چطور از شق درد خلاص شویم؟

1396/04/27

خلاص شدن از شق درد

اول از همه بیایین یک مسئله رو برای همیشه براتون روشن کنم و اون اینکه شق درد (Blue Balls) واقعی هستش. میتونین این مقاله رو که برگرفته از نظرات متخصصان هستش، به هرکسی که خلاف این حرف رو بزنه نشون بدین، چرا که در ادامه با شق درد آشنا میشین و هر آنچه که لازمه در موردش بدونین رو یاد میگیرین.
البته همه ما میدونیم که درمان قطعی این مشکل چه چیزی هستش. ولی بر فرض مثال اگه امکان خودارضایی فراهم نباشه، راه دیگه ای هم هست که بشه از شر این شق درد خلاص شد؟ همچنین میخواییم بدونیم که اون پایین چه اتفاقی میافته که ما دچار شق درد میشیم؟ تو انگیلیسی به این مشکل میگن Blue balls (تخم های کبود)؛ آیا واقعا تخم ها کبود میشن؟ آیا زنان هم مشکلی شبیه این دارن؟ برای اینکه بتونیم به این پرسش و سایر موارد جوابگو باشیم تصمیم گرفتیم تا از اریک ام گریسون (Eric M. Garrison) متخصص بیماری های بالینی، نویسنده و استاد مطالعات مردان در کالج ویلیام و مریم ویرجینیا کمک بگیریم.
پس در ادامه متن با ما باشین تا هر آنچه لازمه در مورد شق درد بدونین رو یاد بگیرین.

**۱-چرا مردا دچار شق درد میشن؟
**شاید همتون یه جواب ساده بهش بدین: چونکه داغ کردین و میخوایین خودتون رو تخلیه کنین، ولی هر دلیلی که دارین صبر کنین تا نظر گریسمون رو هم بشنویم، اون میگه: “شق درد زمانی اتفاق میافتد که مردان نتونن خونی را که در طول نعوض در کیر خود جمع کردن رو تخلیه کنن.” و در ادامه توضیح میده “مردان وقتی که تحریک میشن، خون رو به درون آلت تناسلی میفرستن تا کیر توانایی نعوض پیدا کنه و این خون تا زمان که فرد ارگاسم نشه یا این تحریک ادامه پیدا کنه در داخل آلت میمونه. وقتی که شما برای مدت زمانی بیشتر از معمول در حالت نعوض باقی بمونین، خون شما در داخل آلت تناسلی شما به دام میافتند و این زمانی هستش که پای کبودی به این میون باز میشه، اگر خون اکسیژن دهی شده برای مدت زمان زیادی در داخل آلت شما به دام بیافته، کیر شما، آبی رنگ یا کبود دیده میشه و از اینجا نام این پدیده رو Blue Balls گذاشتن.”

**2- شق درد بیشتر در چه کسانی دیده میشود؟
**هر چقدر که شما راحت تر تحریک بشین، مخصوصا اینکه جوان باشین و مکررا نعوض داشته باشین، احتمال اینکه دچار شق درد بشین بالاتر میره. گاریسون میگه: “نوجوانان ممکن است این مسئله را در اشکال شدیدتری تجربه کنن، چراکه مردان جوان به راحتی تحریک میشن و معمولا در معرض معاشقه های شدید و طولانی قرار دارن؛ ولی شاید نتونن به سادگی نعوض خودشون رو برطرف کنن. حتی ممکنه با کل فرایند شق درد آشنایی نداشته باشن یا حتی ندونن که با خودارضایی میتونن از شر این شق درد خلاص بشن.”
البته شق درد میتونه در اثر عادات بد خود ارضایی هم اتفاق بیافته بدین صورت که وقتی شما در حین خودارضایی آلت خود رو شدیدا فشار بدین ممکنه دچار شق درد بشین. آقای جی.اس 27 ساله در این مورد میگه:" در این روش از خود ارضایی شما در حین خود ارضایی آلت خودتون رو محکم فشار میدین و در طول زمان کیرتون به حدی از فشار عادت میکنه که عملا غیر ممکن هستش. این امر باعث میشه تا وقتی با زنا سکس میکنین واژن زن نتونه اون حد از فشار رو ایجاد کنه در نتیجه سکس ممکنه ساعت ها طول بکشه که این خود میتونه دلیلی بر ایجاد شق درد باشه."

**3- آیا چیزی شبیه به شق درد، در خانوما هم وجود داره؟
**مطمئن باشین که وجود داره. وقتی زنا تحریک بشن، خون به داخل کولیتوریس جریان پیدا میکنه، دقیقا به همان شکلی که در مردان اتفاق میافته. گریسون میگه: “خانوما هم دقیقا مثل آقایون شق میکنن، ولی چون این اندام در اونا کوچیک هستش ما به سختی میتونیم این پدیده رو مشاهده کنیم، چرا که کلیتوریس در زنان در داخل بدن اونا ادامه پیدا میکنه نه در بیرون.”
“لب های آبی (Blue Lips)” اصطلاحی هستش که به شق درد خانوما اطلاق میشه و معادل شق درد (Blue Balls) در آقایون هستش و زمانی اتفاق میافته که زن برای مدتی کوتاه تحریک بشه و سپس این فرایند کلا قطع بشه. گریسون میگه :“شاید شما به ندرت از زنی بشنوین که بگه من دچار شق درد شدم ولی وجود داره. حتی بعضی زنا اعلام میکنن که گاهی لب های خارجی آلت تناسلی اونا کبود میشه و این واقعیت داره.”

**4- چگونه شق درد رو درمان کنیم؟
**البته سریع ترین راه این هستش که یا جق بزنید یا به هر روش دیگری نعوض خودتون رو از بین ببرین. گریسون میگه: “اگه مردی به شدت تحریک شده باشه تنها روشی که ممکنه اون رو از این شق درد خلاص کنه این هستش که از چیزی که اون رو تحریک میکنه دوری کنه. اینطوری میبینه که نعوض داره برطرف میشه. اگر این روش هم جواب نداد باید خودش رو ارضا کنه تا همه چیز به روال قبلی برگرده.” ولی اگه نتونین خودارضایی کنین روش دیگه ای هم وجود داره که سریعا جواب میده.
اگه فیلم “باکره 40 ساله” (The 40 Year-Old Virgin) رو دیده باشین و بتونین اون دیالوگی رو که شخصیت استیو کارل در تماس تلفنی از یک مشاور تلفنی میپرسه رو بخاطر بیارین که میگه من چطوری میتونم بدون اینکه خود ارضایی کنم از شر شق درد رهایی پیدا کنم؟ و اون متخصص پشت تلفن میگه یه کبریت رو روشن کنین، بعد فوتش کنین و خاکسترش رو به مچ دستتون بمالین تا بتونین حواستون رو از این مسئله پرت کنین. درسته که لازم نیست به این شدت رفتار کنین ولی همونطور که گریسون هم میگه هر چیزی که بتونه شما رو از اون فانتزی یا چیزی که باعث تحریک شما میشه دور کنه، میتونه مشکل شما رو سریعتر حل کنه. گریسون میگه تجسم کنین که وسط سکس هستین و کسی یه اره برقی رو پشت سر شما روشن میکنه یا جایی آتیش میگیره و غیره ، چنین اتفاق هایی میتونن تمام حس و حال سکس رو از شما بگیرن و مطمئنا شما سکس رو همونجا رها میکنین. بطور خلاصه میشه اینجوری گفت که هر چیزی که نیاز به عکس العمل شدید از جانب شما داشته باشه میتونه کل نعوض رو از بین ببره.
و این روشی هستش که مطمئنا جواب میده. استیو 24 ساله میگه:“زمان دانشگاه من هرموقع که میخواستم از شر شق درد خلاص بشم، هر چی بطری آب و یخ در داخل یخچال بود رو به شکمم میچسبوندم و بدون استثنا بدون اینکه سکسی کرده باشم سرحال به خونه برمیگشتم، هم اتاقیم هم گاهی خودش رو با بازی های کامپیوتری مشغول میکرد بخصوص اینکه تنها حموم ما بیرون از خونه قرار داشت و معمولا کسی حوصله رفتن به اونجا رونداشت. از اینا گذشته قرار دادن اون شیشه های سرد روی شکمم همه شق دردم رو برطرف میکرد و بعدش من هم سرم رو به بازی های کامپیوتری با هم اتاقیم مشغول میکردم تا هر چیزی که اون روز اتفاق افتاده بود از ذهنم بپره و هر وقت که دوباره نیاز میشد، این فرایند رو تکرار میکردم.”

منبع

2980 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-07-17 21:32:48 +0430 +0430

عالی بود ممنون. این مطالب علمی بهتر از داستانای خالی بندی چرته

0 ❤️

2017-07-17 22:01:31 +0430 +0430

یه بار دوس دخترمو اوردم خونه دختره فقط در حد لبو مالیدن حال داد بعدش گفت میخوام برم! و رفت! اونجا معنی واقعی شق درد رو فهمیدم خلاصه بگا رفتم دیگه ?

1 ❤️

2017-07-17 22:24:56 +0430 +0430

مطلبت خیلی جالب و علمی بود و به درد مجردا بیشتر می خورد.
درمورد دوستایی که عادت کردن پای هر تاپیکی یه دری وری بگن و تو امضاشونم از زوج ها و خانم ها و خلاصه نصف مملکت خواستن که برن خونشون و بهشون بدن می خواستم یاداوری کنم که زوج ها این ادبیات شما رو می بینن و درک می کنن شخصیتتون رو. پس انتظار نداشته باشین با این ادبیات سخیف یهویی دویست نفر بگن حاجی جون جدت بیا مارو بکن.

1 ❤️

2017-07-21 06:32:41 +0430 +0430

eyval khoda ghovat

0 ❤️

2017-08-03 12:54:27 +0430 +0430

ممنون از مطلب خوبتون - خیلی بدرد دوستم خورد

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «