هست از اسمان تا زمین… :)

3 ❤️

805331
2021-04-22 02:29:16 +0430 +0430

مثل همیشه عالی خسته نباشی شیوا جون❤

1 ❤️

805332
2021-04-22 02:30:41 +0430 +0430
E M

عالی عالی عالی

1 ❤️

805338
2021-04-22 02:43:09 +0430 +0430

عالی شیوا جون قلمت پایدار

2 ❤️

805339
2021-04-22 02:44:19 +0430 +0430

عالی

1 ❤️

805341
2021-04-22 02:45:01 +0430 +0430

سلام روانی!.
عاشق نوشتنتم.
توهم که شربت دادی بالاخره😃😃😃

2 ❤️

805342
2021-04-22 02:46:45 +0430 +0430

اولین بار بعد 10 سال دارم نظر میدم واقعا عالی

3 ❤️

805344
2021-04-22 02:50:28 +0430 +0430

کاربرpesar.shirazi.70
ببین فقط میخوای با پیدا کردن سوتیه احتمالی از بهترین نویسنده سایت دیده بشی
اگه لزبین دیده باشی این حرکتو تو اکثر فیلما میکنن و شدنیه عزیزم
در ضمن من خودم شیراز درس خوندم و بارها بوده که راننده اتوبوس گفته نیم ساعت دیر تر حرکت داریم
و واسه اتوبوس تهران به شیراز بلیط میگیرن یعنی چی که باید بشینی جاتو نگیرن مگه بلیط نمیدن مگه جاها مشخص نیست؟؟

8 ❤️

805348
2021-04-22 03:15:51 +0430 +0430

Mesle hamishe fogholade bud, un ghesmatiam ke goftin manam tu dastanam sharbat ovordam awliiii bud 😂😂😂😂

2 ❤️

805349
2021-04-22 03:33:13 +0430 +0430

مرسی عالی بود❤
خوشحالم نظرم درست در اومد 😅🤣💃خُب بریم مرحله بعد؟😉
من فقط به امید داستانت و مهدیس و سحر میام شهوانی نمیدونم باور میکنی یا نه با وجود اینکه فردا امتحان دارم اما از ۱۰ به بعد بست تو شهوانی منتظر نشستم ببینم کی قسمت جدید اپلود میکنی (فردا اگر کم گرفتم بدون مقصر تویی😢😩)
خدایی میدونم مشغله هاتو داری اما ما خواننده ها گناه داریم تا میتونی زود بنویس با هزار و یک امید هر شب به عشقت سایت چک میکنیم😪😫
قلمت مانا عزیزم🥰❤🌹

5 ❤️

805351
2021-04-22 03:55:46 +0430 +0430

سحر مثل فیلم بالماسکه تام‌کروز بود اون قسمتایی که مهدبسو اوردن پیش مریم حراست خدایی دیگه کی هم خوردم این‌ همه قایم کاریو باند بازیو پنهون کاری داره اصلا ازت بعید بود کاش اینا یه برنامه‌ ی مثلا خفن تر ازین حرفا داشتن تو دانشگاه یه جیز خیلی بزرگو خیلی هنجار شکن والا تو این خابگاها روزانه هزار پرس کس میل میشه والا…

1 ❤️

805352
2021-04-22 04:36:17 +0430 +0430

اره شربت تازه شایان فالوده درست کرد یا شیر موز چند بار 😂😂😍😘

1 ❤️

805353
2021-04-22 04:48:25 +0430 +0430

عالیه شیوا ،فقط در مورد مشکل ژینا با مهدیس یه توضیح درست بده که چرا این همه نفرت داره، مگه قبل مهدیس سحر با ژینا اینطور بوده

1 ❤️

805354
2021-04-22 04:49:05 +0430 +0430

قضیه شربت چیه؟یکی توضیح بده.

1 ❤️

805358
2021-04-22 05:25:29 +0430 +0430

به به دیر اومد ولی تشکر

1 ❤️

805365
2021-04-22 06:23:41 +0430 +0430

قشنگبود . کاملا میشد شخصیت و اخلاق عناصر داستانتو حس کرد خیلی خوب شخصیت پردازی شده بود . من که خوشم اومد .
دوس دارم یه روز رماناتو بخونم .
خوشو موفق باشی.

3 ❤️

805368
2021-04-22 06:51:40 +0430 +0430

دختره بخاطر حرفای ژینا از سحر دلخور بود ولی معلوم نشد یهو چش شد که جلوش زانو زد و بند کفشش رو بست،یا رفت بجای سحر ظرف شست و شهرداری دا توی اون شرایط روحیش.از اون طرف سحر رو بیش از حد عاقل و عقل کل جلوه دادی که حتی میتونه درباره ی مانی که ندیده هم نظر روشن بده.بنظرم این موارد توی این قسمت خیلی ضایع بود و زیاده روی کردی دربارشون.در کل این قسمت جالب نبود زیاد

1 ❤️

805369
2021-04-22 06:54:45 +0430 +0430

لامصب ،سر صبح
میخام برم تعمیرگاه سراغ ماشینم
تو خیابون همه رو شکل این دوتا دختر خوشگل تو رختخواب میبینم
این کار رو نکن
لامصب

1 ❤️

805370
2021-04-22 07:22:25 +0430 +0430

مثل همیشه عالی 👌👌👌🌹❤

1 ❤️

805373
2021-04-22 07:42:04 +0430 +0430

خیلی خیلی عالی بود
مرسی شیوا جان

1 ❤️

805375
2021-04-22 07:46:47 +0430 +0430

فقط میتونم بگم LIKE
شیوا جان اگه شما داستان نمینوشتی فکر کنم قسمت داستان سایت متروکه میشد.من که فقط داستانهای تو رو میخونم🌹🌹

3 ❤️

805383
2021-04-22 08:20:19 +0430 +0430
Cad

عالیییییییییییییییییییییی ❤️ ❤️ 👌

1 ❤️

805388
2021-04-22 08:43:47 +0430 +0430

حیف شد که پای شربت به این داستان باز شد😂😂😂😂

1 ❤️

805389
2021-04-22 08:46:21 +0430 +0430

اصلا و ابدا توهین ها برام اهمیت نداری. قسمتی از دوستان عضو انجمن لیسر ها تکلیفشون مشخصه و پاسخی ندارم بدم. بقول یه دوست قدیمی همین سایت بعضیا اگه یه دختر بگوزه هم سرشونو میبرن نزدیک کونش و بو میکنم و از عطر گوزش تعریف میکنن😂
عده ای هم هستن که برای دفاع دوستانشون بجای پاسخ دادن شروع به توهین میکنن. مثلا یکی گفته شما دهاتی هستی و نمیدونی طرز کار اتوبوس های بین شهری چطوریه و غیره که همه رو بدلیل کمبود وقت نخوندم. دوست عزیز و دوستان عزیز، اولا دهاتی بودن فحش نیست که برای تخریب بکار میبرید. گذشته از اون، اکثر اعضای این باند در راه گذاشتن مطالب سیاسی و نقد دیکتاتوری موجود در کشور خشتک دیردن، ولی خودشون تحمل یک نقد ساده رو ندارند. این مشکل خیلی از ماهاست، مال ما ماله، مال بقیه بیت الماله. از من حق نداری انتقاد کنی ولی من خودم از بقیه انتقاد میکنم.
نه فرهنگ پایین شما با این صحبت ها درست میشه، نه من به این مدل صحبت ها اهمیت میدم. من این حق رو دارم که نظرم رو بیان کنم و طبق استاندارد های این سایت نظرمو گفتم. نه از تشویق کسی ذوق مرگ میشم نه با توهین ها میترسم.
یاد صحبت یکی از دوستان بخیر که میگفت حداقل فاحشه ها مرد و مردونه معامله میکنن، پول میگیرن لذت میفروشن.

1 ❤️

805390
2021-04-22 08:47:24 +0430 +0430

بازم عالی بود،
شاید بعضی از دوستان ایراداتی گرفتند که باید خدمتشون عرض کنم که شیوا داستا یوفسکی نیست ( حالا اگه از نظر املایی درست نوشته باشم) که داستان بدون ایراد نوشته باشه، جایی هم ممکنه یه اشکالی یا ایرادی پیش بیاد، ولی در کل از هر نظر بخواهیم در نظر بگیریم یکی از چند نویسنده برتر سایت شهوانی هستند که ادم رو میکشونه پای داستان هاش و یا انتظار قسمت بعدی داستانش ادم رو عصبی میکنه
ممنونم ازت شیوا جان،

1 ❤️

805397
2021-04-22 09:37:12 +0430 +0430

عالی بود .

1 ❤️

805398
2021-04-22 09:43:20 +0430 +0430

مهدیس ک تا حالا با پسرا سکس نکرده.از کجا انقدر مطمئنی که لزبینه؟تا الان تنها گزینش دخترا بود!!شاید دونجس گراس.شاید بعد سکس با مردا تازه بفهمه ک اصلا همجنسگرا نیست.مثل خیلی از ادمای دیگه که اگه با ادم درستش وارد رابطه بشن شاید بفهمن دونجسگرا یاوهمجنسگرا هستن و نمیدونستن.حتی خودم

1 ❤️

805401
2021-04-22 09:52:06 +0430 +0430

اقا خداییش داستان رو بخونید لذت ببرید معروف ترین کارگردان ها هم ممکنه یه جای کارشون ایرادپیدا کنه این ضعف نیست خستگیه شیوا هم ادم تشریف داره همین که مینویسه ازش ممنون باشید دنبال کون خیار نباشید لطفا…
فیلم تاج و تخت با اون همه محبوبیت تو یه سکانس یادشون نبود روی میز کاپوچینو گود دی گذاشتن اونم تو اون زمان قدیم خوب این سوتی ها ازفشار بالای کار بقران این بابایی که میگه اتوبوس وتاخیرو فلان و بهمان یعنی اصل داستان رو ول کردی چسبیدی به حواشی…

شیوا مجددا ممنونم و مریم سلحشور رو خوب امدی یعنی من از فردا همکار حراستی خانم ببینم توی ملعون میایی جلو چشام😅😅😅

رفیق از آرین چه خبر امد سر عقل…؟

6 ❤️

805406
2021-04-22 10:12:20 +0430 +0430

یکی بمن بگه این آدم چرا اینقدر با روح و روان ما بازی میکنه؟

از وقتی داستانای شیوا رو خوندم دیگه هیچ داستانی رو نتونستم بخونم بقیه داستانا بنظرم بچه بازی میاد…

کارت دروسته 👌

6 ❤️

805407
2021-04-22 10:13:38 +0430 +0430

اینم یه لایک از طرف من!!!

راستی٬ کسی تا حالا کسی به شباهت بین شخصیت های این داستان و شخصیت های فیلم بابالنگ دراز توجه کرده بود؟؟؟؟؟

2 ❤️

805412
2021-04-22 10:48:29 +0430 +0430

مثل همیشه عالی و فوق العاده و زیبا بود. ریتم این قسمت با همه قسمتهای دیگه کاملا فرق داشت که من دوست داشتم.‌و همین تفاوتها در ریتم و جو داستانه که این مجموعه تکراری نمیشه.

یه نقد کوچولو بکنم با اجازه اتون. و اون اینکه یه مقدار زمان توی سیر داستان در بعضی جاها نامفهوم میشد. البته میدونم که بعضی وقتها لازم نیست که گفته بشه مثلا “یک ماه بعد” . و روایت های بعدش نشون میده که یک ماه گذشته. اما بعضی مواقع هم این ضرورت ایجاب میشه که گفته بشه. تا منطق سیر زمانی داستان در ذهن خواننده مبهم نشه.

دوستتون داریم . و از خوندن داستانهات سیر نمی شیم.

آرزوی بهترین ها رو برای خودت و خانواده گرامی دارم.

3 ❤️

805414
2021-04-22 10:59:30 +0430 +0430

Pesar shirazi 70!
همیشه سعی کن از چیزی ایراد بگیری که واقعا وجود داره، تا انقدر مورد تمسخر دیگران واقع نشی. و همیشه یاد بگیر که داری با کی حرف میزنی. شیوا خانم یه نویسنده طراز اول با سطح نویسندگی بالاست. و چه به لحاظ خلق داستانهای زیبا و چه به لحاظ شخصیت خاص و منحصر بفرد ایشون، از محبوبیت زیادی بین اعضای سایت برخوردار هستند. پس همیشه حواست باشه داری با کی صحبت میکنی.
موفق باشی

3 ❤️

805420
2021-04-22 11:25:22 +0430 +0430

Brown bear !
با همون جمله اولت نشون دادی که چه آدم بی تربیتی هستی.
بعدش هم که آشکارا گفتی کونت داره از کجا میسوزه 😂
ایرادی که که گرفتی چرت و پرت محض بود که شاه ایکس مفصل توضیحش رو داد. البته بعید میدونم تیکه های شاه ایکس رو فهمیده باشی.

اما جمله مهم اینکه؛ حواست باشه داری با کی صحبت میکنی. یاد بگیر وقتی داری با شیوا خانم صحبت میکنی سرتو بندازی پایین

4 ❤️

805425
2021-04-22 12:09:28 +0430 +0430

خودت شیوا
قلمت شیوا
افکارت شیوا

بی نظیر بود. خیلی لذت بردیم.

امیدوارم برسه روزی که رمان چاپ شده ات رو بخونیم. و ما اعضای این سایت افتخار کنیم که از اولین طرفدارهای شما بودیم و هستیم.

یه تشکر هم بکنم بابت اینکه صبورانه و خاضعانه جواب هر کامنتی رو میدی.
بر سر ما منت میذارید.

آرزوی سر سلامتی برای خودت، همسرت و فرشته کوچولوی شما دارم. و دعا میکنم همیشه در عافیت و سلامتی و آرامش باشید. 🌹

3 ❤️

805428
2021-04-22 12:14:08 +0430 +0430

بی نظیر بود اصلا فکر نمیکردم مریم سلحشور لزبین باشه شوکه شدم
همینجور پرقدرت ادامه بده شیوا جون❤
بیصبرانه منتظر قسمت بعدیم🌹🌹

3 ❤️

805429
2021-04-22 12:18:26 +0430 +0430

Pesar shirazi و brown bear!
از اینکه آنقدر ضایع شدید و میشید خسته نشدید؟ نه تربیت دارید نه اطلاعات دارید و نه شخصیت درست و حسابی دارید. آدم‌های ضایع و کون سوزی مثل شما تا حالا ندیدم. آنقدر قهوه ای شدید بس نیست؟ کلا خیلی غلط اضافه میکنید که با شیوا اینطوری حرف می‌زنید. شما دو تا لیاقت ندارید مطالب شیوا رو بخونید.

3 ❤️

805430
2021-04-22 12:19:13 +0430 +0430

فوق العاده ای تو نوشتن،خیلی دوستت دارم عزیزم

1 ❤️

805434
2021-04-22 12:51:09 +0430 +0430

واقعا عالی.قلمت حرف نداره.خط فکریتو به شدت دوس دارم.داستانت هیچوقت قابل پیش بینی نیست.تو فوق العاده ای👌

1 ❤️

805437
2021-04-22 13:12:38 +0430 +0430

خیلی ممنون، عالی بود

2 ❤️

805438
2021-04-22 13:20:39 +0430 +0430

من فقط می‌خونم و لذت می‌برم. معمولا نظر نمیدم. فقط خواستم یه ایراد املایی کوچیک ازت بگیرم. مهیا کردن درسته نه محیا کردن

1 ❤️

805440
2021-04-22 13:22:41 +0430 +0430

شیوا جان قدرت نوشتن تو اونجایی مشخص میشه که نقطه به نقطه داستانتو با تمام سلولای بدنم حس میکنم و یه تصویر کاملا واضح از داستانت جلو چشامه… فقط میتونم بگم فوق العاده فوق العاده فوق العاده…

2 ❤️

805442
2021-04-22 13:28:19 +0430 +0430

یه سوال از دوستان،
چطوری میشه که یکی میاد توی سایت سکسی، بعد اعتراض میکنه که چرا نوشته ها و مطالب سکسیه؟ من با هر منطق و دین و علوم طبیعی و فضایی و تکنولوژی نانو و غیره حساب میکنم باز درک نمیکنم. آیا اینها کسخلن یا چیزی فراتر از کسخل هستند؟
همه لعنت ها و توهین ها به خودت که حتی نمیدونی کجا هستی.

2 ❤️

805446
2021-04-22 13:42:31 +0430 +0430

سلام مهربان

کی مهدیس با ژیلا سکس میکند

تا بیخیال مهدیس بشه

1 ❤️

805447
2021-04-22 13:47:02 +0430 +0430
  • …نمیدونی طرز کار اتوبوس های بین شهری چطوریه و غیره که همه رو بدلیل کمبود وقت نخوندم…

  • …خودشون تحمل یک نقد ساده رو ندارند. این مشکل خیلی از ماهاست، مال ما ماله، مال بقیه بیت الماله. از من حق نداری انتقاد کنی ولی من خودم از بقیه انتقاد میکنم…

در مورد بخش اول متن: شما اگر یکبار فقط یکبار از شهر و ترمینال لیط خریده بودی و در مبدا سوار اتوبوس شده بودی میدونستی که شماره صندلی روی بلیط درج شده! نفر اول سوار بشی نفر آخر سوار بشی فرقی نداره و صندلی شما برای شما خالی میمونه! اون مینیبوس روستاست که هرکی اول سوار بشه جا نشستن داره و به قول خودتون باید از نیم ساعت قبل بشینی جاتو نگیرن!! ترمینال های شهری یه کوچولو فرق داره!!

در مورد بخش دوم حرفاشون : ایشون برای خوندن یک داستان ده صفحه ای و پیدا کردن یه سوتی ازش که بخوان باهاش خودشن رو مطرح کنن وقت دارن ولی موقع خوندن یه کامنت چند خطی که دوزاریشون رو می اندازه چقدر در اشتباهن میشن رئیس جمهور آمریکا و اصلا وقت ندارن!! تازه راجع به فرهنگ انتقاد هم برای ما سخنرانی میکنن!! واقعا جالب بود!! 😁

3 ❤️

805451
2021-04-22 14:23:53 +0430 +0430

عالی بود همش تو فکر بودم چرا عکس مریم سلحشور باید تو عکسا باشه…
خیلی زیبا وارد داستان شد عالی بود❤😍💎
بهت تبریک میگم❤
ادامه بده شیوا جان بیش از اندازه خوب بود❤💎

1 ❤️

805452
2021-04-22 14:28:57 +0430 +0430

مثل همیشه عالی 👍 👍
این دو لایک مقدس تقدیم بر تو تا کیر کلفتی باشد بر سوراخ یاوه گویان…

2 ❤️

805454
2021-04-22 14:40:20 +0430 +0430

یکی یه داستاني نوشت بقیه خواندن. داستان قشنگ بود، همه تعریف کردن یا محترمانه نقد کردن. نه نویسنده به کسی توهین کرد. نه خواننده ها به کسی توهین کردن.
حالا ببین تو چقدر آشغال و پست و رذل و حسود و بدبختی هستی که اومدی وسط یه جمعی و هم به نویسنده توهین کردی هم به خواننده های عزیز.
تو و امثال تو که از حسادت دارید می ترکید، واقعا حال بهم زنید. بوی تعفن میدید.

2 ❤️

805462
2021-04-22 15:25:05 +0430 +0430

مرسی عالی بود

1 ❤️

805464
2021-04-22 16:00:52 +0430 +0430

به به . داستان داره جذابتر پیش میره !
منتظرم ببینم مانی و مهدیس کی به حقیقت هم پی میبرن.

1 ❤️

805475
2021-04-22 18:07:05 +0430 +0430

چرا اینقدر کم مینویسی☹ولی خیلی کارت درسته

در جواب کاربر pesar shirazi باید بگم لطفا نیا کسشعر بگو پسر خوب تو با این کارات نمیتونی از این داستان ایرادی بگیری باید اونقدر عقل داشته باشی که بفهمی این داستان چقدر مخاطب داره و همه مثله تو کسمغز نیستن.داستان مهدیس خیلی به واقعیت نزدیکه البته خیلی که نه خودته واقعیت میتونه باشه پس لطفا کسشعر تفت ندین با تشکر

1 ❤️

805477
2021-04-22 18:19:30 +0430 +0430

فوق العاده بود مرسی

1 ❤️

805480
2021-04-22 18:59:45 +0430 +0430

عالیهههههه. راستی شیوا قبل اینکه برای شخصیت ها عکس بزاری تصورم از مریم سلحشور چیز دیگه ای بود فکر میکردم چادریم نباشه با توجه به طرز حرف زدنش توی اولین قسمت داستان مهدیس قیافه اش یه جوریه لابد چادریه و اینا ولی بعد که عکس برای شخصیت ها گذاشتی فهمیدم که یه جایی یه کاری با مریمه میکنیا. یه چیز دیگه شیوا یه خوبی عکس هایی که گذاشتی اینه که حتی به اسم شخصیت ها هم میان مخصوصا سحر. یه خوبی داستان نویسیتم اینه که هر شخصیت به هر چیزی ممکنه کلمه ای بگه که خودش بیشتر از اون استفاده میکنه. اینکارت شخصیت هارو باور پذیر تر میکنه.

1 ❤️

805484
2021-04-22 19:59:14 +0430 +0430

شیوا به من بگو این ژینا چرا اینقد عنه؟ 😂😂

1 ❤️

805496
2021-04-22 21:44:59 +0430 +0430

نمی دونم چه چیزی می تونه خوشحالت کنه لطفا بهم بگو
ولی این میدونم که خوشحال کردنت کار سختیه چون بیش از بقیه درک میکنی و می فهمی برای همین اکثر اوقات توی تنهایی خودت هستی و نتیجه اون تنهایی میشه این داستان که من مخاطب با تمام وجودم حسش میکنم
ممنون

1 ❤️

805497
2021-04-22 22:03:45 +0430 +0430

اصلا مخم ادم میگوزه با این همه جزئیات خفن دمت گرم شیوا جون تو فوق العاده ای لنتی دمت گرم

1 ❤️

805505
2021-04-22 22:41:55 +0430 +0430

💗🌷💐🌷💐👌👌👌👌ممنون ،سپاس،تشکر،خسته نباشی بانو.یروزی هم من داستان خودمو و آروم گرفتن با داستانای شمارو مینویسم.تنت سلامت،دلت شاد،سایت بالاسر دختر و شوهر عزیزت.💐🌷💐🌷💐🌷🙏🙏🙏

1 ❤️

805539
2021-04-23 00:55:14 +0430 +0430

مثل همیشه عالی
خسته نباشید🌹
مرسی که برامون وقت میذارید🌹🌹🌹🙏

1 ❤️

805543
2021-04-23 01:05:40 +0430 +0430

عالی

1 ❤️

805568
2021-04-23 02:26:46 +0430 +0430

اصلا خوشم نیمد تقریبا منو یاد یه داستانی تقریبا مشابه که دیدم انداخت
Dislike

1 ❤️

805574
2021-04-23 03:05:44 +0430 +0430

مثل همیشه عالی بود

1 ❤️

805580
2021-04-23 03:54:06 +0430 +0430

چقدر دو سوم اول داستان احساسی بود اشکم در اومد ،😍😍😍

1 ❤️

805586
2021-04-23 04:48:53 +0430 +0430

خیلی داستان ها قشنگ و بی نقص بی صبرانه منتظر قسمت های بعدی مهدیس هستم

1 ❤️

805596
2021-04-23 07:15:07 +0430 +0430

فوق العاده بود ممنون

1 ❤️

805600
2021-04-23 07:50:28 +0430 +0430

مثل همیشه عالی بود

1 ❤️

805605
2021-04-23 08:12:25 +0430 +0430

سلام شیوا خانم واقعا که مثل همیشه عالی هستید فقط یه سوال از خدمتتون داشتم
احساس میکنم داستان جوجه سکسی و داستان داریوش قراره یه جایی بهم مرتبط بشه درسته

1 ❤️

805607
2021-04-23 08:31:43 +0430 +0430

سلام شیوا خانم واقعا که مثل همیشه عالی هستید فقط یه سوال از خدمتتون داشتم
احساس میکنم داستان جوجه سکسی و داستان میخوام زن شوهرت بشم قراره یه جایی بهم مرتبط بشه درسته ببخشید تو کامنت قبلی اشتباه اسم داستان رو نوشتم

1 ❤️

805631
2021-04-23 13:27:28 +0430 +0430

خیلی عالیه ولی اگر ترتیبشو میذاشتی ی اسم یکسان انتخاب میکردی خیلی خوب بود همینجور باید بگردم دنبال ادامش

1 ❤️

805651
2021-04-23 16:40:45 +0430 +0430

مثل همیشه عالی ولی قسمت های قبلیش بهتر بودش😁

1 ❤️

805655
2021-04-23 17:06:55 +0430 +0430

درود شیوا جان! با تشکر از داستانتون، این شاید عجیب ترین کامنت اینجا باشه ولی در هر صورت میزارمش
بنده امسال کنکوری هستم و خب تا حدودی درس میخوندم ولی از وقتی که داستان های شما اومد و به بخش مهدیس رسید انگیزه بنده 10 برابر شد.
سپاس بابت کار زیبا و حرفه ای که تحویل میدین.

1 ❤️

805658
2021-04-23 18:04:53 +0430 +0430

انگشتات درد نکنه

1 ❤️

805698
2021-04-23 22:15:31 +0430 +0430

دوست عزیز بسیار زیبا و جذاب نوشتی طوری است که من خودم جزء داستان احساس میکنم

1 ❤️

805701
2021-04-23 22:31:29 +0430 +0430

بازم مثل همیشه گل کاشتی دخترم
امیدوارم همیشه حال دلت خوب باشه و بنویسی
تصویر سازی و بیان لحظه ها و عواطف و … خیلی عالیه
پایدار باشی و سلامت

1 ❤️

805704
2021-04-23 23:25:51 +0430 +0430

وای تو بینظیری دخترررررر😍😍😍🤩🤩
کاش منم یه سحر داشتم هم حامیه هم عشقه هم همه چیه
منم میخااااااام

2 ❤️

805711
2021-04-23 23:59:02 +0430 +0430

شیوا جون مرسی از زحمتت عالی بود 🌹

1 ❤️

805751
2021-04-24 01:10:35 +0430 +0430

به نظرم این داستان ها اصلا و اصلا ، هیچ‌وقت نباید تموم بشه
از بس زیبا و درست توصیف شده، هر لحظه رو میشه به راحتی تجسم کرد و در داستان غرق شد.
خیلی ممنونم شیوایی
خیلی زیاد

1 ❤️

805793
2021-04-24 07:26:12 +0430 +0430

شیوا خانوم با این قلم خوبتون کاشکی داستانِ عاشقانه هم بنویسید خیلی خوب میشه.
( البته این داستان هم برچسبه عاشقانه داره ولی منظورم اینطوری نیست )

1 ❤️

805801
2021-04-24 09:18:28 +0430 +0430

این دو سه روزی از بس کار داشتم نتونستم بیام شهوانی و…
فوق العاده بود 👌🏼👌🏼
همه جای داستان به کنار این خانم سلحشوری اضافه شد به کنار
برگام ریختش😂

1 ❤️

805810
2021-04-24 10:21:49 +0430 +0430

درود به قلمتون عالی بود
امیدوارم به گندم بیشتر پرداخته بشه

1 ❤️

805859
2021-04-24 14:45:59 +0430 +0430

خیلی عالی ممنون

1 ❤️

805863
2021-04-24 15:36:34 +0430 +0430

کاش دنیای واقعی هم پیدا کردن پارتنر انقدر راحت بود 😏
اونم خوشگل و خوش هیکل و سکسی و حشری و همه چی تاااامااام 🤤
حالا اگه ما ازین کارای سحری کنیم دختره چادرشو میبنده دور کمرش میره پیش رییس دانشگاه شکایت 😎

1 ❤️

805887
2021-04-24 20:50:37 +0430 +0430

خیلی عالی بود عزیزم༼ つ ◕◡◕ ༽つ

1 ❤️

805971
2021-04-25 02:56:52 +0430 +0430

aaaaawwwwliiiiiiiii boooood hamin farmoon ba ghodrat pish boro

1 ❤️

806009
2021-04-25 10:25:42 +0430 +0430

خیلی کارای بدی کردن زشته این حرفا درست نیست این کارا
همجنس بازی کار بدیه

1 ❤️

806069
2021-04-25 18:00:15 +0430 +0430

تو فقط لزبین بنویس لعنتی !

2 ❤️

806070
2021-04-25 18:03:02 +0430 +0430

عااالی مینویسی
من دیشب یکی از داستانات رو خوندم و اونقدری ازش خوشم اومد که عزمم رو جزم کردم که تمام قسمتایی که نوشتی رو بخونم خخخخ
ایول داری قلمت همیشه پابرجا لایک های بسیار برای تو 🌹🌹🌹❤❤❤❤

1 ❤️

806098
2021-04-25 23:11:20 +0430 +0430

عالی بود.⚘
منتظر سکس چهارتایی هستم.

1 ❤️

806144
2021-04-26 01:01:53 +0430 +0430

بازم مثل همیشه ، داستانهای شیوا عالی میشه
اینکه بقیه انتقاد دارن از تاخیر اتوبوس و … نشون میده که ریز بین هستن ولی بعضی وقتا میشه ، این پارتهای خوابگاه توی داستان حداقل مربوط 7 سال پیش هست اون موقع میشد که تاخیر داشته باشن
اینم داستانه خاطره واقعی نیست . یکم غیر واقعی بودن اشکالی نداره
در کل دست خوش شیوا

1 ❤️

806199
2021-04-26 07:16:22 +0430 +0430

عالی عالی عالی.
واقعا هر چی بگم کم گفتم. قلمت عالیه شیوا جان. ادامه بده.
کاش میشد رمان‌های بلند بنویسی.
من که حسابی از داستان‌هات لذت می‌برم و واقعا چشم آدم رو به خیلی چیزا باز می‌کنی.
👏👏👏

1 ❤️

806250
2021-04-26 13:50:51 +0430 +0430

واقعا بزرگترین حماسه آفرین دوران شهوانی خودتی شیوابانو ❤️
اینقدر تو خط داستانی جذابت غرق شدم ک فقط از داستان هات انرژی مثبت میگیرم و تو سناریو جذابت غرق میشم حتی شق نمیکنم با داستانات فقط اونارو حس میکنم زندگی میکنم 😘 💋

1 ❤️

806258
2021-04-26 14:32:28 +0430 +0430

خدا بگم چیکارت کنه یا نکنه 🌹🌹🌹❤️❤️❤️

1 ❤️

806285
2021-04-26 18:21:13 +0430 +0430

سلام شیوا جون یاسیم اکانتم پاک شد
خواستم بگم عالیه تنها دلیلی که از اردو درسیم پیچیدم اومدم خونه داستان تو عه اومدم داستان جدیدت رو بخونم عالی بود عزیزم عالیییی
امیدوارم منو یادت نرفته باشه
درضمن من فقط داستان های مهدیستو خوندم
این
نظرم اینه که یه خورده گنگه داستانت برام هوم وقتشم ندارم بخونم
ولی میدونم حتما مثله مهدیس عالیه
ازتت متنفرم شیوا
هوم بعدشم بیصبرانه منتظرت داستانت هستم و ممنون میشم وقتی نوشتی یه نسخشو برام ایمیل کنی بوس ه پیشونیت
Yasi22169@gmail.com

1 ❤️

806347
2021-04-27 01:30:49 +0430 +0430

۵روز گذشت امیدوارم بیشتر از ۶ روز طول نکشه😂😂😂😂🤣

1 ❤️

806349
2021-04-27 01:32:35 +0430 +0430

۵روز گذشت امیدوارم بیشتر از ۶ روز طول نکشه😂😂😂😂🤣

1 ❤️

806401
2021-04-27 10:30:37 +0430 +0430

یک سوال داشتم آیا داستان های مهدیس رو ادامه میدین

1 ❤️

806447
2021-04-27 20:33:39 +0430 +0430

شیواجان قسمت 18 چه ساعت آپلود میشه؟؟

1 ❤️

807048
2021-04-30 03:06:18 +0430 +0430

لعنت بهت شیوا چیکار داری باهامون میکنی؟! :)))))

1 ❤️

807395
2021-05-02 10:02:32 +0430 +0430

ممنونم از وقتی که میزاری شما باعث شدی که من بیام بعد از چند سال اکانت بسازم و تا بخوام نظر بدم شایدم داستانهایی با سطح شما بنویسم

1 ❤️

807771
2021-05-04 17:04:09 +0430 +0430

لز پیام بده

0 ❤️

807776
2021-05-04 17:48:12 +0430 +0430

منم‌میخوام لز

1 ❤️

807804
2021-05-04 23:13:47 +0430 +0430

من فکر میکردم قشنگتر از داستان آغاز بلوغ نیست تا اینکه داستانهای شما رو خوندم، واقعا قشنگه ولی زندگی ویران گره😂😂😂😂

1 ❤️

808103
2021-05-06 14:52:56 +0430 +0430

میخواااااام لز

1 ❤️

808153
2021-05-07 00:04:35 +0430 +0430

میگم یه پیشنهاد دارم.اسم سایت رو دیگه وفتشه عوض کنیم.
بزاریم (( شیوانی ))).
من هفته ای یه بار انلاین میشم.داستان جدید شیوا رو مخونم.دو الا سه دست جرق میزنم میرم.
فقط شیوا خوب مینویسه .بقیه تراوشات ذهن منی زده و مجلوق خودشون مینویسن.

1 ❤️

808181
2021-05-07 00:34:09 +0430 +0430

نتونستم خواننده خاموش باشم، حیفه که تو داستانهای به این خوبی کلمه مهیا رو محیا بنویسین!!!

1 ❤️

827054
2021-08-19 17:06:37 +0430 +0430

درود

1 ❤️

831499
2021-09-11 03:46:28 +0430 +0430
A_4

عالی هستی شیوا خانم 💙💙💙

1 ❤️

831500
2021-09-11 03:52:35 +0430 +0430
A_4

جناب پسر شیرازی
از ته دره هم که اومده باشی میدونی اتوبوس بلیط میخواد و شماره صندلی روش نوشته، هرکی هرکی نیست 😂 گفته نیم ساعت تاخیر، درسته تو بلندگو نمیگن اما راننده و شاگرد ماشین که هستن و میشه پرسید کی حرکت میکنن… چندساله که تاحالا فیلم لزبین ندیدی؟
اینقدر مسخره ای هردفعه از داستان های شیوا ایراد میگیری
نمیدونم بخاطر حسادته که هنرمند نیستی یا جنسیتش.

باتشکر 💙

1 ❤️

837113
2021-10-12 13:14:58 +0330 +0330

جالبه هر قسمت یه مار از آستین شیوا میاد بیرون . باریک شیوا . کل داستان یه طرف داستان مهدیس آخر شهوته ، خیلی دوست دارم از مهدیس بیشتر بنویس

1 ❤️

864842
2022-03-21 15:30:24 +0330 +0330

دمت گرم قشنگ بود 😇

1 ❤️

872595
2022-05-06 21:01:42 +0430 +0430

عاشق مهدیسم

1 ❤️

905518
2022-12-05 13:45:30 +0330 +0330

این مجموعه فوق العاده اس!!!

0 ❤️