نظر ۱۲ مرد درمورد تحریک خایه‌ها

1399/03/21

۱۲مرد از حس جنسی بیضه‌هایشان در سکس دهانی سخن میگویند

با بیضه‌ها مانند تخم‌های دایناسور در موزه پارک ژوراسیک رفتار کنید (ینی خعلی مواظبشون باشید)!

by Paisley Glimour Mar 6, 2018

مردان چه احساسی نسبت به بازی کردن با بیضه‌هایشان هنگام سکس دهانی دارند

بازی کردن با بیضه‌های مردان در هنگام سکس دهانی هرگز نباید بدون مقدمه و پیش‌زمینه صورت بگیرد. مانند تمام مسائل مربوط به سکس و تماس فیزیکی، باید همیشه قبل از انجام آن اجازه بگیرید. برخی از مردان خوششان می‌آید و برای برخی نیز می‌تواند دردناک باشد بهترین راه فهمیدن این مطلب یک مکالمه صریح و روشن بین شریک‌های جنسی قبل از انجام سکس است.

در ادامه ۱۲ مرد احساس واقعی‌شان درمورد تحریک بیضه‌هایشان در هنگام سکس دهانی را در قالب کامنت‌هایشان در سایت Reddit ابراز کرده‌اند.
اگر این نظرات فقط یک نکته را به ما بیاموزند، این است که انسانها لزوماً درمورد سکس، علایق و سلیقه یکسانی ندارند. هر فردی با دیگری متفاوت است. پس قبل از این که مطمئن شوید شریک جنسی‌تان از این کار لذت می‌برد یا خیر، نسبت به انجام آن اقدام نکنید.


۱ «دوست‌دختر سابق من هنگام ساک‌زدن زبانش را به بیضه‌های من فشار می‌داد و سپس نوک زبانش را اندکی به اطراف می‌چرخاند. او می‌گفت این کارش باعث تحریک پروستات می‌شود و واقعاً هم می‌شد! حس فوق العاده‌ای بود»

۲ «هنگام سکس دهانی این کار واقعاً لازم است اما لطفاً با ملایمت انجامش دهید.»

۳ «اگر دختر فقط با استفاده از دستانش می‌خواهد مرا به ارگاسم برساند ترجیح می‌دهم بیضه‌هایم را لمس نکند یا حداقل با آنها همانگونه رفتار کند که با تخم‌های دایناسورها در موزه پارک ژوراسیک رفتار می‌شود (با احتیاط فراوان). اما از این که او دهانش را روی بیضه‌هایم بگذارد (مکیدن) بسیار لذت می‌برم و عاشق این کار هستم.»

۴ «به طور خلاصه بیضه‌هایم ضعیف‌ترین جای بدنم هستند. خوردن بیضه‌هایم آنقدرها برایم مهم نیست. اما به طور کلی آن را دوست دارم (از این که برایم انجام دهند بدم نمی‌آید).»

۵ «احساس بسیار خوبی دارد. مهمترین چیز در سکس نیست ولی هر کاری که دختر در هنگام ساک‌زدن برای لذت بردن بیشتر من آن پایین انجام می‌دهد برایم لذت‌بخش است (احساس فوق‌العاده‌ای دربردارد).»

۶ «شخصاً دلم می‌خواهد در طول مدت سکس دهانی هیچ کاری به کار بیضه‌هایم نداشته باشند. زیرا بیضه‌های من بسیار حساس هستند. یک فشار محکم یا لمس بدون ملاحظه‌ی بیضه‌هایم باعث می‌شود کلاً از سکس صرف نظر کنم.»

۷ «اولین باری که کسی بیضه‌های مرا خورد از او پرسیدم داری چه کار می‌کنی؟ پاسخ داد دارم ابتکار به خرج می‌دهم! فقط دراز بکش و لذت ببر!
به طور خلاصه باید بگویم تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای بود و زندگی جنسی مرا تغییر داد. اگر بتوانید کاری کنید که هنگام خوردن بیضه‌های‌تان برایتان به آرامی زمزمه هم بکند {اینجا آه کشیدن‌های سکسی} از نظر جنسی بیشتر از همیشه تحریک خواهید شد.
»

۸ «هر مردی با دیگری متفاوت است. مثلاً برای من لطفاً بیضه‌هایم را مک نزنید متشکرم! این کار برای من بسیار دردناک است. اما لیسیدن آنها را واقعاً دوست دارم. اگر شما این کار را درست انجام دهید باعث می‌شود تجربه‌ی سکس دهانی خیلی فوق‌العاده‌تر از معمول شود.»

۹ «بار اول که دختری می‌خواست بیضه‌هایم بخورد گفتم لطفاً انجامش نده احساس عجیبی برایم دارد. اما آن دختر به حرفم توجهی نکرد و بیضه‌هایم را خورد و تازه فهمیدم چقدر در اشتباه بودم! به همه توصیه‌‌اش می‌کنم.»

۱۰ «هرگز این کار را دوست نداشته‌ام. واقعاً دستپاچه می‌شوم (دچار استرس می‌شوم). زیرا ممکن است وقتی مردی این کار را برای مرد دیگری انجام می‌دهد چون خودش بیضه دارد و از میزان حساسیت و آسیب‌پذیری آن آگاه است بهتر مراعات کند. اما دختران هرگز نمی‌توانند تصور کنند که فشار دادن بیضه به طرز ناخوشایند چه احساس بدی می‌تواند برای یک مرد داشته باشد یا این که اگر مقدار زیادی فشار از بالا بر روی آنها وارد شود (مانند زمانی که دختر بر روی کیر مرد نشسته و بالا پایین می‌رود) چه حسی بدی خواهد داشت. آنها (بیضه‌ها) بسیار حساس و آسیب‌پذیر هستند. لطفاً با احتیاط با آنها رفتار کنید.»

۱۱ «لطفاً بیضه‌های من را لمس نکنید. معمولاً درد آن را حتی در ناحیه‌ی سر هم حس می‌کنم!»

۱۲ «برای من باعث به وجود آمدن هیچ احساسی نمی‌شود. (برایم فرقی ندارد).»


منبع:

cosmopolitan.com/uk/love-sex/sex/a19128135/men-ball-play-oral-sex

4182 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «