چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم

1400/02/27

اولین باری که کون دادم رو هیچ وقت فراموش نمیکنم.
یادمه داشتم آروم آرم به یه مرد درشت هیکل که تو یه مهمونی باهاش آشنا شده بودم کس میدادم. خیلی مست بودم و یادم نیست چطور شده بود که آخر شب از خونه ی اون سر در آوردم، فقط یادمه که کیرش تا ته تو کسم بود و داشت عمیق و آروم تلمبه میزد به طوری که ذره ذره ی کیرشو تو کسم حس میکردم. همینطور که به ارگاسم نزدیک میشد تلمبه هاش هم تند تر میشد و داشت ریتمشو از دست میداد، منم که مست مست بودم فقط به پشت خوابیده بودم و پاهامو تا ته باز کرده بودم تا هرکاری میخواست بکنه، لامصب آخه کیرش تکه ای از بهشت بود.
خلاصه آخراش داشت مث یه حیوون تلمبه میزد، بدون فکر، بدون ریتم فقط دنبال اون نقطه بود، اون نقطه ای که وقتی بهش میرسی پشت پلک های بسته ات انگار ستاره منفجر میشه، اما تو همین گیر دار کیرش از تو کسم بیرون لغزید و بین لپ های کونم قرار گرفت. زیاد در موردش فکر نکردم فقط دستمو بردم پایین تا کیرشو دوباره با واژنم تنظیم کنم اما گویا آقا نقشه های دیگه ای داشت. تا حالا فشار کیر رو روی سوراخ کونم حس نکرده بودم اما حالا که داشتم حسش میکردم خیلی عجیب بود، نه خوب بود، نه بد بود فقط میتونستم مقاومت سوراخمو در مقابل کیرش حس کنم اصلا مثل کس زود وا نمیداد. تو همون حالت مستی بهش گفتم نکنه تو کونم، اونم گوش داد و به مالیدن کیرش به سوراخم بسنده کرد، بعدشم کاندومشو عوض کرد و دوباره رفت سر وقت کسم و انقدر کردش تا آب دوتامون اومد.
بعد از سکس افتاد بغلم و به ثانیه نکشید که خوابش برد اما من علی رغم الکل زیادی که خورده بودم خوابم نمیبرد تازه هرچی هم خورده بودم از سرم پریده بود. نمیدونم چه اتفاقی برام افتاده بود ولی ازین که وقتی کیرش رو سوراخ کونم بود متوقفش کرده بودم پشیمون بودم و وقتی فکر میکردم که میتونستم اون کیرو تو کونم داشته باشم انگار سوراخ کونم نبض میزد و دلش کیر میخواست.
همونجا بود که فهمیدم کونم تشنه ی کیره و کیر کی بهتر ازین نره غولی که بغلم خوابیده؟
از رختخواب پا شدم و رفتم توی دستشویی خودمو حسابی تخلیه کردم و شستم. حالا وقت دست به کار شدن بود. از آشپزخونه یه روغن آشپزی برداشتم، انگشت اشارمو چرب کردم و تا بند اول کردمش تو کونم. اصلا درد نداشت فقط احساس فشار داشت. تازه کونم داشت تشنه تر میشد و دور انگشتم پیچیده بود، حسابی تنگ و گرم هم بود واسه همین یکم طول کشید تا جا باز کرد و انگشتم تا ته رفت توش، با همین روش دومی رو هم کردم تو و چند بار تلمبه زدم. اولش یکم درد داشت ولی بعد اضافه کردن یکم روغن دیگه از کس روون تر شده بود و داشت حال میداد. دستامو شستم و رفتم دوباره کنارش خوابیدم. بیدارش کردم، اول یکم غر میزد اما به محض اینکه کیرشو گرفتم تو دستم حسابی سر حال اومد و آماده به کار شد، کاندوم پوشید و اومد روم و طبق عادت رفت سراغ کس. منم متوقفش نکردم گذاشتم یه چند دیقه ای کس بکنه ولی بعدش خودمو یکم تکون دادم تا کیرش در اومد، دستامو گذاشتم رو سینش و با دست هدایتش کردم تا از روم پا شد و نشست روی تخت. منم نشستم رو پاش و بعد آروم کونمو آوردم پایین تا با کیرش همتراز شد و شروع کردم به نشستن روی کیر کلفتش. باید بگم که خیلی درد داشت. خیلی بیشتر ازون چیزی که
انتظار داشتم اما همینطور که کیرش تا نصفه تو بود وایستادم تا یکم عادت کنم. بالاخره دردش رفت و من یه کون درست و حسابی بهش دادم اما باز هم به خودم اونقدری که دلم میخواست خوش نگذشته بود. صبح روز بعد وقتی رفتم خونه یه دیلدو جدید خریدم تا کونمو به دادن عادت بدم چون به لحاظ روانی تصور کون دادن برام خیلی لذت بخش بود اما به طور فیزیکی خیلی درد داشت برای همین میخواستم از لحاظ فیزیکی هم عادت کنم، همیشه میگن کار نیکو کردن از پر کردن است.
خلاصه هر وقت خود ارضایی میکردم سعی میکردم با دیلدو توی کونم به ارگاسم برسم و موفق هم شدم و بالاخره وقتی که دیلدو تو کونم بود و انگشتام تو کسم میتونستم به یه ارگاسم توپ برسم.
این زمانی بود که شروع کردم به کون دادن به دوست پسرام چون معمولا خودشون کس دوست داشتن ولی به اهل حالاشون کون هم میدادم و نمیدونی چه حالی میداد. اصلا مرد واقعی اونیه که اصلا سراغ کس نره بلکه ازون اول آدمو کونی بکنه ولی خب متاسفانه چنین کیسی پیدا نمیکردم تا اینکه دوباره یه شب با یه مرد دیگه از مهمونی برگشتم خونه.
قدش زیاد بلند نبود اما عضلانی بود و رو بدنش پر تتو اژدها بود، معلوم بود ازون کون بکن هاست.
منم حسابی دلمو صابون زده بودم.
لخت شدیم و رفتیم تو تخت. اصلا ازم لب نمیگرفت فقط مستقیم رفت سراغ کس. پا هامو باز کرد و کسو یکم معاینه کرد، همینطور که انگشت وسطش توی کس بود گفت:
“کست که مو داره خانمی”
منم یه نگاه به کسم انداختم و دیدم دو روز از آخرین باری که شیو کردم میگذره، زیاد مو نداشت و معمولن هیچ کس ایراد نمیگرفت ولی خب انگار این یکم حساس بود.
شونه هامو انداختم بالا و گفتم :خب اینطوریه دیگه نمیخوای نکن.
اونم همینطوری که آروم کسو انگشت میکرد گفت: من کس پشمالو نمیکنم ولی کونو هرطور باشه میکنم.
منم که از خدا خواسته قبول کردم و چند دیقه بعد کیر آقا تا ته توی کونم بود و کسم دور انگشتش له له میزد.
تا حالا نشده بود که کسی بدون کس کردن سراغ کون بره ولی انگار بالاخره اون مرد واقعی ای رو که دنبالش بودم پیدا کرده بودم. از تو کشوش یه تیغ نو در آورد و همینطوری که مشغول کردن کونم بود شروع کرد به شیو کردن کس داغم، منم که دیگه داشتم از شهوت میمردم. به پایین نگاه کردم و هات ترین صحنه عمرمو دیدم. کونم دور یه کیر کلفت حلقه زده بود و داشت کرده میشد در حالی که اون داشت کس بازمو شیو میکرد و هر چند وقت یک بار انگشتشو یا ته ژیلت رو میکرد تو کسم به بهانه اندازه کیری درجه حرارت کس و دیدن اینکه آیا برای دادن آمادست یا نه چون اعتقاد داشت فقط کس های خیلی داغ ارزش کرده شدن دارن. اونروز فقط کون کرد و کسم هیچ کیری ندید. ازون به بعد هم هر دفعه به یه بهانه ای از کس کردن طفره میره و مستقیم میره سراغ کون، یه بار میگه من کس کچل دوست ندارم، یه بار میگه کست خیس نیست، یه بار حتی با کیرش دو تا تلمبه تو کس میزنه و بعد به بهونه سرد بودن کس میره سراغ کون، خلاصه اینکه دیگه هر وقت کونم تشنست میرم سراغش و به بقیه معمولا کس میدم.

دوستان این فقط یه داستان و زاییده ذهن اینجانبه لطفا اگه خوشتون نیومده نخونید و نیاید این پایین فحش ناموس بدید، مرسی اه.

نوشته: پریوش که غلط کرد شوهر کرد


👍 15
👎 13
25001 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

810083
2021-05-17 00:30:32 +0430 +0430

🤮 🤮

1 ❤️

810095
2021-05-17 01:06:10 +0430 +0430

عالی ****

1 ❤️

810101
2021-05-17 01:22:00 +0430 +0430

من دوست داشتم،ممنون

2 ❤️

810152
2021-05-17 08:28:10 +0430 +0430

بازم‌ نشانه های بارز‌ از داشتن تتو
این تتو چیست ک عالم همه دیوانه اوست
راسی منم تتو دارما پس چرا هرکی میبینه لخت نمیشه ک هیچ گاردم‌ میگیره حتی!!!
تتو کارا چ تبلیغی شده واسشون
یکیشون ک از داشتن مشتریای شهوانی زیاد استعفا داد

0 ❤️

810154
2021-05-17 08:39:23 +0430 +0430

خوب شروع کرده بودی چرا اونجوری شد🤔 😭

0 ❤️

810159
2021-05-17 09:24:25 +0430 +0430

داستانت چرت بود اما چون نه با محارم بود و نه به کسی آسیب میزد دلیلی برای توهین وجود نداره مخصوصاً از نوع ناموسی
و البته شایان ذکرِ احساسم خیلی محکم میگه این نوشته دسته گل یه آقا پسر زیر ابرو برداشته اس که پاچه های شلوارشم تا میزنه 🙄🤚🏻

3 ❤️

810462
2021-05-18 23:53:11 +0430 +0430

من حس میکنم پسری چون با اینکه خودم از کون دوس دارم ولی هیچوقت کس دادنو ول نمیکنم بچسبم به کون اون اصن دنیای دیگه ایه😐

0 ❤️