فتیشهای معمولی

1397/11/01

فتیش‌های جنسی‌ای که اصلاً عجیب و غیر عادی نیستند

by Namrata D’souza
June 24, 2016

اگر زنی بخواهد بدون ترس و تردید فتیش‌هایش را با پارتنرش در میان بگذارد، باید به خوبی بداند که چه نیازهایی دارد و چه چیزی می‌خواهد. اصلاً یک زن چرا نباید فانتزیهایش را افشا کند؟ فتیش یک فانتزی سکسی در مورد چیز خاصی‌ست که این قدرت را دارد تا فرد را شدیداً تحریک کند. نکته‌ی دیگر این که اکثر فتیش‌های جنسی‌ای که فکر می‌کنید عجیب و غریب هستند و خجالت می‌کشید آنها را با پارتنرتان در میان بگذارید در واقعیت اصلاً هم عجیب نیستند.
در زیر برخی از فتیش‌های رایج آورده شده است. اگر شما هم یکی از آنها را دارید بهتر است هر چه زودتر آن را با پارتنر خود در میان بگذارید.

١) فتیش به پاها
آیا شما هم دوست دارید با پاهای پارتنرتان لاس بزنید؟ تحقیق منتشر شده در مجله‌ی “journal of impotence research” نشان می‌دهد که بعد از اندام‌های جنسی، تحریک‌کننده‌ترین اعضای بدن، پا و انگشت پاست. پس اگر قلب‌تان بعد از دیدن یک پای زیبا و تمیز تندتند می‌زند مطمئن باشید که تنها نیستید!
صد در صد یک ماساژ پا هیجان قبل از سکس را بیشتر خواهد کرد.

٢) فتیش دست و بازو
این فتیش پسر خاله‌ی فتیش پاهاست! زنان زیادی هستند که هیچ چیز مثل یک بازوی عضلانی و خوشفرم حشری‌شان نمیکند. در اینجاست که اصطلاح “آستین بالا زدن” مفهوم سکسی پیدا میکند! ولی دلیل این فتیش چیست؟ ممکن است بعضی‌ها حس محافظ‌گونه و امنیتی که بازوهای قوی و عضلانی به آنها منتقل می‌کند را دوست داشته باشند. ممکن هم است که بازوهای عضلانی نشان‌دهنده‌ی جنبه‌ی خشن و قدرتمندِ مرد باشد.

٣) Voyeurism یا تماشاگری جنسی
نباید از رایج بودن این فتیش سوپرایز شد. این فتیش دلیل محبوبیت پورن است. یک تحقیق منتشر شده در مجله‌ی رفتار جنسی نشان میدهد که بیش از ١٠٪ مردها این نوع فتیش را دارند. البته اگر این فتیش در شما شدید باشد و در خیابان به زنان زُل بزنید احتمالاً سر از زندان در خواهید آورد!
راحت‌ترین راه ارضای این فتیش، تماشای پورن است. کار شهوت‌انگیزِ دیگری که برای ارضای این فتیش می‌توانید انجام دهید این است که موقع خودارضاییِ پارتنرتان او را تماشا کنید.

۴) فتیش لباس زیر
با این که باید برای رونق صنعت لباس زیر از مردان تشکر کرد ولی فتیش لباس زیر ظاهراً بین زنان هم رایج است. وقتی از این فتیش سخن به میان می‌آید، بیشتر منظور لباس زیر چرمی و توری‌ست. این یک فتیش است که هم زنان و هم مردان از آن لذت می‌برند و می‌تواند باعث تقویت رابطه‌ی زوج‌ها شود. مثلاً می‌توانید با لباس‌های زیرتان برای مردتان عکس بفرستید یا یک سری لباس زیر سکسی جدید بخرید تا هر دو از آن لذت ببرید.


برگرفته از:

https://www.femina.in/relationships/love-sex/sexual-fetishes-that-are-not-weird-at-all-feminain-7963.h t m l


(فاصله‌ی بین h t m l حذف شود)

3080 👀
4 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-01-21 13:53:46 +0330 +0330
نقل از: Hesse penhan فوت فتیش واقعا جذابه هرچند دردسرسازه و پارتنری که درک درستی ازش داشته باشه شدیدا کمیابه متشکرم اسلکت عزیز


درمورد فوت‌فتیشیسم به وفور تاپیک هس.
میتوانید بنگرید به:
چرا پاهای زنان جذاب است
مصاحبه با ٣ زن درمورد فوت‌فتیشیسم
۵ پوزیشین فوت‌فتیشیستی در سکس
فوت‌فتیشیسم و سندروم فانتوم
پیرامون علاقه‌ به پاهای زنان
چرا پاهای زن از دساش جذابتره؟
جلوه‌ی زیبای پابند
عکسای زیبا از پاهای زنان و دختران

0 ❤️

2019-04-19 18:24:41 +0430 +0430
نقل از: آقای جونور فتیش فقط فتیش اسلامی

من جدا با دیدن دختری که لباسش خیلی محجب و پوشیده باشه تحریک میشم


اون «فتیش حجاب» است، خودم نیز دارم.
درضم دورود بر بازمانده‌ی دوران کرتاسه‌ی شهوانی!

در راستای فتیش‌های مذهبی همچنین میتوانید بنگرید به حشراندوزی به مقدسات ادیان

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «