خاطرات بابک (۱)

1401/07/07

اولین خاطره - دوران کودکی ام تا ازدواج

سلام ، اسم من بابک هست ، الان ۴۰ سالمه در آمریکا زندگی میکنم ، میخوام براتون از خاطرات واقعیم بگم نه از تخیلاتم . حدودا ۱۶ ساله که خارج از ایران زندگی میکنم و جاهای مختلفی بودم .
در دوران دبستان ، معلم قرآنی داشتم که در زنگ نماز که از همه طولانی تر بود منو برد در کتابخانه و شروع کرد به مالیدن ، اون موقع من اصلا هیچ شناختی از رابطه جنسی نداشتم ، به هوای اینکه بهم یاد بده چون شاگرد خوبی بودم اوایل کیرشو در میاورد و میگذاشت توی دستم ، کم کم شورتمو در اورد و لاپایی گذاشت و آبش میومد ، یکی از چشمهاش مشکل داشت و میگفت اینجوری خوب میشه !
هیچ وقت منو نکرد ، اما باعث شد من از سن بلوغ علاقه خاصی به کیر پیدا کنم و همیشه با خیار خود ارضایی میکردم.
با پسر عمه ام لخت میشدیم در بچگی و کیر هم رو میمالیدیم ، گاهی من شورت مامانم رو میپوشیدم و کیر اون رو میذاشتم لای پام تا آبش بیاد و بریزه کف دستم . سر کلاس یکس از دوستانم میشست بغلم و از زیپ شلوارش کیرشو در میوورد و من انقدر براش میمالیدم تا آبش بیاد.
انفاق های زیادی افتاد ، همونجور که میدونین ایران پر از مردهای منحرف و بچه بازه اما هیچ گاه با کسی وارد رابطه ای جدی نشدم که کون بدم ، در حد همین بمال بمال بود .
یادمه یه بار معلم عربیه دبیرستانم که یه عرب ایرانی بود بهم گفت که برم خونش ، اون موقع ها ویدیو بود ، اولین بار بود فیلم سوپر میدیدم که برام گذاشت ، حس عجیبی بود ، وقتی فهمید حشری شدم شروع کرد به مالیدنم ، لختم کرد ، بعد تف زد و شروع کرد به انگشت کردنم ، کیرشو هم دراورد که خیلی بزرگ بود ، من براش میمالیدم و اون انگشتم میکرد ، همون لحظه یهو آبم اومد ، بعدش هر چی اصرار کرد که بزار بکنمت گفتم نه باید برم و اینبار هم به خیر گذشت .
در دوران دانشجوییم هم که در شهرستان بودم اتفاق های مشابه افتاد ، از صاحبخونه ام که پیرمرد هیزی بود و یه بار به هوای عوض کردن لامپ خونش منو برد اونجا و گفت نردبان رو نگه میدارم برو بالا ، و بعد شروع کرد کیرم رو از رو شلوار مالیدن که من با عصبانیت اومدم بیرون تا راننده تاکسی و آدمهای دیگه .
تا اینکه در ۲۲ سالگی ازدواج کردم با همسرم و رفتیم ابتدا فرانسه - پاریس ، اوایل او سر کار میرفت و من خونه بودم ، وقتی نبود خیار میکردم گاهی توی خودم و جق میزدم ، لباس زیرهاش رو که مینداخت دور من یواشکی بر میداشتم برای خودم یا جوراب شلواریهای پاره اش رو میپوشیدم گاهی ، یه روز تصمیم گرفتم برم سکس شاپ یا همون مغازه هایی که وسایل سکسی میفروشن .
فروشنده یه خانم بود ، اول که وارد شدم فقط نگاه کردم و خجالت میکشیدم برم قسمت دیلدو ها یا همون کیر مصنوعی ها ، اما کم کم چند نفر اومدن و خرید کردن و متوجه شدم براشون عادی هست .
من هم یه کیر مصنوعیه سایز ۸ مشکی خریدم ، کیر خودم سایزش ۶.۵ بود و ۸ تقریبا میشد ۱۸ سانت که خوب بود .
توی خونه یه جا قایمش کرده بودم و به جای اینکه دیگه از خیار استفاده کنم از این دیلدو استفاده میکردم ،
البته چون نسبت به خیار سفت تر بود ، فقط برای یک بار کردن خوب بود ، دفعات بعد درد میگرفت و نمیشد بیشتر استفاده کرد ، حتی از لغزنده کننده هم استفاده میکردم ولی اولین بار بیشتر حال میداد در روز ، اینکه شبیه کیر بود حس خوبی بود .
این خاطره اولم هست برای آشناییه بیشتر تا بریم به سراغ اولین بار که سکس کردم و کون دادم

نوشته: Mr.Bobby


👍 4
👎 3
16401 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

897310
2022-09-29 01:57:18 +0330 +0330

متاسفانه یکی از ابی های ایران کم شد میگن امریکا متخصص های ایران رو میبره یا به قول کیر تو کونش رهبر فرار مغزها

0 ❤️