نازیلا و محسن در سال گذشته

1400/07/09

تاریک | روشن

سلام
#نازیلا هستم ، تا حالا ماجراهای زیادی از سکس هام فرستادم . آخرین بار گفتم که بعد ازدواج، باز هم ارتباط چت با مردها داشتم دوس نداشتم سکس داشته باشم ، ولی خب شهوتم اجازه نداد و الان با یه مرد متاهل یجورایی مچ شدیم و رابطه دارم.
میخوام از اولین سکسی که باهاش داشتم براتون تعریف کنم.
توی ربات های چت و دوستیابی زیاد بودم و گاها چت میکردم. تا اینکه حدود دو سه ماه پیش با محسن آشنا شدم و طبق معمول با شوخی و خنده و اینکه نمبخوام سکس داشته باشیم شروع شد ، اما نمیدونم چی شد که قبول کردم برم خونه شون . خودش میگفت اگه نخوای باهات سکس نمیکنم و نهایت با خوردن کصت تمومش میکنیم ، منم قبول کردم ولی با شناختی که از خودم داشتم میدونستم دارم میرم که بهش بدم و خودم ازش میخوام که حسابی من و بگاد.
برای یاداوری بگم که قدم ۱۶۰ و وزنم ۶۰ ، سینه هامم ۷۵ و سفت و سفیده با یه کون سفت و یکم برجسته.
#محسن هم درشت و چهارشونه بود.
خلاصه قرارها گذاشته شد و سر از خونشون درآوردم، بعد از یکم نشستن و غذا خوردن ، گفت که بریم روی تخت ، من و گرفت توی بغلش و لب گرفتن شروع شد ، کم کم دستش روی تنم میلغزید و میرفت زیر تاپم و گرم و گرمترم میکرد. از حس اینکه توی بغل یه نفر بجز شوهرم هستم ، خیلی حشری شده بودم و کصم داشت آب میداد ، لباس هام و از تنم درآورد، یه بدن سفید با شورت و سوتین سورمه ای ، حسابی داغش کرده بود ، افتاد به جونم و شروع کرد به خوردن ، از گردن شروع کرد و رفت سمت سینه هام ، از سوتین بیرون آورده بود یکی شو میخورد یکی شو میمالید، نوکش و یواشی میکشید واااای حسابی داشت دیونه م میکرد ، حداقل پنج دقیقه سینه هام و خورد دیگه قرمز شده بود، نفس نفس زدنهای منم شروع شده بود ، همونجوری دستش و برد سمت کصم و شروع کرد مالیدن ، تا دستش به کصم خورد گفت لعنتی اینهمه آب و از کجا آوردی. شورتم و درآورد و شروع کرد لیس زدن و زبون زدن به کص و جوچولم. شوهرم عادت نداره کصم و بخوره ، داشتم حسابی حال میکردم با خوردنش ، انقدر برام خورد و لیس زد و مالید که دهنش درد گرفته بود و تعجب کرده بود چرا ارضا نشدم.

بعدش نوبت من بود که برم سراغ کیرش ، حسابی توی شورتش مثل سنگ شده بود ، گرفتم تو دستم و یه لیس پرتف بهش زدم ، کیرش خیلی عالی بود بنظرم ، ۱۶ سانت و حسابی کلفت ، کیر شوهرمن خیلی کوچیکه و اصلا برای همین دوس داشتم با کس دیگه ای سکس داشته باشم، حسابی براش خوردم ، دیگه گفت نخور که آبم میاد.
نوبت کردنم بود ، پاهام و حسابی باز کردم ، با کیرش روی چوچوله م بازی میکرد تا خیسش کنه و بره تو ، ولی هرچی فشار میداد نمیتونست ، من کص تنگی دارم و عادت به کیر محسن نداشتم ، خلاصه به ضرب کرم و اینا یواش یواش تونست بکنه تو ، اووووف وقتی رفت توش حسش عالی بود ، انگار تا حالا اصلا سکس نداشتم، میلیمتر به میلیمتر کیرشو روی سلول به سلول کصم حس میکردم ، وقتی بالا و پایین میکرد و تلمبه میزد ، حشری تر شده بودم و حسابی آب کصم راه افتاده بود ، چون تنگ بود و هنوز سایز کیر محسن نشده بود، یواش یواش عقب جلو میکرد بعد شروع کرد سرعت شو برد بالاتر ، تلمبه میزد و از تنگی کصم میگفت ،از داغی و خیسیش ، دیگه داشتم به ارضا شدن نزدیک میشدم حسابی صدای ناله هام رفته بود بالا و شروع کردم به لرزیدن و ارضا شدن ، محسن هم یه جوووون بلندی گفت و من و همونجوری محکم توی بغلش فشار داد و همه آب شو توی #کصم خالی کرد. هیچ دارویی نمیخوردم ولی دوس داشتم آب شو توی کصم حس کنم. سکس خوبی بود ولی هنوز داغ بودم.
یه دوش گرفتم و نشستیم به صحبت کردن ،همین یبار سکس برای بار اول بنظرمون کافی بود ، ولی خب جاذبه #شهوت یه چیزیه که نمیتونی جلوش و بگیری ، کمرم درد میکرد و خواست یکم ماساژ بده ، دوباره لباسهام و درآوردم و شروع کرد ماساژ دادن از گردن ، ولی وقتی دستش به سمت شورتم رفت و کرد تو ، گفت اووووف باز که #خیسی تو ، مگه الان بهم ندادی؟
 
گفتم دلش میخواد بازم و اینجوری سکس دوممون هم شروع شد ، سکسی که صد برابر جفتمون بیشتر از سکس اول حشری شده بودیم ، محسن خوابیده بود و من بعد از ساک زدن حسابی کیرش ، رفتم نشستم روش کیرشو با کصم تنظیم کردم و یواش نشستم روش ، دیگه بدون کرم زدن رفت تو ، هم کصم گشاد شده بود هم انقدر آب ازم اومده بود که کیر محسن و سریع قورت داد ، شروع کردم روش بالا پایین کردن و حشری ترین حالت ممکن و داشتم ، وقتی یه کیر کلفت کص تو پر کنه ، وقتی بخاطرش آبت راه بیفته و حس اینکه داری یه سکس ممنوع و انجام میدی حسابی حشری م کرده بود ، تندتر بالاپایین شدم و همونجا روش ارضا شدم . محسن سریع من و خوابوند و پاهام و داد
لا و کیرشو فشار دادتوی کصم و شروع کرد تند تند تلمبه زدن ، محکم که میکوبید کیرش میخورد ته کصم و یه درد خوبی و بهم میداد ، بعد از چند دقیقه تلمبه های محکم برای بار دوم ارضا شد و باز همه آب شو توی کصم خالی کرد. محسن هم میگفت که سکس دوم خیلی بیشتر بهش حال داده و #حشری تر از اولیه بوده.
منکه اولین تجربه پر از لذتم بود.
 
خونه که میرفتم ترشح آبش که از کصم میزد بیرون و لباسم و نمدار میکرد دوس داشتم و باز حشری م کرده بود ، رفتم خونه هنوز شوهرم نیومده بود ، سریع لباسهام و درآوردم و شروع به مالیدن کصم کردم ، حس اینکه الان یه کیر جدید توش آب شو خالی کرده دیونه م کرده بود ، انقدر مالیدم تا برای بار سوم ارضا شدم. بالاخره انگار حرارت و شهوت بدنم خوابید ، رفتم دوش گرفتم و منتظر اومدن شوهرم شدم.
بعد اولین سکس مون ، رابطه ما ادامه دار شده و الان میشه گفت حتی ببشتر از #شوهرم باهاش سکس دارم. از کون هم بهش دادم و حسابی جرش داده.
اگه دوست داشته باشید ماجرای کون دادنم رو هم براتون تعریف میکنم.‌

نوشته: نازیلا


👍 20
👎 3
18501 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

835130
2021-10-01 01:01:03 +0330 +0330

كيبوردت اسپيس ندارد؟

1 ❤️

835136
2021-10-01 01:14:20 +0330 +0330

داستان رو که کلا بیخیال
بیا با سوگند دختر خاله زن اون بابا و محسن و شوهرت ، منچ بازی کنید …
میتونی به قله های افتخار برسی در بازی منچ

0 ❤️

835333
2021-10-02 01:57:44 +0330 +0330

ولی اینطوری که گفتی گودزیلا بیشتر بهت میاد کس تنگ غار کندوان هم تنگ هستش

1 ❤️

835390
2021-10-02 11:19:40 +0330 +0330

اگر شوهر تو خبر نداره و داری این کار و انجام میدی یعنی واقعا کار کثیفی می‌کنی من معتقدم اگر کسی که متاهل هست و همسرش در جریان ارتباط جنسی او باشه بخودش مربوط میشه این موضوع که خوب یا بد هست اما اگر بدون اطلاع همسراشون وارد رابطه میشوند کثیف ترین کارو انجام میدهند و از انسان بودن ما بدور است که ابتدا برویم به کسی متعهد کنیم خودمون و قول وفا دار بودن بدیم اما برعکس عمل کنیم ، این موضوع در تمام رفتارهای ما باید دیده شود یعنی در هر چیزی حق نداریم حقه بازی کنیم ، کسی که زیر تعهدش میزنه دقیقا مانند شخصی هست که کلاهبردار باشه یا مال و اموال دیگری و سرقت کنه فراموش نکنیم که کسی این کار و می‌کنه هر عمل نادرست دیگه رو هم انجام میده یعنی اگر هر کسی در یک مورد زیر قول خودش می‌زده در هر کاری دیگه هم امکان انجام چنین کاری و در او زیاد نمیشودحساب کرد و قابل اعتماد نیست . این واقعیت هست چون نمیشودکسی در یک مورد زیر تعهدات و قول و قرارهایی میزند در موارد دیگه بیاد رعایت کنه . در مورد سکس همه دوست دارند چه بهتر این که این خانم داستان ابتدا متارکه کنه برود راحت به هوسهای شخصی خودش برسه . مردی که همسرش هست گناه نکرده که بخاطر این زن تلاش کنه و برای آسایش ایشون زحمت بکشه اما این شخص بفکر روابط خارج از تعهدات خودش غرق شود . لذت سکس و همه دوستداریم ولی از اینکه به یکی دیگه بدی کنیم تا بخواهیم لذت ببریم کار واقعا نادرستی هست که من شخصا چنین رفتاری و تایید نمیکنم

0 ❤️

835456
2021-10-02 17:55:23 +0330 +0330

تو که به همه میدی یه دست هم به من بده تو کف هستم

0 ❤️

835758
2021-10-04 09:29:08 +0330 +0330

اره عزیزم تعریف کن چطور کون دادی

0 ❤️