استفاده از زبان در سکس

1399/09/18

↩️ بازیابی شده

آنچه نیاز دارید درمورد استفاده از زبان هنگام سکس بدانید
خیر، منظور این که چگونه پارتنر را خیسِ بزاق دهانتان کنید نیست!

از: Taylor Andrews
در: Sep 1, 2020

زبان یکی از قوی‌ترین ماهیچه‌های بدن است. زیرا نه تنها قابلیت خم شدن، پیچاندن، لیسیدن و حتی در آمدن به شکل‌های عجیب و غریبی که در زمان مدرسه زبانتان را به آن شکل‌ها در‌می‌آوردید را دارد. در امر غذا خوردن، قورت دادن و حرف زدن نیز کمک می‌کند و در ایجاد تُن‌های بالای صدا نیز نقش اساسی دارد، اما اینها فقط شرح کتابی وظائف و فایده‌های آن بود.
درسی که معلم سال ششم زیست‌شناسی فراموش کرده بود درمورد زبان یاد بدهد این است که زبان یکی از بزرگترین سرمایه‌های زندگی جنسی‌ست که نیاز به توضیح دارد:
برای شروع؛ زبان کارایی‌های متفاوتی دارد. از آن برای بوسیدن، عشقبازی، سکس دهانی، زدن حرف‌های تحریک آمیز جنسی و غیره استفاده می‌شود.

متخصص مسائل جنسی و مربی لذت‌های سکس خانم ‘تیومی مورگان’ (Tyomi Morgan) اینچنین می‌گوید:
به طور کلی زبان شما جایزه‌ی بهترین بازیکن در تیم اعضای بدنتان موقع سکس را به دست آورده است! به این دلیل که قدرت آن از تحریک کردن کلامی طرف مقابل آغاز می‌شود و با کمی تلاش فیزیکی در قسمت‌های حساس بدن شریک جنسی‌تان به تحریک کامل او ختم می‌شود. (قسمت‌های حساس = قسمت‌هایی از بدن که لمس کردنشان احساس بسیار خوبی دارد)
و با توجه به این که می‌توانید با آن چیز کوچکی که به کف دهانتان چسبیده است کارهای بسیار زیادی انجام دهید، بهتر است بدانید که دقیقاً چگونه باید از آن استفاده کنید، در ادامه موضوع عمیق‌تر شکافته می‌شود…


چرا اینقدر اهمیت دارد که زبان را وارد زندگی جنسی کنید؟

برای دانستن این موضوع؛ همین الان هم از زبانتان خیلی بیشتر از آنچه فکر می‌کنید استفاده می‌کنید که البته چیز خوبی‌ست. اما زمانی که عمداً و با یک ذهن بسیار فعال به استفاده از زبان برای قوی‌تر کردن تمام حس‌های موجود {در سکس} فکر می‌کنید، کلاً شرایط را تغییر می‌دهید.
یکی از دلایل آن این است که روی سطح زبان، نقش و نگاری به حالت برجستگی وجود دارد که یک راه بهتر گفتن این مطلب است که وقتی با زبانتان عضوی را لیس می‌زنید این برجستگی‌ها باعث به وجود آمدن اصطحکاک و سایشی بسیار دوست‌داشتنی (لذت‌بخش) می‌شوند. سایشی متفاوت از آنچه دستها، لبها یا سایر اعضای بدن می‌توانند ایجاد کنند. برای بهتر فهمیدن این تفاوت، این که چرا بعضی وقتها اسباب‌بازی‌های جنسی که روی آنها برجستگی دارد را به اسباب‌بازی‌های نرم ترجیح می‌دهید مثال خوبی‌ست. درضمن زبان این خاصیت را دارد که روان‌کننده {بزاق} ترشح می‌کند! (خیلی بدیهی بود) برای همین امکان یک سُر خوردن بسیار نرم و آسان روی قسمت‌های ظریف‌تر و حساس‌تر بدن به وجود می‌آورد.

آیا می‌دانستید اندازه و فرم زبان می‌تواند مشخص کند چقدر در طول سکس می‌توان از آن استفاده کرد؟ زبانهای کوتاه‌تر برای این که به نقاط خاصی از بدن طرف مقابل برسند، صاحبشان باید در پوزیشن‌های خاصی قرار بگیرد. زبانهای طولانی‌تر می‌توانند با تلاش بسیار کمتری به نقاط عمیق‌تری برسند! زبانهای پهن سطح بیشتری برای لیسیدن را در اختیار می‌گذارند و زبانهایی که طولشان بیشتر است ولی نازکتر هستند می‌توانند با آسانی بیشتری به نقاط حساس بدن فشار بیاورند (یعنی مثلاً عمیقتر در کُس فرو بروند). در هر حال این که چه پوزیشنی را برای لیسیدن استفاده کنید بسیار اهمیت دارد.


کدام قسمت‌های بدن برای لیسیدن بهتر است؟

همه‌ی قسمت‌های بدن می‌تواند توسط زبان لیسیده شود، اما قبل از لیس زدن هر قسمتی از بدن، با شریک جنسی خود درمورد آن حرف بزنید (اجازه و رضایتش را بگیرید) قدم اول این مکالمه آن است که از شریک جنسی بپرسید میل دارد کدام قسمت حساس بدنش لیسیده بشود؟ (برای مثال می‌توان از گردن، لبها، استخوان ترقوه و… نام برد) و در ضمن او باید به شما بگوید که کدام قسمتهای بدنش را دوست ندارد لیس بزنید.
خانم مورگان می‌گوید یکی از قوانین کلی که در این موارد کاربرد دارد این است: «بدن هر فردی نسبت به تحریک جنسی واکنش متفاوتی از خود نشان می‌دهد، پس بهتر است کار را از قسمت‌های بالای بدن شروع کنید و در محور زمان به سمت پایین بیایید.»
برای شروع تحریک با زبانتان بهتر است است کار را از این نقاط آغاز کنید: سر، گردن، دهان، لبها، گوشها، استخوان ترقوه، سینه، نوک سینه‌ها، اطراف شکم، کناره‌های لباس زیر {بالا و بغل شورت}، انگشتان، انگشت شست پا، سوراخ کون و اطراف کیر و کُس…

اگر می‌خواهید بدون تابلو شدن از زبانتان برای تحریک بدن شریک جنسی‌تان و بالا بردن میزان لذت او استفاده کنید. خانم مورگان در این مورد نیز توصیه‌هایی دارد که بدین شرح است:

  • انگشتانش را بمکید
  • با زبانتان روی خط بیرونی و اطراف لبانش به آهستگی خط بکشید
  • دهانتان را کنار گوش او ببرید و به او دستور انجام کارهایی سکسی بدهید و یا از خواسته های جنسی تان برایش بگوئید
  • قسمت بیرونی گوش او را با نوک زبانتان به آهستگی لیس بزنید.
  • از زبانتان برای فرستادن پیامی به مفهوم احضار او استفاده کنید (مثل وقتی به کسی میفهمانید که پیش شما بیاید)
  • پیش از لیسیدن سوراخ کونش، ابتدا لپ‌های کون وی را لیس بزنید
  • انواع خوردنی‌ها را روی قسمت‌های حساس و سکسی بدنش بمالید سپس از روی بدنش آن خوردنی‌ها را لیس بزنید
  • زبانتان را وارد حفره‌های بدنش کنید، لبه‌های کُس را لیس بزنید و قلقلک دهید
  • ناحیه‌ی بین کُس و کون {پرنیوم} را نیز لیس زده و قلقلک بدهید
  • خوردنی‌ها را روی زبانتان بگذارید و داخل دهن شریک جنسی‌تان ببرید تا آنها را بخورد

آیا حرکت‌های خاصی وجود دارد که لازم است درهنگام سکس با زبان انجام دهید؟
خانم مورگان اینگونه پاسخ می‌دهد: واقعاً خوشحالم که این را پرسیدید! اگر بخواهیم صادق باشیم بسته به این که هدف نهایی شما چه باشد، انتخاب‌های متفاوتی دارید:

  • از نوک زبان به آهستگی برای تحریک نقاط حساس بدن او استفاده کنید، بعد حرکت نوک زبان را سریعتر کنید و آن در موقع لیسیدن تکان دهید {به سمت چپ و راست یا بالا و پایین}
  • از قسمت وسطی و پهن‌تر زبان برای لیسیدن آهسته‌ی قسمتهای بزرگتر بدن او استفاده کنید. زبان را به شکل حرف S روی قسمت‌های حساس بدن او حرکت دهید تا او حس تماس بدنش با یک موج {از لذت} را داشته باشد.
  • از نوک زبان برای کشیدن شکل‌های مختلف روی بدن او استفاده کنید و یا به یک روال منظم آن را روی قسمت‌های حساس بدن او حرکت دهید.
  • زبان را به صورت صاف و پهن در آورید تا بتوانید از برجستگی‌های سطح آن برای زدن لیس‌های طولانی و آهسته استفاده کنید.
  • می‌توانید زبانتان را کمی خم کنید و {با کشیدن هوا به داخل دهان} برایش حس مکیده شدن قسمتهای حساس و جنسی بدنش را ایجاد کنید.

به طور خلاصه خانم مورگان توصیه می‌کند که: زبانتان را سیخ کنید تا مستقیماً او را تحریک کنید {فرو کردن زبان به داخل کُس} و سپس آن را شل و و پهن کنید تا بتوانید سطح بیشتری از قسمتهای حساس روی بدنش را لیس بزنید.


چند توصیه‌ی مفید قبل از بازی کردن با زبان و استفاده از آن در هنگام عشقبازی

همیشه قبل از وارد کردن زبان به بوسه‌هایتان از طرف مقابلتان اجازه بگیرید، زیرا بعضی از مردم ممکن است از این که زبان کس دیگری وارد دهان، گوشها یا سایر اعضای بدنشان شود، خوششان نیاید. خانم مورگان می‌گوید که گرفتن رضایت طرف مقابل از هر چیزی مهمتر است. درضمن مطمئن شوید که بهداشت دهان را نیز کاملاً رعایت کرده اید. با مسواک سطح زبان خود را تمیز کنید و قبل از استفاده از زبانتان در سکس آن را با مایع دهانشویه شستشو و کاملاً تمیز کنید. از آنجا که مایع دهانشویه خاصیت ضدعفونی دارد، جلوی پخش شدن باکتری‌های موجود در دهان را در نقاط حساس بدن شریک جنسی‌تان مثلاً واژن می‌گیرد.

• توصیه‌ای تخصصی‌تر: دقت کنید که مقدار ترشحات بزاقی که در مدت لیسیدن بدن شریک جنسی‌تان طبیعتاً از زبانتان ترشح می‌شود را مدیریت کنید، یعنی گاهی اوقات از نوک زبانتان استفاده کنید و در سایر مواقع از قسمت وسطی پهن‌تر آن {اینطوری زبان موقع لیسیدن رطوبت کم نمی‌آورد و خشک نمی‌شود}.

در پایان درمورد این که در وسط سکس چه کارهایی باید بکنید و چه کارهایی خیر، زیاد فکر نکنید، اجازه دهید زبان شما به طور طبیعی آنچه برایتان لذت‌بخش است را انجام دهند، کارهایی باعث می‌شوند از شریک جنسی‌تان واکنش مثبتی دریافت کنید. می‌توانید بگذارید زبان در قسمت‌هایی از بدن او که دوست دارید البته با موافقت خودش آن نقاط مورد کشف و بررسی قرار دهید سُر بخورد. این که از زبان خود در هنگام سکس استفاده کنید، قرار است تجربه‌ی خوش‌آیندی باشد، اصلاً قرار نیست کسی در این میان حس کند که یک سگ، آب دهانش را روی او ریخته است!


منبع:
https://www.cosmopolitan.com/sex-love/a33864315/how-to-use-your-tongue-during-sex/

2300 👀
5 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2020-12-08 01:04:34 +0330 +0330

معیار هام کم بود، حالا باید طول و عرض زبون طرفم چک کنم

4 ❤️

2020-12-08 01:32:23 +0330 +0330

در جایگاه انسان نیستی اگر کص لیسی نکنی

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «