وقتی خودش بخاره (۲)

1401/02/22

...قسمت قبل

خب با توجه به موفقیت خاطره قبلی و درخواست خوانندگان برای نوشتن ادامه خاطره و اتفاقات بعدیش. من سعی میکنم ادامه ماجرا رو هم براتون تعریف کنم اما در نظر داشته باشید که فقط اولی جالب بوده ، چون هیجان داشت و خیلی متفاوت بود اما سریای بعد میدونستیم باید چیکار کنیم.
پس با علم به این موضوع بریم سراغ ادامه ماجرای من و دختر خاله ی … زنم.
بعد از اون ماجرای امانت گرفتن لباس دیگه ما رومون به هم باز شده بود و اون میدونست که هر وقت بخاره یکی هست بخارونه و من هم میدونستم که وقتی میاد سمت من منظورش چیه و دیگه مثل سابق روشن فکر بازی در نمیووردم. همه چی خیلی خوب بود. تو دفتر کار، توی خونه ، حتی یه بار رفتیم استخر آبگرم که اووووووووووووف خیلی خوب بود. ( فقط بدی که داشت و فکر نمیکنم که هنوز خودش هم فهمیده باشه، اینه که گاییدن های پی در پی از ریخت انداخته ش . یعنی خیلی چاقش کرد. البته هر چی گوشتالو تر بهتر اما خب برای خودش هم مشکل ساز میشه بعدا. من که کص مفت و گوشتی گیرم اومده و… )
خلاصه سعی میکنم براتون به ترتیب تعریف کنم که خودم بعدا نشینم هی بشمارم کدوم و گفتم کدومو نگفتم.
از همون شب مسیج بازی ما شروع شد. البته تو تلگرام. یعنی از علایق سکسیمون تا فانتزیا و خلاصه سوال و جواب درباره اینکه چی شد دادی و پردت به فنا رفت و این کصشعرا. خیلی صحبت میکردیم مثل اینکه میگفت خیلی خری از اول من بهت آمار میدادم و تو عین منگلا نمیگرفتی. منم در جواب گفتم همیشه استرس اینو داشتم که نکنه کسی برام تله میذاره و یا دارم تست میشم از سمت کسی. و به خاطر همین کلییییییییییییییییییییییییییییییییییییی موقعیت توپ از دست دادم. فقط به خاطر این توهم بیخودی که داشتم.اصلا هیچوقت باورم نمیشده چیزی راحت به دستم بیاد و اگر راحت به دست میومد شک میکردم و شاید اصلا از دستشم میدادم. تو این چت ها بود که فهمیدم خانم قبل عقد با اون نامزدش خودشو به گا داده و طرفم از روی اجبار اینو گرفته و بعد هم که طلاق گرفتن و این مهریشو گرفت براش خیلی خوب شد. تو فامیل گفته بودن توافقی طلاق گرفتن و مهریه ای به کار نبوده اما خودش گفت اتفاقا چون دیگه دختر نبودم مهریه کامل بهم تعلق گرفت و نصفش و گرفتم و ما بقی رو نگرفتم . گفتم زاییدی نه تو رو خدا اونم بگیر. یواش یواش برام معلوم میشد که ماشین زیر پاش و خرج کردنای لارژ خانم از کجا میاد و پول و از کجا گرفته و تو کجا خوابونده. قرار گذاشتنامون شروع شد. امن ترین جا خونه ما بود به چند دلیل.
1 آپارتمان بود و رفت و آمد مشخص نبود برای کدوم واحده.
2 راه در رو خوبی داشت.
3 تایم رفت و برگشت ستاره دستمون بود و توی خونه خیلی راحت بودیم.
من از سر کار که برمیگشتم اونم بعد از اینکه با من هماهنگ میکرد میومد درو باز میکرد( کلید بهش رسوندم) و از پله ها میومد که معلوم نشه کدوم طبقه و کدوم واحد رفته. بچه هم که خونه مادرم اینا یا مادرزنم اینا بود و من باید میرفتم دنبالش، که بعد از سکس سرحاااااااااال میرفتم دنبالش. چرا سرحال؟ آقا شما هم میوفتادید رو ایربگای ملینا اصلا بعد سکس احساس تولد مجدد داشتید. این ملینا هر بار انگار منو میزایید دوباره.
زن من یخچال، دختر خالش کوره آجر پزی. البته اخلاق ملینا خیلی بده ، بد دهن ، پررو، بی حیا. خب ما مردا میدونیم این از کجا آب میخوره ( کونده پررو شده بود) . اولین قرار دقیقا دو روز بعد بود که روز اول قبل اینکه بیاد براش با آیفون در و باز کردم و کلی سفارش کردم که اومدی مثلا کلید بنداز به در و بیا تو. اونم اومد و تا رسید در و باز کردم گفتم یااااااااااااااا حضرت فیل ( تو دلم گفتم ننتو گاییدم دختر این سینه ست یا خدا بهت دو تا باسن داده؟) گفت چیه؟ گفتم کی دکمه لباستو باز کردی؟ گفت تو پله ها که میومدم. تا برسه در واحد ما ( دو طبقه رو با آسانسور اومده بود ما بقی رو پله) دکمه های مانتو رو باز کرده بود و از اون زیر یه نیم تنه و شورت قررررررررررمززززززززز پوشیده بود که شورتش وسطش باز بود. دستم و انداختم پشت کونش و کشیدمش سمت خودم و یه لب گرفتم که نگم براتون همونجوری کشیدمش تو و در و بستم. کفشاشو تو خونه در اورد و با پا پرت کرد پشت در و منم تو همون حال مانتو رو در اوردم و لب و از رو لبش برداشتم و گفتم این شرت مخصوص دادنه؟ خندید و گفت عوضی واسه تو پوشیدم راحت بکنی. اصلا این حرف میزدا کیر من میخورد تو در و دیوار. میشد صداشو از تو شورت هم شنید که داد میزد منو بیار بیروووووووووون اینجا تنگه. اول نیم تنه رو دراوردم و رفتم سراغ اون ایربگای حرفه ایش. داشتم میخوردم و هممممم میکرد که دستم و گذاشتم پشت کتفش و بهش فهموندم شل کنه رو دستام و آروم خوابوندمش زمین. و با زبون دور نوک زینه رو دایره میزدم و گاهی گاز کوچیک میگرفتم و از همه بیشتر حال میداد با صورت میرفتم توشون.آخ آخ آخ کصکش این همه سینه از کجا اوردی؟ سهم چند تا دختر و خوردی تا خدا این همه سینه بهت داد؟ آروم آروم با دستامو جایگزین زبون کردم و بجاش یه خط صااااااااااف از وسط سینه هاش رفتم تا ناف و دور ناف و دایره دایره با زبون باهاش بازی کردم که تو این حال دیدم خودش کص و داد بالا و گفت بسه دیگه بکن، بکن من کیر میخوام. اهل دلاش میدونن اینجور مواقع که فیوزی از مغز میسوزه و چه آمپری میچسبونه کیر و خایه.کیر که جوری راست شده بود که اصلا نمیشد پوستش رو گرفت و کشید گرز رستم شده بود. خایه هم که به حالت تهاجمی آماده فعالیت بودن. منم سادیسمیییییییییی. گفتم نخیر زوده ، اول باید بخوریش. تا اینو گفتم با دستش همچین زد و من چرخوند رو زمین که اول فکر کردم بهش برخورده و میخواد بره که بلند شده اما دیدم افتاد رو کیر من جوری میخورد انگار ننش به جا شیر تو بچگی بهش کیر مصنوعی داده بوده این میک بزنه. وای وای یادم میوفته راست میکنم دوباره.
خلاصه یکم خورد یادم افتاد این کصش خیلی داغه زیاد بخوره زود آبم میاد. گفتم بسه ولش کن

+عه چی شد؟
-هیچی برو از تو کشو میز کارم دومی سمت راست ته ته پشت جعبه منگنه یه کاندوم خاردار تاخیری بیار
+بچه کونی کاندوم خاردار داری رو نمیکنی؟ خب اون سری هم با کاندوم خاردار میکردی خسیس.
-ملینا این چه وضع حرف زدنه ؟
+من همینجوری ام از بددهنی خوشم میاد
_ عه مادرجنده من حتما باید بهت فحش بدم؟ خب پاشو برو کاندوم و بیار دیگه
یهو طفلک چشاش گرد شد. گفت مهدی تو فحشم بلد بودی بدی ما خبر نداشتیم؟ گفتم حرومزاده تو هنوز موز نشده بودی تو برزیل ما اینجا مردم و فحش کش میکردیم.
+نه بابا !!! منو باش فکر میکردم کلی باید خواهش تمنا کنم روت باز بشه و فحش بدی، تو که نزده خودت داری میرقصی
رفت و کاندوم اورد و کشیدم سر کیر و یکم سر کصش بازی بازی دادم و فرو کردم تو ، عین این کارتونا هست یهو طرف چشم باز میکنه تو یه جای سر سبزه و صدای بلبل میاد و آب و … اصلا کیرم میرفت تو کصش همه چی کارتونی میشد. یه کص تپل و داااااااااغ و حال فضایی. شروع کردم به تلمبه زدن همچین میکردمش که از سر و کلم سریع عرق سرازیر میشد. عوضی خیلی کار بلد بود، پاهاشو با دستاش هفتی باز میکرد وقتی من کردم شپ شپ صدا میداد. یخورده میکشید پاهاشو تو به سمت سر و شکمش صدای تاپ تاپ میداد. تو همون حال و نفس نفس زدن گفتم جنده خانوم خوب بلدی بدیاااااااا خالی بنده تو خیلی بیشتر از اینی که به من گفتی، دادیا.
+زر نزن پفیوز من فقط فیلم زیاد تماشا کردم
-دم سازندش گرم عجب جنده ای پرورش داده
+مهدی بکن کصشعر نگو بذار حال کنم خفه شو
اینو که گفت به کردنم شتاب دادم. سرم و خم کردم ببینم ویوی کار چ شکلیه دیدم یه گرز سنگین صااااااااف و قطور میره تو کص داغ و میاد بیرون ، مایع کصش هم شیری رنگ بود اما لیییییییز و عالی . یه کم که کردم خسته شدم کشیدم بیرون و رفتم رو مبل نشستم اشاره کردم پاشو بیا خودش بلند شد اومد و نشست سر کیرم و بالا پایین میکرد. من پوزیشنایی که ویو از پشت کمر داشته باشه رو دوست دارم. باسن عین قلب میشه خیلی حال میده. دو تا لپای کونو میکشی از هم باز میکنی قرمزی وسطش میزنه بیرووووووووون وای وای وای ( ملینا کیرم تو هفت سوراخ بدنت باز راست کردم )
یه کم بالا پایین کرد گفت حرومزاده خسته شدم. گفتم بخواب به شکم جرت بدم. خوابید و گفتم ببین من زیاد اهل حرف زدن تو سکس نیستم بیا کمتر کصشعر تلاوت کن و بیشتر تلاش کن خوبتر بدی. گفت از این بیشتر؟ دیگه به هفتاد روش سامورایی داری میگایی. گفتم خود دانی . لپای کونشو باز کردم ، اومدم فرو کنم چشمم افتاد به کونش . گفتم از کون بکنم؟ گفت نه تو رو خدا دردش زیاده. گفتم اون با من. گفت نه اول بکن من حال کنم بعد اگر دیدم واقعا درد نداره یه دور هم از کون میدم.
اینو که گفت ، کیرم که دم کصش بود و یهو فرو کردم تو و یه آخ گفت و شروع کردم به کردن. این کاندوما چقدر ماده تاخیری دارن؟ هر چی داشتن این کص داغ ملینا تبخیر کرد. داشتم میکردم دیدم داره میاد کشیدم بیرون دستم و انداختم زیر شکمش و تو حالت سگی فیت کردم و شروع کردم به کردن که بعد از یکی دو دقیقه آبم اومد و افتادم روش اونم خوابید زمین.
بعد یه چند ثانیه کشیدم بیرون و رفتم به تمیز کاری ، اونم بعد من رفت خودشو شست و تو این زمان من رو زمین رو چک میکردم مویی چیزی رو زمین نمونده باشه.
اومد بیرون و گفتم حال کردی ؟ گفت آره خوب بود ولی بازم میخوام هنوز ارضا نشدم. گفتم بیا بخواب
من رفتم دستامو شستم و برگشتم و با انگشت افتادم به جون جی اسپوتش . اونقدر مالیدم تا یهو دیدم دستم گرم شد و یه مایع غلیظ شیری رنگ زد بیرون و فوری با دو تا دستاش دستم و گرفت که تکون ندم. داشت میلرزید. یه سری تکون تکون خورد و دستم و محکم نگه داشته بود بعد حدود 30 ثانیه دستم و ول کرد و من کشیدم بیرون و براش دستمال اوردم و باز شستیم خودمونو بهش گفتم خب حالا کون.

گفت حریص نباش مهدی. کون درد داره
گفتم ببین من ستاره رو هم از کون کردم و تو این سالها خوب دستم اومده باید چکار کنم. گفت عه ستاره هم کونی کردی؟ گفتم پررو نشو. گفت خب بگو ببینم چه میکنی؟ گفتم کون میکنم میدی؟ خندید و گفت عوضی یعنی چطوری میکنی. گفتم اول میری دستشویی میشینی آب و ولرم میکنی و یه کم با سوراخت ور میری و بعد وقتی آب طوری بود که اصلا پوستت رو اذیت نمیکرد آب و با فشار میگیری توی روده هات
زیاد نگیری ، در حد چند ثانیه کافیه ها. بعد خالی کن
چند بار این کار و بکن. تا کامل روده خالی بشه. و تمام آب هم خارج بشه و آب دیگه رنگ نداشته باشه. گفت عه چه جالب !!! گفت الان ؟ گفتم الان دیگه این بلند نمیشه که . گاییدی دیگه هر چی داشتم کشیدی بیرون. سری بعد .
گفت باشه
اینو گفت و رفت و قرار شد سری بعد از کون پارش کنم.
بفرما خاطره هم براتون میگم توش نکته آموزشی داره. فقط زیاد این کار و نکنید ، روده تنبل میشه ممکنه باعث آسیب های روده و یبوست بشه.

فحاشای محترم به خط شید و کصشعراتونو بگید و برید.
مابقی دوستانی که نظرات مفید هم میدن که من نوکرشونم.

ادامه...
نوشته: دکتر مهدی


👍 19
👎 2
44201 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

873553
2022-05-12 01:25:48 +0430 +0430

👍

4 ❤️

873844
2022-05-13 16:14:05 +0430 +0430

خوب نوشتی شق کردم ولی تاثیر گذار نبود اگه بگی واقعی یا الکی بود خوب میشه

2 ❤️

873851
2022-05-13 16:56:57 +0430 +0430

این همه کون کردم و این نکات آموزشی بلد نبودم😂😂😂

1 ❤️

874009
2022-05-14 12:21:33 +0430 +0430

در پاسخ به Tahaboykbstick اگر قسمت اول رو خونده باشی متوجه میشی که اینا واقعیه
مجموعه داستانه
اما واقعیه

0 ❤️

874010
2022-05-14 12:32:45 +0430 +0430

دکتر مهدی !!!
میبینم که پروفسور شدی و نکته آموزشی هم میگی 😂😂😂
موفق باشی

1 ❤️

874013
2022-05-14 12:48:24 +0430 +0430

بفرما هم خاطره تعریف کردم ، هم نکته آموزشی یاد دادم .
هم فاله هم تماشا
برید حالشو ببرید ، از این به بعد کون میکنید تمیز بکنید و راحت و بدون درد.

0 ❤️

874141
2022-05-15 10:36:27 +0430 +0430

عجبا
لینک داستان هست
اما خود داستان تو لیست داستان ها نیست
چراااااااااااااااااااااا؟

0 ❤️

874318
2022-05-16 10:03:06 +0430 +0430

منتظر انتشار قسمت بعدی با عنوان وقتی خودش بخاره 3 باشید.توی قسمت بعدی کلی آموزش های جدید جدید داریماااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
دکتر مهدی هستم در خدمت سلامت جنسی دوستان

0 ❤️

874374
2022-05-16 16:37:06 +0430 +0430

منتظرم قسمت 3 منتشر بشه ، ری اکشنا رو ببینم 😂

0 ❤️

874670
2022-05-18 09:37:00 +0430 +0430

الان تعداد لایک های قسمت اول و دوم رو بررسی کردم.

0 ❤️

874671
2022-05-18 09:38:02 +0430 +0430

منتظرم ببینم قسمت سوم چه ری اکشنی بهش میشه. شاید نباید مثل پایتخت ، سریالش کنم . اینجوری خسته کننده میشه

0 ❤️

897784
2022-10-03 04:30:57 +0330 +0330

اره با این شیلنگ ها میشه توی باسن رو شست فقط فشار اب رو خیلی زیاد نکنین روده هاتون رو بترکونین شوخی میکنم نمیترکه
تو یه فبلم اموزشی خارجی دیدم البته به دوسدخترم گفتم یه بار هم تست کرده

0 ❤️

901592
2022-11-05 11:54:02 +0330 +0330

امکانش هست. اگر فشار آب زیاد باشه به دیواره روده فشار میاره

1 ❤️

902684
2022-11-13 13:10:52 +0330 +0330

هععععییییییییی

0 ❤️


نظرات جدید داستان‌ها