چگونه از کیر سواری بگیرید

1397/09/15

چگونه از آلت یک مرد سواری بگیرید

by Natasha Ivanovic
May 4, 2018

چه وقتهایی که وارد یک رابطه‌ی یک‌شبه می‌شوید (یعنی بلافاصله بعد از آشنا شدن در مهمانیهای خصوصی و یا هر مکان دیگر مستقیماً به خانه‌ی طرف مقابل می‌روید و کمتر از چند ساعت بعد از آشنا شدنتان با طرف مقابل با او همبستر شده و فردا صبح خانه‌ی او را بدون این که هیچ رابطه‌ی عاطفی‌ای را با او آغاز کنید ترک می‌کنید) و چه وقتهایی که با دوست پسر دائمی و بلندمدتان هستید، می‌خواهید که سکس برای هر دوی شما لذت فراوانی داشته باشد.

سکس یک اتوبان دوطرفه‌ست… و اگر یکی از طرفین زیاد به انجام سکس تمایل نداشته باشد، طبیعتاً طرف مقابل هم لذت چندانی نخواهد برد. البته سالها قبل اگر راجع به این که چطور سوار آلت تناسلی یک مرد شده و مانند اسب از آن سواری بگیرید، حرف می‌زدید مردم راجع به شما قضاوت غلط می‌کردند اما امروزه حرف زدن درباره‌ی سکس ممنوعیت سابق را ندارد و مطرح کردن آن در میان زوج‌ها حتی جمع دوستان به یک امر عادی تبدیل شده است. اینگونه نیست که همه‌ی ما مایل باشیم در تمام عمر فقط در یک پوزیشن (موقعیت فیزیکی و محل قرار گرفتن شما نسبت به شریک جنسیتان) سکس داشته باشیم، حتی اگر آن پوزیشن معروف و رایجی به نام مبلغ مذهبی (زن روی کمر دراز کشیده و پاهایش را باز میکند تا مرد به صورت نیم خیز روی او قرار گرفته و آلت خود را در واژن او فرو کند) باشد. قضیه به همین سادگی‌ست که اگر شما یکی از افرادی هستید که تمایل دارید تجربیات جنسی‌تان را افزایش دهید، این فکر خوبی‌ست…

شاید موقع تماشای پورن، پوزیشنِ “دختر گاوباز” را دیده باشید و یا راجع به آن شنیده باشید ولی درمورد این که چطور آن را به مرحله‌ی عمل دربیاورید اندکی دستپاچه و یا هیجان‌زده باشید. دیدن آن در پورن یک چیز است اما انجام دادن آن در دنیای واقعی امری‌ست کاملاً متفاوت. می‌توانیم اطمینان دهیم اگر قصد یادگیری این پوزیشن را به طریق صحیح دارید و می‌خواهید طوری سوار آلت تناسلی مرد بشوید که هر دو بیشترین لذت را ببرید، به تاپیک درستی مراجعه نموده‌اید. با این که این پوزیشن در ابتدا کمی پیچیده به نظر می‌آید اما اطمینان داده می‌شود که پوزیشن فوق‌العاده‌ای‌ست و می‌تواند برای هر دو طرف لذت فراوانی را به ارمغان بیاورد.

در پوزیشن‌هایی که زنان روی بدن مردان می‌نشینند و مردها در زیر آنها دراز می‌کشند به درجه استادی برسید.

قدم نخست: آمادگی لازم برای سکس

در ابتدا قبل از هر چیزی باید برای انجام سکس خود را آماده کنید. این مهمترین و اساسی‌ترین قانون برای سکس است، البته گاهی اوقات سکس بدون مقدمه اتفاق می‌افتد و ما برای آن آمادگی نداریم. اما می‌توانیم برای سکس‌های پیش‌بینی‌نشده همیشه آماده باشیم. به‌طور خیلی ساده یعنی همیشه کاندوم را به همراه داشته باشیم. چه به عنوان یک بانو قرص مصرف کنید و چه به عنوان یک مرد از کاندوم استفاده کنید، همیشه به یاد داشته باشید مهم‌ترین اصل در سکس ایمن بودن آن است. به عنوان یک بانو همیشه همراه داشتن قرص روز بعد (قرصی که در مواقعی که کاندوم پاره می‌شود و یا ناخواسته آب حاوی اسپرم‌های مرد به داخل واژن می‌ریزد کاربرد دارد) در کیفتان فکر خوبی‌ست. در ضمن برای داشتن کاندوم نیز نمی‌توان همیشه به آقایان تکیه کرد، زیرا ممکن است سکس برای آنها نیز حالت سورپرایز داشته و برای آن آمادگی قبلی نداشته باشند و درنتیجه کاندوم همراهشان نباشد. پس بهتر است همیشه حداقل یک کاندوم در کیف زنانه و یا مردانه‌یتان با خود حمل کنید، کسی از آینده خبر ندارد!
• اگر زندگی جنسی فعالی با افراد متفاوت دارید بهتر است به طور منظم (ماهی یک بار) برای دادن آزمایش خون به آزمایشگاه مراجعه کنید. تست رایج برای بیماری‌هایی که از طریق روابط جنسی منتقل می‌شوند کار بسیار آسانی‌ست و با دادن نیم‌ سرنگ خون و یکروز فرصت به آزمایشگاه می‌توانید از سلامت خود مطمئن شوید و یا چنانچه دچار بیماری شده‌اید با مراجعه به پزشک، بیماری را در مراحل اولیه‌اش متوقف و معالجه کنید که در درازمدت هم به نفع شماست و هم به نفع شرکای جنسی آینده‌‌ی‌تان. در نهایت اتفاقاتی که در آینده می‌افتد تا حد زیادی به طرز تفکر شما بستگی دارد.
• مهمترین عامل در انجام سکس، در حالتی که شما روی بدن مرد قرار گرفته‌اید طرز رفتار شماست. اگر می‌خواهید شریک جنسی‌تان واقعاً از این سکس لذت ببرد، باید خودتان حس خواستن سکس را داشته باشید و تشنگی و نیاز شما به سکس با او، کاملاً برایش روشن باشد. زنان بسیاری از این پوزیشن (موقعیت مکانی در سکس) خوششان نمی‌آید و آن را توهینی به بدن خود می‌دانند در حالی که این طرز تفکر چیزی به جز یک احساس بی‌فایده که ریشه در عدم اعتماد به نفس دارد نیست. وقتی که روی بدن مرد نشسته‌اید قدرت در دست شماست. این برای مرد کاملاً واضح است که شمایید که وضعیت را کنترل می‌کنید. و اگر بخواهیم صادق باشیم مردان عاشق این هستند که دختران روی بدن آنها بنشینند . بهترین امتیاز انتخاب این پوزیشن (موقعیت مکانی در سکس) این است که مردان لذت و شادمانی ناشی از سکس را در چهره‌ی دختران می‌بینند و آن را به پای قدرت مردانگی خودشان می‌گذارند. وقتی شما در حال بالا پایین رفتن روی آلت تناسلی آنان از لذت ناله می‌کنید این باعث تحریک بیشتر و درنتیجه سفت‌تر شدن آلت تناسلی آنان می‌گردد پس عدم اعتماد به نفس خود را کنار بگذارید چون به جز محروم کردن شما از لذت‌های بی‌انتها فایده‌ای برایتان ندارد. بیشتر زنان از حسی که این پوزیشن (موقعیت مکانی در سکس) به آنها می‌دهد، بسیار لذت می‌برند اما این حقیقت را نیز باید در نظر گرفت که بسیاری از زنان از شکل سینه‌هایشان، از قدشان و از چربی‌های پهلو و از شکم برجسته‌ی‌شان راضی نیستند و این باعث می‌شود از پوزیشنی که در آن شریک جنسیشان مداوماً به بدن آنها زل بزند خوششان نیاید اما این مشکل نیز راه حلی دارد؛ می‌توانید با پوشیدن زیرپوشهای سکسی که به صورت سِت در مغازه‌های ویژه‌ی لباس زیر زنانه یافت می‌شود، اعتماد به نفس خود را پس بگیرید. یک سوتین سکسی میتواند سینه‌های افتاده‌ی شما را سربالا و خوش شکل جلوه دهد، یک کرست (لباس زیری که همزمان سینه و شکم را پوشش میدهد) می‌تواند برای مخفی کردن چربی‌های اضافه‌ی شکم شما انتخاب مناسبی باشد. اینگونه می‌توانید از سواری بر روی آلت تناسلی شریک جنسی‌تان لذت ببرید و روی چیزهای مهمتر تمرکز کنید بدون این که ذهنتان درگیر عدم اعتماد به نفس ناشی از افتادگیِ هیکلتان باشد.

قدم دوم: وقتی که روی بدن او می‌نشینید کاملاً مراقب باشید

با این که درمورد این مطلب بسیار به ندرت سخن گفته می‌شود اما اهمیت فراوانی دارد. تمام خانمهایی که تابحال از این پوزیشن استفاده کرده‌اند حداقل یک بار با این مسأله مواجه شده‌اند. وقتی روی بدن او می‌نشینید باید دقت کنید که دقیقاً بدنتان با کدام قسمت بدن او مماس باشد، بهترین راه پیدا کردن مکان صحیح، نگاه به چهره‌ی اوست… اگر او کاملاً راحت و در آرامش است، وزنتان را موقع نشستن درست روی بدن او تنظیم کرده‌اید. اگر معذب و ناراحت است، جای نشستنتان را تغییر دهید، زیرا عذاب‌آور بودن فیزیکیِ نشستن شما روی بدنش می‌تواند لذت سکس را کاملاً از بین ببرد. درست نشستن برای خود شما هم مفید است زیرا زود خسته نمی‌شوید و می‌توانید به مدت دلخواه به سکس ادامه دهید.
⚠️ فراموش نشود که وقتی آلت تناسلی مرد در حالت نعوظ (سیخ شدن و یا سفت شدن) قرار دارد قابل خم شدن نیست پس اگر درست روی آن ننشینید می‌توانید باعث درد کشیدن او بشوید و یا در موارد بسیار رایج باعث شکستن آلت تناسلی مرد شوید!
بهترین راه پیدا کردن زاویه‌ی صحیح و طبیعی بدنها نسبت به یکدیگر این است که عجله‌ای در انجام سکس نداشته باشید و با آرام جلو رفتن، موقعیت صحیح را پیدا کنید. ممکن است کمی طول بکشد پس عجله نداشته باشید به خاطر داشته باشید بدن انسانها با هم فرق دارد. با اندکی صبر و چند بار آزمایش می‌توان به آسانی موقعیت ایده‌آل را پیدا کرد. پس مطمئن شوید که می‌توانید به آسانی به جهت دلخواه حرکت کنید.
• مهمترین چیز این است که مرد دختر زیبا و برهنه‌ای را نشسته بر روی بدن خود دارد پس به هیچ وجه شکایتی نخواهد داشت پس مهم این است که شما در درجه‌ی اول کاملاً تحریک شده و در درجه‌ی دوم لذت کاملی از سکس ببرید. اگر جایتان راحت نیست، آنقدر جایتان را عوض کنید که راحت بشود و باید اضافه شود که مطمئن شوید که حتماً اول شما به ارگاسم (ارضاء جنسی) برسید. مردان خیلی آسوده‌تر از زنان به ارگاسم می‌رسند پس ابتدا به نیاز خود توجه کنید بعد می‌توانید روی نیازهای او تمرکز کنید اینگونه همه راضی خواهند بود و کسی شکایتی نخواهد داشت مانند یک موج زیبا در یک روز بهاری از سواری روی او لذت ببرید. برای این که سوار مرد خود بشوید راههای زیادی وجود دارد، می‌توانید روی آلت تناسلی مرد بالا و پایین بروید، میتوانید به جلو و عقب حرکت کنید. و اگر می‌خواهید به او لذت بی‌نهایت بدهید، بدن خود را به حالت چرخشی روی شکم او حرکت دهید، این باعث می‌شود او بالاترین درجه‌ی خوشی را تجربه کند این روش بسیار سکسی و پر هیجان است و در نتیجه سکس با شما هرگز برای او تکراری و خسته‌کننده نخواهد شد.

• در وسط سواری روی او خم شوید تا نوک پستان‌هایتان بدن او را لمس کند، سپس با حرکت آهسته و به حالت موج خود را روی بدن او بکشید، طوری که انگار شما موج هستید و بدن او ساحل. حرکتتان آهسته اما مدام و منظم باشد این روش برای خستگی در کردن در وسط سکس نیز ایده‌ی خوبی‌ست می‌توانید با کم کردن سرعت به خود استراحت دهید تا بعد از چند دقیقه دوباره با سرعت قبل کار را ادامه دهید.


قدم سوم: از دستهایتان استفاده کنید

وقتی شما روی یک مرد نشسته‌اید دید خوبی به سمت سینه‌ی او دارید پس با دستانتان سینه‌ی او را بگیرید. حتی بد نیست گاهی اوقات در میان سکس ناخن‌هایتان را به آرامی روی سینه‌اش بکشید، آنقدر که آن را حس کند، نه آنقدر که زخمی شود! این حرکت بسیار جذاب و سکسی‌ست. مردان زیادی درباره‌ی این لحظه خیال‌پردازی می‌کنند، لحظه‌ای که زنی زیبا همچون جانوری وحشی به اسارت آنان در می‌آید، پس چرا این فانتزی زیبا را به واقعیت تبدیل نکنید؟
• نکته‌ی دیگری که باید به این مطلب اضافه شود این است که از خلاقیت به هیچ وجه نترسید، ابتکار میتواند سکس را متنوع‌تر و دلنشین‌تر کند. انگشتان خود را به صورتی سکسی بمکید پستان‌هایتان را جلوی چشمش بمالید، با موهای خود بازی کنید و گردنتان را به آرامی با انگشتانتان نوازش کنید. شما دو دست دارید پس از هر دوی آنها به نفع خودتان استفاده کنید.


قدم چهارم: از تکنیک‌های جدید استفاده کنید

شما روی او نشسته‌اید پس قدرت و اختیار عمل در دست شماست. مجبور نیستید همیشه از یک روش تکراری استفاده کنید. می‌توانید هروقت که خواستید همه چیز را به دلخواهتان تغییر دهید. برای مثال همانطور که قبلا اشاره شد؛ می‌توانید با حرکت چرخشی روی شکم او بفهمید که این عمل برای هر دوی شما چه حسی دارد. می‌توانید وقفه‌های بلند و کوتاه را در حالتی که آلت تناسلی مرد درون شماست تجربه کنید. می‌توانید سرعت و شدت را کم و زیاد کنید و احساس خود را در روش‌های مختلف سنجیده و به سکس ایده‌آل خود برسید. تا وقتی که به آلت تناسلی مرد صدمه‌ای وارد نشود هرگونه ماجراجویی می‌تواند جالب باشد. می‌توانید به حالت سریع آهسته به بالا و به پایین و با انتخاب این که چقدر از آلت او وارد واژن شما شود سکس عمیق و یا کم عمق داشته باشید. و با ترکیب کردن همه‌ی اینها به یک سکس ایده‌آل و تکرارنشدنی برسید. درضمن اگر او از روش خاصی خوشش می‌آید، آن را بیشتر انجام دهید. ثبات در چیزهای خوب هم به اندازه‌ی ماجراجویی اهمیت دارد.
مجبور نیستید مانند گاوچران‌ها برای مدت یک ساعت مداوم بالا و پایین بروید، این سکس است نه شغل و یا نمایش برای جمع. پس اگر خسته شدید و خواستید جایتان را تغییر دهید، این کار را بکنید. می‌توانید با بوسیدن او به صورت ملایم، به خودتان و او فرصت استراحت دهید.

آلت تناسلی او را درآورده و با سرعت کم برای او اورال سکس (ساک زدن) را انجام دهید. وقتی نفستان جا آمد موقعیتتان را تغییر دهید. مجبور نیستید برای مدت خیلی طولانی در یک پوزیشن ثابت روی آلت تناسلی او سواری کنید. این هر دوی شما را خسته خواهد کرد و در ضمن مطمئن شوید او نیز کاری برای انجام دادن مثلاً بازی با پستان‌های شما داشته باشد.
شما تنها کسی در اطاق نیستید که در حال انجام عمل سکس هستید، درست است که او زیر شماست اما این به آن معنی نیست که او وظایفی برای انجام دادن ندارد. مثلاً اگر خسته شدید یا می‌خواهید او هم در زحمت کار شریک باشد از او بخواهید به شما کمک کند او می‌تواند بدن شما را در دستهایش گرفته و بالا و پایین ببرد و یا پهلوهای شما را در دست گرفته و شما را به عقب و جلو بکشاند. حرکت دادن شما توسط او از خسته شدن شما جلوگیری خواهد کرد و به شما فرصت استراحت خواهد داد.

به علاوه او نیز دو دست دارد که می‌تواند از آنها برای لمس کردن پستانها باسن و گردن و موهای شما استفاده کند، او مجبور نیست زیر شما بی‌حرکت باشد. استفاده از پوزیشن دختر گاوچرانِ برعکس هم فکر خوبی است. می‌دانید که در پوزیشن دختر گاوچران شما در حالی که پستانهایتان رو به صورت اوست روی آلت تناسلی‌اش می‌نشینید اما در دختر گاوچرانِ برعکس شما در حالی که پشتتان و نشیمنگاهتان رو به اوست روی آلت تناسلی‌اش می‌نشینید و بالا و پایین می‌روید. این برای تنوع بسیار خوب است و اگر او از آن دسته مردانی‌ست که عضو مورد علاقه‌اش در بدن زنها باسن است. دیدن منظره‌ی باسن برهنه‌ی شما در جلوی چشمش می‌تواند بسیار برای او تحریک‌کننده باشد که در نتیجه‌ی طول مدت سکس هم افزایش خواهد یافت.


قدم پنجم: حرفهای سکسی و غیر مودبانه زدن

البته خواسته‌های هر فردی متفاوت است اما هیچ کس از کمی شوخی بی‌ادبانه‌ی سکسی به شرطی که به‌جا باشد بدش نمی‌آید. البته مجبور نیستید در وسط سکس کل کتاب پنجاه سایه‌ی خاکستری را تکرار کنید (متن کتاب بر خلاف فیلم آن بسیار بی‌ادبانه است) اما اگر برایتان احساس خوبی دارد می‌توانید گاهی اوقات در میان سکس از کلمات خاص برای تحریک کردن او و ایجاد هیجان بیشتر استفاده کنید. وقتی او می‌شنود که شما چقدر صریح راجع به اعضای بدنتان در حالی که روی آلت تناسلی او بالا و پایین می‌روید حرف می‌زنید به شدت تحریک شده و آلت تناسلی‌اش سفت‌تر می‌شود. زیرا که می‌داند او باعث شده شما اینگونه به هیجان بیایید! هرچه بیشتر از نظر فکری او را هیجان‌زده و مشتاق کنید آلت تناسلی‌اش سخت‌تر و بزرگتر می‌شود و شما از سواری بر روی آلت او لذت بیشتری خواهید برد. این همانند چرخه‌ی زندگی‌ست… شما می‌توانید با ناز و ادا او را پسر بد و شیطان صدا کنید به او بگویید عاشق این هستید که آلت تناسلی‌اش را درون خود فرو کنید و این که آلت او خوشمزه‌ترین چیز دنیاست و این که دلتان میخواهد تمام روز آلت او را درون خودتان داشته باشید، او فقط به یک صورت می‌تواند عکس‌العمل نشان دهد، آلتش سفت‌تر و سفت‌تر و سفت‌تر خواهد شد! او به اوج قدرت جنسی‌اش خواهد رسید و شما لذت فراوانی خواهید برد…


سکس زمانی فوق العاده‌ست که شما واقعاً رلکس باشید و بسیار به شما خوش بگذرد. می‌دانیم شما در بعضی موارد کمبود اعتماد به نفس دارید، این مسأله برای همه یکسان است، حتی مردی که زیر شما دراز کشیده. ولی حال وقت فکر کردن به ضعف های‌تان نیست. به کاری که میخواهید انجام دهید بیش از حد فکر نکنید، به جایش سعی کنید از احساسِ بودن در لحظه لذت ببرید. بهترین راه برای داشتن یک سکس کامل و دلپذیر، خودخواه بودن است! احتمالاً توقع چنین چیزی را نداشتید ولی این حقیقت دارد. اگر می‌خواهید به ارگاسم و آرامش برسید، نخستین قدم خودخواه بودن است.

تعریف پوزیشن دختر گاوچران به طور خلاصه این است که شما دارید از او سواری میگیرید تا به ارگاسم (ارضاء جنسی) برسید پس لبخند بزنید حتی با صدای بلند بخندید شاد باشید اگر میخواهید از فرط لذت با صدای بلند ناله کنید و با دستهایتان هرجای بدن او را که میتواند باعث تحریک بیشتر شما شود دستمالی کنید چیزی که او را به بالا ترین درجه تحریک می رساند این است که ببیند آلت تناسلی او شما را اینچنین از خود بی خود کرده پس هر کاری که لازم است برای تحریک خودتان انجام دهید که باعث می شود او هم بیشتر و بیشتر تحریک شود و هر دو به یک ارگاسم عالی برسید . این درست است که سکس لذت دارد اما شما باید زمانی را هم به امتحان کردن پوزیشن های جدید اختصاص دهید تا بفهمید کدام یک به شما لذت بیشتری می دهد پوزیشن دختر گاوچران سوای لذت بسیارش با دادن کنترل سکس به شما باعث یک تغییر اساسی می‌شود. پس راحت باشید، لبخند بزنید و تا وقتی که دلتان می‌خواهد از آلت تناسلی او سواری بگیرید. کنترل به طور کامل در دست شماست.


برگرفته از:

healthmad.com/how-to-ride-a-guy

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-12-07 09:49:44 +0330 +0330
نقل از: Jason_Statham از نظر بنده تنها مشکلی که این پوزیشن داره کاهش توانایی مرد در کنترل ارگاسمشه.در پوزیشن های دیگه مرد میتونه خعلی بهتر ارگاسمشو کنترل کنه و از تکنیک استارت-پاز استفاده کنه تا سکس طولانی تری داشته باشه.ولی تو پوزیشن cowboy اگه دختر حشری باشه اصلا به حرفت گوش نمیده انقدر سریع و خشن بالا پایین میره که ابتو تو همون ده دقیقه اول میاره. در رابطه با ترجمه این مطالب،سوالم از اسی عزیز اینه واسه ترجمه کردن اینا مبلغ پرداخت میکنی یا خیر؟


خیر، از طرف اینجانب هیچ مبلغی پرداخ نمیشود.
ایضاً درمورد سایر پوزیشن‌هایی که فرمودید نیز میتوانید در پیام خصوصی با معرفی نامشون اطلا دهید تا برا اونام حشرآموزی درج شود در آینده.

1 ❤️

2018-12-07 14:35:06 +0330 +0330
نقل از: Fereshtesexi
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: Jason_Statham از نظر بنده تنها مشکلی که این پوزیشن داره کاهش توانایی مرد در کنترل ارگاسمشه.در پوزیشن های دیگه مرد میتونه خعلی بهتر ارگاسمشو کنترل کنه و از تکنیک استارت-پاز استفاده کنه تا سکس طولانی تری داشته باشه.ولی تو پوزیشن cowboy اگه دختر حشری باشه اصلا به حرفت گوش نمیده انقدر سریع و خشن بالا پایین میره که ابتو تو همون ده دقیقه اول میاره. در رابطه با ترجمه این مطالب،سوالم از اسی عزیز اینه واسه ترجمه کردن اینا مبلغ پرداخت میکنی یا خیر؟


خیر، از طرف اینجانب هیچ مبلغی پرداخ نمیشود.
ایضاً درمورد سایر پوزیشن‌هایی که فرمودید نیز میتوانید در پیام خصوصی با معرفی نامشون اطلا دهید تا برا اونام حشرآموزی درج شود در آینده.

عجب

سرت تو کون مش رجب!

2 ❤️

2018-12-07 20:56:06 +0330 +0330
نقل از: شکیلاmj خیلی خوب بود حالا روکی امتحان کنیم!!! ?


الان سیل داوطلبین فوج فوج میریزن خصوصیت.

1 ❤️

2018-12-07 21:52:30 +0330 +0330

Chera ye dokhtar to in mamlekat gir nemiad
Farzin_06@

0 ❤️

2018-12-11 22:20:05 +0330 +0330

قبلش باسن تونو بدید براتون با روغن ماساژ بدند.

0 ❤️

2018-12-25 13:34:52 +0330 +0330
نقل از: شکیلاmj خیلی خوب بود حالا روکی امتحان کنیم!!! ?

من تاحالا نکردم 17 18 سالمه بیا ب من بده تورو جون منننننننننننن ? ? ? ?

0 ❤️

2018-12-25 14:05:52 +0330 +0330
نقل از: شکیلاmj خیلی خوب بود حالا روکی امتحان کنیم!!! ?

جونز خخخ

0 ❤️

2018-12-25 20:18:09 +0330 +0330

این پوزیشن واسه خانما عالیه
هم از داخل تحریک کنندس هم برخورد چوچول با اندام اقا

3 ❤️

2019-03-20 13:08:36 +0330 +0330

من تو این پوزیشن زود خسته میشه پاهام خیلی سخته برام :/

0 ❤️

2019-03-20 13:15:36 +0330 +0330

من فانتزیم اینه که خودم وخانومم سوار یه کیر بشیم و جفتمونو بکنه

0 ❤️

2019-03-20 13:32:05 +0330 +0330
نقل از: mahsa.hastam من تو این پوزیشن زود خسته میشه پاهام خیلی سخته برام :/
نقل از: Legend.X من فانتزیم اینه که خودم وخانومم سوار یه کیر بشیم و جفتمونو بکنه

خب به کیرم
1 ❤️

2019-03-20 14:14:22 +0330 +0330
نقل از: اسکلت حشری
نقل از: mahsa.hastam من تو این پوزیشن زود خسته میشه پاهام خیلی سخته برام :/
نقل از: Legend.X من فانتزیم اینه که خودم وخانومم سوار یه کیر بشیم و جفتمونو بکنه

خب به کیرم

🙄🙄🙄

1 ❤️

2019-03-23 05:06:48 +0430 +0430

من همیشه از این پوزیشن استفاده میکنم البته موقع کون دادن واقعا عالیه و اینکه کنترلش دست خودمه که اول چقد بره تو و کم کم وقتی تا اخر میره داخل اصلا دیوانه میشه ادم از لذت و اخرم که بقول تو مثه موج میخوابم روش و اون از زیر تلمبه وحشیانه میزنه که دیگه دیوانه وار خوبه وقتی هم ابشو خالی میکنه راحت با یه حرکت ساده از تو ش میاد بیرون و اونم لحظه هم عالیه ا همه عالی ترم تویی که این پوزیشنو کامل معرفی کردی مرسی

1 ❤️

2019-03-23 10:56:02 +0430 +0430

جالب بود و مفید

1 ❤️

2019-03-23 13:50:32 +0430 +0430

چرا انقد صغری کبری میچینی اسی جان؟

این پوزیشن را میتوان در سه چهار خط نیز توضیح داد؛

کیر را روی سوراخ تنظیم کرده و با توجه به طول ان و انجام محاسبات شروع به بپر بپر روی ان میکنید!

و همچنین عوارض جانبیش رو:

اگه ریاضیاتتون ضعیف باشه کیر به اصطلاح عامیانه میشکنه و خطر له شدن تخم های فرد و جوجه شدن اون نیز وجود داره!

تموم شد و رفت،چرا پیچیده اش میکنین خو!:(

2 ❤️

2019-03-24 14:31:57 +0430 +0430

عالی و سپاس

1 ❤️

2019-03-31 14:16:30 +0430 +0430

این واسه اول کاره.
بعد باید به شکم بخوابی زیر باسنت یه متکا بگذاری که قشنگ بیاد بالا ، تا دوستت بتونه تا ته بده داخل.
اینطوری آبش تا قطره ی آخر میریزه داخل و جذب بدن میشه.

0 ❤️

2019-04-01 20:26:09 +0430 +0430

از این روش حتی گی ها هم بهره میبرند اگر به دقت عمل کنند…!

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «