متدهای ایمنی برای سکس دهانی

1397/11/12

متدهای مناسب و ایمن برای سکس دهانی

by Marie Stopes
April 3, 2016

ساک زدن، کیرخوری، کصلیسی، کونخوری یا هر چیز دیگری که شامل «سکس دهانی» می‌شود.
سکس دهانی یکی از روش‌های محبوب و عالی در میان رفتارهای جنسی‌ست. همچنین سکس دهانی یک راه عالی برای تحریک کردن یکدیگر بدون احتمال بارداری‌ست.
البته باید درمورد آن هوشمندانه رفتار شود. حتی زمانی که شما سکس دهانی برقرار می‌کنید باز هم احتمال انتقال عفونت‌هایی مانند STI و HIV وجود دارد. ولی پیش از آن که گمان کنید لذتتان با این اطلاعات خراب می‌شود، باید بدانید راهکار برای آن موجود است. زمانی که احتمال انتقال عفونت را کاهش دادید، می‌توانید یک سکس دهانی فوق‌العاده را تجربه کنید. برای پی بردن به چگونگی آن با ادامه‌ی جستار همراه باشید.

آیا واقعاً احتمال دارد تا در حین سکس دهانی به عفونت‌های STI مبتلاً شوید؟
بلی. عفونت‌های STI توسط ویروس‌ها و یا باکتری‌هایی به‌وجود می‌آید که در مکان‌های گرم، نرم و مرطوب رشد پیدا می‌کنند و تکثیر می‌شوند. نظیر دهان و نواحی جنسی بدن (کیر، واژن، مقعد و نواحی بین کیر و واژن تا مقعد) هنگامی که سکس دهانی برقرار می‌شود (چه دهان با کیر، دهان با واژن یا دهان با مقعد) احتمال خطر گسترش و انتقال عفونت‌های STI به دهان یا بالعکس وجود دارد که البته معمولاً از راه ارتباط مستقیم با ترشحات بدن، پوست یا زخم منتقل می‌شوند.

احتمال ریسک یاد نگرفتن روش‌های ایمن سکس دهانی چقدر جدی‌ست؟
درست است که احتمال ابتلاً به عفونت در سکس دهانی از سکس واژینال و مقعدی کمتر است. اما هنوز وجود دارد. عفونت‌های باکتریایی نظیر کلامیدیا، سفلیس یا گنوره می‌توانند بر روی دهان یا گلو تاثیر بگذارند و در موارد نادر حتی ممکن است زگیل‌های تناسلی را نیز به دهان منتقل کنند. هرپس به‌راحتی از طریق دهان و اندام جنسی قابل انتقال است و HIV، می‌تواند از طریق زخم‌های کوچک ایجاد شده در دهان گسترش یابد.
پس اگر می‌خواهید با شریکتان سکس دهانی داشته باشید – که البته برای بسیاری از زوج‌ها، سکس دهانی بخش جدایی‌ناپذیر روابط عاطفی‌شان است – باید در این مورد حرف بزنید. سوابق جنسی یکدیگر رو بررسی کنید و در مورد عفونت‌های STI صادق باشید و در صورت امکان این مورد را تست کنید و محافظت در هر زمانی را فراموش نکنید.

متدهای ایمن سکس دهانی که بدون این‌که لذت شما را از بین ببرند، از شما محافظت می‌کنند
عدم تماس مستقیم دهان‌تان با اندام جنسی شریکتان بهترین راه برای ممانعت از انتقال STIهاست.
اگر شما سکس دهان با واژن (یا نواحی اطراف واژن) یا مقعد دارید، می‌توانید از این روش‌های محافظتی استفاده کنید:
محافظهای دندان، زبان و سایر انواع مربع‌های لاتکس. مربع لاتکس را جلوی واژن یا مقعد نگه دارید. برخی از آنها سر جای خود می‌ایستند درحالی که بعضی دیگر را باید سر جایشان نگه داشت. اگر می‌خواهید حساسیت شریکتان را بیشتر کنید، از روان‌کننده‌ها در کناره‌های واژن و مقعد استفاده کنید. (حتماً از روان‌کننده‌های بر پایه‌ی آب استفاده کنید و از وازلین یا روغن استفاده نکنید) محافظهای دندانی نیز تنها یک‌بار قابل استفاده هستند پس بعد از استفاده‌، آن ها را دور بی‌اندازید.
کاندوم را بدون باز کردن، از نوک تا انتهای آن، از درازا به صورت مستطیل شکل ببرید و از آن به عنوان محافظ دندان استفاده کنید. سعی کنید از کاندوم‌های دارای روان‌کننده اجتناب کنید مگراین‌که طعم‌دار باشد. و دستورالعمل مشابه محافظهای دندان برای واژن یا مقعد را دنبال کنید. و مجدداً به یاد داشته باشید که از این هم فقط یک‌بار استفاده کنید و آن را دور بی‌اندازید.

برای ساک زدن
این ساده است. به راحتی از یک کاندوم استفاده کنید. کاندوم‌های طعم‌دار مقداری برای کسی که سکس دهانی را انجام می‌دهد، جذاب‌تر است. همچنین افزودن مقداری روان‌کننده‌ی بر پایه‌ی آب در نوک کاندوم، قبل از پوشیدن آن، باعث تحریک بیشتر برای فرد گیرنده می‌شود.

چیز دیگری هم هست که باید درباره‌ی سکس دهانی بدانیم؟
قبل از این کار، بهتر است حتماً تست شوید. ما معمولاً تست‌های سریع و محرمانه HIV و STI را پیشنهاد می‌دهیم. به‌علاوه‌ی یک مشاوره‌ی عدم بارداری تا از یکی دیگر از ترس‌های ذهنی شما نیز جلوگیری شود.
پس بهتر است هر چه زودتر برای این تست اقدام کنید. آن را از سر راه بردارید تا با خیالی آسوده از یک سکس دهانی خوب، لذت ببرید. این بهترین کار است!


منبع:

mariestopes.org.za/safe-oral-sex-s-dont-suck

8 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-01-31 22:13:51 +0330 +0330

واقعا جای این موضوع تو سایت خالی بود. من شخصا فکر میکردم سکس دهانی بی خطر یا خیلی کم خطره! البته برای زوج هایی که چند سال از زندگی مشترکشون میگذره به مراتب ریسک کمتری داره ولی این اطلاعات برای دوستان مجردی که مشکل مکان دارن و معمولا دنبال سکس دهانی هستند فوق العاده مفیده. درسته که HIV از طريق دهان منتقل نمیشه اما گاهی یه زخم ساده یا آفت دهان میتونه منجر به انتقال بیماری بشه. پس شاید فکر کنید سکس و گاييدنی در کار نبوده ولی اگه احتیاط نکنید حتما گاییده میشین و به گا ميريد! سپاس

2 ❤️

2019-01-31 22:20:27 +0330 +0330
نقل از: بوف_بور واقعا جای این موضوع تو سایت خالی بود. من شخصا فکر میکردم سکس دهانی بی خطر یا خیلی کم خطره! البته برای زوج هایی که چند سال از زندگی مشترکشون میگذره به مراتب ریسک کمتری داره ولی این اطلاعات برای دوستان مجردی که مشکل مکان دارن و معمولا دنبال سکس دهانی هستند فوق العاده مفیده.. سپاس


درمورد این موضو + چگونگی اجرای متدها با تشریح تصویری بازم در آینده مطلب خواهم گذاش. امید است در کاهش انتقال بیماری مؤثر واقع شود.

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «