چگونگی کونخواری (rimjob)

1396/12/22

by Vanessa Marin | 1/02/18

Art by Jim Cooke/GMG

(پیش‌تر در تاپیک وختایی که کونخواری اشتباس این موضو واکاوی شد منتها از منظر تجربی و بیشتر اظهارات منفی. حال این قضیه از جمبه‌ی آموزشی هم مورد بررسی قرار میگیرد به امید آن‌که خطرات ناشی از آن برای دوسدارانش به حدقل برسد و لحظات سکسی رضایتبخشی برا حشرمندان حاصل شود.)


✍ ترجمه برگرفته از: lifehacker.com

ریمینگ (تماس دهانی با مقعد در سکس) دارد کم‌کم رایج میشد و این کار به‌عنوان یه عمل جنسی جدید به لیست کسانی که خودشونو با انواع سکس اوکی میدونن اضافه میشود. همه‌ی اونچه لازمه در مورد دانسته شود در ذیل آورده شده:

* چیستیِ کونخواری
ریمینگ [rimming] (بهش آنالیگوس هم گفته میشود) به بوسیدن، لیسیدن و خلاصه تحریک زبانی مقعد و رکتوم (روده بزرگ) ِ پارتنر جنسی گفته میشود. مقعد قسمت خارجی‌ست و رکتوم داخلی.

* چرا باید امتحانش کرد؟
دلیلش ساده‌س؛ چون حس خوبی داره! مقعد مرکز تجمع اعصاب خارجی‌ست و واضحه تحریک کردنشون حس خوبی به دمبال خواهد داش. چون ریمینگ هنوزم یه تابو به حساب میاد خیلیا از انجام این کار مضطرب میشن ولی باید بدونید که با هر جنسیتی که دارید، میتوانید از این کار لذت ببرید.
صدالبته که اینم باید درنظر گرف که مث هر فعالیت جنسی دیگ‌ ای اول رضایت پارتنر باید شرط شود. ریمینگ کاری نیس که بشود به صورت سوپرایز یهو روی کسی انجام گیرد.

* آمادگی برا ریمینگ
کسی که ریمینگ روش انجام میشود حتمن قبلش باید دوش بگیرد. میتوان این کارو به عنوان قسمتی از عشق‌بازی انجام داد (با یکدیگر داخل حموم و تمیز نمودن هم) اگرم برا دوش گرفتن وخ نیس میتوان حدقل ناحیه تناسلی و اطرافشو تمیز کرد. اگرم وسواس تمیزی هس میتوان خود را با “انیما(enema)” تمیز کرد ولی اینکار لازم نیس و فقط اگه باعث احساس اطمینان و آرامش میشود، انجام بگیرد.
اگر کسی که ریمینگو انجام میده مَرده، بهتره اونم اول موهای صورتشو اصلاح کنه چراکه ریش و سیبیل برای برخی جلوی لذت را میگیرد. ولی بعضیام باهاش مشکلی ندارن و حتا خوششون میاد ولی خیلیا ریش‌سیبیلو مزاحم میدونن. اگه ریش بلن باشد شاید پارتنر خیلی اذیت نشود چون معمولن ریش بلند نرم‌تره.

* هیجان‌‌آفرینی برا پارتنر
اگر پارتنر اولین باره که ریمینگو تجربه میکنه ممکنه یکم مضطرب باشه و راه این که آروم شود عشق‌بازیِ زیاده. درضم احساس خوبی نداره که آدم همون اول کار مستقیم بره سراغ ریمینگ. پس اول عشق‌بازی‌هایی که طبق عادت است انجام شود و بعد شروع به نوازش ماتحت، فشار دادن آن به هم، وسط آن را گرفته و دس کشیدن به اطراف آن و نوازش. حال میتوان لیس زد. شروع به بوسیدن و لیسیدن اطراف آن کرد و یواش‌یواش فورو بردن زبان در داخل آن ولی عجله نشود.

* موقعیت مناسب
وختی پارتنر آماده‌ی این کار شد، در پوزیشن معقول قرار گرفته شود. بهترین پوزیشن ریمینگ اینه که شخص دریاف‌کننده به شیکم رو تخت بخوابه و بسه‌ به‌ اندازه‌ی تخت میتوان دراز کشید یا روی زانوها نشس. جاهای دیگه‌ی بدن پارتنر رو بوسید و لیسید تا بیشتر تحریک شود.

* نکات مراقبتی رعایت شود!
با انجام ریمینگ ممکنه بیماریای مقاربتی انتقال داده شود. همینطور ممکنه هپاتیت A و B و C هم انتقال داده شه. حتما باید نکات بهداشتی رعایت شود مگر این‌که هردو یه بیماری رو داشته باشن و دیگه فرقی واسشون ندارشته باشه!
DENTAL DAM بهترین گزینه برای ریمینگه. برای اینکار میتوان کاندوم رو با قیچی کاملا باز کرد و اونو اطراف مقعد قرار داد.
نکته‌ی دیگه این‌که اگه کسی که ریمنگ روش انجام میگیرد زن هس، بعدِ لیسیدن مقعد، هرگز نباید سراغ واژن رف، چون واژن نسبت به باکتریای خارجی حساس‌تره و ممکنه دچار عفونت بشه.

* روون کردن
از اونجایی که مقعد خشکه، باید آن را خیس و نرم کرد. اطمینان حاصل شود که از بزاغ دهان زیاد اسفاده میشود. همچنین میتوان از روون کننده‌های طمع دار مخصوص سکس مقعدی اسفاده کرد و اگرم از کاندوم به عنوان روکش استفاده میشود، اطمینان حاصل شود که پشت و روی آن کاملا خیس باشه. این کار تحریک‌پذیریو بیشتر کرده و باعث میشه اسفاده از روکش کمتر احساس شود.

* اصول اولیه
خود ریمینگ خیلی کار پیچیده‌ای نیس. فقط لازمه زبون رو اطراف مقعد چرخوند. راحت‌ترین کار اینه که به صورت دایره‌ای لیس زده شود یا این‌که یکم اطراف مقعد لیسیده شود و دوباره سراغ مقعد رف یا به صورت افقی لیسید یا… .
اگرم دیدید جفتتون دارید لذت میبرید کونشو از هم باز‌تر کنید تا ناحیه بیشتری در اختیار داشته باشید که باعث میشود پارتنر نیز بیشتر لذت ببره.

* یه مرحله بهتر
اگه ریمینگ روی مرد انجام میگیرد دس بازتره تا مناطق اطراف مقعد هم لیسیده شود و دوباره سراغ مقعد رف (واضحه اگه کسی که روش ریمینگ انجام میگیرد زن باشه نمیشه این کارو کرد چرا که خطر انتقال آلودگی از مقعد به واژن بسیاره). میتوان با زیر آلت و بیضه‌ها نیز بازی کرد.
گفته میشود که ریمینگ خیلی خوب با فعالیتای جنسی دیگه جور در میاد. میتوان موقع انگش کردن پارتنر مقعد او را هم لیسید یا موقعی که با مقعدش بازی میشود میتوان سینه‌ها، چوچوله، واژن یا آلت پارتنر رو هم تحریک کرد…


✒️ منبع:
lifehacker.com/how-to-eat-ass-1820805658

13098 👀
6 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-03-13 21:58:27 +0330 +0330

عالیه ریم جاب یا به قول شما کونخواری، من خیلی دوست دارم چه بخوام بخورم برای پارتنر چه اون انجام بده

0 ❤️

2018-03-15 11:04:41 +0330 +0330

همین الان که شما دارید کون خواری میکنید نفت بشکه ای ۷۰ دلار بسمت هند و کره و چین در حرکت است ، تا پول مشروب شیشه ای ۲۷۰۰ دلار اقازاده ها در بیرمنگام و پاریس و نیویورک تامین شود

0 ❤️

2018-03-17 14:54:33 +0330 +0330

من عاشق اینم که روی پارتنرم ریمینگ انجام بدم اونم کاملا دوس داره :)

1 ❤️

2018-03-21 20:58:41 +0330 +0330
نقل از: mardeshab32 همین الان که شما دارید کون خواری میکنید نفت بشکه ای ۷۰ دلار بسمت هند و کره و چین در حرکت است ، تا پول مشروب شیشه ای ۲۷۰۰ دلار اقازاده ها در بیرمنگام و پاریس و نیویورک تامین شود

واااااااااااای تو که کونخواری نمیکنی چقد نابغه ای!! قله های موفقیت رو یکی پس از دیگری کشف کردی و همشونو کردی تو کونت :|

2 ❤️

2018-03-23 13:08:29 +0430 +0430

من دنبال فردی هستم که کونمو لیس بزنه اگه کسی پایه هست شمارشوبذاره باهاش تاس بگیرم

2 ❤️

2018-04-29 16:11:43 +0430 +0430

راهنمای Rimming job: چگونه مانند یک حرفه‌ای سوراخ کون رو لیس بزنید.


by Natasha Ivanovic

ممکنه شما درباره‌ی «rimjob(کونلیسی)» شنیده باشید و فکر کنید لیسیدن لبه‌های مقعد یه نفر کار ساده‌ای‌ باشد. این مقاله همون چیزی‌ست که شما لازم دارید تا یک rimjob فوق‌العاده انجام دهید.

خوردن مقعد یکی از تابوهای بزرگه. اگه شما مقعد یک نفر رو بخورید و لیس بزنید به عنوان فردی وحشی و شرم‌آور شناخته میشید. لیسیدن مقعد؟ از من فاصله بگیر! تو اصلاً میدونی اونجا چه اتفاقاتی میفته؟! البته مردم میدونن که هنگام سکس دهانی هم جایی رو میخورن که ادرار ازش خارج میشه و مشکلی با این موضوع ندارن. اما امروزه، مقعد لیسی به یکی از ارکان اصلی سکس تبدیل شده به طوری که میپرسن تا حالا مقعد نخوردی!؟ این خیلی عجیبه!

* راهنمای مقعد لیسی شما
پس اگه شما الان دارید اینو میخونید احتمالاً درباره‌ش کنجکاو شدید و میخواید امتحان کنید. مردم ممکنه مقعد خودشون رو به سمت شما بگیرن و بهتون بگن فقط باید مستقیم به سمتش شیرجه بزنید. این کار مشکلی نیست اما قطعاً شما باید چیزهایی رو بدونید که این کار رو برای شما و طرف مقابل، لذت‌بخش‌تر کنه. میدونم این فقط لیسیدن مقعده، اما باور کنید انجام اشتباه این کار میتونه باعث ایجاد زخم و جراحت بشه. به این نکات توجه کنید تا یک تجربه‌ی ریمینگ عالی داشته باشید.

* Rim Job در حقیقت یعنی چی؟
ریم‌جاب به معنی تکنیک‌های چرخاندن زبان در مقعده. به این ترتیب که شما اول با دستتاتون لبه‌های مقعد رو از هم باز میکنید و با زبونتون داخل و اطراف مقعد رو با حرکات دایره‌ای و منظم لیس میزنید. این ساده‌ترین حرکته. حالا اگه شما خیلی علاقه دارید میتونید از حرکات مختلف و فشار‌های مختلف برای این کار استفاده کنید.

* یه مقعد تمیز، یه مقعد خوشحاله!
بعضی وقتا ما آمادگی این کار رو نداریم، مثلا ممکنه شما یه نفر رو از توی کلاب پیدا کرده باشید و خب همه ما انتظار اینو نداریم که مقعدمون لیسیده بشه. اما اگه شما بتونید فوراً یه دوش بگیرید و خودتون رو تمیز کنید مشکلی پیش نمیاد. افرادی که یک نفر رو به صورت تصادفی انتخاب کردن با مقعد کثیف رو به رو شدن.

* اول مقعد خودتون رو بشناسید!
من نمیگم شما قادر نیستید تا مقعدتون لیسیده بشه اما من میگم از الان با مقعد خودتون بازی کنید تا بعدا زیاد شوکه نشید. زمانی که خودارضایی می کنید، خودتون رو انگشت کنید و با انگشتتون مقعدتون رو بمالید. اینجا شما فقط میخواید تا با بازی با مقعد آشنا بشید.

* زمان مقعدلیسی، جای دیگه‌ی دخترهارو لیس نزنید!
قطعاً شما نمیخواید تا باکتری‌های مقعد و واژن رو با هم قاطی کنید. این ممکنه منجر ابتلا به برخی عفونت‌ها مثل عفونت‌های UTI بشه. پس اگه شما قصد دارین تا مقعد زنی رو لیس بزنید، این کار رو بعد از اینکه کصش رو لیس زدین انجام بدین، این تمیزترین و ایمن‌ترین راه برای مقعدلیسی به شمار میاد.

* اصلاح کردن مقعد الزاماً نیاز نیست!
بیشتر مردم درباره مقعد لیسی مطمئن نیستن چون بیشتر ما روی باسنمون مو داریم. اما توجه داشته باشید که مقعد ما هیچ مویی نداره. این موها تاثیری روی این کار ندارن. البته وجود مقداری مو هم چیز عجیبی نیست. لازم نیست که شما برای اینکه مقعدتون لیسیده بشه، اصلاح کنید یا از موم استفاده کنید. به علاوه؛ در اون قسمت موهایی وجود داره که نمیتونید همشو از بین ببرید.

* درباره استفاده از تف نگران نباشید!
اگر دهان شما خشکه، ایرادی نداره تا از تف استفاده کنید. تف کردن در مقعد میتونه باعث تحریک و برانگیختگی جنسی بشه پس نگران نباشید. با انگشتتون مقعد رو بمالید و یکم باز کنید و مستقیم وسطش تف کنید. اگه احساس کردید تف میتونه خیلی بیشتر تحریک کننده باشه، توی استفاده از اون خساست به خرج ندید.

* میتونید از محافظ‌های دندانپزشکی (Dental dam) استفاده کنید!
اگر شما نگران انتقال عفونت‌ها و قرارداد STI هستید، میتونید از محافظ دندانپزشکی یا یک تکه پلاستیک به عنوان مانع استفاده کنید. باید بدونید وقتی پای سکس میاد وسط، چه دخول، چه سکس دهانیو چه ریم جاب؛ اصول STI قادر به کاهش خطر هستند. (میتونید مطالب بیشتری رو درباره STI در اینترنت پیدا کنید)

* داگی استایل بهترین پوزیشن است!
اگه بار اوله که میخواید این کار رو انجام بدید، بهتره مقعد شریکتون رو در حالت سگی لیس بزنید. این برای شریکتون پوزیشن مناسبیه و از طرفی دسترسی به مقعد رو برای شما راحت میکنه، درست همانطوری که شما میخواید. پس جایی برای شک باقی نمیمونه، شریکتون رو به حالت داگی استایل در بیارید و بی‌رحمانه به طرف مقعدش حمله کنید!

* مقعد طعم بدی نداره!
متاسفانه... بعضی از مردم فکر میکنند که مقعد مزه‌ای مثل مدفوع داره. اما من میخوام این ذهنیت رو خراب کنم، مزه‌ی مقعد مثل هیچ طعمی نیست که قبلا چشیدید! البته که اگر مقعد تمیز نباشه ممکنه مقداری بو بده ولی این هم مسئله خاصی نیست.

* با هم دوش بگیرید!
برای اینکه مطئمن بشید هر دو تمیز هستید، میتونید با هم دوش بگیرید. اگه شما هم نسبت به فاکتور‌های بهداشتی حساس هستید، میتونید از دوش گرفتن به عنوان قسمتی از پیش‌نوازی استفاده کنید. با این کار، شما با انجام یک مرحله اضافه، هم تحریک میشید و هم اطمینان پیدا میکنید که هر دو تمیز هستید.

* ابتدا مقعد را تحریک کنید!
میدونم که بهتون گفتم مستقیم درونش شیرجه بزنید، اما منظورم این نبود که دقیقا مستقیم درونش شیرجه بزنید! شما اول باید اون منطقه رو گرم و آماده کنید و کاری کنید که شریکتون آروم باشه. پس قبل از این‌که از زبون جادوییتون استفاده کنید، اطراف مقعد رو بمالید و ببوسید و به آرومی راهتون رو به سمت مقعد پیش بگیرید. حالا از زبونتون برای لیسیدن اطراف مقعد استفاده کنید و به سمت مقعد برید.

حالا که شما با نکات مربوط به لیسیدن مقعد آشنا شدید، وقت اون رسیده که این کار رو امتحان کنید. نگران نباشید، دفعه اول ممکنه یکم مبتدی و بی‌دست و پا باشید اما کم‌کم یاد میگیرید و عاشق این کار میشید.


✒️ منبع:
lovepanky.com/sensual-tease/fantasy/rimming-guide-rim-job

0 ❤️

2018-04-29 17:52:56 +0430 +0430
نقل از: mardeshab32 همین الان که شما دارید کون خواری میکنید نفت بشکه ای ۷۰ دلار بسمت هند و کره و چین در حرکت است ، تا پول مشروب شیشه ای ۲۷۰۰ دلار اقازاده ها در بیرمنگام و پاریس و نیویورک تامین شود

افرین

0 ❤️

2018-04-29 19:24:05 +0430 +0430

افرین گلی بگوشه جمالت بعدازچندسالی که اینجا هستم اولین باره یه متن عالی میبینم و اطلاعات کاملا درست واقعا دست نویسنده رو میبوسم

0 ❤️

2018-04-30 07:04:44 +0430 +0430

هميشه سوراخ كون نامزدمو ميخورم

0 ❤️

2018-04-30 11:52:53 +0430 +0430

اهل شیرازم مقعد لیسیدی و کس لیسیدی میکنم ایدی تلگرامم mashooti

0 ❤️

2018-05-01 00:00:09 +0430 +0430

لیسیدن کون تجربە تازە و محشرە . یکبار امتحان کنید ضرر ندارە . من کە کون زنمو میلسم و لذت میبرم .

1 ❤️

2018-06-26 08:08:34 +0430 +0430

اموزنده بود

0 ❤️

2018-07-06 13:17:59 +0430 +0430

بهترین پوزیشنی که من انجام دادم : طرف به کمر میخوابه و پاهاشو جمع میکنه توی شکمش اونقدر میلیسی و سوراخشو میخوری تا خندون بشه… بعد مثل بادکنک کون رو فوت میکنی توش ، وقتی زور میزنه که گوز بده هم سوراخش باز میشه و هم لبه هاش کلفت میزنه بیرون مثل لبی که غنچه شده میخوریشو زبون رو میچرخونی توش …
توی این پوزیشن لپهای کون مزاحم نیستند
من چوچول زیاد خوردم و سوراخه کون دختر و پسر فراووون البته قبلش با آب باید روده خالیبشه و بیرونش با صابون شسته بشه .
عاشق این حرکت در سکس هستم …
ولی برای منو زیاد نخوردند

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «