چگونه با کیر بزرگ سکس کنید

1398/03/17

اگر مردی که می‌خواستید با او سکس کنید کیری بزرگ داشت این کارها را انجام دهید

by MEAGAN MORRIS & CARINA HSIEH
Apr 8, 2019

وقتی مسئله اندازه‌ی کیر باشد، بزرگتر بودن همیشه به معنای بهتر بودن نیست.

ممکن است شما بدانید وقتی مردی کیرش خیلی کوچک است چگونه رفتار کنید، اما وقتی کیرش بیش از حد بزرگ باشد چطور؟
در اینجا خانم دکتر “جنیفر لاندا” رئیس بیمارستان منطق بدن MD، خانم دکتر “امیلی مورس” متخصص بیماری‌های جنسی و خانم دکتر “کارول کوئین” (خانم کوئین پزشک نیستند ولی دارای مدرک PHD هستند که در زبان عامیانه‌ی فارسی دکترا نامیده می‌شود و به دارنده آن دکتر می‌گویند ـ توضیح مترجم)
برای شما توضیح خواهند داد که چگونه کیفیت سکس‌تان با مردان کیر بزرگ را بالا ببرید.


از تمرینات کژل(Kegel) استفاده کنید

دکتر کویین می‌گوید تمرین سفت و شل کردن ماهیچه‌های کص و کون به مدت چند دقیقه هر روز نه فقط آنها را قوی‌تر خواهد کرد بلکه به نرم شدن و اتساع‌پذیری دیواره‌های کص برای جا دادن کیرهای بزرگتر در خود کمک خواهد کرد تا بتوانید از سایزهای بزرگ نیز لذت ببرید. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که تمرین سفت کردن ماهیچه‌های کص و کون را درست انجام می‌دهید، بین سفت کردن و شل کردن سوراخ‌هایتان به خود استراحت دهید، اگر بخواهید این مرحله از کار را ندیده بگیرید با انجام این تمرینات به جای تقویت کردن بیشتر به ماهیچه های خود صدمه خواهید زد.


بعد از پایان تمرین بلافاصله به دستشویی رفته و ادرار کنید

ادرار کردن بعد از سکس هرگز به اندازه‌ی وقتی که یک کیر بسیار بزرگ درون کص شما فرو رفته اهمیت نداشته است. خانم کویین می‌گوید کیرهای بسیار بزرگ دیواره‌های ماهیچه‌ای کص را بیشتر از کیرهای کوچک به اتساع در می‌آورند (آنها را کش می‌آورند).
اگر بلافاصله ادرار نکنید ممکن است میکروب‌های موجود روی پوسته‌ی کیر او وارد رحم شما شده و آن را عفونی کنند.


در پوزیشن میشینری (Missionary) پاهایتان را بسته و سفت کنید

کویین گفته است انجام این کار باعث بسته شدن دیواره‌های کص به دور کیر او گشته و از ورود کیر بیش از حد بزرگ او به اعماق کص جلوگیری می‌کند.


از ابزار گره‌ی کیر استفاده بفرمایید

گره‌ی کیر (OhNut) تشکیل شده از چهار حلقه‌ی پلاستیکی متصل به هم است که در انتهای لوله‌ی کیر در محل اتصال کیر به خایه‌ها قرار می‌گیرد، ظاهر آن شبیه سرعت گیر است این ابزار به شما کمک می‌کند که او نتواند تمام کیرش را داخل کص شما فرو کند. می‌توانید هر چهار حلقه را با هم روی کیر او سوار کنید و یا از حلقه‌های کمتری استفاده کنید. تصمیم این که چه مقدار از کیرش درون کص شما فرو برود کاملاً با شماست.


در مقدمه‌سازی برای سکس عجله نکنید

دکتر امیلی مورس تاکید می‌کند که هرچقدر بیشتر قبل از سکس حشری بشوید و کص‌تان آب بیشتری ترشح کند، تحمل کیر غول‌آسای او برایتان آسان‌تر خواهد بود.
دکتر لاندا می‌گوید خیس شدن کص و تحریک شدن می‌تواند تفاوت بسیار بزرگی در مقدار کیری که کص شما می‌تواند در خود جای دهد داشته باشد و کص شما در واقع وقتی تحریک می‌شود، گشادتر و عمیق‌تر می شود.


بالا بردن میزان مصرف روان‌کننده

حتی اگر شما به صورت طبیعی کص بسیار خیسی داشته باشید، سُر خوردن کیر درون کص‌تان با استفاده از یک روان‌کننده‌ی خوب می‌تواند به اندازه‌ی یک دنیا با زمانی که بدون روان‌کننده سکس می‌کنید تفاوت داشته باشد.
خانم مورس به استفاده از روان‌کننده‌ی آب‌جو (جو اینجا اسم انسان مخفف جوزف و نام تجاری محصول روان‌کننده است. نه نام غلات مانند گندم و جو ـ توضیح مترجم) و یا وازلین‌های برند آگاپی تاکید دارد. با وجود این که همه‌ی ما عاشق محصولات نرم‌کننده‌ی شرکت لیلو هستیم اما استفاده از این دو محصول نه تنها کاری بسیار دخترانه (ظریف و باکلاس) است بلکه به شما احساس لوکس بودن و اشرافیت نیز می‌دهد.


قبل از این که سکس را شروع کنید حتماً دقت کنید کاندوم در اندازه‌ی بزرگ تهیه کرده و در دسترس داشته باشید

دکتر مورس توصیه می‌کند از کاندومهای غیر لاتکس کمپانی اسکین(پوست) استفاده نمایید. آنها نه تنها حرارت را خیلی عالی منتقل می‌کنند بلکه در سایزهای خیلی بزرگ هم تولید می‌شوند و شما این نگرانی را که کاندوم وسط سکس پاره شود را نخواهید داشت.


اگر مشغول ساک زدن برای او هستید سعی نکنید کل کیر را یکجا درون حلقتان فرو کنید

به علاوه حقیقت کاملاً واضحی وجود دارد که در ساک زدن هرگز نباید کاری کنید که مجرای تنفسی‌تان بسته شود. به هر حال فرو کردن کل کیرش در دهانتان غیر ضروری است. همانگونه که دکتر مورس می‌گوید قسمت قارچی شکل کیر بیشترین تعداد اعصاب را در خود دارد پس برای بالا بردن میزان لذت او به حداکثر نیازی به قورت دادن کامل کیر او ندارید.


از روش “Cherry on Top” استفاده نمایید

ابتدا به شریک جنسی‌تان بگویید روی کمر دراز بکشد. سپس خود شما هم به روی کمر در حالی که روی بدن او هستید، دراز بکشید به او اجازه دهید کیرش را از پشت در کص شما فرو کند. زاویه‌ی کیر او نسبت به بدن شما باعث می‌شود کیر او به حساس‌ترین قسمت کص شما تماس داشته باشد بدون این که اندازه‌ی بزرگ کیر او باعث ناراحتی شما شود. اگر شما بین ران پاهایتان را در قسمت منتهی به کص روان‌کننده بزنید این نیز احساس بسیار خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.


با شریک جنسی خود در مورد این مسئله حرف بزنید

اگر شما کیر او را دیده‌اید و می‌دانید که چقدر برای شما بزرگ است، باید قبل از شروع کردن سکس درمورد آن با هم حرف بزنید. چرا؟ زیرا او نیاز دارد بفهمد که ممکن است کیر او کص شما را زخمی کند و شما برای حفاظت از خود نیاز دارید کیر با سرعت آهسته به کص شما وارد و یا از آن خارج شود.


زمانبندی صحیح

بعضی از زنان نسبت به فرو رفتن کیرهای بزرگ در اعماق کص‌شان در مواقع پریود بیشتر از دیگران حساس هستند و این کار باعث درد و صدمه دیدنشان می‌شود. پس بهتر است زمان دقیق نزدیک شدن به عادت ماهانه‌ی خود را بدانید.
اگر زمان سکس دقیقا قبل از شروع پریود شدنتان و یا در وسط آن است شما نیاز به مقدمه چینی بیشتر برای آب انداختن بیشتر کص‌تان قبل از سکس دارید.


زاویه‌های صحیح را بشناسید

پوزیشن زن نشسته روی شکم مرد بهترین موقعیت مکانی برای سکس با دارندگان کیرهای بسیار بزرگ است. زیرا می‌توانید میزان ورود کیر در کص‌تان و سرعت ورود و خروج آن را کنترل کنید.


ایجاد تغییر در پوزیشن سگی

او می‌تواند از پشت درون کص شما فرو کند. شما فقط لازم است که با او کاملاً هماهنگ باشید پاهایتان را ببندید و ماهیچه‌های دیواره‌ی کص‌تان را سفت کنید تا میزان فرو رفتن کیر را در اعماق کص‌تان کنترل کنید. بهتر است به جای چهار دست و پا بودن، روی تخت دراز بکشید.


سفت کردن در پوزیشن Missionary

وقتی در پوزیشن Missionary سکس می‌کنید، پاهایتان را بین پاهای او قرار دهید.
چرا؟ چون اینگونه می‌توانید میزان ورود کیر او به کص‌تان را کنترل کنید و درضمن قرار گرفتن کیر او درست زیر کلیتوریس شما می‌تواند برای کص شما احساس بسیار خوبی داشته باشد.


در کنار هم دراز بکشید

بغل کردن یکدیگر از پشت می‌تواند احساس بسیار خوبی برایتان داشته باشد و زاویه‌ی بدن‌هایتان نسبت به هم به او اجازه‌ی فرو کردن کیرش به عمق زیاد در کص شما را نخواهد داد.


چند اسباب بازی جنسی تهیه کنید

هنوز هم با اندازه‌ی کیرش راحت نیستید؟ سعی کنید با خریدن یک حلقه‌ی کیر جلوی این که کیرش را محکم تا ته فرو کرده و داخل کص‌تان بکوبد را بگیرید! به عنوان پاداش اضافه بسیاری از حلقه‌های کیر باطری‌دار امکان لرزش را نیز دارند. یعنی لذت بیشتر همزمان برای هر دوی شما.


منبع:

cosmopolitan.com/sex-love/confessions/advice/g2674/big-penis

همچنین میتوانید بنگرید به: ← [چگونه با کیر کوچیک سکس کنید](https://shahvani.com/forum/topic/%DB%B5-%D9%BE%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%85%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5-%DA%A9%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D9%88%DA%86%DB%8C%DA%A9)
3824 👀
6 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-06-07 05:16:39 +0430 +0430

مرسی خسته نباشی ???

1 ❤️

2019-06-07 05:36:02 +0430 +0430

عکساش چ خوبن

2 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «