شناختن کلیتوریس و شانس ارگاسم بهتر

1397/11/12

با آموختن درباره‌ی کلیتوریس شانس ارگاسم شدن‌تان را بیشتر کنید

by Julie Vadnal
Oct 23, 2018

این عضو بازیگوش (clitoris ـ چوچوله) اثر زیادی برای داشتن یک سکس رضایت‌بخش دارد و همین دلیل کافی‌ست تا یک متخصص کلیتوریس باشید.

چوچوله‌ی شما بسیار حساس است و رشته‌های عصبی بسیاری در آن وجود دارد و عضو جنسی‌ست که تنها هدفش لذت شماست و احتمالاً برای رسیدن به ارگاسم به آن نیاز دارید. پژوهشی که اخیراً در دانشگاه ایندیانا انجام شده‌ست نشان می‌دهد که ٧٣٪ از زنان برای رسیدن به ارگاسم یا بهبود ارگاسم‌شان به تحریک شدن چوچوله‌شان نیاز دارند.

هرچقدر هم در این زمینه اطلاعات داشته باشید باز هم ضرری ندارد مرور کنید.


چند نکته در مورد کلیتوریس

  • قدرت: با این‌که چوچوله اندام کوچکی‌ست ولی قدرت ارگاسم بالایی دارد و حدود ٨٠٠٠ رشته‌ی عصبی در آن نهفته‌ست که تقریباً با تعداد رشته‌های عصبی کیر برابر است.
  • حس: چوچوله‌ی شما مثل کیر بافت قابل نعوظ دارد. به این معنی که وقتی تحریک می‌شوید خون بیشتری در آن جریان می‌یابد که همین باعث می‌شود تا حس لذت‌بخشی به شما دست دهد.
  • شکل: چوچوله شکل استخوان جناق دارد و دارای دو "پا"ست که در درون بدنتان وجود دارد و تا استخوان های ناحیه تناسلی ادامه دارد. همچنین دارای دو قسمت برآمده است که یکی در ورودی مجرای اداری و یکی در ورودی واژن است.
  • اندازه: وقتی به چوچوله‌تان نگاه می‌کنید شاید نخود مانند به نظر برسد ولی فقط بخش کوچکی از آن از بیرون قابل مشاهده است و کل چوچوله چیزی بین ٧ تا ١٣سانتی متر طول دارد!


کارکرد: تحریک چوچوله چگونه است؟

وقتی حشری می‌شوید (توسط بوسیدن، لمس‌کردن یا افکار سکسی) مغز خون بیشتری به چوچوله‌تان می‌فرستد که باعث می‌شود تا بخش داخلی چوچوله متورم شود. وقتی حشری‌تر می‌شوید بخش خارجی چوچوله به دلیل هزاران رشته‌ی عصبی که در آن وجود دارد، به شدت نسبت به لمس کردن حساس می‌شود. وقتی چوچوله به اندازه‌ی کافی تحریک شد، ناحیه‌ی اطراف آن منقبض شده و شما به ارگاسم می‌رسید (برخی افراد بعد از ارگاسم، چوچوله‌شان به شدت حساس می‌شود و تمایلی به لمس کردن دوباره‌ی آن ندارند). بعد از این‌که چند دقیقه از ارگاسم‌تان گذشت اعضای بدنتان ریلکس می‌شود و چوچوله‌تان به اندازه‌ی نرمال برمی‌گردد.


روش تحریک کردن خودتان را پیدا کنید

"ونسا مارین" متخصص سکس می‌گوید درمورد تحریک کردن چوچوله امتحان و آزمایش کردن خیلی مهم است. خیلی از مردم فکر می‌کنند که هرکس به طور اتوماتیک می‌داند چه چیزی تحریکش می‌کند ولی این حرف درست نیست. با چوچوله‌تان بازی کنید تا بفهمید چه چیزی مناسب شماست. اکثر افراد روش‌های زیر را برای تحریک چوچوله‌شان ترجیح می‌دهند:
**۶۴ ٪** حرکت بالا و پایین را ترجیح می‌دهند. **۵٢ ٪** حرکات دایره‌ای را دوست دارند. **٣١ ٪** تحریک به صورت چپ و راست را ترجیح می‌دهند. **٢١ ٪** تکان دادن سریع را دوست دارند. **١۶ ٪** تکان دادن آرام را ترجیح می‌دهند. **١٩ ٪** فشار دادن را ترجیح می‌دهند. **١٢ ٪** ضربه زدن را دوست دارند.


تحریک چوچوله در خانه

**از تماس مستقیم خودداری کنید:** ۶٧٪ زنان تماس مستقیم چوچوله را ترجیح می‌دهند ولی لمس کردن زیاد چوچوله‌تان بعضی اوقات بیش از حد به چوچوله فشار وارد می‌کند. شما می‌توانید همه‌ی نواحی چوچوله به جز بخش خارجی آن را تحریک کنید. تحریک نواحی اطراف چوچوله (شامل پوست روی چوچوله که هنگامی که حشری نیستید روی چوچوله را می‌پوشاند) و کس‌تان می‌تواند برای رسیدن به ارگاسم کافی باشد.
**مخلوط کنید:** به دو روش چوچوله‌تان را تحریک کنید مثلا ضربه زدن و مالش. روش‌های مختلف را امتحان کنید تا بفهمید کدام‌شان برای شما لذت بخش‌تر است. می‌توانید به پارتنرتان هم بگویید با زبانش این روش‌ها را امتحان کند. یادتان باشد که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد ٨٢٪ زنان ترجیح می‌دهند تا به صورت مکرر و ریتمیک و یکنواخت چوچوله‌شان تحریک شود، پس برای هر روش چند دقیقه وقت بگذارید قبل از اینکه روش‌تان را تغییر دهید.
**تحریک کردن از روی لباس زیر:** برای یک لذت حسابی لباس زیرتان را در نیاورید و از پارتنرتان بخواهید از روی شرت‌تان با کص‌تان بازی کند و با دو انگشت چوچوله‌تان را تحریک کند. می‌توانید برای شروع یک عشق‌بازی سکسی، خودتان این کار را انجام دهید و پارتنرتان فقط تماشا کند.
**یک دست کمکی بگیرید:** اگر با کسی که کیر دارد سکس دارید پوزیشنی که مرد دراز می‌کشد و زن رویش قرار می‌گیرد یکی از بهترینهاست زیرا همزمان شما یا پارتنرتان می‌توانید با دست چوچوله‌تان را تحریک کنید. شما یا پارتنرتان می‌توانید همزمان به طور هماهنگ با ریتم سکس با انگشت چوچوله‌تان را تحریک کنید. کار تیمی همیشه جواب می‌دهد!


منبع:

cosmopolitan.com/uk/love-sex/sex/a24158344/boost-orgasm-potential

11 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-01-31 23:11:42 +0330 +0330

مرسی که مطالب آموزنده هم قرار میدید واقعا مفیدن

2 ❤️

2019-02-01 08:38:27 +0330 +0330

کاش دیشب این پست رو میخوندم!! ولی اشکالی نداره فوقش امشب…! ?

2 ❤️

2019-02-03 08:30:53 +0330 +0330

از روش های ابتکاری و البته شاید یکم عجیب باشه، اینه که موقع عشق بازی و لب گرفتن، زن روی مرد و یا مرد روی زن دراز بکشه جوری که کیر مرد بین شکم دو نفر قرار بگیره و نوک کیر روی چوچوله بیوفته، حالا با تکن دادن بدن، کیر روی چچوچوله مالیده میشه، اینجوری اگر مرد زیر باشه، هر دو دست رو برای دست کردن لای موهای زن و دست کشیدن روی پوست بدن و نوازش و مالیدن و چلوندن لپ های کون استفاده کنه که به شدت برای زن لذت بخشه، تو روش دوم که البته شاید برای مرد خیلی لذت نداشته باشه که خب میشه با یکم جابجایی بهترش کرد، اینه که مرد رو شکم دراز بکشه، و زن کسش رو روی لپ های کون مرد میذاره و میماله، بهتره نقاط مختلف رو امتحان کنید تا بهترین نقطه از لحاظ نرمی و سفتی رو برای مالیده شدن چوچول به کون مرد رو پیدا کنید، برای لذت بردن مرد، البته اینکه تن داغ و نرم زن روی کمر مرد مالیده میشه خالی از لطف نیست، ولی میشه زن دستش رو زیر مرد ببره و با کیرش بازی کنه و رو کمر مرد خودش رو بماله تا هم سینه هاش به کمرش مالیده بشه هم کسش به قسمت های مختلف کون مرد، اینا رو امتحان کنید، زن هایی که با کلیتوریس بیشتر اورگاسم میشن با این روش ها خیلی بیشتر ارضا میشن، حتما امتحان کنید، البته ناگفته نماند که برای مردهایی که از کون دادن به زنشون بدشون نمیاد و از تحریک مقعدی هم لذت میبرن میتونن از دیلدو و اگر نبود از یه سوسیس هات داگ که روش کاندوم کشیده شده استفاده کنن تا زن اون رو بین پاهاش بگیره و موقع مالیدن کسش روی کون مردش، اون سوسیس رو هم عقب و جلو کنه!

2 ❤️

2019-04-10 21:36:10 +0430 +0430

ماسور حرفه ی از تهران هستم - پیام بدید

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «