گاییده شدن خشن و لذت بخش حامد

1399/09/19

اسمم حامد ه ، 18 سالم که بود ، پیش آقا سعید کار می کردم ، مغازه صنایع دستی داشت ، بعد از یکی دو سال خودش از اصفهان رفت یزد و اونجا یه کارگاه تولیدی راه انداخت و مغازه رو داد به پسرعموش . قبل از رفتنش به یزد ، هر از گاهی با هم سکس می کردیم . سعید حدود 50 سالش بود و قد بلند و هیکلی ، تنها زندگی می کرد و گاهی پسرش که تهران بود می اومد بهش سر می زد . بعد از رفتنش دیگه رابطه قطع شد و من هم مشغول دانشگاه بودم و توی یه شرکت کار پیدا کردم . یک روز برای یه ماموریت باید می رفتم یزد ، یاد سعید افتادم و مدتها بود سکس نداشتم و گفتم شاید بشه بعد از کار یه سکس هم کنیم ، غروب روز قبل از رفتن به سعید زنگ زدم و احوالپرسی و گویا اون هم بدتر از من تو کف بود ، قرار شد بعد از کار برم پیشش ، یه آدرس داد که فردا برم اونجا . سریع رفتم خونه و برای فردا شیو کردم .
کار تا ساعت 1 اینا طول کشید . یه ناهار هول هولکی خوردم و راه افتادم سمت بلوار دولت آباد ، رسیدم دم خونه اش ، یه خونه دوطبقه شمالی بود . زنگ زدم و رفتم داخل ، از پله های حیاط که بالا رفتم ، آقا سعید در رو باز کرد و رفتم داخل و بغلم کرد و بی مقدمه شروع کرد به بوسیدن و لب گرفتن از من . کونم رو با دستاش فشار می داد ، همونجوری که تو بغل اش بودم منو برد داخل .
نشستیم کنار هم روی مبل و بهم گفت : خیلی دلم برای کونت تنگ شده . گفتم کسی نبود مگه ؟ با خنده گفت : چرا ، اما خب اندازه تو تپل و خوردنی نبودند جثه من از سعید کوچکتر بود ، نسبت به قد و وزنم تپل هستم و پوستم روشنه.
ازم پرسید تو چی ؟ گفتم یکی دو تا .
همینجوری که دستاش روی کونم و پاهام بود ، ازم پرسید :حامد تا کی یزد هستی ؟ بهش گفتم : شب باید برگردم . اصرار داشت بمونم اما خب کار داشتم و نمی شد . کمی احوالپرسی و پذیرایی و بعدش با خنده بهم گفت : پاشو اماده شو که وقت نداریم .
بعد از اینکه رفتم دستشویی و آماده شدم ، بدون شلوار و فقط شورت و تیشرت اومدم بیرون . دم در اتاق با یه شورت واستاده بود و نزدیک که شدم ، همونجا تیشرت رو از تنم در آورد و همونجوری که با دستای بزرگ اش بدن لخت منو نوازش می کرد منو برد سمت تخت . یه تخت بزرگ دو نفره بود که پایه هاش بلندتر از حد معمول بود . نشست لب تخت منو روی پاهاش نشوند و شروع کرد به لب گرفتن و مالوندن بدنم . کمی که گذشت گفت حالا وقت ساک زدن حامد جونه ! منو نشوند پایین پاش و دستاش رو تکیه داد به پشت و اماده شد که براش ساک بزنم ، منم جلوش نشستم و کیرش رو کمی از روی شورت مالیدم و بعد شورتش رو درآوردم و سرکیرش رو توی دهنم گذاشتم و کمی نگه داشتم و بعد شروع کردم به لیسیدن سر کیرش و بعد همه ی کیرش ، گاهی وسط ساک زدن ، دستش رو پشت سرم می ذاشت و کمی فشار می داد و سر کیرش تا حلقم می رفت و کمی نگه می داشت و می گفت خوب خیس اش کن کونی ! و من دوباره ساک می زدم . کیرش دیگه داشت شق می شد . ساک زدن کیر شق شده اش خیلی حال می داد . سعید کمی خشن بودن رو دوست داشت و منم حال می کردم وقتی خشن می شد . کمی که کیرش شق شده بود ، بلند شد و همونجوری که کیرش داخل دهنم بود ، سرم رو گرفت و شروع کرد به گاییدن دهنم . کیرش رو گاهی به لپم فشار می داد و گاهی هم تا حلق می برد و نگه می داشت . اشکم درومده بود . دستام رو گذاشته بودم روی رونهاش و سعی می کردم کیرش کمتر داخل بره . بعد از چند دقیقه گاییدن دهنم ، کیرش رو کشید بیرون ، حسابی خیس شده بود .
بلندم کرد و هلم داد روی تخت و روی لبه تخت دولا شدم و شورتم رو کشید پایین و کمی با شست اش سوراخم رو مالید و چند تا سیلی به کونم زد . بعد گردنم رو از پشت گرفت و خم شد روم و با همون لحن خاص اش که موقع سکس به خودش می گرفت بهم گفت : اماده گاییده شدن هستی ؟ و یه سیلی محکم زد به کونم و من گفتم : بله قربان . گفت : آفرین کونی خوب .
کمی ژل روان کننده آورد و شروع کرد به بازکردن سوراخم ، فقط یک بار قبلا ، سوراخم رو کم باز کرد و با فشار و درد کونم رو کرد اما دیگه اونکار رو نکرد و همیشه سوراخم رو باز می کنه ولی با خشونت منو می کنه . بعد اینکه سوراخم رو که حسابی باز کرد و کلی سیلی به کونم زد ، دیگه برای گاییده شدن آماده شده بودم . منو برگردوند و بعد یه کاندوم داد دستم که روی کیرش بکشم . کیرش شق شده بود . کاندوم رو که کشیدم روی کیرش .
خودش هم اومد روی تخت و من هم داگی شدم ، چند بار کیرش رو لای کونم کشید و چند بار کونم رو باز کرد و کیرش رو به سوراخم می زد . بعد سر کیرش رو گذاشت لب سوراخم و کمی مالید بهش و بعد کمی فشار داد ، کمی از کیرش داخل شد . کمی درد داشت اما خب لذت بخش بود، یه آه حشری کشیدم و سعید گفت : جوون ، الان تا تهش می کنم تو کونی . یه سیلی به کونم زد و دوباره فشار داد ، کیرش رو تا ته کرد داخل ، حسابی درد داشت و من سعی می کردم با ناله کردن درد رو تحمل کنم . سعید هم از ناله های من خوشش می اومد و می گفت : امروز حسابی باید درد بکشی ، کونی باید درد بکشه و کیرش رو فشار می داد . کمی کیرش رو در اورد و دوباره داخل کرد ، چند بار کیرش رو تا نصفه بیرون می کشید و دوباره داخل می کرد . سوراخم دیگه باز شده بود برای کیر سعید و اون شروع کرد تلمبه های محکم و عمیق اش رو تو کونم زدن .
چند دقیقه ای که اونجوری منو گایید ، کیرش رو بیرون کشید و منو کمی به جلو هل داد و گفت : بخواب تپلی ! روی شکم خوابیدم و روی پاهام نشست و سر کیرش رو داخل کرد و خم شد و بعد خوابید روم سعی می کرد وزنش زیاد روم نباشه اما خب جثه من نصف اش بود ، دستش رو حلقه کرد دور گردنم و با پاهاش پاهام رو جمع کرد و گفت : زیرخواب من کیه ؟ کونی من کیه ؟ و جواب دادم : من . شروع کرد به تلمبه زدن ، اولش عادی بود و کمی بعد محکم منو نگه داشته بود و کیرش رو تا نیمه می کشید بیرون و بعد محکم می کوبید داخل . حسابی درد داشتم و ناله می کردم . سعید هم گردن و پشتم رو می خورد و گاهی که خیلی شدید تلمبه می زد ، چند تا گاز هم از پایین گردن و شونه ام هم گرفت . عادت داشتم به این گاز گرفتن ها . گاهی کونم رو هم اینجوری گاز می گرفت .
کونم حسابی می سوخت و درد داشتم ، ناله هام رو هوا بود . سعید هم خسته شده بود . کیرش رو کشید بیرون و منم بلند شدم ، بالا تخت نشست و پاهاش رو باز کرد و کاندوم رو درآورد و گفت : ساک بزن کونی جون . منم شروع کردم به ساک زدن کیرش ، همونجوری که ساک می زدم ، آروم سیلی های آروم به کونم می زد و بعد از چند تا یکی دو تا محکم می زد و می گفت : حسابی خیس اش کن و من کیرش رو تا حلق می بردم و کمی نگه می داشتم . کیرش حسابی شق شده بود و ساک زدن اش حال می داد . بعد از کمی ، منو بلند کرد و شروع کرد به خوردن سینه هام و مالوندن و گازهای همیشگی اش . سینه هام جای مورد علاقه سعید بود . خیلی وقت بود سکس باهال این تیپی نداشتم و واقعا دلم واسه گاییده شدن توسط سعید تنگ شده بود .

سینه هام سرخ سرخ شده بود . دوباره یه کاندوم کشید روی کیرش و همونجوری که به پشت خوابیده بودم ، پاهام رو جمع کرد داخل شکم ام و با یه دستش یکی از سینه هام رو گرفت و محکم می مالید و می کشید و یه وری شروع کرد به گاییدن من . حسابی خشن شده بود و بی رحمانه تلمبه های محکم می زد ، جوری که گاهی سر می خوردم و روی تخت بالاتر می رفتم . داغ داغ شده بودم ، فقط ناله می کردم .کیرم رو با دستم گرفتم و می مالیدم ، یه بار که کیرش رو کامل کشید بیرون و دوباره فرو کرد ، منم ارضا شدم و آبم توی دستم ریخته شد. سعید که این صحنه رو دید ، دستم رو گرفت و می مالید به سینه هام و منم بی جون همکاری می کردم ، بعد شروع کرد دوباره ، سعید حسابی می گایید . کمی گذشت و من بی جون بودم واقعا از درد و تو اون پوزیشن گاییده شدن خسته شده بودم . تلمبه هاش وحشیانه تر شده بود و من فقط تقلا می کردم و دستش رو گرفته بودم و اون بی توجه منو می گایید . کمی بعد دیگه به اوج رسید و ارضا شد . کمی کیرش رو داخل نگه داشت و کمی عقب جلو کرد و کشید بیرون و همونجوری با کاندوم پر از آب کنار من دراز کشید .
چند دقیقه ای انگار بیهوش بودیم . بعد بلند شدیم . سینه ها و کونم می سوخت . سعید گفت : خیلی خوب بود . مرسی حامد . کمی ازم لب گرفت و گفت بریم دوش بگیریم ؟ گفتم باشه ، بلند شد و زودتر از من رفت بیرون ، بلند شدم کمی خودم رو تو آینه ای که تو اتاق بود نگاه کردم . سینه هام حسابی سرخ بود و کبودی های کوچیک داشت . کنار گردنم هم عملا کبود شده بود . سکس با سعید رو دوست داشتم ، یه مرد خشن بود و من از اینکه تحت تسلط اش باشم لذت می بردم .
رفتم سمت حموم ، در باز بود ، رفتم داخل و خودم رو ول کردم تو دستای سعید و زیر دوش . سعید حسابی منو می مالید و می شست . کمی گذشت و خوب که همو شستیم . آب رو بست و گفت : حامد جون آب می خوری ؟ گفتم بیرون باشه .
خودمونو خشک کردیم و نشست روی مبل پذیرایی و تلویزیون رو روشن کرد و منم وسط پاش نشتم و شروع کردم به ساک زدم . می دونستم که کیرش دیرتر بلند می شه ، سعی کردم کلاهکش رو حسابی تحریک کنم . ساک می زدم و کیرش رو بیشتر از قبل تو حلق ام نگه می داشتم . کیرش کم کم شق شده بود و سعید به پشتی تکیه داده بود و چشماش رو بسته بود . زبونم رو لبه کلاهکش می کشیدم و با دستم بدنش رو هم می مالیدم . از اه و اوه سعید فهمیدم که دیگه وقتشه ، کیرش رو چند بار داخل دهنم به لپم فشار دادم و کمی بردم که تو حلقم نگه دارم که ارضا شد و کمی کیرش رو کشیدم بیرون ولی با دستش سرم رو نگه داشت و آبش داخل دهنم ریخته شد . کیرش رو کشید بیرون و منم آبش رو خوردم . کیرش رو تمیز کرد و منو کنار خودش گرفت و بغل کرد .
بعد از اون ، هر وقت که ماموریت می خورد ، یه سر می رفتم پیش سعید ، اگرچه خیلی دیر به دیر اما سکس با سعید اگرچه درد داشت و خشن بود اما خب من از هیکلی بودن و سن بالاش و اینکه تحت تسلط اش هستم لذت می بردم .

نوشته: mehrdad94y


👍 21
👎 6
58701 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

780820
2020-12-09 01:11:10 +0330 +0330

چه عالی

2 ❤️

780858
2020-12-09 06:37:01 +0330 +0330

از قدیم‌گفتن کونی که خارش میکنه خودش سفارشششش میکنه

0 ❤️

780866
2020-12-09 07:46:53 +0330 +0330

خوب بود، اصن باید پسرای جون به مردهای سن بالا کون بدن دیگه

7 ❤️

780883
2020-12-09 11:29:05 +0330 +0330

جون ی مفعول این طوری گیر من نیوافتاد بدبختی کاش به من کون میدادی

0 ❤️

780891
2020-12-09 12:26:03 +0330 +0330

منم عاشق سکس خشن و وحشیم

0 ❤️

780899
2020-12-09 14:49:09 +0330 +0330

عالیه

0 ❤️

780922
2020-12-09 20:07:25 +0330 +0330

کجاش حال میده؟
من‌ که بالای ۱۹ / ۲۰ اصن خوشم نمیاد
موام ک دارن کسکشا اصن اه اه🤮🤮🤮

0 ❤️

780997
2020-12-10 07:10:22 +0330 +0330

یعنی هیچ لذتی بیشترازیه مردپنجاه ساله نیست که اصلانسلشون منقرض شدمنم داشتم اون که رفت من موندموتنهایی کاش داشتم یکیوهرروزحتی زنش میشدم حتی اگه زنم داشت باارتماس راضیس

0 ❤️

781016
2020-12-10 12:40:26 +0330 +0330

حامدم کردن😂

0 ❤️

781026
2020-12-10 13:38:17 +0330 +0330

عااااالی.نوش جونت

0 ❤️

781178
2020-12-11 03:34:25 +0330 +0330

کمی کم تر از کلمه کمی استفاده بکنی عالی میشه داستانت

0 ❤️

783032
2020-12-23 19:06:25 +0330 +0330

افرین یه تو،،،،باید الگوی خیلی ها باشی چون وقتی 18 ساله هستی هم درس در دانشگاه میخونی،،،،،هم کار میکنی،،،،،

0 ❤️