١٢ خاطره‌ی افتضاح از سکس سه‌نفره

1397/11/09

١٢ تجربه‌ی وحشتناکی که در طی تری‌سام (سکس ٣نفره) رخ داده

زمانی که واقعیت جای رؤیاها و فانتزی‌های جنسی نیست!

by MEN'S HEALTH Dec 13, 2018

تری‌سام شاید [برای برخی] به نظر ایده‌ی فوق العاده‌ای آید. یعنی دو نفر با شما سکس می‌کنند، دیگر چه از این بهتر؟! در حالی که برخی از مردم تجربه‌ی خوبی از تری‌سام دارند، برخی دیگر ولی اوضاع برایشان برخلاف اونچه گمان می‌کردند، خوب پیش نرفته.

١) تمام کاری که کرد این بود که برای آن یکی مرد ساک بزند!
خانمی این ماجرا را تعریف می‌کند که: «یک آقایی از من پرسید که به تری‌سام علاقه دارم یا خیر؟ و من هم فقط از جنس مخالف خوشم نمیاد پس باهاش موافقت کردم [فک کرده نفر سوم یه زن دیگه‌س] بعدش به من گفت که یه مرد نفر سومه و منم که از خدام بود! به‌خصوص که طرف سوم هم خیلی جذاب بود به قدری که اون یکی حتی به گرد پاش هم نمی‌رسید… ولی خیلی زود معلوم شد که از من به عنوان بهونه برای اوردن اون استفاده کرده بود چون تنها کاری که انجام داد این بود که واسش ساک زد! اونم در حالی که من فقط تماشا می‌کردم دقیقاً مثل سریال friends بود! حتی اگه من می‌رفتم هم اونا متوجه نمی‌شدند!»

٢) یک خانم به دوست‌پسرش حمله کرد!
خانمی تعریف می‌کند که: «دختره روی تخت بود و پاهاشو باز کرده بود و من هم چهار دست و پا روی زمین بودم و سرم بین پاهاش بود. حس کردم که دوست‌پسرش از پشت وارد من شد. تنها چیزی که فهمیدم این بود که دو ثانیه بعد دختره از روی من پرید و به دوست‌پسرش حمله کرد. ظاهراً این‌که توی این رابطه دوست‌پسرش من رو بکنه خارج از حد و حدودشون بود! نیازی هست که اشاره کنم دیگه ندیدمشون؟»

٣) بلند شد ببینه غذایی توی یخچال هست یا نه!
خانمی تعریف می‌کند که: «مشغول سرگرم کردن خودم با دختر رابطه بودم و دوست‌پسرش هم داشت از پشت می‌کردش، طوری که پاهای دختره می‌لرزید و پسره هم از این‌که کارش خوب بوده داشت احساس غرور می‌کرد که دوست دخترش آروم خم شد جلو و با صدای خیلی آرومی گفت “من نمیتونم چیزی ازش حس کنم فقط واسه اینکه مدت زیادی روی زانو بودم پاهام می‌لرزه!” البته فکر نکنم پسره بویی از این حرف برده باشه. بعد از این‌که قرار شد جاها رو عوض کنیم تا من هم بکنه خیلی راحت و بدون اینکه مثل پنگوئن راه بره رفت دم یخچال ببینه غذا توش هست یا نه!»

۴) از من دزدی کرد!
خانمی تعریف می‌کند که: «شروع به گشتن با یکی از پسرهای دوران دبیرستان‌ام کرده بودم توی اون زمان‌ها به وحشی بودنش معروف بود و من هم روی همین حساب باز کرده بودم، همیشه دلم رابطه‌ی جنسی MFM (دو مرد و یک زن) می‌خواست و چون این آدم را خیلی‌خیلی می‌شناختم ازش خواستم تا ترتیب این کار را بده. اون هم از دوستش ‘گوفی’ پرسید ببیند که می‌خواهد توی رابطه‌مون باشه یا نه؟ و اون هم موافقت کرد، مست کردیم و اوقات خیلی خوبی داشتیم و خود سکس هم خیلی عالی بود (هرچند سریع تمام شد) و همه از خودشون لذت بردند صبح روز بعد رفتم خونه‌ی خودم و دوش گرفتم و آماده‌ی شیفت کاری ١۶‌ساعته‌ام شدم، می‌خواستم مشغول کار بشوم که برای کشیدن آخرین نخ سیگارم دست کردم توی کیفم و دستم خورد به کیف پولم که خیلی سبک و خالی به نظر می‌آمد… درست حدس زدین گوفی ٣٣دلار از من دزدیده بود!»

۵) خودم همه‌ی کارهای سکس رو انجام دادم!
خانمی تعریف می‌کند که: «من یک رابطه‌ی MFM با دوست پسرِ صرفاً برای سکس‌ام و دوستش داشتم [friends with benefits: به رابطه‌هایی گفته می‌شود که طرفین با توافق یکدیگر فقط برای سکس با هم دیدار می‌کنند و هیچ رابطه‌ی عاطفی ندارد.] خلاصه که دوست قبلیم برای این که خیلی مست بود کیرش شق نمی‌شد و دوستش هم فقط یه جا خوابیده بود و خودش را تکان نمی‌داد و خودم مجبور شدم همه‌ی کاراها را انجام بدم، اصلاً شب خوبی نبود»

۶) به هیچکس تری‌سام را پیشنهاد نمی‌کنم!
خانمی که این داستان برایش پیش آمده بود می‌گوید: «دوست دوران دبیرستانم از من خواست که با دوست‌پسرش تری‌سام داشته باشیم، به این خاطر قبول کردم که فکر می‌کردم خودش به تری‌سام علاقه دارد و این علاقه را هم نشان می‌داد اما هر چه بهش نزدیک می‌شدیم حس می کردم که دوست‌پسرش او را مجبور کرده بود. قبل از سکس من را نشاند تا حد و حدود کاری که می‌کردیم را برایم بگوید. اولاً ازم خواست که من به دوستش از کص ندم چون خودش دوست نداشت رابطه‌ی دهانی داشته باشه (کص من رو بخوره) و بعدش هم چند چیز دیگر که اجازه‌ی انجامشون را نداشتم برایم گفت و آخرش هم برایم همه‌ی گفته‌هایش را در یک جمله خلاصه کرد که “هیچ کاری را خیلی خوب انجام نده چون نمی‌خواهم او حس کند که بهتر از من هم در سکس هست و دنبال کس دیگه‌ای بی‌افتد” بعد از این که به من گفت چطور باید از قصد سکس را خراب کنم با هم چند کلمه‌ی رمزی انتخاب کردیم که بتواند به من بگه کِی چه کاری را انجام دهم و در طی سکس هم هر وقت دوست پسرش خواست نزدیک من بشود خودش او را کنار کشید. یعنی عملاً دوست‌پسرش هیچ کاری با من نکرد و من هم که به خود دوستم علاقه‌ای از نظر جنسی نداشتم پس کاری نکردم. تجربه‌ی افتضاحی بود! ٠ از ۱٠ به هیچکس پیشنهاد نمی‌کنم.»

٧) دوست‌پسرم وسط ارگاسم من اتاق رو ترک کرد!
خانمی می‌گوید: «یکی از دوستام از من پرسید که می‌خواهم باهاش سکس داشته باشم یا نه [جفتشون دختر‌ن] و من هم از دوست‌پسرم پرسیدم که میتوانم یا نه (همه‌ی ما داخل یک اتاق بودیم و او داشت از ته اتاق به من پیام می‌داد) دوست‌پسرم هم قبول کرد فقط به این شرط که خودش هم آن جا باشد – پس من بهش پیام دادم که من موافقم فقط دوست‌پسرم هم می‌خواهد پیش ما باشه. دوستم هم که مخالفتی نداشت. رفتیم داخل یک اتاق و مشغول شدیم که دوست پسرم هم خواست درگیر سکس شود که از بدشانسی دوستم یک کاری کرد که به ارگاسم برسم و وسط سکس متوجه شدم که دوست‌پسرم از اتاق خارج شد. ما هم بدون حضور او به کارمون ادامه دادیم، بعد از تموم شدن این قضیه من و دوست‌پسرم از هم جدا شدیم چون نمی‌توانست تحمل کند که من با دخترهای دیگه هم رابطه‌ام انقدر خوب باشد. البته که خودش می‌گفت با این قضیه مشکلی ندارد ولی در آخر نتوانست این مسئله را هضم کند.»

٨) همه‌ی سکس برای دختر دیگر بود!
خانمی می‌گوید: «من وسط دوره‌ی پریودم بودم پس همه‌ی سکس برای دختر دیگر بود و من و دوست‌پسرم با هم مشغول سکس با او شدیم البته واسه‌ی من مهم نبود اگر که او به ما دو تا کلامدیا منتقل نمی‌کرد!» [کلامدیا: یکی از بیماری‌های خطرناک قابل انتقال جنسی]

٩) من حتی شورتم را هم در نیاوردم!
آقایی می‌گوید: «یک بار به قدری درمورد تری‌سامی که آخر هفته داشتیم هیجان داشتم که در طول هفته به قدری جق زدم که پوست کیرم نازک و حساس شد و از قرمز و ملتهب شدنش وقتی که آخر هفته شده بود روم نشد شلوارم را دربیاورم!»

۱٠) تجربه‌ی غم‌انگیزی بود!
آقایی تعریف می‌کند که: «همه‌ی ما لخت شدیم – که همین بهترین بخش کار بود – و خیلی سریع متوجه شدیم اوضاع چقدر عجیب‌غریب دارد پیش میرود. پسر دیگر رابطه خیلی سریع و خشن کیرش را داخل دختره فرو کرد که برای او خیلی درناک بود. بعد از آن با دست کص او را مالید که خیلی هم خوشش آمد ولی این پیش‌آب من بود که باعث شد دختره حالش بد شود چون نمیدانست با پیش‌آبم باید چه کار کند تا بالاخره دختره هم راضی شد برای آن یکی پسر جق بزنه، اما من هم هیچی گیرم نیومد، این بدترین تجربه‌ای بود که تا حالا بخشی ازش بودم.»

۱۱) دوست‌پسرم کاملاً من را ندید گرفت!
طرف دختر رابطه می‌گوید: «داشتم با یک گروه و کسی که باهاش رابطه داشتم می‌گشتیم و خوش می‌گذروندیم که یکی از دخترای گروه پرید روی من و آخرش من هم از دوست‌پسرم پرسیدم که می‌خواهد تری‌سام داشته باشد یا نه که او هم قبول کرد، داستان هم اینطوری تموم شد که دوست پسرم فقط اون رو کرد و وقتی هم که اتاق را ترک کردم شک دارم که حتی متوجه شده باشند.»

١٢) زیاد مشروب خورده بودم بالا اوردم!
طرف پسر رابطه می‌گوید: «اولین رابطه‌ی تری‌سامم که دو نفر دختر بودن (همیشه تری سام‌ها دو نفر پسر بودیم و این اولین باری بود که برعکسش اتفاق می‌افتاد) یکم الکل قبل از سکس خوردم. وسط کار بودیم که حس کردم معده‌ام یکم اذیت میکند. خیلی طول نکشید که حالم بد شد و افتادم روی اون یکی تخت اتاق (داخل یک اتاق دوتخته متل بودیم) و در سطل آشغال بالا اوردم…»


منبع:

menshealth.com/sex-women/a25573306/threesome-stories-1

13 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-01-29 13:04:35 +0330 +0330

ببخشید شرمنده از اولش فقط داشتم میخندیدم نمیدونم چرا ولی بنظرم باحال اومد البته خاطراتشون وگرن به تریسام علاقه ای ندارم. خوشم نمیاد پارتنرمو با کسی تقسیم کنم. بهر حال مرسی جالب بود ?

4 ❤️

2019-01-29 14:13:14 +0330 +0330

این رابطه میتونه بهترین رابطه باشه به شرط درست انجام شدنش
توی ایران با یکی این کارو کردیم از بس بی جنبه بود مثل چی پشیمون شدیم گفیتم فقط یه بار بعد از اون ول کن نبود تا شمارهارو عوض کردیم
ولی دوبار توی دبی و ترکیه این کارو کردیم بهترین روزهای زندگیمون بود خانمم هنوزم میگه بهترین بود

0 ❤️

2019-01-29 14:16:32 +0330 +0330
نقل از: javadiir این رابطه میتونه بهترین رابطه باشه به شرط درست انجام شدنش توی ایران با یکی این کارو کردیم از بس بی جنبه بود مثل چی پشیمون شدیم گفیتم فقط یه بار بعد از اون ول کن نبود تا شمارهارو عوض کردیم ولی دوبار توی دبی و ترکیه این کارو کردیم بهترین روزهای زندگیمون بود خانمم هنوزم میگه بهترین بود


اینجور قضایا نسبی، توافقی و سلیقه‌ای‌ست.
هیشکی در مقامی نیس که بتواند به طور کلی تعیین کند کدام نوع رابطه، بهترین رابطه‌س.

3 ❤️

2019-01-29 14:23:19 +0330 +0330
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: javadiir این رابطه میتونه بهترین رابطه باشه به شرط درست انجام شدنش توی ایران با یکی این کارو کردیم از بس بی جنبه بود مثل چی پشیمون شدیم گفیتم فقط یه بار بعد از اون ول کن نبود تا شمارهارو عوض کردیم ولی دوبار توی دبی و ترکیه این کارو کردیم بهترین روزهای زندگیمون بود خانمم هنوزم میگه بهترین بود

اینجور قضایا نسبی، توافقی و سلیقه‌ای‌ست.
هیشکی در مقامی نیس که بتواند به طور کلی تعیین کند کدام نوع رابطه میتواند بهترین رابطه باشد.

الان من گفتم برین انجام بدین بهترینه؟
هرکسی وقتی نظری میده یعنی اون نظر از نقطه نظر ذهنیت خودشه و منم گفتم بهترینه چون برای ما بهترین بود و دوتا از اشنا زنو شوهرایی که میشناختیم توی خارج از ایران مثل ما اینکارو کردن الان بهترین خاطره هامون شدن
بهترینه چون باید لذت ببری وقتی بین 2 طرف اعتماد هست مشکلی نداره ولی تو ایران نفهمن به چشم جنده و خراب میبینن در صورتیکه اونور براشون عادیه ولی پنهانی

1 ❤️

2019-01-29 15:51:00 +0330 +0330

خنده دار بود ?

2 ❤️

2019-01-29 16:58:33 +0330 +0330

اینا بیشتر خنده دار بودن تا تلخ اونایی که تو ایران تری سام کردن حتما خاطرات تلخ تری دارن

1 ❤️

2019-02-02 21:49:55 +0330 +0330

یه خانم نیست امتحان کنیم بعد بیایم اینجا تعریف کنیم .خخخ

0 ❤️

2019-02-03 07:38:36 +0330 +0330
نقل از: Maryamreza2018 اینا بیشتر خنده دار بودن تا تلخ اونایی که تو ایران تری سام کردن حتما خاطرات تلخ تری دارن

خاطرات تلخ شما چی بود تو ایران البته اگه دوس دارین بگین

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «