لذت یک بدن مردونه (۲)

1400/07/06

...قسمت قبل

غروب بود، خسته از کلاس برگشتم هتل، خودمو انداختم روی تخت و با بیحالی گوشیمو چک کردم، سه تماس بی پاسخ و همه از یک شماره، شماره مو دیشب توی پارک بهش داده بودم.
اولین قرارمون توی پارک ملت بود‌؛ پسر واقعا جذابی بود برای من، موهای ساده و بلند و مرتب، شلوار جین جذب خاکستری و کفش کالج عسلی و تیشرت جذب خاکستری و کاپشن قهوه ای و ته ریش جذاب و صورت مردونش همه اینها در یک نگاه سر تا پایی که بهش انداختم یک آشوب و شوری در دلم ایجاد کرد.
یعنی واقعاً اونم از من به همین اندازه خوشش اومده؟ بعد کمی پیاده روی و رفتن به سمت جاهای کم نور و خلوت پارک توی اون هوای سرد آبان ماه مشهد بالاخره یک نیمکت دنج پیدا شد و نشستیم روش ادامه حرف ها، معلوم بود خوشش اومده و مشکلی برای سکس نداره.

  • فردا کلاست که تموم شد بهم خبر بده
    +باشه حتماً، اگر خونتون خالی نشد کارت ملیت بردار بیار و بیا هتل توی اتاق من.
    -باشه.

بهش زنگ زدم، گفت چرا اینقد طول کشید از ظهر منتظرتم، با یک عذرخواهی پرسیدم خونتون خالی شد؟
_نه باید یک فکر دیگه بکنیم من واقعا توی فشارم و نمیتونم بیشتر تحمل کنم و خیلی نیاز دارم که امروز حتماً سکس داشته باشم.
+باشه صبر کن من از پذیرش هتل بپرسم و بهت خبر بدم.
بهش زنگ زدم که بیا پذیرش پول نفر اضافی میگیره و با پر کردن فرم و گذاشتن کارت ملی منعی نداره .
گفت باشه بعد یکساعت جلوی پذیرش همو دیدیم.
کار های پذیرش که انجام شد رفتیم توی اتاق.
بعد از در آوردن کفش هاش هُلش دادم روی تخت و شروع به خوردن صورت و گوش هاش کردم.
توی چت هامون بهش گفته بودم گوشت بیحال نمیخوام باید فعال باشی و مبتکر. با این رفتارم توی اولین حرکت جا خورد خشکش زد.
خیلی با تصوراتش فرق داشتم .
گردنشو زبون میزدم و دایره دایره زبونمو روی گردنش به سمت گوشش حرکت میدادم و لاله گوشش می مکیدم.
چشماشو بسته بود و ناله میکرد. گاهی سرعتمو زیاد میکردم ناله هاش بلند تر میشد و سعی میکرد منو از خودش جدا کنه .
دست هام بیکار نبودند، از زیر تیشرتش بدنشو لمس میکردم و با سر انگشتام دایره وار حرکت میدادم، تنها پاسخ اون به کار های من ناله های آروم و گاهی بلند بود و سعی در جدا کردن من از خودش.
مچ دستاشو محکم گرفتم و بالای سرش بردم و در امتداد سرش به بالا قرار دادم و تیشرتشو در آوردم.
پوست گندمی بدون مو و اندکی مو که خط رویشش از زیر ناف شروع شده بود و تا زیر شکم ادامه داشت و موهای زیر بغلش که فرصت نکرده بود شیو کنه منو به وجد آورد و شروع کردم به خوردن این خلقت زیبا. از زیر ناف شروع کردم به لیس زدن ، زبونمو دورنافش حلقه ای حرکت میدادم گاهی لیس میزدم و اونم به خودش میپیچید.
پهلوهاشو میک میزدم و بوسه های کوچک میکردم تا رسیدم به سینه های پسرونش شروع به مکیدن کردم. دستاشو آورد پایین که منو از خودش جدا کنه که باز این دفعه دستاشو محکم گرفتم و به جای قبلش برگردوندم که نا امید از جدا شدن من، چشماشو بست و سرشو به تشک تخت فشار میداد.
با یک دست از روی شلوار کیرشو گرفتم متوجه شدم حسابی سفت شده، کمربند و دکمه های شلوارشوباز کردم با دوتا دستام شلوار و شورت اسلیپ قرمز رنگش که از سفتی کیرش داشت پاره میشد کشیدم پایین.
کیر متوسط سفت شده اش قد علم کرد و کمی پیش آب داشت از سرش میومد، با دستام تخماشو لمس کردم داغ داغ بود همزمان سرمو بردم سمت کیرش و یه لیس به کیرش زدم. گرم گرم بود با آب دهنم خیس شد.
طاقت نیاوردم تمام کیر متوسطشو کردم توی دهنم و خیسش کردم چند باری تکرار کردم و آروم زبونمو روش میکشیدم و میومدم پایین.
بیضه های شیو نشدشو لیس زدم. زبونمو کشیدم زیر بیضه هاش و هم زمان با دستم با کیرش بازی میردم. دیدم داره زیر چشم منو که بین پاهاش بودم نگاه میکنه.
احساس کردم وقتشه یه شوک بهش وارد کنم. رفتم بالا از لاله گوش شروع کردم به لیسیدن این دفعه با سرعت بیشتر اومدم روی گردنش و شروع کردم به میک زدن نقطه به نقطه و با دستام با کیر و تخماش بازی میکردم. سینه هاشو آروم با دندون فشار دارم سرمو گرفت به پایین فشار داد و گفت بسه لعنتی تمومش کن دارم دیوونه میشم بی توجه بهش دستاشو کنار زدم و با زبونم دور نافشو لیس زدم و رفتم پایین تر تا بالای کیرش و بعد تخماش و خیس کردم و یک دفعه کل کیرشو کردم دهنم و چند ثانیه ای براش ساک زدم.
از بین پاهاش بلند شدم شلوارشو که تا مچ پاش پایین اومده بود گرفتم و پاهاشو به وسیله اون بالا بردم و توی شکمش جمع کردم و شروع کردم به زبون زدن رون هاش و تخماش. ناله هاش تند تر شد، تیر خلاص با کشیدن زبونم روی سوراخش بهش زدم که داد زد سرمو آوردم بالا و گفتم هیسسسس میخوای آبرو ریزی کنی تو هتل و یه چشمک بهش زدم و برگشتم به کارم.
تخماشو لیس زدم زبونمو کشیدم لای پاش حد فاصل بین تخم هاش تا سوراخ کونشو حسابی لیس زدم و دور سوراخش حسابی خوردم . کپل های کونشو میک زدم و هر کدوم یه گاز زدم.
شلوار و شورتش از پاش کامل در آوردم توی اون بدن اسموت با پاهای پشمالو و کیر راست شدش تنها جوراب های مچی مشکیش خودنمایی میکرد. کیرشو دوباره توی دهنم کردم و چند ثانیه ای خوردمش و کاندوم از روی میز برداشتم کشیدم روی کیرش و لوبریکانت ریختم روش
لباسامو در آوردم لخت لخت
همش به اندام من نگاه میکرد
رفتم روی کیرش و با سوراخم تنظیمش کردم
آروم آروم نشستم روش، کیرش داشت راهشو باز میکرد و داخلم میشد و اون غرق در لذت بود، گرمای داخلم که از حشرم بود باعث شد خودشو از تخت جدا کنه و یک دفعه کیرشو تماما داخل من کنه.
درد عجیبی توی کونم حس کردم اما لذت این کارش قابل تحمل میکرد همه چیزو. وقتی دیدم میخواد کنترل سکس در اختیارش باشه دستامو از پشت گذاشتم روی تخت و رفتم عقب حالا اون بود که تند و تند داخل سوراخم تلنبه میزد. بعد گذشت زمانی خسته شد از روی کیرش بلند شدم و حالت داگی نشستم روی تخت و اون کیرشو گذاشت دم سوراخم و با یک حرکت داخلم فرو کرد. لیزی کاندوم باعث سر خوردن کیر داخل کونم شد و حسابی بهم حال داد. چندباری این کار تکرار کرد. زانوهام احساس خستگی کردن، به کمر خوابیدم و پاهامو با دستام دو طرف سرم نگه داشتم . دراین حالت چون سوراخ کشیده میشه تنگ تر از قبلش میشه. و اون با یک دفعه کردن داخل کون من چند برابر قبل تحریک شد و با تلمبه های سریع در عرض یکی دو دقیقه ارضا شد و خودشو انداخت روی من.
همونطور که کیرش شل میشد آروم آروم هم از کون من در اومد، و بعد مدتی توی بغل هم از شدت بیحالی و خستگی خوابیدیم.

ادامه...

نوشته: امیر


👍 25
👎 4
15201 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

834917
2021-09-29 20:16:38 +0330 +0330

سامعلیک
داستانت بدک نبود امیر کونی لایک

2 ❤️

894316
2022-09-08 17:18:22 +0430 +0430

داستان یا خاطره زیبایی بود لذت بردم امیدوارم ادامه بدی نوشتن رو👌❤️

2 ❤️

939599
2023-07-27 14:52:23 +0330 +0330

خوب بود…جزییات داستانو نباید تکرار کرد…اگه یه بار گفتی بدنش مو داشته یا کیرش مو داشته دیگه بسه و لازم نیس هرجای جمله و هرباری که به کیر میرسی توصیفش کنی. اینجوری متنت هم کوتاه تر میشه و هم خواندنی تر.

2 ❤️


نظرات جدید داستان‌ها