آموزش جامع ساک زدن

1397/01/23

مطالب آموزنده مرتبط با تحریک دهانیِ آقایون (مخصوص خانوم‌ها)
اونچه از آن با نامهای مختلفی مث «سکس دهانی (oral sex) ـ ساک‌زدن(blowjob) ـ کیرخوری و…» یاد میشود…

82274 👀
5 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-04-12 08:56:05 +0430 +0430

  • مخصوص خوراکی
  • در فضای گرم و مرطوب (داخل کص) نگهداری شود
  • اسفاده با احتیاط (شکستنی!)
  • قبل از اسفاده، آن را مرطوب نمایید
  • زیاد به آن خیره نشوید و صاحب آن را معطل مگذارید
  • هرگز توسط دندان‌ها رنده نشود
  • از هرگونه ضربه‌زدن، کشیدن و گاز گرفتن تخم‌ها اکیداً خودداری شود!
  • پس از هربار اسفاده، با ملایمت مورد ماساژ، بوسه و نوازش قرار داده شود.
6 ❤️

2018-04-12 08:56:44 +0430 +0430

آیا خوب ساک میزنید؟

by MauriceTherapy | March 28, 2013

"ساک‌زدن(blowjob)" یا همون تحریک شومبول مرد، به وسیله‌ی دهان و زبان امری غیرمعمولی نیس که از یه مرد شنیده شود که «میخوام برام ساک بزنی» اصلن اگر از مردی بپرسید، اینچنین خواهد گف که این درخواس یه‌جوری رسمی‌ست که میتوانید آن را در جلسه‌ی هیئت مدیره مطرح کنید...

عایا مردا ساک زدنو دوس دارن؟
پاسخ این است: ١٠٠٪

هنگام ساک زدن، خانوما کاملن یادشان باشد که آلت مردا یه تیکه گوشت یا سوسیس آلمانی نیس، خوشبختانه ما میتوانیم آلتمان را همین یه تیکه‌ای که هس نیگه داریم.
(خواهشمند است دندون نزنید!)

پایه: ساک زدن اگر با چیز دیگه‌ای اشتباه گرفته نشود، به این گفته میشود که یه خانومی با میل خودش با دهان و زبان خود، آلت شریکش را تحریک کند.

نکته‌ی مهم✔: بسیار مهم است که خانوما موقع ساک زدن نگاهی روی صورتشان باشد که بگه: «عزیزم منم دارم از انجام اینکار لذت میبرم

اینو میگیم چون بعضی از خانوم‌ها اشتباهن موقع ساک‌زدن حالت صورتشان خستگی حسابداری رو میگیرد که گویی روز کاری سختی رو پشت سر گذاشتن و اصلن حس و حال ندارن یا قیافه یه سگ روت‌وایلر که چن روزی بهش غذا داده نشده است [پوزش از خانومای سایت بابت اسفاده‌ی نویسنده‌ی کصکش از این تشبیه بی‌ادبانه!].
بسیار مهم است کسی که واسش ساک میزنید، دائمن تحریک شود که این مستلزم آن است که صورت خانوم‌ها علاقه‌ی خودشونو به این کار نشون بده [تا از لذت عمل کم نشود]. به شریک خود نشان دهید که دارید از انجام این کار لذت میبرید [و سعی شود برای خودتان نیز به راستی همینگونه باشد] چرا که هیچ کِیفی در ساک زدن نیس مگراین‌که طرف مقابل کاملن تحریک شده باشد و از از کار خود لذت ببرد. برا جلوگیری از حساسیت پوستی آلت مردان از اصطکاک، باید وختی دارید ساک میزنید بزاق زیادی ترشح کنید. واسه این‌که لذت رو به بیشترین حد آن برسانید بدنه‌ی آلت شریک خود را با حرکت‌های چرخشی ناگهان بخورید تا همیشه در حال تحریک شدن بماند. علاوه بر این، این‌که با عطوفت و احساسات رفتار کنید خیلی مؤثرتر از اینه که فقط آلت رو بالا و پاییین ببرید و حرکتش دهید. باید دوباره به این موضو اشاره شود که از لیزکننده‌ی طبیعی‌تان ینی همون بزاق دهان زیاد اسفاده شود و وختی نوبت به در دس گرفتن آلت میرسد، یادتان نرود که چیزی که باهاش طرفین دسگیره‌ی ماشین نیس [که محکم بکشیدش] آلت حساسه، لطفن با احتیاط با آن برخورد نمایید! بعضی از خانوم‌ها کنترل خودشونو از دس میدن و میخوان حرفه‌ای بودنشونو نشون بدن و زیادی به آلت فشار میارن که این‌کار باعث میشود کل لذت و تحریک مرد نابود شود. از جوگیرشدنای اینگونه و مانوردادنای اشتبا خودداری کنید. اگه توی شک هسید فقط کافی‌ست از مردتون بپرسید که دوس داره چقد محکم آلتشو بگیرید.

به خاطر این‌که ارتباط توی هر چیزی حرف اولو میزنه شما باید حواستون باشه که مرد چطور به حرکات دس یا سرتون واکنش نشون میده. ارتباط چشمی تو ارتباط برقرار کردن مهمه. اما اگه چشمای مردتون بسه‌س بهتون برنخوره. احتمالن به این خاطره که داره تو آسمونا سیر میکنه و یا تو حالت بدش؛ منتظره که به خاطر رفتار کاملن آرومتون از آلتش جدا شوید [کنایه].

حال که متوجه شدید با یه آلت طرف هسید [عضو حساسه] وختی دارید با دسِتون تحریکش میکنید، عجله نکنید. مسابقه رالی نیس. حرکت بالا پایین بردنتون رو آروم انجام دهید هرچقد که این تحریکتون با دس با شهوت بیشتری انجام گیرد، تو بدنه‌ی آلت نیز تحریک و لذت بیشتری ایجاد میشود. حال آلت رو ساک بزنید یا بلیسید، آلت رو ببوسید و در حالی که دارید این کارو انجام میدید ازش بپرسین که چه چیزی رو بیشتر از همه دوس داره... با آلت شریک فعلیتون آشنا شین چون یه چیز منحصر به فرد است و تجربیاتتون از آلت شریک قبلیتونو برای این آلت هم کپی و تکرار نکنین.

ناحیه‌های حساس آلت، به برخی مردان، لذتی فراتر از لذت‌های این دنیا میدهد!

نوک آلت وی را با نوک زبانتان لیس بزنین، در برخورد با اکثر مردا سعی شود که زبونتون رو به سمت سوراخ کیرشون نبرید. اونا ترجی میدن که چیزی از اون سوراخ بریزه بیرون نه این‌که تفتون بره توش.

اگه با یه کیر تپل و قطور سرو کار دارید، فقط از دستا و دهنتون برا تحریک اسفاده کنید و سمت دیپ‌ثروت‌[DeapThroat: آلت رو تا ته حلق بردن که برا برخی خانوم‌ها حس خفگی لذت‌بخشی دارد] نرین مگر‌آن‌که خودش بخواد یا شما خودتون از فرو بردن یه آلت بزرگ تو حلقتون لذت ببرید.


واضح است به عنوان خانومی که میخواین تو سکس مردتونو به لذت برسونید، سکس باید برای هر دو طرف لذت بخش باشد. پس پیش از آن‌که دستشو بذاره پشت سرتونو با زور شما رو وادار کنه تا ته آلتش رو بخورید با هم یه قرار مداری بذارین. به هم اعتماد کنید، صدای خفگی‌مانندی که موقع دیپ‌ثروت میاد اصلن لذت بخش نیس.

اگه با یه کیر کوچیک ٥ تا ١٠سانتی سر و کار دارید، اصلن اینطور رفتار نکنید که با جیغ و داد بگید «پس بقیه کیرت کجاس؟!». درضم طوری آلتش رو به دست نگیرید که انگار سیگار گرفتین دستتون! وختی دارید ساک میزنید، بعضی از مردا بوسین بین پاها رو دوست دارن. بسه به پوزیشنی که دارید میتوانید فاصله‌ی زیر بیضه‌ها و سوراخ کون طرف رو بلیسید که مردا بسیار بسیار به این نخطه حساسند!


☀️ گرما
اگه نمیدونسید، بدونید که حفظ گرمای آلت، نخش موثری بر شق موندن آن دارد.
وختی دارین سکس میکنید، پنجره رو اصلن باز نکنید، گرما تاثیر مهمی تو سکس داره. بسیاری از مردا عاشق دوش آب گرم هسن چون اگه دماش مناسب باشه، آب گرمی که رو بدن میریزه و آلتشونو از خواب بلند میکنه و اونام معمولن وختی دارن با صابون کیرشونو میشورن آلتشون شق و یا نیمه‌شق میشه و کیف میکنن. میتونین یه چیزیو امتحان کنین (پیشناهاد میشود اینو با یکی که بهش نزدیک‌ترین انجام بدین): برا خودتون یه لیوان هات‌چاکلت بریزین و دهانتون رو از هات‌چاکلت پر کنین، مطمئن شین که تا وختی کل دهانتون رو گرم کنه بعد قورتش بدین و بلافاصله کیر رو ببرین داخل دهنتون و بذارین شریکتون گرمای اون نوشیدنی رو حس کنه. اگه میخواین ساک زدنو همون موقع شروع کنین، یادتون باشه که با آرامش این کار انجام شود. یادتون باشه این کار حکم پیشنوازی (تحریک قبل از انجام سکس) رو داره و کل ایده‌ی انجام این کار اینه که بذارین که آلت گرما رو حس کنه.


⚪️ سرانجام انزال
وختی دارین با دس و دهانتون آلت یه مرد رو تحریک میکنین، بالاخره یه موقعی میخواد ارضا شه.
وختی یه مرد نشانه‌های ارضا شدن رو بروز میده و میخواد اسپرمش تخلیه شه (که هر دو زوج سعی خودشونو کردن که به این مرحله برسن)، آلت به علت جریان خون متورم میشه و شروع به تپیدن میکنه و آماده تخلیه اسپرم میشه. یه پرسشی که برای خانوم‌ها به وجود میاد اینه که «عایا اسپرم رو قورت بدن یا نه؟» این یه فرصت چشیدن یه طعم متفاوت برای هر زنی‌ست به‌خصوص اگه با یه آلت جدید سروکار داشته باشید، کی میدونه چه طعمی قراره داشته باشه؟ اینا انتخابایی هس که دارین. یا موقع ریختن آب مردتون کیرشو از دهنتون بیرون بیارین تا آبش روی سینه‌ها و صورتتون بریزه که هر مردی عاشق این کاره... یا این‌که قورتش بدین که اینم به اندازه قبلی برای هر مردی جذابه. البته میتونین بذارین تو دهنتون آبشو خالی کنه بعد شما اونو تف کنین بیرون به هر حال این‌که موقع ارضا و خروج منی سر این بحث کنین که باید باهاش چیکار کنین و کل لذتشو از بین ببرین قبل از سکس با خودتون یه قراری بذارین. واسه اون خانومایی هم که تجربه قورت دادن اسپرم رو دارن واسه این که مردشون خوش‌مزه‌تر شه، پیشناهاد میشود که به مردشون بگن لیموناد یا آب آناناس بخوره.


پس مرور میشود:

  • ساک‌زدن باید برا هر دو طرف [چه اونی که ساک میزنه / چه اونی که ساکیده میشه] لذت‌بخش باشه.
  • حالت صورت به خصوص برا کسی که ساک میزنه خیلی مهمه و میتونه نشونه‌ی این باشه که خودشم داره از این کار خوشش میاد.
  • با حرکات دس حرکات چرخشی و حلزونی هم همینطور که کیرو بالا پایین میکنین فراموش نشه.
  • برا به دس گرفتن آلت، زیاد سخگیر نباشید و آروم رفتار کنید، مگه اینکه خودش به شما بگه که سفت ترش کنین.
  • ارتباط برقرار کردن به عنوان بخشی از پیشنوازی قبل سکس [بهتره که از صدای سکسی اسفاده شود] مهمه.
  • سوالایی بپرسین که باعث شن ساک‌زدنِ لذت‌بخشی داشته باشید.

با آرزوی لحظات خوش ساک‌زدن لذتبخش و خوشایند برا هر دو طرف...


✒️منبع:
mauricetherapy.com/2013/03/28/do-you-give-a-good-blow-job

0 ❤️

2018-04-12 08:57:05 +0430 +0430
3 ❤️

2018-04-12 08:57:37 +0430 +0430

David Wygant
1:30 pm on October 25, 2013

توصیه‌های مردان برای عشق و روابط، به زنان

ساک‌زدن؛ شگفت‌انگیزترین کار برای مردان!

مقالات زیادی درباره‌ی «چگونه فوق‌العاده ساک بزنیم» توی اینترنت وجود دارد. اما میدانید چیز عجیب درباره‌ی این مقالات چیست؟ تموم این مقالات توسط زنا نوشته شدن. این موضو دیوونه‌کننده‌س! مهم نی که اون زنا فک میکنن خیلی تو ساک‌زدن حرفه‌ای هسن، چون اونا اونقدری که فکر میکنن هم خوب نیسن.
چرا؟
به این دلیل که نصف بیشتر زنایی که با اون مرد رابطه داشتن، قبول نمیکردن براش ساک بزننو وختی بالاخره یه نفر این کارو میکنه، برا اونا مهم نی که اون زن چجوری ساک میزنه. اونا فقط خوشحالن که دهن اون زن دور کیرشونه! همه چیز برا اونا شگفت انگیزه. برای همین میگن: «تو بهترین کسی هسی که من تالا باهاش بودم، عینهو پرنسس‌ها ساک میزنی!» و همین حرفا باعث میشه اون زنا فک کنن توی این کار متخصص هسن...

به عنوان انسان، اگه چیزیو خیلی دوس داشته باشیم ولی اغلب اونو نداشته باشیم، وختی بهش میرسیم خوشحال میشیم و خوبی و بدیش برامون مهم نیس. ما به یکم از اون هم راضی هسیم چون بهرحال، یکم بهتر از هیچ است!

در این مقاله سعی میشود از نخطه نظر یه مرد گفته شود تا چجوری یه ساک فوق‌العاده بزنید. وختی کار با شما تموم شد، همه تنها توی این کار متخصص میشید و مردتون از شما خواهش میکند تا بیشتر براش انجام بدید، بل حتا مردتون مشتاق شود تا هرچه زودتر, این لطف شما رو در مقابل، جبران کند...

نخست بدانید که اگه شما دوس دارید لذت ببرید، باید یاد بگیرید تا در مقابل نیز لذت دهید.
حال اگه میخواین یاد بگیرید تا یه ساک فوق‌العاده بزنید، باید به این فک کنید که بهترین کسی که میتوانید ازش یاد بگیرید کیست؟

اون قراره که هر روز هفته مرد بشه!
من [نگارنده] همیشه از داشتن سکس دهانی با زنان لذت میبردم و با توجه به چیزایی که اونا بهم میگن، توی این کار خوبم، ولی من همیشه به پسرا میگم وختی قراره کص دختری رو بلیسید، از شریکتون بپرسید که بهتره چی‌کار کنید چون اون کص داره و شما ندارید!
اونا میدونن چی فوق‌العادس، که البته این در مورد مردها هم صدق میکنه!


١) باهم ارتباط داشته باشید و حرف بزنید!
اگه شما قراره برا پسری ساک بزنید، ازش بپرسید چی دوس داره. پسرا باهم فرق میکنن و هر کدوم چیزای مختلفی دوس دارن. ازش بپرسید: «دوس داری از دستام استفاده کنم؟»، «میخوای سرشو برات بلیسم؟»، «به اندازه کافی فشارش میدم؟».
وختی شما این پرسش‌ها رو میپرسید، اون میفمه شما از کاری که میکنید لذت میبرید و دوس دارید تا اون خوشحال بشه. همین لحظه‌س که اون با شما احساس آرامش و راحتی میکنه و بیشتر لذت میبره. چون موقع ساک زدن، بعضی پرسش‌ها توی سر پسر بوجود میاد، «عایا اون ازین کار لذت میبره؟»، «عایا من بوی بدی نمیدم؟»، «نظرش وختی من ارضا بشم چیه؟». پسرا تا زمانی که مطمئن نشن همبازیشونم داره لذت میبره، از ساک زدن لذت نخواهن برد.


٢) از دستاتون اسفاده کنید!
بعضی وختا لازمه شما از دساتون اسفاده کنید تا پسر به اوج خودش برسه. حتا وختی دارید سرشو لیس میزنید یا با سرعت ساک میزنید هم ممکنه بدون اسفاده از دس این اتفاق نیفته. چرا اینطوره؟
پسرا از مدتها قبل خودارضایی میکردن، پسرایی که بیشتر خودارضایی میکردن به بدن خودشون یاد دادن از این راه ارگاسم بشه. اونا کسی رو نداشتن تا براشون بلیسه یا ساک بزنه برا همین لازمه تا شما برای رسوندن اون به اوج، حس خودارضایی رو براش تداعی کنید. ترکیب اسفاده از دست و دهن، همیشه ضربان قلب مارو بالا میبره و مارو به وجد میاره...
یه فکر عالی دیگه اینه که به نوبت از دهن و دستاتون اسفاده کنید. سر کیرشون رو توی دهنتون بکنید و با دست کیرشون رو بمالید. تلفیق این دو تا حس میتونه به شدت بیضه‌های اونا رو تحریک کنه و باعث بشه اونا دیوونه بشن.


٣) تخم‌ها رو نادیده نگیرید!
با اطمینان، تخم هارو ببوسید، لیس بزنید و بمالید، ولی برای نتیجه بهتر، باید این کار رو با لطافت انجام بدید. یه بار با یه دختری قرار گذاشتم که تخمامو مث یه تیکه شکلات ویلی‌ونکا(WillyWonka)، کرد توی دهنش. اون طولانی‌ترین حس دردی بود که داشتم! هیچوقت همچین دردی رو تجربه نکرده بودم اصلن نمیخوام دوباره تکرار بشه. پس با لطافت و آروم! یادتون باشه اونا تخم هستن نه آبنبات!


٤) عاشق Perineum باشید!
[ Perineum: محیط و فاصله‌ی بین مقعد و کیر یا واژن.] Perineum یه نوار جادویی‌ست که از تخمها تا مقعد پسر کشیده شده. درحالی که شما جلوش نشستید، اون قسمت رو ماساژ بدین. این ناحیه در پسرام مث دخترا حساسه و اگه بهش خوب و به اندازه توجه شود، میتواند کاری کند که پسرا برای شما بیشتر و شدیدتر ارضا بشن.


٥) پسرا هم به پیش‌نوازی احتیاج دارن!
یه بار با یه دختری قرار گذاشتم که بلافاصله بعد از این‌که منو بوسید به سمت کیرم شیرجه زد! انگار تو مسابقه‌ی شیرجه المپیک شرکت کرده بود. یادتون نره ما هم بازو داریم، پا داریم، سینه داریم، کمر داریم. یکم بیشتر به بدن ما توجه کنید، ما رو لمس کنید یا حتی یه کوچولو اذیت کنید. این میتواند برای هر دوی ما، کشش جنسی ایجاد کند.


٦) همه چیزو با هم مخلوط کنید!
انجام سکس و ساک‌زدن به طور متناوب میتواند حس فوق‌العاده رو به پسر بده و اگه از من میشنوید، با انجام این کار، ارگاسمی رو میبینید که تاحالا توی عمرتون ندیدین.


٧) بلعیدن کاملا عادلانه‌س!
باور بفرمایید وختی دخترا این کار رو انجام نمیدن، ارگاسم پسر رو به شدت کاهش میدن. باور کنید این‌که به پسر بگید «هر موقع داشتی ارضا میشدی به من بگو» هیچ عیبی نداره. ولی این‌که موقع ارضای پسر سر خودتون رو دور کنید و اونو به حال خودش بذارید اصلن چیز خوبی نیس. این کار میتواند به کلی ارگاسم پسر را تضعیف کند و لحظه را خراب کند.


٨) هرگز از دندوناتون اسفاده نکنید!
پسرا ممکنه شبیه مردای غارنشین باشن و مث اونا عاشق ببرای دندون خنجری باشن، ولی هیچ چیز سکسی‌ای وختی دندوناتونو روی کیر ما فشار میدین وجود نداره. پوس روی کیر پسرا خیلی حساسه و وختی شما از دندوناتون اسفاده میکنید، پسرا احساس میکنن دارین از چاقوی پنیربری استفاده میکنید. لازمه تا شما یاد بگیرید چجوری دندوناتون رو بپوشونید. بهترین راه اینه که وانمود کنید یه پیرزن با یه دس دندون مصنوعی هسین!



✒️منبع:
pattiknows.com/a-mans-take-on-giving-an-amazing-blowjob

2 ❤️

2018-04-12 08:58:06 +0430 +0430

Tania Tarafdar | December 20, 2017

٥ اشتباه در سکس دهانی که ممکنه موقع ساک زدن انجام بدید!

آیا شما موقع ساک‌زدن خیلی تند میرید؟

یه ساک‌زدن رضایت‌بخش ممکنه کار خیلی راحتی باشه اما هنوزم امکان داره موقع انجام این کار، تعدادی اشتبا و خطا رخ بده. اخم نکنید! همیشه جایی برا پیشرف وجود داره. قبل از این‌که دس به کار بشید و امشب برای مردتون ساک بزنید، بهتره این موارد رو بخونید.


١) خیلی تند میرید!


مستقیم سر وخت ساک زدن نرید اگه دوس دارید یه لذت حسابی ببرید. یکم پیشنوازی کنید، بهتره اونو ببوسید، گوشها، لب‌ها و گردنشو ببوسید آروم به سمت پایین برید. وختی رفتید پایین، حالا از سمت انگشتای پاش شروع کنید و به سمت عکس [یعنی بالا بیاید]. از زبونتون اسفاده کنید تا یه ساک به‌یادموندنی برای مردتون بزنید.

٢) فقط به یه پوزیشن اکتفا میکنید!


فقط به یه پوزیشن و یه مکان نچسبید. اگه شما این کارو به مدت طولانی، به یه شکل انجام بدید، تموم لذتشو نابود میکنید. موقع ساک زدن، از ابزارها و پوزیشن‌های مختلف استفاده کنید. شما میتونید بشینید، بخوابید، سر پا وایسید یا زانو بزنید.


٣) ساکت عمل میکنید!


ساکت بودن موقع ساک زدن، بدترین اشتباهی‌ست که میتوانید مرتکب شید. شما فقط دوس دارید زیپ دهنتونو بکشید و ساکت باشید ولی این چیزی نیس که مرد شما میخواد. شما باید یه مکالمه کاملا صادقانه و سکسی با همبازیتون داشته باشید حتی وختی که سکس دهانی دارید. این کار یکم زمان میبره تا رضایت بخش بشه ولی حتما این کارو انجام بدید.


٤) به یه ریتم و روال میچسبید!


بله، حتی ساده‌ترین مدل سکس دهانی هم لذت بخشه ولی یادتون باشه که سکس دهانی بسیار متنوع و مختلفه پس همیشه سعی شود چیزای جدیدی رو آزمایش کنید. برا مثال، شما میتوانید موقع ساک‌زدن از یخ برا سرد کردن، هیجان‌انگیز کردن و پراحساس کردن سکس استفاده کنید. بله، حتی میتونید نخش بازی کنید (role play) و ببینید چه نتیجه ای داره.


٥) زمانبندی درستی ندارید!


ممکنه موقع ارگاسم شدن مرد شما باشه اما شما ناگهان، سرعت یا تکنیک ساک‌زدنتون رو تغییر میدید و مانع از ارگاسم اون میشید. این کار برای مرد، حسی داره که انگار یکی موقع عطسه مانع از عطسه کردن اون شده.


✒️منبع:

thehealthsite.com/sexual-health/oral-sex-mistakes-you-could-be-making-while-giving-a-blowjob-t1217


همانا ساک‌زدن از والاترین هدایایی‌ست که در سکس به شریک خود تقدیم میکنید…

4 ❤️

2018-04-12 09:14:39 +0430 +0430

احسنت و ممنون

0 ❤️

2018-04-12 12:16:37 +0430 +0430

عاشق ساک زدنم.جووووووون

0 ❤️

2018-04-12 13:39:56 +0430 +0430

مرسی از شما که بهترین تاپیک های سایتو میزنید.
برای اینکه ساک زدن صامت نداشته باشید از همون ته حلق صدا تولید کنید…اون نگاه کردن تو چشمها هم بس موثر و حشری کننده اس!
درحین خوردن کیر جان حتما از دوقلوها هم برای افزایش لذت کمک بگیرید باشد که راست در دهانتان آرام بگیرد!

3 ❤️

2018-04-12 20:53:05 +0430 +0430
نقل از: sami_sh مرسی از شما که بهترین تاپیک های سایتو میزنید. برای اینکه ساک زدن صامت نداشته باشید از همون ته حلق صدا تولید کنید...اون نگاه کردن تو چشمها هم بس موثر و حشری کننده اس! درحین خوردن کیر جان حتما از دوقلوها هم برای افزایش لذت کمک بگیرید باشد که راست در دهانتان آرام بگیرد!

یه جوری توصیف میکنید آدم لزبینم که باشه وسوسه میشه :|

2 ❤️

2018-04-13 11:35:06 +0430 +0430

یسوال دارم
وقتی ک بخواهیم ساک بزنیم باید قبلش کیر طرف رو بشوریم؟
یا اینکه نه همون طوری از شورت دربیاریم بخوریم ایرادی نداره؟
از لحاظ بهداشتی میگم

1 ❤️

2018-04-13 12:06:42 +0430 +0430

ما گه از این شانسا نداریم

0 ❤️

2018-04-13 14:07:52 +0430 +0430
نقل از: amirg666
نقل از: vahidmamooli یسوال دارم وقتی ک بخواهیم ساک بزنیم باید قبلش کیر طرف رو بشوریم؟ یا اینکه نه همون طوری از شورت دربیاریم بخوریم ایرادی نداره؟ از لحاظ بهداشتی میگم

ی شرت تمیز بپوشه و قبلش شسته باشه چون اگ خودت ببری بشوری ی جوری حسش میره
جلو کیر زانو بزنی اروم شلوار رو بکشی از رو شرت چن بار بوسش کنی بعدم بیاریش بیرون وبزاریش دهنت

نه خب مثلا یهو بدون برنامه‌ریزی قبلی پیش بیاد چی ؟

0 ❤️

2018-04-13 23:21:31 +0430 +0430

By Team LovePanky

میخواید برای مردتون یه جوری ساک بزنید که از وجد و خوشحالی شست پاهاشو خم و راست کنه؟ وقتی دارید براش ساک میزنین از این ٥تا مرحله‌ی بی‌نقص استفاده کنید و از این ٣تا اشتباه رایج خودداری کنید.
برای همه اونایی که میخوان تو هنر ساک‌زدن استاد بشن بحث رک و بی‌پرده‌ای در‌باره‌ی ساک‌زدن موجود است و سرنخ‌هایی بهتون داده میشود که بتونه کارای بیشتری از فقط ارضا کردن مردتون بکنه.
میتوانید اسمشو هر چی بذارید «ساک‌زدن، کیرخوردن یا...(fellatio, blowjob, headjob)» همون حالت‌های مختلفیه که به قرار دادن آلت مرد در دهان میگن.
سعی میشود که اینجا از طرز حرف‌زدن های خیلی بی‌پروا و بی‌ادبانه دوری شود ولی دلیل برای مودبانه حرف‌زدن در مورد یه عمل کاملا دنیوی وجود نداره:
«میخوایم چند نصحیت در مورد مکیدن کیر ارائه دهیم.»

چرا مرد ها دوست دارن آلتشون ساک زده بشه؟
درست مثل مردهایی که ما دوست داریم، آلت‌های مردانه هم در شکل‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارن.
– بزرگ، کوچک، لاغر، تپل، ختنه‌شده یا ختنه‌نشده.
آلت مردانه به هر شکلی که باشه یکی از اعضای بسیار حساس بدنه.
آلت مردانه (کیر) عضو جنسی اصلی یک مرده و راحت‌ترین راه برای توضیح دادنش اینه که آلت مردانه مثل یه دستگاه گیرنده لذت میمونه (درست مثل آلت زنانه).
هر تار عصبی آلت جنسی مردانه مستقیما به مغز متصل شده تا در پاسخ به هرگونه تحریکی، سیگنال لذت رو به مغز بفرسته حالا چه این تحریک تماس دست شما باشه یا حس قلقلکی که با زبونتون ایجاد میشه یا فرو رفتن آلت توی چیز نرم و گرم و لزج، مثل دهان یا واژن شما.

ساک نزدن شما ممکنه باعث نارضایتی جنسی بشه
وقتی در مورد زندگی جنسی دوستان و مردممون صحبت میشود، باید یکم کنجکاوانه و موشکافانه تر صحبت شود. درحالی که عموما اکثرشون اغلب دوست دارن هر چند وقت یه بار سکس داشته باشن تقریبا همه‌شون اعتراف کردند که دوست دارن آلتشون رو حتما یکی ساک بزنه. (از قسمت ساک‌زدن بیشتر از سکس خوششون میاد)
برای آقایون ساک‌زدن به معنی واقعی کلمه یکی از بخش‌های ضروری پیشنوازای‌های قبل از سکسه (تحریک و آماده شدن برای سکس اصلی که بسیار مهمه) واقعاً هیچ عجله‌ای نیست که صاف بپرین وسط خود سکس، شما به یه سکس طولانی احتیاج دارین که توی اون بتونین بدن شریکتون رو به کامل‌ترین شکل ممکن، کاوش کنین و ساک‌زدن پایه و محل شروع برای پیشنوازی‌های قبل از سکس هست.
ولی نکته اینجاست که مردها بلافاصله بهتون میگن که اینکه واسشون بد ساک بزنین تقریبا به همون بدی‌ای هست که اصلا واسشون ساک نزنین. اذیت‌کننده و کاملا غیر سکسی.

چرا بعضی از دخترها دوست دارن که ساک بزنن؟
اگه بهش فکر کنید کمی مسخره و حال بهم زن به نظر میرسه [که خانم‌ها از ساک زدن آلت مردها لذت ببرن] –چون مردها از اونجا ادرار میکنن و حالا میخوان بذارنش توی دهنشون، البته اگه واقع‌گرایانه به این بخش سکس نگاه کنیم– همونطور که گفته شد؛ علاوه بر خود عمل ساک‌زدن خود آلت هم کمی خنده‌دار و ناخوشایند به نظر میرسه. ولی در هر حال ما انسان‌ها موجودات پیچیده‌ای هستیم و بدن‌هامون میتونه از راه‌های مختلف زیادی حس رضایت و لذت رو به ما منتقل کنه.
دلیلی وجود نداره که وقتی داریم سکس میکنیم خشک، مبادی آداب و یا خیلی رسمی و با متانت باشیم. بهترین سکس زندگی‌تون زمانی اتفاق میفته که خویشتن‌داری‌تون رو رها کنید، خودتون رو آزاد بذارین و در لحظه باشین.
یکی از راه‌های رسیدن به این هدف در سکس اینه که اصلا به اون کاری که میخواین یا نمیخواین انجام بدین فکر نکنین و در عوض به شرایط و کارایی فکر کنین که توش بتونین به شریک خودتون و خودتون بیشترین لذت رو بدین. همچین موجود سکسی‌ای باشین. آماده انجام هر کاری باشین که مردتون رو حشری کنه، کیر مردتون رو شق کنه و مردتون رو از نقطه‌ی بی‌برگشت سکس عبور بده. [تا خودتون هم به بهترین لذتی که ممکن هست برسین]
مرد‌ها نقاط تحریک‌شونده‌ی زیادی تو بدنشون دارن اما اگه شما بیشتر تمرکزتون رو روی آلتشون بذارین اون موقع‌ست که زدین به هدف!



اشتباهات معمول

١) بیش از حد ساک زدن یا زود تموم کردن
دخترا و خانم‌ها معمولا زمانی این کار رو میکنن که واقعا خودشون دلشون نخواد که کیر شریکشون رو ساک بزنن ولی این حس رو داشته باشن که باید این کار رو انجام بدن یا ازشون خواسته شده باشه.
تقریبا اینطوری هست که خانم‌ها چشم‌هاشونو میبندن و میرن پایین بعد با بی‌میلی و زور آلت رو میکنن تو دهنشون و تا جایی که بتونن تحملش میکنن بعد هم واسه هوا گرفتن میان بالا و یه حس رضایت خاصی از درست انجام دادن ساک زدنشون دارن! –خب این کارم که انجام شد و تیک انجام شدنش رو بزنیم–. اینطور ساک‌زدن برای مردها ناخوشایند و اذیت کننده‌ست.

٢) دندون زدن
این موضوع دیگه کاملا مشخصه اما یادتون باشه که آلت یک مرد چقدر حساسه. اگه دندونتون به آلت کشیده بشه و یا آلت گاز گرفته بشه، (آروم نه اون گازی که میکنه!) واقعا حس دردناک زیادی رو ایجاد میکنه که رو اعصابه.

٣) عدم مسئولیت پذیری
ساک‌زدن چیزی بیشتر از گذاشتن کیر تو دهن و بالا پایین بردنشه. در حقیقت ساک‌زدن قرار نیست آلت رو آش و لاش و تیکه و پاره کنه. باید با مراقبت و همچنین حس علاقه انجام شود.



٥ مرحله برای ساک‌زدن بی نقص

١) آروم کارتون رو بکنین
البته شما ممکنه جاهای مختلفی سکس داشته باشین اما برای توضیح این مورد فرض میکنیم که شما تو تخت خواب کنار هم هستین دارین آماده میشین که با هم سکس کنین. اولین قدم لخت کردن شریکتونه. باید اوضاع رو تحت کنترل خودتون بگیرین و نذارین اون کاری انجام بده.
پیشنهاد میشود که شورت خودتون رو درنیارین تا بهش این پیام رو برسونین که همه تمرکزتون روی اون و لذت بردنشه، آروم همینطوری که به سمت پایین میرید، بدنش رو هر از چند گاهی لیس بزنین. مطمئن شین که وقت زیادی رو نوک سینه‌هاش گذاشته باشین اونا رو ببوسین، بمکین، اروم گاز بگیرین. به این کارا ادامه بدین تا صورتتون مستقیما جلو آلتش قرار بگیره. تو این نقطه ممکنه آلت کاملا تحریک شده باشه یا تازه بخواد یه چیزایی رو حس کنه –برای هرکسی متفاوته– کیرش رو آروم با دست نگه دارید و از هر زاویه‌ای خواستین بهش نگاه کنین. حرکت اولتون باید با زبونتون باشه. شروع به لیسیدن نوک کیرش بکنید، اگه کیرش پوست ختنه‌نشده داره میتونین با زبونتون باهاش بازی کنین. از دستتونم همزمان برای جلو عقب بردن پوستش کمک بگیرید. اگه کیرش ختنه‌شده‌س با زبونتون روی سر آلتش کار کنید.
تو این مرحله فقط سر کیرش نیست که باید بهش توجه بشه. شما باید روی بدنه کیرش هم کار کنید: بوسش کنین خیسش کنین و...
چیز مهم تو این مرحله اینه که مقدار خیلی زیادی از آب دهنتون استفاده کنید؛ باید کیرش رو تا جایی که میشه خیس کنید. چون تو این مرحله میخواین کیر مثل سنگ شده‌شو ببینید که سفت و محکمه و با آب دهن شما خیس شده.

٢) روی تخم‌هاش هم کار کنید
این منطقه‌ی خیلی خیلی حساسی از بدن آقایونه پس باید با آرامش باهاش رفتار کنید اما همه مردا از اینکه به تخم‌هاشون هم توجهی بشه خوششون میاد از زبونتون استفاده کنید تا تخم‌هاشو بالا و پایین کنید و با آب دهنتون همه چیز رو لیز و خیس بکنید.
با دستتون مشغول کار کردن روی کیرش باشین میتونین مرتبا هی برین سراغ تخم‌ها و بعد بیاین سراغ کیر عجله نکنین. اون از این لذت زیادی که بهش میدین خوشش میاد.

٣) دهنتون رو کاملا باز نگه دارین
تا اینجا کار شما هیجان‌زده‌ش کرده و کیرش رو حسابی خیس کردین. حالا وقتشه که دهنتون رو کاملا باز کنید و کیرشو کاملا ببرین تو دهنتون. یادتون باشه دندون نزنین! دستتون هم باید تو این لحظه کار کنه با تخم‌هاش بازی کنین یا اصلا بدنه کیرشو بالا پایین کنین و با زبونتون به تحریک سر بسیار حساس کیرش ادامه بدین یادتون باشه که هنوزم عجله‌ای تو کار نیست و آروم کارتون رو بکنید.
وقتی به بودن کیرش تو دهنتون عادت کردین، حالا آروم سرتون رو بالا و پایین کنید و مثل قبل همه چیز رو خیس کنین و با دستاتون هم مشغول مالش باشید، هدفتون تو این مرحله اینه که تا جایی که میتونین کیرش رو بکنید توی دهنتون. برای ساک‌زن‌های قهار: باید یه کاری کنید که کیرش به ته حلقتون برسه و دماغتون تو پایین شکمش فرو بره.

٤) نفس کشیدن
با وجود یه کیر راست شده تو دهنتون سخته که نفس بکشید، باید تو این حالت موقع لذت دادن بهش با دماغتون نفس بکشید و از اینکه وسطش استراحتی به خودتون بدید خجالت نکشید. تاجایی که میتونید کیرشو ساک بزنید واگه لازم شد برای هوا خوردن سرتون رو بیارین بالا.

٥) عکس العمل عق زدن
هر چی کیرش بیشتر تو دهنتون فرو میره، شما شاید بیشتر حس عق‌زدن یا خفگی خفیفی بکنید و حس حالت تهوع بهتون دست بده. نترسید! اگه همچین حسی بهتون دست داد فقط چند دقیقه‌ای از کار دست بکشید و وقتی دوباره آرامش خودتون رو به دست اوردین، وارد کار شین.
البته این کاریه که به تمرین احتیاج داره. موز از نظر شکل برای تمرین کردن فرو بردن عمیق‌تر کیر شکل خوبی داره. البته چیزی نیست که تو محل کارتون بخواین تمرینش کنید ولی تمرین باعث بهتر شدنش میشه.
مهمه که از دستتون هم همزمان استفاده کنید و به تکنیک ساک زدنتون تنوع بدید، حلقه کردن دستتون دور بدنه کیرش و بالا پایین بردن همزمان اون با ساک‌زدنتون باعث میشه از لذت فوران کنه!

تو این سناریو شما همچنان باید رو اوضاع تسلط داشته باشید، باید اینقدر با دهان و زبونتون به مردتون حال بدید که دیگه نتونه منتظر سکس اصلی بمونه و لحظه شماری کنه.
به محض اینکه شنیدید که بگه داره میاد یا بیا سکس رو شروع کنیم بدونین که کارتون رو بی‌نقص انجام دادین.


✒️منبع:
lovepanky.com/sensual-tease/passion-pill/how-to-master-the-art-of-the-perfect-blowjob

2 ❤️

2018-04-14 00:06:55 +0430 +0430

By Natasha Ivanovic

میخواین واسه مردتون سنگ تموم بذارین؟ بهتره این چند ترفند رو برای یه ساک‌زدن خوب یاد بگیرین.
مردها دیوانه‌ی این هستن که براشون ساک بزنید. مثل این‌که یه حس فوق العاده بهشون دست میده. ساک‌زدن مثل یه هدیه از فردوس برین (بالاترین جای بهشت) میمونه پس خیلی خوبه که تو این هنر استاد شوید که در دنیای آقایون مورد توجه و احترام بیشتر قرار بگیرید.
شاید به این فکر کنین که «اصلا چرا من باید تو ساک زدن حرفه‌ای شم؟» توجه شود؛ تا حالا شده یه مرد بخواد با دهن به اون پاییناتون حال بده اما اصلا ندونه که چه کاری باید بکنه؟ یه تراژدی کامله! شما تک‌تک ثانیه‌هایی که دارین رو صرف این میکنین که یه راهی پیدا کنید که سرش رو از لای پاتون ببرید بیرون! اصلا تصویر جالبی نمیشه.
در حقیقت وقتی طرف سرشو از لای پاتون میاره بیرون هروقت که به این لحظه فکر کنید یه خاطر بد ازش به خاطر میارین. حال متوجه شدید؟ قضیه ساک زدن هم همینطوره پس وقتش رسیده که یاد بگیرید چطوری ساک بزنید.

چطور ساک بزنید – ١٥روش:

١) فکر نکنین این کار وظیفتونه: اگه نمیخواین ساک بزنین پس نزنین چون باور کنید اگه از روی زور یا بی‌میلی باشه واسه هیچ کودومتون لذتی نداره. حالا اگه دوس دارید ساک بزنید اما فکر میکنید وظیفتونه که این کار رو انجام بدید سریعا این افکار رو بریزین دور. هیچ کس شما رو مجبور نکرده این کار رو انجام بدین فکر نکنین که وظیفتونه. چون نیست!

٢) از پایین شروع به کار کنین: فرض بر این‌که شما با آلت مردتون راحتین و دارین واسش ساک میزنین کارتونو از پایین شروع کنین و به سمت بالا بیاین از زبونتون برای ماساژ دادن و لیس‌زدن تخم‌های شریکتون استفاده کنین و ببوسینشون. درحالی که دارین این کار رو انجام میدین دستتونو رو دور بدنه‌ی کیرش بپیچین اگه دستتون مرطوب هم باشه حس بهتری داره.

٣) از دستاتون استفاده کنین: خیلی از خانم‌ها موقع ساک زدن فقط به دهنشون توجه میکنن — که البته منطقی به نظر میرسه وگرنه چرا باید اسمشو میذاشتن ساک‌زدن(مکیدن) — ولی یادتون نره که شما دو تا دست هم دارین که به خوبی کار میکنن و میتونن وارد این قضیه بشن. از دستاتون برای گرفتن و آرام مالش دادن قسمت‌های پایینی بدنش استفاده کنین همچنین میتونین از دستاتون برای ماساژ روی مثانه و دلش استفاده کنید.

٤) استراحت کنید: درسته که مخالف حرفی که مردم میزنن ساک‌زدن واسه خودش کلی کاره و انرژی میبره. معمولا مردا فکر میکنن فقط یکی دو دقیقه‌ست اما اونا واقعا توجهی به ساعت نمیکنن. بعضی از مردا از لحظه لذت میبرن اما لحظه‌شون ده دقیقه‌ای طول میکشه. خب پس وقتی که فکتون تیر میکشه کارو بس کنین و کیرشو از دهنتون دربیارید. شما ماشین یا ربات ساک‌زدن کیر نیستین. یکم به خودتون امون بدین.

٥) چند باری لیس بزنین: لیس زدن خیلی سکسیه. ساک‌زدنتون رو با لیس‌زدن کیرش از پایین تا بالا شروع کنین اگه میخواین صورتش هم ببینید بگین که رو تخت بخوابه تا بتونین همزمان ببینینش علاوه بر این لیس‌زدن میتونه ریتمی رو به وجود بیاره که باعث هیجان و کشکش سکس میشه.

٦) ازش لذت ببرین: اگه دارین با ساک زدن حال میکنین نیازی نیست که این حسو مخفی کنین در حقیقت شما باید این هیجانتون رو نشون بدین اگه دارین خودتون رو خیس میکنین (ترشحاتی که از تحریک جنسی از واژن میاد) بهش بگین اگه میخواین ناله کنین این کارو انجام بدید این که میبینه شما دارین از این کار لذت میبرین حتی بیشتر از قبل هم باعث تحریک شدنش میشه کدوم مردیه که نخواد ببینه وقتی دارین واسش ساک میزنین خودتون هم دارین حال میکنین؟!

٧) از دارایی هاتون استفاده کنین: میخواین بدونین که چجوری میشه خوب ساک زد؟ برای شروع از هیکلتون استفاده کنین که حتی بیشتر تحریکش کنه اگه رو تخت دراز کشیده یه سوتین سکسی بپوشین یا از شورتهای نخی (اینایی که انگار طرف هیچی پاش نیست) استفاده کنین بذارین یکم بیشتر نگاهتون کنه. ساک‌زدن بیشتر از فقط خود کیر هست ساک زدن به سکسی بودنتون ببیشتر از هر چیز دیگه‌ای مربوط میشه.

٨) تخم‌ها رو فراموش نکنین: آره اون کوچولوهای اون زیر! اونا رم فراموش نکنین اونا هم یکمی از عشقتونو میخوان! از دستاتون استفاده کنین و اونها رو گرفته و ماساژ بدین یا اونهارو هم بمکین در هر صورت مردتون شکایتی از این کارتون نمیکنه ولی یادتون باشه با اونها خیلی با لطافت رفتار کنین چون خیلی حساس‌اند!

٩) شما حتی میتونین ساک زدنو به عنوان مقدمه‌ای برای سکس‌ها استفاده کنین: لازم نیست فقط یه ساک‌زدن خالی اون شب اتفاق بیوفته میتونین از ساک زدن به عنوان دست گرمی استفاده بکنین و بعدش وارد سکستون بشین خیلی از زن‌ها فکر میکنن که وقتی شروع به ساک‌زدن کردن تا طرف رو ارضا نکردن نباید ازش دست بکشن اما به هیچ‌وجه اینطوری نیست.

١٠) کیر مثل واژن نیست: خب طبیعتا اینو از قبل میدونستین اما واقعا اونا متفاوتن. کیر مثل واژن نمیتونه خودشو لیز کنه پس باید از آب دهن یا لیزکننده‌های دیگه استفاده کنین. درسته که زن‌ها از این نظر شانس اوردن ولی در نظر داشته باشین که اونا این هدیه ارزشمند(کیر) رو ندارن.

١١) ریتم خاص خودتون رو پیدا کنین: اگه میخواین ساک بزنین باید روی یه ریتم خاص ساک بزنین اینطوری میتونین ریتمتون رو هم با تمرین بهتر کنین جدا از اینکه ریتم چیه جوری این کار رو انجام بدین که باهاش راحتین و وقتی به یه الگو مشخص رسیدین به همون ادامه بدین.

١٢) تمام مردها باهم فرق دارن: شریک قبلیتون ممکنه از این‌که شما آروم کار رو انجام میدادین خوشش میومده یا از مقدار زیادی روان‌کننده. هرچند طرف جدیدی که باهاشین شاید از این‌که با تخم‌هاش کار کنین خوشش بیاد. همه مردا با هم فرق دارن درست همونطور که زنا با هم فرق دارن یه چیزی که یکیشون خوشش میومده ممکنه واسه اون یکی جالب نباشه پس چیزای مختلفی رو امتحان کنین یا به سادگی ازش درمورد اینا بپرسین.

١٣) مقعد رو فراموش نکنین مقعد مردا تو سکس هنوز یه تابوی خیلی قوی هست ولی اونجا یه محل خیلی حساس و لذت‌آور برای اونها حساب میشه. میتونید لیسش بزنین. همه‌ی مردا برای این حرکت پایه نیستن پس مجبور میشین که آروم‌آروم کار رو به این سمت بکشونین.

١٤) یه پوزیشنی رو انتخاب کنین که باهاش راحتین: شما اونی هستین که داره واسش ساک میزنه پس این شمایین که تصمیم میگیرین چجوری واسش ساک بزنین. مجبور نیستین که روی زانوهاتون وایستین اگه اون دلش ساک‌زدن میخواد این کار باید به روش و قانون‌های شما انجام بشه راحت‌ترینش اینه که اون به پشت بخوابه و شما از جلو وارد عمل بشین.

١٥) ارتباطات غیرزبانی: اگه واقعا میخواین بدونین که چجوری میشه واسش خوب ساک بزنین اینو بدونین که ارتباطات غیر زبانی حرف مهمی تو زمینه برای گفتن دارن. بخندین خودتون رو هیجان‌زده نشون بدین و یا ارتباط چشمی رو قطع نکنین اینا باعث میشه که خود مردتون هم از این کار لذت بیشتری ببره و فراموش نکنین که احساساتتون رو قایم نکنین.


✒️منبع:
lovepanky.com/sensual-tease/fantasy/how-to-give-a-good-blowjob

2 ❤️

2018-04-14 00:10:08 +0430 +0430
3 ❤️

2018-04-19 20:56:06 +0430 +0430

####٦چیزی که مردان در طول سکس دهانی میخواهند اما هرگز به شما نمیگویند!

همه زنان به سکس دهانی علاقه ندارند اما مردان دوست دارند که برای آنها ساک بزنند. باید بدونید که هیچ چیز بیشتر از یه ساک به یاد موندنی برای اونا هیجان انگیز نیست. پس اگر شما دارید به ساک زدن برای همبازی خود فکر میکنید, بهتر است جوری این کار را انجام بدید که برای مدت طولانی به یاد آن باشد. مردان انتظارات زیادی از ساک زدن دارند که باعث تعجب شما میشود. ما در این لیست به چند مورد اشاره میکنیم:

** 1– اضطراب کمتر, شدت بیشتر**

دخترها, آروم باشید. ما توقع داریم که شما بدانید با اندام های مرد چجوری رفتار کنید, لب هاتون رو اطراف کیر قرار بدهید و دندان هاتون رو از اون دور نگه دارید. اگر شما در گذشته اون رو گاز گرفته باشید یا از دندان هاتون اشتباه استفاده کرده باشید, مرد میترسه و تمرکز کمی روی لذت بردن از این عمل میکند. اون ممکن است این رو به شما نگوید پس به عنوان قانون اول, مطمئن شوید که او راحت است. با زبان و لب های خود به کیر ضربه بزنید تا به اون نشان دهید که این کار را خوب آموخته اید تا لدت این کار بیشتر شود.

2 – اغلب سرعتتان را تغییر دهید

ممکنه دوستان, خواهر یا آشناهای شما به شما گفته باشند که مردها بسیار سریع دوست ندارند, اما خب آنها بسیار کند هم دوست ندارند. در عوض, آنها دوست دارند تا آنها رو قلقلک بدین تا لذتشون بیشتر شود. پس باید ترکیبی از سرعت زیاد و سرعت کم و ملایم داشته باشید و سعی کنید ریتم مالیدن رو ثابت نگه دارید. وقتی ریتمی رو پیدا کردید که اون بیشترین لذت رو میبرد, به اون بچسبید تا مرد به اوج خود برسد.

3 – کمی فشار وارد کنید

فقط به یاد بیارید که شما چه لذتی میبرید وقتی مرد از دستانش استفاده میکند تا شما را به اوج برسوند. همین موضوع برای مرد نیز صدق میکند. پس از دستانتون استفاده کنید حتی اگه در حال ساک زدن هستید. بیضه هارو نوازش کنید, ران هارو قلقلک بدید و اگر جلوی شما ایستاده, باسنش رو فشار بدید. و نکته مهم اینکه این کار رو با رغبت انجام بدید.

4 – از تف استفاده کنید

آره, ممکنه کار زشتی به نظر بیاد, ولی بهش فکر نکنید. اگر دهان شما خشکه, میتونید از تف استفاده کنید و کمک بگیرید تا این کار رو روان تر انجام بدید. دهان خشک باعث میشه زبان شما زبر باشه و این کار میتونه کل لذت ساک زدن رو نابود کنه.

5 – خودتان را خفه نکنید

بله, رفلاکس گلوی شما چیزیه که مردتون نمیتونه با اون کنار بیاد و واقعا تمام لذت این کار رو خراب میکنه.

6 – قلب خودتون را در این کار بذارید

شما ممکنه توی ساک زدن حرفه نباشید, اما اگر تصمیم گرفتید که این کار رو انجام بدید, دو دل نباشید. اگه شما از این کار لذت نبرید, مرد میفهمه و لذت اون هم از بین میره. اما در عوض, اگر شما این کار رو با شور و اشتیاق انجام بدید, چیزی که اون ازتون میخواد بیشتر از ساک زدن.


منبع:

http://www.thehealthsite.com/photo-gallery/sexual-health-things-men-want-during-oral-sex-but-will-never-tell-you-d0118/don%E2%80%99t-choke--549963

2 ❤️

2018-04-20 20:42:28 +0430 +0430

جب چیزیه

0 ❤️

2018-04-29 06:18:08 +0430 +0430

11 چیز که شما باید قبل از انجام اولین ساک زدن بدانید!

بسیار خب! پس شما تصمیم گرفتید برای اولین ساک زدن توی زندگیتون آماده بشید. تبریک میگم! خیلی عالیه! در این لحظه, حالا که شما میخواید این مقاله رو بخونید, شاید یکم گیج و منگ باشید, و اگه بخوام باهاتون صادق باشم, من شما رو برای این سرزنش نمیکنم. چون سکس دهانی برای یه دوست یا همبازی, میتونه باعث ترس بشه و تا حدی آدم رو عصبی میکنه. اندام تناسلی یک نفر به صورت کامل روی صورت ئ درون دهان شماست. (ببخشید به خاطر این حرف!) شما دارید به یه چیز زمخت که مربوط به آمیزش جنسی ست, نزدیک میشید, (بیاید الان درباره این موضوع حرف نزنیم!) و همین امر باعث میشه شما بخواید توی تصمیمتون تجدید نظر کنید. اما اگر شما احساس رضایت خشنودی میکنید, بسیار خب, میتونید ادامه بدید. – اما به شرط اینکه اول این مقاله رو بخونید.

یک سری مطالبی وجود داره که قطعا شما باید قبل از اولین ساک زدن اونا رو بدونید. البته شما میتونید این کار رو بدون اینجا حتی ذره ای بدونید دارید چیکار میکنید انجام بدید, اما بهتره که قبل از انجام این کار, یکم مطالعه کنید و درباره اون, اطلاعات بدست بیارید. این کار باعث میشه تا شما احساس رضایت و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید و همه چیز به خوبی انجام بشه. البته قطعا شما نیازی ندارید تا برای بار اول, توی این کار متخصص باشید, همانطور که همه میگن " کار نیکو کردن از پر کردن است " (تمرین و تکرار باعث پیشرفت شما میشه), اما احساس خوبیه که بدونید دارید این کار رو درست انجام میدید. اینجا مطالبی هست که بهتره شما قبل از اولین ساک زدنتون اونا رو بدونید:

1 – قبل از شروع, تصمیم بگیرید چه زمانی که میخواید از تف استفاده کنید و چه زمان بلیعدن کیر, اجازه بدین همبازیتون هم در جریان باشه!
من مطمئنم که شما از قبل میدونید که ساک زدن خوب, اثر مستقیم روی انزال مرد داره و نتیجش اونجا مشخص میشه. این دقیقا همون چیزیه که شما میخواید مگر اینکه از ساک زدن به عنوان پیش نوازی استفاده کنید. اما, چیکار باید بکنید تا آب اون رو تا قطره آخر بیرون بکشید؟ خب, شما سه تا گزینه دارید: شما میتونید اجازه بدید اون توی دهن شما انزال بشه بعد اونو قورت بدید یا بیرون بریزید یا قبل از انزال کیرشو در بیارید تا کارشو توی دستمال تموم کنه. این کاملا به شما بستگی داره نه اون! اما شما باید این تصمیم رو قبل از شروع بگیرید. اون ممکنه هر لحظه به ارگاسم برسه و اگر ندونه که شما چی میخواید, ممکنه کار اشتباهی انجام بده که میتونه… اصلا جالب نیس. خب, پس تصمیم بگیرید که اون باید چجوری تمومش کنه و بهش بگید تا این مسئله برای هردوتون روشن بشه.

2 – کیر ممکنه بو بده, و بله, موها هم ممکنه عجیب باشن!
حقیقت, اینه که ممکنه کیر بوی بدی بده. من نمیدونم. بعضی از پسرا برای سکس و عشق بازی به شدت تمیز هستند ولی بعضی نه. شما میتونید قبل از شروع, ازش بخواید تا کیرشو بشوره و تمیز کنه. همچنین, موهای زائد اونجا ممکنه یکم عجیب و غریب باشن. دوباره, این مورد هم توی افراد, متفاوته, بعضی از پسرها ممکنه به شدت پرمو باشن در حالی که بعضی اصلا اینطور نیستن. بعضی ها اصلاح میکنن در حالی که خیلیا این کار رو انجام نمیدن. موها میتونن ایرادی نداشته باشن اما نه زمانی که میرن توی دهنتون, چون ممکنه این اتفاق بیفته.

3 – مراقب دندوناتون باشید, و نگران ارتودنسی هاتون نباشید!
افراد زیادی هستند که نمیدونن باید با دندوناشون چیکار کنن, ولی این خیلی سادست: گاز نگیرید و سعی کنید که… با لب هاتون دندوناتون رو بپوشونید تا این اتفاق نیفته. (البته توضیح دادنش یکم سخته!) این مثل مکیدن بستی یخی میمونه, آیا شما دندوناتون رو به بستنی یخی میزنید؟! امیدواردم که نزنید.

نگران ارتودنسی هاتون هم نباشید, تا زمانی که شما درست با لب هاتون ساک میزنید, هیچ مشکلی پیش نمیاد.

4 – ممکنه مزه زیاد خوبی هم نداشته باشه!
آیا قصد دارید کیر رو ببلعید؟ خوبه فقط یادتون باشه: ممکنه مزه خیلی جالبی نداشته باشه. مزه منی هر کسی فرق داره, این مربوط میشه به غذاهایی که میخوره یا سبک زندگیش. بعضی دخترا مزه براشون مهم نیست و بعضی ها اصلن نمیتونن مزشو تحمل کنن. معمولا میگن که خیلی شوره و بافت عجیبی داره که هرکسی نمیتونه اونو تحمل کنه.

5 – این کار در واقع از اونچه که به نظر میرسه, بسیار ساده تره!
ساک زدن برای یه پسر خیلی ساده تر از اون چیزیه که شما توی ذهنتون تصور میکنید. شما فقط نیاز دارید تا دهنتون رو روی کیرش بزارید و اونو توی دهنتون عقب و جلو کنید. این کار خیلی سادست, پس خیلی ذهنتون رو درگیر این موضوع نکنید. البته پوزیشن ها و مدل های دیگه ای هم هست که شما بخواید امتحان بکنید ولی نه برای اول! اصلا نگران این موضوع نباشید, اولین باری که شروع به ساک زدن بکنید, شگفت زده میشید که همه چیز به طور طبیعی و غریزی پیش میره.

6 – چیز هایی رو که توی فیلم های پورن دیدید الان فراموش کنید!
چیزی که اول باید در نظر داشته باشید اینه که هرچیزی که توی فیلم های پورن دیدید یا توی مجله خوندید فراموش کنید. بار اول یا بار های اول ساک زدن, زمان خوبی برای تجربه این کار ها نیست. برای خیره شدن به چشماش نگران نباشید. لازم نیست خیلی اونو بلیسید, یا فکر نکنید که حتما باید دیپ تروت انجام بدید, نه برای بار اول, لطفا از این دیوانه بازی ها در نیارید.

7 – یک سری چیزهای جزئی هست که میتونید امتحانشون کنید!
ترفند ها و کار های کوچکی وجود داره که اگه واقعا دلتون میخواد, میتونید اونا رو امتحان کنید, البته این کارها بسیار ساده هستند پس نگران نباشید. میتونید به جای اینکه فقط پایین و بالا برید, ریتمتون رو با سریع و آهسته کردن تغییر بدید. شما میتونید دستتون رو بهش بگیرید و همزمان با دستتون, دهنتون رو هم روش عقب و جلو کنید. میتونید به آرومی تخم هاشو نوازش کنید یا خیلی خیلی آروم کیرشو گاز بگیرید, تمام این کارهارو اگه واقعا دوست دارید, انجام بدید.

8 – اگر اون سعی کرد سر شما رو روی کیرش فشار بده, کاملا قابل قبوله که ول کنید و دیگه ادامه ندید!
همه میدونیم پسری که موقع ساک زدن, بدون رضایت شما سرتون رو روی کیرش فشار بده, یه تیکه آشغاله. ببخشید, اما این حقیقته. اگر پسری سر شما رو روی کیرش فشار داد و شما بهش گفتید نکن و دوباره این کار رو تکرار کرد میتونید بلند شید و از اونجا برید یا سرش داد بکشید. اگر شما این کار رو دوست دارید اشکالی نداره ام هرگز احساس نکنید اون میتونه این کار رو با شما بکنه و شما هم مجبورید تن به این کار بدید.

9 – ممکنه فکتون درد بگیره!
ساک زدن, بعضی وقتا ممکنه باعث بشه فک شما درد بگیره مخصوصا زمانی که کیر بزرگی داشته باشه یا انزالش طول بکشه. این میتونه شما رو واقعا اذیت کنه, پس شما میتونید بینش استراحت کنید فقط از دستتون استفاده کنید یا فقط استراحت کنید. سرعت شما و زاویه ای نشسته اید, میتونه روی شریکتون تاثیر بزاره.

10 – نزدیک خودتون آب داشته باشید!
اصلا عجیب نیست, وقتی که شما ساک زدن رو تموم میکنید ممکنه به با یک مقدار آب تازه احتباج داشته باشد, حالا چه منی رو قورت داده باشید و چه نداده باشید. آب رو قبل از شروع نزدیک خودتون بزارید تا هرموقع کارتون تموم شد ازش استفاده کنید.

11 – پسر ها به شدت عاشق این کار هستن, حتی مدل اون هم براشون فرقی نمیکنه!
پسرها عاشق ساک زدن هستند (حداقل بیشتر اونا هستند) ولی براشون سخته تا کسی رو برای این کار پیدا کنن. اگر این ساک زدن, بار اول شما و اون پسره, قطعا عاشق کارتون میشه و اصلا براش مهم نیست که این کار رو چجوری انجام میدید. حتی اگه اون تجربه سکس دهانی هم داشته باشه, باز هم تا زمانی که بهش آسیب نزنید, از این کار لذت میبره.

منبع:
http://www.gurl.com/2017/11/11/things-you-need-to-know-before-giving-your-first-blowjob-advice/#1

0 ❤️

2018-04-29 14:37:47 +0430 +0430

چه فرهنگسازی خوبی
امیدوارم یاد بگیرن خانمها

0 ❤️

2018-04-29 16:00:36 +0430 +0430

در کنارش فیلمشم ببینن خوب یاد میگیرن ?

0 ❤️

2018-11-23 20:44:01 +0330 +0330
نقل از: Sahar7774
نقل از: mehr101 ساک زدن تخمای درشت و آویزونم منو خیلی حشری میکنه و بعد آبم میاد . خیلی حال میکنم .

خب اذیت نمیشی با مکیدن تخم؟؟؟


قرار نی تخما مث میوه گاز زده شود!
تحریک دهانی خایه‌ها لذتی وصف‌ناشدنی برای مرد دارد.
میتوانید بنگرید به عکسای مکیدن و لیسیدن خایگان

0 ❤️

2018-11-24 03:09:29 +0330 +0330
نقل از: Sahar7774
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: Sahar7774
نقل از: mehr101 ساک زدن تخمای درشت و آویزونم منو خیلی حشری میکنه و بعد آبم میاد . خیلی حال میکنم .

خب اذیت نمیشی با مکیدن تخم؟؟؟


قرار نی تخما مث میوه گاز زده شود!
تحریک دهانی خایه‌ها لذتی وصف‌ناشدنی برای مرد دارد.
میتوانید بنگرید به عکسای مکیدن و لیسیدن خایگان

منظورم همینجوریع . پ بزنم؟؟ اذیت نمیشه؟؟

اگه بلد باشی چکار کنی هوش از سرش میره

0 ❤️

2018-11-25 01:21:52 +0330 +0330
نقل از: Sahar7774
نقل از: Amir3411
نقل از: Sahar7774
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: Sahar7774
نقل از: mehr101 ساک زدن تخمای درشت و آویزونم منو خیلی حشری میکنه و بعد آبم میاد . خیلی حال میکنم .

خب اذیت نمیشی با مکیدن تخم؟؟؟


قرار نی تخما مث میوه گاز زده شود!
تحریک دهانی خایه‌ها لذتی وصف‌ناشدنی برای مرد دارد.
میتوانید بنگرید به عکسای مکیدن و لیسیدن خایگان

منظورم همینجوریع . پ بزنم؟؟ اذیت نمیشه؟؟

اگه بلد باشی چکار کنی هوش از سرش میره

اوووممـ پ ی فیلم اموزشیم بذار یاد بگیریم

https://www.xvideos.com/video17274667/girl_sucking_balls_blowjob_and_cumshot

فقط بعدش بیا تعریف کن چه کردی… :)

0 ❤️

2018-11-25 21:02:35 +0330 +0330

﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼
﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼
﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼
﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼
﷼﷼﷼﷼﷼﷼﷼

0 ❤️

2018-11-27 22:44:52 +0330 +0330

راستشو بگم خوندن متنش از حوصلم خارج بود
اما سر فصل ها رو خوندم و عکها رو دیدم
خیلی جالب بود
ممنون از اینکه به خانمهای سایت مطالب آموزنده و کاربردی می آموزی 🙄

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «