پیرامون علاقه به پاهای زنان (Foot Fetishism)

1396/12/10

برخی مطالب پژوهشی، روانشناختی و کاربردی در راستای تمایل مذکور…
(همچنین میتوانید بنگرید به ← تاپیک عکسهای فوت‌فتیش‌محور)

8786 👀
3 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-03-01 17:35:36 +0330 +0330

چرا برخی مردان جذب پاهای زنان میشوند؟

دکتر میلورد عزیز:
من خودم را هر روز بیشتر و بیشتر مجذوب پای زنان می‌یابم. به آنها زل می‌زنم، در ساحل پاها را دید میزنم، ولی از همه بدتر اینکه من عاشق پای زنان داخل کفش هستم. آیا من مشکلی دارم؟!

"استنلی" ۳۳ساله

استنلی عزیز:
به نظر می‌رسد که هر عضوی از بدن توانایی شهوانی شدن را در آرایه‌ی جنسی انسان دارد. یکی از چیزهایی که من با بررسی‌های حکایی به آن‌ دست یافتم این است که اعضای شهوانی بدن به نظر بیشتر رگ‌دار هستند؛ یا اینکه بیشتر از گوشت تشکیل شده اند تا استخوان. مثلا آرنج برای مردان زیاد «سکسی» به نظر نمی‌آید، درسته؟ ولی کف پا، انگشتان پا (که برای مکیدن عالی هستند)، انحناهای بدن (انحنای کف پا)، مچ‌ پا این‌ها همه برای لذت بردن و پرستش کردن عادلانه به نظر می‌رسند.
در کل تپلی نشانه‌ی جوانی و حاصل خیزی است. پس یک پای جوان با انگشتان گوشتی و بدون لکه می‌تواند برای بعضی‌ها خیلی هیجان برانگیز باشد. در طول تاریخ زنان برای داشتن پاهای کوچک آسیب‌هایی را به پاهایشان رسانده‌اند‌ (چینی‌ها شدیدتر از بقیه). تعدادی از مردان هم حالت تپلی پا هنگامی که در یک کفش جلوباز قرار دارد را دوست دارند. (نقاشی های فرناندو بوترو را به یاد آدم می‌آورد)
علاوه بر این، موضوع بوی پا هم وجود دارد... بله میدانم، بعضی از شما از پای عرق کرده چندشتان می‌‌شود ولی برای‌ بعضی مردان مقداری بوی عرق مخلوط شده با فرومون‌های زنانه‌اش و عطر بدنش، به صورت ذاتی هیجان برانگیز است. بعضی مردان هم دوست دارند زنان با کفش‌های پاشنه بلند روی بدنشان راه بروند. بله، به نظر می‌رسد خوش گذرانی‌ای که بعضی مردان با پای زنان دارند تمام نشدنی است.
هرچه تعداد اعضای بدنی که به نظر شما شهوانی هستند بیشتر باشد، به همان اندازه تعداد اعضای بدنی که می‌توانید با آن خوش بگذرانید هم بیشتر می‌شود. نظر شما ممکن است کاملا متفاوت باشد ولی برای بعضی از مردان پای زنان به اندازه سینه جذاب و هیجان برانگیز است. بعضی از این‌ها به مسائل فرهنگی بر‌می‌گردد. مثل زنان "زرافه" که گردنشان به صورت مصنوعی دراز شده است. یا لب‌هایی که با قرار دادن یک صفحه درونشان، کش دار می شوند. فرهنگ شرقی ما با این حجم از اهمیتی که به کفش زنانه می‌دهد، پاها را برای مدت بسیار طولانی شهوت برانگیز در نظر گرفته است. این زیاد هم‌ عجیب نیست. فقط مثال دیگری است از ارتباط جالب میان طبیعت و فرهنگ.

کریستین میلورد (ph.D)


✒️ منبع:
http://sexandlifecoaching.com/site/2010/02/why-are-some-men-attracted-to-women%E2%80%99s-feet

1 ❤️

2018-03-01 17:36:19 +0330 +0330

By Hayati

باعث تعجب نیست که با افزایش اهمیت آموزش مسائل جنسی در مدارس [منظورش اینجا نیس!]، جوانان پرده‌پوشی را کنار می‌گذارند و راحت‌تر در مورد علایق و سلیقه‌های جنسی‌شان صحبت می‌کنند. انجمن‌های LGBT(دگرباشان جنسی) از انتخاب‌های خود با شور و حرارت دفاع می‌کنند و در نهایت مردم ماهیت آنان را می‌پذیرند و تبعیض‌ها کنار گذاشته می‌شوند. به نظر می‌رسد که همه چیز خوب پیش می‌رود اما نظرتان در مورد تفاوت‌های جزئی که در فتیش‌ها وجود دارد چیست؟ این تفاوت‌ها غیر معمول و بی‌سابقه به نظر می‌رسند. در فتیش‌ها سکس معمول جای خود را به خواسته‌های نامتعارف‌تر می‌دهند. این طبیعی است که افراد فتیش‌ها و خواسته‌های جنسی متفاوتی داشته باشند. پوشیدن لباس جنس مخالف، لذت بردن از دیدن افراد لخت، سادیسم و مازوخیسم تعداد معدودی از فتیش‌های جنسی عجیبی هستند که برخی با آنها به برانگیختگی جنسی می‌رسند. پرستش پاها(فوت فتیش) یا عشق ورزیدن به پاها، احتمالا بزرگترین وسواس جنسی‌ست که توسط اکثریت مردم هند یا سایر کشورهای این محدوده پذیرفته شده است.


⚪️ معنی بوسیدن پاها

عموما با نام فوت فتیش شناخته شده است که به معنی بوسیدن پاها به منظور ایجاد برانگیختگی جنسی‌ست.
به طور کلی تحقیات نشان می‌دهد که یک شخص می‌تواند طی بوسیده شدن پاهایش به نهایت اوج جنسی برسد و این عمل پا به پای دیگر روش‌های جنسی معروف مانند سکس دهانی و سکس پنتریتیو (دخولی رابطه جنسی که در آن آلت تناسلی وارد واژن زن میشود) کار می‌کند. از آنجایی که کف پای یک زن دارای سطح مقطع بزرگی می‌باشد برخی بر این باورند که بخاطر وجود نقاط تحریک کننده در آن، کف پا بسیار حساس و تحریک‌پذیر به تماس فیزیکی می‌باشد.
کسانی که عادت به بوسیدن پا دارند می‌توانند با به کارگیری این روش مهم، شریک جنسی‌شان را به اوج لذت جنسی برسانند.


⚪️ نحوه بوسیدن پاها


یک اصل مهم این است که کل قسمت‌های پا را در اختیار و دسترسی شریکتان قرار دهید .زمانی که پایتان در اختیار قرار گرفت شریکتان بدون هیچ ترتیب خاصی شروع به مکیدن انگشتان پاهایتان می‌کند.
برای امتداد و طولانی‌تر کردن برانگیختگی نیاز است که در یک زمان معین فقط قسمت‌های کوچکی از پا توسط شریک جنسی‌تان بوسیده شود. با توجه به واکنش شریک جنسی‌تان ممکن است شدت این برانگیختگی با بوسیدن محل بین پا تا واژن، بیشتر شود.

راهنمایی ها و تکنیک‌ها جهت بی‌عیب و نقص انجام دادن بوسیدن پاها

  • برای عالی بودن کیفیت بوسیدن پای یک دختر یا زن، این اصل ضروری است که حتما نظافت پا رعایت شود. پاهای ترک خورده، کثیف و عرق‌دار باعث سرد شدن شریک جنسی‌تان می‌شود.

  • با توجه به این که پا یک اندام حساسی نبوده، بوسیدنش نیازمند مقداری صبر و حوصله می‌باشد تا شریکتان به مرحله برانگیختگی جنسی برسد .برای رسیدن به درجه دلخواه برانگیختگی، باید شدت‌های بوسیدنتان را تغییر دهید.

  • اگر شما تماما خواهان سکس دخولی هستید نیاز به بوسیدن پا نیست، ولی اینکار تاثیری زیادی در بالا بردن اوج جنسی دارد.


⚪️انواع بوسیدن پاها

تا به الان گروه‌بندی مشخصی برای بوسیدن از پا وجود ندارد.
بیشتر عادتی بر اساس علاقه خود شخص و سلیقه جنسی‌اش و الویت‌ها و احساسات شادش می‌باشد. گرچه عموما سایز پا، انگشتان و ناخن‌ها تاثیری بر انتخاب شخص میگذارند. در موارد نادری بو و مزه پا نیز تاثیری در انتخاب دارد.
منع و تابو بودن بوسیدن پا بیشتر بازدارنده و ترسناک تر از خود انجام عمل است. جدا از مسائل بهداشتی، بوسیدن پا کمترین خطر مبتلا به بیماری‌های مقاربتی را دارد. حتی افرادی که از بیماری‌های مقاربتی رنج می‌برند نیز می‌توانند از بوسیدن پا لذت ببرند زیرا خطر انتقال بیماری به شریک جنسی در این روش وجود ندارد. گرچه برای این که این عمل به پذیرش اجتماع برسد باید کسانی که عادت به این کار را دارند، از در خفا بودن دست برداشته و لکه سکس غیرطبیعی را از این عادت پاک کنند. حال فقط این باقی می‌ماند که ما کی و کجا قراره شاهد چنین انقلابی باشیم.



✒️ منبع:
s t y l e satlife.com/articles/feet-kiss

2 ❤️

2018-03-01 19:06:57 +0330 +0330

اگر شما چهره سمت چپ را انتخاب کردید، سلیقه‌ی شما با بیشتر مردان دگرجنسگرا مشترک است. این یک چهره ترکیبی یا چهره‌ی “مورف” است که از ترکیب چهره‌ی ۸زن با پاهای بسیار کوچک ساخته شده است. چهره سمت راست ترکیبی از چهره ۸زن با پاهای بسیار بزرگ است.

خیلی متفاوت هستند، اینطور نیست؟ زنانی با پاهای کوچکتر، چهره‌ی زیباتری دارند؛ حداقل به نظر مردانی که در این مطالعه شرکت کردند اینطور هست. همینطور زنانی با استخوان ران بلندتر و باسن باریکتر و زنانی که به طور کلی بلندتر هستند. زیبایی آنها حتی قابل قیاس هم نیست.

جرمی اتکینسون، یک روانشناس فرگشتی در دانشگاه آلبانی در نیویورک می‌گوید:《این مورف‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای متفاوت هستند.》

اتکینسون و همکارش میشل روو، طول دست، طول پا، طول ران و عرض باسن ۶۰دانشجوی دختر سفید را اندازه‌گیری کردند. سپس گزارشی برای هر اندازه‌گیری در تفاوت های کلی قدشان تنظیم کردند.

برای هر یک از ۱۶اندازه ی اعضای بدن، آن‌ها هشت زن با کوتاه‌ترین اندازه و هشت زن با طولانی‌ترین اندازه را انتخاب کردند و ترکیبی از چهره‌ی آنها ساختند. سپس ۷۷پسر دانشجوی دگرجنسگرا، میزان جذابیت آنها را رتبه‌بندی کردند.

اتکینسون و روو به این نتیجه رسیدند که این پسران سه و نیم برابر بیشتر مایل بودند که مورف دخترانی با پاهای کوتاه را جذاب بدانند، و تقریبا ۱۰برابر بیشتر مایل بودند این‌ مورف را زنانه تر تلقی کنند.

همچنین ماه گذشته محققان در یک جلسه انجمن انسانی و رفتار تکاملی در یوجین، اورگان، گزارش دادند که این پسران ۱۱برابر بیشتر مایل بودند تا مورف دخترانی با باسن باریکتر را به عنوان جذابتر انتخاب کنند و ۸برابر بیشتر تمایل داشتند که مورف دخترانی با استخوان ران بلندتر را انتخاب کنند.

شروعی قوی

اتکینسون معتقد است که مردان این ویژگی‌ها را به این دلیل جذابتر می‌دانند که آن‌ها نشانی از دوران کودکی سالمی هستند. زیست شناسان می‌دانند که استرس و تغذیه نامناسب در طی رشد جنین و دوران بلوغ می‌تواند میزان هورمون‌های جنسی را تحت تاثیر قرار دهد و باعث بلوغ زودرس شود.

این عوامل باعث می‌شوند که این زنان نسبتا کوتاه و تپل بار بیایند. در حالی که کسانی که دوران کودکی بهتری داشتند، برای مدت طولانی‌تری به رشدشان ادامه می‌دهند و صاحب چهره و بدنی کشیده می‌شوند که از نظر اکثر مردان جذاب است.

دیوید پریت، یک روانشناس در دانشگاه سنت اندروز که بر روی جذابیت چهره مطالعه می‌کند، می‌گوید: «توضیحات اتکینسون منطقی به نظر می‌رسد. او می‌گوید که از آنجایی که چهره و بدن توسط هورمون‌های یکسانی شکل می‌گیرند، شما باید قادر به پیش بینی جذابیت یک قسمت از بدن با نگاه کردن به قسمت دیگر باشید.

مردان پیچیده

محققان همچنین چهره‌ی ۶۷مرد را مورف کردند و از ۸۲زن دگرجنسگرا خواستند که بر اساس اندازه‌ی همان ۱۶ عضو بدن، به میزان جذابیت و مردانگی مورف چهره‌ی ۸مرد که از قبل تعیین شده است امتیاز یدهند.

نتایج حاصل، ازنتایج حاصل از آزمایش زنان گنگ‌تر بود. بیننده‌های زن، مردانی که بالاتنه‌ی بلندتری داشتند را به عنوان جذاب انتخاب کردند، ولی آنها همچنین فکر می‌کردند مردانی با مچ دست کوچکتر جذاب هستند.

اتکینسون می‌گوید با توجه به تکامل بشر، ممکن است زنان ترجیح ثابت و مشخصی نداشته باشند زیرا مردان قدرتمند و صاحب ویژگی‌های مردانه می‌توانند ترکیبی از خصوصیت‌های خوب و بد باشند.

او می‌گوید اگر آن‌ها سراغ یک مرد آلفای بزرگ بروند، ژن‌های خوب را دریافت می‌کنند اما ممکن است آن‌ها مجبور شوند که فرزندشان را به تنهایی بزرگ کنند.

در حقیقت زنانی که در این مطالعه شرکت داشتند تمایل داشتند مردانی را که مچ دست بزرگی دارند را به عنوان افرادی انتخاب کنند که حاضرند بدون عشق سکس کنند و با همین منطق به مردانی با مچ دست کوچک تر برای رابطه‌های طولانی مدت روی می‌آورند.


✒️ منبع:

https://www.newscientist.com/article/dn19118-why-men-are-attracted-to-women-with-small-feet

1 ❤️

2018-03-01 22:11:54 +0330 +0330

جالب بود لطفا ادامه بده

1 ❤️

2018-03-10 08:20:14 +0330 +0330

یه تاپیک پربار دیگه و بازم دمت گرم اسکلت عزیز :)

گرچه این فتیش خودش درجاتی داره مسلما… من کسایی رو دیدم ک با سکس واژینال ارضا نمیشن ولی با فوت جاب چرا.درحالی ک مثلا خود من با دیدن و لمس پاهای زیبا تحریک میشم ولی علاقه ای ب بوسیدن و خوردن و لیسیدن ندارم…

0 ❤️

2018-03-10 13:51:18 +0330 +0330

سلام اسکلت جان موضوع جالبی رو انتخاب کردی .

من با توجه به صحبت دوستام (چه دختر چه پسر ) به نتیجه قابل توجهی رسیدم و اونم اینه که متاسفانه تو ایران بخاطر شرایط بد و سخت گیریهای خانوادگی اجتماعی جکومتی دخترا و پسرا به سختی باهم ارتباط برقرار میکنن و تعداد کمی از دختر و پسرا رابطه های سریع و بدون مشکل باهم ایجاد میکنن و بقیه عموما در سنین بالای 24 و 25 و گاها بالای 30 اولین رابطشونو برقرار میکنن و از اونجایی که سن بلوغ خیلی کمتر از اونه (عموما 12 یا 13 ) و این حس جنسی تا سنین بالا همچنان در پستو نگهداشته میشه و چون دختر و پسر در ارتباط سالم و فیزیکی باهم نیستن تا تمایلاتشون رو آشکار کنن( منظور جنسی نیست بلکه ممکنه یه دختر پسر 14 یا 15 ساله با گرفتن دست همدیگه شور جنسیشون برآورده شه و واقعا نیاز به سکس اون جور که در بزرگسالان مروسوم هست نباشه ) .
در نتیجه میبینیم با ایجاد فانتزی های مختلف که حتی ممکنه پایه درستی نداشته باشه , فرد دچار انحراف بشه . به این صورت که واقعا فوت فتیش و امثالهم نداره ولی چون خیال پردازی کرده به اجبار انجام میده و ممکنه نه خودش از انجام اینکار خوشش بیاد نه پارتنرش ولی انجام میدن چون فکر میکنه پارتنرش دوس داره و یه چیز طبیعی هستش و پارتنرش هم اجازه میده چون فکر میکنه اگه اجازه نده سرد میشه . و به این راحتی میبینیم که این فتیش خیلی ساده و جهانشمول و تقریبا میشه گفت از فتیشای اصلی تبدیل به یک انحراف میشه که طرف نه فقط نسبت به پای پارتنرش بلکه پای تمام کسانی که میبینه براش شهوت آلود میشه و اینجاست که انحراف , مزاحم دیگران میشه .

2 ❤️

2018-03-10 15:53:31 +0330 +0330
نقل از: dickerman سلام اسکلت جان موضوع جالبی رو انتخاب کردی .

من با توجه به صحبت دوستام (چه دختر چه پسر ) به نتیجه قابل توجهی رسیدم و اونم اینه که متاسفانه تو ایران بخاطر شرایط بد و سخت گیریهای خانوادگی اجتماعی جکومتی دخترا و پسرا به سختی باهم ارتباط برقرار میکنن و تعداد کمی از دختر و پسرا رابطه های سریع و بدون مشکل باهم ایجاد میکنن و بقیه عموما در سنین بالای 24 و 25 و گاها بالای 30 اولین رابطشونو برقرار میکنن و از اونجایی که سن بلوغ خیلی کمتر از اونه (عموما 12 یا 13 ) و این حس جنسی تا سنین بالا همچنان در پستو نگهداشته میشه و چون دختر و پسر در ارتباط سالم و فیزیکی باهم نیستن تا تمایلاتشون رو آشکار کنن( منظور جنسی نیست بلکه ممکنه یه دختر پسر 14 یا 15 ساله با گرفتن دست همدیگه شور جنسیشون برآورده شه و واقعا نیاز به سکس اون جور که در بزرگسالان مروسوم هست نباشه ) .
در نتیجه میبینیم با ایجاد فانتزی های مختلف که حتی ممکنه پایه درستی نداشته باشه , فرد دچار انحراف بشه . به این صورت که واقعا فوت فتیش و امثالهم نداره ولی چون خیال پردازی کرده به اجبار انجام میده و ممکنه نه خودش از انجام اینکار خوشش بیاد نه پارتنرش ولی انجام میدن چون فکر میکنه پارتنرش دوس داره و یه چیز طبیعی هستش و پارتنرش هم اجازه میده چون فکر میکنه اگه اجازه نده سرد میشه . و به این راحتی میبینیم که این فتیش خیلی ساده و جهانشمول و تقریبا میشه گفت از فتیشای اصلی تبدیل به یک انحراف میشه که طرف نه فقط نسبت به پای پارتنرش بلکه پای تمام کسانی که میبینه براش شهوت آلود میشه و اینجاست که انحراف , مزاحم دیگران میشه .


دورود بر تو.
به دمبال محدودیتای جنسی ناشی از حکومت اسلامی و طبعن عدم دسرسی به شریک جنسی تا سنین بالا و گاه ناچاری به رو اوردن به سکس مجازی، شاید یه فتیش صرفن در عالم خیال جذاب واقع شود ولی در مرحله‌ی عمل چندان چنگی به دل نزند و چه بسا اصلن به مرحله‌ی عمل نرسد (منظور در شرایط سکس حقیقی). چرا که شخص زمان رویارویی با شریک جنسی واقعی، برخلاف اونچه متأثر از پورنوگرافی و خیالپردازیاش بهش تلقین میشده، درمیابد که اینگونه حشرآفرینی، آنچنانم که انتظار داشته واسش حشربخش نیس.
یا این‌که صرفن به پیروی کورکورانه از پورنوگرافی آن را انجام دهد و به مرور دچار حسی وسواس‌برانگیز نسبت به آن شود.
تردیدی به تفاوت طبع افراد با هم نیس و صدالبته که این راستا هم از این قضیه مستثنا نخواهد بود. واضحه در برخی موارد آواز دهل شنیدن از دور خوش است ینی همینطور که به درستی فرمودید؛ شخص دراصل فتیشمند نبوده ولی از فرط ناکامی و تحت‌تأثیر دیده‌ها و شنیده‌ها به این وادی شوت شود حال‌اینکه نمیداند در پی سراب شهوت مجازی‌ست...

حال که بحث «محدودیت» وا شد، بد نی این نکته هم عرض شود که یکی از زمینه‌سازهای مهم بروز فتیش در جوامع اسلام‌زده مث ایران، اون محدودیتی‌ست که ناشی از پرده‌ی حجاب بر اندام زنان بوده و با قایم کردن بخشهایی از بدن زن، نوعی حرص دسرسی به آن میافریند.
در فتیش مورد بحث، کفش‌ها و جوراب‌های بخصوص زنان که از طرفی پاهایشان (از قوزک به پایین) را پوشش داده ولی از طرفی دیگر با فرم یا نخش و نگارهای زیبا آمیخته‌س به نوعی موجب جلب توجه ویژه بدان میشود و درنهایت حشرورزی اغراق‌آمیز!
از همین روی فوت‌فتیشیسم در بین بچه‌مذهبیام زیاد ایجاد میشود از بس از فرط کنجکاوی نسبت به بدن دختران ولی مواجهه با سد حجاب، ناچار به زل زدن به پاهای نیمه‌عریانشان از پشت جورابهای توری و گلدار بخصوصشان میشوند...

با همه این اوصاف تمایلات فتیشیستی، تا زمانی که دو طرف بدونن چگونه از آن بهره ببرن و دچار آسیب و وسواس نشن مشکل خاصی به دمبال نداره.

0 ❤️

2018-03-10 20:50:16 +0330 +0330
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: dickerman سلام اسکلت جان موضوع جالبی رو انتخاب کردی .

من با توجه به صحبت دوستام (چه دختر چه پسر ) به نتیجه قابل توجهی رسیدم و اونم اینه که متاسفانه تو ایران بخاطر شرایط بد و سخت گیریهای خانوادگی اجتماعی جکومتی دخترا و پسرا به سختی باهم ارتباط برقرار میکنن و تعداد کمی از دختر و پسرا رابطه های سریع و بدون مشکل باهم ایجاد میکنن و بقیه عموما در سنین بالای 24 و 25 و گاها بالای 30 اولین رابطشونو برقرار میکنن و از اونجایی که سن بلوغ خیلی کمتر از اونه (عموما 12 یا 13 ) و این حس جنسی تا سنین بالا همچنان در پستو نگهداشته میشه و چون دختر و پسر در ارتباط سالم و فیزیکی باهم نیستن تا تمایلاتشون رو آشکار کنن( منظور جنسی نیست بلکه ممکنه یه دختر پسر 14 یا 15 ساله با گرفتن دست همدیگه شور جنسیشون برآورده شه و واقعا نیاز به سکس اون جور که در بزرگسالان مروسوم هست نباشه ) .
در نتیجه میبینیم با ایجاد فانتزی های مختلف که حتی ممکنه پایه درستی نداشته باشه , فرد دچار انحراف بشه . به این صورت که واقعا فوت فتیش و امثالهم نداره ولی چون خیال پردازی کرده به اجبار انجام میده و ممکنه نه خودش از انجام اینکار خوشش بیاد نه پارتنرش ولی انجام میدن چون فکر میکنه پارتنرش دوس داره و یه چیز طبیعی هستش و پارتنرش هم اجازه میده چون فکر میکنه اگه اجازه نده سرد میشه . و به این راحتی میبینیم که این فتیش خیلی ساده و جهانشمول و تقریبا میشه گفت از فتیشای اصلی تبدیل به یک انحراف میشه که طرف نه فقط نسبت به پای پارتنرش بلکه پای تمام کسانی که میبینه براش شهوت آلود میشه و اینجاست که انحراف , مزاحم دیگران میشه .


دورود بر تو.
به دمبال محدودیتای جنسی ناشی از حکومت اسلامی و طبعن عدم دسرسی به شریک جنسی تا سنین بالا و گاه ناچاری به رو اوردن به سکس مجازی، شاید یه فتیش صرفن در عالم خیال جذاب واقع شود ولی در مرحله‌ی عمل چندان چنگی به دل نزند و چه بسا اصلن به مرحله‌ی عمل نرسد (منظور در شرایط سکس حقیقی). چرا که شخص زمان رویارویی با شریک جنسی واقعی، برخلاف اونچه متأثر از پورنوگرافی و خیالپردازیاش بهش تلقین میشده، درمیابد که اینگونه حشرآفرینی، آنچنانم که انتظار داشته واسش حشربخش نیس.
یا این‌که صرفن به پیروی کورکورانه از پورنوگرافی آن را انجام دهد و به مرور دچار حسی وسواس‌برانگیز نسبت به آن شود.
تردیدی به تفاوت طبع افراد با هم نیس و صدالبته که این راستا هم از این قضیه مستثنا نخواهد بود. واضحه در برخی موارد آواز دهل شنیدن از دور خوش است ینی همینطور که به درستی فرمودید؛ شخص دراصل فتیشمند نبوده ولی از فرط ناکامی و تحت‌تأثیر دیده‌ها و شنیده‌ها به این وادی شوت شود حال‌اینکه نمیداند در پی سراب شهوت مجازی‌ست...

حال که بحث «محدودیت» وا شد، بد نی این نکته هم عرض شود که یکی از زمینه‌سازهای مهم بروز فتیش در جوامع اسلام‌زده مث ایران، اون محدودیتی‌ست که ناشی از پرده‌ی حجاب بر اندام زنان بوده و با قایم کردن بخشهایی از بدن زن، نوعی حرص دسرسی به آن میافریند.
در فتیش مورد بحث، کفش‌ها و جوراب‌های بخصوص زنان که از طرفی پاهایشان (از قوزک به پایین) را پوشش داده ولی از طرفی دیگر با فرم یا نخش و نگارهای زیبا آمیخته‌س به نوعی موجب جلب توجه ویژه بدان میشود و درنهایت حشرورزی اغراق‌آمیز!
از همین روی فوت‌فتیشیسم در بین بچه‌مذهبیام زیاد ایجاد میشود از بس از فرط کنجکاوی نسبت به بدن دختران ولی مواجهه با سد حجاب، ناچار به زل زدن به پاهای نیمه‌عریانشان از پشت جورابهای توری و گلدار بخصوصشان میشوند...

با همه این اوصاف تمایلات فتیشیستی، تا زمانی که دو طرف بدونن چگونه از آن بهره ببرن و دچار آسیب و وسواس نشن مشکل خاصی به دمبال نداره.

واقعا چیزی رو که به صورت نصفه نیمه عرض کردم خدمت دوستان رو شما کامل کردید و لوب مطلب رو به صورت واضح و آشکار بیان فرمودید .

بنده یک مثال می آورم تا موضوع کاملا برای دوستان محرز شود . بنده در دوران دانشجویی اواسط دهه هشتاد دوستی داشتم که بارها با بیان این مطلب که شما یک دختر بیاورید من گوه و شاشش رو میخورم و به بدنم میمالم . با اینکه میدانستم همچین فتیشی وجود داره ولی با علم به اینکه این بنده خدا تا اون موقع حتی یک دختر رو نبوسیده بود بیان همچین مطلبی بسیار سنگین و غیر قابل هضم بود برای من . بگذارید همینجا این نکته رو عرض کنم که من هیچوقت هیچکسی رو قضاوت نمیکنم چون خط قرمزهای هرکسی کاملا شخصیه و فقط برای شخص خودشه و من اصلا به فتیش یا طرز تفکر افراد کاری ندارم ولی شما ببینید محدودیت چه بر سر یک فرد می آورد که از فرط نیاز و بیچارگی روی به بیان همچین سخنانی آورده .

بنده شاید فتیش های خیلی قوی تر یا نابهنجار تری از دید دیگران داشته باشم ولی تا آنجا که برایم برآورده شده انجام داده ام و حس واقعی آن را کشف کرده ام . واقعا اگر به صورت واقعی انجام شود و همان حس را القا کردید موفق خواهید بود و به انحراف کشیده نمیشوید .
هرچند بحث تخصصی این گفتگو باید به اهالی فن واگذار شود و بنده واقعا علم این مطلب را ندارم ولی خواستم تجربیات شخصی خود را با دوستان درمیان بکذارم بلکم گره ایی از کار دوستان باز شود .

باشد که موفق باشید

باز هم ممنون از اسکلت عزیز بابت تاپیک خوب و سازنده اش .

1 ❤️

2021-08-14 23:31:05 +0430 +0430


0 ❤️

2021-08-15 02:40:09 +0430 +0430

فوت فتیش نیستم ولی واقعا بعضی از پاها بوسیدنی هستن 😍

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «