وقتی خودش بخاره (۳)

1401/02/30

...قسمت قبل

قسمت سوم ( به همراه نکات آموزشی )

این قسمت میخواستم خاطره آبگرم رفتنمون رو تعریف کنم اما نظرم عوض شد. چون خیلیا منتظر خاطره گاییدن کون ملینا بودن اونو براتون تعریف میکنم.

خاطره گایش کون ملینا به همراه نکات آموزشی

من چت هام با ملینا رو با قدرت حفظ میکردم اما چون فامیله ازش واهمه هم داشتم. خلاصه ماجرا ادامه داشت و حرفای سکسی، عکسای سکسی، فیلمای سکسی و … رو بردم به سمت آنال سکس. براش هم جا انداختم که اینجوری روده هات رو بشور بعد بیا من برات تِی بکشم. اونم هم میخندید. حتی تا قبل از قرار بعدیمون تست کرده بود و دیده بود میشه. فقط همینجا بگم به همین راحتی نیستا باز تاکید میکنم آب باید ولرم باشه و پوست رو نسوزونه ( چون روده خیلی حساستر از پوسته و اعصاب حساسی داره )، اول با سوراخ بازی کنه بعد و آب رو با فشار نه خیلی زیاد که بزنه خدایی نکرده روده ها رو بهم بپیجونه و نه خیلی کم که زیاد نفوذ نکنه ، بلکه با فشار مناسب وارد روده کنه کمی نگه داره و بعد به راحتی خارج کنه همون سری اول میفهمه قشنگ دهانه کونش باز و نرم شده. دو سه سری که اینکار و بکنه ، فقط آب تمیز خارج میشه. اما باید تحمل داشته باشه و حدود 5 الی 10 دقیقه طول بده . تا اگر به دلیل ورود آب مدفوع تازه تونست سریع وارد روده بزرگ بشه اونا هم خارج بشن. و یه روده تمیز و قرمز و تماشایی، بدون بود بدون کثیفی و آماده گایش تقدیم شما بشه.

بله دوستان یادمه که چند روزی فکر کنم حدود ده روز یا بیشتر تو این حرفا گذشت و خوب یاد گرفت که باید چه کار کنه و چقدر صبر کنه و یه بار بهش گفتم خب الان دیگه خوب یاد گرفتی؟ گفت مهدی نمیدونی اصلا روده ها رو میشورم حشرم میزنه بالا کونم شروع میکنه به خاریدن. گفتم خب بیا بده بخارونم . گفت از خدامه فقط نمیشه تند تند بیام اونجا تو محل تابلو بشم به گا میریم هر دومون. من به شوخی گفتم ببینم اون سوراخ کون آماده گاییدنت رو . که دیگه جواب نداد . و انگار آفلاین شد. نگران شدم که حتما کسی اومده اینم رفته یه ربع بعد دیدم پیام اومد خانم رفته بود شسته بود. اومده بود خوابیده بود با دست باز کرده بود یه عکس گرفته بود تماشاااااااااایییییاااااااااااا.کص صورتی بالا و زیرش سوراخ کون بااااااااااااااز که توشم پیدا بود. تمیییییییییزززززززززز و سفید و کردنی زیرش نوشته بود:

-کونم میخاره مهدی بیا بخارون .
-ای خارتو گاییدم بشر. کیرم از شدت فشار شق خورد تو صورتم .ننتو گاییدم عوضی از شق درد کشتی منو.
-جوووووووون بیا منو بکنننن کونم میخاره ، کیر میخواد ( عجب حشری داره این بشر )
-فردا خونه رو ردیف میکنم بیا اساسی بگامت.
-نههههههه من امروز کیر میخوام.
-آخه کونی من امروز جمعه چجوری بپیجونم زن و بچه رو
-من کیر میخواااااااااااااااااااااااااام
-جنده خانم کیرم ترکید. شورتم و پاره کرد.بسه اذیت نکن

داشتم مینوشتم دیدم آفلاین شد . گفتم لابد کسی اومده رفته پی کار خودش. منم رفتم چایی ریختم و برگشتم دیدم پیام داده اومدم دیدم یه فیلمه . باز کردم دیدم خودشه یه دسته برس رو روغن زده میکنه تو آه میکشه . چشتون روز بد نبینه کیرم نزدیک بود از زیر چونه وارد بشه از فرق سرم خارج. تخمام مثل پیستون موتور به حرکت درومده بودن . مغزم هنگ بود.

-ای کییییییییییرم تو ذاتت ملی -جنده خانم تنهایی؟
-بله کسی نیست
-کجان؟ مامان رفته خونه جاریش. بابا که مثل همیشه تو رستورانه تا دیروقت -امروزم جمعه کلا دیر میاد-خلاصه هیشکی نیست
-خب عوضی از اول بگو، من اینجا از شق درد مردم. تو اونجا خونتون خالیه به من نمیگی؟
-جوووووووووووون بیا بیا آپارتمانمون هم خلوته.
پاشدم دیدم الان برم بکنمش زود آبم میاد. رفتم اول کمر و خالی کردم. به زنم زنگ زدم که میخوام ماشین رو ببرم کارواش. خونه حوصلم سر رفته . گفت بچه رو هم ببر گفتم اونسری بردم حوصلش سر رفت، دعوامون شدف کارواش که جای بچه نیست. گفت باشه بیارش سالن بذار پیش من.
سریع پوشیدم و بچه رو بردم گذاشتم سالن و پیچیدم خونه ملینا.ته کوچه پیام دادم که:
-هنوز تنهایی؟
-آره
-ننت کی میاد؟
-اون گفته شام اونجاییم منم برم اونجا، من گفتم سرم درد میکنه یه کم میخوابم بعد میرم.
-راست گفتی دیگه ، بخواب اومدم

ماشین و دورتر پارک کردم و رفتم جلو در زنگ نزده در و باز کرد و سریع رفتم تو. از پله ها رفتم تا در خونه. رسیدم داشتم نفس نفس میزدم که دیدم درو باز کرد و اوووووووووففففف یه هیکل گوشتی و کردنی با ممه های عین بالشش لخت دم در. همونجوری چببیدم بهش با کفش رفتم تو. درو بست پشت در کفاشا رو در اوردم و با پا حل دادم پشت در و حالا نخور کی بخور اون لب و سینه و بعد هم کص خوش بو رو . خلاصه کوتاهش کنم براتون. یه کم لب و لب بازی و سینه بازی و نوازش پشت کمر و پهلو ها و بعد چرخید 69 شدیم اون ساک زد و من هم یه کم لیس زدم و با انگشت با چوچولش بازی بازی کردم و انگشت فرو کردم تو کسش نقطه جی اسپوتشو بازی دادم که باعث شد همونطور که کیرم دهنشو پر کرده بود آه و ناله هم بکنه. خیلی هوسناک بود همه چی. کیرمو از دهنش کشیدم بیرون و گفتم روغن بیار. گفت اینجا که خونه شما نیست همه چی باشه. اینجا از این چیزا نداریم. گفتم روغن مایع بیار ( اونموقع ها ارزون بود) اورد و شروع کردم سوراخ کونشو چرب کردن و یه کم انگشت کردن. قشنگ توی سوراخ رو هم روغنی کردم و به شوخی بهش گفتم ببین الان روده هات و تی میکشم و روغن کاری میکنم و تا یه ماه راااااااااااحت میرینی و دیگه یوبس نمیشی. اخلاقتم درست میشه حرومزاده. کیرمو گذاشتم در سوراخ کونشو گفتم ملی با دستات لپاشو باز کن
صورتشو به سمت چپ خوابوند رو زمین دستاشو اورد عقب و دو تا لپا رو تا جا داشت کشید . گفتم حالا سوراختو سعی کن باز کنی انگار تو دستشویی نشستی . یه کم که سوراخش به حرکت درومد کیر خیس خودم رو گذاشتم رو سوراخ چرب کونشو آروم آروم رفت تو ( خب یه کمی کیر من به خاطر سن و سالی که ازم گذشته از حد معمول کلفت تره متاسفانه و این باعث میشه هر بار که کسی رو از کون مورد عنایت قرار میدم طرف اذیت بشه و سری های بعد به سختی میشه راضیش کرد که دوباره بده اما خوشبخانه ملینا خیلی حشری تر از این حرفا ست)
آهسته آهسته کردم تو تا جیغ و داد نکنه یه خورده آی و اوی ریز کرد اما اون نسخه ای که دکتر مهدی تجویز کرده بود ( آب ولرم و روغن و …) کار خودشو خوب انجام داده بود . همینطور که میرفت تو آهسته آهسته کم کم روغن هم میمالیدم به کونش و خیلی مراقبت کردم جر نخوره. تا ته که رفت تو صبر کردم . گفت چی شد؟ گفتم تا ته توش. سریع با تعجب گفت نههههههههه و سرش که به چپ رو زمین گذاشته بود رو به زوووووووووووور اورد بالا و با گوشه چشم دید نهههههه راست میگم دستاشو ول کرد تا بذاره زمین و بلند کنه سرش رو که یهو دردش گرفت. چون لپای کونش رو یهو ول کرد. یه آخ گفت من سریع با دست بازش کردم و گفتم چته یواش ولشون کن. گفت حول شدم میخواستم ببینم چجوری کیر به اون کلفتی رو کردی تو کونم که اصلا متوجه نشدم؟
-بیا ببین
-نمیشه که
-گوشیتو بده

دراز شد و گوشی رو از رو جلوی مبل داد به من و یه عکس گرفتم از بالا و بهش دادم گفت نه بابا اینکاره ای. ستاره رو هم از کون میگایی؟
-بله اما نه زیاد
-فقط وقتی پریوده
-تو دیگه چقدر حشرت بالاست وقت پریودی هم میگاییش؟
-نگام؟ کم کصشعر بگو . شروع کنم؟
-آره بکن
آهسته آهسته شروع کرم به عقب و جلو کردن. عجب کونی بود، اصلا میلنا یه جنده درون داشت که وقتی میزد بیرون تبدیل میکرد به یه جنده مهار نشدنی. خلاصه شروع کردم آهسته آهسته تلبمه زدن و یواش یواش سرعت دادم. آه های ریزی میکشید
یه کم که گذشت گفتم ملی یواش یواش خودتو جمع کن یهو جمع نکنی، پاره میشی.
-آه آه آه باشه هوووم هووومممممم… اصلا تو جرم بده. بکن مهدی ، پارم کن . من کیر میخوام.
چون تازه کمرم رو خالی کرده بودم به این زودیا آبم نمیومد و تو همون داگی استایل که بودیم شروع کردم به سرعت دادن و شپ و شپ کوبیدن به کونش. منظره خلیی خوبی بود. الان که فکرشو میکنم خیلی خریت بود وسط پذیرایی تو خونه خودشون داشتم میگاییدمش ، یکی از راه میرسید و میومد تو جفتمون به گا میرفتیم ، بدم به گا میرفتیم. خصوصا من. رفته بودم خونه خاله زنم داشتم دخترشو میکردم. آخ که این حشریت واقعا ریده به بشریت.
دیگه آه کشیدنش بریده بریده شده بود ، بخاطر ضربه هایی بود که موقع گاییدن بهش وارد میشد. هر از گاهی هم با دست میکوبیدم رو لپ سمت راست کونش جای هر ضربه سرخ میشد و میموند. دیدم این دیگه خیلی قرمز شده . با همون دست راست رو لپ چپ هم میکوبیدم.
خیس عرق شده بودم. کشیدم بیرون و خوابیدم زمین
-بیا، بیا بشین روش من خسته شدم. فقط رو به من باش
قشنگ یادمه کشیدم بیرون سوراخش آهسته آهسته بسته میشد و نای بسته شدن یهویی رو نداشت.
اومد رو من نشست و شروع کرد پایین بالا کردن و اشاره کردم با چشام که ممه هاتو بیار جلو و تو همون حال که ممه هاش تو دهن من بود و داشت روی کیرم پایین و بالا میکرد. سرش هم خم کرده بود عقب و واسه خودش حال میکرد. ناله میکرد آه میکشید.
-جووووووووووننننننن ، عجب کیری داری ، حیف این کیر نیست فقط اون ستاره رو بکنه، من به این خوبی
-کسشعر نگو ، کونتو بده ، کونی
-جوووون جرم بده. تو فقط از کون بکن منو. چه حالی میده. چرا زودتر نکردی؟ چرا زودتر یادم ندادی؟
-حالاشم دیر نیست وقت زیاده

تو این حالت خسته شد. و گفت بسه، تو بکن م خسته میشم. گفتم کون گشادی دیگه. برو یه لنگت رو بنداز رو دسته مبل. رفتو یه لنگ و انداخت رو دسته مبل و رفتم پشتش واستادم و فرو کردم تو . دیگه خیلی راحت میرفت تو درسته تنگ بود و قشنگ متونستم روده ش رو دور کیرم حس کنم اما سوراخش باز شده بود و خیلی حال میداد.
بلند گفتم خوارتو گاییدم ملینا گاگول از اول بیا بهم بگو ستاره رو میکنی منم بکن. این همه وقت از دستم رفت . چقدر میتونستم این کس و کون رو سرویس کنمااااااا.
-اون موقع که شماازدواج کردید که من دختر بودم. زن نبودم. خب خودت خر بودی، من هی پا میدادم تو نمیگرفتی. حالا بکن جر بده.
سکسی که حرف میزد حریصتر میشدم و با سریع بیشتری میکردمش. شاپ شاپ شاپ شاپ…
عرق از سر و روی من روون شده بود.گفتم پاتو جمع کن تا خسته نشدم آبم بیاد. پاشو از رو دسته مبل انداخت زمین و دستش همچنان به مبل بود.گفتم پاهاتو بهم قفل کن و خودتو تنگ کن. همون طور که هووووووووم هوووووووووم میکرد، کارهایی که میگفتم رو انجام میداد. فشار و سرعت رو بیشتر کردم تمرکز کردم رو اینکه سریعتر آبم بیاد و بعد 4 5 دقیقه داشت میومد که پرسیدم بریزم توش؟
گفت آره بریز تووووووووشششششششششش ، جوووووووووون آبتو بریز تو من، جووووووون
اصلا حشریت مغزشو خاموش کرده بود انگار ، یه آدم اینقدر حشری؟ خاله چی میدی به دخترت اینقدر حشریه آخه؟ کیرمو تا ته کردم تو و آبم و کامل ریختم تو کونش. خوبی کون همینه . نگران حاملگی و این چرت و پرتا نیستی.
-آآآآآآآآآآی سوختم عوضی چقدر داغهههههه
-خفه شو از کصت که داغ تر نیست.
-از جلو هم بکن
-نمیتونم ملی ، الان نمیشه ، به گا رفتم . واسه امروز بسه
همونجوری که کیرم تو کونش بود با هم حرکت کردیم عین اردک به سمت دستمال کاغذی و گفتم خم شو به سمت پایین و کونتو بده بالا. و چند تا دستمال برداشتم و دور کیرم کشیدم و کیرمو کشیدم بیرون و.
سوراخش بسته نمیشد. گفتن نذار سوراخت بسته بشه. گفت باشه. سوراخش آهسته اهسته داشت بسته میشد و من داشتم از تماشای این صحنه لذت میبردم.گفت دیگه نمیتونم. و هر دو رفتیم سمت دستشویی و تر تمیز کردیم و من گفتم زود برم کارواش تا دیر نشده.
لباسامونو پوشیدیم و یه لب خدافظی گرفتیم و من سریع زدم بیرون و رفتم ماشین و بردم کارواش و برگشتم خونه . دیدم زن و بچه خونه هستن. گفت چه خبر؟ گفتی قشنگ تمیز کنن ماشینو؟ جارو کشیدی؟
گفتم بله تمییییییییییز تمیییییییییزه . گفت خودت چته گفتم هیچی تو عبدل آباد زیاد راه رفتم خسته ام. یه چرت نیم ساعته بزنم و بعد بیدارم کن در خدمتتون هستم. هر کاری خواستید بکنیم.

ببینید من چه نویسنده خوبی ام خدایی!!! هم خاطره میگم هم نکته آموزشی بهتون یاد میدم هم نکات پزشکی یاد میدم. فقط یه درخواست دارم در انتها هر کی نکات آموزشی به کارش اومد چه پسر و چه دختر همین زیر اعلام کنه 😁

نوشته: دکتر مهدی


👍 17
👎 6
38401 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

874993
2022-05-20 02:02:09 +0430 +0430

کیرم تو اسمت

1 ❤️

875021
2022-05-20 05:00:35 +0430 +0430

بلا دیده حکیمه چقدر کون داده همه جوره واردشده

1 ❤️

875023
2022-05-20 05:08:02 +0430 +0430

همدانی چاحان

0 ❤️

875092
2022-05-20 16:47:05 +0430 +0430

بنویس ولی ایقدر منت نکات آموزشیتو به سرمون نزار بابا اینایی که اینجا هستن صفر تا صد سکسو بلدن این چیزا اولا گفتن نداره دوما ایقدر پز دادن نداره سوما گفتی منت نذار اول داستان میگی آخر داستان میگی تو داستان قبلی هم گفتی بابا چخبره اصلا این روشو تو اختراع کردی بابااااا ساییییدی ول کن

1 ❤️

875248
2022-05-21 13:08:16 +0430 +0430

Ghalameto dos drm bnvis bazm

1 ❤️

875394
2022-05-22 09:37:24 +0430 +0430

کصکشای روانی ، معلوم نیست داستان طنزه؟ معلوم نیست این که میگم با نکات آموزشی و … شوخیه؟ جقیا مگه مجبورتون کردن بیایید خاطرات منو بخونید ؟

0 ❤️

875411
2022-05-22 11:55:49 +0430 +0430

در پاسخ Werewolpha: مشخصا سعی کردم طنز بنویسم و در خاطره واقعی نکته های طنز هم بگنجونم. تا موقع خوندن هم خواننده بخنده هم حال کنه.

0 ❤️

875413
2022-05-22 12:18:15 +0430 +0430

در پاسخ به Aloshon :
یعنی واقعا مشخص نیست که وقتی میگم به همراه نکات آموزشی منظور من اضافه کردن چاشنی طنز به داستانه؟
منت نیست ، نوع نگارش من طنز گونه ست. قسمت اول برای همین بولد شد. چون طنز هم قاتی خاطره بود. اصلا اضافه کردن عنوان " نکات آموزشی " یه امضا زیر داستانه.
منت نیست . در ضمن کلی هم آدم تو همین سایت دیدم که تازه دارن همینایی که من گفتم رو یاد میگیرن. کلی آدم دیدم خاطره نوشتن و اگر همینا رو بلد بودن حداقل جر نمیخوردن.
خلاصه کلام: منت نیست ، شوخیه و نوعی امضا
برای خنده و شوخی و …
اما خیلیا هم استفاده کردن.
قسمت دو رو بخون زیرش طرف نوشته این همه سال من کون کردم اینا رو بلد نبودم.

0 ❤️

875414
2022-05-22 12:19:56 +0430 +0430

اینم جواب david1975 : کص ننت ای جوان

0 ❤️

875628
2022-05-23 14:41:38 +0430 +0430

Grey shadow : آخه مشکل اینه که من داستان ننوشتم. خود خاطره ست رفیق.
من 3 خاطره اصلی تو این سایت دارم که دو تاش قسمت بندی شده
در اصل اگر میخواستم داستان بنویسم که باید مینشستم کلی فکر میکردم و آسمون ریسمون به هم میبافتم، تهشم چی میشد؟ یکی میومد ایراد نگارشی میگرفت.
من خاطره هامو نوشتم برای همین از نظر شما بعضی نکات ضعیف به نظر رسیده.

1 ❤️

906049
2022-12-09 10:12:32 +0330 +0330

عالی مینوسی به نظر های بد توجه نکن و ادامه بده

1 ❤️

906186
2022-12-10 14:22:10 +0330 +0330

صفا باشه 😎

0 ❤️

963043
2023-12-20 03:48:10 +0330 +0330

عالی بود میشه گفت تجربیات خوبی داری
بعد اون دیگه نکردیش

0 ❤️