عمویم منو گایید (۲)

1401/04/08

...قسمت قبل

اسم من سینا است در قسمت اول داستانم گفتم که چطور توسط عمویم به من تجاوز شد و این تازه شروع کار بود.
عموم چند دوست در محله مان داشت که همیشه با آنها بود و از کارهای همدیگر خبر داشتند و اونا بزودی خبر کون دادن منو فهمیدند و زود بترتیب برای کردن من دست بکار شدند.
همسایه دیوار به دیوارمان دو پسر داشت که هر دوشان از من بزرگ‌تر بودندیک روز برادر کوچیکه منو صدا کرد و قرار گذاشتیم بریم باغ متروکه نزدیک خانه مان ، تازه رسیده بودیم که منو از پشت بغل کرد کیرشو چسپوند به باسن من که گرمکن پوشیده بودم بعد دستشو کرد جلوم و با کیرم بازی کرد راست کردم و حسابی سرحال اومدم نفس گرم اونو زیر گوشم حس می کردم بالاخره شلوارمو کشید پایین و شروع کرد به مالیدن کونم من هم با کیرش که حسابی شیخ شده بود بازی می کردم به من گفت سینا عجب کون سفید و بی مو و تپلی داری خندم گرفتت از جلو بغلم کرد و کیرشو گذاشت لای پای من با دستش سوراخ کونم را میمالید و همزمان که تلمبه می زد صورت و لبام رو می بوسید کیرم به شکمش می خورد ولی کیر اون که بلندتر بود لای پاهای بدون مو من شالاپ شلوپ می کردد دو بند انگشتش هم داخل سوراخ کونم بود در آسمان سیر می کردم اصلا دردی حس نمی کردم چند دقیقه که گذشت سفت بغلم کرد آهی کشید و گرمای آبشو لای پام حس کردم اون روز گذشت.
چند روز بعد نوبت داداش بزرگه سیبیل کلفت شد تو حیاط داشتم بازی می کردم که سرشو از دیوار بالا آورد و گفت سینا می یای خونمون به من کمک کنی منم گفتم باشه میام.
به محض رسیدنم به خانه شان فهمیدم که کسی نیست و برادر کوچیکه راپورت سکسشو بهش داده. منو برد زیرزمین و بدون مقدمه و با عجله شلوارمو کشید پایین با دیدن پاها و باسنم خندید و گفت سینا عجب کونی داری چقدر بزرگ شده بیا ببینم برای کیر من جا داره یا نه؟
لخت شد مثل خرس پشمالو بود کیرش کوچیک بود ولی قطر زیادی داشت با خودم گفتم خوشبختانه درد. نمی کشم منتها بعد از اینکه منو گائید معنی فلفل نبین چه ریزه رو فهمیدم.
منو به شکم خوابوند و با دستش لای کونمو باز کرد تفی به سوراخم کرد و تمام وزنشو انداخت رو من ، تکون نمی تونستم بکنم فشار کیر کلفتش روی سوراخ کونم آنقدر زیاد بود که جیغ بلندی کشیدم.
گرمای کیرشو داخل کونم حس می کردم حال عجیبی داشتم در عین حال که درد داشتم ولی احساس خوشی به من دست داده بود اونم نامردی نکرد مدام تف می کرد و تند تند تلمبه می زد.
پیراهنم را بالا داده بود و شکمش داخل گودی کمرم بود موهای بدنش حس خوبی به من می داد چند دقیقه گذشت دیگر درد نداشتم و فقط. لذت می بردم بالاخره اونم ناله بلندی کرد و همه آبشو داخل کونم خالی کرد بعدش از من تشکر کرد چند روز بعد دوباره منو به همین شکل. گائید و ماجرای من با اون تموم شد.

نوشته: Sinaxxx666


👍 3
👎 4
44801 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

882087
2022-06-29 01:14:24 +0430 +0430

خب کونتو بده کونی این چه کصشریه اینجا نوشتی از عمو به هنسایه خب فهمیدیم کونیه محلتونی

1 ❤️

882125
2022-06-29 02:35:36 +0430 +0430

هر دو تا داستان رو خوندم،

ببین فقط خواستی بگی تو هم سکس کردی و تموم،
لامصب از سکس با سه نفر میشه کتاب نوشت،

باید بیای پیش خودم که هم سکس لذت‌بخش رو نشونت بدم هم داستان نوشتن رو

0 ❤️

882164
2022-06-29 08:49:21 +0430 +0430

یادت نره به بقال سرکوچه ما هم بدی گناه داره طفلی

0 ❤️