محمد و گاییده شدنش توسط همکار

1399/10/10

داستان ها برای خواندن ولذت بردن هستند ، شاید خاطره نباشند اما کم و بیش از خاطرات شکل می گیرند . مهم اینه که شما لذت ببرید!
اسمم محمد ه ، تازه دانشگاه قبول شده بودم و بخاطر هزینه دانشگاه دنبال کار بودم ،نرم افزار رو از دبیرستان خوب بلد بودم و تونستم توی شرکت خصوصی به عنوان پشتیبان کار پیدا کنم ، بعد از چندماهی داخل شرکت ، من رو فرستادن به یکی از شرکتهای نیمه خصوصی و بزرگ توی خیابون بهشتی ، کم کم با همه کارمندا بخاطر شغل ام دوست شدم و به عنوان عضو کوچیک اداره اشون باهام خوب بودند .
یه نفر بود که توی بخش نقشه برداری بود و اسمش علیرضا بود ، حدود 40 سالش می شد ، قد بلند بود و هیکل ورزیده ای داشت ، آدم خوشرویی بود و علاقه زیادی هم به عکاسی داشت . من توی اتاق با یه نفر دیگه بودم ، گاهی که ساعت 5 همه می رفتند ، علیرضا می اومد توی اتاق ما و باهم کمی حرف می زدیم . گاهی می رفت پشتم و شونه هام رو ماساژ می داد . می دونستم که بدش نمی آد و من خب با اینحال که دوست داشتم تجربه کنم اما هیچوقت نه آدم مناسبی پیدا می شد و نه من شاید جراتش رو داشتم . از نظر هیکل و چهره بد نیستم . قد متوسط و کمی تپل محسوب می شم .
تا اینکه کم کم با علیرضا روابط امون بهتر شد و صمیمی تر و بعد از کلی احتیاط از طرف اون بخاطر جو اداره ، بالاخره اوکی شدیم با هم و منتظر شدیم که مکانش جور بشه . همیشه مشغول چت بودیم با هم و کمتر روبرو در مورد سکس و جزئیات اش حرف می زدیم . ولی داخل چت تقریبا همه جور حرفی می زدیم . از پوزیشن هایی که من دوست دارم و اون ، از اینکه چند بار باشه و چکارهایی می تونم کنم و اون چه کارهایی دوست داره تا فرستادم عکس کیرش و رد بدل کردن عکس های بدنم . برای من که اولین بارم بود خب کمی سخت بود و استرس داشتم که با کسی که هر روز می دیدمش و می شناختم درباره سکس و خودم حرف بزنم . علیرضا خیلی آدم روراستی بود و دنبال تجربه گهگاهی سکس با همجنس بود . منم اینجوری راحتتر بودم .
یک هفته بعد از اولین صحبتها و موافقت من بالاخره قرار شد چهارشنبه بعد از کار با هم بریم خونه اونها ، به شدت استرس داشتم ، بدنم کم مو بود ، ولی خب روزهای قبلش شیو کردم و می خواستم که خیلی تمیز و عالی باشم . ساعت 5 شد و با هم از اداره اومدیم بیرون و سوار ماشین اش شدیم تا بریم سمت خونه اش که سمت ونک بود . متاهل بود و زن و بچه اش رفته بودن خونه پدرخانومش و فردا می اومدن .توی ماشین مدام شوخی می کرد که امشب شب وصال است و من می دونم باهات چکار کنم . من هم استرس داشتم و هم هیجان .
برخلاف تصوری که داشتم که شاید وارد خونه شدن مصادف مالوندن و بوسیدن باشه اما وقتی رسیدیم خونه و بدون معطلی بهم گفت که برم سرویس و آماده بشم . لخت شدم و رفتم داخل سرویس و خودم رو آماده کردم . البته به شدت استرس داشتم که خرابکاری نکنم . از سرویس که اومدم بیرون داشتم . شورتم رو پوشیدم و اومدم توی پذیرایی ، از صدای داخل اتاق متوجه شدم که اونجاست . هنوز به لخت بودنم توی یه جای غریبه عادت نکرده بودم ، اما رفتم سمت اتاق ، لباسهاش رو عوض کرده بود و با یه شورت و تیشرت داشت از میز اتاق خواب یه چیزهایی برمی داشت ، منو که دید گفت : برو بشین الان میام . فهمیدم که داخل پذیرایی قراره ترتیبم داده بشه . لخت بودم و حس عجیبی داشتم که اونجا نشسته بودم و منتظر بودم که علیرضا بیاد و منو بکنه .
از توی کیفم مام برداشتم و کمی به بدنم زدم ، حس می کردم عرق کردم ، علیرضا از اتاق اومد بیرون و تو دستش یه ژل و یه بسته باز شده ی کاندوم بود ، دست من رو که نشسته بودم روی مبل های وسط پذیرایی گرفت و همراه خودش برد اون سمت خونه که نشیمن های راحتی بود . چراغ های اون سمت کم بود و نور خیلی کمی داشت . من نشستم روی کاناپه و علیرضا وسایل رو گذاشت روی میز وسط و رفت و با دستمال و یه بالش برگشت . من دیگه آماده بودم و فقط هیجان داشتم که زودتر شروع بشه و تیشرت اش رو درآورد و با انگشتاش کمی با نوک سینه هام بازی کرد و دستش رو دورم حلقه کرد و سمت خودش کشید . بدنش داغ بود و موهای بدنش که به بدن لخت و شیو شدم می خورد دیونه کننده بود . شروع کرد به لب گرفتن ازم ، فقط لبهام رو می خورد و می بوسید ، همینجوری که داشت لبهام رو می خورد و گاهی گردنم رو و بادستش کون و بدنم رو می مالید ، دستم رو روی شورتش گذاشت . کیرش نیمه خواب بود . اولین بارم بود که کیر کسی رو با دستم حس می کردم . شروع کردم از روی شورت کیرش رو مالیدن .
داغ شده بودم ، بازوهام رو گرفت و نشوند روی زمین و خودش جلوم ایستاد . نمی دونستم از کجا شروع کنم ، اصلا نمی دونستم می تونم ساک بزنم یا نه . وقتی دید معطل می کنم . شورتش رو کشید پایین و کیرش که کمی شق شده بود جلوی صورت داشت تکون می خورد . سرم رو گرفت و اول فکر کردم می خواد بکنه دهنم که کمی مقاومت کردم ولی ، شروع کرد کیرش رو به صورتم مالوندن . حس بدی نبود .یه کم دیگه شروع کرد به لبم مالوندن . حشری شده بودم ، کمی فاصله گرفت و دوباره کیرش جلوم بود . گفت : اول کلش رو بکن دهنت بعد عادی میشه . کیرش رو گرفتم توی دستم . یه کم مالوندم و با شهوتی که داشتم جرات پیدا کردم و کیرش رو کردم توی دهنم . حس خاصی بود . با آفرین گفتن علیرضا ، کمی کیرش رو توی دهنم نگه داشتم و بعد آروم آروم شروع کردم به عقب و جلو کردن و کیرش داخل دهنم عقب و جلو می رفت و با زبون زدن خیس می شد . کیرش رو از دهنم دراوردم و دیدم خیس شده و شق تر از قبل . کمی با دستم مالوندم و سفتر شدن اش رو حس می کردم . دوباره شروع به ساک زدن کردم . علیرضا که دید اوکی ام ، دستش رو گذاشت پشت سرم و کیرش رو با دست دیگه گرفت و یه کم داخل دهنم عقب جلو کرد و داخل لپ ام فشار داد کیرش رو بعد شروع کرد داخل دهنم عقب جلو کردن . سعی میکرد زیاد عمیق فرو نکنه . بعد از کمی گاییدن دهنم در حالی که کیرش داخل دهنم بود نشست روی کاناپه و من بین پاهاش شروع کردم به ساک زدن .
کمی ژل روون کننده برداشت و همونجوری که ساک می زدم ، شروع کرد انگشت کردن من . یه کم که انگشت اش رو داخل کرد و بیرون آورد کیرش رو از دهنم دراورد و منو بگردوند و در حالی که یه پام روی زمین بود و زانوی اون یکی رو لبه کاناپه نگه داشته بودم و به شکم دراز کشیده بودم ، شروع کرد به باز کردن سوراخم . انگشتش رو که گاهی سریع داخل می کرد یا فشار می آورد که بازم کنه ، خودم رو سفت می کردم ، علیرضا هم با یه ضربه به کونم می گفت : باز کن خودت رو کونی ! و دوباره شل می شدم و اون هم بازم می کرد . یه کم که گذشت و دیگه داشت دو انگشتی بازم می کرد و من از حشر داشتم دیونه می شدم ، گفت : دیگه باز شدی و حالا وقت گاییدن اته . منو برگردوند و گفت : ساک بزن که خوب شق بشه . شهوت ام در اوج بود و شروع کردم کیرش رو با ولع تمام ساک زدن و لیسیدن . داشتم کیر علیرضا رو برای کردن خودم آماده می کردم و علیرضا هم نوک سینه هام رو گرفته بود و با انگشتاش باهاشون بازی می کرد و گاهی می کشیدشون . کیرش حسابی داغ شده بود .
از دهنم کشید بیرون ، اما دوست داشتم بازم ساک بزنم . یه کاندوم برداشت و روی کیرش کشید و منو به همون حالتی که داشت انگشت می کرد و باز می کرد روی کاناپه خوابوند و شروع کرد اول کیرش رو رویی سوراخم کشید و مالوندن به کونم و بعد گفت : آماده ای ؟ با سر و یه اوهوم گفتن ، علیرضا چند تا سیلی زد به کونم و سر کیرش رو لبه سوراخم نگه داشت و گفت : خودت رو حسابی شل کن . سعی می کردم خودم رو شل کنم اما استرس اینکه کیرش می خواد داخل کونم بشه باعث می شد با هر حرکتی بپرم . علیرضا گفت : ببین آروم آروم می کنم . نترس . فقط شل کن . با دستش کیرش رو روی سوراخم تنظیم کرد و سر کیر رو داخل کرد . درد نداشت ، کمرم رو با دو دستش گرفت و در حالی که داشت کیرش رو یه کم فشار می داد ، منو جابجا کرد که تکون نخورم و بعد یه کم دیگه فشار داد ، کمی درد داشت ، فکر کنم 10 / 15 دقیقه ای طول کشید تا علیرضا با حوصله سانت به سانت کیرش رو آروم آروم داخلم کرد . درد و فشار بود اما قابل تحمل بود . کیرش حالا کامل داخلم بود ، تکون که می داد ، حس می کردم الان کونم دو شقه بشه . گرم تر از بدنم بود و حس خاصی داشت . علیرضا کیرش رو تا نصفه بیرون کشید و دوباره آروم آروم داخل کرد .مدام این کار رو می کرد تا دیگه حرکت کیرش داخل کونم برای من قابل تحمل شد و علیرضا شروع کرد کیرش رو کامل در آوردن و دوباره فرو کردن . دیگه وسط اش مکث نبود و وقتی فرو می کرد ، دیونه می شدم ، می رسید به آخرش ، یه کم درد و دوباره از اول . کمی بعد دیگه باز شده بودم و علیرضا هم شروع کرد به تلمبه های درست و حسابی .
تو اون لحظه به این فکر می کردم که دارم کون می دم و یه کیر داره داخلم عثب و حلو می ره . علیرضا داشت منو می گایید و من واقعا لذت می بردم . علیرضا چند تا سیلی به کونم زد و با یه تحکم همراه باشوخی گفت : وقتی دارم می گامت ، آه و ناله کن کونی . و چند بار کیرش رو محکم ضربه زد داخلم و من شروع کردم با گاییدنش آه و ناله کردن . زانوهام خسته شده بود ، علیرضا کیرش رو تا اخر داخل کرد و دستش رو روی شکمم نگه داشت که کیرش ازم درنیاد و منو جابجا کرد و در حالی که لبه پشتی کاناپه رو گرفته بودم و علیرضا کمرم رو با دو دستش گرفته بود شروع به گاییدنم کرد . یه کم که اینجوری منو گایید ، دستش رو دور گردن و سینه ام حلقه کرد و سمت خودش کشید ، روی زانوهام ایستاده بودم و کیر علیرضا داخلم بود و کمی فشار بیشتر وارد می شد .
علیرضا سرش رو کنار سرم گرفت و گفت : چطوره کونی ؟ و کیرش رو فشار داد یعنی جواب بدم . کمی درد داشت اما لذت بخش بود .گفتم : عالی . گفت : دارم می کنمت ؟ خوب می کنمت کونی ؟ دوست داری اینجوری همیشه بکنمت ؟ حشری بودم . اما کمی هم خجالت می کشیدم وقتی اینجوری باهام حرف می زد . آروم گفتم : می خوام ، همیشه بکن . دوست داشت حرف بزنم و حشری ترش کنم . کیرش رو دوباره ضربه زد داخلم و گفت : کیو بکنم ؟ کی کونی منه ؟ گفتم : منو بکن . منو بگا . من کونی توام . دوست دارم زیرت بخوابم . چند تا همونجوری ایستاده تلمبه زد داخلم و بعد دوباره ولم کرد که لبه کاناپه رو بگیرم اما نذاشت و یک از دستام رو از پشت گرفت و همونجوری که کیرش داخلم بود و دستم رو گرفته بود روی کاناپه به صورت خوابوند و در حالی که کونم قمبل بود شروع کرد به گاییدن من . کونم به خاطر تلمبه ها کمی می سوخت و داغ شده بودم . اما اونقدر شهوت داشتم که درد واسم لذت بخش بود . دو تا دستم رو از پشت گرفته بود و عمیق تر از قبل کیرش رو داخل می کرد و منو می گایید .
خسته شده بود . کیرش رو در اورد . تو همون حالت چند تا سیلی به کونم زد و گفت : قشنگ گاییده شده کونت . دو تا انگشت اش رو داخل سوراخم کرد و کمی به سمت پایین فشار داد و گفت : باز باز شدی . بلندم کرد و برم گردوند به پشت ، خودش نشست وسط پاهام و کمی دو انگشتی انگشتم کرد و من پاهام رو باز نگه داشته بودم . چند تا با دستش سیلی به رونهام زد و کمی جابجا شد و کمرم رو بلند کرد و کیرش رو داخلم کرد و پاهام رو کنار خودش حلقه کرد و شروع کرد به کردن ، سعی می کردم به شکم و کیر خودم و رونهام نگاه کنم و چشم تو چشم نشم . اما علیرضا پاهام رو بازتر کرد و دور کمرش رها کرد و کمی خم شد به سمتم و شروع کرد همزمان کردن من سینه هام رو مالوندن و بهم گفت : چطوری کونی ؟ می دونست دوست دارم از اینکه اینجوری باهام حرف بزنه . کمی اه و ناله کردم و علیرضا اما چونه ام رو گرفت و کیرش رو داخلم نگه داشت و در حالی که نگاهش می کردم گفت : چطوره ؟ گفتم : خوبه . گفت : بازم کون می دی ؟ گفتم آره . حشری بودم . گفتم : فقط کیر تو رو می خوام . گفت : درد داره . گفتم دوستش دارهم ، منو بگا ، جر بده . من مال توام . فقط برای توام . نوک سینه هام رو گرفته بود و شروع کرد به تلمبه زدن . کشیده شدن سینه هام و درد کونم ، دیونه ام کرده بود . آه و ناله می کردم و علیرضا حشری تر می شد و سریعتر منو می کرد و تندتر از قبل منو می گایید . کمی بعدش ، پاهام رو بازتر کرد و خودش کمی کمرم رو جابجا کرد و در حالی که پاهام رو دو طرفش خم کرده بودم و بالا نگه داشته بودم خودش روم خوابید و سرش کنار سرم بود . صدای نفس نفس زدنش هماهنگ با تلمبه زدن اش بود و وزنش روم حسابی فشار ایجاد می کرد . دوست داشتم بیشتر فشار بده و درد بیشتری بکشم. حشری حشری بودم و داغ شده بودم . علیرضا محکم منو بغل کرده بود و با اینکه تمام کیرش داخل نمی رفت اما محکم و بدون مکث تلمبه می زد . کیرش رو تا سر کیرش در می آورد و محکم می کرد داخل . چند بار که اینکار رو کرد ، من که کیرم بین بدن رضا و خودم مالیده می شد ارضا شدم و گرمای آبم رو روی بدن خودم حس کردم و علیرضا هم که حس کرد شروع کرد محکم و سریع و واقعا بی رحم منو گاییدن . چیزی طول نکشید که اونم ارضا شد . واقعا دوست داشتم اون کاندوم لعنتی نبود و آبش داخلم بریزه اما خب هر دو آدم های محتاطی بودیم .
جفتمون شل شدیم و ولو ، علیرضا حتی کیرش رو درنیاورد و همونجوری فقط کمی جابجا شد که خیلی روم فشار نباشه . من اما دوست داشتم ، هنوز داغ بودم و وقتی فکر می کردم که گاییده شدم حشری می شدم. چند دقیقه ای گذشت و علیرضا بدن خودش و منو تمیز کرد و رفت سرویس که کاندوم رو دربیاره . من هنوز ولو بودم و هنوز دوست داشتم علیرضا بیاد و دوباره منو بکنه .
علیرضا که برگشت ، گفت : ببخشید اگر حرفی زدم یا اذیت شدی ، سکسه دیگه . گفتم : نه . عالی بود . از زبونم پرید که ممنون . خندید با شوخی گفت : ممنون که کردمت ؟ دیگه عادی بود برام و گفتم : آره . دوست دارم . سعی داشتم ترغیب اش کنم که یه کم بعد راند دوم رو بریم .
کمی پذیرایی کرد و جون گرفتیم . هر دو لخت بودیم و من فقط دوست داشتم علیرضا بغلم کنه و با بدن بازی کنه . علیرضا هم کم نمی ذاشت و دستاش روی بدنم می چرخید . یک ساعتی گذشته بود که علیرضا گفت : اگر دوست داری یه کوچولو بریم ؟ احمقانه پذیرفتم . شروع کردن به ساک زدن و کیرش که شق شد ، دوباره کاندوم و اینبار من بودم که باید روی کیرش سواری می رفتم و بالا پایین می کردم . دفعه دوم سخت تر بود و خودم هم خسته شدم ، کونم حسابی می سوخت و بدنم درد می کرد .
اون شب با دوبار سکس تموم شد و نزدیک نصفه شب رسیدم خونه . حسابی گاییده شده بودم و همه جام درد داشت ، فردا تو اداره حس خاصی به علیرضا داشتم ، وقتی فکر می کردم که دیشب منو گاییده بود حشری می شدم ، از اون به بعد علیرضا شد بکن من و من زیرخواب علیرضا . دوستی و همکاری یه طرف و رابطه سکسی امون یک طرف باعث شده بود که خیلی با همصمیمی و خوب باشیم .

نوشته: mehrdad94y


👍 26
👎 4
31901 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

783952
2020-12-30 00:37:26 +0330 +0330

نتیجه ای که از این داستان میگیریم: کار پیدا نکنید! کونتون میزارن!! 😁

7 ❤️

783977
2020-12-30 01:39:38 +0330 +0330

خوب بود اولین سکس همشه باید خوب به یاد موندنی باشه باتوجه به اینکه به سکس با سن بالا علاقه ندارم نه لایک میکنم نه دیس لایک

1 ❤️

783981
2020-12-30 02:00:31 +0330 +0330

منم کاش یکی میکرد اینجوری

2 ❤️

784018
2020-12-30 07:33:32 +0330 +0330

کاش یکی هم اینجوری صفر منو میزد

2 ❤️

784020
2020-12-30 07:46:56 +0330 +0330

من توی باز کردن کون تخصص دارم، ولی ترجیج میدم طرف باز باشه خودش ،راحت جا بدم و دوتایی لذت ببریم

2 ❤️

784183
2020-12-31 03:34:14 +0330 +0330

ب همکارخود کون دهید😂😂😂

0 ❤️

784193
2020-12-31 07:54:31 +0330 +0330

چشات روشن

0 ❤️

784217
2020-12-31 12:22:37 +0330 +0330

با حال بود.خوشم اومد

0 ❤️

785418
2021-01-08 10:38:29 +0330 +0330

اینکه بعضی ها دوست دارن بهشون بگن کونی،،،،،کونی من کیه؟نمیدونم عادی هست یا نه؟اما باید از خانمها پرسید تا به جوابش رسید،،،،که دوست دارن هنگام سکس با خانم به اونا بگیم جنده ی کی بودی تو؟خلاصه که میخوای بدی!بده،،،،دیگه کونی گفتن نگفتن نداره،،،،برو،،،،فقط بده بزنن توش

0 ❤️