چگونه با اعتماد به نفس کیرسواری کنیم؟

1399/11/23

چند‌ توصیه‌ی ساده

سوزان این داستان فوق‌العاده را درباره‌ی اینکه چجوری یاد گرفت تا با اعتماد به نفس کامل روی مردش سواری کند برایمان فرستاد و تمام تکنیک‌هایی که شما هم می‌توانید استفاده کنید را در آن ذکر کرده است.
من این داستان را به انجیل دختران بد فرستادم تا نشان دهم چگونه بدون احساس اضطراب یا ترس کیرسواری کنید. وقتی تمامش را بخوانید شگفت‌زده می‌شوید که چقدر آسان و رضایت بخش است. قرار است همان توصیه‌ها، حقه‌ها، پوزیشن‌ها و ایده‌هایی را یاد بگیرید که من استفاده کردم تا زن تاپ را به پوزیشن موردعلاقه‌ام تبدیل کنم.
همه‌اش وقتی شروع شد که با دیوید آشنا شدم. پارسال در یک مهمانی هالوین او را دیدم. راستش اصلا نمی‌خواستم به مهمانی بروم و به خاطر پروژه‌های کاری بیش از حد استرسی بودم ولی دوستانم با تهدید و تطمیع و التماس مرا بردند. چون وقت زیادی برای آماده شدن نداشتم، لباسم خیلی دقیقه نودی شده بود. هنوز بولیز قرمز و دامن کارم تنم بود پس یک جفت کفش پاشنه بلند مشکی پوشیدم و تادااا تبدیل شدم به " منشی سکسی" یا یک همچین‌چیزهایی. و اینجوری بود که همدیگر را دیدیم. کل شب را چشم تو چشم می‌شدیم و وقتی بالاخره یخ را شکاند، مرا جلوی دوستانم با تظاهر به اینکه منشی شخصی‌اش هستم دست انداخت:
“پس شما منشی جدید من هستید درست است؟ بهتر است مثل قبلی نباشید که یک هفته هم دوام‌نیاورد!”
لپ هایم سریع گل انداخت و همزمان با خیره شدنش به من لبخند زدم. با آن چشم‌های نافذ آبی و پوزخند کجکی‌اش.
از آنجا به بعد، چند تا قرار ملاقات رفتیم و بالاخره همانطور که می‌گویند “جدی شدیم”. خیلی چیزها بود که مرا به دیوید جذب می‌کرد: بامزه بود، اعتماد به نفس داشت ولی متکبر نبود و در اتاق خواب هم همه‌ی حرکات درست را در چنته داشت.

یک مشکل

فقط یک مشکل وجود داشت…من به اندازه‌ی او تجربه‌ی سکسی نداشتم.
یکجورهایی حس ناکافی بودن داشتم.
هر موقع نزدیکی داشتیم، می‌گذاشتم که او سرعت را هدایت کند و کنترل را به دست گیرد و یک مسافر خیلی خوشحال بودم. ولی حس می‌کردم که دیوید رام بودنم را با فقدان علاقه اشتباه می‌گیرد. همه چیز یک جمعه شب پیش آمد که داشتیم سکس می‌کردیم و او از من خواست سواری کنم و من مستقیما گفتم نه. نه که نمی‌خواستم به او حال بدهم بلکه ترسیده بودم‌.
برای سکس در پوزیشن زن در بالا، فشار زیادی رویم حس می‌کردم. اینکه چشمانش مرا مشاهده کند و من کنترل را به دست گیرم…
می‌توانستم کلافگی را در چهره‌ی دیوید ببینم. سکس را متوقف کردیم و او گوشی‌اش را برداشت.

درست کردن اوضاع

انقدر از دست اتفاقی که افتاد کلافه و اذیت شدم که تصمیم گرفتم تمام توانم را به کار بندم تا بفهمم چگونه با اعتماد به نفس کیرسواری کنم که دیگر همچین چیزی رخ ندهد.
چون علاقه‌ی زیادی به لیست نوشتن دارم، تصمیم گرفتم هرچیزی که باعث استرسم برای تاپ بودن می‌شد را بنویسم تا هر مشکل را به طور سیستماتیک بررسی کنم. این لیست را در ادامه می‌خوانید:

  • هنگامی که می‌خواهم تاپ باشم احساس می‌کنم رویم فشار است.

  • آنقدرها تجربه ندارم و نمی‌دانم چه باید بکنم. باید عقب جلو کنم یا بالا پایین یا چی؟!

  • حس می‌کنم او هنگامی که در پوزیشن زن در بالا هستیم مرا یک جور دیگر می‌بیند.

  • نسبت به بدنم اعتماد به نفس صد در صدی ندارم و اینکه چشمانش رویم باشد حس قضاوت می‌دهد( هرچقدر هم که مسخره به نظر رسد!)

  • نمی‌توانم بفهمم چه چیزی دوست دارد وقتی که رویش هستم.

  • من در اتاق خواب مطیع هستم و مخصوصا دوست ندارم که کنترل با من باشد.

سپس تصمیم گرفتم که مشکلات را یک به یک بررسی کنم تا وقتی که همه چیز درست شده باشد.
اگر هیچ کدام از این مشکل‌ها را ندارید، یک راست بروید سر وقت بخش پوزیشن ها و تکنیک‌ها

فشار کمتر و اعتماد به نفس آنی

راحت‌ترین مشکل برای برطرف کردن، فشار اجرا بود. فشار اجرا یعنی همان احساسی که انگار او وقتی من رو هستم، قضاوتم می‌کند. این گام‌ها را برداشتم تا اعتماد به نفسم را بالا برم:

  • با او حرف بزنید:ممکن است توصیه‌ی بدیهی و کسل‌کننده‌ای باشد ولی بهترینش است. بدون ارتباط صحیح و صحبت با دیوید، هیچ وقت نمی‌فهمیدم که چه چیزی را در اتاق خواب دوست دارد و از چه چیز متنفر است. با اینکه عاشق پوزیشن دختر گاوچران است، هر پوزیشنی را دوست ندارد.
    بدون صحبت با او، فقط با حدس و گمان امیدوارم بودم که پوزیشن‌های درستی را انجام دهم که وقت زیادی تلف کرد. یک فایده‌ی دیگر صحبت با مردتان‌این است که او می‌فهمد شما چه چیزهایی در سکس دوست دارید و ازشان لذت می‌برید.
    جالبترین چیزی که کشف کردم این بود که او وقتی می‌دید من ارضا می‌شوم حشری می‌شد. من اصلا نمی‌دانستم که مردان دوست دارند ارضا شدن زنان را ببینند! (چه کسخلیه)

  • چراغ خاموش: این یکی خیلی آسان است. هر موقع که سکس داشتیم مطمئن می‌شدم که چراغ‌ها خاموش است و اینجوری هیچ وقت حس نمی‌کردم که چشمانش قضاوتم می‌کنند.

  • یکی دو پیک مشروب: یکی دو پیک مشروب قبل سکس راهی عالی برای بالا بردن اعتماد به نفس و کاهش محدودسازی‌های درونی است. اگر مثل من مشروب زود می‌گیرتتان، حواستان باشد که زیاده‌روی نکنید!

  • لباس خواب: مرد من عاشق لباس خواب است و خیلی از مردان اینطوری‌اند. یک چیز دیگر این است که این لباس‌ها حواس مردتان را از هر قسمتی از بدن که نمی‌خواهید به طور خاص توجهش به آن جلب شود، پرت می‌کند
    .

  • چشم بند: استفاده از چشم بند به جای خاموش کردن برق ها یک راه دیگر است. برای پرسش از خودش زیاد احساس اعتماد به نفس نداشتم پس منتظر ماندم تا چند پیک بالا رفتیم و بعد پیشنهاد دادم.خیلی مشتاق امتحان کردنش بود و خیلی هم جواب داد.

  • ارتباط چشمی: این قسمتی است که مرا خیلی ترساند. نمی‌گویم که از ارتباط چشمی می‌ترسم یا از این‌چیزهای مسخره؛ ولی حین سکس، وقتی که دارم سواری می‌کنم، گاهی شدت و حدتش خیلی زیاد می‌شود. انگار که تاپ بودن من، مرا به فرد غالب تبدیل می‌کند. ولی وقتی در پوزیشن میشنری هستیم، ارتباط چشمی کمی آسان‌تر است چون او روی من قرار دارد.
    در هر صورت، فهمیدم که لازم نیست زیاد نگران ارتباط چشمی باشم. می‌شود به جای دیگر نگاه کرد یا اصلا چشم‌ها را بست. می‌دانم که عجیب است ولی واقعا به همین سادگی است.
    اگر یک آینه هم در نزدیکی خود دارید، توصیه می‌کنم که هنگام سکس ازش استفاده کنید. تماشای خودتان خیلی جذاب است!

  • یادتان نرود که بخندید. وقتی که شروع به آموختن کیرسواری کردم، انقدر غرق سعی برای انجام تمام و کمال‌همه چیز بودم که کاملا فراموش کردم سکس قرار است جالب باشد!
    به جای اینکه روی لذت بردنم تمرکز کنم، داشتم به همه چیز زیادی فکر می‌کردم که شدیدا کامم را تلخ می‌کرد. یاد گرفتم ریلکس کنم و بخندم و قهقهه بزنم وقتی کیرش بیرون می‌افتاد یا وقتی من به پشت می‌افتادم و همه چیز آسانتر شد. پس اگر همیشه نگران و در غلیان باشید که آیا تکنیک‌های درست را به کار می‌برید و اصلا لذتی دریافت نمی‌کنید، سکس تبدیل به کار خانه می‌شود! همانقدر مزخرف.

9650 👀
14 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-02-11 15:02:46 +0330 +0330

تکنیک‌هایی برای کیرسواری

همزمان که سعی داشتم تمامی آن مشکلات کوچک را رفع و رجوع کنم، تکنیک‌هایی را هم برای تاپ بودن و آسانتر کردن کیر سواری و افزایش لذتم یاد گرفتم.

رو خوابیدن

اولین پوزیشنی که یاد گرفتم خوابیدن روی او بود. بهش می‌گویند پوزیشن میشنری مردانه چون شبیه پوزیشن میشنری است ولی مرد زیر می‌خوابد.
در این پوزیشن، لازم نبود نگران زل زدنش باشم چون نمی‌توانست مرا ببیند و همچنان روی زانوهایم بودم یعنی می‌توانست راحت تلمبه بزند.
وقتی در این پوزیشن احساس آسودگی کردم، شروع کردم به آموختن تکنیک‌های دیگر. اینجا ۱۳ تایش را می‌آورم.

عقب جلو

هرچه بیشتر و بیشتر با تاپ بودن احساس راحتی کردم، تکنیک‌هایم را هم افزودم. اولین همان عقب جلو کردن رویش بود. به این صورت:

  • وقتی که تا ته توی کسم است، دقیقا رویش می‌نشستم.

  • بعد خودم را روی کیرش هنگامی که تا ته داخلم بود عقب و جلو می‌کردم.

  • با این کار‌ کلیتوریس روی استخوان لگن او مالیده

  • می‌توانستم سرعت و شدت را با انداختن وزن کمتر یا بیشتر روی او، زیاد و کم کنم.

با گذشت زمان فهمیدم که دقیقا چه پوزیشنی لذت را برای من به ماکزیمم می‌رساند. چیزی که می‌خواهم بگویم این است که این پوزیشن زیاد برای لذت مرد طراحی نشده است. بیشتر برای لذت شماست. پس اگر برای ارضا شدن باید کلیتوریستان تحریک شود، مطمئن شوید که روی مرد عقب و جلو می‌‌کنید.

بالا و پایین

یک تکنیک اصلی دیگر که آموختم، بالا و پایین شدن روی کیرش بود.
با اینکه این حرکت سریعا پاها را خسته می‌کند، دیدن حالت صورت مرد ارزشش را دارد.
بالا پایین پریدن روی کیرش در حالیکه در پوزیشن دختر گاوچران یا دختر گاوچران برعکس روی زانوهایتان هستید، آسان‌ترین حالت است. باید بدنتان را بالا و پایین حرکت دهید. همینه. البته که هزار مدل مختلف کوچک را امتحان کردم تا پاهایم دیرتر خسته شود مثلا بیشتر به عقب یا جلو روی او متمایل می‌شدم.

  • سعی کردم تا از لگنم برای بالا و پایین کردن استفاده کنم.

  • بعد سعی کردم فقط با پاهایم بالا و پایین شوم.

  • وزنم را کاملا به عقب انداختم. دستانم را پشتم و روی تخت گذاشتم تا ستون بدنم شوند و با ترکیب پا و پشتم بالا پایین کردم.

  • بعد کاملا به جلو روی آرنج هایم افتادم و بیشتر با عضلاتم بالا و پایین شدم.

صحبت آرنج و بازو شد، شاید سوال باشد که در این حالت باید باهاشان چی کار‌کرد…

**چه کاری با دستانم انجام می‌دهم**

وقتی در حال یادگیری بودم یک مقداری بابت دستانم نگرانی داشتم. نمی‌دانستم دقیقا باید با آنها چه کنم. قطعا نمی‌خواستم که دست به سینه شوم، خیلی کسشعر می‌شد. پس لیستی از کارهایی که می‌توانستم انجام دهم ساختم :

  • به عقب تکیه دهم و دستانم را روی تخت یا پاهایش بگذارم.

  • کمی به جلو متمایل شوم و دستانم را روی سینه، شانه‌هایش یا تخت بگذارم.

  • بیشتر به جلو خم می‌شدم و بدنم را روی بدنش و دستانم می‌گذاشتم.

  • وقتی که اعتماد به نفسم بیشتر شد، همانطور که روی کیرش سواری می‌کردم برایش نمایشی از مالیدن سینه‌هایم را به راه می‌انداختم.

** کار را به گردن خودش بیندازید**

با گذشت زمان، اعتماد به نفسم بیشتر شد و می‌خواستم چیزهای جدیدی را در این پوزیشن امتحان کنم. یک شب که بساط شیطونی راه انداخته بودیم، تصمیم گرفتم که وقتی تاپ هستم او همه کاره شود.
وقتی در حالت دختر گاوچران بودیم کمی از سطح تخت فاصله گرفتم. حدود یک اینچ از بدنش فاصله داشتم و کیرش همچنان دلخلم بود و او شروع کرد به تلمبه زدن. نمی‌گویم که با این تجربه مغزم سوت کشید ولی محض تنوع اینکه او کار را انجام دهد جذاب بود.

پیدا کردن ریتم خود

توجه کردم که وقتی مردم همزمان با عقب جلو کردن من، داخلم تلمبه می‌زد، کمی با هم ناهماهنگ می‌شدیم چون جفتمان داشتیم حرکاتی متفاوت از هم را انجام می‌دادیم که پیدا کردن ریتم برای اورگاسم شدن را سخت می‌کرد.
وقتی با دوستانم صحبت کردم، فهمیدم اتفاق نرمالی است و صحبت با مردتان و کمی آزمون و خطا تنها راه آموختن ریتم لذتبخش در زمان تاپ بودن است.

**توصیه‌ی دوستانم**

وقتی با دوستانم درباره‌ی تجربیاتشان از کیرسواری حرف زدم، فهمیدم کسانی که بیشترین اعتماد به نفس را حین اجرای پوزیشن دارند، همان هایی هستند که اجباری برای انجام دادنش نداشتند.
آن دسته از دوستانم که دوست پسر یا شوهرشان قضیه را بزرگ می‌کرد و با عذاب وجدان مجبورشان می‌کرد تا پوزیشن را انجام دهند یا مردی خودخواه در سکس بود، اصلا برای اینکار اعتماد به نفس نداشتند. انگار‌ تمام فشاری که از طرف مرد رویشان بود، قضیه را وخیم‌تر هم می‌کرد و اینطوری مدام کار سخت‌تر و غیرممکن تر میشد.
پس اگر مردتان زور می‌کند که در تمام اوقات تاپ باشید، توصیه‌ام ابن است که با او صحبت کنید که هر چه بیشتر اصرار کند، انجامش برای شما سخت‌تر می‌شود و کمتر لذت می‌برید.

بهترین پوزیشن‌های دختر تاپ


دختر گاوچران: احساس می‌کنم
که پوزیشن ‘استاندارد’ دختر تاپ برای کیرسواری همین گاوچران باشد که در تصویر بالا نشان داده شده. ساده و سرراست است. فقط روی کیرش می‌نشینید و وزن را روی پاهایتان می‌اندازید.


میشنری مردانه: شاید پوزیشنی آسان‌تر باشد. یک ورژن گاوچران است که فقط کافیست به جلو خم شوید و خودتان را روی بدن مرد و آرنج‌هایتان بندازید.


گاوچران آسیایی: اگر می‌خواهید وقتی روی کیر نشستید مرد تلمبه بزند، این پوزیشن را امتحان کنید. روی مرد چمباتمه بزنید و در همان حال بمانید. می‌توانید دست‌ها را روی پا و سینه‌اش یا تخت بگذارید. بهش پوزیشن گایش سریع هم گفته می‌شود.


گاوچران برعکس: دقیقا همین است که خواندید. همان گاوچران معمولی است ولی پشتتان به مرد است. پس به جای صورتش رو به پاهایش قرار دارید‌. من وقتی اولین بار شروع کردم به کیرسواری از این پوزیشن خیلی خوشم آمد چون دیگر نگرانی از بابت ارتباط چشمی نداشتم.


خرچنگی: وقتی اعتماد به نفستان در رویارویی با مردتان بیشتر شد، به شدت پوزیشن خرچنگی را توصیه می‌کنم مخصوصا اگر دوست دارید خود را به نمایش بگذارید. رو پاهای مرد بنشینید و قوزک پا در دو طرف شانه‌هایش باشد. برای اتکا دستان را روی پاهایش بگذارید جوری که در شکل نشان داده شده.

شما و او

امیدوارم داستان کیرسواری‌ام مفید بوده باشد و بتوانید برخی از ایده‌هایم را پیاده‌سازی کنید تا در اتاق خواب بیشتر اعتماد بنفس بگیرید. آخرین چیزی که حس می‌کنم خیلی در این باره مهم است، فهم نیت خود از این کار است. چرا این کار را می‌کنید؟ آیا فقط برای لذت او دارید یاد می‌گیرید و برای خودتان چیزی در آن نیست؟ یا می‌خواهید یادش بگیرید تا هم شما و هم او لذت ببرد؟
اگر گزینه‌ی اول صادق است، شاید در رابطه‌ای یک طرفه به سر می‌برید. روابط سالم دارای بالانس و مذاکره هستند. پس اگر هر کاری را صرفا برای لذت او انجام می‌دهید ولی او به طور مساوی تلاشی نمی‌کند، ممکن است رابطه به ارزیابی مجدد نیاز داشته باشد.

منبع

12 ❤️

2021-02-11 15:05:07 +0330 +0330

↩ Itried
خدایی خودت میخونی اینارو؟

1 ❤️

2021-02-11 15:05:28 +0330 +0330

↩ mldlimit
ترجمه‌شون می‌کنم:|

4 ❤️

2021-02-11 15:06:15 +0330 +0330

↩ Itried
حوصله داریا

0 ❤️

2021-02-11 15:07:08 +0330 +0330

↩ mldlimit
🤷🏻‍♀️

1 ❤️

2021-02-11 15:07:22 +0330 +0330

↩ Itried
جالب بود 👌🏾
ب شخصه عاشق اينم ك كنترل و ب دست بگيرم 😎

3 ❤️

2021-02-11 15:07:50 +0330 +0330

↩ rebelliousnds
Attention span که نمی‌دونم فارسیش چیه روز به روز به لطف تکنولوژی داره کمتر میشه و فکر کنم به زیر پنج دقیقه رسیده‌

1 ❤️

2021-02-11 15:07:51 +0330 +0330

↩ rebelliousnds
ما دنبال خوندن نیستیم که

1 ❤️

2021-02-11 15:10:37 +0330 +0330

↩ Itried
جدی اینقدر پیچیده است؟ پارتنرهای من که خیلی راحت می شینند روش.

1 ❤️

2021-02-11 15:12:22 +0330 +0330

↩ Bisexual_senbala
برای خیلی ها سخته. خجالت و کمبود اعتماد به نفس و معذب بودن و حتی تنبلی! به هر حال دونستن یک سری ریزه‌کاری ها خالی از لطف نیست.

0 ❤️

2021-02-11 15:14:13 +0330 +0330

↩ rebelliousnds
سواستفاده از علم…آره بمباران اطلاعاتی خودش یک مدل گیر انداختن مردم در ناآگاهی می‌تونه باشه. یعنی اقیانوسی از اطلاعات که فکت چک نشدن و تو نمی‌دونی حتی از کجا شروع کنی…

1 ❤️

2021-02-11 15:14:39 +0330 +0330

↩ Mastewine
پس شما یک راست برو عکسا رو نگاه کن:))

1 ❤️

2021-02-11 15:16:20 +0330 +0330

مرسی از اطلاعات مفیدی که گذاشتی به نظرم سایت به این جور مطالب برای اگاه سازی مردم بیشتر نیاز داره

1 ❤️

2021-02-11 15:20:37 +0330 +0330

↩ Itried
خیلی جامع و خوب بود. مرسی واقعن
ترجمه کردن متن و تاپیک کردنش زحمت داره و ممنونم از شما🙏🙏🌹🌹❤❤

1 ❤️

2021-02-11 15:21:46 +0330 +0330

↩ maj_winters
مغز من در حد کردن کشش داره با مابقیش کاری ندارم

1 ❤️

2021-02-11 15:22:37 +0330 +0330

↩ (zeos)
🌷🌷

1 ❤️

2021-02-11 15:24:08 +0330 +0330

↩ آلتـــــــ♠قـــــــتاله
خواهش
چرا پروف ایجاد نمی‌کنی؟ هنوزم معتقدم فیکشی

1 ❤️

2021-02-11 15:24:38 +0330 +0330

↩ mldlimit
بسه همونقدر
بقیش اضافه کاریه

0 ❤️

2021-02-11 15:38:02 +0330 +0330
0 ❤️

2021-02-11 15:42:41 +0330 +0330

↩ Itried
دست شما درد نکنه بابت زحمتی که کشیدید.

1 ❤️

2021-02-11 15:44:57 +0330 +0330

↩ دوست؟؟؟؟؟
چرا غافل گیر؟

0 ❤️

2021-02-11 15:45:06 +0330 +0330
0 ❤️

2021-02-11 15:45:37 +0330 +0330

↩ Itried
اوکی

1 ❤️

2021-02-11 15:51:27 +0330 +0330

↩ Itried
همه رو خوندم
تاپيكاتو دوست دارم 👌🏾

2 ❤️

2021-02-11 15:53:02 +0330 +0330

↩ Pesar.shirazi.70
راستش اره تو اون پوزیشن مرد تلمبه بزنه خیلیییییییی حال میده ولی نویسنده تجربش چندان جالب نبوده

1 ❤️

2021-02-11 15:53:21 +0330 +0330

↩ Mastewine
🌷🌷 بیشتر در راه است

1 ❤️

2021-02-11 15:53:48 +0330 +0330

↩ Itried
🥰🙏🏾🌺

1 ❤️

2021-02-11 15:56:01 +0330 +0330

↩ Pesar.shirazi.70
من که ننوشتم
همان سوزان

1 ❤️

2021-02-11 18:11:21 +0330 +0330
1 ❤️

2021-02-12 09:55:29 +0330 +0330

↩ nemidamesf
بگو عب نداره😂

1 ❤️

2021-02-12 21:16:12 +0330 +0330

↩ nemidamesf
همه سوارکارااااا

1 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «