چگونه خایه خواری کنید

1399/03/27

بیضه‌خواری:
چگونه با دهان،‌ تخمها را حال بیاورید

خایبوسی، خایلیسی، خایمکی، خوایخواری و…

by Kelly Burch
Updated November 5, 2019
Medically Reviewed by Louise Bourchier, MPH

  • یک مطلب کوتاه که خواندن آن فقط پنج دقیقه وقت می‌گیرد.

هرگاه درمورد سکس‌هایی که کیر در آنها نقش دارد سخن به میان می‌آید، معمولاً بیشتر توجهات به لوله‌ی کیر معطوف می‌شود در حالی که بیضه‌ها مورد کم‌توجهی قرار می‌گیرند و این واقعاً کم‌لطفی‌ست! زیرا تعداد زیادی از انسانهای کیردار از مکیدن لیسیدن یا حتی فشار دادن بیضه‌هایشان لذت فراوانی می‌برند.

اگر در پی این هستید که به صحنه‌ی نمایش سکس‌تان پرده‌ی تازه‌ای اضافه کنید، افزودن برنامه‌ی مکیدن بیضه‌ها می‌تواند هیجان بسیار زیادی به ارمغان آورد…

چرا بازی با بیضه‌ها اینقدر احساس خوبی دارد؟ آیا شما هم باید در هنگام سکس آن را امتحان کنید؟

آقای ‘میکی آلن’ (Micki Allen) آموزگار بهداشت سکس و لذت‌های جنسی اینچنین می‌گوید: «البته به شریک جنسی‌تان هم بستگی دارد، ولی کلاً بازی با کیسه‌ی بیضه‌ها می‌تواند به شدت در ایجاد نعوظ موثر باشد… و به این دلیل که بیضه‌ها اکثراً در هنگام سکس نادیده گرفته می‌شوند حتی یک فشار ملایم به آنها با در دست گرفتنشان باعث می‌شود شریک جنسی شما و بیضه‌هایش بسیار قدردان شما باشند!»

مربی سکس و روابط جنسی خانم ‘استلا هریس’ (Stella Harris) نیز می‌گوید: «با وجود این که بازی با بیضه‌های خود یا شریک جنسی‌تان به وسیله‌ی کف دست‌ها یا انگشتانتان می‌تواند بسیار لذتبخش باشد اما مکیدن بیضه‌ها یک لذت فوق‌العاده و متفاوت است. زیرا تماس نرم و گرم دهان برای بیضه‌های حساس می‌تواند بسیار مناسب‌تر باش… دهان برای ایجاد لذت در نقاط حساس‌تر بدن انتخاب بسیار مناسبی‌ست زیرا لبها و زبان توانایی هدیه کردن یک احساس لطیف را به بافت ظریف نقاط حساس‌تر بدن دارند.»

کیسه‌ی بیضه‌ها و خود بیضه‌ها به علت تجمع حسگرهای عصبی در این نقطه نسبت به درد مقاومت بسیار کمی دارند. اما تمرکز عصب‌ها در این نقطه همچنان می‌تواند باعث دریافت مقدار زیادی لذت باشند با این وجود برای این که آن منطقه بسیار حساس است، بهتر است کار را با آهستگی و ملایمت شروع کنید و قبل از برداشتن هر قدم حتی اگر او آن عمل جنسی را دوست داشته باشد و از آن لذت ببرد یک مکالمه‌ی روشن با شریکتان درمورد آن داشته باشید.

آقای آلن همچنین می‌گوید: «اگر شریک جنسی شما اینقدر مهربان باشد که بیضه‌هایش را در اختیار شما بگذارد خردمندانه است که با آنها با یک لطافت عاشقانه برخورد کنید.»


مکیدن بیضه‌ها: چگونه کار را شروع کنید (نخستین قدم)

خانم هریس می‌گوید: «عبارت “مکیدن بیضه‌ها” کمی گمراه‌کننده است زیرا در واقع کار با حرکت ملایم‌تری آغاز می‌شود، مثلاً لیسیدن بیضه‌ها یا مکیدن لوله‌ی کیر وقتی سرتان را پایین‌تر می‌برید و به بیضه می‌رسید به یاد داشته باشید که بیضه‌ها هم مانند سایر اعضای بدن انسانها ابعاد و اشکال متفاوتی دارند. شریک جنسی شما ممکن است بیضه‌هایی داشته باشد که سفت باشد و به زیر لوله‌ی کیر چسبیده باشد.
در این صورت ابتدا کار را با بوسیدن و لیسیدن اطراف کیسه‌ی بیضه آغاز کنید و به وسط آن جایی که درزی بخیه‌مانند عملاً دو طرف کیسه‌ی بیضه را به هم وصل می‌کند توجه ویژه داشته باشید.
اگر شریک جنسی شما کیسه‌ بیضه‌ی بزرگی داشته باشد و بیضه‌هایش عملاً با فاصله از انتهای لوله‌ی کیر آویزان باشند، این مکیدن بیضه‌ها را برای شما آسان تر خواهد کرد. در ابتدا به آرامی پوست را کش بیاورید بعد بیضه ها را یکی یکی در دهان بگذارید و به آهستگی بمکید. هیچ عجله ای هم نداشته باشید.»

به آهستگی پیش بروید و در بین کار از او بپرسید که اذیت نشده است؟

وقتی شما و شریک جنسی‌تان هر دو در موقعیتی قرار گرفته‌اید که از نظر فیزیکی احساس راحتی کردید، بد نیست آه کشیدن‌های سکسی را نیز به کار اضافه کنید. این باعث می‌شود دهان و زبانتان بیشتر بلرزد و نتیجه‌ی فوق‌العاده روی اعصاب بیضه‌های شریک جنسی‌تان خواهد گذاشت.
بعضی از مردم از این که به آرامی با دندان بیضه‌هایشان را فشار دهید یا دندانهایتان را روی کیسه بیضه‌ها بکشید خوششان می‌آید اما قبل از این که این کار را انجام دهید حتماً از شریک جنسی‌تان بپرسید آیا با انجام آن مشکلی ندارد؟


پوزیشن‌‌های مناسب برای مکیدن بیضه‌ها

دسترسی به بیضه‌ها و کیسه حاوی آنان کمی از دسترسی به سایر اعضای بدن دشوارتر است زیرا تقریباً می‌شود گفت بین ران پاها پنهان شده‌اند. برای این که واقعاً از مکیدن بیضه لذت ببرید باید پوزیشنی را بیابید که اولاً به شما دسترسی کامل به بیضه‌ها را بدهد، دوماً با شریک جنسی‌تان در راحتی کامل باشید، اگر شریک جنسی شما در رختخواب روی کمرش دراز کشیده است با گذاشتن یک بالش یا ملحفه تا شده زیر کمرش و یا قرار دادن کمر او روی لبه‌ی تشک جوری که پاهایش از کناره‌ی تخت آویزان باشد، می‌توانید بیضه‌ها را بالا بیاورید و آنها را در موقعیتی که بیشتر قابل دسترسی باشند قرار دهید، بدون این که مجبور باشید صورتتان را عملا داخل تشک دفن کنید!



یکی دیگر از موقعیت‌های ایده‌آل این است که از شریک جنسی‌تان بخواهید بایستد و شما روی لبه‌ی تخت یا صندلی بنشینید. می‌توانید زانو بزنید و صورتتان را به کیسه‌ی بیضه‌ها نزدیک‌تر کنید و البته می‌توانید در هنگام اجرای این پوزیشن‌ها جایتان را با هم عوض کنید مثلاً او روی صندلی یا لبه‌ی تخت بنشیند و شما زانو بزنید یا این که دراز بکشید و او دو زانو با پاهای باز قرار گرفته در دو طرف سرتان از بالا بیضه‌هایش را داخل دهانتان بگذارد.



اگر مایل هستید وسعت بازی را به ناحیه‌ی بین بیضه و سوراخ کون یا حتی خود سوراخ کون گسترش دهید، این که مرد در پوزیشن سگی (داگی‌استایل ) قرار بگیرد، دسترسی را به سوراخ کون و پشت بیضه‌هایش آسانتر می‌کند.


آیا مکیدن بیضه‌ها می‌تواند درد داشته باشد

انسانهای بسیاری که صاحب بیضه هستند تجربه‌ی این درد که به بیضه‌هایشان ضربه‌ای وارد شود و یا با خشونت با آنها برخورد شود را داشته‌اند.
پس این خیلی طبیعی است که خیلی از مردم مایل‌اند که با احتیاط با بیضه‌هایشان رفتار شود. حتی زمانی که شریک جنسی که به او اعتماد کامل دارند بیضه‌هایشان را تحت کنترل خود می‌گیرد.

خانم هریس همچنین می‌گوید: «بیضه‌ها به شدت حساس هستند و این که پیش فرضمان این باشد که شریک جنسی ما میل دارد باملایمت با آنها برخورد شود بهترین پیش فرض ممکن است.»
برخی از مردم دوست دارند با ملایمت کمتر و خشونت بیشتری با بیضه‌هایشان بازی شود اما برای این کار هم باید در ابتدا به ملایمت پیش بروید و با زمینه‌سازی شریک جنسی‌تان را برای خشونت بیشتر آماده کنید.

در آغاز با ملایمت آنها را لمس کنید بد نیست. از روان‌کننده‌هایی که از آب ساخته می‌شوند (لیدوکائین) نیز استفاده کنید. آنها باعث می‌شوند بازی با بیضه‌ها هم برای شما آسان‌تر شود هم برای صاحب بیضه‌ها!

با وجود این که بیشتر مردم فقط دو بیضه دارند، خانم هریس توصیه می‌کند به جای این که سعی کنید از هم سوایشان کنید، آنها را در ذهنتان به هم وصل کرده و به آنها به عنوان یک عضو فکر کنید.

آقای میکی آلن توضیح داده‌اند که هر بیضه دارای لوله‌ای برای انتقال اسپرم است که ان را به باقی بدن متصل می‌کند. پس پیچاندن یا فشار بیش از حد کیسه‌ی بیضه می‌تواند دردناک و برای بعضی از مردم خطرناک هم باشد.


یاد بگیرید که از مکیدن بیضه‌ها لذت ببرید

مکیدن بیضه‌ها جزو آن دسته از فعالیت‌های سکسی که ما مداوماً راجع به آنها می‌شنویم نیست. اما این می‌تواند برای کسانی که آن را انجام می‌دهند فوق‌العاده سکسی و لذت‌بخش باشد. افراد بسیار زیادی از این که بیضه‌هایشان مکیده شود، بسیار لذت می‌برند. البته این هم ممکن است که آنها هرگز قبلاً این حس را تجربه نکرده باشند. دیدن این که چقدر شریک جنسی شما از کارتان لذت می‌برد، می‌تواند شما را نیز حشری‌تر کند! و از آنجا که دهانتان با بیضه‌ها مشغول است، دستهایتان طبیعتاً آزاد است، پس می‌توانید از آنها برای بازی کردن با خود و لذت بردن همزمان با شریک جنسی‌تان استفاده کنید (یعنی همزمان که بیضه‌هایش را می‌مکید خود ارضائی کنید).

خانم هریس می‌گوید: «دیدن لذت بردن شریک جنسی‌تان می‌تواند در حشری‌تر کردن خود شما هم موثر باشد، برای این که کسی به شما اجازه دهد با بیضه‌هایش بازی کنید، باید اول به شما اعتماد داشته باشد. زیرا بیضه‌ها از حساس‌ترین نقاط بدن هستند و برای اجازه دادن دسترسی به آنها به مقدار زیادی اعتماد و پذیرفتن قرار گرفتن در موقعیت ضعف در مقابل طرف مقابل نیاز است. این هم بدانید شریک جنسی‌تان به شما اینقدر اعتماد دارد که اجازه دسترسی به حساس‌ترین نقاط بدنش را به شما بدهد احساس بسیار خوبی دارد.»


کلی برانچ (Kelly Burch)

برای این که مطالب این مقاله ‌با حقایق پزشکی همسو باشد متن مورد بررسی قرار گرفته است.
‘کلی برانچ’ نویسنده‌ای است که درمورد موضوعاتی مانند رابطه بین زوج‌ها، روابط بین اعضای خانواده و روش بهتر کردن آنها مطلب می‌نویسد…


منبع:

o.school/article/ball-sucking#author-bio

9215 👀
7 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-04-28 22:45:03 +0430 +0430
هم بدانید شریک جنسی‌تان به شما اینقدر اعتماد دارد که اجازه دسترسی به حساس‌ترین نقاط بدنش را به شما بدهد احساس بسیار خوبی دارد
[](null)

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

1 ❤️

2022-05-24 15:21:37 +0430 +0430

عالی

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «