اسرائیل داروی معجزه آسای کووید۱۹ ساخت. واسلاما!

1399/11/26

بیمارستان‌های ایخیلوف در تل‌آویو و هداسا در اورشلیم روز ۱۶ بهمن به طور همزمان خبر دادند که شاید برای نخستین بار در جهان دو نوع داروی واقعی برای کرونا یافته باشد، هرچند که این امر نیاز به تحقیقات بیشتر دارد.

در بیمارستان ایخیلوف داروی EXO-CD24 در مورد ۳۰ بیمار کروناییِ به‌شدت بدحال ۳۷ تا ۷۸ ساله به کار رفته و به طرز خیره‌کننده‌ای، ۲۹ تن از آنها سریعا از بیماری رهایی یافته و تنها پس از سه روز از بیمارستان مرخص شده‌اند. بیمار سی‌ام نیز درمان شد اما او چند روز بیش‌تر در بیمارستان بستری بود.

پروفسور ندیر آربر از مرکز تحقیقات و مبارزه با سرطان در بیمارستان ایخیلوف، پنج‌شنبه شب گفت این دارو برای پنج روز بر اساس روزانه یک بار، به بیماران داده شد و در ۹۶ درصد آنها کارآیی سریع و فراتر از انتظار داشت.

بیمارستان ایخیلوف اعلام کرد نظر به این موفقیت بزرگ، از وزارت بهداشت اسرائیل اجازه خواسته تا این دارو به روی بیماران بیشتری به کار برود.

این دارو بر اساس اکسوزوم‌های غنی شده با سی‌دی ۲۴ ساخته شده که مستقیم وارد ریه بیمار می‌شود تا مانع از ورود بیمار به مرحله شدید (cytokine) شود.
یکی از بیماران به‌شدت بدحال کرونایی در اسرائیل داوید بیتان، رئیس پیشین فراکسیون حزب لیکود در کنست بود که با وزنی بسیار سنگین، انواع بیماری‌های زمینه‌ای را نیز داشت. او در حالی که به آستانه مرگ رسیده و حدود دو هفته بیهوش بود، از روز ۱۶ بهمن به کار خود در مجلس بازگشت.

منبع: رادیو فردا

و نشنال نیوز

1520 👀
10 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-02-14 22:36:16 +0330 +0330

↩ ramindoll
در حالی که ما در توهمات خودتون غوطه می خوردیم اونا ۲۰ سال داشتن روی این ژن CD24 کار می کردند.

0 ❤️

2021-02-14 22:39:16 +0330 +0330

آلمان داروی درمان کرونای ترامپ REGN-COV2 را خرید

داروی جدیدی برای درمان کووید-۱۹ در آلمان استفاده می شود

مارکوس زودر رهبر حزب سوسیال مسیحی و نخست وزیر ایالت بایرن آلمان با داروی ضد کووید در دستش

به گفته وزیر صحت آلمان، آنتی بادی در بد (FA_AF): آلمان داروی جدید… ن مانند یک واکسن غیرفعال عمل می‌ کند. این دارو می‌تواند جلوی تشدید روند بیماری کووید-۱۹در افراد به شدت در معرض خطر را بگیرد.

ینس اشپان، وزیر صحت آلمان فدرال

دارویی که قرار است در آلمان از هفته آینده به صورت عمومی مصرف شود، همان دارویی است که برای درمان دونالد ترامپ رییس جمهوری پیشین آمریکا استفاده شد. آلمان به عنوان نخستین کشور اتحادیه اروپا داروی کرونای REGN-COV2 را که قیمت هر دوز آن ۲ هزار یوروست، خریداری کرد.

ینس اشپان، وزیر بهداشت آلمان روز یکشنبه اعلام کرد که دولت این کشور ۲۰۰ هزار دوز از داروی کرونا را به قیمت ۴۰۰ میلیون خریداری کرده است. آقای اسپان این دارو را که ترکیبی از پادتن (آنتی‌بادی‌)های مقابله با بیماری کووید-۱۹ است، همان دارویی معرفی کرد که اکتبر گذشته برای درمان دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا به هنگام ابتلا به این بیماری، مورد استفاده قرار گرفته بود.

وزیر بهداشت آلمان توضیح داد که آنتی بادی‌های موجود در این دارو همانند یک واکسیناسیون غیرفعال عمل می‌کند و تجویز آن در مراحل اولیه ابتلا به بیماری کووید-۱۹ می‌تواند بیماران آسیب‌پذیر را از دچار شدن به نوع حاد این بیماری مصون نگاه دارد.

REGN-COV2 ترکیبی از دو پادتن ویروس کرونا بود که توسط شرکت داروسازی ریجنرون(Regeneron) تولید شده بود. سازمان غذا و داروی آمریکا هفته سوم نوامبر گذشته مجوز استفاده از این دارو را صادر کرد.

  • اسرائیل تو کونش خندید که اول باشه چند ماه پیش آمریکائی ها ساختنش و ترامپ کونی رو در سه روز درمانی کردن
1 ❤️

2021-02-14 23:01:23 +0330 +0330

↩ shahx-1
اگر زحمت بکشی متن اصلی که لینک کردم رو بخونی می فهمی این با چیزی که روی ترامپ استفاده شد متفاوته. این دارو ژن CD24 رو که عامل واکنش شدید و کشنده به ویروسه خنثی می کنه و این دکترهای اسرائيلی ۲۰ ساله دارند روی این ژن تحقیق می کنند.
داروهای مختلف می توانند روی یک بیماری موثر باشند. ویژگی این داروی جدید اثربخشی فوق العادشه. برای فهم این نکته ساده که یک بیماری میتونه داروهای مختلف با اثرات درمانی مختلف داشته باشه ساده لازم نیست انشتین باشی.

0 ❤️

2021-02-14 23:09:44 +0330 +0330

بیخود کردن
همه دنیا میدونن که ما روغن بنفشه رو قبل از اینکه کفار یهودی بدونن دارو چیه ما کشف کرده بودیم.
منتظر باشین که ۴ روز دیگه مسلمونا میگن دانشمندای یهودی این دارو رو با الهام از فلان آیه قرآن کشفش کردن

2 ❤️

2021-02-14 23:10:58 +0330 +0330

↩ fool22
- بیمارستان‌های ایخیلوف در تل‌آویو و هداسا در اورشلیم روز ۱۶ بهمن به طور همزمان خبر دادند که شاید برای نخستین بار در جهان دو نوع داروی واقعی برای کرونا یافته باشد، هرچند که این امر نیاز به تحقیقات بیشتر دارد.

نه هوش انیشتین نمیخواد که بفهمی هوش بچه دبستانی هم کافیه!!! کسی نگفت ترامپ رو با این معالجه کردن!! متن خبر شما میگه نخستین داروی واقعی در جهان رو در اسرائیل ساختن!! در حالی که چنین چیزی نیست اولیشو ماه ها قبل آمریکا ساخت!! ترامپ فقط 48 ساعت در بیمارستان موند روز سوم برگشت کاخ سفید اونم بدون ماسک!! آلمان هم دید موثره خریداری کرد رایگان بده به مردمش!! تا وقتی انگلیس و امریکا وجود دارن اسرائیل نمیتونه نخستین باشه!!

0 ❤️

2021-02-15 00:56:27 +0330 +0330

حالا هی گوه خوری کنند اسرائیل رو فلان میکنیم 😒

2 ❤️

2021-02-15 07:58:48 +0330 +0330

خاک بر سر مردمی که چشمشون دنبال دست بیگانه ای مثل اسرائیل هست
یعنی اگر اسرائلیها و امریکائیها بشاشن توی این شیشه های واکسن بدن بهتون بی درنگ تزریق میکنید ، اخه بدبختا اون شرکت فایزر به اون اسم و رسم دارش گند بالا اورده اورپائیهام ازش استفاده نمیکنند اونوقت اومدی میگی اسرائیل واکسن کوید ساخته خخخخخخخخخ واقعا عقل هم خوب نعمتی هست که متاسفانه ازش بی بهره ای

0 ❤️

2021-02-15 09:32:35 +0330 +0330

↩ @آروین

خاک بر سر مردمی که چشمشون دنبال دست بیگانه ای مثل اسرائیل هست
یعنی اگر اسرائلیها و امریکائیها بشاشن توی این شیشه های واکسن بدن بهتون بی درنگ تزریق میکنید ، اخه بدبختا اون شرکت فایزر به اون اسم و رسم دارش گند بالا اورده اورپائیهام ازش استفاده نمیکنند اونوقت اومدی میگی اسرائیل واکسن کوید ساخته خخخخخخخخخ واقعا عقل هم خوب نعمتی هست که متاسفانه ازش بی بهره ای

خاک بر سر حکومتی که برای یه بیماری همه گیر که پای جان انسانها و عزیزترین آدمهای زندگیمون وسطه فرهنگ غلط مرزبندی سیاسی راه میندازه و بدتر از اون خاک بر سر ملتی که از این حماقت طرفداری میکنن.
خاک بر سر حکومتی که کارت ملی برای مردمش نمیتونه تولید کنه ولی ادعا میکنه چند ماه دیگه قراره صادر کننده واکسن کرونا باشه و خاک بر سر ملتی که بعد اینهمه سال دروغ شنیدن بازم حرفشو باور میکنن.
خاک بر سر حکومتی که به قول رهبرش کشور بی عرضه منطقه فضاپیماش وارد جو مریخ میشه ولی همون روز مردم خودش تو صف روغن کرونا میگیرن چون حکومتشون عرضه تولید حلب روغن هم نداره.
در نهایت هم خاک بر سر رهبری که خودش واکسن فایزر تولید دشمن رو میزنه تو بدن ولی همون واکسن رو برای حتی عرزشی و بسیجی طرفدار خودش قدغن میکنه و علنا میگه خودت و خانوادت به یه طرفمم نیستین و خاک بر سر همون عرزشی که هنوزم مثل گوسفند سنگ همون رهبر رو به سینه میزنه.
شرمنده بیشتر از این حوصله تایپ نبود ولی اگه فکر کردی کافی نیست بگو بازم در خدمتم

3 ❤️

2021-11-08 08:46:53 +0330 +0330

ما ایرانی ها هیچکس را بغیر خودمون قبول نداریم
برای همین با تمام کشورهای جهان قطع رابطه کردیم و مثل اعراب ملخ خور توی دشت و غار میخواهند زندگی کنیم
و شعار مرگ بر کره زمین را اختراع کردیم
اگر کسی از کشورهایی که مورد غضب آخوندها به کشفی برسه آن کشف مردود شناخته میشه

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «