آموزش انگشت کردن مقعد دختر

1398/02/01

راهنمای جامع انگولک مقعدی

by Laura Halliday
April 12, 2019

وقتی اصطلاح «انگشت کردن» را می‌شنوید معمولاً به فکر انگشت کردنِ کُصِ دوست‌دخترتان می‌افتید؟
البته که انگشت کردن کص دختران بسیار لذت‌بخش است (البته اگر بدانید چطور آن کار را به نحوه‌ی صحیح انجام دهید راه فوق‌العاده‌ای برای انجام آن کار وجود دارد که اکثر مردم از آن بی‌اطلاع هستند) اما در واقع چند سانت آن طرف‌تر از کص دنیایی کاملاً جدید برای اکتشاف وجود دارد!
این که یاد بگیرید چگونه دوست‌دخترتان را به طرز صحیح از کونش انگشت کنید می‌تواند یکی از بزرگترین پاداش‌های ممکن را برای شما به همراه داشته و بسیار سودمند باشد.
بیشتر دختران انگشت شدن را با هیچ کدام از مردانی که با آنها خوابیده‌اند تجربه نکرده‌اند. اکثراً حتی با یکی از آنان هم چنین چیزی برایشان پیش نیامده. پس با یاد گرفتن طریقه‌ی صحیح انجام این کار شما با بقیه‌ی مردان برای آن دختران متفاوت خواهید بود.
انگشت کردن مقعد می‌تواند احساسی بسیار خاص و لذت‌بخش را برای دختران به همراه داشته باشد. علاوه بر این که این کار راهی برای آماده‌سازی دختر برای سکس از مقعد نیز می‌باشد (که البته مبحثی کاملاً مجزا است که در زمان مناسب به آن پرداخته می‌شود)

با انگشت کردن مقعد می‌توانید به دختر ارگاسم و یا ارضای جنسی از راه مقعدی را هدیه کنید (که بعداً مفصلاً درباره‌ی آن صحبت خواهیم کرد) و همزمان کنترل نقطه‌ی جی او را نیز به دست بگیرید (نقطه‌ای که با لمس صحیح آن می‌توان کسی را به ارگاسم رساند) [میتوانید بنگرید به تاپیک بررسی نخطه‌ی جی] و این به آن دلیل است که قسمت داخلی مقعد و واژن فقط توسط یک دیوار نازک از هم جدا شده‌اند که باعث می‌شود هر چیزی وارد یکی از آن دو شود در دیگری نیز بتواند احساس شود.


چه چیزی باعث می‌شود که انگشت کردن کون و اتفاقات دیگری که در سکس از راه مقعد می‌افتد اینقدر برای زنان جذاب باشد؟

انگشت کردن از راه مقعد، دختران را از نظر احساسی و ذهنی وارد یک حالت خاص می‌کند و برای خیلی از آنها به این دلیل که هرگونه بازی و سکس از راه مقعد چه از نظر قانونی و چه از نظر اخلاقی در بعضی جاها عملی خلاف و غیراخلاقی به شمار می‌آید، حالت میوه‌ی ممنوعه را داشته و به شدت آنها را از نظر جنسی تحریک می‌کند.

نقش چیزهای ممنوعه و نکوهش شده (تابو) در روانشناسی زنان بسیار دست کم گرفته شده. به این دلیل که بانوان نسبت به سکس دیدگاه کاملاً متفاوتی نسبت به مردان دارند.

زمانی که شما دختری را قانع کردید که به چیزهایی که تا به حال برایش ممنوع بوده تن دهد دیگر راه برگشتی وجود ندارد و هیچ چیز مانند سابق نخواهد شد.

انگشت کردن از راه مقعد یکی از بهترین راههایی است که باعث می‌شود یک دختر خواسته‌های عمیقاً پنهان شده در وجودش را مورد مکاشفه و تعمق قرار دهد.

⚠️ هشدار: زمانی که شما دختر را با طعم اینگونه لذت‌ها آشنا کردید و شیرینی آن را به او چشاندید، او از شما توقع دارد این همواره بخشی از مراحل عادی اتفاقاتی که در اتاق خوابتان می‌افتد باشد.

این احساس لذت متفاوت می‌تواند برای دختران بسیار معتادکننده باشد به طوری که دیگر نتوانند بدون آن زندگی کنند.

اکنون وقت آن است که به این مطلب بپردازیم که چگونه می‌توانید برای بازی‌هایی که با انگشت و باسن انجام می‌شود آماده شوید بعد از آن به سراغ تکنیک‌ها و روش های شیطونی کردن خواهیم رفت.


آماده سازی

اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم مردانی که در انگشت کردن کص دختران تجربه و مهارت دارند نباید هیچ مشکلی در یاد گرفتن تکنیک‌های های انگشت کردن کون داشته باشند.

بعد از گفتن این مطلب باید بدانید چند تفاوت خاص در روش‌های انگشت کردن کص با روش‌های انگشت کردن کون وجود دارد که باید زمانی که برای اولین بار این کار را می‌کنید آنها را در ذهن داشته باشید.

همانند انگشت کردن کص این ایده‌ی بسیار خوبی است که همیشه ناخن‌هایتان را کوتاه نگه دارید و با سوهان زدن، از تیز نبودنِ آن مطمئن شوید تا دختران هیچ‌ گونه دردی را از خراش داده شدن تصادفی داخل اعضای بدنشان احساس نکنند.

(صادقانه بگوییم آخرین چیزی که شما ممکن است بخواهید، این است که یک دختر وسط لذت بردن از حرکات دست شما زخمی شده و کل جریان متوقف شود!)

برای اضافه کردن حقایق بیشتری به این مطلب باید گفته شود که حتماً لازم است دستانتان را قبل از تماس با قسمت داخلی باسن به دقت بشویید زیرا انتقال میکروب چه از دستان شما به داخل مقعد و چه از میکروب‌های داخل مقعد به دستان شما می‌تواند بیماری‌زا باشد.
در واقع بهتر است که شما و شریک جنسی‌تان قبل از شروع کار با هم دوش بگیرید تا هر گونه بوی بد و ناخوشایند را با شستن به دقت بدن یکدیگر از بین ببرید تا زمانی که با هم خوش می‌گذرانید چیزی مانع لذت بردن‌تان نشود.

برای انگشت کردن کون دختر شما باید حتماً مقداری روان‌کننده با کیفیت خیلی خوب (مثلاً ژل لوبریکانت) در اختیار داشته باشید. زیرا که مقعد مانند واژن توانایی خیس کردن و لیز کردن خود را ندارد.

درست است که می‌توانید بدون‌ روان‌کننده کص دختران را انگشت بفرمایید (البته با این پیش فرض که شما دختر را اینقدر تحریک کرده باشید که که کاملاً واژنش خیس شده باشد) اما هرگز نمی‌توانید توقع داشته باشید که او از این که شما بدون استفاده از هیچ گونه روان‌کننده و کاملا خشک باسنش را انگشت می‌فرمایید لذتی ببرد.

بیشتر نرم کننده‌هایی که شما در مغازه‌های فروش لوازم بهداشتی پیدا می‌کنید این کار را برای شما انجام می‌دهند. ماده‌ی اصلی تشکیل‌دهنده‌ی بعضی از آنها از آب است بعضی‌های دیگر از سیلیکون ساخته شده و مدل‌هایی که از انواع روغن‌های میوه‌ای مثل روغن هسته گریپ فروت و روغن زیتون ساخته شده نیز وجود دارد.

مطمئن شوید که نوعی روان‌کننده در اختیار دارید زیرا اگر بدون روان‌کننده کار را انجام دهید برای دختر بسیار دردناک خواهد بود.

می‌توانید ویدئوی زیر را که به طور کامل توضیح می‌دهد که چه نوعی از روان‌کننده برای شما مناسب است را تماشا کرده و چیزهای مفیدی از آن یاد بگیرید.


حال نوبت بخش آمادگی ذهنی برای انجام کار است

خیلی از دختران در رابطه با سکس از مقعد تجربه‌ای ندارند. پس این اهمیت دارد که به آنها فرصت کافی برای پذیرش جسمی و روحی این مطلب داده شود زیرا که این بی‌نهایت اهمیت دارد که دختر از هر لحاظ برای این تجربه آماده باشد.

اشکالی ندارد اگر دختر در ابتدا کمی معذب و ناراحت باشد. چیزی که مهم است این است که شما هر وقت دختر گفت زیادی برایش دردناک است کار را متوقف کنید.
در ضمن حتماً مطمئن شوید که با با انگشت کردنش توسط شما موافق است.

ممکن است فکر کنید بدون مقدمه انگشت کردن دختر باعث حشری شدن او می‌شود ولی مطمئن باشید این اصلاً ایده‌ی خوبی نیست!

به آهستگی به جلو قدم بردارید با هم گفتگو کنید و هماهنگ باشید. احساساتش را در نظر بگیرید فقط اینگونه است که یک تجربه‌ی خوشایند را برای شما تضمین می‌شود.
حالا که مقدمات گفته شد به سراغ تکنیک‌ها و روش‌ها می رویم.


روش‌ها و تکنیک‌های انگشت کردن مقعد

“جک الواری” (جک نجار از کاراکترهای تاریخی کشور کانادا است که معمولاً به شکل مردی با پیراهن قرمز چهارخانه در حال ارّه کردن به تصویر کشیده می‌شود)

این بیشتر برای گرم کردن مقدماتی و شروع کار است. شما در این روش هیچ انگشتی را وارد هیچ جای او نمی‌کنید اما این روش خوبی است که او به احساس کردن دستان گرم شما نزدیک مقعدش عادت کرده و ترسش بریزد.

وقتی کمی روان‌کننده روی دستتان ریختید و به لپ‌های کون او مالیدید به آرامی دستانتان را روی هم قرار دهید مانند زمانی که در حال دعا و عبادت هستید. دستانتان را به هم بمالید و همزمان هر دو دستتان را به بالا و پایین حرکت دهید مانند حرکت ارّه.

مطمئن شوید که شروع حرکت آهسته و آرام باشد و مدتی بعد وقتی خیال دختر راحت شد و با وضعیت خو گرفت می‌توانید سرعت و فشار دستانتان را بیشتر کنید.

در ضمن می‌توانید برای کمی شیطنت و قلقلک دادنش با حرکت آهسته این کار را انجام دهید.

این حرکت باعث می‌شود او به لمس شدنش در آن نقطه خاص عادت کند و حساسیتش از بین برود. تا بتوانید روش‌های سنگینتری را روی او اجرا کنید.


بشکن زدن

بلی، درست خواندید! این تاکتیک به ظاهر عجیب‌غریب درواقع بسیار آسان است.

در انتها شما هر دو دستتان را به شکل یک مشت درآورده و سپس دستانتان را به دو جهت متفاوت حرکت می‌دهید.

حال در این مرحله انگشتان شست شما دقیقاً بالای سوراخ کون اوست. آنها را با یک حرکت آهسته و دایره‌ای به اطراف حرکت دهید. اینگونه اطراف سوراخ کون او را به آرامی ماساژ دهید.

دوباره تاکید می‌شود مقدار زیادی روان‌کننده استفاده کنید. البته وقتی او به این وضعیت عادت کرد، می‌توانید با سرعت بالاتری کار را ادامه دهید.


ورود ابتدایی

در این مرحله دختر از لحاظ روانی و جسمی برای مرحله بعد آمادگی دارد.

انگشتانتان را به دقت با روان‌کننده آغشته کنید (توصیه می‌شود این کار را با انگشت کوچکتان آغاز کنید اما اگر می‌خواهید به او شوک وارد شود از انگشت وسط و یا انگشت اشاره‌تان استفاده کنید) و به آرامی آن را به داخل ببرید.

اصلاً نیاز نیست همه‌ی انگشت را به داخل سُر دهید فقط خیلی آهسته مقداری از آن را درون مقعد قرار دهید و هرگاه دختر گفت «بس است» بلافاصله کار را متوقف کنید. اگر هم احساس کردید برای عادت دادن دختر به این وضعیت باید انگشتتان را در مقعد او به طور ثابت نگه دارید این کار را بکنید.

می‌توانید به او بگویید که خود را شُل کند که انگشت بهتر به داخل برود و یا سفت کند تا فشار را روی انگشتان خود احساس کنید. این می‌تواند برای هر دوی شما لذت‌بخش باشد. به یاد داشته باشید هماهنگ بودن با یکدیگر مهم‌ترین بخش این کار است.

وقتی او به بودن انگشت شما داخل مقعدش عادت کرد. می‌توانید به آهستگی انگشتانتان را به عقب و جلو حرکت دهید و بعد از مدتی آنها را مداوماً به داخل و خارج سوراخ مقعد ببرید. هر وقت احساس کردید حتی ذره‌ای انگشتانتان خشک شده بلافاصله لیزکننده و روان‌کننده به آن اضافه کنید.


انگشتانتان را خم کنید

وقتی شریک جنسی شما با این مرحله نیز خو گرفت شما می‌توانید انگشتتان را در حالی که داخل مقعد است به سمت واژن اندکی خم کنید.

بسته به این که او به سمت شما دراز کشیده باشد و یا پشتش به شما باشد، یا انگشتتان را به جلو خم می‌کنید و یا به پشت. فهمیدن روش حرکت صحیح و یا به دست آوردن لِمِ کار بسیار آسان است.

با خم کردن انگشت خود، درواقع به دیواره‌ی بین واژن و مقعد ضربه می‌زنید. این می‌تواند برای دختر بسیار لذت‌بخش باشد زیرا جداره‌ی این دیواره بسیار نازک است. با این وجود تنها چیزی است که مقعد را از واژن جدا نگه می‌دارد که یعنی او می‌تواند همزمان هم در مقعدش این را حس کند و هم در واژنش.

احساسات او در این لحظات بسیار منحصر به فرد خواهد بود زیرا احتمالاً هرگز قبلاً چنین چیزهایی را حس نکرده است.

وقتی انگشتانتان را بیشتر خم می‌کنید و بیشتر داخل مقعد بازی می‌کنید. صدای ناله‌های او بلند می‌شود و شاید هم از شدت لذت آه بکشد.

ممکن است دچار ارگاسم مقعدی شود. زیرا همان اعصابی که دختر را به نقطه ارگاسم می‌رساند در اینجا تحریک میشود و باعث لذت او خواهد شد.

اینگونه نیست که زنان بتوانند ارگاسم از راه مقعد را تجربه کنند. (برخلاف ارگاسمی که در ان آب فراوان از کص بیرون می‌ریزد و تمام زنان توانایی انجام آن را دارند)

اگر شریک جنسی شما هرگز به ارگاسمی که منتهی به آبفشانی از کص می‌شود نرسیده پیشنهاد می‌شود مقاله‌ی جدید ما را در زمینه‌ی «چه چیزهایی باعث رساندن زنان به آن درجه از ارگاسم می‌شود» را مطالعه بفرمائید.
[مقاله‌ی مذکور هنو در شهوانی ترجمه نشده ولی جهت آشنایی با روش‌های آبفشانی کص دختران (squirting) میتوانید بنگرید به تاپیکهای ترفند برا انزال زنان و مصاحبه با ٣ زن درمورد انزال زنان]

این یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که به عنوان یک مرد یاد گرفتنش لازم است.

زیرا زنی که به او علاقه‌مندید، حتماً باید بتواند لذت ارگاسم را هر چند وقت یک بار احساس کند.

فقط اینگونه است که هر دوی‌تان می‌توانید رابطه‌ای رضایت‌بخش داشته باشید.


هدایت پرنیوم

"پرنیوم" چیست؟
به طور خلاصه؛ منطقه‌ای است بین واژن و سوراخ مقعد. یا در مردان این منطقه بین اسکروتوم (کیسه‌ی حاوی بیضه‌ها) و سوراخ مقعد است که در زبان غیر علمی به آن “گوچ” نیز گفته می‌شود.

اگر شما و دوست دخترتان ذهنی باز و آماده برای تجربه‌های جدید دارید. ممکن است او قبلاً این ناحیه را هنگام ساک‌زدن برای شما حسابی لیسیده باشد و یا ممکن است شما هم هنگام لیسیدن واژن او، این ناحیه را برای او لیسیده باشید.

این یک نقطه‌ی فوق‌العاده حساس است که می‌توانید به آرامی ماساژ دهید در حالی که همزمان وی را انگشت می‌کنید.

می‌توانید این نقطه را نیز به همین روشی که سوراخ مقعد را ماساژ دادید با چرخاندن انگشتان شست به شکل دایره‌وار انجام دهید.

زمانی که عمل ماساژ پرنیوم و انگشت کردن باسن به طور همزمان انجام می‌شود لذت به دست آمده از این کار بسیار زیاد خواهد بود آنچنان که هیچ راهی برای توصیف مقدار لذت آن با کلمات وجود ندارد.

اینجا مجبورید در این مورد خاص به این مقاله اعتماد کنید. آن را روی دوست دختر و یا همسرتان امتحان کنید تا واکنش او نسبت به این عمل را روی صورتش ببینید!


دو سوراخ بهتر از یکی

حال زمان آن است که شریک جنسی‌تان را از دو سوراخ مورد دخول قرار دهید.

نگران نباشید قرار نیست مرد دیگری وارد جریان شود! (مگر این که شما از اینجور چیزها خوشتان بیاید!)

چیزی که ما داریم راجع به آن حرف میزنیم انگشت کردن همزمان کص و کون به صورت یک انگشت در هر سوراخ است.

البته چون این می‌تواند خارج از تحمل دختر باشد، توصیه می‌شود بعد از این که او با استفاده از روش قبلی به این کار عادت کرد سپس روش فعلی دخول همزمان از دو سوراخ را روی او امتحان کنید.

در مدت زمانی که شما همچنان مقعدش را انگشت می‌کنید. دست دیگر خود را بالا آورده و یک انگشت خود را داخل کصش فرو کنید. وقتی کار به اینجا رسید دیگر نیازی نیست که انگشت کردن کص او به ملایمت انجام گیرد زیرا که احتمالاً در آن موقع به خاطر تکنیک‌های قبلی که روی آن پیاده شده، واژن کاملاً خیس شده است.

احتمالاً حتی می‌توانید با ورود دو انگشت به صورت همزمان کار را آغاز کنید.

حالا شما یک انگشت داخل کصش او و یک انگشت داخل کونش دارید. اکنون با یک سرعت مناسب و متوسط انگشتانتان را حرکت دهید.

وقتی شما این کار را انجام می‌دهید احتمالاً شریک جنسی شما به شدت در حال آه کشیدن از روی لذت است.

او اکنون اوج و مراحلی از لذت را تجربه می‌کند که قبلاً هرگز در زندگی جنسی‎‌اش احساس نکرده.


دو برابر

کار تمام نشده است، هنوز یک مرحله‌ی دیگر در کار انگشت کردن مقعد وجود دارد.

البته با توجه به محدودیت‌های فیزیکی ممکن است انجام دادنش کمی سخت باشد!

رک عرض شود؛ قرار است تلاش شود تا دو انگشت همزمان داخل سوراخ مقعد برود.

نیاز به صبر و حوصله فراوان و همچنین روان کننده‌ی خیلی زیاد است!

همانند زمانی که سعی می‌شدبرای اولین بار انگشت داخل مقعد فرو برد. ابتدا ممکن است احساس کنید سوراخ مقعد برای این کار زیادی تنگ است که در نتیجه ممکن است کاری که می‌خواهید انجام دهید برای دختر آزاردهنده و ناراحت‌کننده باشد.

پس صبور باشید و اگر این کار طول کشید شجاعتتان را از دست نداده و مایوس نشوید! و یا اگر در مرحله‌ای از انجام کار دختر به شما گفت که بیشتر از آن معذب و ناراحت است که بخواهد به شما اجازه ادامه دادن کار را بدهد، به خواسته‌ی او احترام گذاشته و بلافاصله کار را متوقف کنید. به یاد داشته باشید همیشه دفعات بعدی هم هست. می‌توانید در یک فرصت مناسب دوباره سعی کنید.

به هر حال وقتی در انتها موفق شدید دو انگشت را همزمان به داخل ببرید بسیار با احتیاط عمل کنید. با سرعت کم آنها را به داخل و خارج ببرید و به تمام عکس‌العمل‌های شریک جنسی‌ توجه کامل شود.

می‌توانید سعی کنید انگشتانتان را آنطور که قبلا گفته شد خم کنید تا دیواره‌ی بین واژن و مقعد را تحریک کرده و دختر را از نظر جنسی برانگیخته ک

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-04-20 21:02:15 +0430 +0430
نقل از: number.13
نقل از: پسر-خیلی-خوب اون وقت انگشتت با عن کثیف نمیشه و بوی عن نمیده ؟!

ینی ناموسن از کل تاپیک همینو فهمیدی؟ (dash) (dash) (dash)

کل تاپیکو درست خونده بود جواب همینم میگرف.
برخی شهوانیون کونشان برا خوندن و درک مطلب گشاد است حال این که برا پارازیت ول دادن تنگ میشود.


نقل از: سامان.اصف : یک سوال اینکه اکه مقعد یک دختر رو اونجوری که گفتید انگشت کنیم و دیواره ی بین مقعد و واژنش رو بمالیم آیا ممکنه به پردا اش آسیب بزنه؟ اگه آره چند درصد

تا جایی که میدونم چیزی به نام پرده بکارت اونجور که گفته میشود وجود ندارد.
میتوانید بنگرید به ← افسانه‌ی پرده‌ی بکارت

2 ❤️

2019-04-20 21:11:38 +0430 +0430
نقل از: number.13 بله اشاره شده بود حموم دونفره برین ... در هرصورت ماک حسابی لذت میبریم از تاپیکای بسیار خوبت حسام خان عزیز... ب قول دوستان یه تنه سطح سطح سایتو بالا نگه میداری ? ?

1 ❤️

2019-04-21 08:52:03 +0430 +0430

مطلب مفیدی بود ولی فقط اون قسمتش که نوشته بود ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻧﺖ ﺁﻥ ﻃﺮﻑ ﺗﺮ ﺍﺯ ﮐﺺ ﺩﻧﯿﺎﯾﯽ
ﮐﺎﻣﻼً ﺟﺪﯾﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﮐﺘﺸﺎﻑ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ ینی یک ساعت خندیدم

1 ❤️

2019-04-21 09:19:46 +0430 +0430
نقل از: نیکون و زحمتی ک کشیدی ؛ واقعا آموزنده و مفید بود ، حتما ب درد بچه های سایت میخوره ، ولی یه نکته بگم ، من هر وقت تاپیکهای مفید شما و متفاوت شما رو میخونم هااا با خودم میگم حیف از این آدم که اسمش انقد زشتتتتتتتتتتتتتتتتتته .عه چیه اسکلت حشری باباااااااااااااااا حیف تو نیست با این علم وآگاهی و زحمتهایی که میکشی با این تجربه بالاوعضویتت تو سایت ................. هاااااااااااا!؟!؟!؟!؟!؟حیف تو نیست ؟ خدایش خودت بگو... فکرکنم بهتره اسمتو عوض کنی داداش .

نام به این قشنگی و ماندگاری مشکلش چیست مگر؟
2 ❤️

2019-04-21 21:22:35 +0430 +0430

خیلی زیاده 1روز وقت میخواد خوندنش

0 ❤️

2019-04-22 08:50:15 +0430 +0430

والا ما هرکاری هم بکنیم خانم کیر مارو میبینه نمیده میگه کلفته.

0 ❤️

2019-04-22 09:48:44 +0430 +0430

ممنونم ازت . خیلی کامل بود و خیلی عالی

2 ❤️

2019-04-22 10:30:38 +0430 +0430

تاپیک خوبی بود
اما تکنیک هات خیلی ابتدایی بود
در واقع از تکنیک هایی مث انگشت ه قیچی و ماساژ استیکفر و خیلی چیزای دگ نگفتی
اما خب واسه جماعتی ک تف میزنن سر کیرشون ب زور فشار میدن میگن جا باز میکنه خوب بود :))

راستی کسی فیستینگ ( انگشت کردن ) حرفه ای خواست ، در خدمتم
#صرف_نظر_از_سن_و_جنس

1 ❤️

2019-04-22 17:17:11 +0430 +0430
نقل از: number.13
نقل از: Pesare_kir_koloftt تاپیک خوبی بود اما تکنیک هات خیلی ابتدایی بود در واقع از تکنیک هایی مث انگشت ه قیچی و ماساژ استیکفر و خیلی چیزای دگ نگفتی اما خب واسه جماعتی ک تف میزنن سر کیرشون ب زور فشار میدن میگن جا باز میکنه خوب بود :))

راستی کسی فیستینگ ( انگشت کردن ) حرفه ای خواست ، در خدمتم
#صرف_نظر_از_سن_و_جنس

حاجی تو سطحت خیلی بالاست و خفنی والا ابتدایی نبود والا من ک ب شخصه از انگشت کردن فقد میدونستم یه جایی از دستت رو باید بکنی تو مقعدش ?
حالا یه تاپیک آموزش فیسیتینگ (انگشت کردن!!! (dash) (dash) (dash) (dash) )
بذار ببینیم فیسیتینگ یعنی انگشت کردن ؟؟
مستر بکن سظح پیشرفته ک میگن خودتی؟ (erection)

حالا انگشت ن ، مچ دست
چ فرقی میکنه ؟
من خواستم ب قول خودت سطحمو ب رخ بکشم 🙄

در ضمن در حضور اساتیدی مثل شما درس پس میدیم استاد ?

0 ❤️

2019-04-23 20:25:34 +0430 +0430

ممنون از اسکلت عزیز بابت این مطلب. با اجازه یه چند خط هم من به این مقاله اضافه کنم. اول اینکه در جواب اون دوستمون که گفت دست بو عن میگیره بگم اگه شما هم مثل من وسواسی هستی میتونی از دستکش جراحی که تو داروخانه ها میفروشن استفاده کنی، یک دستکش خیلی نازک که کاملا جذب به دست میچسبه بطوری که انگار کاندوم کشیدی به دستت، درسته که کمی از لذتش کم میکنه ولی در عوض کاملا بهداشتیه. من حتی یه بار تو یه فیلم آموزشی دیدم که میگفت کسانی که خوششون نمیاد کس دوست دختر یا پارتنرشونو بلیسن میتونن یه نایلون نازک (مثل محافظ نایلونی غذا) رو کس بکشن و بعد بلیسن. درسته که از لذتش کم میشه ولی از نلیسیدن خیلی بهتره. به هر حال بهتره خودتونو برای وسواسی که دارین از این لذتها محروم نکنید و با این راه ها لذت بیشتری به روابط خودتون و پارتنرتون اضافه کنید. من خودم با لیسیدن کس مشکلی ندارم و خیلی هم دوست دارم (البته نه کُس هر کسی) ولی موقع انگشت کردن کون همیشه از دستکش استفاده میکنم حالا هر چقدر هم که طرف کونشو خوب شسته باشه.

ادامه در کامنت بعدی

1 ❤️

2019-04-23 20:26:46 +0430 +0430

اما در مورد سوژه اصلی مقاله یعنی کون،

از دید مردها کون و کس هر دو سوراخی هستند که میشه هر چی دلشون میخواد توش فرو کنن. درسته که کس و کون هر دو سوراخ هستن ولی این دو سوراخ یه تفاوت عمده با هم دارن . کس یه سوراخ ورودی و خروجی هست یعنی بدن زن هم اجازه میده که مواد زائد بدن از اون خارج بشن و هم چیزهای دیگه مثل انگشت،دیلدو و کیر مردان واردش بشه ولی کون فقط یه سوراخ خروجی هست و بدن مواد زائد رو از اون به بیرون میفرسته ولی اجازه ورود چیزی رو به اون نمیده ، احتمالا پیش اومده که بی خبر شما رو انگشت کردن یا در جاهای شلوغ دست کسی بی هوا خورده به کونتون و دیدین که کونتون یک دفعه جمع میشه و شما به هوا میپرین، این واکنش طبیعی بدن به ورود چیزی به کون هست که نمیخواد اجازه بده چیزی واردش بشه.

برای اینکه بتونین چیزی رو وارد کون کنین باید بهش یاد بدین بیخیال این حسش بشه و وقتی چیزی میخواد واردش بشه مقاومت نکنه و برای اینکار بهترین کار همونهایی هست که اسکلت عزیز نوشته یعنی نوازش سوراخ کون به صورت چرخشی و صبر زیاد. پیشنهاد من اینه که برای دفعات اول که میخوایین کون دوست دختر یا زنتون رو انگشت کنین بعد از سکس این کارو بکنین که کمی از حشرتون کم شده باشه و بتونین حرکات خودتونو کنترل کنین. سوراخ کون مثل دیافراگم دوربین عکاسی میمونه که جمع شده و اگه شما با ملایمت با اون رفتار کنین میتونه به مقدار زیادی باز بشه . وقتی هم که انگشتتون وارد کون شد فشار زیادی وارد نکنین، در واقع سوراخ کون مثل اینه که چندین دیافراگم پشت هم قرار گرفتن که شما باید به مقاوت همه اونها غلبه کنین تا انگشتتون بطور کامل وارد سوراخ کون بشه و برای اینکار هم حتما از روان کننده زیاد استفاده کنین. در دو یا سه بار اول فقط یک انگشت رو فرو کنید و سعی نکنید تعداد بیشتر انگشت رو فرو کنین و انگشتهای بیشتر رو بزارین برای شبهای بعد (من خودم تا چهار انگشت تو کون زن همسایه مون فرو کردم) بعد از اینکه انگشتتون رو فرو کردین تو کون ،کس پارتنرتون رو بلیسین و یا از هر راه دیگه ای که بلدین پارتنرتون رو به ارگاسم برسونین و اجازه بدین در حالی که یه چیزی تو کونشه ارگاسم بشه و این حس تازه رو تجربه کنه . مطمئن باشید اگه کارها رو درست انجام بدین پارتنرتون از این احساس جدید خیلی خوشش خواهد آمد و این یعنی اینکه او باز هم اجازه خواهد داد که برین سر وقت کونش. بعد از دفعه سوم میتونین بعد از اینکه مدتی انگشتتون تو کونش بود انگشت دوم رو هم خیلی آروم و با حوصله و بدون فشار زیاد وارد کونش کنین و بعد از دفعات ششم یا هفتم میتونین انگشت سوم رو هم اضافه کنین البته این خیلی به فیزیک بدنی زن و تمایلش به این کار بستگی داره. مردانی هم که میخوان کون پارتنرشون رو بگان بهتره که از همون اول کیرشونو نزارن دم سوراخ کون اون بدبخت و تا دسته فشار بدن تو، بهتره که اول با انگشت کردن شروع کنن و بعد از اینکه تونستن سه انگشتشون رو وارد کون زن مورد نظر بکنن اقدام به گاییدن کونش بکنن. قطر سه انگشت در کنار هم تقریبا به اندازه قطر کیر هست یعنی اگه کونی اجازه داده سه انگشت همزمان واردش بشن به چیز کلفتی مثل کیر هم میتونه به راحتی اجازه ورود بده . اینطوری پارتنرتون درد نمیکشه (و یا لااقل کمتر درد میکشه) و هر وقت شما ازش کون بخوایین نه نمیگه و خودش هم مشتاق این نوع از سکس میشه.

اما تجربه خودم، طبقه پایین خونه ما یه زن تنها زندگی میکنه که شوهرش چند ساله فوت شده و تنها پسرش هم زن گرفته رفته واسه خودش زندگی میکنه و من چند ساله هر چند وقت یه بار میرم سروقتش ، در واقع اولین کُسی که کردم همین زن بود ولی این زن هیچ وقت به من کون نداده و میگه خوشش نمیاد فقط هر چند وقت یبار بعد کلی اصرار من اجازه میده انگشت تو کونش کنم . نکته جالب اینه که گاهی وقتها یک دونه انگشتم به سختی میره تو کونش ولی گاهی وقتها سه تا انگشتم اونقدر راحت میره تو کونش که احساس میکنم کونش خودش انگشتامو میمکه تو، یک بار حتی چهار انگشتم هم رفت تو. اصلا هم روند ثابتی نداره و ممکنه امروز سه تا انگشت بره تو ولی یک هفته بعد یک انگشت هم به زور بره تو . اینو گفتم که بگم حواستون به این مورد هم باشه و فکر نکنین اگه دفعه قبل دو یا سه انگشت رفت تو امروز هم باید بره . همیشه شرایط اون لحظه رو در نظر بگیرین.

میبخشین که کامنتم خیلی طولانی شد فقط میخواستم تجربیات خودمو به اشتراک بزارم.

3 ❤️

2019-04-23 20:58:36 +0430 +0430
نقل از: Farhad_999 ممنون از اسکلت عزیز بابت این مطلب. با اجازه یه چند خط هم من به این مقاله اضافه کنم. اول اینکه در جواب اون دوستمون که گفت دست بو عن میگیره بگم اگه شما هم مثل من وسواسی هستی میتونی از دستکش جراحی که تو داروخانه ها میفروشن استفاده کنی، یک دستکش خیلی نازک که کاملا جذب به دست میچسبه بطوری که انگار کاندوم کشیدی به دستت، درسته که کمی از لذتش کم میکنه ولی در عوض کاملا بهداشتیه. من حتی یه بار تو یه فیلم آموزشی دیدم که میگفت کسانی که خوششون نمیاد کس دوست دختر یا پارتنرشونو بلیسن میتونن یه نایلون نازک (مثل محافظ نایلونی غذا) رو کس بکشن و بعد بلیسن. درسته که از لذتش کم میشه ولی از نلیسیدن خیلی بهتره. به هر حال بهتره خودتونو برای وسواسی که دارین از این لذتها محروم نکنید و با این راه ها لذت بیشتری به روابط خودتون و پارتنرتون اضافه کنید. من خودم با لیسیدن کس مشکلی ندارم و خیلی هم دوست دارم (البته نه کُس هر کسی) ولی موقع انگشت کردن کون همیشه از دستکش استفاده میکنم حالا هر چقدر هم که طرف کونشو خوب شسته باشه.

اما در مورد سوژه اصلی مقاله یعنی کون، از دید مردها کون و کس هر دو سوراخی هستند که میشه هر چی دلشون میخواد توش فرو کنن. درسته که کس و کون هر دو سوراخ هستن ولی این دو سوراخ یه تفاوت عمده با هم دارن . کس یه سوراخ ورودی و خروجی هست یعنی بدن زن هم اجازه میده که مواد زائد بدن از اون خارج بشن و هم چیزهای دیگه مثل انگشت،دیلدو و کیر مردان واردش بشه ولی کون فقط یه سوراخ خروجی هست و بدن مواد زائد رو از اون به بیرون میفرسته ولی اجازه ورود چیزی رو به اون نمیده ، احتمالا پیش اومده که بی خبر شما رو انگشت کردن یا در جاهای شلوغ دست کسی بی هوا خورده به کونتون و دیدین که کونتون یک دفعه جمع میشه و شما به هوا میپرین، این واکنش طبیعی بدن به ورود چیزی به کون هست که نمیخواد اجازه بده چیزی واردش بشه. برای اینکه بتونین چیزی رو وارد کون کنین باید بهش یاد بدین بیخیال این حسش بشه و وقتی چیزی میخواد واردش بشه مقاومت نکنه و برای اینکار بهترین کار همونهایی هست که اسکلت عزیز نوشته یعنی نوازش سوراخ کون به صورت چرخشی و صبر زیاد. پیشنهاد من اینه که برای دفعات اول که میخوایین کون دوست دختر یا زنتون رو انگشت کنین بعد از سکس این کارو بکنین که کمی از حشرتون کم شده باشه و بتونین حرکات خودتونو کنترل کنین. سوراخ کون مثل دیافراگم دوربین عکاسی میمونه که جمع شده و اگه شما با ملایمت با اون رفتار کنین میتونه به مقدار زیادی باز بشه . وقتی هم که انگشتتون وارد کون شد فشار زیادی وارد نکنین، در واقع سوراخ کون مثل اینه که چندین دیافراگم پشت هم قرار گرفتن که شما باید به مقاوت همه اونها غلبه کنین تا انگشتتون بطور کامل وارد سوراخ کون بشه و برای اینکار هم حتما از روان کننده زیاد استفاده کنین. در دو یا سه بار اول فقط یک انگشت رو فرو کنید و سعی نکنید تعداد بیشتر انگشت رو فرو کنین و انگشتهای بیشتر رو بزارین برای شبهای بعد (من خودم تا چهار انگشت تو کون زن همسایه مون فرو کردم) بعد از اینکه انگشتتون رو فرو کردین تو کون ،کس پارتنرتون رو بلیسین و یا از هر راه دیگه ای که بلدین پارتنرتون رو به ارگاسم برسونین و اجازه بدین در حالی که یه چیزی تو کونشه ارگاسم بشه و این حس تازه رو تجربه کنه . مطمئن باشید اگه کارها رو درست انجام بدین پارتنرتون از این احساس جدید خیلی خوشش خواهد آمد و این یعنی اینکه او باز هم اجازه خواهد داد که برین سر وقت کونش. بعد از دفعه سوم میتونین بعد از اینکه مدتی انگشتتون تو کونش بود انگشت دوم رو هم خیلی آروم و با حوصله و بدون فشار زیاد وارد کونش کنین و بعد از دفعات ششم یا هفتم میتونین انگشت سوم رو هم اضافه کنین البته این خیلی به فیزیک بدنی زن و تمایلش به این کار بستگی داره. مردانی هم که میخوان کون پارتنرشون رو بگان بهتره که از همون اول کیرشونو نزارن دم سوراخ کون اون بدبخت و تا دسته فشار بدن تو، بهتره که اول با انگشت کردن شروع کنن و بعد از اینکه تونستن سه انگشتشون رو وارد کون زن مورد نظر بکنن اقدام به گاییدن کونش بکنن. قطر سه انگشت در کنار هم تقریبا به اندازه قطر کیر هست یعنی اگه کونی اجازه داده سه انگشت همزمان واردش بشن به چیز کلفتی مثل کیر هم میتونه به راحتی اجازه ورود بده . اینطوری پارتنرتون درد نمیکشه (و یا لااقل کمتر درد میکشه) و هر وقت شما ازش کون بخوایین نه نمیگه و خودش هم مشتاق این نوع از سکس میشه.


اما تجربه خودم، طبقه پایین خونه ما یه زن تنها زندگی میکنه که شوهرش چند ساله فوت شده و تنها پسرش هم زن گرفته رفته واسه خودش زندگی میکنه و من چند ساله هر چند وقت یه بار میرم سروقتش ، در واقع اولین کُسی که کردم همین زن بود ولی این زن هیچ وقت به من کون نداده و میگه خوشش نمیاد فقط هر چند وقت یبار بعد کلی اصرار من اجازه میده انگشت تو کونش کنم . نکته جالب اینه که گاهی وقتها یک دونه انگشتم به سختی میره تو کونش ولی گاهی وقتها سه تا انگشتم اونقدر راحت میره تو کونش که احساس میکنم کونش خودش انگشتامو میمکه تو، یک بار حتی چهار انگشتم هم رفت تو. اصلا هم روند ثابتی نداره و ممکنه امروز سه تا انگشت بره تو ولی یک هفته بعد یک انگشت هم به زور بره تو . اینو گفتم که بگم حواستون به این مورد هم باشه و فکر نکنین اگه دفعه قبل دو یا سه انگشت رفت تو امروز هم باید بره . همیشه شرایط اون لحظه رو در نظر بگیرین.


میبخشین که کامنتم خیلی طولانی شد فقط میخواستم تجربیات خودمو به اشتراک بزارم.


خعلی هم کار خوبی کردی.

1 ❤️

2019-04-24 15:36:02 +0430 +0430
نقل از: Holy_Bliss
نقل از: earthking اسی :/ اونجا که نوشتی روان کننده (لیدوکائین) !مگه لیدوکائین بی حس کننده نیس؟:/ بزنی کون طرف بی حس شه عین پوکر نگات کنه

یکم بی حس کنندس

ولی بیشتر کاراییش همون روون کنندست ? :)

دوست عزیز لیدو کائین به هیچ وجه روان کننده نیست یه بی حسیه کامل میده چه برای دندون و چه برای کیر. بهترینش ژل لوبریکانت با قیمت شش تومنه .شبیه خمیر دندونه. و محلول در آبه.

1 ❤️

2019-04-24 16:50:53 +0430 +0430

سلام من میثاق 32 از تهران و مجردم کارم ماساژه بصورت حرفه ی - اینجا بخاطر فانتزی هستم - اگر زوجینی از تهران واقعی هستند نه صرفا چت و علاقه به فانتزی ماساژ و … دارن به من پیام بدن ممنونم

id tel :x2x121

0 ❤️

2019-05-03 11:18:23 +0430 +0430

اگه واقعا مرد یکم با احتیاط و اروم عمل کنه خیلی میتونه انگشت شدن لذت بخش باشه ?

0 ❤️

2021-01-12 16:04:23 +0330 +0330

دقیقا هرچیز بدی که بوجود میاد به خاطر عجله کردن و بی حوصلگی هست
واقعا عالی بود اسکلت جان👍👍

0 ❤️

2022-02-05 20:57:44 +0330 +0330

خیلی خوب بود و ممنون ولی دوتا سوال ذهنمو درگیر کرد و جوابشو تو متن پیدا نکردم
۱. اینکه اگه فشار وارد بشه به داخل کون ممکن آسیب رسوندن به بکارت میشه یا نه ؟ مخصوصا اونجا که گفتی انگشت به سمت واژن خم بشه
۲. موقع انگشت کردن و عادت دادن خیلی تاثیر گذاره که همراه باهاش بلیسی … لوریکانت اگه وارد دهان یا معده مضر نیست؟

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «