نکاتی مِن باب خود ارضایی

1397/03/19

اونانیسم یا ماستو باسیون یا خود ارضایی یا به اصطلاح عوام جلق در پسران استمناء و در دختران استشهاء عبارت است از سکس با خود تا سر حد ارضاء شدن که بیشتر توام با خیال بافی صورت می گیرد . خود ارضایی در قبل از ازدواج یک امر طبیعی و بدلیل کمبود رابطه جنسی میباشد و در نزد هر دو جنس شایع است . نوجوان و جوان مدتی بعد از بلوغ کم کم تحت فشار جسمی قرار خواهد گرفت و حتی در صورت عدم اقدام به این مورد در هنگام خواب تخلیه و ارگاسم صورت خواهد گرفت . لازم به ذکر است زمان اولین خود ارضایی در افراد مختلف گوناگون است و حتی خود ارضایی در کودک ۲ ساله و پیرمرد ٩٠ ساله نیز گزارش شده است .

در همین رابطه بخوانین خودارضایی از لحاظ دینی

6613 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-06-09 14:29:28 +0430 +0430

** خودارضایی در پسران بصورت های کف دستی و مالیدن با دست ، شنایی (تلمبه زدن روی اشیاء نرم مختلف و فرو کردن در سوراخ های مختلف مانند میوه ها و… میباشد)

**و در دختران معمولا به صورت مالیدن یا انگشت کردن با دست، یا فرو کردن اجسامی آلت تناسلی وار مانند دیلدو و بادمجان خیار، موز، دسته شانه، سوسیس هات داگ خام و… به داخل واژن یا مالش به کلیتوریس (چوچول) صورت می گیرد

2 ❤️

2018-06-09 14:30:24 +0430 +0430

ضرر های خودارضایی :

افراط در هر چیز نتیجه ای جز ضرر ندارد. تنها مورد اینکه اشکال خود ارضایی میباشد این است که شما صرفاً از نظر جنسی ارضا میشوید و سایر حواس شما مثل لامسه و غیره همچنان تشنه میباشند.به همین دلیل خود ارضایی شما را مانند یک رابطه واقعی ارضا نمیکند و حالت آرامش روحی بعد از رابطه واقعی را به شما القا نمیکند.پس افراط در آن می تواند باعث بهم ریختگی توازن شما گردد. و از لحاظ روحی شمارا دچار مشکل کند بنابراین احساس پشمیانی به شما دست داده و سعی در ترک آن میکنید ولی قطعاً با شکست مواجه خواهید شد و به دلیل پایین آمدن اعتماد به نفس دچار مشکل جدی روحی خواهید شد که حتی به جسم شما صدمه خواهد زد.... (بینایی و حواس پرتی و بی میلی جنسی و زود انزالی و ...) که البته مخالفان خودارضایی به دروغ اظهار میکنند که این مشکل برای همه ی جقی ها پیش می آید که گوه خورده و غلط میکنند زیرا فقط افراط باعث این مشکل میشود (کلا افراط تو همه چی بگاتون میده حتی غذا خوردن و... ) اگه درست بزنید هیچ مشکلی پیش نمیاد تقریبا هفته ای یکبار مناسبه!

چس_جقی_نباشید

منظم_بزنید #افراط_نکنید

جق_غیر_طبیعی_نیست

دادند_بکنید_ندادند_بزنید

اگه هنوزم واسه ضرراش ابهام دارید میتونید سکس رو با خودارضایی مقایسه کنید تو هر دوتاش آبتون به یه اندازه میاد حتی خودارضایی چون با فیلم مورد علاقتون میزنید ممکنه بیشتر حال بده پس از لحاظ جسمی هیچ تفاوتی نداره فقط از لحاظ روحی نباید خودتون رو ببازید

4 ❤️

2018-06-09 14:31:36 +0430 +0430

راه های ترک خودارضایی :

خودارضایی هیچ راه ترکی نداره جز چند راه الکی خودتون رو با چرت و پرت های مذهبی ها و روانشناس های متأهل که دوران مجردیشونو داخل حمام فراموش کردن گول نزنید!!!

طرف تِشنست بره کتابخونه؟ طرف تشنشه بره باشگاه؟ بره نماز بخونه؟ تشنشه تشنههههههه!!!

جالبه بدونید که همه ی کسایی که ادعا میکنند خودارضایی بده و میگن نزنید خودشون تو نوجوونیاشون از همه بدتر بودن همه و همه حتی افراد معروف و سرشناس و روحانیون و همه... یکبار رو امتحان کردن...

تنها راه های ترک :

1) ازدواج با فرد مورد علاقتون و متناسب با فتیشتون (اون چیزی که ارضاءتون کنه الکی ازدواج نکنید بعضی ازدواجا از جلق بدتره کلی خرج میکنی و باکرگیتو از دست میدی متأهل میشی بازم خودارضایی میکنی :| )

2) عقیم شدن و از دادن دم و دستگاه

3) اراده فولادین که خیلی افراد کمی ازش برخوردارن مثل مرتاض های هندی که غذا نمیخورن و نمیزنن و.... (10% احتمال داره بتونید از این روش استفاده کنید چون غیر ممکن نیست شدنیه!!)

4) راه چهارمی وجود ندارد برو روزه بگیره و... (من خودم به چشم دیدیم ماه رمضان همه حشری تر میشن) و... برو ورزش کنو برو به دوست پسرت بده وُ زود شوهر کن بکنتت دیگه راحت میشیو بیا صیغه موقت کنو جنده بیار خونه وُ و.. همش کصشره یه روزی پول جنده کردناتونم تموم میشه میاینبه رفیقاتون میگین حاجی فیلم سکس حیوانی بفرست!

3 ❤️

2018-06-09 14:32:19 +0430 +0430

و در آخر فواید خودارضایی :

خود ارضایی اگر اعتیاد و عادت روزانه و بیمارگونه باشد هیچ سودی ندارد و فقط باعث آسیب روحی و جسمی شما می گردد .

اما در یک روال طبیعی و غیر بیمارگونه و غیر اعتیادی ، حداقل سودی که خود ارضایی دارد این است که مانع برقراری یک رابطه پر خطر جنسی از طرف شما می گردد

1) عدم توجه و نگاه حشری وار به جنس مخالف

2) به پایداری شما در سکس کمک میکند چون دقیقاً قبلا آشنایی پیدا کردید

3)با خودارضایی میتونید کشف کنید با چه چیزی بیشتر تحریک میشید و انتظار چه پوزیشن یا فتیش یا فانتزی از همسرتون دارید

4) با دیدن فیلم پورن میفهمید که به چه نوع ظاهری علاقه دارید

5) به راحتی میتوانید میزان وشدت ارگاسم را کنترل کنید

6) میزان نیاز جنسیتون مشخص میشه گرمی و سردیتون و به راحتی میتونید بفهمید که افراد سر برای ازدواج با شما مناسب اند یا گرم

7) در طی خود ارضایی به راحتی درمی یابند که ارگاسم چیست. از بالای ۹۰درصد زنانی که می پرسم آیا مشکل عدم ارگاسم دارید درمی یابم که درطول زمان مجردی از خود ارضایی متنفر بوده و یا آن را انجام نمی دادند. زنانی که این کار را نکرده اند اصلاً ارگاسم را نمی شناسند و به راحتی آن را برگردن همسر بی چاره ی خود انداخته اند. آن ها اصلاً فانتزی سکسی ندارند و به راحتی به خاطر این مساله، زیر ۵۰ درصد از لذتی را که می توانند کسب کنند به دست می آورند. میزان ابتلا به مشکلات عصبی و یا پوستی و تهاجمی در زنان نسبت مستقیم با خودارضایی آنان دارد. سکس در آن ها بعداز ازدواج به راحتی به امری ساده و بی مصرف در می آید و این به سرعت شروع به خوردن پایه های آرامش خانواده آن ها می کند.

8) خود ارضایی در شناخت بهتر فتیش (fetish) به افراد کمک می کند و تقریباً نقش حیاتی را بازی می نماید.

9) سعی ناموفق در ترک خودارضایی شمارا تشنه تر خواهد کرد

10)در خودارضایی دیگر ترسی از بیماری های مقاربتی و یا احتمالات حاملگی وجود ندارد.

11) دختران از طریق خودارضایی به راحتی می توانند تا حد قابل درکی از شدت، عدم تطبیق، نا منظم بودن و فشار دوران عادت ماهانه ی خود بکاهند. تا حد قابل درکی می توانند وضعیت مناسبی را برای خود ایجاد کنند و از تنش مربوطه بکاهند.

12) به دلیل این که بعضی ازافراد یا از رفتارهای فتیش (fetish) جنسی همسرشان با خبر نیستند و یا اصلاً آن ها را نمی شناسند، یا حتی حاضر به انجام آن نیستند به راحتی شرایطی را برای شریک ایجاد می کنند که می توان آن را « سکس زدگی» نامید.

13) بدست آوردن مدت زمام رسیدن به ارضاء جنسی برای درمیام گذاشتن با همسر آینده قبل از ازدواج

و...

1 ❤️

2018-06-09 14:32:40 +0430 +0430

نتیجه این کلی ضرر داره یا نه؟ :

خود ارضایی مثل هر چیز دیگری دارای فایده و ضرر است . اینکه ما ضررها را بزرگ کنیم و الکی عنوان کنیم کار عاقلانه ای نکردیم . بلکه در واقع کار درست استفاده و حرکت در مسیر متعادل هر چیزی است . پر واضح است که اگر از چیزی درست استفاده نکنید قادر است بشما ضربه وارد سازد. پس می توان عنوان کرد که خود ارضایی مانند همه چیزهای دیگر در دنیا هم فایده دارد و هم ضرر . استفاده نا مربوط از این امکان و ایجادشرایط خارج از وضعیت معمول آن، می تواند مثل سایر چیزها به هر فردی لطمه وارد سازد.

#افراط_نکنید

2 ❤️

2018-06-09 14:34:06 +0430 +0430

آمار و ارقام :

سن خودارضایی در پسران بطور میانگین از 13 سال تا 28 سال بوده ولی به طور کلی از 9 سالگی تا 65 سالگی !!

و سن خودارضایی در دختران به طور میانگین از سن 20 سالگی تا 35 سالگیست ولی بصورت کلی از 13 تا 40 سالگی میباشد!!

میانگین اخیر خودارضایی در ایران ??? :

دختران 40%شان استشهاء می کنند
پسران 93%شان استمناء می کنند

#تقریبی

5 ❤️

2018-06-10 06:39:53 +0430 +0430

در زمان خودارضایی سعی کنید از لحظات زیبای خلوت و عشق بازی با خودتون لذت ببرید

عشق بازی با کسی که تمام عمر کنارتون بوده و تنهاتون نذاشته : در خوشی ها، در غم، در روز سخت و دشواری، در روز های که میخندید و…

تنها عشق زندگی همیشه کنارتون بوده و خبر نداشتید! تنها عشق یعنی خودتون…

6 ❤️

2018-06-10 16:02:06 +0430 +0430



خودارضایی ابزاری طبیعی و معمول است برای شناختن نیازها و عملکرد جنسی بدن.

2 ❤️

2018-06-10 16:15:36 +0430 +0430

“خود‌ارضایی یک عمل شخصیه و افراد مجرد و متاهل ممکنه خود‌ارضایی کنن. خودارضایی کردن در ازدواج یا رابطه لزوما به معنی عدم علاقه شما به پارتنر یا کمبود چیزی نیست. خود‌ارضایی با رابطه جنسی با یه نفر دیگه تفاوت‌های زیادی داره و افراد به دلایل گوناگونی هر کدوم از این فعالیت‌‌ها رو انجام می‌دن. اگر فکر می‌کنین همسرتون از خود‌ارضایی کردن شما دلخور می‌شه خوبه با ایشون یک گفتگوی صادقانه داشته باشین و نیازتون به خود‌ارضایی رو برای ایشون توضیح بدین و با هم در مورد هدف از رابطه جنسی صحبت کنین. اگر شما از رابطه جنسی‌تون لذت می‌برید اما قادر به رسیدن به ارگاسم نیستن، خوبه که با همسرتون مشورت کنین و ببینید که همسرتون چطور می‌تونه به شما کمک کنه تا ارگاسم داشته باشین. از ایشون بخوایین تا شما رو هنگام خود‌ارضایی تماشا کنه تا بهتر بدن شما رو بشناسه و شما هم ایشون رو راهنمایی کنین. مثلا هنگام رابطه جنسی وقتی آماده ارگاسم هستین می‌تونین ازشون بخوایین تا نقطه خاصی از بدن شما رو لمس کنه یا فشار بده یا حتی در حالی که شما خود‌ارضایی می کنین فقط شما رو نوازش کنه یا ببوسه. خود‌ارضایی کردن چه با پارتنر و چه بدون پارتنر خجالت نداره و حتی می‌تونه کیفیت رابطه جنسی‌ رو افزابش بده.”

4 ❤️

2018-06-10 16:52:41 +0430 +0430
نقل از: NooSheeN "خود‌ارضایی یک عمل شخصیه و افراد مجرد و متاهل ممکنه خود‌ارضایی کنن. خودارضایی کردن در ازدواج یا رابطه لزوما به معنی عدم علاقه شما به پارتنر یا کمبود چیزی نیست. خود‌ارضایی با رابطه جنسی با یه نفر دیگه تفاوت‌های زیادی داره و افراد به دلایل گوناگونی هر کدوم از این فعالیت‌‌ها رو انجام می‌دن. اگر فکر می‌کنین همسرتون از خود‌ارضایی کردن شما دلخور می‌شه خوبه با ایشون یک گفتگوی صادقانه داشته باشین و نیازتون به خود‌ارضایی رو برای ایشون توضیح بدین و با هم در مورد هدف از رابطه جنسی صحبت کنین. اگر شما از رابطه جنسی‌تون لذت می‌برید اما قادر به رسیدن به ارگاسم نیستن، خوبه که با همسرتون مشورت کنین و ببینید که همسرتون چطور می‌تونه به شما کمک کنه تا ارگاسم داشته باشین. از ایشون بخوایین تا شما رو هنگام خود‌ارضایی تماشا کنه تا بهتر بدن شما رو بشناسه و شما هم ایشون رو راهنمایی کنین. مثلا هنگام رابطه جنسی وقتی آماده ارگاسم هستین می‌تونین ازشون بخوایین تا نقطه خاصی از بدن شما رو لمس کنه یا فشار بده یا حتی در حالی که شما خود‌ارضایی می کنین فقط شما رو نوازش کنه یا ببوسه. خود‌ارضایی کردن چه با پارتنر و چه بدون پارتنر خجالت نداره و حتی می‌تونه کیفیت رابطه جنسی‌ رو افزابش بده."

خیلی ممنون بابته مطالبتون ?
همچنان ادامه بدین استفاده میکنیم

1 ❤️

2018-06-10 17:06:19 +0430 +0430
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN "خود‌ارضایی یک عمل شخصیه و افراد مجرد و متاهل ممکنه خود‌ارضایی کنن. خودارضایی کردن در ازدواج یا رابطه لزوما به معنی عدم علاقه شما به پارتنر یا کمبود چیزی نیست. خود‌ارضایی با رابطه جنسی با یه نفر دیگه تفاوت‌های زیادی داره و افراد به دلایل گوناگونی هر کدوم از این فعالیت‌‌ها رو انجام می‌دن. اگر فکر می‌کنین همسرتون از خود‌ارضایی کردن شما دلخور می‌شه خوبه با ایشون یک گفتگوی صادقانه داشته باشین و نیازتون به خود‌ارضایی رو برای ایشون توضیح بدین و با هم در مورد هدف از رابطه جنسی صحبت کنین. اگر شما از رابطه جنسی‌تون لذت می‌برید اما قادر به رسیدن به ارگاسم نیستن، خوبه که با همسرتون مشورت کنین و ببینید که همسرتون چطور می‌تونه به شما کمک کنه تا ارگاسم داشته باشین. از ایشون بخوایین تا شما رو هنگام خود‌ارضایی تماشا کنه تا بهتر بدن شما رو بشناسه و شما هم ایشون رو راهنمایی کنین. مثلا هنگام رابطه جنسی وقتی آماده ارگاسم هستین می‌تونین ازشون بخوایین تا نقطه خاصی از بدن شما رو لمس کنه یا فشار بده یا حتی در حالی که شما خود‌ارضایی می کنین فقط شما رو نوازش کنه یا ببوسه. خود‌ارضایی کردن چه با پارتنر و چه بدون پارتنر خجالت نداره و حتی می‌تونه کیفیت رابطه جنسی‌ رو افزابش بده."

خیلی ممنون بابته مطالبتون ?
همچنان ادامه بدین استفاده میکنیم

خواهش میکنم شَدوُ جان ?

ممنون از خود شما، بابت پست و تاپیک های مفیدتون

حتما اگر نکته و مطلبی بود، کامنت میذارم

پی نوشت: یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شد بعد از چند ماه کلنجار رفتن با خودم، بالاخره تصمیم بگیرم که عضو بشم و پروفایل بسازم، پیگیری مطالب شما و اسکلت جان بود و همین سری مطالب در حوزه سکسولوژی

2 ❤️

2018-06-10 17:10:08 +0430 +0430

“متاسفانه اطلاعات نادرست در مورد خودارضایی زیاده و اغلب افراد در مورد انجام این کار یا احساس گناه می‌کنن یا شرم. مثلا باورهای نادرستی وجود داره که خودارضایی می‌تونه موجب بیماری و حتی سرطان‌های مختلف بشه. نه تنها تا حالا هیچ رابطه‌ٔ مستقیمی بین بیماری و خودارضایی پیدا نشده بلکه تحقیقات زیادی نشون دادن که لذت جنسی، چه از طریق خودارضایی و یا با یه شریک یا شرکای مشتاق، می‌تونه به کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های مختلف از جمله سرطان پروستات و دردها و عفونت‌های رحمی کمک کنه.”

3 ❤️

2018-06-10 17:15:41 +0430 +0430

با این‌که هر کسی شیوه‌ی خاص خودش رو برای لمس اندام جنسیش داره، اما به شدت توصیه می‌شه که همیشه از یه شیوه برای خودارضایی استفاده نشه؛ آخه بدنتون می‌تونه به اون شیوه عادت کنه و قابلیتش برای لذت بردن از روش‌های دیگه کم بشه. برای همین هم خوبه که هر چند وقت یه بار کارهای مختلف رو آزمایش کنین. مثلا اگر به تماشای پورن در هنگام خودارضایی عادت دارین، سعی کنین تا بدون پورن هم خودارضایی کنین. یا اگر همیشه برای خودارضایی روی تختخواب دراز می‌کشین، سعی کنین تا خودارضایی به حالت نشسته یا مثلا در حمام رو تجربه کنین. شما حتی می‌تونین با تنظیم حرارت یا فشار آب به لذت جنسیتون اضافه کنین.

3 ❤️

2018-06-10 17:18:18 +0430 +0430

اشتباه بسیاری از کسایی که خودارضایی میکنند (مخصوصا پسران) این هست که خودارضایی میکنند تا شهوتشان فروکش کند نه اینکه لذت ببرند !

برای مثال شما هیچگاه خود را با غذا خوردن خفه نمیکنید که سیر شوید و یا هر غذای بد مزه ای را نمیخورید بلکه غذای مورد علاقه تان را با لذت میخورید تا با لذت سیر شوید

خودارضایی هم همین است سرکوب کردن و یا زیاده روی برای تمام شدن شهوت کاریست بیهوده… شما باید از تمام لحظات آن لذت ببرید و با لذت ارضاء شوید نه با اجبار

4 ❤️

2018-06-10 17:21:06 +0430 +0430
نقل از: NooSheeN با این‌که هر کسی شیوه‌ی خاص خودش رو برای لمس اندام جنسیش داره، اما به شدت توصیه می‌شه که همیشه از یه شیوه برای خودارضایی استفاده نشه؛ آخه بدنتون می‌تونه به اون شیوه عادت کنه و قابلیتش برای لذت بردن از روش‌های دیگه کم بشه. برای همین هم خوبه که هر چند وقت یه بار کارهای مختلف رو آزمایش کنین. مثلا اگر به تماشای پورن در هنگام خودارضایی عادت دارین، سعی کنین تا بدون پورن هم خودارضایی کنین. یا اگر همیشه برای خودارضایی روی تختخواب دراز می‌کشین، سعی کنین تا خودارضایی به حالت نشسته یا مثلا در حمام رو تجربه کنین. شما حتی می‌تونین با تنظیم حرارت یا فشار آب به لذت جنسیتون اضافه کنین.

خوب فکر کنم قدرت مانور خانوم ها در این موضوع بیشتر از آقایون هست

1 ❤️

2018-06-10 17:37:47 +0430 +0430
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN با این‌که هر کسی شیوه‌ی خاص خودش رو برای لمس اندام جنسیش داره، اما به شدت توصیه می‌شه که همیشه از یه شیوه برای خودارضایی استفاده نشه؛ آخه بدنتون می‌تونه به اون شیوه عادت کنه و قابلیتش برای لذت بردن از روش‌های دیگه کم بشه. برای همین هم خوبه که هر چند وقت یه بار کارهای مختلف رو آزمایش کنین. مثلا اگر به تماشای پورن در هنگام خودارضایی عادت دارین، سعی کنین تا بدون پورن هم خودارضایی کنین. یا اگر همیشه برای خودارضایی روی تختخواب دراز می‌کشین، سعی کنین تا خودارضایی به حالت نشسته یا مثلا در حمام رو تجربه کنین. شما حتی می‌تونین با تنظیم حرارت یا فشار آب به لذت جنسیتون اضافه کنین.

خوب فکر کنم قدرت مانور خانوم ها در این موضوع بیشتر از آقایون هست

وقتی نوبت به خودارضایی می‌رسه به طور متوسط خانم‌ها بیشتر از آقایان ارگاسم رو تجربه می‌کنن. با این وجود آقایان می‌تونن با به تاخیر انداختن انزال تجربه‌ای ‌طولانی و ارگاسمی قوی داشته باشن. با اینکه آقایان معمولا با حرکت بالا و پایین دستشون روی آلتشون خودارضایی می‌کنن، خانم‌ها از روش‌های گوناگون و منحصر به فردی استفاده می‌کنن. مثلا بعضی افراد دوست دارن دو تا انگشتاشون رو به صورت یه وی در بیارن و در دو طرف کلیتوریس (چوچوله) به بالا و پایین ببرن. بعضی دیگه از یک یا دو انگشت برای مالیدن سر کلیتوریس استفاده می‌کنن و بعضی‌های دیگه هم دوست دارن ناحیه‌ی بین مجرای ادرار و کلیتوریس رو تحریک کنن. و البته موارد دیگه هم هست که بسته به هر فرد میتونه شکل و نحوه اجرای متفاوتی داشته باشه...

1 ❤️

2018-06-10 18:18:46 +0430 +0430
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN با این‌که هر کسی شیوه‌ی خاص خودش رو برای لمس اندام جنسیش داره، اما به شدت توصیه می‌شه که همیشه از یه شیوه برای خودارضایی استفاده نشه؛ آخه بدنتون می‌تونه به اون شیوه عادت کنه و قابلیتش برای لذت بردن از روش‌های دیگه کم بشه. برای همین هم خوبه که هر چند وقت یه بار کارهای مختلف رو آزمایش کنین. مثلا اگر به تماشای پورن در هنگام خودارضایی عادت دارین، سعی کنین تا بدون پورن هم خودارضایی کنین. یا اگر همیشه برای خودارضایی روی تختخواب دراز می‌کشین، سعی کنین تا خودارضایی به حالت نشسته یا مثلا در حمام رو تجربه کنین. شما حتی می‌تونین با تنظیم حرارت یا فشار آب به لذت جنسیتون اضافه کنین.

خوب فکر کنم قدرت مانور خانوم ها در این موضوع بیشتر از آقایون هست

وقتی نوبت به خودارضایی می‌رسه به طور متوسط خانم‌ها بیشتر از آقایان ارگاسم رو تجربه می‌کنن. با این وجود آقایان می‌تونن با به تاخیر انداختن انزال تجربه‌ای ‌طولانی و ارگاسمی قوی داشته باشن. با اینکه آقایان معمولا با حرکت بالا و پایین دستشون روی آلتشون خودارضایی می‌کنن، خانم‌ها از روش‌های گوناگون و منحصر به فردی استفاده می‌کنن. مثلا بعضی افراد دوست دارن دو تا انگشتاشون رو به صورت یه وی در بیارن و در دو طرف کلیتوریس (چوچوله) به بالا و پایین ببرن. بعضی دیگه از یک یا دو انگشت برای مالیدن سر کلیتوریس استفاده می‌کنن و بعضی‌های دیگه هم دوست دارن ناحیه‌ی بین مجرای ادرار و کلیتوریس رو تحریک کنن. و البته موارد دیگه هم هست که بسته به هر فرد میتونه شکل و نحوه اجرای متفاوتی داشته باشه...

مورد ظلم واقع شدیم :(((((((((((((((((((((((

0 ❤️

2018-06-10 18:42:01 +0430 +0430
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN با این‌که هر کسی شیوه‌ی خاص خودش رو برای لمس اندام جنسیش داره، اما به شدت توصیه می‌شه که همیشه از یه شیوه برای خودارضایی استفاده نشه؛ آخه بدنتون می‌تونه به اون شیوه عادت کنه و قابلیتش برای لذت بردن از روش‌های دیگه کم بشه. برای همین هم خوبه که هر چند وقت یه بار کارهای مختلف رو آزمایش کنین. مثلا اگر به تماشای پورن در هنگام خودارضایی عادت دارین، سعی کنین تا بدون پورن هم خودارضایی کنین. یا اگر همیشه برای خودارضایی روی تختخواب دراز می‌کشین، سعی کنین تا خودارضایی به حالت نشسته یا مثلا در حمام رو تجربه کنین. شما حتی می‌تونین با تنظیم حرارت یا فشار آب به لذت جنسیتون اضافه کنین.

خوب فکر کنم قدرت مانور خانوم ها در این موضوع بیشتر از آقایون هست

وقتی نوبت به خودارضایی می‌رسه به طور متوسط خانم‌ها بیشتر از آقایان ارگاسم رو تجربه می‌کنن. با این وجود آقایان می‌تونن با به تاخیر انداختن انزال تجربه‌ای ‌طولانی و ارگاسمی قوی داشته باشن. با اینکه آقایان معمولا با حرکت بالا و پایین دستشون روی آلتشون خودارضایی می‌کنن، خانم‌ها از روش‌های گوناگون و منحصر به فردی استفاده می‌کنن. مثلا بعضی افراد دوست دارن دو تا انگشتاشون رو به صورت یه وی در بیارن و در دو طرف کلیتوریس (چوچوله) به بالا و پایین ببرن. بعضی دیگه از یک یا دو انگشت برای مالیدن سر کلیتوریس استفاده می‌کنن و بعضی‌های دیگه هم دوست دارن ناحیه‌ی بین مجرای ادرار و کلیتوریس رو تحریک کنن. و البته موارد دیگه هم هست که بسته به هر فرد میتونه شکل و نحوه اجرای متفاوتی داشته باشه...

مورد ظلم واقع شدیم :(((((((((((((((((((((((

حالا این که خودارضاییه؛ طبقِ تحقیقات و نتایجی که به دست اومده، شما آقایون در یک رابطه جنسیِ کامل و خوب با پارتنر، همسر و امثالهم، تقریبا ۲۰ تا ۳۰ درصد لذت میبرید و ما خانم‌ها ۷۰ تا ۸۰ درصد ?

1 ❤️

2018-06-10 18:47:55 +0430 +0430
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN با این‌که هر کسی شیوه‌ی خاص خودش رو برای لمس اندام جنسیش داره، اما به شدت توصیه می‌شه که همیشه از یه شیوه برای خودارضایی استفاده نشه؛ آخه بدنتون می‌تونه به اون شیوه عادت کنه و قابلیتش برای لذت بردن از روش‌های دیگه کم بشه. برای همین هم خوبه که هر چند وقت یه بار کارهای مختلف رو آزمایش کنین. مثلا اگر به تماشای پورن در هنگام خودارضایی عادت دارین، سعی کنین تا بدون پورن هم خودارضایی کنین. یا اگر همیشه برای خودارضایی روی تختخواب دراز می‌کشین، سعی کنین تا خودارضایی به حالت نشسته یا مثلا در حمام رو تجربه کنین. شما حتی می‌تونین با تنظیم حرارت یا فشار آب به لذت جنسیتون اضافه کنین.

خوب فکر کنم قدرت مانور خانوم ها در این موضوع بیشتر از آقایون هست

وقتی نوبت به خودارضایی می‌رسه به طور متوسط خانم‌ها بیشتر از آقایان ارگاسم رو تجربه می‌کنن. با این وجود آقایان می‌تونن با به تاخیر انداختن انزال تجربه‌ای ‌طولانی و ارگاسمی قوی داشته باشن. با اینکه آقایان معمولا با حرکت بالا و پایین دستشون روی آلتشون خودارضایی می‌کنن، خانم‌ها از روش‌های گوناگون و منحصر به فردی استفاده می‌کنن. مثلا بعضی افراد دوست دارن دو تا انگشتاشون رو به صورت یه وی در بیارن و در دو طرف کلیتوریس (چوچوله) به بالا و پایین ببرن. بعضی دیگه از یک یا دو انگشت برای مالیدن سر کلیتوریس استفاده می‌کنن و بعضی‌های دیگه هم دوست دارن ناحیه‌ی بین مجرای ادرار و کلیتوریس رو تحریک کنن. و البته موارد دیگه هم هست که بسته به هر فرد میتونه شکل و نحوه اجرای متفاوتی داشته باشه...

مورد ظلم واقع شدیم :(((((((((((((((((((((((

حالا این که خودارضاییه؛ طبقِ تحقیقات و نتایجی که به دست اومده، شما آقایون در یک رابطه جنسیِ کامل و خوب با پارتنر، همسر و امثالهم، تقریبا ۲۰ تا ۳۰ درصد لذت میبرید و ما خانم‌ها ۷۰ تا ۸۰ درصد ?

هیچ مهم نیست!
ایستاده شاشیدن می ارزه به کل این لذتا ?

2 ❤️

2018-06-10 18:49:21 +0430 +0430

خودارضایی در سه مورد ایجاد ضرر میکند :

  1. زمانی که مانع رابطه جنسی با جنس مخالف شود

  2. زمانی که به اجبار و فقط برای تخلیه انجام گیرد

  3. زمانی که به دلیل افکار غلط اعتماد به نفس شمارا پایین آورده و آسیب روحی وارد کند

1 ❤️

2018-06-10 18:56:36 +0430 +0430

بدن افراد مختلف واکنش‌های متفاوتی به خودارضایی نشون می‌ده و فقط خود شما می‌تونین این تغییرات و واکنش‌ها رو مشخص کنین. خودارضایی نه تنها می‌تونه به شما کمک کنه تا واکنش جنسی بدنتون رو بهتر بشناسین بلکه می‌تونه در بهبود روابط جنسی با شریک‌های جنسیتون هم خیلی موثر باشه. خودارضایی فقط برای افراد مجرد یا بدون شریک جنسی نیست و خودارضایی کردن لزوما به معنای عدم علاقه به برقراری رابطه‌ جنسی و یا کاهش علاقه جنسی به شریک هم نیست. خیلی افراد حتی ممکنه تصمیم بگیرن تا به همراه شریکشون خودارضایی کنن و یا قبل، بعد و حتی در میان سکس خودارضایی کنن. جالبه که بدونین به طور کلی خودارضایی کردن می تونه قابلیت به ارگاسم رسیدن رو در خانم‌ها افزایش بده. در واقع یه باور نادرستی که وجود داره اینه که فقط آقایون تمایل به خودارضایی دارن در حالی که همه‌ افراد با همه جنسیت و نوع اندام جنسی می‌تونن خودارضایی بکنن یا نه.

1 ❤️

2018-06-10 18:57:54 +0430 +0430
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN با این‌که هر کسی شیوه‌ی خاص خودش رو برای لمس اندام جنسیش داره، اما به شدت توصیه می‌شه که همیشه از یه شیوه برای خودارضایی استفاده نشه؛ آخه بدنتون می‌تونه به اون شیوه عادت کنه و قابلیتش برای لذت بردن از روش‌های دیگه کم بشه. برای همین هم خوبه که هر چند وقت یه بار کارهای مختلف رو آزمایش کنین. مثلا اگر به تماشای پورن در هنگام خودارضایی عادت دارین، سعی کنین تا بدون پورن هم خودارضایی کنین. یا اگر همیشه برای خودارضایی روی تختخواب دراز می‌کشین، سعی کنین تا خودارضایی به حالت نشسته یا مثلا در حمام رو تجربه کنین. شما حتی می‌تونین با تنظیم حرارت یا فشار آب به لذت جنسیتون اضافه کنین.

خوب فکر کنم قدرت مانور خانوم ها در این موضوع بیشتر از آقایون هست

وقتی نوبت به خودارضایی می‌رسه به طور متوسط خانم‌ها بیشتر از آقایان ارگاسم رو تجربه می‌کنن. با این وجود آقایان می‌تونن با به تاخیر انداختن انزال تجربه‌ای ‌طولانی و ارگاسمی قوی داشته باشن. با اینکه آقایان معمولا با حرکت بالا و پایین دستشون روی آلتشون خودارضایی می‌کنن، خانم‌ها از روش‌های گوناگون و منحصر به فردی استفاده می‌کنن. مثلا بعضی افراد دوست دارن دو تا انگشتاشون رو به صورت یه وی در بیارن و در دو طرف کلیتوریس (چوچوله) به بالا و پایین ببرن. بعضی دیگه از یک یا دو انگشت برای مالیدن سر کلیتوریس استفاده می‌کنن و بعضی‌های دیگه هم دوست دارن ناحیه‌ی بین مجرای ادرار و کلیتوریس رو تحریک کنن. و البته موارد دیگه هم هست که بسته به هر فرد میتونه شکل و نحوه اجرای متفاوتی داشته باشه...

مورد ظلم واقع شدیم :(((((((((((((((((((((((

حالا این که خودارضاییه؛ طبقِ تحقیقات و نتایجی که به دست اومده، شما آقایون در یک رابطه جنسیِ کامل و خوب با پارتنر، همسر و امثالهم، تقریبا ۲۰ تا ۳۰ درصد لذت میبرید و ما خانم‌ها ۷۰ تا ۸۰ درصد ?

هیچ مهم نیست!
ایستاده شاشیدن می ارزه به کل این لذتا ?

قیف مخصوص تولید شده، منتها میدونم هیچی واقعیش نمیشه!

[نوشین به فکر فرو رفته و با ناراحتی لپ‌تاپ را خاموش و به زیر دوش میرود!]

1 ❤️

2018-06-10 19:42:50 +0430 +0430

امروزه متخصصان، خودارضایی را گونه‌ای از فعالیت جنسی می‌دانند که طبیعی، سالم، مطلوب و امن است. از نظر برخی از پزشکان خودارضایی چه در مردان چه در زنان، در صورت میانه‌روی هیچ عارضهٔ خاصی در بدن ایجاد نمی‌کند و می‌تواند نوعی از رفتار جنسی محسوب شود و به حفظ سلامت جنسی انسان کمک کند

خودارضایی در ریزش مو، به وجود آمدن آکنه و ضعف منی و نطفه شخص بی‌تاثیر است و همچنین استمناء در ظاهر فرد تأثیرگذار نیست . خودارضایی به خودی خود هیچ مشکل روانی و ذهنی ایجاد نمی‌کند و در صورتی که در نظر فرد عملی منفور نباشد باعث برطرف شدن افسردگی و بالا رفتن (اعتماد به نفس) شخص می‌شود

2 ❤️

2018-06-10 20:11:16 +0430 +0430
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN با این‌که هر کسی شیوه‌ی خاص خودش رو برای لمس اندام جنسیش داره، اما به شدت توصیه می‌شه که همیشه از یه شیوه برای خودارضایی استفاده نشه؛ آخه بدنتون می‌تونه به اون شیوه عادت کنه و قابلیتش برای لذت بردن از روش‌های دیگه کم بشه. برای همین هم خوبه که هر چند وقت یه بار کارهای مختلف رو آزمایش کنین. مثلا اگر به تماشای پورن در هنگام خودارضایی عادت دارین، سعی کنین تا بدون پورن هم خودارضایی کنین. یا اگر همیشه برای خودارضایی روی تختخواب دراز می‌کشین، سعی کنین تا خودارضایی به حالت نشسته یا مثلا در حمام رو تجربه کنین. شما حتی می‌تونین با تنظیم حرارت یا فشار آب به لذت جنسیتون اضافه کنین.

خوب فکر کنم قدرت مانور خانوم ها در این موضوع بیشتر از آقایون هست

وقتی نوبت به خودارضایی می‌رسه به طور متوسط خانم‌ها بیشتر از آقایان ارگاسم رو تجربه می‌کنن. با این وجود آقایان می‌تونن با به تاخیر انداختن انزال تجربه‌ای ‌طولانی و ارگاسمی قوی داشته باشن. با اینکه آقایان معمولا با حرکت بالا و پایین دستشون روی آلتشون خودارضایی می‌کنن، خانم‌ها از روش‌های گوناگون و منحصر به فردی استفاده می‌کنن. مثلا بعضی افراد دوست دارن دو تا انگشتاشون رو به صورت یه وی در بیارن و در دو طرف کلیتوریس (چوچوله) به بالا و پایین ببرن. بعضی دیگه از یک یا دو انگشت برای مالیدن سر کلیتوریس استفاده می‌کنن و بعضی‌های دیگه هم دوست دارن ناحیه‌ی بین مجرای ادرار و کلیتوریس رو تحریک کنن. و البته موارد دیگه هم هست که بسته به هر فرد میتونه شکل و نحوه اجرای متفاوتی داشته باشه...

مورد ظلم واقع شدیم :(((((((((((((((((((((((

حالا این که خودارضاییه؛ طبقِ تحقیقات و نتایجی که به دست اومده، شما آقایون در یک رابطه جنسیِ کامل و خوب با پارتنر، همسر و امثالهم، تقریبا ۲۰ تا ۳۰ درصد لذت میبرید و ما خانم‌ها ۷۰ تا ۸۰ درصد ?

هیچ مهم نیست!
ایستاده شاشیدن می ارزه به کل این لذتا ?

قیف مخصوص تولید شده، منتها میدونم هیچی واقعیش نمیشه!

[نوشین به فکر فرو رفته و با ناراحتی لپ‌تاپ را خاموش و به زیر دوش میرود!]

لذتی که تو حین گذر از شیار شومبول هست رو با قیف مقایسه نکن اصن!

دستی بر شومبولش میکشد و با لبخندی قهرمانانه به مانیتور خیره میشود!

0 ❤️

2018-06-10 20:11:41 +0430 +0430
نقل از: خوش_غیرت هنوز یادم نمیره اون آخوند کونکشی که برای اولین بار ما رو با جق آشنا کرد عین سگ ما رو از جق ترسوند.کتابا و کصنویسه های اینترنت هم بماند.رسما برای ما جق عین شکنجه روحی شده بود

این طوری که این دیوصا ما رو تو مدرسه میترسوندن میترسیدم نگا کنیم زیره خشتکمونو اصلا!

0 ❤️

2018-06-10 20:26:33 +0430 +0430
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN با این‌که هر کسی شیوه‌ی خاص خودش رو برای لمس اندام جنسیش داره، اما به شدت توصیه می‌شه که همیشه از یه شیوه برای خودارضایی استفاده نشه؛ آخه بدنتون می‌تونه به اون شیوه عادت کنه و قابلیتش برای لذت بردن از روش‌های دیگه کم بشه. برای همین هم خوبه که هر چند وقت یه بار کارهای مختلف رو آزمایش کنین. مثلا اگر به تماشای پورن در هنگام خودارضایی عادت دارین، سعی کنین تا بدون پورن هم خودارضایی کنین. یا اگر همیشه برای خودارضایی روی تختخواب دراز می‌کشین، سعی کنین تا خودارضایی به حالت نشسته یا مثلا در حمام رو تجربه کنین. شما حتی می‌تونین با تنظیم حرارت یا فشار آب به لذت جنسیتون اضافه کنین.

خوب فکر کنم قدرت مانور خانوم ها در این موضوع بیشتر از آقایون هست

وقتی نوبت به خودارضایی می‌رسه به طور متوسط خانم‌ها بیشتر از آقایان ارگاسم رو تجربه می‌کنن. با این وجود آقایان می‌تونن با به تاخیر انداختن انزال تجربه‌ای ‌طولانی و ارگاسمی قوی داشته باشن. با اینکه آقایان معمولا با حرکت بالا و پایین دستشون روی آلتشون خودارضایی می‌کنن، خانم‌ها از روش‌های گوناگون و منحصر به فردی استفاده می‌کنن. مثلا بعضی افراد دوست دارن دو تا انگشتاشون رو به صورت یه وی در بیارن و در دو طرف کلیتوریس (چوچوله) به بالا و پایین ببرن. بعضی دیگه از یک یا دو انگشت برای مالیدن سر کلیتوریس استفاده می‌کنن و بعضی‌های دیگه هم دوست دارن ناحیه‌ی بین مجرای ادرار و کلیتوریس رو تحریک کنن. و البته موارد دیگه هم هست که بسته به هر فرد میتونه شکل و نحوه اجرای متفاوتی داشته باشه...

مورد ظلم واقع شدیم :(((((((((((((((((((((((

حالا این که خودارضاییه؛ طبقِ تحقیقات و نتایجی که به دست اومده، شما آقایون در یک رابطه جنسیِ کامل و خوب با پارتنر، همسر و امثالهم، تقریبا ۲۰ تا ۳۰ درصد لذت میبرید و ما خانم‌ها ۷۰ تا ۸۰ درصد ?

هیچ مهم نیست!
ایستاده شاشیدن می ارزه به کل این لذتا ?

قیف مخصوص تولید شده، منتها میدونم هیچی واقعیش نمیشه!

[نوشین به فکر فرو رفته و با ناراحتی لپ‌تاپ را خاموش و به زیر دوش میرود!]

لذتی که تو حین گذر از شیار شومبول هست رو با قیف مقایسه نکن اصن!

دستی بر شومبولش میکشد و با لبخندی قهرمانانه به مانیتور خیره میشود!

?

[بعد از حمام و در حینِ استفاده از کرم و لوسیون مخصوص، در آینه نگاهی به سینه‌ها و نانازِ خود انداخته، دستی به سر و روی آن‌ها کشیده و زیرِ لبْ ریز می‌خندد!]

1 ❤️

2018-06-10 20:31:58 +0430 +0430
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN با این‌که هر کسی شیوه‌ی خاص خودش رو برای لمس اندام جنسیش داره، اما به شدت توصیه می‌شه که همیشه از یه شیوه برای خودارضایی استفاده نشه؛ آخه بدنتون می‌تونه به اون شیوه عادت کنه و قابلیتش برای لذت بردن از روش‌های دیگه کم بشه. برای همین هم خوبه که هر چند وقت یه بار کارهای مختلف رو آزمایش کنین. مثلا اگر به تماشای پورن در هنگام خودارضایی عادت دارین، سعی کنین تا بدون پورن هم خودارضایی کنین. یا اگر همیشه برای خودارضایی روی تختخواب دراز می‌کشین، سعی کنین تا خودارضایی به حالت نشسته یا مثلا در حمام رو تجربه کنین. شما حتی می‌تونین با تنظیم حرارت یا فشار آب به لذت جنسیتون اضافه کنین.

خوب فکر کنم قدرت مانور خانوم ها در این موضوع بیشتر از آقایون هست

وقتی نوبت به خودارضایی می‌رسه به طور متوسط خانم‌ها بیشتر از آقایان ارگاسم رو تجربه می‌کنن. با این وجود آقایان می‌تونن با به تاخیر انداختن انزال تجربه‌ای ‌طولانی و ارگاسمی قوی داشته باشن. با اینکه آقایان معمولا با حرکت بالا و پایین دستشون روی آلتشون خودارضایی می‌کنن، خانم‌ها از روش‌های گوناگون و منحصر به فردی استفاده می‌کنن. مثلا بعضی افراد دوست دارن دو تا انگشتاشون رو به صورت یه وی در بیارن و در دو طرف کلیتوریس (چوچوله) به بالا و پایین ببرن. بعضی دیگه از یک یا دو انگشت برای مالیدن سر کلیتوریس استفاده می‌کنن و بعضی‌های دیگه هم دوست دارن ناحیه‌ی بین مجرای ادرار و کلیتوریس رو تحریک کنن. و البته موارد دیگه هم هست که بسته به هر فرد میتونه شکل و نحوه اجرای متفاوتی داشته باشه...

مورد ظلم واقع شدیم :(((((((((((((((((((((((

حالا این که خودارضاییه؛ طبقِ تحقیقات و نتایجی که به دست اومده، شما آقایون در یک رابطه جنسیِ کامل و خوب با پارتنر، همسر و امثالهم، تقریبا ۲۰ تا ۳۰ درصد لذت میبرید و ما خانم‌ها ۷۰ تا ۸۰ درصد ?

هیچ مهم نیست!
ایستاده شاشیدن می ارزه به کل این لذتا ?

قیف مخصوص تولید شده، منتها میدونم هیچی واقعیش نمیشه!

[نوشین به فکر فرو رفته و با ناراحتی لپ‌تاپ را خاموش و به زیر دوش میرود!]

لذتی که تو حین گذر از شیار شومبول هست رو با قیف مقایسه نکن اصن!

دستی بر شومبولش میکشد و با لبخندی قهرمانانه به مانیتور خیره میشود!

?

[بعد از حمام و در حینِ استفاده از کرم و لوسیون مخصوص، در آینه نگاهی به سینه‌ها و نانازِ خود انداخته، دستی به سر و روی آن‌ها کشیده و زیرِ لبْ ریز می‌خندد!]

شومبولش را در هوا میچرخاند و به جقی بودن خود افتخار میکند
و به این فکر میکند ایا نانازه او ولع انگیز هس؟

1 ❤️

2018-06-10 21:06:27 +0430 +0430
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN با این‌که هر کسی شیوه‌ی خاص خودش رو برای لمس اندام جنسیش داره، اما به شدت توصیه می‌شه که همیشه از یه شیوه برای خودارضایی استفاده نشه؛ آخه بدنتون می‌تونه به اون شیوه عادت کنه و قابلیتش برای لذت بردن از روش‌های دیگه کم بشه. برای همین هم خوبه که هر چند وقت یه بار کارهای مختلف رو آزمایش کنین. مثلا اگر به تماشای پورن در هنگام خودارضایی عادت دارین، سعی کنین تا بدون پورن هم خودارضایی کنین. یا اگر همیشه برای خودارضایی روی تختخواب دراز می‌کشین، سعی کنین تا خودارضایی به حالت نشسته یا مثلا در حمام رو تجربه کنین. شما حتی می‌تونین با تنظیم حرارت یا فشار آب به لذت جنسیتون اضافه کنین.

خوب فکر کنم قدرت مانور خانوم ها در این موضوع بیشتر از آقایون هست

وقتی نوبت به خودارضایی می‌رسه به طور متوسط خانم‌ها بیشتر از آقایان ارگاسم رو تجربه می‌کنن. با این وجود آقایان می‌تونن با به تاخیر انداختن انزال تجربه‌ای ‌طولانی و ارگاسمی قوی داشته باشن. با اینکه آقایان معمولا با حرکت بالا و پایین دستشون روی آلتشون خودارضایی می‌کنن، خانم‌ها از روش‌های گوناگون و منحصر به فردی استفاده می‌کنن. مثلا بعضی افراد دوست دارن دو تا انگشتاشون رو به صورت یه وی در بیارن و در دو طرف کلیتوریس (چوچوله) به بالا و پایین ببرن. بعضی دیگه از یک یا دو انگشت برای مالیدن سر کلیتوریس استفاده می‌کنن و بعضی‌های دیگه هم دوست دارن ناحیه‌ی بین مجرای ادرار و کلیتوریس رو تحریک کنن. و البته موارد دیگه هم هست که بسته به هر فرد میتونه شکل و نحوه اجرای متفاوتی داشته باشه...

مورد ظلم واقع شدیم :(((((((((((((((((((((((

حالا این که خودارضاییه؛ طبقِ تحقیقات و نتایجی که به دست اومده، شما آقایون در یک رابطه جنسیِ کامل و خوب با پارتنر، همسر و امثالهم، تقریبا ۲۰ تا ۳۰ درصد لذت میبرید و ما خانم‌ها ۷۰ تا ۸۰ درصد ?

هیچ مهم نیست!
ایستاده شاشیدن می ارزه به کل این لذتا ?

قیف مخصوص تولید شده، منتها میدونم هیچی واقعیش نمیشه!

[نوشین به فکر فرو رفته و با ناراحتی لپ‌تاپ را خاموش و به زیر دوش میرود!]

لذتی که تو حین گذر از شیار شومبول هست رو با قیف مقایسه نکن اصن!

دستی بر شومبولش میکشد و با لبخندی قهرمانانه به مانیتور خیره میشود!

?

[بعد از حمام و در حینِ استفاده از کرم و لوسیون مخصوص، در آینه نگاهی به سینه‌ها و نانازِ خود انداخته، دستی به سر و روی آن‌ها کشیده و زیرِ لبْ ریز می‌خندد!]

شومبولش را در هوا میچرخاند و به جقی بودن خود افتخار میکند
و به این فکر میکند ایا نانازه او ولع انگیز هس؟

[فکر او رو دوست دارد، چون نانازِ خود را به خوبی میشناسد و دوستش دارد

نانازی که تازه اپیل شده، حموم رفته و سهمِ لوسیون خود را دریافت کرده، حتما ولع‌انگیزه!]

البته که مشک آنست که عطار بگوید ? ?

1 ❤️

2018-06-10 21:15:37 +0430 +0430
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN با این‌که هر کسی شیوه‌ی خاص خودش رو برای لمس اندام جنسیش داره، اما به شدت توصیه می‌شه که همیشه از یه شیوه برای خودارضایی استفاده نشه؛ آخه بدنتون می‌تونه به اون شیوه عادت کنه و قابلیتش برای لذت بردن از روش‌های دیگه کم بشه. برای همین هم خوبه که هر چند وقت یه بار کارهای مختلف رو آزمایش کنین. مثلا اگر به تماشای پورن در هنگام خودارضایی عادت دارین، سعی کنین تا بدون پورن هم خودارضایی کنین. یا اگر همیشه برای خودارضایی روی تختخواب دراز می‌کشین، سعی کنین تا خودارضایی به حالت نشسته یا مثلا در حمام رو تجربه کنین. شما حتی می‌تونین با تنظیم حرارت یا فشار آب به لذت جنسیتون اضافه کنین.

خوب فکر کنم قدرت مانور خانوم ها در این موضوع بیشتر از آقایون هست

وقتی نوبت به خودارضایی می‌رسه به طور متوسط خانم‌ها بیشتر از آقایان ارگاسم رو تجربه می‌کنن. با این وجود آقایان می‌تونن با به تاخیر انداختن انزال تجربه‌ای ‌طولانی و ارگاسمی قوی داشته باشن. با اینکه آقایان معمولا با حرکت بالا و پایین دستشون روی آلتشون خودارضایی می‌کنن، خانم‌ها از روش‌های گوناگون و منحصر به فردی استفاده می‌کنن. مثلا بعضی افراد دوست دارن دو تا انگشتاشون رو به صورت یه وی در بیارن و در دو طرف کلیتوریس (چوچوله) به بالا و پایین ببرن. بعضی دیگه از یک یا دو انگشت برای مالیدن سر کلیتوریس استفاده می‌کنن و بعضی‌های دیگه هم دوست دارن ناحیه‌ی بین مجرای ادرار و کلیتوریس رو تحریک کنن. و البته موارد دیگه هم هست که بسته به هر فرد میتونه شکل و نحوه اجرای متفاوتی داشته باشه...

مورد ظلم واقع شدیم :(((((((((((((((((((((((

حالا این که خودارضاییه؛ طبقِ تحقیقات و نتایجی که به دست اومده، شما آقایون در یک رابطه جنسیِ کامل و خوب با پارتنر، همسر و امثالهم، تقریبا ۲۰ تا ۳۰ درصد لذت میبرید و ما خانم‌ها ۷۰ تا ۸۰ درصد ?

هیچ مهم نیست!
ایستاده شاشیدن می ارزه به کل این لذتا ?

قیف مخصوص تولید شده، منتها میدونم هیچی واقعیش نمیشه!

[نوشین به فکر فرو رفته و با ناراحتی لپ‌تاپ را خاموش و به زیر دوش میرود!]

لذتی که تو حین گذر از شیار شومبول هست رو با قیف مقایسه نکن اصن!

دستی بر شومبولش میکشد و با لبخندی قهرمانانه به مانیتور خیره میشود!

?

[بعد از حمام و در حینِ استفاده از کرم و لوسیون مخصوص، در آینه نگاهی به سینه‌ها و نانازِ خود انداخته، دستی به سر و روی آن‌ها کشیده و زیرِ لبْ ریز می‌خندد!]

شومبولش را در هوا میچرخاند و به جقی بودن خود افتخار میکند
و به این فکر میکند ایا نانازه او ولع انگیز هس؟

[فکر او رو دوست دارد، چون نانازِ خود را به خوبی میشناسد و دوستش دارد

نانازی که تازه اپیل شده، حموم رفته و سهمِ لوسیون خود را دریافت کرده، حتما ولع‌انگیزه!]

البته که مشک آنست که عطار بگوید ? ?

این بار بجای چرخاندن شومبول شروع به تصور نانازه او میکند دستش را حلقه کرده بالا پایین میکند
و به این فکر میکند ایا جدا از لوسیون کردن که منظره بسی طمع بر انگیز ایجاد میکند ویژگی های مورد علاقه او را دارد؟

1 ❤️

2018-06-10 21:23:53 +0430 +0430
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN با این‌که هر کسی شیوه‌ی خاص خودش رو برای لمس اندام جنسیش داره، اما به شدت توصیه می‌شه که همیشه از یه شیوه برای خودارضایی استفاده نشه؛ آخه بدنتون می‌تونه به اون شیوه عادت کنه و قابلیتش برای لذت بردن از روش‌های دیگه کم بشه. برای همین هم خوبه که هر چند وقت یه بار کارهای مختلف رو آزمایش کنین. مثلا اگر به تماشای پورن در هنگام خودارضایی عادت دارین، سعی کنین تا بدون پورن هم خودارضایی کنین. یا اگر همیشه برای خودارضایی روی تختخواب دراز می‌کشین، سعی کنین تا خودارضایی به حالت نشسته یا مثلا در حمام رو تجربه کنین. شما حتی می‌تونین با تنظیم حرارت یا فشار آب به لذت جنسیتون اضافه کنین.

خوب فکر کنم قدرت مانور خانوم ها در این موضوع بیشتر از آقایون هست

وقتی نوبت به خودارضایی می‌رسه به طور متوسط خانم‌ها بیشتر از آقایان ارگاسم رو تجربه می‌کنن. با این وجود آقایان می‌تونن با به تاخیر انداختن انزال تجربه‌ای ‌طولانی و ارگاسمی قوی داشته باشن. با اینکه آقایان معمولا با حرکت بالا و پایین دستشون روی آلتشون خودارضایی می‌کنن، خانم‌ها از روش‌های گوناگون و منحصر به فردی استفاده می‌کنن. مثلا بعضی افراد دوست دارن دو تا انگشتاشون رو به صورت یه وی در بیارن و در دو طرف کلیتوریس (چوچوله) به بالا و پایین ببرن. بعضی دیگه از یک یا دو انگشت برای مالیدن سر کلیتوریس استفاده می‌کنن و بعضی‌های دیگه هم دوست دارن ناحیه‌ی بین مجرای ادرار و کلیتوریس رو تحریک کنن. و البته موارد دیگه هم هست که بسته به هر فرد میتونه شکل و نحوه اجرای متفاوتی داشته باشه...

مورد ظلم واقع شدیم :(((((((((((((((((((((((

حالا این که خودارضاییه؛ طبقِ تحقیقات و نتایجی که به دست اومده، شما آقایون در یک رابطه جنسیِ کامل و خوب با پارتنر، همسر و امثالهم، تقریبا ۲۰ تا ۳۰ درصد لذت میبرید و ما خانم‌ها ۷۰ تا ۸۰ درصد ?

هیچ مهم نیست!
ایستاده شاشیدن می ارزه به کل این لذتا ?

قیف مخصوص تولید شده، منتها میدونم هیچی واقعیش نمیشه!

[نوشین به فکر فرو رفته و با ناراحتی لپ‌تاپ را خاموش و به زیر دوش میرود!]

لذتی که تو حین گذر از شیار شومبول هست رو با قیف مقایسه نکن اصن!

دستی بر شومبولش میکشد و با لبخندی قهرمانانه به مانیتور خیره میشود!

?

[بعد از حمام و در حینِ استفاده از کرم و لوسیون مخصوص، در آینه نگاهی به سینه‌ها و نانازِ خود انداخته، دستی به سر و روی آن‌ها کشیده و زیرِ لبْ ریز می‌خندد!]

شومبولش را در هوا میچرخاند و به جقی بودن خود افتخار میکند
و به این فکر میکند ایا نانازه او ولع انگیز هس؟

[فکر او رو دوست دارد، چون نانازِ خود را به خوبی میشناسد و دوستش دارد

نانازی که تازه اپیل شده، حموم رفته و سهمِ لوسیون خود را دریافت کرده، حتما ولع‌انگیزه!]

البته که مشک آنست که عطار بگوید ? ?

این بار بجای چرخاندن شومبول شروع به تصور نانازه او میکند دستش را حلقه کرده بالا پایین میکند
و به این فکر میکند ایا جدا از لوسیون کردن که منظره بسی طمع بر انگیز ایجاد میکند ویژگی های مورد علاقه او را دارد؟

[یک لحظه چشمش به اینباکسِ خود افتاده و از گفتن ویژگی و شرح و بسط دادنِ ظاهرِ ناناز پشیمان می‌شود

البته نانازِ او درخواست داره که تصورش قشنگ باشه و درخور شان (blush) ? ]

1 ❤️

2018-06-10 21:26:43 +0430 +0430
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN
نقل از: shadow69
نقل از: NooSheeN با این‌که هر کسی شیوه‌ی خاص خودش رو برای لمس اندام جنسیش داره، اما به شدت توصیه می‌شه که همیشه از یه شیوه برای خودارضایی استفاده نشه؛ آخه بدنتون می‌تونه به اون شیوه عادت کنه و قابلیتش برای لذت بردن از روش‌های دیگه کم بشه. برای همین هم خوبه که هر چند وقت یه بار کارهای مختلف رو آزمایش کنین. مثلا اگر به تماشای پورن در هنگام خودارضایی عادت دارین، سعی کنین تا بدون پورن هم خودارضایی کنین. یا اگر همیشه برای خودارضایی روی تختخواب دراز می‌کشین، سعی کنین تا خودارضایی به حالت نشسته یا مثلا در حمام رو تجربه کنین. شما حتی می‌تونین با تنظیم حرارت یا فشار آب به لذت جنسیتون اضافه کنین.

خوب فکر کنم قدرت مانور خانوم ها در این موضوع بیشتر از آقایون هست

وقتی نوبت به خودارضایی می‌رسه به طور متوسط خانم‌ها بیشتر از آقایان ارگاسم رو تجربه می‌کنن. با این وجود آقایان می‌تونن با به تاخیر انداختن انزال تجربه‌ای ‌طولانی و ارگاسمی قوی داشته باشن. با اینکه آقایان معمولا با حرکت بالا و پایین دستشون روی آلتشون خودارضایی می‌کنن، خانم‌ها از روش‌های گوناگون و منحصر به فردی استفاده می‌کنن. مثلا بعضی افراد دوست دارن دو تا انگشتاشون رو به صورت یه وی در بیارن و در دو طرف کلیتوریس (چوچوله) به بالا و پایین ببرن. بعضی دیگه از یک یا دو انگشت برای مالیدن سر کلیتوریس استفاده می‌کنن و بعضی‌های دیگه هم دوست دارن ناحیه‌ی بین مجرای ادرار و کلیتوریس رو تحریک کنن. و البته موارد دیگه هم هست که بسته به هر فرد میتونه شکل و نحوه اجرای متفاوتی داشته باشه...

مورد ظلم واقع شدیم :(((((((((((((((((((((((

حالا این که خودارضاییه؛ طبقِ تحقیقات و نتایجی که به دست اومده، شما آقایون در یک رابطه جنسیِ کامل و خوب با پارتنر، همسر و امثالهم، تقریبا ۲۰ تا ۳۰ درصد لذت میبرید و ما خانم‌ها ۷۰ تا ۸۰ درصد ?

هیچ مهم نیست!
ایستاده شاشیدن می ارزه به کل این لذتا ?

قیف مخصوص تولید شده، منتها میدونم هیچی واقعیش نمیشه!

[نوشین به فکر فرو رفته و با ناراحتی لپ‌تاپ را خاموش و به زیر دوش میرود!]

لذتی که تو حین گذر از شیار شومبول هست رو با قیف مقایسه نکن اصن!

دستی بر شومبولش میکشد و با لبخندی قهرمانانه به مانیتور خیره میشود!

?

[بعد از حمام و در حینِ استفاده از کرم و لوسیون مخصوص، در آینه نگاهی به سینه‌ها و نانازِ خود انداخته، دستی به سر و روی آن‌ها کشیده و زیرِ لبْ ریز می‌خندد!]

شومبولش را در هوا میچرخاند و به جقی بودن خود افتخار میکند
و به این فکر میکند ایا نانازه او ولع انگیز هس؟

[فکر او رو دوست دارد، چون نانازِ خود را به خوبی میشناسد و دوستش دارد

نانازی که تازه اپیل شده، حموم رفته و سهمِ لوسیون خود را دریافت کرده، حتما ولع‌انگیزه!]

البته که مشک آنست که عطار بگوید ? ?

این بار بجای چرخاندن شومبول شروع به تصور نانازه او میکند دستش را حلقه کرده بالا پایین میکند
و به این فکر میکند ایا جدا از لوسیون کردن که منظره بسی طمع بر انگیز ایجاد میکند ویژگی های مورد علاقه او را دارد؟

[یک لحظه چشمش به اینباکسِ خود افتاده و از گفتن ویژگی و شرح و بسط دادنِ ظاهرِ ناناز پشیمان می‌شود

البته نانازِ او درخواست داره که تصورش قشنگ باشه و درخور شان (blush) ? ]

هم او و هم شومبولش در خواست دارن حرف ناناز را گوش کرده حجب حیا را کنار بگذارد:دی

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «