ارگاسم تقلبی دوست دختر

1391/11/30

الیس عزیز
دوست دختر قبلی من به شدت تشنه سکس بود.مدت طولانی بود که از آغاز رابطه جنسی ما می گذشت که این سئوال برای من پیش آمد که آیا او واقعا لذت می برد و یا ادای ارضا شدن را در می آورد؟ بعد از اینکه شنیده بودم که بیشتر زنان و نه همه آنها ، بعد از ارگاسم انقباض در ماهیچه های واژن دارند به این فکر فرو رفتم که او ادای ارگاسم را تقلید می کند و وقتی که با او در میان گذاشتم از آن به بعد انقباضات هم جزو ارگاسم او قرار گرفت. این مسئله من را خیلی ناراحت کرد چون من نتوانسته بودم او را به درجه ارضا شدن برسانم. نمی توانستم بفهمم که مشکل از کجاست و در عین حال که بسیار گیج شده بودم خودم را مقصر می دانستم و سرزنش می کردم. دوست دخترم اصلا اهمیتی به ارضا شدن نمی داد و میگفت که به شدت عاشق من است و من را همانجوری که هستم دوست دارد. درست است که عشق اهمیت دارد ولی زندگی جنسی هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
الان من یک دوست دختر جدید دارم ولی از آنجایی که می ترسم قادر به ارضا کردنش نباشم، نعوظ برایم پیش نمی آید.فکر می کنم دچار یک مشکل روانی شده ام. درتنهایی خودم در هنگام خود ارضایی به راحتی به نعوظ می رسم ولی در حضور دوست دخترم نمی توانم. برای حل این مشکل چه باید بکنم؟

ارگاسم تقلبی

دوست گرامی
به نظر می آید که اعتماد به خودتان را ازدست داده اید. داشتن ارگاسم یک تجربه کاملا شخصی است و هرچه برای اکثر مردان رسیدن به آن آسان است، برعکس برای اکثر زنان رسیدن به آن مرحله اصلا راحت نیست.به همین دلیل خیلی اهمیت دارد که هر دو طرف صبر داشته باشند و خیلی راحت و مشتاقانه با هم حرف بزنند و راجع به بدن یکدیگر بیاموزند. این به آنها کمک می کند که یاد بگیرند که هر دوی آنها از چه چیزهایی لذت می برند و از چه خوششان نمی آید و اینکه چه کارهایی در سکس آنها را تا مرز ارگاسم پیش می برد. صبور بودن و آموزش دیدن علاوه بر این که به شریکتان لذت بیشتری می دهد باعث میشود که از فشار و استرس خودتان هم کم شده و تجربه لذت بخش تری داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که این وظیفه شما نیست که یک زن را به ارگاسم برسانید. اگر او ارضا نمی شود، به این معنی نیست که شما کارتان را بلد نیستید و در سکس ضعیف عمل می کنید. در واقع ممکن است شما فوق العاده باشید . در واقع چیزی که در این جا بیشتر دخیل است این است که شما باید بدانید که چگونه بدن وی را هدایت کنید و کاری کنید که او کاملا احساس راحتی و آرامش را در کنار شما تجربه کند و خودرا رها کند تا به آن درجه از لذت برسد که ارضا شود.شاید بد نباشه که از او بخواهید که به شما بگوید که چه کار کنید تا او لذت بیشتری ببرد. این بسیار مهم است که به خاطر داشته باشید که ارگاسم یک تجربه کاملا شخصی است و ممکن است که برای دوست دخترتان زمان ببرد تا آنقدر با شما در اتاق خواب راحت شود که خود را رها کند و به مرحله ارضا شدن برسد.

در نهایت تمرکزتون را روی شناخت بیشتر او بگذارید و وقتی از نظر جنسی به صمیمیت رسیدید، به لذت دادن به همدیگر فکر کنید و به اجازه ندید که افکارتون به این مسئله که امکان دارد نعوظ نداشته باشین سوق یابد. اگر نعوظ داشتید که خوب ولی اگر نداشتید هم مشکلی نیست. کاملا ممکن است که بدون داشتن آلت آماده سکس ، بتوان لذت برد.این مسئله می تواند شما رابه یک بعد جدید از خلاقیت و هیجان وارد کند که با داشتن نعوظ نتوانید آن را تجربه کنید. به علاوه ممکن است که به محض اینکه شما دست از نگرانی از این بابت بردارید ، نعوظ به شما برگردانده شود.

5482 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2013-02-23 06:42:22 +0330 +0330

یه چیز باحالتر هم بزاری حله

0 ❤️

2013-02-23 06:46:19 +0330 +0330

هههه بخندم :| با این موضوع اگه میشه دیگه تاپيك نزنيد :|

0 ❤️

2013-02-23 22:11:05 +0330 +0330

[quote=Hermes1]در واقع ممکن است شما فوق العاده باشید[/quote]
خودمم همین فکرو می کردم :D
[quote=Hermes1]ممکن است که برای دوست دخترتان زمان ببرد تا آنقدر با شما در اتاق خواب راحت شود که خود را رها کند و به مرحله ارضا شدن برسد.[/quote]
فدای سرش اصلا هر روز بیاد تا راحت تر بتونه به آرامش برسه و خودشو رها کنه فقط قبلش زنگ بزنه و بیاد :D
ازدیاد رابطه==>راحتیه بیشتر==>حس آرامش==>رهایی مطلق==>سرانجام ارگاسم و خداحافظی :D

0 ❤️

2019-06-06 07:44:26 +0430 +0430

خیلی از پسرا میخوان اینو

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «