۱۲ توصیه برای هندجاب(کیرنوازی)

1398/06/14

۱۲ توصیه برای رفع مشکلات هَندجاب

by Hayley Macmillen
Dec 13, 2016

هندجاب (handjob) (دست‌مالی کردن آلت مرد ـ کیرنوازی) با وجود مزایایی که دارد، معمولاً مورد کم‌لطفی قرار می‌گیرد. با این تصور که هندجاب کاری است که خود مرد هم می‌تواند برای خود انجام دهد، افراد معمولاً هندجاب را نوعی پیش‌نوازی به‌حساب می‌آورند و در مقایسه با سکس دهانی، مقعدی و واژنی، اهمیت کمتری برای آن قائل هستند.

شاید هندجاب برای برخی افراد عملی ساده و غیرجذاب به‌نظر بیاید و با خود بگویند: فعالیت‌های شگفت‌انگیز زیادی هست که می‌توان با پارتنر خود تجربه کرد، پس چه لزومی دارد که روی هندجاب تمرکز کنیم؟

اما خانم ‘زو لیگان’ (Zoë Ligon)، مربی روابط جنسی، در گفتگو با سایت Cosmopolitan درباره‌ی هندجاب می‌گوید:

«راستش هندجاب یکی از فعالیت‌های جنسی مورد علاقه‌ی‌ من است، چون حتی اگر زیاد شهوتی نباشم یا خسته باشم هم می‌توانم از دست‌هایم استفاده کنم! هندجاب را دوست دارم چون می‌توانم زمان ارضا شدن پارتنرم را مدیریت کنم و در مقایسه با روش‌های دیگر، فشار کمتری متحمل شوم. به‌علاوه، استفاده از دست‌هایم احساس بسیار خوبی به‌ من می‌دهد»

در ادامه، برای رفع مشکل‌ها در هندجاب و ارتقای کیفیت آن، به ۱۲ مشکل در هندجاب و توصیه‌هایی برای حل آن‌ها پرداخته می‌شود:


۱) خیلی سریع سراغ کیر نروید و زیاد خشونت به‌خرج ندهید

این ذهنیت که اعمال فشار و سرعت برای مرد لذت‌بخش‌تر است، ممکن است باعث شود که خیلی سریع حرکات دست را شدید‌ کنید. اما ‘کِلی شیبری’ (Kelly Shibari)، مربی روابط جنسی، توصیه می‌کند: «ابتدا باید با حرکات آهسته شروع کنید و با توجه به تمایلات پارتنر خود سرعت را بیشتر کنید. خشونت زیاد معمولاً برای آلت مرد مطلوب نیست. بهتر است به‌تدریج حرکات را سریع‌تر کنید تا هم هیجان را افزایش دهید و هم شهوت و انرژی مرد بیشتر شود.»

مربی روابط جنسی، ‘سارا اسلون’ (Sarah Sloane)، نیز توصیه می‌کند که همان اول سراغ آلت مرد نروید: «ابتدا با ملایمت بین ران‌های مرد، باسن، و شکمش را با انگشتانتان لمس کنید. روی لمس‌ کردن هر‌ یک از این نقاط وقت بگذارید و کم‌کم به سمت آلت مرد بروید. اگر بلافاصله به آلت مرد حمله‌ کنید، ممکن است تصور کند این کار را فقط برای ارضا کردن او انجام می‌دهید. در عوض، سعی کنید به آن‌ها نشان دهید که شما هم از این کار لذت می‌برید.»


۲) به “فرِنولوم” (frenulum) بیشتر توجه کنید

فرِنولوم (frenulum) نواری [مثلثی شکل] از پوست است که بخش زیرین سر آلت را به تنه متصل می‌کند و حساسیت بسیار زیادی دارد. خانم لیگان می‌گوید: «اگر بین پا‌های پارتنر خود بنشینید و آلت را بین انگشتانتان نگه دارید، انگشت شستتان دقیقاً روی فرنولوم می‌افتد. همان‌طور که با‌ملایمت آلت را در دست گرفته‌اید، با شست خود حرکات دایره‌ای انجام دهید.» حالت‌های مختلف تحریک فرنولوم را امتحان کنید، مثلا انگشت اشاره و شست خود را دور آن حلقه کنید و دستتان را به جلو و عقب حرکت دهید.

[عرض شود که اگر این توضی گنگ بود، پیش‌تر با شرح تصویری به frenulum یا نخطه‌ی F اشاره شده است: ← ١٧ قسمت سکسی بدن مرد]


۳) حرکت‌های دیگری به‌جز جلو و عقب کردن دست را امتحان کنید

حرکات دست خود را فقط به جلو و عقب کردن محدود نکنید، گزینه‌های دیگری هم وجود دارد. یکی از تکنیک‌های پیشنهادی لیگان حرکت "گودال بی‌انتها"ست. او می‌گوید: «همین‌طور که یک دست را از بالا به پایین آلت حرکت می‌دهید، دست دیگران را در بالای آن قرار دهید. پیش از این که به انتهای آلت برسید، دست زیرین را بردارید و روی دست دیگر بگذارید. همین حرکت را می‌توانید از پایین به بالا نیز انجام دهید.» هنگامی‌که آلت را دردست گرفته‌اید، چرخاندن دست می‌تواند برای مرد بسیار لذت‌بخش باشد، البته بهتر است از روان‌کننده استفاده کنید تا از اصطکاک و آسیب رسیدن به سر آلت جلوگیری کنید.

مربی روابط جنسی، ‘اسکارلت کین’ (Scarlette Cyn) نیز پیشنهاد می‌کند: «یک دستتان را روی بیضه‌ها قرار دهید و با دست دیگر آلت را بگیرید. همان‌طور که یک دست را در امتداد آلت بالا و پایین می‌کنید، با دست دیگرتان، با ملایمت بیضه‌ها را مالش دهید.» بیضه‌ها را نادیده نگیرید؛ همانطور که دارید با یک دست روی آلت کار می‌کنید، با دست دیگر بیضه‌ها را بگیرید و نوازش کنید.


۴) علاوه بر دست از تجهیزات دیگری نیز استفاده کنید

گاهی‌اوقات به تجهیزات دیگری نیز نیاز دارید. حلقه‌های مهره‌داری که برای تحریک آلت مرد استفاده می‌شوند، لوازم ساده و ارزانی هستند که استفاده از آن‌ها می‌تواند برای پارتنرتان لذت‌بخش باشد. اگر دوست دارید به‌خوبی از پس هندجاب برآیید، می‌توانید از حلقه‌ها و استوانه‌های مخصوص خودارضایی کمک بگیرید.


۵) برای تحریک همه‌ی بخش‌های آلت از فشار یکسان استفاده نکنید
خانم اسلون می‌گوید: «برای تحریک سر آلت مرد، درست مانند نوک کلیتوریس (چوچول) خودتان، باید از حرکات و لمس‌های ملایم استفاده کنید. تنه‌ی آلت نیز شبیه به کلاهک دور کلیتوریس شماست و با فشار تحریک می‌شود.» برخی از مرد‌ها هم ترجیح می‌دهند که اصلاً سر آلتشان را لمس نکنید، چون قسمت حساسیت زیادی دارد.


۶) از پانترتان بپرسید که دوست دارد چه بخش‌‌هایی را لمس کنید

هندجاب کاری نیست که بتوان برای آن یک نسخه‌ی‌ معین پیچید. برای اطلاع از تمایلات پارتنر خود، از او بخواهید که در حالی که شما او را نظاره می‌کنید، خودارضایی کند و سازوکار آن را برایتان شرح دهد. از چه سرعت و ریتمی استفاده می‌کند؟ از چه فشاری استفاده می‌کند؟ در حین هندجاب یا مادامی که شریک جنسی‌تان خودارضایی می‌کند، از او بپرسید که چه کاری برایش لذت‌بخش است. این مکالمه باعث می‌شود که دیگر براساس حدسیات خود عمل نکنید.


۷) برای جلوگیری از خشک بودن، می‌توانید از روان‌کننده استفاده کنید

هندجابِ خشک برای بعضی از مرد‌ها لذت‌بخش است، اما در بیشتر موارد، بهتر است از کمی روان‌کننده استفاده کنید. روان‌کننده اصطکاک را کاهش می‌دهد، حرکات دست را روان‌تر و منظم‌تر می‌کند.

مربی روابط جنسی، اسکارلت کین، در گفتگو با Cosmopolitan می‌گوید: «روان‌کننده‌های سیلیکونی یا هیبریدی (برخلاف روان‌کننده‌های قابل حل در آب) مناسب‌ترین گزینه برای هندجاب هستند، زیرا برای مدت بیشتری روی پوست باقی می‌مانند و دیگر لازم نیست که مرتباً برای اضافه کردن مجدد روان‌کننده در هندجاب وقفه ایجاد کنید.»


۸) از پوست ختنه‌گاه به‌درستی بهره ببرید

پیش‌از هر چیز باید گفته شود که نباید پوست ختنه‌گاه (پوست سر آلت که طی عمل ختنه جدا می‌شود) را زیاد به عقب بکشید. پوست ختنه‌گاه در هر مرد متفاوت است، اما رفتار خشن با ختنه‌گاه می‌تواند موجب درد یا حتی پارگی پوست شود.

به گفته‌ی زو لیگان، «با توجه به مقدار پوستی که در هنگام عمل ختنه جدا می‌شود، طول ختنه‌گاه در هر فرد متفاوت است. اگر پوست کمتری از آلت جدا شده باشد، می‌توانید پوست را با ملایمت به جلو بکشید و به‌طور غیر مستقیم سر آلت را تحریک کنید. بسیاری از مرد‌ها با جلو کشیدن پوست روی سر آلت خودارضایی می‌کنند.» لیگان اضافه کرد که از آن جا که پوست اضافه اصطکاک را کاهش می‌دهد، شاید برای افرادی که آلت ختنه‌نشده دارند، نیازی به استفاده از روان‌کننده هم نباشد. بهترین کار این است که از خود صاحب آلت بپرسید که چه کاری برایش لذت‌بخش‌تر است.


۹) ارضا شدن شریک جنسی‌تان را مدیریت کنید

اسلون می‌گوید: «اگر دوست دارید به شریک جنسی‌تان لذت بدهید، از او بخواهید که به‌مدت پانزده‌ دقیقه فقط دراز بکشد تا شما لمسش کنید. کار‌هایی که قرار است با انگشتان خود انجام دهید را در ذهنتان طرح‌ریزی کنید تا بتوانید حس مورد نظر را در پارتنر خود ایجاد کنید. وقتی پانزده دقیقه به پایان رسید، می‌توانید به سراغ فعالیت‌های جنسی دیگر بروید یا جایتان را عوض کنید تا پارتنرتان شما را لمس کند.»
با استفاده از این شگرد، دیگر نگران زمان ارضا شدن نخواهید بود و می‌توانید از تمایلات بدن پارتنر‌ خود آگاه شوید.


۱۰) هندجاب را زود تمام نکنید

درست قبل از این که پارتنرتان ارضا شود، حرکات خود را آهسته‌تر کنید تا ارگاسم فروکش کند.
به‌گفته‌ی کِلی شیبری، «اگر حرکات شما آن‌قدر طول بکشد که پارتنرتان به ارگاسم نزدیک شود، می‌تواند خودش از شما بخواهد که حرکات را متوقف کنید. اما بیشتر مرد‌ها ترجیح می‌هند که وقتی تنفس و ضربان قلبشان شدید‌تر می‌شود، خودتان حرکات دست خود را آهسته‌تر کنید تا آرام‌ شوند، نه این که به شما تذکر بدهند و فوراً حرکات را متوقف کنید. در هندجاب طوری رفتار کنید که پارتنرتان احساس کند که قصد واقعی شما همراهی با او است نه انجام وظیفه.»


۱۱) برای لحظه‌ی ارضا شدن مرد برنامه‌ریزی کنید

خیلی خوب است اگر از قبل درباره‌ی لحظه‌ی ارضا شدن با پارتنر خود صحبت کنید. گزینه‌های مختفی وجود دارد. انزال می‌تواند داخل دستمال‌کاغذی یا پارچه‌ای که از قبل کنار تخت گذاشته‌اید انجام شود یا اگر دوست داشته باشید پارتنرتان می‌تواند منی‌اش را داخل دهان یا دست‌ها یا روی بدن شما بریزد. کمی ملاحظه قبل از انجام هندجاب می‌تواند مانع کثیف شدن ملافه‌ها شود.


۱۲) بعد از تمام شدن کار خودتان را تمیز کنید

به‌توصیه‌ی شیبری، پیش از شروع هندجاب یک حوله‌ی گرم و مرطوب در نزدیکی خود بگذارید تا پس از انزال، دغدغه‌ی دوش گرفتن نداشته باشید. با این کار می‌توانید به‌جای این که در پایان کار سریع از اتاق بیرون بدوید، خودتان را تمیز کرده و کمی استراحت کنید.


منبع:

cosmopolitan.com/sex-love/a8491725/hand-job-manual-sex-problems-advice

12319 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «