علیرضا و تجربه کون دادن لذت بخش

1399/08/27

داستان ها برای خواندن ولذت بردن هستند ، شاید خاطره نباشند اما کم و بیش از خاطرات شکل می گیرند . مهم اینه که شما لذت ببرید!
علیرضا هستم ، 23 سالمه ، چندباری تجربه سکس داشتم ، غیر از یک نفر که حدود 27/8 ساله بود ، همیشه با مردای سن بالا سکس کردم . بعد از مدتها سکس نداشتن ، از طریق اینستاگرام با چند نفری آشنا شدم ، موضوع اعتماد و اینکه غالبا دنبال سرگرمی هستند تا سکس واقعی تقریبا داشت بی خیالم می کرد که دنبال کیس باشم . تا پاییز 97 بود که با احمد آشنا شدم ،یه مرد حدود 50/51 ساله و متاهل بود . مکان نداشت اما خیلی اوکی بود و قابل اعتماد ، کمی طول کشید که اعتمادها جلب بشه ، بعد از یک بار ملاقات بیرون دنبال یه فرصت بودم تا مکانش جور بشه . اما نشد ، تا اینکه فکری به سرم زد ، به دلایلی خونه ما در ماه چند ساعتی خالی می شد ، به احمد نگفتم که خونه ی خودمونه و فقط گفتم خونه اقوامه که رفته مسافرت و من باید مراقب اش باشم . برای روز یکشنبه مرخصی گرفتم از کار و قرار شد احمد اون روز ظهر بیاد اونجا . هیجان و استرس زیادی داشتم . چون وقتش نمی شد جمعه رفتم حمام و شیو کردم .
یکشنبه حدود 11 بود که خونه خالی شد ، به احمد زنگ زدم که راه بیفته و بهش تاکید کردم کاندوم و ژل حتما بگیره ، سرکارش سمت بازار بود ، کفش و کتونی پخش می کردند و عمده می فروختند . تا برسه سمت خونه ما که مرزداران بود منم رفتم سرویس و خودم رو اماده کردم . من موقع سکس زنونه پوشی نمی کنم ، فقط گاهی که تنها می شم جوراب بلند می پوشم و خوشم میاد از استایل لخت بودن و فقط جوراب داشتن . اینبار اما دوست داشتم با جوراب باشم موقع سکس . جوراب سکسی ام رو پوشیدم یه شلوار راحتی بدون شورت و یه تیشرت آستین حلقه ای هم پوشیدم . در اتاقها رو بستم ، پتوی خودم رو آوردم و کنار شومینه توی پذیرایی پهن کردم و یکی دو تا بالش هم آوردم .
استرس و هیجان زیادی داشتم ، بالاخره احمد رسید و چون فقط آدرس کوچه رو داده بودم ، بهم زنگ زد ، راهنمایی اش کردم و در و باز کردم تا بیاد بالا ، وقتی در رو باز کردم ، احمد با یه کیسه کوچیک که معلوم بود کاندوم و ژل هستش با خوشرویی و خیلی گرم احوالپرسی کرد و اومد داخل . هوا بیرون سرد بود حسابی سردش شده بود ، روی مبل راحتی نشستیم . کمی صحبت کردیم و پذیرایی کردم ازش و آروم آروم شروع کرد به مالیدن بدنم و بوسیدن من و منم شروع کردم کیرش رو از روی شلوار مالیدن .
من هیکل متوسطی دارم و بدن معمولی ، یعنی زیاد تپل نیستم ولی خب بدن شیو شدم خوبه . احمد چند سانتی از من بلندتر بود اما هیکلی بود و کمی شکم داشت . بازوها و دستای بزرگی داشت .
کم کم شروع کرد به لب گرفتن ازم و بعدش تیشرت ام رو درآورد و خودش هم بافت و عرقگیرش رو درآورد و آروم آروم بلند شدیم و رفتیم سمت پتوی وسط پذیرایی .منو به پشت روی زمین خوابوند و خودش هم شلوارش رو درآورد . کیرش نیمه شق شده از زیر شورت سفید و نرم اش معلوم بود . شلوارم رو که کشید پایین ، دید که شورت پام نیست و جوراب ها پامه . خوشش اومده بود . رونهام رو که از لبه جوراب ها بیرون بود رو دست می کشید و با جون گفتن تایید می کرد . کمی کیرم رو مالید و بعد اومد روم و شروع کرد به لب گرفتن و سینه هام رو با دستاش می مالید . بعد از کمی لب گرفتن ، شورت اش رو درآورد و همونجوری که روم بود ، یه بالش گذاشت پشتم و خودش کمی اومد جلو کیرش رو جلو من گرفت . کیرش خیلی بلند نبود اما از کیرهایی که تا حالا منو کرده بودن کمی کلفتر بود ، اول شروع کردم سر کیرش رو لیسیدن و ساک زدن ، بعد به پشت خوابیدم و اون اومد روی سینه ام و کیرش رو کرد داخل دهنم و من شروع کردم ساک زدن .
کیرش کمی شق شده بود ، گردنم خسته شده بود ، از روم بلند شد و ایستاد ، منم جلوش زانو زدم و کیرش رو گرفتم تو دستام ، سرم رو گرفت و من شروع کردم ساک زدن و گاهی هم احمد سرم رو نگه می داشت و کمی کیرش رو فرو می کرد . کیرش حسابی شق شده بود که از دهنم کشید بیرون و دوباره منو طاق باز خوابوند و خودش کنارم نشست و پاهام رو باز کرد . پاهام رو که باز کرده بود و توی جوراب خیلی سکسی بود رو می دیدم و لذت می بردم . احمد انگشتاش رو داخل دهنم کرد تا خیس بشه و شروع کرد لای کونم و روی سوراخم کشیدن و من سعی می کردم پاهام رو بازتر کنم و کمرم رو بدم بالا که سوراخم در دسترس اش باشه . یادش افتاد که کیسه ژل و کاندوم رو گذاشته اونطرف ، بلند شد و من با پاهایی باز هیکل لخت اش رو که وسط خونه راه می رفت رو تماشا می کردم . حس جالبی بود ، یه مرد سن بالا توی خونه خودمون اومده تا منو بکنه . اومد و دوباره من پاهام رو باز کردم و احمد شروع کرد با کمی ژل منو انگشت کردن . احمد در حالی که منو انگشت می کرد تا باز بشم با دست دیگه اش سینه هام رو می گرفت و می مالید و گاهی هم انگشت اش رو تا انتها فرو می کرد و با دست دیگه اش گردنم رو می گرفت و نگه می داشت .
وقتی دو سه باز دوتا انگشت رو داخلم کرد و کمی تکون داد ، دیگه حسابی سوراخم باز شده بود و اماده پذیرایی از کیر احمد . بلند شد و روی کیرش کاندوم کشید و وسط پاهام نشست و منم پاهام رو دو طرف اش باز کرده بودم . کمر و پشتم رو گرفت و سمت خودش کشید ، یکی از بالش ها رو پشتم گذاشت . اول یه ذره با شست اش سوراخم رو مالید و بعد سر کیرش رو به لای کونم و سوراخم مالید و سر کیرش رو روی سوراخم کمی فشار داد اما خب فشار بیشتری نیاز بود ، چند بار کیرش رو روی سوراخم فشار داد . اما داخل نمی داد بعد از چند بار بالاخره فشار داد و سر کیرش داخل رفت . کلفت بود و کمی فشار و درد داشت . کمی کیرش رو نگه داشت بعد آروم آروم داخل کرد . من دستام رو بالای سرم گرفته بودم و داشتم از فرو رفتن کیر و درد و فشارش لذت می بردم . احمد آروم آروم کیر رو داخل می کرد و منم ذره ذره از درد لذت می بردم . پاهام رو بالا نمی گرفت ، فقط رونهام رو به سمت بیرون فشار می داد و کیر رو فرو می کرد . کیرش که تا ته داخلم شد ، یه کم شکم و رونهام رو مالید و بعد رونهام رو بغل گرفت و شروع کرد کیرش رو کمی بیرون کشیدن و دوباره فرو کردن .
بعد از چند دقیقه دیگه تلمبه زدن . هیکل پشمالوی احمد که پاهای من رو که توی جوراب ها حسابی سکسی بود رو بغل کرده بود کیرش داشت کونم رو می گایید حسابی حشری ام می کرد . چند دقیقه ای منو گایید و من داغ داغ بودم . خسته شده بود ، خونه گرم بود و حسابی نفس نفس می زد . کیرش رو بیرون کشید . پاهام باز بود و خالی شدن سوراخم رو حس می کردم . احمد کمی با کیرم بازی کرد و بعد منو به شکم خوابوند و نشست روی رونم و کیرش رو داخل کرد . سوراخم حسابی داغ شده بود و کمی سوزش داشت . کیرش رو که داخل کرد درد داشت . اه و ناله ام درومد . کیرش رو کشید بیرون و کمی ژل با دستش به کیرش مالید و دوباره فرو کرد . ایندفعه بهتر شد . آروم روم خوابید و سعی می کرد وزنش رو روم نندازه . اما من خیلی دوست داشتم زیرش باشم و فشار بدنش رو حس کنم . بهش گفتم : روم کامل بخواب . گفت : اذیت نمی شی ؟ گفتم نه ، دوست دارم . دستش رو دور سینه ام حلقه کرد و پاهاش رو کنار پاهام گرفت و خودش رو کمی شل تر کرد و روم کامل خوابید . موهای سینه اش و پاهاش که به بدنم می خورد برام لذت بخش بود . کیرش رو خیلی سریع تلمبه نمی زد ، با آرامش تا اونجایی که می شد بیرون می کشید و بعد داخل می کرد . عمیق و لذت بخش . خوب بود اما من دوست داشتم کسی که منو می کنه کمی فشار و درد بیشتری بهم بده .
شروع کردم کونم رو زیرش تکون دادن و آه و ناله هام رو بیشتر کردن . کمی سریعتر شد و فرو که می کرد ، گاهی با کیر ضربه می زد .کمی مکث کرد و آروم کنار گوشم گفت : بهترین کون برای گاییدن هستی تو پسر و صورتم رو کنار لبم رو بوسید . گفتم : مال خودتم ، منو بگا . می خوام حسابی منو بگایی . کیرت رو می خوام . کیرش رو کمی داخلم فشار داد و پاهاش رو کنار پاهام فشار داد و گفت : جوون ، تو کونی منی ، زیرخواب من می شی ، سوراخت رو سایز کیرم می کنم . و شروع کرد به گاییدن من .
کمی که منو گایید ، مکث کرد و گفت : دوست دارم آبم رو روی صورت و سینه هات بریزم . گفتم باشه . از روم بلند شد و کیرش رو کشید بیرون ولی روی پاهام نشست و لای کونم رو باز کرد و کمی با کیرش ضربه زد و بعد لپای کونم رو می مالید و تو چنگ اش فشار می داد . چند تا سیلی زد که خیلی باهال بود ، خواست بلند بشه که گفتم بازم بزن . خندید و بلند شد و کنارم نشست و منو روی پاهاش خوابوند و کمی کونم رو بالا داد و شروع کرد به سیلی زدن به کونم و من فقط با شهوت آه و ناله می کردم . از اسپنک خیلی خوشم میاد . بعد از اینکه حسابی کونم رو سرخ کرد ، گفت خوبه دیگه . این کون گاییده شده حسابی سرخ شد .
بلند شدم و دوست داشتم کونم رو ببینم ، همونجوری رفتم کنار آینه قدی تو راهرو و کونم رو تو آینه دیدم که حسابی سرخ شده . دوست داشتم از خودم عکس بگیرم . با گوشی ام از کون سرخ شده ام عکس گرفتم . اومد کنار احمد و گفت از سوراخت نمی خوای ؟ خندیدم و گوشی رو دادم بهش و به شکم خوابیدم . لای کونم رو باز کرد و چند تا عکس انداخت .
بلند شد و منم جلوش زانو زدم ، کاندوم رو از کیرش کشید و شروع کردم به ساک زدن ، وسط ساک زدن پرسید : اشکال نداره ریخته بشه تو دهنت . هیچی نگفتم و ساک زدن رو ادامه دادم . سرم رو با یه دستش نگاه داشته بود . کیرش حسابی شق شده بود . اومدم کیرش رو بیشتر داخل دهنم کنم که سرم رو نگه داشت و کیرش رو کشید بیرون و جلوی دهنم نگه داشت ، دهنم رو بستم ، آبش ریخت روی صورت و لبهام . سرم هنوز تو دستاش بود . کیرش رو گرفت و کمی مالوند به صورتم و چند تا ضربه هم با کیرش به صورت زد و طاق باز روی زمین دراز کشید . صورتم رو با دستمال تمیز کردم و خواستم برم دستشویی که هم جق بزنم و هم صورتم رو بشورم که احمد منو کشوند سمت خودش و بغلم کرد و با پاهاش هم پاهام رو گرفته بود که حسابی تو بغل اش باشم . موهای بدنش روی بدن لخت من واقعا حشری ام می کرد . همونجوری که از پشت بغلم کرده بود شروع کرد برام جق زدن . خیلی طول نکشید که آبم ریخته شد توی دستش و آبم رو شروع کرد به شکم و سینه هام مالیدن و بعدش با کمر و کونم دستش رو پاک کرد . هر دو بیحال بودیم . بدنم که حالا حسابی آب کیر خودش و من روش بود هنوز تو بغلش بود . کمی دراز کشیدیم و بعدش گفتم بریم دوش بگیریم . گفت : نه . باید برم دیگه . رفت سرویس و بعدش لباسهاش رو پوشید ، همونجوری که لخت بودم کنارش روی مبل نشستیم و کمی حرف زدیم و کمی پذیراییی و بعد منو بوسید و گفت خیلی عالی بود . خداحافظی کرد و رفت . رفتم زیر دوش و بدنم رو شستم .
اصلا فکر نمی کردم سکس با احمد اینقدر برام باهال باشه ، خوبی احمد این بود که سریع و بی حرف و حاشیه سکس می کردیم و تموم می شد . خیلی دیر به دیر موقعیت پیش می اومد اما خب احمد همیشه بهترین حالت ممکن منو می کرد و هم از بدنم لذت می برد و هم منو به اوج لذت می رسوند .

نوشته: mehrdad94y


👍 12
👎 6
12701 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

777214
2020-11-17 01:27:38 +0330 +0330

مهرداد اینقد که اینجا تو داستان مینویسی اگه توی جامعه وقت گذاشته بودی حتما شکسپیر شده بودی 😂

3 ❤️

777239
2020-11-17 03:30:52 +0330 +0330

کونیهای عزیز حداقل بالاغیرتا یکی دو هفته هم شده اعتصاب کنید و داستان نذارید بلکه یه ذره اعصاب ملت سرجاش برگرده…با تشکر از تک تک شما …ارادتمند…دادا سعید 🌹

1 ❤️