اعتیاد به تحریک مقعدی

1399/09/26

گفته شده: آنقدر درگیر تحریکات مقعدی شده‌ام که دیگر نمی‌توانم بدون آن ارضا شوم

“زاخاری زین” (zhachary zane) این هفته به کمک مردی رفته که علاقه‌ی شدیدی تحریک مقعدی دارد. Oct 22, 2020

  • من زاخاری زین هستم. نویسنده‌ی مطالب جنسی و یک تن فروش اخلاق‌مدار (به زبان ساده با افراد زیادی می‌خوابم و هیچ ابایی از صحبت راجع به آن ندارم).
    در طول سالیان، تجارب زیادی درباره‌ی سکس، قرار و خوابیدن با هزاران جنسیت و گرایش رنگ و وارنگ کسب کرده‌ام. بدیهی است که راهکارهایی من باب مذاکره در تختخواب (و راستش را بخواهید جاهای دیگر نیز) به دست آورده باشم. اینجا هستم تا سوالات جنسی دغدغه‌زای شما را به طور کامل و کاربردی پاسخ دهم؛ به جای این که به گفتن جمله‌ی «ارتباط با شریکت مهم‌ترین چیز است!» بسنده کنم؛ چون این را همه‌مان می‌دانیم.

پرسش:
زاخاری عزیز، من تمامی مقاله‌هایی که درمورد سکس مقعدی مردان یا بازی با پروستات، نوشته‌اید را خواندم و بالاخره تصمیم گرفتم من هم آن را امتحان کنم. واقعاً معرکه بود! پس این شد شروعی از بازی با مقعدم و از آن به بعد من و دوست دخترم، بازی با پروستات را هم به سکس‌مان اضافه کردیم. بسیار برایم جالب بود که دوست دخترم هم برایش این عمل لذت‌بخش بود. حال ما از توپک مقعدی (anal beads)، درپوش مقعد (butt plugs) و هرآنچه فکرش را هم بکنید در هنگام سکس استفاده می‌کنیم.
اما متاسفانه مشکل اینجاست که دیگر اگر چیزی داخل مقعدم نباشد، ارضا نمی‌شوم! این موضوع هم برای سکس و هم برای خودارضایی‌هایم صادق است. بدون آن دیگر آن احساس لذت را —نسبت به زمانی که در مقعد خود چیزی دارم— ندارم. احساس می‌کنم که بدنم به تحریک کردن مقعدم عادت کرده است و حال برای لذت بردن باید حتماً مقعدم را تحریک کنم. موضوع اذیت‌کننده‌ی ما اینجاست که وقتی می‌خواهی سکس مقعدی داشته باشی، باید برایش آماده شوی و همیشه این موضوع شدنی نیست. این کار عاقلانه نیست که برای یک خودارضایی ۵ دقیقه‌ای ۴۵ دقیقه مقعد خود را بشویم. سوال من اینجاست که چطور می‌توانم به همان روزی برگردم که برای ارضا شدن دیگر نیازی به دخول شئ به مقعدم نباشد؟
— یک معتاد به تحریک مقعدی

○ پاسخ:
معتاد به سکس مقعدیِ عزیز، من بسیار خوشحالم. بلاخره تمامی تلاش‌هایم برای تشویق مردم به سکس مقعدی به ثمر نشسته است. حال مردان بیشتری به خود جرات این را داده‌اند که قسمت‌های ناشناخته‌ی بدنشان را کشف کنند و این لذت افسانه‌ای سکس مقعدی را تجربه کنند. درمورد شما ولی دیگر بیش از حد افسانه‌ای شده است! همان طور که خودتان گفته‌اید که برایتان ارضای بدون انگشت کردن و هرگونه وسایل سکس، مشکل شده است.
این یک اتفاق کاملاً طبیعی است. شما به هدیه‌ای جدید به نام لذت بیشتر در هنگام سکس دست پیدا کرده‌اید. بدن شما خود را با لذت بسیار زیاد وفق داده است. این یعنی حد آستانه‌ی لذت جنسی در شما بالاتر رفته است و دیگر شما تا به این حد آستانه نرسید، ارضا صورت نمی‌گیرد.
حدس می‌زنم با گذشت زمان این حد آستانه پایین‌تر بیاید. یادتان می‌آید اولین باری را که خودارضایی را کشف کردید. آنقدر برایتان این لذت‌بخش بود که دوست داشتید تمامی وقتتان را خودارضایی کنید. هر روز و هر شب. اما در نهایت فهمیدید که می‌توانید یک روز را هم بدون خودارضایی بگذرانید. این موضوع دقیقاً مثل علاقه‌ی شدید شما به سکس مقعدی است.
سکس مقعدی برای شما هنوز یک موضوع جدید است. من هم زمانی را به خاطر دارم که برای اولین بار سکس مقعدی را تجربه کردم، اصلاً از آن سیر نمی‌شدم، دوست داشتم هیچ وقت این سکس تمام نشود. من هم همیشه می‌خواستم یک چیزی در باسنم باشد، وقتی در حال سکس هستم. دوست دخترم ( که الان دوست دختر سابق‌ام است) به شوخی به من می‌گفت که آشنایی تو با سکس مقعدی مثل پیدا کردن گنج است. درنهایت این احساس کم‌کم از بین رفت و هیچ اتفاق بدی هم برایم نیفتاد. زمان‌هایی بود که به خاطر دل دردهایم نتوانستم سکس مقعدی داشته باشم و سکس عادی داشتم که این هم تقریباً برایم به همان اندازه‌ی سکس مقعدی لذت‌بخش بود. حال می‌توانم همان سکس معمولی خودم را داشته باشم و از آن لذت ببرم، بدون این که چیزی داخل باسنم باشد. آیا باز هم دوست دارم که باسنم پر باشد از اسباب‌های جنسی؟ البته که دوست دارم. اما دیگر به آن به چشم یک گزینه نگاه می‌کنم، نه موردی که وجود آن برای سکس واجب باشد.

بسیار خوب، حالا نوبت آن رسیده است که کاری بکنیم تا این عادت از شما دور شود. من سوال شما را از “لونا ماتاتاس” (luna matatas) که مدرک تحصیلی در زمینه‌ی سکس و لذت دارد پرسیدم.
“لونا” کسی هست که من همیشه سوالاتی که به کون مربوط می‌شود را از او می‌پرسم.
در وهله‌ی اول، لونا پیشنهاد کرد که هر از گاهی از وارد کردن اشیا به داخل مقعد کناره‌گیری کنید. این کناره‌گیری می‌تواند زمانی بین چند روز تا چند هفته باشد. این مدت به تعداد خودارضایی‌ها و شریکتان که با هم سکس دارید بستگی دارد. همچنین کنار گذاشتن فعالیت جنسی برای چند روز می‌تواند همان حد آستانه‌ای که درمورد آن صحبت شد را به حالت قبلی خود بازگرداند. لونا گفت که بهترین راه این است که چند روزی سکس و خودارضایی را کنار بگذار تا به حالت قبلی خودت که دیگر نیازی به وارد کردن چیزی در مقعدت نداشته باشی، برگردی.
وقتی به آن لحظه‌ای رسیدی که دیگر برای ارضا شدن نیازی به وارد کردن چیزی به داخل باسنت نداشتی، سکس معمولی را به مدت چند هفته از سر بگیر. بعد از آن می‌توانی دوباره بازی با پروستات را شروع کنی. اما وقتی این را دوباره شروع کردی، این دفعه در کارت عجله نکن. اگر دوباره با سر به داخل سکس مقعدی با انواع و اقسام اسباب‌های سکس وارد شوی و این کار را برای چند روز پشت سر هم انجام دهی، دوباره به همان نقطه‌ای خواهی رسید که برای ارضا شدن، وارد کردن چیزی به داخل مقعد به اوجب واجبات تبدیل خواهد شد.
یکی از راه‌های جلوگیری از عجله در سکس مقعدی، تحریک پروستات از خارج مقعد است. شما به راحتی می‌توانید با تحریک “میان دوراه” یا همان مکان بین مقعد و بیضه‌هایتان [پرنیوم]، احساس بهتری پیدا کنید. لونا می‌گوید با استفاده از اسباب‌های سکس یا انگشتتان می‌توانید “میان دو راه” را به جلو ماساژ دهید و این‌گونه لذت سکس مقعدی را داشته باشید.
این هم از پیشنهاد ما برای پایین آوردن حد آستانه‌ی لذت جنسیتان.
اما من فکر می‌کنم شما باید اندکی کمتر وسواس به خرج دهید. مشکل شما اینجاست که برای بازی با مقعدتان بیش از حد وقت برای آماده سازی می‌گذارید.
من یک خبر خوب برای شما دارم: اصلاً نیازی نیست که ۴۵ دقیقه تنها صرف شستوشوی داخل مقعدتان شود. شما قرار است به اندازه‌ی دو انگشت یا ۵ سانت چیزی به داخل مقعدتان وارد کنید. آن آماده‌سازی ۴۵دقیقه‌ای برای زمانی است که می‌خواهید با یک آلت ۲۰سانتی رابطه برقرار کنید. اگر قرار است آن شئ‌ای که به داخل مقعدتان وارد می‌کنید کوچک‌تر باشد، تنها یک یا ۲ دقیقه نیاز است تا مقعد خود را به اندازه‌ی کافی بشویید.
خوردن مکمل‌های فیبردار می‌تواند روند شستوشوی مقعد را ساده‌تر کند. جالب است بدانید که قرص‌های فیبردار مخصوص افرادی که مفعول هستند ساخته شده است. این قرص‌ها تبدیل شده‌اند به واجبات زندگی جنسی مردان هم‌جنس‌گرا و دوجنس‌گرا. به شخصه این قرصها را خیلی دوست دارم، چون باعث می‌شود کمتر فتخ کنم. حتی گاهی اوقات خوردن این قرص‌ها باعث می‌شود که نیازی به شستوشو اصلاً نداشته باشد.
پس به تحریک پروستات‌تان چه از داخل و چه از خارج ادامه دهید. از این لذت زیبای خدادادی استفاده کنید. زندگی کوتاه‌تر از آن است که خود را از لذت فرو کردن چیزی در مقعدتان محروم کنید.

منبع: menshealth

[پ ن: هر چیزی رو هم داخل مقعد مطهرتان جاساز نفرمایید! اگر اصرار دارید این نوع لذت رو امتاحان کنید توصیه میشود لاقل از اسباب‌بازی‌های جنسی و اونچه مخصوص این کار ساخته شده اسفاده کنید تا به مشکل برنخورید. همینجوریش تعداد کلیپ‌های بیمارستانی که ابزارآلات صنعتی، لوازم ساختمانی، گازفندک، پیف‌پاف و… را در اتاق عمل از کون مرد نگونبخ میکشن بیرون بیداد میکند!]

12 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2020-12-16 19:06:01 +0330 +0330

پیف پاف؟! 😂

2 ❤️

2020-12-16 19:07:18 +0330 +0330

گل سر سبدشون دو سال پیش بود طرف ام پی تری پلیر رو که با صدای آهنگ مثل موبایل رو حالت ویبره میلرزید رو پر از آهنگ های راک کرده بود گذاشته بود داخل!! 😀

4 ❤️

2020-12-16 19:12:51 +0330 +0330

جالبه واقعا یارو که نویسنده مطلبه چه اصراری هم داره همه امتحان کنن و تازه خوشحال هم شده یه نفر رو با تلاش خودش طوری کونی کرده که دیگه از سکس عادی نمیتونه لذت ببره!
به کجا داریم میریم؟ به قول اخونده خیلی اوضاع خیطه !!

0 ❤️

2020-12-16 19:19:51 +0330 +0330

حالم داره از این زاخاری زین بهم میخوره
اینم قیافه نحسش😐

1 ❤️

2021-01-14 14:24:30 +0330 +0330

خیلی مفید واقعا ممنون

0 ❤️

2021-01-15 09:35:43 +0330 +0330

↩ mistrs_l
لامپ صد 😑😑
کمک فنر موتور 😣😣😣فیلمش هست لامصب

ولی به شخصه از لیسیده شدن باسنم لذت میبردم

0 ❤️

2021-01-16 23:00:51 +0330 +0330

↩ آیت_الله_خامنه_ای
شما که لاتهای حمام منصوری زنده اش را برایتان اجرا کرده اند! کلیپش به چه دردتان میخورد؟؟ 😀 ولی اگر اصرار دارید لوتی قبلا گذاشته بود

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «