عواقب ناخواسته حوادث

1399/12/21

این همان چیزی است که است ، یک نقطه عطف زندگی که نیاز به قرار دادن چیزی در لیست سطل دارد. چهلمین سالگرد تولد من ، تحقق بخشیدن به سن میانسالی با ایجاد یک احساس فوریت برای تجربه چیزی یا هر چیزی که می تواند نشانه یک زندگی با هیجان کافی باشد تا بتواند خود را برای آن کاهش شدید شیب دار نشان دهد.

شاید راههای طولانی برای رفتن باشد ، اما من مصمم و مصمم بودم که به آرامی به آن شب خوب نروم. بنابراین موضوع را مجبور کردم ، از خانواده خود خواستم که باید کاری انجام دهم … هر کاری. در مورد یک سفر دریایی فکر می کرد … همه چیز در خطوط اصلی به مدت حدود یک سال رزرو شده بود. به یک گزینه همه جانبه نگاه کرد … انتخاب ها بسیار ناچیز بود ، هیچ کدام از افراد بزرگتر نبودند ، اما دریچه ای در یک استراحتگاه مبهم پیدا کردند که در واقع خون من را تحت تأثیر قرار داد.

شوهرم گفت که من باید تحقیق خود را انجام دهم و اگر می خواهم آن را رزرو کنم ، فقط مطمئن شوید که در برنامه ما جای می گیرد. من آن را رزرو کردم. تنها مشکل این بود که برای شوهرم تنگ می شد. او برای یک سفر کاری برنامه ریزی شده بود که در اولین زمان او را اواخر روز اول رزرو ده روزه قرار می داد. و متأسفانه ، او مجبور بود قبل از تمام شدن ده روز آنجا را ترک کند. او به من گفت ، در هر صورت ، هر دو نفر را در پروازها رزرو کنیم ، گویا هر دو می توانیم آن را انجام دهیم و اگر نه ، او حمل و نقل جایگزین می کند و ما فقط هزینه اضافه را می خوریم.

به نظر می رسید این اقامتگاه در یک منطقه خلوت از یک جزیره کوچک بکر در کارائیب واقع شده است. حتی اگر به نظر می رسید کوچک است ، امکان استفاده از امکانات تفریحی مجاور و رویدادهای تفریحی وجود دارد. یکی از هشدارها ، استراحتگاه دیگر بسیار پرانرژی توصیف شد … ساحل آنها را به عنوان یک منطقه “لباس اختیاری” تبلیغ کرد و رویدادهای آنها را “هیجان انگیز برای کلاهبرداران قلبی” خواند. این موهای پشت گردن من را بالا برد … به روشی خوب. فکر می کردند که این فقط ممکن است چیزی باشد که باعث می شود زندگی جنسی کم رونق ما ادویه شود.

حافظه من ده سال پیش برگشت و فصلی از زندگی ام را بیرون کشید که هرگز واقعاً با شوهرم به اشتراک نگذاشتم. من یک رابطه سه ماهه با یک همکار داشتم ، او تازه از دانشگاه خارج شده بود و شرکت من را به عنوان مربی خود قبل از اینکه او را به یک منطقه منتقل کند ، داشت. در واقعیت ، او مرا راهنمایی کرد. او ممکن بود هشت سال از من کوچکتر باشد ، اما هشت اینچ او دهه های تجربه بیشتری از من داشت. هرگز شکست نمی خورد ، حتی پس از ده سال ، این فکر هنوز من را هیجان زده می کند. هنوز هم ، همیشه گناه طولانی مدت وجود دارد. نه لزوماً قسمت خیانت ، اما واقعیت یک ماه بعد از رفتن او ، سقط کردم.

خیلی زیاد پرش نکرد و دانست که این خود او است ، شوهرم وقتی من از فرزند دوممان باردار شدم وازکتومی انجام داد. بنابراین واضح بود که جنین از آن او نیست.

بنابراین فکر یک مکان تفریحی لذت طلب در همسایگی من آب میوه ها را از دست داد. شاید بتوان شوهرم را به کمی فعالیت فوق برنامه ترغیب کرد … و من می توانم از آن بهانه ای برای دنبال کردن خواسته های نامشروع خودم استفاده کنم.

من خودم را با انواع مختلفی از بچه ها ، در چند سناریو متفاوت ، تجسم کردم. هفته های منتهی به سفر ما لرزاننده من را از بین برد.

سپس برنامه ریزی سفر شروع به ضربه زدن به سرعت گیرها می کند. خواهرم قصد داشت پسر و دخترم را “کودک بنشیند” اما مادرشوهرش تصادف کرد.

خوشبختانه ، بعد از یک هفته استرس ، مگان به یکی از دوستانش پناه برد. اما مارک بدون جایی بود ، یا باید بگویم کسی که مراقب او باشد. مسلم است که مارک در آستانه هجده سالگی بود ، دو روز پس از تولد خودم همین اتفاق افتاد. وقتی می خواهم در جزیره باشم. با این حال ، به هیچ وجه نمی توانستم فرزند و انسان خود را در خانه خود تنها بگذارم.

قبلاً می دانست که او باکره نیست و بدون شک دختران زیادی برای انتخاب دارد. من نمی خواستم او دختری را از پا درآورد و بقیه زندگی خود را تحمل کند.

پنج روز قبل از اینکه من بروم ، یکی از دوستان کار پیشنهاد داد که او را وارد کار کند. من نوعی شک و تردید داشتم ، زیرا به نظر می رسید که جولی کمی بیش از حد پرخطر است. حتی اگر او متاهل بود ، من او را گرفته بودم و به مارك نگاه می كرد انگار كه گرگی بر روی یك استیك بزرگ بزند. یا همانطور که مدام به من می گفت ، او یک کوگای خاردار برای توله بعدی بود.

روز بعد ، شوهرم تماس گرفت … او زودتر از اواسط هفته آینده نمی توانست خود را به جزیره برساند. در بهترین حالت شاید دو روز کامل وقت داشته باشد.

عالی … شاید من هم باید کنسل کنم ، در ذهنم فرار کردم ، ناامیدی باید از طریق تلفن طنین انداز شود.
نه
شوهرم آن را گرفت ، و سپس او با تردید پیشنهاد کرد که من به سفر بروم.

این تکذیب هرگز نتوانست از حنجره من بگذرد … ذهن من از قبل خود را به عنوان یک حیوان وحشی که با گوشت لطیف در حال ضیافت است تصور می کرد. تنها چیزی که از دهانم فرار کرد یک غرغر تند بود.

غرض اعتراض نبود. هنوز صداش آشتی جویانه بود و سپس پرسید آیا از مارک مراقبت شده است زیرا شاید بتواند با او برود.

من به سرعت سعی کردم بهانه ای بیاورم ، زیرا من به شوهرم در مورد تخیلات خود و یا تفریحگاه های همسایه که دارایی های اغواگرانه را بازگو می کنند ، نگفتم. گه … جهنم … من واقعاً می خواستم بروم. به او گفت كه من از مارك سال می كنم ، اما او احتمالاً نمی خواهد با مادرش برود.

من اشتباه میکردم. عصر همان روز مارک به حضور در یک بله پرشور و بله گفت. او بروشورها را خواند… و مارک که مارک بود ، منتظر نبود تا مکان همسایه را بررسی کند. حتی اگر این هدف من بود … من فکر کردم که پسرم در حضور من زنان برهنه را تعقیب می کند.

اما … اگر می خواستم بروم ، حدس بزنید مارک باید برچسب گذاری کند.

شروع به بسته بندی وسایل خود کردم ، فکر نمی کردم که نیاز به آوردن برخی از وسایل صمیمی تر خود را داشته باشم ، اما سپس بیکینی رشته ای را که فقط به همین مناسبت خریده بودم بیرون آوردم.

به چگونگی نگاهم فکر کردم وقتی آن را امتحان کردم … این ممکن است آخرین باری باشد که می توانم با پوشیدن چیزی شبیه به این فرار کنم … جهنم ، من در آن دینامیت نگاه می کردم. برای این که پسر یا هیچ پسری شوخی کنم ، نمی خواستم اجازه دهم که مرا متوقف کند.

در هنگام ورود به فرودگاه ، کمی سرگرم کننده بود ، برنامه سفر گفت آقای و خانم هر دو خندیدیم ، اما دوباره او یک آقای است و من یک خانم هستم که در طول سفر نیز در مورد آن شوخی کردم.

نوعی بازی هم بود ، وقتی آنها ما را توسط آقای و خانم به سمت میز پرواز فراخواندند ، ما فقط برای دریافت پاسخ با دستان دور همدیگر را بالا بردیم.

من یک چشمک مثبت زدم و از پشت دست پیشخدمت سرم را تکان دادم … سپس او خم شد و در گوش من نجوا کرد. “من حسودم … با توله تو لذت ببرم”.

نمی دانم چرا ، بیهودگی من یا هر چیز دیگری ، اما وقتی چرخیدیم ، الاغ مارک را گرفتم و فشارش را دادم و می دانستم که مراقب کاملاً تماشا می کند.

مارک از تعجب تکان داد و سپس دهانش را بلند کرد “مادر چه جهنمی”. من فقط بازیگوشانه لبخند زدم.

وقتی به استراحتگاه رسیدیم و اتاق را تحویل گرفتیم ، ما همچنان در لیست آقایان و خانمها قرار داشتیم. اما وقتی دختر خواست اتاق ما را ترجیح داد ، من گفتم دو تخت. او به من به صورت امتحانی نگاه کرد و سپس اشاره کرد که تنها اتاقی که دارای دو تخت است ، اتاق ویژه است.

عالی است … یک پسران را فلج کرده یا یک تخت را با پسرم به اشتراک بگذارید. من پرسیدم ، “اندازه شاه؟”

خوشحالم که این کار را کردم ، اتاق ما عالی بود ، درهای دوتایی به ساحل باز شدند. حصار استراحتگاه دیگر با ایوان ما چند فوت فاصله نداشت. دروازه آهنی که خواص را از هم جدا می کرد فقط بیست فوت فاصله داشت ، میله های باز یک نگاه تماشایی دلچسب به محیط لذت را ایجاد می کردند.

درست در آن طرف دروازه ، یک مرد عضلانی کاملا خجالتی ایستاده … کاملا برهنه ، آلت تناسلی زرق و برق دار خود را در حالی که در حال صحبت کردن با یک زن برهنه بود جلوی او تاب می خورد.

من نمی توانستم چشم از آنها بردارم ، من مسحور شده بودم … پسرم نیز چنین بود.

سپس صحبت کرد ، “وای … جوانان خوب … این اتاق فوق العاده است”.

من به بازوی او ضربه زدم و عصبانیت خود را باز کردم ، “مارک … این چیزی نیست که شما در مقابل مادر خود بگویید!”

“اوه ، متاسفم” “تو هم چیزهای خوبی داری”.

“خوب چه؟” برای لحظه ای فکر کرده بودم که ممکن است اشتباه او را شنیده باشم.

“تیزهوشان … شما هم مادران خوبی دارید”.
"علامت گذاری کن … من مادر تو هستم … جلوی آن را بگیر. به هر حال ، از کجا می دانید؟ " من به سرعت بانکهای حافظه خود را اسکن کردم.

“فقط حدس می زنم” … و سپس سر خورد ، “اما من مطمئن هستم که متوجه خواهم شد” ، زیرا سر خود را به سمت همسایگان ما متمایل کرد.

من فقط کمی شگفت زده شدم ، اما راستش را بخواهید ، کمی افتخار کردم که پسر تقریبا هجده ساله ام فکر کرد مادرش می تواند خودش را نگه دارد.

سریع اتاق را حساب کردم. این برای کسانی که حتی فروتسته فروتنی گذاشته شده اند گذاشته نشده است. یک وان بزرگ ، به اندازه کافی بزرگ برای چند نفر ، کاملاً در گوشه اتاق ، درست در کنار یک شیشه در غرفه دوش ، وجود داشت.

فکر می کرد که باید جایی دستشویی باشد.

مطمئناً یکی وجود داشت ، اما پشت در فقط یک توالت و سینک بود. فرض کنید من از دوش آب شیرین پایین ساحل استفاده می کنم … به هیچ وجه از اینها در مقابل پسرم استفاده نمی کنم.

مارک حتماً احساسات من را درست خوانده است ، وقتی به وان نگاه می کرد و سپس به من ، لبخندی احمقانه روی صورتش کشیده شد.

“نه در یک میلیون سال ، باکو” ، من عمداً تف کردم تا اطمینان حاصل کنم که او فکر اشتباهی نکرده است.

صورتش به هم ریخته شد.

“جیز مارک … من به خاطر مسیح مادر تو هستم” اما در واکنش او واقعاً سرگرم شدم.

در این برهه از زمان ، به هیچ وجه و به هر شکلی انحرافی در مورد احتمال حتی از راه دور اندیشیدن اتفاق فیزیکی بین پسرم و من مورد توجه قرار نگرفت. اما … این عقب و جلو ، بیانات او و پاسخهای کلامی من حالت بازیگوشی بنابراین آنتن من هرگز در دفاع بالا نرفت.

خوب … ما ساکن شدیم و من می خواستم به ساحل بروم ، یک کوکتل بخورم ، کمی از ده ساعت از زمان سفر راحت شوم.

بیش از مارک با خودم گفتم: “من نمی دانم شما می خواهید چه کار کنید ، اما من می خواهم در ساحل استراحت کنم.”

من کت و شلوارم را گرفتم ، وقتی محفوظیت آن به من برخورد کرد ، مردد شدم ، و بعد به خودم گفتم چه جهنمی و برای تغییر لباس به دستشویی رفتم.

لباسم را بپوش ، خطا … کت و شلوارم را اگر می توانی آن را ببینی ، همانطور که در بازتاب من از آینه مشهود بود که این لباس از نظر اجتماعی در اطراف بچه های خانه قابل قبول نیست. خصوصاً در نظر گرفتن یکی از آنها احتمالاً پسر تقریباً بالغ من است.

هک ، مثلث های کوچک پوشاننده ، که به سختی سینه های من را می پوشاند تا بیشتر آرئول من را پنهان کند ، کاری نکرد که اندازه هر یک از جوانان را به تصور واگذار کند. تپه های جام جام “C” من تقریباً برای نمایش وجود داشت. برای لحظه ای فکر کردم که آیا رشته های کوچک دارای مقاومت کششی کافی برای بالا نگه داشتن آنها هستند.

اسکن کردن و ایجاد یک پیچ و تاب جزئی … رشته ای که بین پاهای من و تا بالا می خورد الاغم هیچ کجا به چشم نمی خورد. خوشبختانه ، برای سن و سال من ، گونه های الاغ در معرض من هنوز از استحکام کافی برخوردار بودند ، به طوری که به نظر نمی رسد که کیسه های زین به پشت خود کشیده ام.

همانطور که برگشتم … حتی اگر فکر می کردم قسمت زیرینم را به خانه مرتب و تراشیده ام ، موی کوچک موی من روی عانه من درست در بالای پارچه دو اینچ مربع پارچه ای که مرا در آن پایین پوشانده بود ، دیده می شد.

گود … حالا خیلی دیر. پایین را پایین کشیدم ، کمی لج کردم و فقط با سه پاس از چهار پاس با تیغ… ناحیه واژن برگشتم و به دوران بلوغ برگشتم.

خودم را جمع کردم و در را باز کردم.

من نمی دانم چه کسی بیشتر تعجب کرد.

مارک ظاهراً دیر تصمیم گرفته بود که می تواند به سرعت لباس شنای خود را عوض کند و با ایستادن جلوی درب حمام متوجه شد که می تواند جلوی آن را بگیرد.

این اتفاق نیفتاد ، من در را بیش از آنچه پیش بینی شده بود چرخاندم ، در حالی که او خم شده بود تا لباس شنای خود را بالا بکشد ، به سر او برخورد کرد. او به پشت پایین رفت … لباس شنای مچ پا.

آلت تناسلی پسرم در قوس شکمش فرو رفت. نمی توانستم جلوی تمرکز روی چشمانم را بگیرم.

خدای من ، دیک پسرم بزرگتر از پدرش چیزی است که به ذهنم خطور می کند.

سپس شروع به رشد کرد. دهان مارک باز می شد … او … تقریباً به طرز مسحورکننده ای خیره شده بود. با این حال چشمانش از تنه من آزار می یابد … سپس فهمیدم که فک من نیز سست است … مقدس گویی … خروس پسرم اکنون سفت و سخت است … باید به معشوق سابق من نزدیک باشد … من سرم را به هوش آمدم. این همه در کمتر از یک دقیقه اتفاق افتاد.

بیرون زدم ، "آه … ببخشید ، نباید خیلی سریع در را باز می کردم. اوهام … بگذارید از سر راهت خلاص شوم "همانطور که قدم در او گذاشتم. در تلاش و قدم گذاشتن روی او … باید نگاه می کردم ، چشمانم به طور خودکار به خروس او برگشتند.

روان من بیهوده سعی می کرد اخلاق را برای دید هوس انگیز آلت تناسلی پسر خودم که در مغز من شناور است ، جایگزین کند. لعنت … من به یک نوشیدنی احتیاج داشتم.

آن را به ساحل رساندم ، حوله ای را روی یک تختخواب سفری پهن کردم ، عینک آفتابی را تنظیم کردم و راحت شدم. اولین دایکیری ، اندیشه های متناقض من را تسکین داد و مرا در مسیر نادیده گرفتن برخی از سکونتگاه هایم آغاز کرد. من منطقی گفتم که شاید افزایش هفته انتظارات من در هفته باعث ایجاد برخی از روان پریشی ها شده باشد ، بنابراین برای اینکه ذهنم را از “آلت تناسلی مرد” از این آلت تناسلی مرد دور کنم ، دوباره محیط اطرافم را مرتب می کنم.

از نقطه نظر من ، پنجاه فوت با دیوار جدا کننده دو استراحتگاه ، یک منظره تقریباً نامحدود و دور از همسایگان داشتم ، اما دیوار به سمت همسایگان زاویه دید بیش از چند فوت ساحل آنها را مسدود کرد.

من در واقع به این فکر می کردم که مبل را به نزدیک ساحل منتقل کنم ، به این امید که به حریم خصوصی آنها وارد شود. با شوخ طبعی گرم که فکرش را منحرف می کرد ، لبخند نمی زد. اما ، بهتر است ابتدا افراد محلی را بررسی کنید.

به نظر می رسید بیشتر مراجعین ، از استراحتگاه من ، حدوداً یاردی دورتر هستند ، دو زوج را که شاید بیست یاردی دیگر بودند ، می پذیرند.

وقتی در ابتدا داشتم به ساحل می رفتم متوجه این دو نفر شدم كه یكی از آنها آرنج را به سمت دیگری انداخت و با سر اشاره كرد. این منیت من را بی اندازه تغذیه می کرد و تمام تلاش من این بود که اجازه ندهم. خوشبختانه عینک های آفتابی تیره و بزرگم به من اجازه دادند بدون اینکه آنها بدانند ، آنها را بررسی کنم.

همانطور که با دایکیری دوم خودم راضی شدم ، ارزیابی کرده بودم که این زن و شوهر فراتر از مرحله ماه عسل هستند و حداکثر در اواخر بیست سالگی قبل از بزرگ شدن بچه ها.

این دو زن بسیار درگیر گفتگوی خودشان بودند. آنها به طور كامل دو شريك مرد خود را ناديده گرفتند كه با دستانشان چند قدم پا در چمن قرار داشتند.

منطق زیادی جست وجو نکرد تا بدانید که از نقطه نظر دو نفر ، آنها دید مستقیم به ساحل “لباس اختیاری” در همسایگی خود دارند.

از نظر من ، آنها بیشتر از پایین ساحل سر خود را به سمت من می چرخانند.

نمی توان کمک کرد اما برای بررسی آنها ، از اواسط تا اواخر دهه بیست و از نظر جسمی متناسب ، چیزهای زیادی برای دیدن وجود داشت. بگذارید ذهن من در مورد آنچه که ممکن است بدون لباس شنای آویزان باسن خود - در جایی که آویزان شده اند - سرگردان شود. فکر می کنید آنها به یک زن “پیر” علاقه مند شوند؟ نمی دانید آیا آنها به یک نفر سه نفری علاقه مند هستند؟

این فکر از ناکجاآباد رخ داد … هرگز تصور داشتن دو پسر همزمان نداشته است. این فکر حواسم را از پایین ستون فقراتم قلقلک داد. از این فکر نوک پستانم سفت شد.

با یک نگاه سریع به زنان ، آنها کاملاً در فراموشی بودند و با کمک تشویق مایع ایستادم و به سمت آب قدم برداشتم. می توانستم دقیقاً جلوی من بروم زیرا احساس می کردم چشمان آنها هر حرکتی مرا گرفته است. اما … چه جهنمی ، بیایید ببینیم که آنها واقعاً از نزدیک چقدر علاقه مند هستند. بنابراین من مسیر خود را در فاصله کمی از آنها تغییر دادم ، و مطمئن شدم که حرکات من بیش از حد ضروری است و به هیچ وجه قصد جنسی من را پنهان نمی کند.

نوک سینه های من در نعوظ کامل بودند و وقتی نزدیک می شدم کاملاً توجه داشتند. در حین راه رفتن ، با حرکتی کاملاً برنامه ریزی شده ، سرم را به سمت آنها چرخاندم و عینک آفتابی را بلند کردم و جلوی لباسهای شنای آنها را بررسی کردم. با بلند کردن سرم به هر کدام لبخندی زدم و چشمک زدم و گشت و گذار کردم.

آب بسیار گرم بود ، اما احساس خوبی داشت و هنوز هم میل جنسی من را خنک می کرد. نمی توان با دیدن برخاستن چادرها در آن غریبه های کامل ، احساس موفقیت کرد.

حرکت به سمت چپ من توجه مرا به خود جلب کرد ، این یک زن و شوهر بود که در استراحتگاه دیگر بود و حتی اگر آنها فاصله زیادی داشتند … هیچ سوالی در مورد اینکه آنها چه کاری انجام می دادند وجود نداشت. پشتش کمی به سمت من چرخیده بود اما من می توانستم او را ببینم ، و یک لقمه پر از انعطاف پذیری بدون فشار به هر محرکی که به او وارد می شود ، می پرد.

مخاطب من حواسش پرت شده بود … نمی دانم چه چیزی باعث شد من فکر کنم آنها مخاطب “من” هستند یا چرا حتی باید مراقب آن باشم ، اما مثل یک بچه کوچک که برای جلب توجه خشمگین می شود ، من مجبور بودم کاری انجام دهم.

بالاتنه را از تنم بیرون آوردم ، ایستادم و جوانانم را مالش دادم انگار که در ماسه پوشانده شده اند و من آنها را تمیز می کردم.

توجه آنها را جلب کرد مالش را آهسته کردم ، چشمانشان به سینه من چسبیده بود. لبخندی فرومایه به لبم آورد … سپس به لبخند آنها.

دیری نپایید ، یکی از زنان آنها دید که چه خبر است. او به شکلی نه چندان دلپذیر پارس کرد - مثل سگهای توله سگ هر دو بچه ها برگشتند و به عقب برگشتند و سرشان را پایین انداختند انگار که گناه داشتند. حتی از این فاصله خنجرهای خشم را که از چشم زنان بیرون می آید احساس می کردم.

اوه خوب … خیلی برای آن توجه من را به این زن و شوهر که به وضوح در گشت و گذار لعنتی بازگشتند. پاهایم مانند یک اشکال به سمت نور ، مرا به خود نزدیک کرده و کنجکاوی من بیش از احتیاطم بود.

با توجه به جزئیات آنها ، پاهایم یخ زدند.

ماده همان دختری بود که من و مارک در دروازه دیدیم ، او باید حداقل سن من یا بیشتر باشد … پسر … مارک بود!

من نمی دانستم چگونه از پس این برآیم … آیا من غیرت داشتم؟ نه به خاطر پسرم لزوماً ، بلکه بیشتر به خاطر شاخی بودن من از اذیت و آزار دادن چند پسر است. همه آنها را در اعماق قلب خود می دانستم ، به دلیل شرایط داشتن همسران زن خود در آنجا ، هیچ چیز از آن ناشی نمی شد.

و در اینجا پسرم بود ، آنچه را که در ذهن من بود ، دلیل اصلی من برای این سفر بود.

خدا لعنت کند ، این زن … او خیال من را زندگی می کرد ، نه از پسرم بلکه یک خروس جوان که قدرت جوانی خود را به عمق واژن خود فرو می برد … و نه من!

مثل اینکه در یک حالت انیمیشن معلق گیر افتادم ، فقط تماشا کردم.

او در حالی که پسرم جواب متقابل را داد ، با شدت بیشتری رانندگی می کرد و سرش را به آسمان پرت می کرد. مارک گردن ، قسمت فوقانی قفسه سینه ، و با دنده های نیشخنده اش را فلفل می زد. سپس دور پستانک او را بست … آن را بین دندانهایش کشید.

من از فکر اینکه کسی با من همین کار را بکند لرزیدم …

نفس کشیدن او ، حتی از دور من قابل مشاهده بود ، به حالت قوزک زدن تغییر کرده بود … سپس او به سختی علیه پسرم قوس گرفت. خدای من … او فقط اوج گرفت.

مارک فقط یخ زد و او را نگه داشت … آیا او هم تقدیر کرد؟

چند دقیقه گذشت ، آنها هنوز دستور داده شدند ، سر او اکنون روی شانه اش قرار گرفته بود و نفس او را می گرفت.

می توانستم پایین تنه مارک را ببینم که تقریباً به طور نامحسوس شروع به نوسان می کند.

زن صدای زمزمه کوچکی را بیرون داد.

حرکت نوسانی او اکنون با یک رانش گاه به گاه قطع می شود.

او غرغره ای سرفه کرد. در رانش دوم ، او سر خود را بالا برد ، دستانش را به دور گردن مارک انداخت. لبهایشان به هم متصل شد و با رانش سوم در آغوش کامل قفل شدند.

من هنگام ساخت کرسندو را تماشا کردم ، ابتدا چند نوسان برای هر محرک بود ، اما با گذشت چند دقیقه ، هر یک به یک کاهش یافت.

یک دستم اکنون بین پاهایم قرار گرفته بود و لگن کاملاً متورم را می مالید.

من از نقطه ایستادن به این فکر نمی کردم که این پسرم لعنتی است ، این فقط یک خروس است که باید در اینجا باشد … همانطور که در حالی که می توانم با انگشت شست دست خود را بمالم ، تا جایی که می توانم به عمق شیرجه ام ضربه بزنم.

هرگونه تظاهر از نوسان باسنش دیگر از بین رفته بود … او فقط ضربه های محکم و طولانی را می زد تا جایی که می توانست به او وارد شود.

او دوباره به هواي گرگ و ميش بازگشت و انگشتانش را به شانه مارك فرو كرد. قطعاً اهمیتی نمی داد.

فقط چند سکته بعدی ، ممکن بود بیشتر باشد اما ارگاسم خودم را بر روی من شسته است ، در حالی که او پشت خود را قوس می داد ، صدای جیغ بدون فیلتر از دهان او بیرون می آمد ، در همان زمان پسر من قوز غرغر خود را همراه با هر اسپاسم الاغ سفتش قوس می داد گونه ها

من با فکر هر جتیسون از آن مردی که تفریحی در داخل زنانگی ام داشت ، آمدم.

اتصال آنها به گونه ای بود که انگار در حرکت آهسته بود ، زن پاهای معلق خود را دوباره به داخل موج سواری انداخت. خروس پسرم ، هنوز متورم ، اما نیمه شل ، از بین رانهایش بیرون می ریزد … رشته ای درخشان از گو که در آفتاب روشن منعکس می شود.

زن مرا دید؛ لبخندی روی صورتش شکست. دستش را پایین کشید و خروس پسرم را که هنوز به اندازه کافی زیاد است نگه داشت ، گویی که آن را به من پیشنهاد می کند.

مارک سر خود را به سمت توجه خود چرخاند ، لحظه ای گیجی در چهره اش ، یک ثانیه از احساس گناه ، و سپس با چشمانش که جلوی من آبشار می زد ، کمی پوزخند زد.

دستم هنوز بین پاهام بود… پایین لباس شنا هیچ کجا نزدیک من نبود.

خجالت فوراً مرا فرا گرفت.

برگشتم و حرکتهای سریعی به سمت ساحل انجام دادم … ته من تا لبه آب شسته شده بود ، من فقط آنها را گرفتم و یک حوله را گرفتم تا دورم را بپیچاند وقتی که با عجله به سمت اتاقمان حرکت کردم.

ساعتی بعد ، خونسردی من تا حدی بهبود یافت ، من روی صندلی نشسته بودم که مارک برگشت. ساعت قبل با کنار آمدن با خجالت من شروع کردم تا اینکه چطور می خواهم با فضولگی آشکار مارک کنار بیایم.

هرگونه فکر استفاده از احساس خجالت در مارک بلافاصله با ورود مارک برطرف شد.

او کاملاً برهنه بود. خروس نسبتاً بزرگ او فقط جلوی او تاب می خورد.

او هیچ تلاشی برای سرپوش گذاشتن نکرد. در واقع او این موضوع را به من پیشنهاد می داد تا نظرات کلی در مورد آن به من ارائه دهد.

سعی کردم نگاهم را بگیرم ، اما او مستقیماً در مقابل من ایستاد ، و گوشتش را در دید محیطی من گرفت.
“علامت گذاری کن … آیا لازم است آن چیز را جلوی مادرت آویزان کنی؟” فقط لحن من کمی لبه داشت.

“چرا این را می گویی ، مشکلی پیش آمده است؟” او به طعنه ای نابالغ بود. می خواستم دفاع کنم و چیز مامان را روی او بگذارم.

"به طور جدی مادر … من می دانم که در خانه این همه اشتباه تلقی می شود ، اما در همسایه ، آنها می گویند ما بیش از حد به برهنگی آویزان شده ایم … که این طبیعی است و ما نباید از آن شرمنده باشیم. موافق نیستی؟ منظورم این است … خوب ، من تو را در ساحل دیدم … اوه ، قبل و بعد از اینکه من را دیدی. " احساس می کردم صورتم برافروخته است ، او با این کجا می رود؟

“منظورت چیست … قبلا؟” من آگاهانه می خواستم از حادثه مربوط به خودارضایی غیر ارادی خود جلوگیری کنم … و سپس گرفتار شوم.

"بیا ما ، برای هر کسی که سعی در جلب توجه این دو پسر داشت این واضح بود. منظورم واقعاً است ، شما اطمینان حاصل کردید که هر بار که شما حرکت می کنید آنها چشمشان را می گرفتند ".

“چی میگی تو؟” من داشتم از جهل تقلب می کردم.

“مامان ، تو خودت رو درست زیر دوربین های امنیتی پارک کردی”.

اوه گه … به همین دلیل قسمت ساحل تقریبا خالی است.

مارک ادامه داد ، “به شما چه بگویم ، شما چیزی برای شرمندگی ندارید … شما یک جوجه داغ هستید”.

احساس می کردم خودم را سرخ می کنم … ظاهراً تعریف تعریف می کند.

“به هر حال ، به شما گفتم که شما جوانان خوبی دارید!”

اوه … درگیری ذهنی در سرم چرخید. همه چیز برای تعارف است … اما این یک چیز است که بچه من بگوید من جوجه مطبوغی هستم ، اما در واقع به دارایی های جنسی اشاره کنم … مهم نیست ، هر وقت به منیت نجابت می پرد.

یک “اوم … متشکرم” از دهانم خارج شد. نفهمیدم که مستقیم به آلت تناسلی او که جلوی من آویزان است خیره شده ام.

او این را می دانست ، “به نظر می رسد بیشتر مردم این اطراف ، مثل شما ، خود را در آنجا لخت نگه می دارند” ، اینقدر بخاطر اینکه بعد از این مکالمه را کنار بگذارند ، “فکر می کنید من باید آنرا تراشم؟”

خدایا … مادر چه جهنمی می گوید؟

“این به خود شما بستگی دارد …”

“پس چرا این کار را کردید؟”
آیا من واقعاً این مکالمه را با پسرم دارم … که حداقل دو نیم پا به اندازه پدرش با خروس در مقابل من ایستاده است؟

“از این طریق تمیزتر است … و برای ظاهر” باید چیزی در مورد ظاهر با لباس شنا یا لباس زیر من می گفت … اما فرصتی نداشت.

"اوه … شما قصد برهنه شدن خود را داشتید … من باید آن را از شما بگیرم. آیا می توانم ببینم؟ "

من فقط کمی سرخ شده بودم … نه تنها از جسارت س hisال او ، بلکه ظاهراً مفهوم آن باعث می شد که خون به اندام او برسد. در واقع فکر می کنم او ممکن است به اندازه معشوق سابق من بزرگ باشد …

“خطا … نه … به خاطر مسیح ، آن چیز را از مادر خود دور کن”. سعی کرد با صدای انزجار معتبر بنظر برسد … او درست از طریق آن دید.

او با خنده کمی گفت: “من به گرداب می روم … اگر بخواهی می توانی به من بپیوندی.”

“واقعاً فکر نکنید که درست است … اما از پیشنهاد شما متشکرم.” من به روشی بسیار گشاد گفتم.

قبل از صعود به او بیست دقیقه وقت لازم داشت تا گرداب را به اوج خود برساند … به نظر آرام بخش می رسید و آب جوشان و گردان او را کاملاً می پوشاند.

آه … چه خوب ، ما در خانه نداریم … من مایو را می پوشم … او زیر آب است. یک لیوان شراب و استراحت کنید.

مارک وقتی دید که من لیوان شرابم را پر کردم و در ظرف نگه داشتم ، پوزخندی زد.

با خوشحالی گفتم: "امیدت را زیاد نکن …

بعد یادم آمد که کت و شلوارم را با لباسشویی فرستادند و من تا صبح آن را پس نمی گرفتم.

آه گه … “مارک … سرت را برگرد و نگاه نکن” من با اقتدار گفتم و منظورم این بود.

ردا را انداختم و شروع به صعود كردم … مارك به طرف دیگر نگاه می كرد. در بازتاب کاملاً برهنه من روی پنجره! لغزیدم تو آب.

“لعنت به مامان … شما از نزدیک حتی بهتر هستید!”

“هیچ ایده ای نگیر ، بچه” حتی اگر گرگرفتگی از بدن من عبور کرد.

او را گرفت که هر چند وقت یکبار چک می کرد ، اما این مسئله خیلی آزارم نمی داد ، ممکن است شراب تأثیر داشته باشد یا شاید من فقط اهمیتی نمی دادم چون مکالمه ما از ابتدایی به واقعه روز می رفت.

“شما هر وقت ملاقات همسایگان را هدر نداده اید؟” این با کنجکاوی من تحریک شد و می دانست که به جایی که می خواهم بروم منجر خواهد شد.

"نه ، بلافاصله بعد از رفتن شما برای نشستن در ساحل ، جورج از همسایه آمد. فقط برای اینکه به شما اطلاع بدهم … او به دنبال شما بود. از آنجا که شما دیگر رفته بودید ، او مرا دعوت كرد. “مارك تأكید كرد بر قسمت” او به دنبال شما بود ".

“بنابراین من او را به این موضوع سوق دادم” مارك با حال و هوای قصه گویی ، گویی در حال بحث و گفتگو درباره ی یك سفر اردو زدن بود ، "وقتی به او گفتم كه من فقط هفده سال دارم ، اما چند روز دیگر هجده ساله خواهم شد ، او گفت كه در این كشور شانزده عدد جادویی است ".

“منظورت چیه؟” آیا آن سن بزرگسالی بود یا فقط تا جایی که رابطه جنسی پیش می رود؟

"دختران می توانند در دوازده سالگی با اجازه دادگاه ، پانزده سال بدون ازدواج ، ازدواج کنند. بچه ها در چهارده سالگی با اجازه دادگاه و در شانزده سالگی هر کاری پیش می رود ".

“پس … آن زن بود؟” کنجکاوی من گره خورده بود

لبخند بزرگی به صورتش برخورد کرد ، “منظورت ماری آن است؟”

"منظورت چیه؟ بیش از یک نفر بود؟ " در کنترل احساساتم مشکلی داشت ، پسرم شلخته frick’n است؟ حتی این واقعیت را که من با بچه برهنه ام نشسته بودم و بدن برهنه ام اینچ فاصله داشت از دیک بزرگش. خوب … شاید من از آن آگاه بودم.

“اوه … آره … اما ماری آن کسی بود که من را دیدی که با او بودم”.

"اون کیه؟ فکر می کرد او کمی پیر به نظر تو می رسد. "

“نه … او فقط چهار یا پنج سال از شما بزرگتر است”.

اگر این تعارف بود … جواب داد.

مارک با ناراحتی از شلیک آدرنالین که از غدد من به پایین من بافته شده بود ادامه داد: “او یک معلم مدرسه ای از ایالت ما است ، باور کنید یا نه … همیشه آرزو داشتم که یک معلم انجام دهم ،”

من فکر می کنم همه در یک زمان آن خیال را داشته اند. من شخصاً در دبیرستان با معلم انگلیسی من درگیر شدم … اما سن ما بسیار نزدیکتر بود. بیایید هجده و چهل و چهار یا چهل و پنج را ببینیم … من در این فکر احساس کردم که منافذ من در واژن من باز شده است.

“ماری آن مشكلات خود را برای مدتی به پایان رساند و قبل از آنكه خیلی پیر شود می خواست ماجراجویی كند … حدس بزنید من خودم بودم یا بخشی از آن بودم”.

لعنت … آیا این به یک نقطه تفاهم رسید! نه قسمت مشاعره ، بلکه آخرین مفهوم رقص است. شاید چند سال وقت دارم. “آیا این است؟”

“خیلی زیاد … مگر اینکه جزئیات را بخواهید” ظاهراً او می خواست آن مسیر را طی کند زیرا فقط منتظر جواب من نبود.

او توضیح داد که چگونه به محض رفتن به درب همسر ، ماری آن آمد و خود را به عنوان کسی که هر دو در دروازه دیدیم معرفی کرد و در مورد اینکه رابطه من و او چیست پرسید. معلوم شد که او نیز در تعطیلاتی مشابه بوده است ، او با دخترش کریستال در آنجا بوده است. مارک توضیح داد که من و او آن نوع رابطه را نداریم. ظاهراً مری آن با “خیلی بد” پاسخ داده است.

برای لحظه ای فکر کردم که آیا مارک واقعاً دارد او را تکرار می کند یا آرزو می کند؟ بعد از احساس گرگرفتگی اولیه … من در درون خودم خودم را به این فکر فکر کردم.

مارک ادامه داد که چگونه ماری آن او را متقاعد به “لخت کردن همه” کرد ، که خیلی سخت نبود زیرا وقتی به اطراف نگاه کرد دانست که خجالت نمی کشد. اما وقتی او لباس شنای خود را از تنش در آورد ، همه چشم گوگل را گرفت و پس از کشیدن کت و شلوار خود را از او دور کرد و با جلب توجه به قسمتهای خصوصی او در مقابل همه ، او را خجالت کشید. در آن لحظه متوجه ماری آن شد که او باید او را راحت کند.

او مارک را به منطقه ای خصوصی تر ، منطقه ای که دوربین های حریم خصوصی در آن دیده می شود ، برد. او مرا در ساحل شناخت و به او اشاره كرد. مری آن به او گفت که من داغ هستم و اگر او تا به حال به فکر رابطه من و او بوده است.

ناخودآگاه در انتظار پاسخ او خم شدم و جلو رفتم … فکر نکنید او متوجه شده است ، من خودم این کار را نکردم. من تعجب کردم که آیا دخترم و من در مورد این مسائل صادقانه عمل می کنیم … باید اولین بار برای یک مادر و پسر باشد.

او گفت که او پاسخی را مسخره کرد ، در حالی که ماری آن را بله قبول کرد و به جای اینکه به او فرصتی بدهد تا او را رد کند ، وی به صورت متحرک به اقدامات من اشاره کرد که به یک لعنتی خوب احتیاج دارند. بر اساس فیلم. در تمام مدت ، مری آن آلت تناسلی خود را دوست داشت.

“مادر ، صادقانه بگویم … در حال تماشای تو ، گوش دادن به ماری آن ، آنچه او با من انجام می داد … خوب ، وقتی ماری آن ایستاد و روی من نشست … من فقط مدت زیادی را تحمل کردم.”

من تعجب کردم که آیا او اشاره دارد که من با واکنش او کاری دارم.

او ادامه داد.

این خیلی سریع اتفاق افتاده بود ، مری آنقدر کافی نداشت که از او پرسید آیا او قبلاً مشاعره تقلبی را احساس کرده است یا نه و اجازه داد با دستانش ، دهانش تحقیق کند و یک چیز به چیز دیگری منجر شد … آنها در موج سواری بیرون آمدند جایی که من آنها را دیدم

“آنهایی که دیگر بودند؟” نه تنها میل جنسی من متوقف شد ، بلکه کنجکاوی شیطنت آمیز من نیز مورد توجه قرار گرفت.
“فقط یک … آن دنیس بود”. صدا به نظر می رسید که اینطور باشد ، اما من نمی خواستم اکنون متوقف شود.

“بنابراین Den دنیس را توضیح بده” من در دریافت پاسخ قاطع بودم.

مارک با تردید شروع کرد؛ ماری آن و او پس از فعالیت فوق برنامه خود در آب ، به جشنهای تفریحی برگشته بودند که ماری آن را برای تماس تلفنی به دفتر احضار کردند. ماری آنرا برای تکمیل تور به دنیس تحویل داد … دنیس از این نظر جالب بود که اولین بار بود که او در اطراف یک زن برهنه باردار بود. او گفت که اگرچه او بسیار خوب ظاهر شد ، اما به او گفت که ماه هفتم است. او همچنین یک شفق قطبی بسیار سکسی در اطراف خود داشت.

مارک با صدای بلند تعجب کرد که آیا دنیز خیلی بزرگتر از او نیست یا نه ، او شاید در اواسط بیست سالگی بود و چهره ای زرق و برق دار داشت. به هر حال ، دنیس به او گفت که او در ماه عسل تأخیر خود به سر می برد و شکمش را نوازش می کند ، گویی این شرایط لازم برای ماه عسل است.

سپس او فقط صاف به او گفت که قصد دارد با او رابطه جنسی برقرار کند. او نگران بود که مبادا کودک را آزار دهد … اما دنیس کاری کرد که هیچ کس دیگری با او نکرده باشد. او روی او فرود آمد.

“گه مقدس!” از دهانم فرار کرد ، فکر تقریباً هشت اینچ خروس در گلویم مرا متحیر کرد. به هیچ وجه او نمی توانست همه چیز را بگیرد.

"واقعاً مامان … چند بار طول کشید … اما او در واقع همه چیز را در دهانش گرفت. من … من واقعاً می توانستم خروس خود را در گلو احساس کنم. او دستانم را روی گردنش گذاشت تا احساس کنم داخل و خارج می شود! " مارک با هیجان گفت … من پایم را روی یکی از او حرکت دادم و به طور تصادفی خروس او را مالش دادم … من می خواستم تردید کنم … گه ، می خواستم آن را احساس کنم ، ببینم … اما ، من این کار را نکردم.

من تعجب می کردم که چه حسی در گلویم احساس می شود … و من فقط ممکن است در زندگی خود ده کار شتابزده داشته باشم.

“آیا تو؟”

“بله … نمی توانست جلوی خود را بگیرد … درست در گلوی او!” او واقعاً از این موضوع هیجان زده بود.

او گفت كه مری آن هرگز برنگشت و دنیس نیاز به كاری داشت بنابراین دوباره به اینجا برگشت. جایی که او با کریستال ، دختر مری آن مواجه شد.

حتی اگر او برهنه بود … کت و شلوار او ناپدید شد ، کریستال کاملاً لباس پوشیده بود و فقط از منظره سفر برگشت. این اصلاً او را اذیت نکرد.

لحن مارک تغییر کرد … من تصور کردم کریستال برداشت متفاوتی ایجاد کرده است.

او به من گفت كه كریستال تقریباً در سن او بود و فقط شخصیتی خارق العاده داشت.
پس چرا او به دنبال او نرفت فکر کردم … آیا او فرسوده است؟

در بیانیه بعدی دلیل آشکار شد ، کریستال در زمان ماه خود بود و رفت و آمد مکرر اجازه “لباس اختیاری” را در آن زمان نمی دهد.

سپس او اعلام كرد كه به كريستال گفته است كه دوست دارد ديدن را نيز ديد.

فردا آنها به غارهای آن طرف جزیره می روند.

خوب فکر کردم ، شاید بتوانم از آن استفاده کنم … با این فکر واژنم مرطوب شد و مغزم دوباره به حالت شاخی برگشت.

“بنابراین مارک ، آیا یک احمق جعلی تفاوتی با یک واقعی … در همان اندازه احساس می کند؟” این یک سوال خودجوش بود که از تب و تاب ذهن مارک من در مورد مری آن صحبت می کرد. ناخودآگاه ممکن است انگیزه ای باطنی داشته باشم ، اما برایم طلوع نمی کرد.

“اوه؟… اوهم ، نمی دانم … هیچوقت واقعاً آنها را با هم مقایسه نکردم” ، اما چشمان مارک به او خیانت کردند ، او تمرکز خود را روی بالای جوانان من گذاشت. تکلیف کردم و سینه ام را از آب بالا آوردم.

کاملاً خوب می دانستم که این اشتباه بود ، اما در حالی که دستانش را روی جوانانم می گذاشت ، پای چپ خم شده مارک را در بین رانهای من که در حال گسترش بود ، جلو کشید.

فکش پایین افتاد و لحظه ای فکر کرد که قصد عقب کشیدن دارد.

“آنها فقط جوانان مارک هستند … شما چه فکر می کنید … آیا آنها یکسان هستند؟” باور نمی کنم من این کار را می کردم ، حتی سعی می کردم بالینی به نظر بیایم. من می خواستم او را دوست داشته باشد ، فشار دهد ، بچرخاند ، … جهنم من آماده بودم که او را تجاوز کنم!

او به طور آزمایشی فشار داد … سپس کمی بیشتر ، نگاه ترسناک صورتش به نگاه جدی تری تبدیل شد … او داشت وارد آن می شد. نوک سینه های من مشتاق کشیدن بود … او این کار را کرد.

کمی بهم لغزیدم ، چانه مارک به گربه ام لمس کرد … یک شوک از بدن من عبور کرد و من را ناگهان تکان داد. پای من در برابر توپ و خروس او له شد … sonofabitch … من که عوضی هستم … در گرما بالای آن. من شروع کردم به دنبال آن خروس … کاملاً دوگانه درمورد آنچه که قصد داشتم با پسرم انجام دهم.

پس از آن تلفن زنگ زد … صدای زنگ بلند که از مه تمایل شکسته شد ، لحظه شکسته شد.

هنوز هم بدون فکر فروتنی از وان بیرون پریدم … بدن برهنه من کاملاً در معرض پسرم قرار گرفت … برایم اهمیتی نداشت.

تا اینکه تلفن را برداشتم و اخلاق سرم را کوبید. این شوهر من ، پدر مارک بود. با حوله ای پوشیدم که انگار چشم هایی در گوشی وجود دارد. فکر این که شوهرم با پسرم گرفتار شود لرزهایم را به وجود آورد.
از طرف دیگر مارک ، هیچ اثری از فروتنی نداشت ، او بیرون رفت ، خشک شد و حوله را به گوشه ای انداخت و عقاب را روی صندلی روبروی من پهن کرد. آن خروس شگفت انگیز در نمایش کامل بود.

شوهرم در مورد نحوه سفر ما جویا شد ، اگر ما مستقر شده بودیم. به من فهمید که من و مارک فقط یک روز در اینجا بوده ایم … یک عمر پیش به نظر می رسید ، نه اینکه دو زندگی متفاوت داشتیم.

سپس او پرسید که آیا من و مارک باهم برنامه هیجان انگیزی را برنامه ریزی کرده ایم؟ من دروغ گفتم و به جای اینکه بگویم “من چند دقیقه با خاموش کردن چشم پسرمان فاصله داشتم” به او چیزی نگفتم سپس او خواست تا با مارک صحبت کند.

وقتی تلفن را به مارک دادم … او به نوعی من را از بین دیوار و تخت مسدود کرد. تا وقتی که لمسش نکردم نمی توانستم دورش بگردم.

او دید که من از این نزدیکی کمی عصبی هستم … مخصوصاً اینکه او برهنه است ، من زیر حوله برهنه هستم و پدرش در فاصله اینچ تلفن. او در حالی که به سخنان پدرش گوش می داد ، همان لبخند الاغ هوشمند را ابراز می کرد.

با علم به اینکه بدون اخلال در مکالمه نمی توانم حرکت کنم ، کمی آرام شدم.

مارک بلافاصله آن را گرفت و زیر حوله ای گرفت که سینه سمت چپ من را گرفت.

مقاومت در برابر کار بیهوده ای بود و حرکت تند بدن متعجب من باعث افتادن حوله روی زمین شد.

او خمیر کرد ، سپس فشار داد ، و آرام آرام به سمت نوک پستان من کشید.

او به راست خود برگشت cock خروس او همانجا بود was سفت و سخت بود.

من با اشتیاق برای گرفتن آن مبارزه کردم … آیا می خواستم آن را دور کنم … یا اینکه می خواستم لطف کنم.

من به او لطف کردم … بدن او در پاسخ به دهان من که انتهای دیک او را محصور کرده تکان داده شد. سر خیلی بزرگی ، دهانم را کشید.

چگونه جهنم دنیس این هیولا را در تمام راه پیدا کرد؟ تصور اینکه این دیک پسرم است… همراه با دانش او از طریق تلفن با پدرش… تابوی کل اوضاع بر هرگونه فکر محدودیت جسمی غلبه کرد.

انتهای خروس او اکنون در پشت دهان من بود ، هنگامی که او را بیشتر به داخل کشیدم ، قفسه سینه ام به آرامی گسترش یافت. بدن خروس فوق العاده او وارد حنجره من شد … از گلوی من حرکت می کند.

من مجبور شدم نفس بکشم ، آزاد شدم تا هوا از سوراخهای بینی به ریه هایم راه یابد ، و سپس آن سوسیس کل را در گلوی من فرو بردم. لبهای من در موهای عرفی او فرو رفته است.

آه ها آیا آن خروس بزرگ پسرانم کاملاً در بدن من بود! اخلاق لعنت شود … مال من بود.

حواس من همه اطراف آن دیک بزرگ را در دهانم فرا گرفته بود ، اما انگار در یک اتاق دیگر می توانستم یک طرف مکالمه را بشنوم.

“بله بابا … بله من می دانم مادر یک زن داغ است”

“نگران نباشید … اوه (گلویم را قوز کرد) ، من از او مراقبت خواهم کرد”. مارک سر من را با یک دست گرفت و سه یا چهار بار رانش داد ، خروس او به انتهای گلوی من رسید و عقب کشید و سپس به عمق گلویم فشار آورد.

من هرگز گلو را عمیق نکرده ام ، حداقل اینطور نیست … اما گرسنگی من برای خروس او ، مقاومت می کند.

“پدر … من به او نیاز خواهم داد … بله ، بله … اهم” مارک یخ زد و رشته داغی از خروس او تقریبا مستقیم به معده من بیرون زد.

نفسم را در هر ضربه می گرفتم … رشته های بیشتر ، همه به جز یک نفر در اعماق من. آخرین بار در دهانم خالی ، نمکی ، غلیظ و در عین حال خامه ای خالی شد … فقط دومین بار در زندگی ام که بعد از اولین بار وقتی به خودم گفتم دیگر هرگز مایع مایع را مزه کردم. حالا بیشتر می خواستم.

ظاهراً آن دقیقه تأخیر در مکالمه تلفنی برای شوهرم ثبت نام نکرد زیرا مارک سرانجام سکوت خود را شکست ، “بله مطمئنا پدر … من او را دوباره برمی گردانم … او فقط یک کرم خورد ، یک ثانیه زمان داد تا ببلعد”.

سپس تلفن را به من داد.

کوتاه بود … او نمی توانست درست کند و از مارک مراقبت کند درست مثل اینکه از مارک خواست که از من مراقبت کند.

روز اول تعطیلات من تقریباً تمام شده بود.

نوشته: M.m


👍 0
👎 23
27401 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

796447
2021-03-11 01:04:47 +0330 +0330

کلا ده خط خوندم،ترجمه افتضاح

5 ❤️

796457
2021-03-11 01:22:47 +0330 +0330

یکی از افتضاح ترین ترجمه هایی که در تمام زندگیم خوندم یعنی مترجم با گوگل ترنسلیت ترجمه میکرد بهتر از این در میومد مجبورین مگه؟؟

6 ❤️

796464
2021-03-11 01:38:31 +0330 +0330

خواستم بگم عزیزانی که اینو خوندن خیلی تنگن و با حوصله 😂😂😂😂
فقط نصف خطشو تونستم بخونم .
مخم رگ به رگ شد از ترجمش.
گوگل ترنسلیت پیش ترجمه تو لنگ می‌ندازه

9 ❤️

796465
2021-03-11 01:38:39 +0330 +0330

کاربرا از بس چرت و پرت نوشتن دیگه ادمین هم داستانا رو نمیخونه

2 ❤️

796474
2021-03-11 02:27:39 +0330 +0330

چه کصشعر سمی بود این یکی🤯🤯🤯

2 ❤️

796483
2021-03-11 02:48:02 +0330 +0330

کسخول داستان سکسی خارجی رو دادی گوگل پلی ترجمه بعدم صاف کداشتیش اینجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ابلح اونی که ترجمه میکنه حداقل یه ویرایش کلی میکنش الان انتظار داری ما با این کسشعری که آپ کردی چه حسی بهمون دست بده؟؟؟؟؟؟؟
اون وسط مسطا داشتم میومدم پایین جواب بدم چشمم خورد به یه جزیره تو دریای کارائیب تموم درختای همون جزیره تو کونت فقط درختان نارگیلن برآمدگی زیاد دارن شرمنده ولی حقته کون گلابی

3 ❤️

796507
2021-03-11 06:50:37 +0330 +0330

هیچ وقت یک کسشر شیش انگشت نمیشه، ولی اینجا از بس کسشر رو تفت داد شد صد انگشت، کیر حاج آقایی که اسم زنشو تو خونه صدا نمیکنه بره تو کونت، کسخل ،

1 ❤️

796510
2021-03-11 07:21:45 +0330 +0330

تخماتیک

فقط پنچ خط خوندم. شاشیدم به خود مترجم پنداری از نوع کیری.

ها کـُ‌کا

5 ❤️

796514
2021-03-11 08:21:34 +0330 +0330

لااقل لینک آدرس اینترنتی این داستان به زبان اصلی را اعلام کنید شاید بتونیم چیزی سر در بیاریم.

1 ❤️

796595
2021-03-11 22:47:51 +0330 +0330

من فقط پاراگراف اول رو خوندم که متاسفانه کاملا ماشینی ترجمه شده بود و چیزی دستگیرم نشد.به همین دلیل و هم به دلیل طولانی بودن متن، ادامه ندادم.

1 ❤️

796662
2021-03-12 02:20:26 +0330 +0330

اگه ما حال بداشتیم ایقد بخونیم ک الان فوق دکترا بودیم

1 ❤️

797063
2021-03-13 23:40:57 +0330 +0330

این چه سمیه

0 ❤️

797201
2021-03-14 14:25:34 +0330 +0330

خرچنگ!
اومدم بعضی جاهاش رو به عنوان نمونه copy paste کنم بخندیم، دیدم مجبورم کل متن رو بیارم!
برو ننتو مسخره کن دلقک!
اینم یه نمونه برای اونایی که مثل من حوصله خوندن این چرندیات رو نداشتن:
“فقط چند سکته بعدی ، ممکن بود بیشتر باشد اما ارگاسم خودم را بر روی من شسته است ، در حالی که او پشت خود را قوس می داد ، صدای جیغ بدون فیلتر از دهان او بیرون می آمد ، در همان زمان پسر من قوز غرغر خود را همراه با هر اسپاسم الاغ سفتش قوس می داد گونه ها”

1 ❤️