انزال و برون‌پاشی در زنان

1399/10/25

آیا انزال زن (برون پاشی) واقعی است؟ بله - و در اینجا ۵ روش برای کمک به زنان در انجام این‌ کار گفته شده است
ما از متخصصین رابطه‌ی جنسی و یک پورن استار برای گرفتن راهنمایی‌هایی در مورد چگونگی رسیدن به بالاترین لذت‌جنسی زنان استفاده کردیم


انزال زنان، ملقب به برون‌پاشی (squirting)، بالاترین حد لذت و تعریف در اتاق‌خواب است: اگر باعث برون‌پاشی یک زن شده باشید، می‌دانید که کار‌تان را درست انجام داده‌اید. با وجود اینکه هنر ارضا و به برون‌پاشی رساندن زنان بیش از ۲۰۰۰ سال است که مطالعه می‌شود، طبق گفته بورلی ویپل، PhD و سکس‌تراپیست و استاد دانشگاه راتگرز، اکثر محققان هنوز در مورد این موضوع شک دارند.
طبق تحقیقات دکتر ویپل، انزال زن قطعاً یک چیز واقعی است. او می‌گوید: انزال زن از غده پروستات زنانه [یا غده‌ی اسکین، در دیواره پشتی واژن قرار دارد] بوده و حاوی حدود ۳ تا ۵ سی‌سی مایع است که شبیه شیر‌های بدون چربی رقیق‌شده با آب است.
با این حال او می‌خواهد این موضوع را روشن کند که انزال زنانه و آنچه ما فکر می‌کنیم «برون‌پاشی» است - مثل فواره‌ی مایع که احتمالا درون پورن دیده ‌باشید - دو چیز کاملاً متفاوت هستند. بر خلاف انزال زن، که مقدار کمی مایع سفید رنگ و شیرمانندی از غده پروستات زنانه است، مطالعات آزمایشگاهی مشخص کرده که برون‌پاشی (squirting) اساسا همان کمی ادرار کردن در حین ارگاسم زنانی است که عضلات لگنی‌ ضعیفی دارند. ویپل می‌گوید: برون‌پاشی همان ادرار رقیق‌شده به همراه مقدار کمی از ترشحات غده‌ی پروستات زنانه است. در واقع دستیابی به انزال زن بسیار دشوارتر است: بر اساس مطالعاتی که اخیرا صورت گرفته است تنها ۱۰ درصد زنان قادر به انجام آن هستند.
صرف نظر از اینکه برون‌پاشی مایع پروستات است یا ادرار بوده یا ترکیبی از هر دو، یک چیز مسلم است: اگر او را به شکلی غیرعادی خیس می‌کنید، احتمالاً اوقات خوبی را سپری می‌کند. اما چگونه می‌توانید چنین لذت زیادی را در او ایجاد کنید؟ ما با چند فرد حرفه‌ای از جمله پورن استار معروف لیتون بنتون (که بخاطر قدرت برون‌پاشی خود شهرت زیادی دارد)، برای اینکه چند راه‌کار و تکنیک برای انجام این کار به ما بگویند، صحبت کردیم.

حتما به میزان کافی آب نوشیده و تشنه نباشد


به طور کلی فکر خوبی است که مقدار زیادی آب بنوشید اگر قصد دارید دفعات زیادی سکس داشته باشید، اما اگر هدفتان برون‌پاشی است این موضوع دو چندان اهمیت دارد. بنتون می‌گوید: چیزی که من متوجه شده‌ام این است که برون‌پاشی کاملا مرتبط به این است که چقدر آب نوشیده‌اید [چقدر هیدراته هستید]. اگر می‌خواهید که پارتنر برون‌پاشی داشته باشد، مطمئن شوید که او در طول آن روز میزان زیادی آب به همراه الکترولیت مصرف کرده باشد.

نقطه جی او را پیدا کنید


پیدا کردن آنقطه‌ی جی حیاتی است، بافتی به اندازه‌ی یک گردو که در ۵ سانت داخل واژن و بروی دیواره‌ی بالایی آن قرار گرفته است. اریک مارلو گاریسون، سکسولوژیست بالینی و نویسنده‌ی «استاد شدن در پوزیشن‌های مختلف» می‌گوید: بیشتر زنانی که می‌توانند انزال داشته باشند با تحریک نقطه‌ی جی به چنین اوجی می‌رسند . این کار باعث ارگاسم شدید می‌شود که در مقایسه با حالت عادی مثل پرتاب کردن موشک در مقابل روشن‌کردن یک شمع است.
برای بنتون، دو تا از بهترین پوزیشن‌هایی که باعث تحریک نقطه جی می‌شود عبارت است از: میشنری (missionary) و دخترگاوچران (cowgirl). او می‌گوید: وقتی من برون‌پاشی دارم، به این دلیل است که پارتنر من پشت سر هم به نقطه‌ی جی ضربه می‌زند. شما می‌توانید باعث برون‌پاشی پارتنرتان شوید اگر او سوار شما باشد [منظور در دخترگاوچران] و شما پشت سر هم به نقطه‌ی جی ضربه بزنید، همین‌طور در پوزیشن ساده‌ی رو در رو (missionary).
هنوز در پیدا کردن آن مشکل دارید؟ دکتر ویپل توصیه می‌کند که پارتنرتان به پشت دراز بکشد. سپس دو انگشت خود را داخل واژن او قرار داده و برای تحریک نقطه جی با انگشت حرکت «بیا اینجا» را انجام دهید.

از استفاده از اسباب‌بازی‌های جنسی نترسید


تعداد زیادی اسباب‌بازی جنسی به طور خاص برای تحریک نقطه جی و انزال زنان طراحی شده است. [در ادامه لینک خرید یک ویبراتور مناسب را قرار داده است].

کشش و میل شدید


از نظر بنتون، انزال زنان با ایجاد ارتباط عاطفی در حین سکس کاملا مرتبط است. برای من، انزال قدم و گامی برای ارتباط عمیق‌تر است. این چیزی نیست که هر مردی بتواند آن را [انزال] در من ایجاد کند. او می‌گوید: در این صورت من احساس نزدیکی بیشتری با پارتنرم می‌کنم، این سکس کاملا فرق داشت. من هرگز در جایی که وابستگی و احساسی نداشتم، انزال را تجربه نکرده‌ام. هر دفعه [که انزال داشتم] آن دفعه یک سکس فوق‌العاده و احساسی را تجربه کرده بودم.
بنتون می‌گوید پوزیشن میشنری (missionary) یکی از بهترین موقعیت‌ها برای دستیابی به آن سطح از صمیمیت و ارتباط است. او می گوید: بله، شما می‌توانید با استفاده از پوزیشن میشنری بنقطه‌ی جی را تحریک کنید، اما بجز این مزایای زیاد دیگری نیز دارد. بوسیدن کردن، خوردن سینه‌ها، نگاه کردن به چشمان. حرف‌های اروتیک و سکسی زدن (dirty talk).

آن را به یاد ماندنی کنید


اگر زنی توانایی رسیدن به انزال را داشته باشد، انجام دادن این کار به این سادگی‌ها نیست. به همین دلیل شما باید هم در معاشقه و پیش‌نوازی و هم در حین سکس فراتر بیش از حد نرمال تلاش کنید و خوب باشید. او می‌گوید: داشتن سکس یک هنر و مهارت است و من احساس می‌کنم که اگر قرار است با یک نفر سکس داشته باشید باید آن را به‌یاد ماندنی کنید.

هر چه بلدید استفاده کنید و در اجرای آن حواستان کاملا جمع باشد

منبع

8120 👀
7 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-01-14 21:56:34 +0330 +0330

عزیزان یه نکته لازم به ذکره در خصوص این مقاله؛ ببنید همونطوری که در متن هم اشاره شد برون‌پاشی زنان در بین اهل فنش هم محل بحثه، نه میشه راحت گفت هست و نه میشه گفت نیست؛ اگر همه باشه لازمه بدونیم که همه نمی‌تونن تجربه‌اش کنن؛ در نتیجه امتحان کردنش این روش‌ها ضرری که نداره ولی به خودتون سخت نگیرید! شاید اصلا وجود نداشته باشه و یا شاید شما/پارتنرتون نمی‌تونید تجربه‌اش کنید که هیچ چیز عجیب و بدی نیست؛ این رو گذاشتم اینجا برای کسایی که دوس دارن این موضوع رو و دلشون میخواد امتحان کنن همین وگرنه قطعیتی در کار نیست و بحث کردن ما و در اینجا بی‌فایده‌اس، خیلی موافق یا مخالفید؟ یه تحقیق در زمینه بکنید و نتایجش رو نشر بدید که همه از حقیقت بهره ببرن.

ارادت رد

3 ❤️

2021-01-15 00:02:17 +0330 +0330

↩ Call_me_ReD
ما که تا الان از کسی نشنیدیم که اینطوری شده باشند و اینکه یه عده اقا میگن دوست ما اینطور شده به نظرم راست نمیگن

2 ❤️

2021-01-15 11:18:42 +0330 +0330

↩ لیلا سکس
لینک مربوط به سایت خارجیست و در ایران امکان استفاده وجود نداشت برای همین مستقیم در ترجمه نذاشتم ولی اگر ساکن کشور‌های خارجی هستید در متن اصلی لینک موجوده و می‌تونید استفاده کنید.

0 ❤️

2021-01-15 11:32:40 +0330 +0330

↩ moj7878
در مورد این موضوع بحث و مطلب بسیار زیادی نوشته شده، عرض کردم نه میشه با قطعیت گفت هست و نه میشه گفت نیست! قصد جسارت ندارم ولی این شیوه‌ی استدلال که چون شما نشنیدید دروغه یا وجود نداره خیلی علمی و صحیح نیست، کاملا فرضی و صرفا برای توضیح موضوع شاید اصلا این یه ویژگی وابسته به ژن باشه که ممکنه فقط در نژاد‌های اروپایی دیده می‌شه و بسیاری از اقوام ایرانی این ژن رو ندارن یا در اونها بیان نمی‌شه؛ به هر حال صرفا خوندن در موردش و دونستن خالی از لطف نبوده و برای همین ترجمه شده.

یه نکته‌ای هم من از روی تجربه بگم! حداقل افرادی که من می‌شناسم و باهاشون در ارتباط بودم همه به میزانی در تعریف واقعیت اغراق کردن و می‌کنن، در تعداد زیادی از تحقیقاتی هم که خوندم به طور خاص در موضوعات جنسی افراد معمولا حقیقت مطلق رو بیان نمی‌کنن (البته یه مقدار این موضوع تو پسرا از دید من شدید‌تر هم هست)، تو همین سایت اکثر پسرا بدنساز، آلت‌ها ۲۰ به بالا!، حداقل ۳۰ مین توان سکس دارن!، مدارک تحصیلی و درآمد و … (حس میکنیم رفتیم به یه ایران تو دنیای موازی!) در مورد خانوم‌ها هم اگرچه این اغراق‌ها کمتره ولی هست؛ جمع‌بندی کنم حرف غیر مستند و علمی (علی الخصوص در مورد مسائل جنسی) همه‌ی دوستان رو بشنوید و با یک لبخند به سادگی از اونها عبور کنید و چون اعتباری ندارن و ملاکی برای تایید یا تکذیب هیچ موضوعی نیست!

0 ❤️

2021-01-15 12:15:54 +0330 +0330

↩ Call_me_ReD
دوست عزیز من نگفتم که راسته یا دروغه گفتم تا الان از کسی نشنیدم و معمولا یه عده بچه که اینجا میگن مال پارتنر ما اینطوری بود دروغی بیش نیست
اما شایدم عده قلیلی (که مطمئنا اینجا نیست) چنیناک نفر هم این تجربه را نداشته و ممکنه بخاطراطلاعات کم وروش نادرست نسل ماها باشه که قادر به چنین کاری نبودیم
وگرنه من چیزی را نفی نکردم بلکه گفتم نشنیده ام

1 ❤️

2021-01-15 12:34:51 +0330 +0330

↩ moj7878
من برداشتم از پیام اول شما این بود که «من شخصا چنین چیزی رو از افرادی که می‌شناسم و اعتماد دارم بهشون نشنیدم و فقط چند گفتار اغراق‌آمیز از برخی مردان شنیدم» که من هم فکر کردم شما دارید با تجربه‌ و شنیده‌های شخصی یک گزاره رو رد می‌کنید؛ اگر اینجوری نبوده پوزش میخوام و خب چیزی هم برای گفت‌وگو باقی نمی‌مونه؛ شخصا امیدوارم که باشه چون میگن حال میده! ولی هنوز به طور قطعی ثابت نشده و نمیشه از این موضوع و فراوانی اون در افراد مختلف با اطمینان حرفی زد.
به هر حال امیدوارم که تاپیک برای‌تون مفید بوده باشه.
ارادت رد

0 ❤️

2021-01-15 16:16:18 +0330 +0330

دوستای عزیزم من فقط یکبار اینجوری آبم بیرون پاشیده پس مطمئنم که هست،حالا اینکه تو همه وجود داره یا نه نمیدونم،اما الان ک این مقاله رو خوندم فهمیدم چرا اون یبار تونستم اینجوری ارضا بشم:
_حدود یک ربع پوزیشن میشنری داشتم با پارتنرم،البته با تک تک سلولای بدنم، نه اینکه اداشو دربیارم😊
_زیر شکمم دوتا بالشت بود یعنی باسنمو از پشت خیلی داده بودم بالا،پارترم وقتی میکرد داخل محکم به نقطه جی ضربات تند میزد.
_با اینکه نمیدونستم خوردن آب موثره،چون روز گرمی بود بشدت آب خورده بودم،حتی همون موقع سکسم هی آب میخوردم.
قطعا اینا دلیلش بوده،خانوما امیدوارم بتونید تجربش کنید،آقایون امیدوارم بتونید واسه پارتنرتون انجامش بدین،چون حتی دیدن اون صحنه هم لذت بخشه بنظرم🌺

4 ❤️

2021-01-15 16:32:29 +0330 +0330

ببخشید یه توضیح دیگه چون مطمئنم خیلیا دوس دارن حسشو تجربه کنن:
خانومای گل،خیلییییی خیلیییی خیلییی رها باشید تو سکس،اصلا فکر نکنید یکی داره باهاتون سکس میکنه فکر کنید خودتون تنها دارید خود ارضایی میکنید،همونقدر بی خجالت همونقدر آزاد هر چی تو ذهنته بگید،هر کاری فکر میکنید تو اون لحظه واسه بالاتر رفتن شهوتتون لازمه رو پارتنرتون انجام بدین،منتظر نباشید اون به اوج برسونتتون،خودتون واسه لذت خودتون تلاش کنید،شک نکنید با این روش سکسی رو تجربه میکنید که هم خودتون به نهایت لذت میرسید هم پارتنرتون…
پ.ن حالا نیاین بگین تو که رفتی بالا منبر چرا خودت فقط یبار ابت بیرون پاشیده!😁من تو سکسای معمولیم زیر ۳ بار ارگاسم نمیشم،اینکه چرا بیرون پاشی یبار بوده چون تصمیم گرفتم اون حالتو خاص نگه دارم واسه مواقع خاص نه سکسای روتین😙

1 ❤️

2021-01-16 04:09:40 +0330 +0330

برای من که هیچی مثل ارضای زن تحریک کننده تر نیست .امیدوارم در آینده خودم از نزدیک شاهدش باشم.

2 ❤️

2021-01-16 13:47:24 +0330 +0330

عالی و پر از دانستنی ممنون

2 ❤️

2021-01-16 14:45:14 +0330 +0330

↩ misswolf
دوست عزیز ممنونم که تجربه‌اتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.
شخصا بی نهایت فرمایش شما رو قبول دارم و فکر می‌کنم یکی از جدی‌ترین مشکلاتی که در روابط جنسی وجود داره و کیفیت اون رو به شکل چشم‌گیری کاهش میده همین رها نبودن و سخت گرفتن به خوده؛ امیدوارم همه ما بتونیم با تکرار و تمرین در زمان سکس راحت و آزاد باشیم و از این تجربه‌ی شیرین لذت بیشتری ببریم.
ارات رد

1 ❤️

2021-01-16 15:22:29 +0330 +0330

↩ moj7878
من خودم نیم ساعت با طرف م ور میرم و انقد حشریش میکنم که یه ذره مونده که میخواد بیهوش شه از شدت حشری

0 ❤️

2021-01-16 16:48:21 +0330 +0330

↩ Call_me_ReD
تو چیزهای نوشتاری ممکنه این چیزا پیش بیاد 🌹 🌹 🌹

1 ❤️

2021-01-17 01:42:31 +0330 +0330

↩ moj7878
این دقیقا همون حس ادرار موقع ارگاسمه که زنا بخاطر کثیف کاریش خودشون نگه میدارن وگرنه اگه تو حموم باشه خیلی راحتتر انجام میشه قبلش مایعات باید زیاد خورده بشه البته مثل فیلما نیست که طرف ده بار اونم مقدار زیاد بریزه بیرون …

0 ❤️

2021-01-17 01:43:59 +0330 +0330

↩ moj7878
با انگشتای دست حتی راحتترم هستش این کار

0 ❤️

2021-01-17 05:09:32 +0330 +0330

↩ misswolf
تنها ۱۰درصد زنان امروز با اینهمه کتاب وماهواره میتونن تو عمرشون اینو تجربه کنن.دقیقاسکس مقدسه وسرحالترین وقت رو باید بهش اختصاص داد.مطمعنن باید تو اون سیکل حشریتتون باشید وعاشق طرفتون واونم کار بلدوباقیشم که فرمودی رها کردن.تحریک نقطه جی.تا تجربش نکنن نمیفهمن چی میگیم

0 ❤️

2021-01-17 11:55:39 +0330 +0330

اولین باری که این موضوع را در پارتنرم دیدم تعجب کردم وازش پرسیدم ادرار بود؟ گفت نه آبم بود ولی خودم هم تابحال اینجوری نشده بودم. باور نکردم تا وقتی که با یک خانم دیگه هم تجربش کردم و اونجا بود که فهمیدم بعضی از خانمها چنین حالتی را دارن که همیشه هم براشون اتفاق نمیافته.و وقتی از دومی پرسیدم گفت وقتی از نقطه اوج بالاتر میرم اینجوری میشم و اغلب خجالت میکشم. ولی برای مرد نیز بسیار جالب و خوشحال کننده و لذت بخشه

0 ❤️

2021-01-17 15:18:26 +0330 +0330

↩ m@tilda
بله دقیقا،البته من تا جایی که هم جنسامو میشناسم،عده ای اصلا براشون مهم نیست که بخوان تلاشی واسه خوندن کتابو مقاله کنن یا فشاری به خودشون بیارن،و البته خیلی از مردا هم همینطورن،فکر میکنن مثلا چون الت بزرگی دارن همه چیز حله و اتفاقا خیلیییییی هم ادعای کار بلدی دارن،متاسفانه🤦‍♀️

0 ❤️

2021-01-17 23:51:38 +0330 +0330

ممنون از مطلب خوبتون من میخوام تجربه خودم رو در این زمینه بگم ، من متاهلم و در ضمن ده سالی میشه یه دوست هم دارم و جالبه که بگم خانومم هر بار موقع سکس ارضا کامل میشه و ابش مثل فواره میپاشه بیرون ولی بعد از ده سال هنوز یکبار هم دوس دخترم اینجوری ارضا نشده ، در صورتیکه کیفیت سکسی هم که با دوس دخترم دارم خیلی بهتر از سکسی هس که با همسرم دارم ، به نظرم این موضوع بیشتر بر میگرده به خود خانم ها که ببینن چطوری میتونن خودشون رو رها کنن که به اوج ارضاع جنسی برسن ، چون نوع و روش سکس کردن من در هر دو مورد خیلی شبیه همه

0 ❤️

2021-01-18 06:05:00 +0330 +0330

↩ Mehran 1390
فکر کنم بیشتر به مکانیزم بدن فرد مربوطه
شاید باورت سخت باشه ، خانومم تو سکس هر نوبت چندین مرتبه بیرون پاشی
درصورتی که تا به حال هیچ کس و ندیدم حتی یه بار هم داشته باشه

0 ❤️

2021-01-18 06:10:04 +0330 +0330

↩ misswolf
دقیقا درست میگین.
چه درمورد مطالعه چه درمورد انداره آلت
الت من ۱۷ سانته و فقط یکی دوبار با دخول تونستم خانومم رو به مرحله بیرون پاشی برسونم. در صورتی که هر دفعه چند بار خانومم به این مرحله میرسه اونم فقط به انگشت

1 ❤️

2021-01-18 23:23:06 +0330 +0330

↩ لیلا سکس
شخصا تا حالا سفارشی به فروشگاه‌ها یا افرادی که ادعا میکنن در داخل ایران وسایل جنسی میفروشن ندادم و تعداد زیادی از اونها بر اساس شنیده‌ها کلاهبردایه، میتونید خودتون با سرچ کردن تو وب و اینستا فروشنده‌های متعددی پیدا کنید فقط حواستون باشه که پرداخت هزینه موقع تحویل باشه که سرتون کلاه نره.
امیدوارم شما موفق باشید.

ارادت رد

0 ❤️

2021-01-19 20:31:56 +0330 +0330

من با پارتنرم که یک خانم سن بالا است چندین بار تجربه اش کردم. بهم گفت لذتش از ارگاسم معمولی خیلی بیشتره. ولی اگه نشه هم اشکالی نداره چون با همون ارگاسم معمولی هم لذتش رو میبره. در ضمن اینم بگم که خیلی تلاش و صبر و حوصله میخواد. حسابی خیس عرق میشم تا انزال بشه. انزالش هم مثل یک جریان آب ازش خارج میشه.

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «