منی سالم چه طعمی دارد

1398/11/19

منی سالم چه مزه‌ای دارد؟ یک پزشک متخصص همه چیز را در این باره توضیح خواهد داد:

عجب تاپیک دوست‌داشتنی‌ای!

by Paisley Glimour
Oct 25, 2019

امروز در صبحگاهی که خیلی از نویسنده‌های cosmopolitan در حال درمان اثرات ناشی از شرابخواری دیشب‌شان هستند (صبح یکشنبه خارجیها معادل با صبح جمعه خودمان) من ترجیح می‌دهم با بی‌رحمی تمام از آنها بپرسم: «نظرت درمورد طعم آب کیر چیست؟» و به جز شنیدن غرغر از آدمهایی که در حال استفراغ هستند (تگری پس از زیاده‌روی در خوردن مشروب) توانستم پاسخ‌های بسیار صادقانه، وحشتناک، و بازکننده‌ی چشم‌ها به روی حقیقتی (افشاگرانه) از آنها دریافت کنم.

پاسخ‌هایی که آنها به من دادند شامل: «مانند اشتباهاً قورت دادن آب دریا است / شور، گرم، غلیظ و چسبناک / مطمئناً از آن نوع پروتئینی نبود که بخواهم بخورم / ترش / آب کیر دوست‌پسرم تقریباً طعم قهوه را دارد که زیاد هم بد نیست، اما حاضر نیستم هر روز صبح یک فنجان از آن را بخورم.» یک نفر هم برایم ایمیلی در این مورد فرستاد ولی چون بیشتر از هر چیز یک روزنامه‌نگار متعهد به اخلاق هستم هرگز نام منابع خبری‌ام را افشا نمی‌کنم. اما بدانید که منابع من موثق هستند و برخی از آنها همین جا روی وبسایت (کازموپولیتن) فعالیت می‌کنند. از آنها با عنوان فاسدکنندگان (از راه به در کنندگان) یاد خواهیم کرد!

با وجود این که واقعاً کنجکاو بودم که همه چیز را درباره زندگی جنسی این افراد (دوستان ناباب یا از راه به درکنندگان) بدانم اما سوالاتم بُعد حرفه‌ای نیز داشتند: این که بفهمم آب کیر سالم چه طعمی دارد و این که درک کنم آیا خوردن غذاهای خاصی (همه‌ی ما افسانه خوش طعم شدن آب کیر بعد از خوردن آناناس را شنیده‌ایم! مگر نه؟) باعث خوشمزه شدن آب کیر خواهد شد؟ متخصصین به این پاسخ اینگونه پاسخ می‌دهند:


آب کیر سالم چه طعمی دارد؟



خانم دکتر ‘شیرین لارخانی’ (Shirin Larkhani) که یک پزشک عمومی‌ست، اینگونه پاسخ می‌دهد:
با وجود این که طعم آب کیر هرکس می‌تواند با اشخاص دیگر به مقدار زیاد تفاوت داشته باشد ولی طعم‌های مشخصی وجود دارند که نشانگر سالم بودن (کیفیت خوب) آب کیر می‌باشند. مایعات متفاوتی با اسپرم مخلوط می‌شوند تا آب کیر را تشکیل دهند و هر کدام به نوعی روی طعم آن تاثیر دارند، اسپرم‌ها از رگ وابران عبور می‌کنند و وارد آمپولا (چین‌های عضلات دئودنوم که شامل پاپیلای مینور و پاپیلای ماژور است و مانند یک دریچه عمل می‌کند) می‌شوند. جایی که آنتی اکسیدانت - مشابه آن در قارچها نیز وجود دارد - تولید می‌شود برای همین آب کیر تا حدودی طعم قارچ مانند دارد… آمپولا همچنین فروکتوز (آنزیم گلوکز ایزومر یا همان قند موجود در میوه) را به آب کیر اضافه می‌کند که باعث می‌شود طعمی شیرین‌تر به وجود بیاید. وقتی کسی خودارضایی می‌کند، مایعات دیگری نیز از غده‌ی پروستات و بیضه‌ها (اسپرم) به آب کیر اضافه می‌شود که هر کدام می‌تواند به نحوی طعم و بوی آب کیر را تغییر دهد و به خاطر وجود آلکالاین (ماده‌ای تلخ مزه با اثر آرامبخش که در برخی گیاهان دارویی وجود دارد) در آب کیر معمولاً این مایع بویی مانند وایتکس دارد… آب کیر سالم معمولاً به رنگ سفید ابری یا خاکستری کمرنگ است و از آب آشامیدنی غلیظ‌تر است. تقریباً به ژله شباهت دارد. گاهی اوقات رنگ آن می‌تواند اندکی متمایل به زرد هم باشد.


آیا خوردن غذاهای متفاوت می‌تواند طعم آب کیر را بهتر کند؟


حتماً این شایعه که آب آناناس می‌تواند آب کیر را خوش‌طعم کند شنیده‌اید… آیا در این گفته حقیقتی هم وجود دارد؟
خانم دکتر لارخانی به این پرسش اینگونه پاسخ داده‌ است:
با وجود این که هیچ نوع مدرک علمی برای اثبات این ادعا وجود ندارد اما این منطقی است که بپذیریم غذاهایی که طعم‌ها یا بوهای قوی‌تری دارند (خیلی شیرین) روی مزه‌ی آب‌کیر تاثیر گذار باشند.

سبزیجاتی که طعم تندتری دارند، مانند گل کلم، کلم بروکلی، گیاه سیر و انواع کافئین(قهوه) ممکن است باعث شوند که آب کیر طعم یا بوی ناخوشایند پیدا کند در حالی که آناناس، پرتقال و سایر میوه‌های شیرین احتمالاً باعث شیرین‌تر شدن طعم آن خواهند شد. علت عمده‌ی این تغییر، شکستن زنجیره‌ی آنزیم‌ها داخل بدن و تغییر دادن پروتئین‌ها توسط آنهاست که باعث تغییر طعم و بوی آب‌کیر ‌می‌شود… البته این تغییرات تا حد زیادی بستگی به شرایط خاص بدن هر فرد نسبت به دیگران دارد.
همانگونه که پسندیدن طعم یک غذا امری سلیقه‌ای‌ست پس منطقی است که پسندیدن و یا نپسندیدن طعم آب‌کیر یک فرد خاص نیز سلیقه‌ای باشد.

خانم دکتر ‘دیانا گال’ (Diana Gall) پزشک عمومی نیز با این دیدگاه موافق هستند و می‌گویند آب کیر به علت وجود الکالین (ماده‌ای تلخ مزه با اثر آرامبخش که در برخی گیاهان دارویی وجود دارد) در آن می‌تواند طعمی تلخ داشته باشد.
ایشان در ادامه گفتند برای همین است که خوردن غذاهای اسیدی (ترش) می‌تواند طعم آب‌کیر را تغییر دهد: «با این وجود شما برای ایجاد تغییر در طعم آب کیرتان نیاز به خوردن مقادیر زیادی از این نوع غذاها دارید.»

«*نوشیدن مداوم آب یا تشنگی کشیدن مداوم نیز می‌تواند در طعم آب کیر تغییر ایجاد کند. هرچه بیشتر آب و مایعات بنوشید، طعم آب کیرتان ملایم‌تر خواهد بود. اگر رژیم غذایی سالم‌تری داشته باشید، احتمالاً بدنتان آب‌کیر خوش‌طعم‌تری تولید کند که کمتر طعم تلخ داشته باشد.»


اگر آب کیری که به صورت شما پاشیده شده یا با آن مواجه شده‌اید بو یا طعم بدی داشته باشد، چه باید بکنید؟


بدن ما به طور معمول بهترین قاضی برای تشخیص بوها و طعم‌های مشکل‌دار است. برای مثال ما می‌توانیم وقتی گوشت گندیده اما در ظاهر آن تغییری به وجود نیامده از بوی آن این مطلب را تشخیص دهیم یا اگر در یخچال ما ماده‌ی غذایی فاسد شده‌ای وجود داشته باشد به محض باز کردن درب یخچال از بوی آن متوجه خراب بودن چیزی در آنجا شویم.

به همین ترتیب اگر آب کیر بوی گندیده بودن، فاسد شدن یا ماهی مانده بدهد در بدن صاحب کیر مشکلی وجود دارد. احتمال رایج در این نوع موارد وجود عفونتی در بدن آن مرد است. در این گونه مواقع مراجعه به پزشک و گذراندن مراحل درمان فکر خوبی به شمار ‌می‌آید.
بوی بد آب کیر می‌تواند دلیل وجود عفونت یا بیماری‌های جنسی (ایدز، سوزاک، سیفلی و…) در بدن باشد.

خانم دکتر لارکانی توضیح داده است که: «احتمال وجود عفونت باکتریایی در بدن نیز وجود دارد. در اینگونه موارد معمولاً صاحب کیر در مواقع تخلیه اسپرم در کیر یا بیضه‌های خود احساس درد خواهد کرد. اگر به هر دلیلی موردی برای نگرانی شما در مورد وضعیت سلامتی‌تان وجود دارد، حتماً به پزشک مراجعه نمائید.»

Paisley Glimour: ناشر (ویراستار) مقالات سکس و رابطه عاطفی
خانم پیزلی گلیمور یک نویسنده (ویراستار) در زمینه‌ی سکس و رابطه عاطفی است که در مجله cosmopolitan کشور انگلستان قلمفرسایی می‌کند. مقالات او تمامی زمینه‌ها از جمله اسباب‌بازی‌های سکسی روش‌های خودارضایی و پوزیشن‌های سکسی و همه چیز درباره LGBTQ (دگرباشان جنسی) را پوشش می‌دهد. او به طور قطع جزئیات بیش از حدی درمورد زندگی شخصی‌اش روی اینترنت منتشر کرده است.


منبع:

cosmopolitan.com/uk/love-sex/sex/a29585978/semen-sperm-cum-taste

16870 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «