ملاقات با سیلویا سینت

1398/03/22

سلام بر دوستان عزیز. مایکل هستم فیلمبردار و عکاس پورنو گرافی. این دومین مطلبی هست که تو این سایت میزارم. مطلب قبلیم دنیای پورنوگرافی بود. راستش بعد از اولین مطلب واکنش های دوستان رو که خوندم خیلی مردد بودم که مطلب دیگه ای بزارم یا نه، خیلی از دوستان به حق گفته بودن که این فقط رزومه شخصی هست و خودم هم همینطور فکر میکردم. با این همه چون بعضی از دوستان نظر مساعدی داشتن تصمیم گرفتم یه بار دیگه بنویسم و این بار یه تجربه یه کم شخصی تر رو بنویسم. قبلش فقط خیلی مختصر جواب چند تا از دوستان رو بدم.

دوستتی پرسیده بودن شده آب طرف رو صورت من بپاشه جواب میدم رو صورتم نه ولی روی دست یا لباسم بارها اتفاق افتاده، هم مال مردها هم مال زنها. بعضی از دوستان از تجارب و علایق شخصی من پرسیده بودن که عذرخواهی میکنم چون نمیخوام در این مورد صحبت کنم. اینقدر توضیح میدم که ازدواج نکردم ولی با یه دختر مکزیکی هستم و اصلا هم اهل خیانت کردن بهش نیسم . پنج شش بار با مدلها سکس داشتم همه شون جز اشتباهات زندگیم بوده،مدلهای بی نام و نشون بودن که قصد داشتن خودشون رو مطرح کنن. پروتکلهای سفت و سختی وجود داره که کارمندهای شرکت رو از رابطه جنسی با مدلها بر حذر میداره تا شرکت درگیر پرونده های حقوقی سو استفاده جنسی نشه. برخی از دوستان ابراز علاقه برای ورود به این صنعت کرده بودن باید بگم ورود به عنوان پورن استار مرد بسیار سخت هست وصرفا داشتن آلت بزرگ و شهوت بالا کافی نیست. مدلهای مرد اکثرا همزمان از اسپری بنزوکایین و وایاگرا استفاده میکنند با این همه اغلب دارای تکنیک هستن برای کم کردن لذت جنسی و طولانی تر کردن سکس، گاهی اوقات عمل جراحی هم لازم میشه. با این همه بزرگترین مشکل پورن استارهای مرد بی تجربه از دست دادن نعوذ(شقی کیر) هست که بارها باعث خراب شدن کار شده و حتی بعضا با وایاگرا هم حل نشده. با این همه اگه کسی علاقه داره به این کار باید از طریق آژانسهای این کار وارد بشه. برای دخترها کار ساده تر هست، اما باز هم از طریق آژانس هست. البته الان مثل قبل نیست که هر کی کس بده وارد صنعت بشه. الان آنال و حتی دبل آنال جز ملزومات موفقیت در این صنعت هست. البته چند سالی هست که یه عده ای آژانسها رو دور میزنن و کارهای بی کیفیت خانگی درست میکنن از خودشون و پارتنرشون و آپلود میکنن. اونهایی که یه کم حرفه ای تر فکر میکنن بجای اینکه خودشون فیلم بگیرن به فیلمبردارهای حرفه ای پول میدن، من هم حداقل هفته ای یه مورد برام پیش میاد از اینها، با این همه معمولا به ورود به دنیای پورن منجر نمیشه. بعضی از دوستان در مورد سختی کار گفته بودن، دوست عزیز سختی این کار در مقایسه با سختی پول در آوردن برای پول مورگیج خونه و لیز ماشین و … چیزی نیست. من حرفه ای هستم و فقط به فکر کسب درآمد هستم.

ملاقات با سیلویا سینت
سیلویا سنت همیشه برای من یه پورن استار ویژه بود. اون زمانها که فیلم سوپرها رو سی دی بود یه سی دی سوپر داشتم و صحنه ای که خیلی دوست داشتم کمک کردن دو تا پسر بود به دوتا دختر کنار آب که یکیشون تو آب میفتاد و طبیعی بود که آخرش پسرها دخترها رو تا ته میکردن. این سی دی رو شاید چند سال داشتم و بارها با این صحنه جلق زده بودم و ارضا شده بودم. نقطه اوج کار اونجایی بود که دختتر زیبا و بلوند فیلم چنان ماهرانه روی کیر پسر مینشت و اون رو تا ته تو کون خودش میکرد که آدم دهنش باز میموند. بعدها فهمیدم که اون پسر و دختر از بزرگان پورن هستن و اسمشون دیوید پری و سیلویا سینت هست. اوایل کارم تو شرکت مایندگیک یه مدتی مسوول جمع کردن ویدیو های قدیمی (وینتیج) بودم و یک نسخه از همون فیلم رو هم پیدا کردم. متاسفانه علیرغم جستجوی زیاد نسخه کاملش که شامل صحنه نشستن روی کیر(در پورن بهش میگن کو گرل) رو پیدا نکردم البته بخشهای زیادی از سکس آنال و واژینال موجود بود. اون شبی که بعد از چند سال این ویدیو رو پیدا کردم(فکر کنم 2009 یا 2010 بود) پارتنرم یه دختر پرستار ایرونی بود که اون شب، اتفاقا، شیفت بود تو بیمارستان. بناباین من که تو خونه تنها بودم بعد از هم مدتها بازهم به یاد سیلویا و خاطرات گذشته جلق زدم.

سیلویا سینت هنوز که هنوزه احتمالا زیباترین و حرفه ای ترین پورن استار هست. تلفیق اون صورت زیبا و پیشانی بلند و گونه های برجسته و اندام فوق العاده و یه جفت پستان درشت و یه کون گوشت آلو با تکنیک منحصر به فرد و راحت بودن در آنال و بلو جاب و سوراخ کس و کونی که در فاصله مناسبی از هم قرار گرفتند باعث شده بود که اون یه پورن استار همچی تمام باشه و در دوه خودش بسیار موفق و ثروتمند. متاسفانه از سال 2006 به بعد سیلویا فقط برای سایت اختصاصی خودش اون هم در فیلمهای لزبین کار میکنه و در هیچ کدوم از جشنواره هایی که من در بارسلون و لاس وگاس رفتم هم حاضر نشده بود تا وقتی که استاد من لئوناردو ایتالیایی شخصا ازش برای نمایشگاه دو سال پیش مونترال دعوت کرد. اون بر خلاف پورن استارهای دیگه هیچ برنامه سکس خصوصی نداشت و هیچی ایجنتی رو هم قبول نمیکرد. لئوناردو 80 ساله شخصا باهاش صحبت کرد برای فیلمبرداری یه ویدئو لز تو مونترال که قرار شد خودش بگیره و من هم به عنوان دستیار و دوربین دوم باشم. ظاهرا سیلویا کس دیگه ای رو به جز لئوناردو قبول نداشت. کار حرفه ای بود و همه وسایل از قبل آماده شده بود با این وجود صبح روز فیلمبرداری سیلویا دبه کرد و گفت حاضر نیست ویدیو رو برای آپلود در سایت مجانی شرکت ما (پورن هاب) به شرکت بده. بدطوری تو پوزم خورده بود. برای اولین بار بود که برای فیلمبرداری یه ویدیو اینقدر هیجان داشتم و حالا هم که کنسل شده بود. اما بعد از یکی دو ساعت گفتن چون کمپانی میخواسته هزینه ها از قبیل کرایه محل و وسایل وهزینه نور و فیلمبردار و مدل مقابلش رو به حساب اون بزاره و اون هم نمیخواست رابطه اش با مایند گیک خراب بشه قبول کرده که فیلمبرداری انجام بشه برای سایت اون و با هزینه خودش. با وجود اینکه سیاست شرکت اینجوری نیست اما در این مرد به من اجازه دادند که فیلم رو بگیرم و لئوناردو که بهش برخورده بود نیومد.

یه خونه تو محله وستمونت مونترال کرایه کرده بودند و برای آماده کردن وسایل به اونجا رفتم. تنها بودم و سیلویا هم زودتر اومد ، گذر سالها روی چهره زیبای اون هم تاثیر گذاشته بود، اما همچنان به غایت زیبا بود. راستش رو بگم از بودن تنها در کنار اون احساسی از تحریک رو در خودم حس میکردم. قبل از اومدن مدل هم بازیش قرار بود ازش چند تا صحنه سولو(تنها)بگیرم. وقتی داشت به تدریج جلوی دوربین لخت میشد یک کمی بفهمی نفهمی کیرم از جاش تکون خورد اما کاملا مسلط بودم وقتی کاملا لخت شد و دوربینم در چند سانتیمتری سوراخ کونش بود فقط و فقط اون لحظه ای که سیلویا کیر دیوید پری رو تا ته میکرد تو کونش جلوی چشمم میومد. سرگیجه عجیبی بود. با خودم فکر میکردم این کون چه کیرهای کلفتی رو به خودش دیده روکو زیفردی، مانوئل فریرا و دیگران. صحنه های سولو که تموم شد منتظر مدل دیگه بودیم تا صحنه های لز رو بگیریم. یه سیگار روشن کرد و یکی هم به من تعارف کرد. سیگار نمیکشم اما فرصتی بود برای یه گپ کوتاه. براش تعریف کردم از دوران نوجوانیم و جلق زدن هام. فیلم رو دقیق به خاطر داشت ولی گفت اصلا تعجبی نمیکنه و این نشون میداده که اون کارش رو درست انجام داده. در مورد آنال سکس و دردش پرسیدم. گفت اون وقتا هر بار که آنال بازی میکرده با خودش میگفته این آخرین باره اما چند روز بعد دوباره تکرار میکرده. چند دقیقه بعد پارتنرش که یه مدل کانادایی و دوست سیلویا بود اومد. ویدیو پر بود از صحنه های آنال سکس با دیلدو که نشون میداد سیلویا بخاطر درد آنال سکس، سکس با مردها رو کنار نذاشته. کار خیلی خوبی از آب دراومد. با اومدن مدل کانادایی دیگه کوچکترین تحریکی نداشتم. بر خلاف معمول مدل کانادایی حتی دوش هم نگرفت. ظاهرا برگزاری نمایشگاه پورن در مونترال فرصت پول درآوردن خوبی برای مدلها بود که نمیخواستن از دست بدهندش و ظاهرا باید میرفت جایی بای کس دادن. سیلویا بعد از حموم یه سیگار دیگه روشن کرد در حالیکه حوله تنش بود و من هم تقریبا وسایل رو جمع کرده بودم. وقت برای دوسه تا سوال دیگه داشتم پرسیدم چرا فقط لز؟ جواب مشخصی نداد اما وقتی پرسیدم واقعا لزبین هست و آیا از سکس در ویدیوها هم لذت میبرده گفت که بای سکشوال هست و از سکس با هر دو جنس لذت میبره ولی در تعداد کمی از ویدیوها با مردها واقعا لذت برده ولی در ویدیوهای لز در همشون لذت برده و حتی ارضا شده. دست آخر موقع خداحافظی منو بغل کرد و صورت همو بوسیدیم. دوست داشتم باز هم اون ویدیو قدیمی رو میزاشتم همون صحنه رو میدیدم و جلق میزدم اما به سمت شرکت راه افتادم برای بررسی ویدیوی جدید و روتوش عکسها. سهم من از سیلویا فقط یک بوسه و تماس چند ثانیه ای با بدنش از روی لباس بود.

نوشته: مایکل


👍 33
👎 7
29140 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

773140
2019-06-12 20:46:03 +0430 +0430

جغی ای بیش نیست (dash)

0 ❤️

773145
2019-06-12 20:48:41 +0430 +0430

کیر تو دهن اون اوسگلایی که تشویقت کردن داستانت رو دوباره بنویسی . ننویس یاروو کونییی ننویس

0 ❤️

773154
2019-06-12 21:00:58 +0430 +0430

از خاطراتت با عمو جانی هم بنویس!!! ?

6 ❤️

773163
2019-06-12 21:16:09 +0430 +0430
NA

اقا قلمت خیلی خوبه داستانتم متفاوت منکه خیلی خوشم اومد هم از داستان اولیت هم دومیت.فقط بایه اکانت دیگه جواب سوالهای بچه ها وخود من رو بده.مثلا من سوالم اینه چرا سکس با اون پنج شش تا مدل همشون جز اشتباهات زندگیت بودن یا سوال دیگم اینکه چجوری اب واژن خانومها پاشیده رو دستت مگه چقدر ابشون پرتاب داره ک بپاشه رو دست فیلمبردار و کلا گروه سازنده.نه اینکه بگم دروغ میگی چون من خودم تو سکسایی ک داشتم ندیدم اب خانومها مثل اقایون پرتاب بشه حتی تو فیلمهای سکسی ایرانی هم ندیدم و اگه دختر ایرانی گیرم بیاد ک موقع ارضا شدن ابش پرتاب بشه همه جوره هواشودارم ک مال خود خودم باشه خخخخ.اخه میگن اون پورنهای خارجی هم ک اب خانومها ب اون شدت میپره جلوه ویژه ست وکلک سینمایی.خدایی قصد کنایه وتمسخر نداشتم وفقط سوال بود.چندین سوال دیگم دارم ک نمیشه تو یه کامنت همه روپرسید

0 ❤️

773166
2019-06-12 21:19:45 +0430 +0430

دمت گرم.فیض بردم داداش.امیدوارم ب آرزوت برسی.
ولی لامصب کار شق درد آوری دارید.صبر برایت خواستارم

1 ❤️

773175
2019-06-12 21:29:38 +0430 +0430
NA

یه سوال دیگه اینکه با اینکه جز مفاخر کشورمون هستی وکص وکون خیلی ازاین شلیته ها رو ازنزدیک دیدی ولی ایا شرکت پورن هاب ازاینکه متد پورن استار جور کردنشون رو داری برا ما لو میدی بازخواست یاتوبیخت نمیکنن؟واقعا چرا از اونهمه جق ابراز پشیمونی نکردی ولی ازکردن شش تا مدل پشیمونی.مریضی چیزی هستی؟ودر اخر اینکه حوالت به حضرت عباس اگه سرکارمون گزاشته باشی

2 ❤️

773186
2019-06-12 21:48:31 +0430 +0430

آخ من دوست دارم پورن استار بشم مطمئنم همه زنها رو حامله میکنم با این کیر کلفت و سفیدم
لطفا درخواست بدین

1 ❤️

773192
2019-06-12 22:02:45 +0430 +0430
NA

یه چیز دیگه هم باخوندن کامنت مرد سکسی یادم افتاد .اینجوری ک نویسنده گفته تو داستان قبلی خیلیا تو کامنتاشون پرسیدن راهنماییشون کنی ک چطور پورن استار مرد بشن و بیان اونور بکنن و پول بگیرن خخخخ.دوستان گرامی منم مثل جناب مایکل نظرم اینه لزوما داشتن کیر کلفت وبزرگ نمیتونه پورن استارتون کنه واونور تریاک گیر نمیاد که بندازین بالا وکمرتون رو سفت کنین و مثل خر تویه پوزیشن بکنین.اولا باید این پشم وپیلیهای کیریتون روبزنین دوما انواع اقسام پوزیشن رو بتونین اجرا کنین سوما ورزشکار وخوش قدوهیکل باشین چهارمن بتونین بدون استفاده بیش ازحد دارو واسپری دیرانزالی پوزیشنارو اجراکنین.تاکید میکنم اونور تریاک وترامادول کم گیرمیاد و اینجور نیس ک بگین یه سر تریاک میندازم بالا و دبدو که رفتی سر لوکیشن

1 ❤️

773213
2019-06-12 23:25:34 +0430 +0430

عالی

1 ❤️

773262
2019-06-13 05:26:21 +0430 +0430

با احترام به آرمان های با ارزش جناب نویسنده ولی بانو سیلویا سینت زشت ترین پورن استاریه که توی کل عمرم دیدم

0 ❤️

773278
2019-06-13 07:51:09 +0430 +0430

اگه آقای سکس_۶۹ اجازه بدن و کیرشونو از دهنمون در بیارن، باید بگم که من هم خوشم میاد از بیان خاطراتت! شاید صحنه‌های تحریک کننده نداشته باشه ولی داستانها و خاطرات اینچنینی، جایی جز شهوانی برای انتشار ندارن. به نظر من این داستانها که میشه گفت به نوعی پشت‌صحنه فیلمهای پورن هستن بسیار جذابن و ما رو با آنچه در واقعیت صنعت پورن داره اتفاق میفته آشنا میکنن… منتظر خاطرات بعدیتون هستم

2 ❤️

773310
2019-06-13 10:55:35 +0430 +0430

بچه ها این کسخلش دررفته اذیتش نکنیم

0 ❤️

773315
2019-06-13 11:17:36 +0430 +0430

ماشلا پهلوون افتخار ایران ایرانی :دی

0 ❤️

773318
2019-06-13 12:15:05 +0430 +0430

مایکل جام شغل شریفی داری
اگه یکم بیشتر کار کنی و ترشی هم نخوری آخرش جاکش بزرگی میشی برای خودت

0 ❤️

773327
2019-06-13 13:12:23 +0430 +0430

مایکل جان من فقط دوتاسئوال دارم
۱.الان بری خاستگاری بگن شغلت چیه چی میگی؟
۲.شغلتون دفترچه تامین اجتماعی هم داره یابیمه تکمیلی.خخخ

0 ❤️

773328
2019-06-13 13:16:31 +0430 +0430

داداش من رفتم عکس سیلویارودیدم…انصافا خیلی بهترازاین وجودداره…توهمین فیلم سوپرای خودمون بااین کیفیت تخمی بازم بعضیاشون ازسیلویاخوشگلترونازترن

0 ❤️

773338
2019-06-13 14:27:51 +0430 +0430

یاد روزایی که تو نوار ویدئو پورن میدیدیم بخیر ، اغلب بچه های دهه پنجاه و شصت با فیلمای سیلویا خاطره دارن

1 ❤️

773358
2019-06-13 19:21:00 +0430 +0430

واقعا خوشگله و اندامه خوبیم داره …

1 ❤️

773360
2019-06-13 19:33:26 +0430 +0430

اتفاقا خووبه بنویس دوست عزیز جالبه تجربه هایی که داشتی یه عده اینجا عادت کردن فحش بدن

1 ❤️

773425
2019-06-13 21:27:12 +0430 +0430
NA

سلام بر سیلویا سنت
درود بر خوشکل همه چی تمام
همه ی خودارضایی هایی که به یادش کردی حق بوده، چون کس حقی هست
باریکلا به تو داداش

0 ❤️

773473
2019-06-13 22:35:32 +0430 +0430

‏تو اروپا با مالیات کل کشور رو اداره میکنن
و هر سال کلی پیشرفت میکنن!

تو ایران مالیات هست
خمس هست
زکات هست
نفت و گاز هست
معدن هست
یک ششم از ذخایر سنگهای قیمتی جهان هست
بهترین فرش جهان هست
بهترین چای های جهان هست
بهترین پسته جهان هست
بهترین خاویار جهان هست
مرغوبترین برنج های جهان هست
و…و…و…

باز هم کسری بودجه داریم

1 ❤️

773596
2019-06-14 13:12:56 +0430 +0430

زحمت کشیدی دوست عزیز . خاطرات یعنی بازگویی حقایق . پس ارزشمنده . من لایک دادم چون خودم امریکا زندگی میکنم . وقتی براحتی تو خیابونای لاس وگاس مجله های اسکورت لیدی یا همون جنده پولی ریخته و با یه تلفن 10 تاش میان اطاق هتلت , تو شغل شما که این چیزها متداوله .
گفتید خیلی از دوستامون علاقمند به شغل پورن استار هستند . باید بدونند که این کار اونجورا هم که فکر میکنید پول و سکس و شهرت نیست . سکس اینها طبیعی نیست و با بی حسی و داروهای مختلف و شستشوی مقعد و تنقیه و غیره و غیره , در اصل یه نوع جراحیه و این کجاش لذت داره ؟ و اینها اکثرأ موادی هستند که میتونند در دراز مدت انجامش بدند و خلاصه عاقبت خوبی نداره . اوای دهل از دور خوش است .

0 ❤️

773617
2019-06-14 15:33:27 +0430 +0430
NA

من اکانت پورن هاپ پریمیوم دارم خیلی فیلماش محشره الان لانا رودز و السا جین و جینا ولنتینا بیشتر میبینم در هر حالا اگه کسی هم خواست بهش میفروشم

0 ❤️