مصاحبه با ٣ زن درمورد فوت‌فتیشیسم

1397/07/10

سکس با کسی که فوت‌فتیش دارد چگونه است

“فوتجاب” همیشه جواب می‌دهد ولی انجام دادنش کار سختی‌ست.

by HAYLEY MACMILLEN | NOV 19, 2016

در حالی که فتیش به پاها یا همان “پودوفیلیا” فتیش رایجی است ولی هنوز هم به عنوان یک کار غیر عادی تلقی می‌شود، یکی از دلایل این موضوع می‌تواند این باشد که در اخبار فتیش به پاها به عنوان یک رفتار عجیب و بد است، مثل خبری در مورد دستگیری کسی که از پای مردم فیلم می‌گیرد. بعضی از افراد اوایل باور داشتند که این میل جنسی نتیجه‌ی تداخل نواحی‌ای از مغز است که مرتبط با آلت تناسلی و پا است و این منشاء لذت خیلی از مردم و پارتنرشان است.

سه زن ناشناس درمورد این‌که بودن در یک رابطه‌ای که طرف مقابل فتیش به پاها دارد چگونه است با ما صحبت کردند.

○ چند سالتان است؟
• زن A : بیست و سه
• زن B : بیست و هفت
• زن C : بیست و هفت

○ چه گرایش جنسی‌ای دارید؟
• زن A : به هر دو جنس علاقه دارم.
• زن B : دگرجنسگرا
• زن C : به مردها علاقه دارم.

○ چطور متوجه فوت‌فتیشیسم در پارتنرتان شدید؟
• زن A : وقتی که نوجوان بودم در مورد فتیش او می‌دانستم چون پیش از این که او دوست پسرم باشد بهترین دوستم بود. وقتی اولین بار او را بوسیدم به او گفتم که اگر می‌خواهد می‌تواند با پاهایم بازی کند. از چند ماه قبل از او پرسیده بودم که آیا فتیش خاصی دارد یا نه و وقتی در مورد فتیشش به من گفت واقعاً خوشحال شدم چون هیچ کس دیگری از این موضوع خبر نداشت. همچنین آن زمان اولین بارش بود که حرکتی در جهت ارضای فتیشش می‌کرد برای همین خیلی خیلی خجالت می‌کشید و فقط در حالی که من را می‌بوسید یکی از پاهایم را گرفته بود… ما هنوز باهم هستیم.
• زن B : من برای هفت سال شغل و تخصصم سکس آزارطلبانه بوده و به همین دلیل بسیاری از مشتریانم برای بازی با پاهایم پول خوبی می‌دادند ولی فقط با پاهایم بازی می‌کردند و خبری از سکس نبود. من خیلی قبل‌تر از این که با کسی که فوت‌فتیشیسم دارد قرار بذارم، در مورد این فتیش می‌دانستم. من چندین سال است که با یک نفر فقط در حد سکس رابطه دارم و او پا را از هر چیز دیگری بیشتر دوست دارد. هر دو تمایل‌های جنسی عجیبی داریم برای همین در اولین قرارمان وقتی داشتیم در مورد فانتزی‌هایمان حرف میزدی‌م به من گفت که فوت‌فتیشیسم دارد
• زن C : قبل از این که از فتیش دوست پسرم با خبر شوم سه سال با او در رابطه بودم (الان حدود شش سال است که با هم هستیم و بقیه‌ی رابطه‌مان کاملاً عادی‌ست. بچه، کار، خانه و بقیه‌ی چیزهای عادی). من حاضرم هرکاری را موقع سکس امتحان کنم تا ببینم او از کدامشان بیشتر لذت می‌برد. در سال‌های اول رابطه‌مان پاهایم را روی صورتش می‌گذاشتم و او عاشق بوسیدن، لیسیدن و مکیدن آنها بود. بعد از چندین ماه متوجه شدم که پاهایم همیشه قسمتی از سکس‌مان بوده برای همین از او دلیلش را پرسیدم که باعث شد یک مکالمه‌ی طولانی و عمیق در مورد این که همیشه فوت‌فتیشیسم داشته است داشته باشیم. من کاملاً سوپرایز شده بودم چون فکر می‌کردم تا آن زمان همه چیز را در مورد او می‌دانستم. متوجه شدم جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم و دیدگاهی که مردم به فوت‌فتیشیسم دارند باعث شده که او شرم عمیقی نسبت به این موضوع داشته باشد، آنقدر عمیق که مایل نبوده آن را با دوست دختر چندین و چند ساله‌اش در میان بگذارد چون فکر می‌کرده که همه او را مسخره خواهند کرد، او می‌گفت که فوت‌فتیشسیم بخشی از ماهیت جنسی‌اش است، مثلاً خیلی‌ها به زنان بلوند یا هر چیز دیگری جذب می‌شوند ولی به جای این چیزها، او به پاها جذب می‌شود.

○ عکس العملتان چه بود؟
• زن A : پا اصلاً من را تحریک نمی‌کند ولی ایده‌ی این کار برایم جالب است. عاشق این هستم که یک چیز بی‌ضرر مثل پا می‌تواند اینقدر ساده او را تحریک کند… همچنین از طرفی می‌دانم اگر هم خیلی چاق شوم حداقل یک قسمت از بدنم خواهد بود که از نظر او جذاب است.
• زن B : من عاشق این هستم که کسی با پاهایم بازی کند، تا حدی که اگر بفهمم مردی فوت‌فتیشیسم دارد بیشتر به او جذب می‌شوم.
• زن C : به طور کلی عکس‌العملم این بود که باور نمی‌کردم که چطور یک نفر می‌تواند چیزی که دوست دارد را پنهان کند، یا این احساس را داشته باشد که باید آن را پنهان کند. همچنین خیلی هیجان‌زده بودم چون حالا می‌توانستم زندگی جنسی‌مان را بهتر کنم. او از این که زودتر فتیشش را به من نگفته بود پشیمان بود چون می‌توانست از سالها قبل سکس دلخواهش را داشته باشد.

○ زندگی جنسی‌تان شامل چه حرکاتی مرتبط با پاهاست؟
• زن A : او معمولاً آنها را بو می‌کند و می‌لیسد. اگر زمانی هم حوصله‌ی سکس نداشته باشم می‌توانم از او بخواهم تا خودارضایی کند و آبش را روی پاهایم بریزد، اینطور هردو خوشحال هستیم. گاهی درمورد این که چطور پاهای سکسی و عرقی‌ام او را تحریک می‌کند صحبت می‌کنیم (البته نه جلوی مردم)، همچنین یک جفت کفش که باعث میشود پاهایم بو بگیرد را نگه داشته‌ام چون میدانم او عاشق این بو است.
• زن B : به طور کلی کسایی که فوت‌فتیشیسم دارند دوست دارند پاها را ببوسند، بلیسند و مک بزنند. بعضی وقت‌ها آنها دوست دارند پاها کمی عرقی باشد… معمولاً قبل از سکس می‌گذارم پاهایم را ماساژ دهد و همزمان با هم گپ می‌زنیم. او در سکس تحت سلطه‌ی من است برای همین بعضی وقت‌ها پاهایم را تا ته گلویش فشار می‌دهم یا بهش دستور می‌دهم تا آنها را ببوسد. معمولاً در آخر هم می‌گذارم آبش را روی پاهایم بریزد و بعدش آنها را بلیسد یا با پاهایم همه‌ی آبش را روی صورتش می‌مالم.
• زن C : او از هرچیزی که شامل پا باشد خوشش می‌آید. او از پای کثیف و بد بو خوشش نمی‌آید. همچنین دوست ندارم با پاهایم آزارش دهم یا او به پاهایم آسیبی بزند و کلاً کار خشنی نمی‌کنیم. اگر خودم تو حس و حال سکس نباشم او خودش می‌تواند با پاهایم بازی کند و آنها را ماساژ دهد تا ارضا شود و اگر هم دوست داشته باشم که خودم هم ارضا شوم او علاوه بر پاهایم کل بدنم را ماساژ می‌دهد تا هر دو ارضا شویم. بعضی وقت‌ها پررویی میکنم و در مکان‌های عمومی تحریکش می‌کنم که البته از این کار کمی احساس بدی دارم ولی معمولاً باعث می‌شود تا بعداً در خانه یک سکس خوب و شهوانی داشته باشیم. گاهی وقت‌ها هم ممکن است یک سکس معمولی یا حتی عالی بدون این که پایی در کار باشد داشته باشیم. بهترین پوزیشن‌ها آنهایی هستند که پاهایم در صورتش قرار میگیرد چون کمک میکند تا هر دو از سکس لذت ببریم و ارضا شویم. بعضی وقت‌ها پاهای خودم را میلیسم و مک میزنم و او فقط تماشا می‌کند و خیلی سریع ارضایش می‌کند که البته برای من هم خوب است چون من خیلی نمی‌توانم خم بشم.

○ آیا با پاهایتان برایش خودارضایی می‌کنید؟ اگر جوابتان آره است این کار چه حسی دارد؟
• زن A : چندباری انجام داده‌ام. برای این کار باید در یک پوزیشن سخت باشید که گاهی باعث گرفتگی عضلات ران و کونم می‌شود. اگر آدم انعطاف‌پذیری هستید یک حرکتی که می‌توانید انجام دهید این است با دست برایش خودارضایی کنید ولی با پاهایتان با سر کیرش بازی کنید یا با پاهایتان کمی اطراف کیرش را فشار دهید. این کار همان لذت را به او می‌دهد و انجامش خیلی راحت‌تر است.
• زن B : فکر کنم فقط یک بار این کار را برای او کردم… من فقط پاهایم را به هم چسباندم و اطراف کیرش گذاشتم و مجبورش کردم خودش بقیه‌ی کار را انجام دهد.
• زن C : خودارضایی کردن با پاها همیشه لذت‌بخش است و جواب می‌دهد ولی انجام دادنش خیلی سخت است چون باید ران و ساق و پاها را حرکت داد تا بتوان به درستی کیرش را مالید، بعدش هم باید به این کار ادامه داد و به آرامی سرعتش را زیاد کرد که همین موضوع انجام این کار را سخت‌تر هم می‌کند. این کار سخت و نفس‌گیر است. همچنین از دید من کار احمقانه‌ای به نظر می‌رسد ولی مهم این است که برای او جواب می‌دهد!

○ به خاطر فتیش پارتنرتان بیشتر به ظاهر پاهایتان اهمیت می‌دهید؟
• زن A : نه خیلی. من همیشه به پاهایم می‌رسم و همیشه باور داشتم که پاهای زیبایی دارم. ولی فتیش پارتنرم من را مصمم‌تر کرده است تا وقتی سنم بیشتر شد اجازه ندهم پوست پاهایم ضخیم و سفت شود، ولی اگر هم با کسی که فوت‌فتیشیسم ندارد زندگی می‌کردم ترجیحاً همین کار را می‌کردم. من مشکلی با پدیکور ندارم!
• زن B : جدا از این که مشتری‌های زیادی با فتیش پا دارم و پاهایم منبع درآمد خوبی برای من است ولی با این حال خیلی مراقب پاهایم نیستم. من همیشه ناخن‌هایم را لاک می‌زنم ولی اخیراً همین کار را هم نمی‌کنم و الان حدود یکسالی هست که پدیکور نکرده‌ام. احتمالاً باید شروع کنم به پدیکور کردن. لایه‌بردارهای پوست هم چیز به درد بخوری است و حتما باید امتحانشان کنم چون دفعه قبل پوست‌های مرده‌ی پاهایم را به خورد سه تا از مشتری‌هایم دادم!
• زن C : فتیش پارتنرم باعث نشده که بیشتر به پاهایم برسم و یا بیشتر پدیکور انجام بدم. من کمی تنبل‌ام و در کل آدم تمیزی هستم ولی نه خیلی زیاد. من تمام بدنم که شامل پاهایم هم می‌شود را چرب می‌کنم و پوست‌های خشک را می‌تراشم. بعد از پدیکور همیشه لاک مشکی می‌زنم چون یک تناقض بین پاهای سفید و تمیز پدیکور شده‌ام به وجود می‌آورد. بعضی وقت‌ها جلوی پارتنرم پاهایم را لاک می‌زنم، او عاشق این کار است. پارتنرم می‌فهمد که زن‌ها مجبور نیستند تا پدر خودشان را در بیاورند تا مطابق استاندارهای زیبایی امروزی و انتظارات جامعه باشند، همچنین درک می‌کند که سر و کله زدن با دوتا بچه وقتی برای آدم نمی‌گذارد تا به خودش برسد. من اصلاً نسبت به ظاهرم هیچ نگرانی‌ای ندارم. من دوست دارم در خانه پابرهنه و یا با دمپایی باشم ولی وقتی هوا سرد می‌شود و جوراب و چکمه می‌پوشم کاملاً مشخص است که پارتنرم ناراحت می‌شود.

○ مسئله‌ی دیگری هست که بخواهید در مورد فوت‌فتیشیسم در میان بگذارید؟
• زن A : من مردمی که از فوت‌فتیشیسم حالشان بهم می‌خورد و بدشان می‌آید را درک نمی‌کنم. این فتیش عجیب‌تر از دوست داشتن کون و سینه نیست، هدف اصلی سینه و کون هم مثل پاها لذت جنسی نیست. طبق چیزهایی که مردم در اینترنت می‌نویسند همه‌ی کسانی که فوت‌فتیشیسم دارند می‌خواهند بدون رضایت و به زور از شما سوءاستفاده کنند و کسایی که فوت‌فتیشیسم دارند به راحتی قابل شناسایی‌اند! ولی واقعیت این است که مردهای زیادی هستند که کسی نمی‌داند به پاها علاقه دارند چون رفتارشان اطراف زنان کاملاً نرمال است. مردم فقط متوجه کسانی که رفتارهای عجیبی از خودشان نشان می‌دهند می‌شوند و فکر می‌کنند همه‌ی کسانی که فوت‌فتیشیسم دارند هم مثل آنها هستند. مثل این که فکر کنیم همه‌ی کسانی که گیاه‌خوارند دائماً بقیه را موعظه و نصیحت می‌کنند.
• زن B : به نظر من احتمال این که دلیل فوت‌فتیشیسم پا بیولوژیکی باشد بسیار زیاد است. من همیشه از مشتریانم می‌پرسم که چطور شد که به سکس خشن و بردگی علاقه‌مند شدید و آنهایی که فوت‌فتیشیسم دارند همیشه می‌گویند که از پا شروع شد و از زمانی که یادشان می‌آید عاشق پا بوده‌اند.
• زن C : قبل از این که از فتیش پارتنرم باخبر شوم همیشه فکر می‌کردم که فوت‌فتیشیسم قسمتی ثابت از زندگی جنسی فرد است و حتماً باید در سکس درگیر باشد ولی الان می‌دانم که می‌شود موقع سکس به آن توجهی نکرد و سکس نرمالی داشت. من قبل از پارتنرم کسی که فتیش داشته باشد را ندیده بودم ولی مطمئن بودم که اگر هم با همچین کسی برخورد کنم او را قضاوت نخواهم کرد. من نسبت به کسی که روی زمین آشغال می‌ریزد بیشتر از کسی که فتیش دارد حساسیت نشان می‌دهم! من نیازهای پارتنرم را درک می‌کنم و او هم نیازهای من را. فتیش او به کسی آسیب نمی‌رساند و باور دارم که هیچ کسی نباید از آن خجالت بکشد. من خوشحالم که او فتیش دارد و آدم پاستوریزه‌ای نیست، اگر اینطور نبود بقیه‌ی زندگی‌ای که با هم داریم خسته‌کننده می‌شد.


منبع:

cosmopolitan.com/sex-love/a8306042/foot-fetish-sex-stories

13 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-10-02 21:04:17 +0330 +0330
نقل از: بزرگوار_استوراخچی به هرحال پای ناز دخملا خوردن داره ! با لاک قرمز یا آبی (erection)


این لاک غلطگیر مدرسه زده به ناخوناش؟

4 ❤️

2018-10-03 11:49:15 +0330 +0330

دادا اسکلت من به پستون زنا فتیش دارم راجب اینم بنویس

1 ❤️

2018-10-03 11:54:38 +0330 +0330
نقل از: arianrooyaa دادا اسکلت من به پستون زنا فتیش دارم راجب اینم بنویس


تمایل به پستون زنا در زمره‌ی فتیشیجات قرار نمیگیرد چراکه رایج و معمول است.
به هر روی جنابالی میتوانید بنگرید به تاپیک ریشه علاقه به ممه.

0 ❤️

2018-10-03 19:43:08 +0330 +0330
نقل از: amiramin89 عجب زوج های حال به هم زنی بودند . به نظر من بعضی کاراشون رو میشه جزو سکس کثیف حساب کرد . من که از توضیحات شون فقط حالم بد شد . با این که به نظرم پای غیر زشت خیلی تو جذابیت ظاهری مهمه .


دیگه هرکی یه نظری داره.

1 ❤️

2018-10-03 21:39:25 +0330 +0330
نقل از: amiramin89 عجب زوج های حال به هم زنی بودند . به نظر من بعضی کاراشون رو میشه جزو سکس کثیف حساب کرد . من که از توضیحات شون فقط حالم بد شد . با این که به نظرم پای غیر زشت خیلی تو جذابیت ظاهری مهمه .

چون‌به چیز خاصی فتیش نداری.این حرف میرنی.اگه فتیش داشتی اونارو درک میکردی

1 ❤️

2018-10-04 14:04:17 +0330 +0330
نقل از: joker.j9701
نقل از: amiramin89 عجب زوج های حال به هم زنی بودند . به نظر من بعضی کاراشون رو میشه جزو سکس کثیف حساب کرد . من که از توضیحات شون فقط حالم بد شد . با این که به نظرم پای غیر زشت خیلی تو جذابیت ظاهری مهمه .

چون‌به چیز خاصی فتیش نداری.این حرف میرنی.اگه فتیش داشتی اونارو درک میکردی


فتیش برای هرکس فراز و نشیب دارد.

شاید پاهای زن برا یکی جذاب باشد ولی حد لذت بردن از آن صرفاً در حد تماشا، ماساژ، لمس حین سکس و فوقش بوسیدن آنها خلاصه شود و فراتر از آن برایش حال‌بهم‌زن باشد.

خودم نیز بعنوان یک فوت‌فتیش نظرم به این↓ دوست نزیک‌تر است:

نقل از: Ali.arak75
منم خیلی پاهای دخترارو دوست دارم اما برای اینکه بخوام ببوسمشون حتما باید کاااملا تمیز باشن و بو هم ندن همچنین از هرپایی هم خوشم نمیاد و فقط بعضیاشون خوبن ک البته حاضرم هرکاری براشون بکنم
و ایضاً ← نظر جناب کیرمرد

1 ❤️

2018-10-06 09:04:52 +0330 +0330

اسی اینجا اسی اونجا اسی همه جا (با ریتم کارتون زبل خان بخونش) ?

باز هم مطلب جالب دیگری رو به اشتراک گذاشتی ممنونم از گرداوریش.و نظرمم بقول خودت ایضا رجوع شود به مطالب گذشته و نظر اینجانب ?

بابت روشنگراییت هم کیر به قبرت بباره الهی

1 ❤️

2018-10-06 09:09:54 +0330 +0330
نقل از: jack.sparr0w

اسی اینجا اسی اونجا اسی همه جا (با ریتم کارتون زبل خان بخونش) ?

باز هم مطلب جالب دیگری رو به اشتراک گذاشتی ممنونم از گرداوریش.و نظرمم بقول خودت ایضا رجوع شود به مطالب گذشته و نظر اینجانب ?

بابت روشنگراییت هم کیر به قبرت بباره الهی


دورود و صد کیر به روت.
نظر تو رو در این مورد یادم نی. لینک بذار.
0 ❤️

2019-01-22 00:47:20 +0330 +0330

بله خیلی خوب و عالیه منم اولش خجالت میکشیدم ولی الان نه خیلی راحت اینو ب دوس دخترای سابقم گفتم و به بعدی ها هم میگم الانم اگه خانومی از آبادان باشه پاهاشو میلیسم

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «