وختایی که کونخواری اشتباس

1396/10/22

در این جستار یه عمل کم و بیش تابو در سکس، ینی «تماس دهانی با ماتحت» را از منظر تجربی مورد بررسی قرار میدهیم. در این‌که حرکت مذکور به راستی تا چه حد در روابط حشرآمیز ملت شایع است متسفانه آماری در دسرس نیس و نمیتوان با اطمینان چیزی راجبش گف. منتها اونچه از اظهارات جسته‌گریخته‌ی افراد میشه دریاف کرد، حاکی از آن است که به هر روی برخی از این طریق به یکدیگر اظهار حشر مینمایند. قبل از واکاوی اصل موضو عرض شود نکته‌ای که همواره در راستای مسائل اینچنینی باید در نظر گرف، اینه که سکس معمولی با اونچه در صعنت پورنوگرافی نمایش داده میشود، مقایسه‌پذیر نیس!
امید است مطلب پیشِ رو، بر فرآیند بهداشت حشری هموطنان مفید واقع گردد…


##وقتی که مقعدلیسی اشتباه است

برگرفته از: www.vice.com/when-ass-eating-goes-wrong

وقتی که تماس دهانی با مقعد دوست‌دختر یا زنتان برقرار می‌کنید و همه چیز خوب پیش میرود، حس فوق العاده‌ای‌ست. اما وقتی که اوضاع بد پیش برود، وضعیت بسیار ناجور خواهد شد! در ادامه چند مورد از بدترین و وحشتناک‌ترین داستانهای کون‌خوردن که در عمرتان قرار است با آن روبرو بشوید، قرار می‌گیرد.

خوردنِ کون، مقعدلیسی، بوسیدنِ ستاره دریایی شکلاتی (اصطلاحی برای این عمل)، آری، درباره‌ی “ریم‌جابز(rimjobs)” کارهای مربوط به لیسیدن یا خوردن مقعد گفته میشود و بسته به شخص آن، چه مرد و چه زن، عاشق این‌که این کار را بکند یا دوست دارد یکی این کار را برایش انجام دهد یا این‌که فکر میکند که این کار قطعاً زشت‌ترین بخش در سکس است که وجود دارد.

نمی‌توانید آن‌هایی که به در عقبی‌تان “نه” گفتند را سرزنش کنید، چون همان‌طور که ‘امی شومر(Amy Schumer)’ در آهنگ فوق العاده‌اش "شیر، شیر، لیموناد (milk, milk, lemonade) می‌گوید؛ آنجا جایی‌ست که گوهت(مدفوع) از آن بیرون می‌آید. برای همین دردسرها و مشکلات زیادی در ریم‌جابز وجود دارد. بعضاً به دلیل آلودگی و همچنین به دلیل بیماری. وقتی کون‌خوردن خوب پیش میرود، حس فوق العاده‌ای‌ست اما وقتی که اوضاع بد پیش برود، وضعیت خیلی خیلی ناجور و زشت می‌شود.

در اینجا چند مورد از بدترین خاطرات در این مورد قرار داده می‌شود. داستان‌هایی که توسط وب‌سایت وایس(VICE) جمع آوری شده‌اند:


#### * وقتی جایی خیسه، سُر میخوری
این دختره رو هر چند وقت یه بار میدیدم و فکر کردم که چقد جالب میشه اگه وقتی از خونه رئیسم نگهداری میکنم اونجا باهاش سکس کنم. اون اومد اونجا و ما شروع کردیم به سکس تو حموم اتاق خواب اصلی. از اونجایی که تو محیط تمیز حموم بودیم تصمیم گرفتیم که یکم آنال (سکس از کون) بکنیم. یکم بعد از اینکه شروع کردیم، اون شروع کرد به درد کشیدن. پس من کیرمو بیرون کشیدم و سریع کیرمو با آب شستم و نشستم رو زانو هام تا شروع به خوردن کونش بکنم تا دردش از بین بره و آروم بشه.
نمیدونم از گرمای حموم بود یا یه تغییر جهت ناگهانی تو خون به خاطر بسته شدن یه سوراخ کون کاملا باز یا یه مخلوطی از هر دو اما فقط بعد چند ثانیه که کونشو خوردم، پاهاش شروع کرد به شل شدن و محکم افتاد رو دماغم. در حالی که روی کاشی سر میخوردم سریع سعی کردم که بگیرمش.
دختره گیج و منگ بود و داشت هوشیاریشو بدست میورد وقتی که کشیدمش بیرون و رو تخت خشکش کردم. اون گفت که این اتفاق تا حالا واسش نیوفتاده بود پس حتما تصادفی و اتفاقی بوده. ولی تو اون پونزده بیست ثانیه من خیلی ترسیدم مثل این بود که دچار انوریسما (برآمدگی رگ) یا یه همچین چیزی شده بود. گذشته از کنار اومدن با یه مرگ غم انگیز، چطور همچین چیزی رو به رئیسم توضیح میدادم؟
(چاک، ۲۹ ساله، از شهر نور فولک)


#### * آه و ناله کثیف
وقتی تو دبیرستان بودم درباره سکس‌های غیر عادی و فتیش کنجکاو بودم و به دوست پسر اون موقعم پیشنهاد دادم که کونشو بخورم چون دوست پسر قبلیم منو با این کار آشنا کرده بود. اول که بهش گفتم یکم حالش بهم خورد اما رفت حموم و بعدش که کونشو خوردم فهمید که عاشق این کاره.
خب تو دو سالی که با هم بودیم، نمیتونستیم با هم سکس داشته باشیم بدون اینکه یه جورایی به خواسته‌های کونش رسیدگی کنم چون اگه کونشو نمیخوردم دراز میکشید و زانوهاشو تا شونه‌هاش بالا میاورد و شروع میکرد از دست من آه و ناله کردن تا تسلیم بشم. این ماجرا باعث بوجود اومدن نقطه انحراف بزرگی تو من در مورد این رابطه شد به خصوص وقتایی که خیلی از خود راضی میشد و سوراخ کونش همیشه کثیف بود.
سال‌ها بعد، من با مردی هستم که در اصل این کارو بهم یاد داد و ما با انجام دادن هر چیز قابل تصوری روی همدیگه اوقات خوش خاطره‌انگیز زیادی داریم… و اون مثل یه جنده کوچولو واسه لیسیده شدن کونش آه و ناله نمیکنه.
(لورا، ۲۷ ساله)


#### * بیماری‌های کون
کاملا یادمه که پسره چه شکلی بود. تقریبا ۲۰ساله با موهای زرد و هیکل و قیافه خوبی داشت و خیلی هم سکسی بود. ولی رنگ پوستش یه‌جورایی بود، رنگ پوستش یه چیزی بین زرد و خاکستری بود هر چند که نمیتونم دقیق بگم این رنگ بخاطر نور کم اطاقک حموم باشگاه شبانه روزی (۲۴ساعته) بود یا اینکه مشکل و بیماری خاصی داشت.
کونش خیلی خوشمزه و شیرین بود، نرم و آبدار. اما چند روز بعد شروع کردم به شدت احساس سستی و ضعف کردن. قطعا یه مشکلی داشتم. من رفتم به دکتر و فقط یه ساعت طول کشید تا ۵۰۰متر راه برم، خیلی ضعیف شده بودم و مجبور بودم هر سی ثانیه یه بار وایستم.
آزمایش خون دادم و معلوم شد که هپاتیت A دارم. پوستم شروع کرد به زرد شدن و هر چیزی رو که سعی میکردم بخورم بالا میاوردم. بعد از دو هفته یکم حالم بهتر شد اما دوست پسرم هم این بیماری رو گرفت، به احتمال زیاد به خاطر خوردن کون من.
ظاهرا بین وقتی که ویروس رو میگیری و وقتی که مریض میشی یه تاخیر و دوره زمانی خاصی وجود داره. شش ماه طول کشید تا ما از دست این مریضی خلاص بشیم و این شش ماه خیلی وحشتناک بود.
(پییر، ۴۲ساله)


#### * آشغال روی زبون
تقربیا هیچوقت سکس‌های مربوط به کونو انجام نمیدم. وقتی گوه(مدفوع) میبینم میخوام بالا بیارم. اما بخشیش هم میتونه به یه داستان وحشتناک مشابه مربوط باشه. اولین باری که کون کسی رو خوردم، یه لحظه وایستادم تا یه چیز کوچولو رو که به زبونم چسبیده بود رو بردارم و اون یه تیکه دستمال توالت بود که سوراخ کونو برای من غیر قابل خوردن کرد، اون تیکه یادآوری میکرد که زبون من داشت همون کاری رو میکرد که دوست پسرم چند لحظه پیش با دستمال توالت انجام داده.
در عجبم که آیا این ماجرا چیزی بود که لذت کون خوردنو واسم برای همیشه خراب کرد یا نه. همچنین اولین باری رو که تو آیینه به سوراخ کون خودم نگاه کردم یادم میاد و اون صحنه منو خیلی ترسوند و ناراحت کرد. هیچوقت از این فکر که کسی بخواد بهش نگاه کنه خوشم نمیاد.
(مونیکا، ۲۹ ساله)


#### * چاشنی چرب
بدترین چیز درباره خوردن کون اینه که بعضی وقتا تو لیس اول یه مزه شیمیایی وجود داره. فکر میکنم از صابونیه که دوست پسرم استفاده میکنه.
(لورا، ۲۷ ساله)


#### * یه کون پر از باکتری
تو روزای قدیمی که شیطونی زیاد میکردم. یه بار یه پسری رو که تو بار باهاش آشنا شده بودمو بردم خونه. اون یه رقاص بود و کونش خوشگل‌ترین کونی بود که تو عمرم دیدم. کونش بزرگ بود و یکم مو داشت و از اونجایی که عاشق خوردن کون هستم، فقط میتونستم با دهنم همه جای کونشو بخورم. همه چیز خوب به نظر میرسید و بهمون خیلی خوش گذشت. صبح بعدش از خواب بلند شدم، لباس پوشیدم و رفتم تا موهامو کوتاه کنم. وقتی تو آرایشگاه بودم، متوجه شدم یه چیزی مثل جوش نزدیک دهنم در اومده که خیلی اذیت کننده بود ولی میشد باهاش کنار اومد. بعدش وقتی کوتاه کردن مو هام تموم شد، دو تا جوش دیگه هم کنارش بود. و وقتی که به خونه رسیدم اطراف دهنم پر بود از برآمدگی های کوچیک سفید رنگ.
دو روز بعد رفتم پیش دکتر و اون بهم گفت که دور دهنم دچار عفونت باکتریایی شده، احتمالا به خاطر خوردن یه سوراخ کثیف. دکتر بهم چند تا پماد داد و عفونت بعد چند روز از بین رفت.
هر چند که بدترین قسمتش قبل از این بود که اونا از بین برن، من رفته بودم خونه یکی از دوستام و هم خونه‌ایش حسابی مچمو گرفت و پرسید که «این جوشا نتیجه‌ی خوردنه کونه؟». نمیدونم که باید از خودم خجالت بکشم که ماجرا رو فهمیده یا اون باید خجالت بکشه که اونم یه همچین چیزی رو تجربه کرده!
(جولیان، ۳۹ ساله)


#### * چشم قهوه‌ای
داشتم کون دوست پسرمو لیس میزدم و وقتی داشتم این کارو میکردم اون یه هویی روم گوزید. اون داشت از خنده روده‌بر میشد در حالی که من کاملا از حال رفته بودم و یه‌جورایی رو خودم شاشیده بودم.
زیاد به ابن ماجرا فکر نمیکردم تا اینکه چند روز بعد وقتی از خواب بیدار شده بودم چشمام قی کرده بود و بهم چسبیده بود. دوست پسرم بیماری چشم صورتی (التهاب ملحمه) رو به من منتقل کرده بود وقتی که داشتم کونشو میخوردم و اون روم گوزید. از دوست پسرم به خاطر این موضوع جدا نشدم اما اصلا باعث تعجب نیست که رابطه مون بعد این ماجرا زیاد دووم نیاورد.
(ستف، ۲۴ ساله، از شهر اورنج کانتی)


#### * قیر و قال خارج از کنترل
خب، بار اولی که دوست دختر دبیرستانیم و من آنال (سکس از کون) رو امتحان کردیم، ما مست بودیم و اون خودشو به خوبی واسه این کار آماده نکرده بود. یه شب دیر وقت تو زیرزمین خونه‌ی خونواده دوست دخترم در حالی که پدر و مادرش خواب بودن داشتیم با هم ور میرفتیم. خونه‌شون به اندازه کافی بزرگ بود و پدر و مادرش اونقد دور بودن که هیچ احتمالی وجود نداشت که صدای ما رو بشنون. ما این موضوع رو مدت‌ها قبل فهمیده بودیم.
پس شروع کردم به خوردن سوراخ کونش و همزمان مالوندن کسش و اون نفس عمیق میکشید و من فکر کردم که داره خودشو آماده میکنه و کم کم دردش کمتر میشه. یه هو اون گفت «اوه نه!» و من یه خیسی ناجور روی زبونم احساس کردم. یک میلی ثانیه بعد مزه‌شو احساس کردم و شروع کردم به تف کردن و عق زدن در حالی که با صدای بلند داد میزدم «وات ده فاک!». ظاهرا لیس زدنم باعث بیرون اومدن مدفوع مایعی که یه جایی تو اعماق روده‌هاش وجود داشته شده.
خوشبختانه خونواده‌ش سر و صدا های منو نشنیدن و نیومدن پایین ولی یه لایه قهوه‌ای رو مبل چرمی که داشتیم روش سکس میکردیم به وجود اومده بود و با وجود بیشترین سعی و تلاشمون برای از بین بردنش، لکه هیچوقت از بین نرفت. یادم میاد که هر وقت میرفتم اونجا لکه جلوی چشمم میومد.
(آنتونی، ۲۷ ساله، از شهر میامی)


#### * بدون هشدار
تقریبا یه هفته پشت سر هم همش تو پارتی و جشن بودم و بعد از خوردن همه مشروب‌ها، دلم میخواست که همه جور سکسی رو داشته باشم. با پسر داغ و خوش هیکلی که ماه‌ها تو گریندر (نوعی برنامه برای چت مخصوص گی‌ها) باهاش چت میکردم حرف زدم و بالاخره رفتم خونه‌ش تا باهاش سکس کنم.
داشتیم با هم خوب کنار میومدیم و احساس خیلی خوبی داشتم و بعدش شروع کرد به مالیدنم و بعدش خوردن کونم و بعدش یه هویی بلند شد و خیلی سریع دوید سمت دستشویی. صداهای برخورد یه چیزی به سینک دستشویی رو شنیدم، نمیدونم که اون واقعا داشت بالا میاورد یا نه. من تازه فهمیدم چه شده و با خودم میگفتم «اوه نه. اوه نه.» فهمیدم که ریدم تو دهنش! فقط اونجا نشستم. اون برگشت و من گفتم: «اون چیزی که فکر میکنم واقعا اتفاق افتاد؟» و اون گفت آره و من گفتم «من دیگه میرم.»
رفتم تو دستشویی و اونجا پر شده بود از گوه. اصلا احساس نکردم که داره اتفاق میفته. اون داشت منو میمالید و فکر کردم که اون یکم سرعتشو بیشتر کرد. هیچ هشدار و اخطاری نبود، حتی احساس گوزیدنم بهم دست نداد. گوه یه هو از ناکجا آباد اومد. هر چند تو راه برگشت به خونه خیلی حالم بد بود و دوان دوان رفتم سمت آپارتمانم چون بقیه شب اسهال خیلی شدیدی داشتم.
قبل از اینکه از خونه‌ش برم بیرون، وقتی داشتم لباس میپوشیدم سعی کردم بهش بگم که یه روز این ماجرا تبدیل به یه داستان خنده‌دار واسه گفتن میشه، اما فکر نکنم زیاد از این حرفم خوشش اومد. بالاخره من اونی نیستم که دهنش پر گوه بود!
(دیوید، ۳۲ ساله)


#### * کون خواری تیمی
چند ماه پیش من و دوست نزدیکم رفته بودیم بیرون و با یه پسر خیلی خوشگل آشنا شدیم که مثل یه موج سوار فوق‌العاده جذاب بود و احساس شگفت‌انگیز بودن با یه بچه موج سوارو به آدم میداد. بردیمش خونه تا با هم سکس سه‌نفره بکنیم حتی با وجود اینکه تا حالا با این دوستم سکس نکرده بودم. پسره خیلی دلش میخواست که ما کون همدیگه رو بخوریم، با اینکه کون خوردن یکی از چیزای مورد علاقه‌ام تو جهانه ولی من حالشو نداشتم. بیشتر به خاطر اینکه اون از دوستای نزدیکم بود و ما برای راضی کردن پسر خوشگله با هم بودیم.

به هر حال اون خیلی میخواست که ما کون همدیگه رو بخوریم واسه همین من تظاهر کردم که دارم کون دوستمو میخورم. من فقط صورتمو گذاشتم توی کونش و شروع کردم به در آوردن صداهای دیونه‌وار مکیدن و خوردن لب و لوچه در حالی دوستم داشت واسه پسره ساک میزد. پسره حسابی مچمو گرفت و گفت: «به نظر میاد داری نقش بازی میکنی» و بعدش مجبور شدم که یکم ساکت تر باشم و واقعا وانمود کنم. آخرش بلند شد و شروع کرد به نگاه کردن چون حرفو باور نمیکرد! در نتیجه مجبور شدم یکم کون دوستم بخورم ولی یه قیافه‌ی “این اصلا سکسی نیست” داشتم و به زور خودمو به یه حالت دیگه در آورده بودم.
(آرون، ۳۱ ساله)


#### * قرار شام با یه گوه‌خور
یه شب تو اینترنت داشتم بین تبلیغات سایت criagslist (یه نوع سایت نیازمندی) میگشتم که با نهایت شگفتی و رضایت، یه پسری همین نزدیکیا بود که دنبال یه نفر واسه گی میگشت. یکم مشکوک شدم چون عکسایی که فرستاد خیلی جذاب بودن پس فکر کردم که یا عکسا رو از اینترنت گرفته [مث این‌که فقط شهوانی نیس که از این لحاظ اسمش بد دررفته!] یا عکسای قدیمی خودشه. وقتی رسیدم به خونه‌ش، اون درست همونجوری بود که تو عکسا نشون میداد. پس قلبم (و کیرم) از شادی به حرکت در اومدن. قیافه خوشگل، هیکل داغ و آتشی و یه شیطونی خاصی تو رفتارش بود.
ازم خواست تا روی ریم چیر (rim chair: صندلی مخصوص کون خوردن) بشینم که باعث شد من یکم مکث کنم چون کون و کیرم تمیز نبودن و سریع این موضوع رو بهش گفتم. اون گفت که اشکالی نداره و از لیسیدن و بو کردن سوراخ کون رسیده و پخته‌ی من لذت میبره. چی کار کنم؟ تصمیم گرفتم که با امتحان کردن یه چیز جدید تجربیاتمو افزایش بدم. به علاوه اصلا به این اشاره کردم که اون خیلی خوشگل بود؟
در واقع صندلیه اصلا یه صندلی مخصوص (ریم چیر) نبود و از دو قوطی رنگ و چند تخته‌ی باریک چوبی ساخته شده بود. همش تصور میکردم که تخته‌های چوب میشکنن و تیکه‌ها و خرده‌های چوب میرن تو کونم و تو صورت اون. باید اعتراف کنم که تو استفاده از زبونش خیلی حرفه‌ای بود و حس فوق‌العاده‌ای بهم داد. ولی وقتی کسی کونتو میخوره اتفاق جالبی میوفته و عضلات شروع میکنن به شل شدن. وقتی داشت با زبونش کونمو میخورد چند بار غیر عمدی گوزیدم و مثل این به نظر میرسید که گوز من بیشتر اونو ترغیب میکرد و در حالی که کیر خودشو میمالید از لذت آه و اوه میکرد.
با اضطراب یه صدا‌هایی از حرکت‌های روده تو اعماق شکمم احساس کردم پس بلند شدم تا خوردن کونمو تموم کنه. نفهمید چی شده و منم یکم خجالت میکشیدم که بگم ما باید این کارو متوقف کنیم وگرنه احتمال داره من ناخواسته و تصادفی روی صورتش برینم. بهم نگاه کرد و با شوق گفت: «این اتفاق چیز بدی نیست.»
مرد سکسی ازم میخواست که رو صورت خوشگلش برینم و من یکم ترسیده بودم ولی همچنان اون منو فریب میداد. با گفتن حرف‌هایی مثل من تو خط اینجور کارا نیستم، از بوی گوه خوشم نمیاد و این کار زیاد بهداشتی نیست، سعی کردم درخواستشو رد کنم. بدون هیچ حرفی اون منو برگردوند سمت صندلی مخصوصی که خودش ساخته بود و منو نشوند روش بعدش یه حوله کوچیک بست دور گردنش درست مثل آدم گرسنه‌ای که قبل غذا خوردن یه دستمال میزاره روی یقه خودش.
دایره‌های کوچیکی که با زبونش درست میکرد مثل جادو عمل میکرد و میل قوی ریدن رو تو من تحریک میکرد، در نتیجه چند تا مروارید قهوه ای بیرون انداختم. موضوعی که بیشتر از همه منو اذیت میکرد ریدن رو پسره نبود بلکه این واقعیت منو اذیت میکرد که میتونستم صداشو بشنوم وقتی داشت گوه منو میخورد. فکر کردن به این موضوع حالمو بهم میزد اما یه جورایی کیرم مثل صخره سخت و راست بود. شاید به خاطر ظاهر محرک و خیلی جذابش بود یا شایدم به خاطر احساس لذتی بود که از طریق زبونش به بدنم منتقل میکرد. هر چی که بود شروع کردن به آروم شدن و لذت بردن از این تجربه. به وضوح یادم میاد که روی چونش نشسته بودم و مثل یه سوارکار روی گاو وحشی سواری میکردم.
فقط چند بار از این لذت و خیرگی اومدم بیرون اونم موقع‌هایی بود که ازم خواست ریدنو متوقف کنم تا وقت کافی واسه جویدن و خوردن داشته باشه و اون موقع دوباره این فکر که دارم رو صورت یه کس دیگه میرینم میومد به ذهنم. اما از انصاف نگذریم همشو میخورد و کثافت‌کاری نمیکرد و من هیچ بویی حس نکردم. بعد از اینکه کارمون تموم شد. عین آدمای کسخل ازش تشکر کردم، لباسامو پوشیدم و سریع از اونجا اومدم بیرون. بعد از اون شب چند بار بهم پیامک زد اما من خودمو به اون راه زدم و بهش جواب ندادم. فکر کنم یه بار از سرمم زیاد بود!
(دیو، ۲۷ ساله)


لینک اصلی:
vice.com/en_ca/article/qbndm5/when-ass-eating-goes-wrong-456

3273 👀
3 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-01-11 22:25:26 +0330 +0330
نقل از: Chimann مرسی به خاطر تاپیکت :)

همیشه نکات ریزی و مهمی رو که کسی توجه نمی کنه اهمیت می دی !!

دست خودم نیست من از این کار متنفرم حتی فک کردن بهسم حالم بد می کنه نمی دونم چرا -___-

من از قبلشم از این کار حالم بد میشد الان اینا رو که خوندم حسم تشدید شد!! ?

0 ❤️

2018-01-11 22:31:16 +0330 +0330
نقل از: hotix بعضی چیزا رو واقعا نمیشه انکار کرد گاهی،برای بعضیا آدم واقعا هوس میکنه سوراخ کونشونو بخوره و حتی یکم از عنشونو مزه کنه

یعنی میخواید بگید مزه کردن مدفوع هم لذت داره؟؟؟؟!!! این کار جدای از کثیف و نفرت انگیز بودنش بسیار خطر آفرین و بیماری زا هم هست که فکر میکنم یکی دو تا از همین مواردی که اینجا خوندم گرفتار خطراتش شده بودن!! لطفا نذارید شهوتتون به جای عقلتون تصمیم بگیره ! دروغ چرا من شوهرم بارها میخواست این کار رو برام بکنه ولی نذاشتم چون نمیخواستم کوچکترین آسیبی بهش برسه حتی اگه خودم خیلی هم لذت ببرم که میدونم میبردم .

0 ❤️

2018-01-11 23:25:43 +0330 +0330

از تایپیکت لذت بردم و مطالبش مفید و ملموس بود متاسفانه یا خوشبختانه حشر نه حدود و نه مرزی میفهمه فقط باید مثل مواد مراقب دوز مصرفی باشیم اگر تو این وادی بخایم جلو بریم دیگه حدی نمیفهمه و ادم رو به نابودی میکشونه همونجور کا الان جامعه رو به ورای نابودی کشونده متاسفانه چون شرایط جامعه جوریه که در خفاس اسیب هایی هست که در زیر پوست جامعه داره رشد میکنه دارم رو یه تحقیق از مراکز مشاوره و دادگاه و …کار میکنم بزودی یه امار متاسفانه ووحشتناک یا شاید جالب واسه یک سری از دوستان رو میزارم شاید در ده سال اینده نسل چیزی به اسم خانواده مثل یوز پلنگ ایرانی رو به انقراض بره با این شرایط بشدت شرایط از کنترل خارج شده منتظر تموم شدن این مصاحبه ها و انتشارش اینجا باشید

3 ❤️

2018-01-12 05:50:29 +0330 +0330

ممنونم ازت بابت این تاپیک جالبت که مث همیشه بدون غرض ورزی بود.
ب عنوان یه گی به نظرم ریمینگ جذابترین و حشری کننده ترین بخش آنال سکسه!عملی ک کاملا مفعولو از خود بیخود میکنه و همه میدونن ک کاری ک آب دهان میکنه از همه ژلها و کرم ها اثر بیشتری داره.
ولی باید قبلش یسری کارها انجام بشه ک برای لیسنده هم لذت بخش باشه!!!
اصولا یکی از نکاتی ک سکس آنالو متمایز میکنه همینه ک فاعل باید با حوصله و واقعا طالب باشه و مفعول باید روی بدنش وقت بذاره و در عین حال فاعلو حشری نگه داره تا دخول صورت بگیره.ینی “یا علی!بکن توش!” اصلا جواب نمیده،نتیجه اش میشه درد و خونریزی و حس تجاوز و…

3 ❤️

2018-01-12 11:49:52 +0330 +0330

ولی یک بکن دارم که وقتی میخواد منو بکنه قبلش حسابی کونمو میخوره
البته من کونم کاملاً تمیز میشورم داخلشو اونم بخاطر همین میخوره

0 ❤️

2018-01-14 19:21:56 +0330 +0330

جونم براتون بگه ناحیه مقعد به دلیل تجمع عصبهای تحریک لذت لیسیدنش بسیار لذتبخش هست به نظر من چه دختر چه پسر نباید از تحریک یکدیگر بوسیله این موهبت امتنا کنن چون واقعا در جق خودشون ظلم میکنن!به قول اسی بهداشت رورعایت کنید وچه اقایون چه خانمهالطفا بددل نباشید و هردو این لذت رو به شریکتون هدیه بدیددرضمن برخلاف چیزی که بعضیاتون فکر میکنید هنگام تحریک دهانی کون بدن در شرایطی قرار میگیره که اصلا حس گوزیدن یا ریدن به ادم دست نمیده.من قبلا چندین بار سعی کردم بگوزم دهن یکی از دوست دخترام که خودش اینطوری دلش میخواست اما هر چی به خودم فشار میوردم اون لحظه که دهنش جلوی کونم بود نمیشد بادی خارج کرد و جالب اینکه اونهم درست مثل من در اون لحظه نمیتونست بگوزه! البته اون زمان هردو تازه کار بودیم

0 ❤️

2018-01-14 20:56:43 +0330 +0330
نقل از: گوزوی خوشبخت

جونم براتون بگه ناحیه مقعد به دلیل تجمع عصبهای تحریک لذت لیسیدنش بسیار لذتبخش هست به نظر من چه دختر چه پسر نباید از تحریک یکدیگر بوسیله این موهبت امتنا کنن چون واقعا در جق خودشون ظلم میکنن!به قول اسی بهداشت رورعایت کنید وچه اقایون چه خانمهالطفا بددل نباشید و هردو این لذت رو به شریکتون هدیه بدیددرضمن برخلاف چیزی که بعضیاتون فکر میکنید هنگام تحریک دهانی کون بدن در شرایطی قرار میگیره که اصلا حس گوزیدن یا ریدن به ادم دست نمیده.من قبلا چندین بار سعی کردم بگوزم دهن یکی از دوست دخترام که خودش اینطوری دلش میخواست اما هر چی به خودم فشار میوردم اون لحظه که دهنش جلوی کونم بود نمیشد بادی خارج کرد و جالب اینکه اونهم درست مثل من در اون لحظه نمیتونست بگوزه! البته اون زمان هردو تازه کار بودیم

رفیق نمردیو اسی یه تایپیک که خوشبحال تو یکی باشه زد اما بقول خودت رو گوزیدنت بیشتر کار کن جنش گوزیدنتو دوست دارم گام رو رعایت کنی و کمی هم روی تحریرای گوزت کار کنی موفق تری در نهایت کااااپی نگوززز ?

1 ❤️

2018-01-14 21:09:44 +0330 +0330
نقل از: jack.sparr0w
نقل از: گوزوی خوشبخت

جونم براتون بگه ناحیه مقعد به دلیل تجمع عصبهای تحریک لذت لیسیدنش بسیار لذتبخش هست به نظر من چه دختر چه پسر نباید از تحریک یکدیگر بوسیله این موهبت امتنا کنن چون واقعا در جق خودشون ظلم میکنن!به قول اسی بهداشت رورعایت کنید وچه اقایون چه خانمهالطفا بددل نباشید و هردو این لذت رو به شریکتون هدیه بدیددرضمن برخلاف چیزی که بعضیاتون فکر میکنید هنگام تحریک دهانی کون بدن در شرایطی قرار میگیره که اصلا حس گوزیدن یا ریدن به ادم دست نمیده.من قبلا چندین بار سعی کردم بگوزم دهن یکی از دوست دخترام که خودش اینطوری دلش میخواست اما هر چی به خودم فشار میوردم اون لحظه که دهنش جلوی کونم بود نمیشد بادی خارج کرد و جالب اینکه اونهم درست مثل من در اون لحظه نمیتونست بگوزه! البته اون زمان هردو تازه کار بودیم

رفیق نمردیو اسی یه تایپیک که خوشبحال تو یکی باشه زد اما بقول خودت رو گوزیدنت بیشتر کار کن جنش گوزیدنتو دوست دارم گام رو رعایت کنی و کمی هم روی تحریرای گوزت کار کنی موفق تری در نهایت کااااپی نگوززز ?

اتفاقا فکر کنم دو سال یا شاید هم بیشتر بشه که به اسی گفتم یه تاپیک مخصوص فارت فتیشینگ بزنه اما هنوز نزده .درضمن بیمعرفت چند بار اومدم پاتوق در زدم نبودی ههههههههه حالا زارررررررررررررررررررت زنگ گوزاتو دوست دارم مثل لالاییه بگو (inlove)

1 ❤️

2018-01-14 23:50:37 +0330 +0330
نقل از: گوزوی خوشبخت
نقل از: jack.sparr0w
نقل از: گوزوی خوشبخت

جونم براتون بگه ناحیه مقعد به دلیل تجمع عصبهای تحریک لذت لیسیدنش بسیار لذتبخش هست به نظر من چه دختر چه پسر نباید از تحریک یکدیگر بوسیله این موهبت امتنا کنن چون واقعا در جق خودشون ظلم میکنن!به قول اسی بهداشت رورعایت کنید وچه اقایون چه خانمهالطفا بددل نباشید و هردو این لذت رو به شریکتون هدیه بدیددرضمن برخلاف چیزی که بعضیاتون فکر میکنید هنگام تحریک دهانی کون بدن در شرایطی قرار میگیره که اصلا حس گوزیدن یا ریدن به ادم دست نمیده.من قبلا چندین بار سعی کردم بگوزم دهن یکی از دوست دخترام که خودش اینطوری دلش میخواست اما هر چی به خودم فشار میوردم اون لحظه که دهنش جلوی کونم بود نمیشد بادی خارج کرد و جالب اینکه اونهم درست مثل من در اون لحظه نمیتونست بگوزه! البته اون زمان هردو تازه کار بودیم

رفیق نمردیو اسی یه تایپیک که خوشبحال تو یکی باشه زد اما بقول خودت رو گوزیدنت بیشتر کار کن جنش گوزیدنتو دوست دارم گام رو رعایت کنی و کمی هم روی تحریرای گوزت کار کنی موفق تری در نهایت کااااپی نگوززز ?

اتفاقا فکر کنم دو سال یا شاید هم بیشتر بشه که به اسی گفتم یه تاپیک مخصوص فارت فتیشینگ بزنه اما هنوز نزده .درضمن بیمعرفت چند بار اومدم پاتوق در زدم نبودی هههههههه حالا زارررررررررررررررررررت زنگ گوزاتو دوست دارم مثل لالاییه بگو (inlove)

داداشی شرمندتم باور کن کم سعادتی از منه کمی درگیرم بحدی که روم نمیشه به اسی پیام بدم حساب کن وقتی بی معرفتیم به اسی رسیده ببین چقدر اوضام قاراش میشه

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «