ارگاسم مقعدی چگونه است

1399/01/06

آیا ارگاسم مقعدی امکان‌پذیر است؟

بلی! و در ادامه می‌خوانید چگونه

by Alison Segel Sep 20, 2019

باید اعتراف کنم که قبلاً سکس مقعدی داشته‌ام و اصلاً از آن خوشم نمی‌آمد. [اینا رو خانوم ‘الیسون سگل’ نویسنده‌ی مقاله میفرماید.] چون در واقع آن را درست انجام نمی‌دادم. در پایان سکس، هیچ لذتی از آن نمی‌بردم و مسلماً چیزی که در هر فعالیت جنسی‌ای اهمیت دارد؛ لذت بردن از آن است. شما نباید تنها وسیله‌ای برای لذت بردن طرف مقابل باشید. فراموش نکنید که شما هم شایسته‌ی رسیدن به ارگاسم هستید. اما آیا با سکس مقعدی می‌توان به ارگاسم رسید؟ مشخص است که بله؛ و در این مورد هیچ اما و اگری وجود ندارد. برخلاف عقیده‌ی عموم مردم، رسیدن به ارگاسم از طریق سکس مقعدی ممکن است حتی بدون تحریک کلیتوریس و واژن. نکته‌ی جالب درباره‌ی سکس مقعدی این است که در سکس مقعدی برای رسیدن به ارگاسم هر دو پارتنر محدودیتی وجود ندارد.

از ‘الیشیا سینکلر’ (Alicia Sinclair)، موسس و مدیر دو شرکت محصولات جنسی b-Vibe و Le Wand، درباره‌ی زیر و بم سکس مقعدی و رسیدن به ارگاسم مقعدی پرسیدیم. ظاهراً ارگاسم مقعدی آن‌قدر‌ها هم که فکر می‌کنید پیچیده نیست. تنها چیزی که نیاز دارید یک پارتنر صبور، یک جای راحت و لوازم خاص است. پس هر چه زودتر دست‌به‌کار شوید، چون شما هم شایسته‌ی یک ارگاسم مقعدی بدون خجالت و لذت‌بخش هستید.


۱. تحریک نقطه‌ی A و نقطه‌ی G

راستش را بخواهید پیش از پژوهش درباره‌ی سکس مقعدی، خودم هم چیزی از نقطه‌ی A نشنیده بودم. در حین سکس مقعدی می‌توان هم نقطه‌ی A و هم نقطه‌ی G را تحریک کرد، به ویژه اگر در پوزیشن‌های مختلفی سکس کنید.
سینکلر در گفتگو با EliteDaily می‌گوید: «ارگاسم در سکس مقعدی از طریق تحریک نقاط حساس واژن ممکن است. نقطه‌ی A و G، نقاطی هستند که از طریق دیواره‌ی بین حفره‌ی واژن و مقعد تحریک می‌شوند.»



اما نقطه‌ی اسرار‌آمیز A کجاست؟ سینکلر توضیح می‌دهد: «نقطه‌ی A از بافتی حساس تشکیل شده و درست در انتهای حفره‌ی واژنی، بین گردن رحم و مثانه قرار گرفته است. حساسیت این ناحیه می‌تواند باعث تحریک واژن و ارگاسم شود.» اگر از خود می‌پرسید چگونه باید این ناحیه را تحریک کنید، به‌گفته‌ی خانم سینکلر، استفاده از پوزیشن‌هایی مانند داگی‌استایل که امکان دخول عمیق‌تر در آن وجود دارد بهترین راه است.



البته برخی زنان از طریق سکس مقعدی به ارگاسم نمی‌رسند. سینکلر اضافه می‌کند که در هنگام سکس مقعدی، نقطه‌ی G را نیز می‌توان تحریک کرد که ساده‌ترین راه آن استفاده از پوزیشن‌هایی است است که زن در روی مرد قرار می‌گیرد. در این پوزیشن‌ها زن کنترل بیشتری دارد و کنترل دخول چیزی است که برای همه خوشایند است.


۲. فعال کردن گیرنده‌های عصبی

سینکلر می‌گوید: «گیرنده‌های عصبی نقاطی از سطح بدن هستند که در هنگام تحریک شدن بر اثر گرما، سرما، درد یا لذت مسئول ارسال پیام‌های عصبی به مغز هستند. در دستگاه تناسلی و مقعد هزاران گیرنده‌ی عصبی وجود دارد. به‌عقیده‌ی من، زنان یا مردان نباید از کشف لذت حاصل از تحریک این گیرنده‌های عصبی خجالت بکشند.»



فقط به دلیل آنچه از نظر فرهنگی یا اجتماعی ناپسند خوانده شده، خود را تنها به گیرنده‌های عصبی خاصی در یک ناحیه‌ی بدن محدود نکنید. گیرنده‌های عصبی موجود در مقعد را هم به رسمیت بشناسید!
سینکلر ادامه می‌دهد: «در ورودی راست‌روده‌ی زنان و مردان هزاران هزار گیرنده‌ی عصبی وجود دارد. به همین دلیل است که تحریک مقعد با انگشت هم برای زنان و هم برای مردان لذت‌بخش است. جالب است که این احساس که تحریک مقعدی ناپسند یا تابو است نیز می‌تواند آن را جذاب‌تر کند و تحریک مقعدی را به یک عمل صمیمانه تبدیل کند که باعث ایجاد شهوت در هر دو پارتنر می‌شود.»



بله، درست است! هر عملی که غیرعادی به نظر برسد، به ویژه اگر روی پارتنرتان انجام شود، برای شما به عملی استثنایی و بسیار شهوت‌انگیز تبدیل می‌شود. بنابراین اگر قصد دارید سکس‌هایتان را جذاب‌تر کنید سکس مقعدی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.


۳. استفاده از اسباب‌بازی‌های جنسی

خانم سینکلر که خود سازنده‌ی ویبراتور مقعدی b-Vibe است، کاملاً با اسباب‌بازی‌های جنسی آشنایی دارد. استفاده از اسباب‌بازی‌های جنسی در هنگام سکس نیز راه خوبی برای رسیدن به ارگاسم مقعدی است. و آیا کسی هست که از یک ارگاسم مقعدی لذت‌بخش بدش بیاید؟



سینکلر می‌گوید: «سوء‌تعبیری وجود دارد که تحریک مقعد همیشه باید به دخول مقعدی ختم شود، اما استفاده از یک بات پلاگ (توپک مقعدی) کوچک می‌تواند باعث لذت جنسی بیشتر و تحریک گیرنده‌های عصبی واقع در ورودی راست‌روده شود. می‌توانید هنگام سکس دهانی یا حتی ماساژ از این اسباب‌بازی‌های جنسی نیز استفاده کنید.» می‌توانید حتی در هنگام سکس واژنی نیز از این بات‌پلاگ‌ها استفاده کنید یا امتحان کنید که آیا برای سکس مقعدی آمادگی دارید یا خیر.
به‌علاوه، به‌گفته‌ی خانم سینکلر، در بدن زنان حفره‌ی واژن و مقعد در مجاورت هم قرار گرفته اند و استفاده از بات پلاگ می‌تواند با تنگ‌تر کردن حفره‌ی واژنی، سکس واژنی شما را نیز لذت‌بخش‌تر کند.


۴. تغییر پوزیشن

در رابطه با ارگاسم مقعدی، استفاده از پوزیشن مناسب اهمیت زیادی دارد و خانم سینکلر در این رابطه توصیه می‌کند: «برای شروع می‌توانید به حالت دمر دراز بکشید و پا‌هایتان را باز کنید. این یک پوزیشن فوق‌العاده راحت است و باعث دسترسی آسان‌تر برای تحریک مقعد می‌شود. اگر با این پوزیشن راحت نبودید، می‌توانید یک پای خود را از زانو جمع کنید و روی بالش بگذارید و به زاویه‌ای برسید که کاملا راحت هستید.»
همچنین می‌توانید از پوزیشن قاشقی (خوابیده به پهلو) استفاده کنید که صمیمیت بیشتری بین شما و پارتنرتان ایجاد می‌کند.
سینکلر اضافه می‌کند: «در حالتی که دراز کشیده‌اید و یک زانوی خود را خم کرده و روی بالش گذاشته‌اید، پاتنرتان می‌تواند پای دیگرتان (که خم نشده) را باز‌تر کند و با دست یا اسباب‌بازی جنسی مقعد را تحریک کند. این حالت همچنین بهترین پوزیشن برای دخول مقعدی است.»
اگر از هیچ کدام از این پوزیشن‌ها خوشتان نیامد و دراز کشیدن در حالت رو در رو را ترجیح می‌دادید، سینکلر توصیه‌ی دیگری دارد: «یک بالش زیر باسن و یک بالش زیر سرتان قرار دهید. به این ترتیب، ستون فقرات شما حالت خمیده پیدا می‌کند و باعث می‌شود بیشتر احساس راحتی کنید. می‌توانید زانو‌هایتان را خم کرده و کف پایتان را روی تخت بگذارید یا می‌توانید پشت زانو‌هایتان را با دست نگه دارید و آن‌ها را به سمت سینه خم کنید.»



در رابطه با سکس مقعدی به خاطر داشته باشید که: ارگاسم مقعدی امکان‌پذیر است. و اگر هنوز برای دخول مقعدی آماده نیستید می‌توانید ابتدا با اسباب‌بازی‌های جنسی شروع کنید. انواع و اقسام این اسباب‌بازی‌ها موجود هستند و می‌توان با استفاده از آن‌ها سکس لذت‌بخش‌تری را تجربه کرد.


منبع:

elitedaily.com/dating/sex/can-you-orgasm-from-anal-sex/2045477

9 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-02-15 14:52:27 +0330 +0330

جالب بود 🌹

0 ❤️

2022-02-16 04:09:48 +0330 +0330

اصن سکس مقعدی غیر قابل تحقیق، توصیف و وصف از بس ک لذت بخشه!
اونی ک لذت واقعی این موضوع رو درک و حس کرده با من هم عقیدس ک هیچ چیز دیگه ایرو نمیشه جایگزینش کرد ک لذتش نه بیشتر بلکه حتی بخواد برابر باشه!
هرکی خواست با تجربیاتم برای حس کردن این لذت در خدمتم! 😎

2 ❤️

2022-03-15 23:25:50 +0330 +0330

عالی بود

0 ❤️

2022-03-16 01:47:32 +0330 +0330

↩ Mahsa__69
قشنگ.و دوست داشتنی

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «