دور زدن سایت‌های پورن پولی

1399/09/04

درود و ارادت خدمت تمام حشر‌مندان گرامی!
در این تاپیک قصد دارم چندتا روش مجانی رو آموزش بدم خدممتون که معمولا اگر همه رو امتحان کنید و حوصله داشته باشید کمتر فیلم سکسی‌ای هست که نتونید دانلود و یا نگاه کنید اگرچه همیشه قوانین کپی رایت باعث میشه که تعدادی از فیلم‌ها پخش نشن و اگر هم شدن بعد از مدتی بجز ناشر اصلی بقیه اون رو پاک کنن؛ فرض ما اینه که شما یک فیلمی رو دیدید و اسمش رو می‌دونید، سعی کنید علاوه بر اسم فیلم، چه بازیگراش پورن‌استار هستن چه افراد معمولی‌ای که بطور جدی فیلم پورنو تولید میکنند، اسم اونها رو هم بدونید چون گاهی ممکنه با سرچ کردن اسم بازیگران هم بتونید فیلم رو پیدا کنید.
یه نکته بگم بریم سر وقت آموزش: در مورد پورن بحث و گفت‌وگو زیاده که آیا اصلا چیز خوبیه یا مضره، این بحث رو ما فعلا بهش ورود نمیکنیم و این تاپیک هم جهت تسهیل کار برای کساییه که به این موضوع علاقه‌دارند وگرنه عزیزان نیان بگن که آقا شما داری ملت رو فلان میکنی و … تاپیک صرفا هدفش آموزشیه. و من این موضوع رو شخصا نه تشویق و نه تقبیح میکنیم (دانلود و تماشای پورن).

روش اول
اولین روش که ساده‌ترین روش هم هست اینه که اسم فیلم مورد نظر رو در سایت‌های پورن بزرگ جست‌وجو کنید. بزرگترین سایت پورن‌هابه که میتونه منبع اصلی شما باشه و من یک لینک میذارم اینجا که یه لیست بلند و بالا از سایت‌های مجانی و پر ترافیک پورنه و از بالا میتونید دونه دونه این لیست رو امتحان کنید - علت اینکه ممکنه تو این سایت‌ها بتونید فیلم‌های کمپانی اصلی رو پیدا کنید اینه که غالبا این سایت‌ها امکان آپلود فیلم به کاربرانشون میدن و فرضا یک فردی که اکانت یه سایت پولی رو داره فیلم رو از اونجا دانلود میکنه و در این سایت دومی آپلود میکنه.
https://theporndude.com/top-porn-tube-sites

روش دوم
گوگل یک موتور جست‌وجوی قدرتمنده، در واقع در دنیای اینترنت شما مطالبتون رو قرار میدید و اگر کسی چیزی شبیه به چیزی که شما قرار دادید رو در گوگل سرچ کنه، گوگل براش میگرده و سایت شما رو نشون رو فرد میده، میتونید در مرحله اول اسم فیلم‌تون رو گوگل کنید و ممکنه خودش در بین سایت‌های مجانی بتونه فایل مورد نظر شما رو پیدا کنه (تا اینجاش رو احتمالا بلد بودید!) حالا اگر گوگل نتونست چی؟ گوگل تنها موتور جستوجو گر اینترنت نیست، در عصری که ما هستیم پورن بخش بزرگی از اینترنت رو شکل داده به همین دلیل افراد و شرکت‌هایی هم پیدا شدن که موتور‌های جست‌وجوی مخصوص پورن ساختن، یعنی وقتی شما اسم فیلم یا موضوع خاصی رو سرچ میکنید این موتورها فقط سایت‌های سکسی‌ای که بهشون وصل شدن رو میگردن و اگر چیزی پیدا کنند به شما نشون میدن که هم سرعت کار میره بالاتر و هم راحتیش! علتی که این روش رو دوم گفتم اینه که خیلی از اوقات شما نمیتونید از سایت ثانویه هم فایل رو دانلود کنید، برای این کار میتونید extension، videodownloadhelper رو روی مرورگر فایرفاکس نصب کنید و با استفاده از اون هر فایل تصویری‌ای رو دانلود کنید بدون ثبت‌نام و … (اکستنشن‌های مشابه هم هستن ولی خب این خیلی خوبه و تست شده)؛ این لینک موتور‌های جستوجوگر پورن خدمت شما:https://theporndude.com/top-porn-search-engines

روش سوم استفاده از تورنت
در خارج از این قانون کپی رایت بشدت جدی اجرا میشه و شما نمیتونید مثلا فیلمی رو دانلود کنید و یا از سی دی اون کپی کنید بدید به دوست‌تون چون اینکار غیرقانونیه؛ تورنت اما دانلود غیرقانونی‌ای محسوب میشه که با کمک خود افراد و نرم افزار‌های مخصوص این امکان رو میده که شما بتونید هر چیزی رو دانلود کنید (احتمالا دیدید که مثلا ۲ روز بعد از اکران یه فیلم کیفیت پرده‌ای اون در دسترس قرار میگیره که معمولا کسی از اون فیلم گرفته و بعد در سایت‌های تورتنی آپلود کرده و بقیه از اونجا برداشتن، یا وقتی مثلا میگن قسمت اول فلان سریال (اتفاقی که برای GOT افتاد) یا تریلر فلان فیلم لو رفت) البته تورنت فقط محدود به فیلم نیست، هر چیز قابل دانلودی رو میتونید پیدا کنید، آهنگ، موزیک ویدئو و … و صد البته فیلم پورن مورد بحث ما! یه لینک میذارم که به فارسی ساده آموزش استفاده از تورنت رو گذاشته که میتونید استفاده کنید فقط یه نکته‌ای باید حواس‌تون باشه اگر با تورنت‌ها کار میکنید، در ۹۹ درصد موارد فایل‌های پر دانلود و شناخته شده بدون مشکل هستن ولی اصولا وقتی در وب چیزی رو دانلود میکنید در معرض خطر هستید به ویژه اگر اون موضوع غیرقانونی هم باشه، پس احتیاط کنید و حتما آنتی ویروس خوب و بروز داشته باشید.
https://www.peachlearn.com/software/35-تورنت-چیست-؟-چگونه-با-تورنت-دانلود-کنیم.html

امیدوارم که این تاپیک مفید بوده باشه، فقط در پایان دو نکته عرض کنم:
۱. دوستان اگر اشتباهی دیدن یا مطلب مفید و مرتبط دیگه‌ای بلد بودن خوب میشه اگر به اشتراک بذارن.
۲. زیاده‌روی در هر چیزی بدون شک مضره پس اعتدال رو رعایت کنید و در مورد پورن یادمون نره که یک نوع فیلمه و خیلی چیزا در اون برای جذابیت بیشتر بزرگنمایی میشه و خیلی ربطی به واقعیت‌ها نداره و ابدا منبع و معیاری برای یادگیری سکس و … نیست (مثل اینکه بخواید از فیلم اکشن، رانندگی یا هنر‌های رزمی یاد بگیرید!)

شاد باشید و سکسی

ارادتمند رد

47930 👀
5 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2020-11-24 19:16:40 +0330 +0330

خیلی ممنون مطلب جالبی بود با اونحال که چیزایی که گفتی رو کمابیش بلد بودم 🌹
اگه در این مورد مطلب پیشرفته تری هم داری حتما به تاپیک اضافه کن یا تاپیک جدید بزن

2 ❤️

2020-11-24 20:58:57 +0330 +0330

↩ Ζεύς
خواهش میکنم، این روش‌ها چیزاییه که خودم به مرور زمان و در جریان اتفاقات مختلف یاد گرفتم و متاسفانه بیشتر از این چیزی بلد نیستم، ولی چشم اگر روش جدیدتر و کاربردی‌ دیگه‌ای یاد گرفتم اضافه میکنم.
ارادت رد

2 ❤️

2020-11-24 21:47:50 +0330 +0330

↩ Call_me_ReD
عزیزی…بیشتر چیزی که مد نظر منه اینه که چه جوری میشه از کدهای html سایت یه جوری لینک دانلود کامل فیلمو در اورد 😁

1 ❤️

2020-11-25 13:47:40 +0330 +0330

↩ Ζεύς
برای اینکار اون افزونه‌ای که گفتم و افزونه‌های مشابه بکار میاد؛ البته بعضی وقتا صاحب سایت‌ها به طرق مختلف میتونه تا حدی میتونه جلوی این موضوع رو بگیره ولی خب از این طرف آپ‌ها خودشون رو تطبیق میدن! اگر خودت دست به کیبردی! و میخوای مستقیم از کد سایت لینک رو بگیری اون دیگه تخصصیه بحثش و من نمیدو‌نم چطوری باید چنین برنامه‌ای بنویسی (از سطح سواد من خارجه)؛ اگرچه اگر زبانت خوبه و حدودا میدونی چی میخوای تو بخش‌های مرتبط ریدیت یا از اون بهتر تو stack overflow سوالت رو بپرس احتمالا دوستان کمکت میکنن.

نمیدونم تا حد چه پاسخی که دادم مفید بود، بازم موردی بود بگو من در خدمتم.

ارادت رد

1 ❤️

2020-11-26 14:05:36 +0330 +0330

↩ Call_me_ReD
خیلیم عالی دستت درد نکنه 🌹

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «