کردن طرفدار مصباح!

1399/10/18

من رامتین هستم و قبلاً یک داستان نوشتم در مورد تغییرات روحیات سکسیم. قبل از اینکه این ماجرا رو شروع کنم به کسانی که پیام‌ دادند لازم است جواب دهم. یک عده گفتن چرا با این همه آدم سکس کردی و با یک نفر نبودی. خب جوابش مشخصه ما در ایرانیم و در کشوری که گی به رسمیت شناخته نمی‌شه و در حقیقت تابو است بلاهت محض است که بخواهی زندگی مشترک گی شروع کنی. اتفاقاً‌ من با یکی از پارتنرها رابطه‌ام که طولانی شد و کم‌کم همسایه‌ها او را شناخته بودن و گاهی باهاش حرف می‌زدن، ترسیدم بو ببرن رابطه را قطع کردم! تا زمانی که قرار نیست این موضوع حل شود منطقی‌ترین کار همین است که نیازتان را مخفیانه رفع کنید. این از این. مورد دوم در خصوص این بود که چرا از روابط عاشقانه و عاطفی ننوشتم و فقط تعریف سکس بوده. خب این هم نیاز به پاسخ ندارد اینجا قرار است داستان‌های سکسی خوانده شود و نه رمانتیک! به عنوان صفحه کمی دقت کنید.
**
اما ماجرای من با یک مورد خیلی استثنایی مربوط به حدود دوازده سال پیش است. آن موقع گاهی در شبکه منجم manjam گشت می‌زدم و کیس خوب پیدا می‌کردم. یک روز یک پروفایلی دیدم که خیلی عجیب بود یک کاربری اولاً تمام پروفایل رو انگلیسی نوشته بود و ثانیاً دعوت به اسلام کرده بود! آیه هم داشت (انهایی که اهل منجم بودن احتمالا یادشون باشه) قاعدتاً این چیزها تو شبکهٔ اجتماعی گی‌ها جور درنمیامد!‌ یک حسی بهم گفت برو تو کارش! خب بات بود و هیکل بزرگی داشت که من هم از تپل‌ها خوشم میومد. برای شروع بحث رفتم باهاش در مورد مطالب پروفایلش صحبت کردم. کم‌کم آی دی یاهو رو ردوبدل کردیم و رفتیم تو چت. خب طبیعی بود بهش بگم چطور این همه عقاید متضاد داری! گی که با اسلام جور در نمیاد! (الآن می‌دونم موضعش خیلی هم احمقانه نبوده چون روشنفکران مسلمان زیادی در کشورهای عربی و جاهای دیگر پیدا شدند که می‌گن اسلام با حقوق همجنسگرایان مشکل نداره!) اما من به‌هرحال همان دید رایج رو داشتم که اسلام حکم قتل لواط‌کارها رو داده و تو داری از قاتلان خودت حمایت می‌کنی! درسته بحثم باهاش تضاد زیادی داشت اما نرم حرف می‌زدم تا تنش ایجاد نشه و گاهی هم بیخودی می‌گفتم منطقی هستی و از این چیزها که آخرش بتونم جورش کنم! هدف نهایی این بود که ترتیبش رو بدم!
از یک جایی به بعد دیگه مصمم شدم حتماً جورش کنم. اون هم موقعی بود که فهمیدم با اصلاح‌طلبان خیلی مشکل داره و طرفدار سرسخت مصباح یزدیه! همون دید سنتی که کردن یعنی فتح کردن آدم‌ها در دلم شوروحالی ایجاد کرد که بکنمش و نفرتم از مصباح رو تو کون اون خالی کنم. (الآن دیگه اینجوری به سکس نگاه نمی‌کنم گاهی خودم می‌دم!) بهش می‌گفتم تو از این که حمایت می‌کنی که معلومه با گی مشکل داره. می‌گفت گی بودن من امر طبیعیه و دست خودم نیست و آنها هم باید بپذیرن چون منطقی هستن! نکتهٔ جالب این بود که یک فایل داشت که تمام رفتارهای جنسی‌اش رو توش نوشته بود! می‌گفت میخوام روز آخرت حساب دستم باشه که چه کارهایی کردم. مثلاً نوشته بود چند بار کون داده، چند بار ساک زده و چند بار لاپایی زدن و انگشتش کردن و لب‌تولب شده.
به‌هرحال من عمیقاً تصمیم گرفتم این فنومن عجیب رو بکنم! خلاصه قرار گذاشتم که آخر هفته خونه رو خالی کنم! گفت بعدازظهر جمعه میاد بعد از نماز جمعه!
خلاصه این کون‌تپل ما اهل نماز جمعه هم بود. خونه من ته کوچه بود و درست پیدا نمی‌کرد و من آمدم بیرون کوچه که راهنماییش کنم. با یک پراید سفید آمده بود و وقتی من دیدمش کل فضای بین صندلی و فرمون ماشین رو پر کرده بود و کله‌اش هم به سقف چسبیده بود. موهای جلوش هم ریخته بود. اگه کارتون شِرِک رو دیده باشین قیافه‌اش همون طوری بود. فقط همون حس کنجکاوی و فنومن بودنش بود که به‌هم نزدم و خواستم انتقام مصباح رو بگیرم. وگرنه حس سکسم حسابی خوابیده بود. یادم رفت بگم که قبلش گفته بود من گرسنه باشم سکس نمی‌کنم و من هم براش غذا سفارش داده بودم. خلاصه بردمش تو خونه و غذا رو دادم و شروع کردیم باز همون بحث‌های کسشر تناقض مذهب و مصباح و گی بودن!
اولش ناز کرده بود که من امروز سکس نمی‌کنم یعنی می‌خواست بگه از تیپت خوشم نیومد. من هم زیاد گیر ندادم. البته مثل همهٔ بات‌ها در بدو ورودش سراغ دستشویی رو گرفت که سوراخش رو تمیز کنه! غذاش رو که خورد گفت حالا چی کار کنیم. من هم گفتم خودت چی می‌گی. گفت من حاضرم دیگه هر کار می‌خوای بگو. بردمش تو اتاق خواب. خوابید روی تخت. هیکل زمختی داشت! لکه‌های عجیبی هم روی بدنش بود. فکر کنم مشکل کبد داشت. من هم لباسامو درآوردم و کیرم رو بردم کنار صورتش. خودش برگشت و شروع کرد به ساک زدن. انصافاً خوب و با اشتیاق ساک می‌زد و گاهی چشم تو چشم می‌شد. من هم سرش رو گرفتم و فشار می‌دادم تا ته بکنه تو حلقش! چند باری سرش رو به شکل سادیستی نگه داشتم تا عق بزنه! رفتم لوبرکینت آوردم ولی گفت من آمادگی سکس هارد ندارم بیا لاپایی بزن گفتم خب باشه آروم می‌کنم. برگشت من هم کرم رو مالیدم دور سوراخش و روی کیرم. بهش گفتم حالا یک سکس هارد هم به اون لیستت اضافه کنی چی می‌شه بذار بکنم دیگه! گفت نه، نامردی نکن! و داشت ناز می‌کرد من هم خیلی طبیعی و آروم انگار که اصلاً مخالفتی نکرده، کیرم رو گذاشتم روی سوراخش و بعد شونه‌هاش رو محکم گرفتم و با یک فشار نصفش رفت داخل. گفت درد دارم در بیار. گفتم تحمل کن لذت داره. راستش منظره جلو چشمش اصلاً سکسی نبود یک هیکل گنده و داغون پر از لکه‌های سیاه درشت، چشمامو بستم و شروع کردم به تلمبه زدن. به‌هرحال سوراخ داغ و گوشتالویی بود باسنش می‌خورد به زیر شکمم و اگر نمی‌دیدیش لذت داشت از جلق خیلی بهتر بود. همین‌طور چند دقیقه‌ای که زدم گفت بیا پوزیشن عوض کنیم. برگشت و پاهاشو داد بالا. دو تا بالش گذاشتم زیر کمرش تا سوراخش بیاد بالاتر دوباره لوبریکانت زدم. تقریباً روی زانو که نشستم کیرم رسید به سوراخش که حالا باز هم شده بود راحت می‌رفت توش. این پوزیشن رو خیلی دوست دارم اما این کیس چون خاص بود نمی‌خواستم زیاد نگاه کنم فقط به فشار روی کیرم فکر می‌کردم. دیدم بدجور گیر داده بود که لب بگیره! من هم با کمال بی‌میلی کیرم رو تا فرو کردم و نگه داشتم و خم شدم سریع یک لب کوتاه ازش گرفتم. چند دقیقه‌ای تلمبه زدم و دیگه داشت آبم میومد گفتم چکار کنم کجا بریزم. گفت هرجا می‌خوای بریز. من هم از سوراخش درآوردم که بریزم رو صورتش اما حجمش سنگین بود و نمی‌تونستم خیلی جلو برم. آبم هم داشت سریع میومد. خلاصه رفتم با زحمت پاشیدم روی سینه‌اش. آبم زیاد بود و گفت یک استخر آب ریختی که! گفتم تو فایلت بنویس!
آن روز رفت و من حس پشیمانی داشتم از این سکس. نه فقط اینکه کیس خوبی نبود. برای من خیلی بد بود که فقط بگم من یک مرید مصباح رو گاییدم! تازه اون نیاز طبیعیش رو ارضاء می‌کرد و لذت می‌برد مثل همهٔ کسانی که سکس می‌کنن. تازه شهامت داشت که با وجود تربیت شدید مذهبی هویت خودش رو انکار نکرده بود و از بدنش لذت می‌برد. احتمالاً یک روز او هم عقاید افراطیش رو کنار می‌ذاره. شاید اون موقع آزادتر و با وجدان راحت سکس کنه.

نوشته: رامتین


👍 8
👎 4
15901 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

785145
2021-01-07 00:41:28 +0330 +0330

بزارید کفن مصباح بدبخت خشک بشه بعد کون طرفداراش بزارید! 😁


785193
2021-01-07 02:44:53 +0330 +0330

طرز فکرت متفاوته و جالبه ولی داستانت سنتی بود انتقام اصلاحی ها و آخوندها و هر چی مشکلات سیاسی اقتصادی بود رو از کون این بدبخت گرفتی.

2 ❤️

785230
2021-01-07 06:36:30 +0330 +0330

کسش شعر به تمام معنا از یه جقی عقده ای
کیر همون طرفداراش تا ته تو ناموس نداشتت
خیلی سعی کردی واقعی جلوه بدی ولی تابلوه خودت از این کونیا هستی که با یه ادامس جور میشن
از رامتین که کون کن در نمیاد

0 ❤️

785234
2021-01-07 07:10:29 +0330 +0330

استدلال های شما در پاراگراف اول برای توجیه سکس ورزی !! گی ها به جای عشق ورزی بسیار غیر منطقی و بلا وجه بودن. زوج های گی بسیاری در ایران به خصوص در تهران و سایر شهرهای بزرگ و کوچک دارن با هم زندگی می کنن و یعنی چی که چون همسایه ها با پارتنرم گرم گرفتن ، ترسیدم لو بریم و کات کردم …؟؟؟!! این همه دانشجو و کارمند اصالتا" از شهرستان های کوچک که در شهرهای بزرگ مشغول به کارند و دو به دو در یک آپارتمان مشغول به زندگی اند ، به تمامی محکوم و مشکوک به گی بودن هستند در اذهان مردم ؟؟ این چه استدلال بی پایه ای است؟؟

استدلال دومتون هم به هکذا … مدعی شدید که از رابطه های عاشقانه خود ننوشتید به دلیل اینکه این سایت ، سایت شهوانی است. نه دوست عزیز ، اشتباه نکنید. کسی نگفت که صرفا داستان عشقی و رمانتیک بنویسید بلکه موضوع تلفیق و هنر در هم آمیزی هر دو مولفه است. اتفاقا استقبال از داستانهایی بیشتر بوده و هست که تلفیقی از روابط عاطفی و جنسی و حسی بوده باشه نه صرفا تعریف مسلسل وار سکسهای پشت سر هم به عنوان خاطرات سکسی یک عمر…
من آنچه شرط بلاغست با تو می‌گویم
تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال

5 ❤️

785261
2021-01-07 10:56:26 +0330 +0330

بندرت پیش میاد و فک کنم اصلا پیش نیاد که طرف کیس ات نباشه وهیچ چیزی نداشته باشه که بین شما و اون احساسی ایجاد بشه خب نمیتونی راست بکنی،،،،،دست شخص نیست راست نمیشه،،،تازه فک کنم مثل هوای سرد خیلی کوچیک هم بشه،،،،پس نمیشه سکس کرد،،،از طرفی همیشه انسان سکس میکنه برای لذت و عشق و حالش نه برای اینکه امارش بره بالا،،،یاد دو تا جمله اصل ایرانی افتادم،،،که خیلی رایجه هست،،**اگه دیروز که بچه بودی میکردمت الان برام ادعا (قلدری )نمیکردی"" یا ““اگه تو چال (همون چال سرویس)کرده بودمت الان برام پرو نمیشدی””" متاسفانه سکس با همجنس چه مرد و چه زن برای لذت بردن هست نه رو کم کنی،،،در پایان برای همه گرفتارا ارزوی موفقیت دارم

0 ❤️

785304
2021-01-07 18:26:55 +0330 +0330

پارگراف اول چرند محض شما یه همجنسگرا نیستی وگرنه خیلی زیادن زوج های گی و یا لزبین که در کنار هم دارن زندگی میکنن(البته یه شبه به این جایگاه نرسیدن در کنار هم تلاش کردن یه زندگی ساختن) پس هوس بازی خودتون رو گردن بقیه نزارید!!!

ادم نیازش رو مخفیانه رفع کنه؟!
نیاز یه فرد همسکشوال فقط سکس و تخت نیست وقتی شما فکرت اینه مشخصه چی هستی یه کیر سرگردان !!!
والا ما تو جمع هایی که هم حسیم و واقعا همجنسگراییم مشینیم شماهارو مسخره میکنیم خودمون هم از شماها بدمون میاد یه مشت کیر سرگردان و یه مشت اوب که اسرار هم دارن همجنسگران ولاغیر و این خودش جوکه😂

3 ❤️

785365
2021-01-08 01:23:37 +0330 +0330

جندگی خودتو چرا ربط میدی به ایران 😂

0 ❤️

785412
2021-01-08 09:49:39 +0330 +0330

مصباح روحش تو قبر داره بندری می رقصه با این طرفداراش که !

0 ❤️