منشی سکسی مطب

1395/03/15

سلام
اقا من یه زمون دندونم بدجور درد گرفت واسه همین رفتم یه کلینیک تو محل خودمون که دندونمو درست کنم.
کلینیکه جوری بود که یه قسمتش دکتر پوست و مو و زیبایی بود و یه قسمتش دندونپزشکی
خلاصه من خودم اون موقع بازاریاب لوازم تبلیغاتی بودم و تو مجله کار میکردم و هم آگهی مجله میگرفتم هم لوازم تبلیغاتی مثل خودکار و سررسید میفروختم .
وقتی دکتر ازم پرسید چیکاره ای و شغلمو گفتم هی در مورد قیمتها سوال پیچم کرد. بعد از تموم شدن کارش گفت یه روز با نمونه کارهام برم پیشش و در مورد تبلیغات باهاش حرف بزنم منم به دکتر گفتم من براتون یه کمپین تبلیغاتی طراحی میکنم و چند روز دیگه میام.
چند روز بعد خوش تیپ کردم و رفتم کلینیک، ساعت ۸ شب بود. منشیش گفت دکتر نیست. گفتم باشه و کمی با منشیه صحبت کردم که من مشاور تبلیغاتی ام، منشیه میگفت کارای تبلیغات دکتر رو من انجام میدم. خلاصه کمی حرف زدیم ولی چون من میخواستم با خود دکتره حرف بزنم و حرف زدن با منشیه رو بیهوده میدونستم زیاد به منشیه محل ندادم.
البته منشیه خیلی توپ بود. قدش بلند حدود ۱۷۵-۱۸۰ و وزن حدود ۸۰ کیلو، بدن تو پر و کون گنده رون های گوشتی، شکم کوچیک و سینه های ۸۰-۸۵ بزرگ و قیافه ی شبیه کسهای روسی و مانتوی سفید تنگ، من که مطمئن بودم دکتره این کص رو حسابی میکنه.
خلاصه چون کلینیک زیبایی هم بود باید منشی کص کلوچه ای میزاشتن پشت پذیرش.
اون مقدار کمی هم که حرف زدم بخاطر کص بودن منشیه بود. ولی تو فکر کص کردن نبودم و به فکر گرفتن سفارش بودم .
فرداش ساعت پنج رفتم پیش دکتر و دکتر گفت کل کارهای تبلیغات کلینیک با خانم سعادتیه و با اون صحبت کن.
بدجور خورد تو برجکم چون روز قبل منشیه رو تحویل نگرفته بودم، خلاصه به منشیه گفتم دکی گفته با شما صحبت کنم درمورد تبلیغات گفت اره ولی الان سرم شلوغه برو ساعت ۸ شب بیا که دکی میره که سرم خلوت باشه.
من گفتم دیگه این کسو خانوم به من سفارش نمیده و منو میپیچونه.
کیرخورده اومدم بیرون و ساعت ۸ شب رفتم کلینیک و کمپین رو توضیح دادم و گفتم انقدر هزینه شه و فلان و گفت خوشم اومد ، پس بزار از دکی تاییدیه بگیرم ، تو دلم گفتم کیرم دهن تو و دکی.
بهش گفتم من دیگه نمیتونم بیام اینجا و این کارت منه اگه دکی تاییدیه داد بزنگ بگو بیام واسه قرار داد.
خلاصه فرداش دیدم یه شماره ایرانسل زنگ میزنه ، گفتم حتما مشتریه. ج دادم گفت من سارام یلحظه کپ کردم که خدا سارا کدوم کصه بود؟ گفتم کدوم سارا گفت سارا سعادتی منشی دکترفلانی (همون دکتر کصکن حرفه ایه). گفتم اهان شناختم و سلام و احوالپرسی. و گفت دکی از طرح تبلیغاتیت خوشش اومده بچول دفتر قراردادو بنویسیم گفتم با خودت یا با دکی؟ گفت ساعت ۸ بیا پیش خودم که تنهام ، دکی تاییدیه داد.
خلاصه دوباره ساعت۸ رفتم پیشش و بعد از اینکه داخل شدم گفت تا ما قرارداد ببندیم کسی نیاد و در کلینیک رو قفل کرد و گفت بریم تو اتاق دکی قراردادو ببندیم.
رفتیم تو اتاق و شروع کردیم به حرف زدن درمورد شرایط قراردادو …
من هم تو این مدت بهش نزدیک شده بودم و باهاش راحت حرف میزدم. کلا خوش حرف و چرب زبونم و از موقعیتها خوب استفاده میکنم مخصوصا در جهت کار ولی هروقت کیرم راست کنه زبونم جهت عشق و حال کیرم میچرخه و هر کصی رو کیرم بخواد راضی میکنم و میکنم.
البته من قوانین خودمو دارم و فقط دختر یا مطلقه و بیوه میکنم و سمت زن شوهردار نمیرم که نمیرم.
خلاصه با دیدن این لعبت زیبا که مطمئن بودم دکی حسابی کص و کون این نعمت الهی رو یکی میکنه کیر منم شق کرد و گفتم کاش این نعمت بهشتی رو میکردم با اون پر و پاچه های توپش که ادمو یاد این کص های توپ سایز بزاررس مینداخت.
خلاصه اقا که شما باشی بعد از بستن قرارداد ما شروع کردیم مخ زنی که سارا خانم چند سالته و ازدواج کردی یا نه و تعریف کردن ازش که دختر به زیبایی تو چطور ازدواج نکرده و گفتم من ازت خوشم اومده و اگه اوکی باشی یه مدت باهم باشیم تا ببینم اگه خوب کصی بودی مثلا ازدواج میکنیم اگه تو کص دادن اذیتم کردی و ناراحت شدم ازت که نمیگیریمت و اگه راحتم کص دادی که پس جنده ای و باز هم نمیگیرمت ولی اگه کلا بهم ندی باز هم نمیگیرمت و میگم کص ننت.
خلاصه اقا ما چند روز با این کص بهشتی رفتیم گردش و رستوران و سفره خونه و بوس و بغل و دستمالی و خرج و برج.
تا اینکه یه روز بعد کسچرخ و گردش تو کوچه پس کوچه های خیابون مطهری که اکثرا ادارین و جمعه ها سگ پر نمیزنه حسابی از این کص بهشتی لب گرفتم و لببازی کردیم و کمی هم با دستم کصشو از رو ساپورتش مالیدم که این حالش بدجور خراب شد و گفت حالم خراب شده ( اشاره به این داشت که کصش آب انداخته و کیر میخواد).
اقا که شما باشی هرجا زنگ زدیم مکان جور کنیم نشد که نشد. من هم کیر خورده از همه جا حیلون و ویلون مونده بودم چیکار کنم با این شاه کص بهشتی که کسش اب انداخته.
اقا رفتم تو مخش که بیا بریم دفتر دکی.
که سارا گفت نههههههه اونجا دوربین داره.
گفتم سارا جونم من متخصص دوربینم همه شو خودم پاک میکنم که از درد کسش قبول کرد.
رفتیم مطب دکی و درو بستیم. رفتیم تو اتاق دکی که مبل راحتیه گنده داشت .
خود سارا گفت بیا اینجا راحته. دوزاری افتاد که دکی رو همین مبله کصشو میکنه.
خلاصه اقا رفتیم رو مبل نشستیم و لب بازی و لب خوری و همزمان دستم رو کص و کون و سینه و کمر میچرخید و هرجا که دستم خوش بود میرفت.
جونم واستون بگه که ایشالله ازین کص های پر و پاچه ای گیرتون بیاد تا بفهمید من چی میگم. اقا ما سارا رو تیکه تیکه لخت کردیم و خودمم لخت شدم . وقتی به بدن این کص بهشتی نگاه میکردم کل تنم جمع شده بود تو کیرم و چشمامو از حدقه انداخته بودم بیرون که بیشتر ببینم این شاه کصو.
خلاصه این شاه کص بهشتی ازونجا که کیرزیاد دیده بود اظهارنظری در مورد کیر من نکرد و معلوم بود کیرکلفت تر از من زیاد گاییدتش.
اون رو مبل نشسته بود و منم جلوش واستاده بودم و کیرمو داده بودم دهنش و عین این فیلمای سکسی کیرمو تا ته میکرد تو دهنش و موقع بیرون کشیدن کیرم زبونشو میچسبوند به زیر کیر مبارک که یکی از بهترین لذات کص حرفه ای کردن ساک زدن حرفه ای شونه که ایشالله گیرتون بیاد و کمتر جق بزنید و کص بکنید. البته همه که نه ولی ۹۰ درصد شهوانیون جقی هستند نگو نه که خودتون هم میدونید.
خلاصه اقا ساکو همچین زد که من حالم کم بود خراب شه و بچه هام بپاشه تو حلقش.
کشیدم بیرم و چنتا فشار به سر کیرم دادم تا کمی حشرش بخوابه.
من رفتم رو کار و از ممه های نرم و بزرگ سیلیکونیش لیس زدم و شکمشو بوسه کنان رفتم پایین و رسیدم به کص بادکرده ی اب انداخته اش. چوچوله شو با نوک زبون براش لیس میزدم و میمالیدم. که اونم حالش حسابی بد شد .( یه توصیه به جوونها که تاحالا کص نخوردن یا بلد نیستن: عزیزم شما قسمت چوچوله ی دختر رو حسابی لیس بزت الکی کل کص رو لیس نزن و وقتتو تلف نکن و زبونتو زیاد کش نده که دهنت گاییده شه فقط چوچوله بهشون حال میده و حساسه براشون )
بهش گفتم کصت چی میخواد گفت کیر. گفتم بلند بگووووو گفت کیییییییررررر.
منم کیر مبارکمو کردم تو کصش و اقا د بکن .
من زیاد خوک نیستم و بصورت طبیعی ۳-۴ دقیقه تلمبه بزنم ابم میاد.
تو چند روش کوتاه ۱ دقیقه ای تلمبه زدم که دیگه خودتون تو فیلم سوپرا زیاد دیدین و براتون تعریف نمیکنم که این جقیا با این قسمت داستان جق بزنن.خلاصه اقا حس کردم داره ابم میاد کشیدم بیرون و رو سینه هاش خالی کردم. بهش گفتم تو شدی؟ گفت نه.
ضد حال خوردم . کصکش مادرجنده ی کسو انقدر کص داده بود که باید نیم ساعت کصش میزاشتی تا ارضا میشد.
خلاصه با دست و زبون انقدر واسش زدم تااونم راحت شد.

اخرش که کار تموم شد و یادش اومد من مثلا خواستگارشم گفت من پرده مو تو کودکی که میرفتم دوچرخه سواری از دست دادم و من تا حالا کص ندادم که من کیر به دست شدم از خنده و گفتم عرعر.

بعدش گفت بیا فیلمو پاک کن. رفتم پشت دستگاه دوربین و گفتم رمزو بگو گفت ندارم که. گفتم ای کیرم دهنت رمز نداری چطوری پاک کنم؟
گفت چه میدونستم رمز داره.
خلاصه منم یذره اب ریختم تو دستگاه روشن و سوزوندمش.
فرداش سارا جون به دکی گفته بود دوربین کار نمیکنه. و گفته بود این پسره تبلیغاتیه دوربینم داره دکی هم گفته بود بگو بیاد درستش کنه. منم یه دستگاه خریدم بردم و گفتم هارد اون رو باز میکنم برات میارم که خلاصه یه هارد خالی و سوخته دادم به دکی و گفتم هاردت سوخته به علت نوسان برق و از تو هارد خودش که نشستم فیلمای اونجا رو نگاه کردم کسکش دکتره صد نفرو تو مطب گاییده بود از جمله همون منشیشو .

خلاصه ازونجا که پی بردم دختره جنده بوده باهاش ازدواج نکردم ولی دمش گرم دوبار دیگه هم بهم کص داد که دفعات بعد با کاندوم تاخیری و خاردار گاییدمش که حسابی حال کرد ولی کسوخانوم بعدش یه کیر کلفت گیرش اومد و دیگه بهم نداد منم رفتم دنبال کس جدید.

امیدوارم از این داستان خوشتون اومده باشه و اقای محترم که تازه جق زدی و الان از خودت متنفری کسکش جق میزنی و از خودت متنفری چرا میای زیر داستانای خوب فحش میدی این سایت داستان خوب هم داره و شما جقی ها میاید به نویسنده های خوب توهین میکنید و طرف واستون نمینویسه و مجبور میشید کشعرای بعد از جق مثل خودتون رو بخونید و به اونها هم فحش بدین. داداش کمتر جق بزن مطمئن باش کس هم گیرت میاد و به تکامل عقلی میرسی و دیگه اینور و اونور فحش نمیدی و چشمات از سو نمیوفته .
دوست عزیز جقی وقتی زیاد جق میزنی زیر چشمت گودی و سیاهی میوفته و هیچ دختری بهت پا نمیده.
باور کن اگه سه ماه جق نزنی مغزت درست کار میکنه و میتونی راحت کس های توپ مخ بزنی و ببری بکنی. جق خوب نیست و اون کسکشایی که میگن جق ضرر نداره کسشعر محض میگن چون میخوان تو یه جقی باقی بمونی و پیشرفت نکنی، من خودم قبلا سلطان جق بودم و گوشو چشم و انداممو بگا دادم که بعد از ترک خودبه خود خوب میشی دوباره، بجز ضعف چشم و گوشت که تا اخر عمرت باهات میمونه همچنین کلی فرصت اجتماعی از قبیل کسهای توپ ۱۷-۱۸ ساله رو که همسن خودتونه رو از دست میدی و حتی بر اثر جق امکان داره چنتا موقعیت شغلی خوب و احتمالا عشق اول نوجونیت رو از دست بدی.
اگه جقی هستی برو تو اینترنت راه های ترک جق رو سرچ کن و دیگه جق نزن. در عوض برو کس بکن. هر کسی هم نکن ایدز میگیری سعی کن همیشه با کاندوم بکنی.

منتظر نظرات ارزشمند و با ادبتون هستم. اگر هم فحش دادی واسه من اصلا و ابدا مهم نیست چون میدونم یه جقی باید خودشو با فحش به زمین و زمان و احتمالا فحش به خودش خالی کنه.

نوشته:‌ impish


👍 5
👎 4
61043 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

543713
2016-06-04 21:38:51 +0430 +0430

داستانت خوب بود . اما منظورت از حرفای آخر داستان چیه؟ اگه برای نصیحت این حرفارو زدی پس چرا انقدر بد بیان کردی؟ اگه برای اینکه تلافی توهیناشون بشه گفتی که خودتو زیر سوال بردی. اگه اینطوری گفتی که جلوی توهینو بگیری که مطمئن باش جری ترشون میکنی. در درجه اول به خواننده ی داستانت احترام بزار تا احترام متقابل دریافت کنی.

0 ❤️

543715
2016-06-04 21:42:21 +0430 +0430

dwash khili qashang bod dastanet
dalayeli k dastaneto khundani kard
1- ravan bodan
2 -ma ye dastan dashtim k khub az kalamat tu tarkibate jomalat estefade shude bod
3 - zabane del neshine amiane
4- faza sazi va tusifate roshan
5- shirin bodane lafze nevisande
6- rok o rast va bi alaye bodan
7- eshare b nokate amozeshi
8-va…
movafaq bashi impish چیه؟

0 ❤️

543720
2016-06-04 22:12:58 +0430 +0430

من که هر چی لیاقتت بود نوشتم هی ادمین گفت غیر مجازه ظاهرا باید تعریف کنم از داستانت
زیبا نوشتی گلم
ادمین جون اگی راضی شدی تاییدش کن

3 ❤️

543721
2016-06-04 22:17:45 +0430 +0430

ناموسا بجای منم مورد عنایت قرارش بدید واقعا نمیشه بهش حرف چیز دار زد :|

1 ❤️

543732
2016-06-05 00:14:42 +0430 +0430

تو دندون درد داشتی رفتی پیش دکتر. دکتر میپرسه دردت چیه مگه پیرزن تو تاکسیه که شغلتو بپرسه و باهات دردو دل کنه؟؟ کلینیک 2 بخش داشت یک بخشش زیبایی بود یک دکتر و منشی هم داشت دندونپزشک چه ربطی به دکتر پوست داره؟ یا اگر طرف دکتر پوست بوده چه ربطی به دندونپزشکی داشت؟ کلینیک های زیبایی منشی های کسکلوچه ای میزارن؟ مگه منشی که پشت میز میشینه کسش پیداست؟ هیچ کشوری هم نه اینجا!!! یعنی اینقدر زر مفت زدی که با 1000000 تا کامنت هم نمیشه همشو نوشت

0 ❤️

543734
2016-06-05 00:33:20 +0430 +0430

اولا منشی وقت و جواب ت.ل.ف.ن میده صاحبکار خود دکتره قرار دادی هم بسته بشه با اونه نه منشی اینجاشو زر زدی دوما هر کسی دوربین داره از جایی که خریده ز.ن.گمیزنه میان درست میکنن از بقالو سبزی ف.ر.و.ش.و نجاری محله نمیپرسه شما تو کار دوربین هم فعالیت دارین؟؟ سوما اخه دوربین امنیتی چه ربطی به ف.ر.و.ش خودکار و سررسید داره که سراغشو از تو بگیره ؟؟ چهارما اینجور دوربینها بهترینشون فیلم 7 روز گذشته رو دارن هارد هم ندارن مدل های قدیمی رو سیدی رایت میکرد الان کارت حافظه داره میگی 100 ها سکس روش بود انگار بایگانی کمپانی دویل فیلم بوده منشی مجبور بوده به خاطر حفظ شغلش به دکتر کس بده؟ قبول به خودکار ف.ر.و…ش عمله دورگرد دیگه برای چی بده؟؟ اهان یادم نبود رویای هر دختری ازدواج با یکی از این ویزیتورهای ولگرده که سرشونو میکنن تو مغزه ها مثل گداها التماس میکنن شاید ازشون یک چیزی بخرن!!! در اخر راجع به جق سخنرانی کردی که بابت همین باید تو سردر سایت از کون دارت زد تنها قسمت راست داستانت سلطان جق بودنت و به قول خودت دست به کیر عرعر کردنت بود از فحش هایی که به دکترو منشینش دادی و نفرتی که تو نوشته هات موجوده مشخصه منشیه محل سگ بهت نزاشته کیر شدی یعنی درست وسط کلت سوراخ شده از مطب اومدی بیرون!! اخه شاسکول کس ندیده موقع خود ارضایی همچین با شدت دستتو میاری پایین که مچت و دول ت درسته از سوراخ کونت میزنن بیرون!! بعد دیگرانو نصیحت میکنی؟ جق بزنی گوشت ضعیف میشه؟؟ببینم نکنه بعد از جق ابتو با قیف دوباره میریزی تو گوشت؟؟ بچول دفتر؟؟ ای کیرم تو اون لهجه پشکل ابادیت برو عقب مونده خر خودتی

2 ❤️

543741
2016-06-05 02:14:54 +0430 +0430
NA

off_boyعزيزواقعا بانظراتي كه ميدي حال ميكنم درمورداين آقا كه داستان نوشته هم بايدبگم براش آرزو دارم كه كيرسگارو وزومبه يه جا بره داخل ماتحت ننش

0 ❤️

543794
2016-06-05 15:57:14 +0430 +0430
NA

بنظرم هنوز خورجینت جا داره که بارت کنند کچل خان

0 ❤️

543821
2016-06-05 21:38:45 +0430 +0430

فیشوری
فداتم که…لطف داری

1 ❤️

543887
2016-06-06 10:31:21 +0430 +0430

آقای عزیز خودت میگی داستان خوب، این بروبچه هایی که میان زحمت میکشن اینجوری از خجالتت درمیان واسه داستان های خوبم کامنتهای قشنگی میذارن، الان دوحالت داره یا میخوای خودتو یک نویسنده خوب جا بزنی و یا اینکه ازونهایی هستی که زیر داستان های خوب کامنت بد میذاری. و نکته اصلی اینه که چهار بند آخر شرح حال خودته.

0 ❤️

543898
2016-06-06 14:16:58 +0430 +0430
NA

البته منشیه خیلی توپ بود. قدش بلند حدود ۱۷۵-۱۸۰ و وزن حدود ۸۰ کیلو، بدن تو پر و کون گنده رون های گوشتی، شکم کوچیک و سینه های ۸۰-۸۵ بزرگ و قیافه ی شبیه کسهای روسی و مانتوی سفید تنگ، من که مطمئن بودم { تو از کجا فهمیدی این مشخصات منشی دکتره بود کم بزن چشمات از دست رفته هیچ مغزتم کلا از دست رفته شده …

0 ❤️

543905
2016-06-06 15:46:45 +0430 +0430
NA

وای اینجاش پوکیدم از خنده:
در کلینیک رو قفل کرد گفت بریم اتاق دکتر قرار داد ببندیم 🙄

0 ❤️

543908
2016-06-06 17:40:21 +0430 +0430

سکس لاو و ممل امریکایی عزیز نفستون گرم لطف دارید

0 ❤️

544213
2016-06-09 05:59:48 +0430 +0430

خیلی به خودت مطمئن نباش!
توی داستان زیاد به چپ و راست فحش دادی؟
به خواننده ها و اعضاء هم بی احترامی کردی.
داستانت بدک نبود.
همه رو با یک ترازو وزن نکن.

0 ❤️


نظرات جدید داستان‌ها