اورگاسم معدوم (ruined orgasm)

1400/01/31

اورگاسم معدوم
یعنی چی؟چگونه انجامش بدیم و چرا مردها خوششان می‌آید


برای خیلیها اورگاسم بخش مهمی از سکس و خودارضایی است؛ ولی برخی افراد هنر خراب کردن اورگاسم را به کار میبرند. ولی اورگاسم معدوم (ruined orgasm) یعنی چی؟ به طور خلاصه، یعنی نتیجه‌ی توقف یا تغییر تحریک برای جلوگیری از یک اورگاسم رضایتبخش و کامل. اورگاسم معدوم در فعالیت‌های جنسی متنوعی انجام می‌شود.

دو نوع اورگاسم معدوم وجود دارد. کامل و ناقص. خراب کردن اورگاسم به صورت کامل، یعنی اصلا به فرد اجازه‌ی اورگاسم داده نشود. ولی ناقص یعنی اورگاسمی که ضعیف‌تر از معمول است؛ مثلا اورگاسم کوتاه‌تر با انقباضات کمتر. در مردان، انزال ممکن است قدرت سابقش را نداشته باشد.
اگر اورگاسم معدوم برایتان هیچ معنایی ندارد، تنها نیستید. خیلیها تصادفا اورگاسمشان خراب شده؛ شاید باتری ویبراتور تمام شده یا کسی وارد شده یا فکری مزاحم دقیقا در لحظه‌ی حساس به سرشان زده. چه تنها باشید چه با شریک و در حال سکس وانیلی،چنین چیزی کلافه‌کننده است.
ولی اورگاسم معدوم طرفداران خودش را دارد و زیرمجموعه‌ی بازی‌ کنترل اورگاسم است. در واقع اورگاسم معدوم در صحنه‌های BDSM خاصی خوب جواب می‌دهد. آنها یک جورهایی مرز بین اورگاسم زوری و محروم کردن از اورگاسم هستند.
البته ضرورتی ندارد که به BDSM علاقه داشته باشید تا این کار را امتحان کنید. شریک هم لازم ندارید. می‌توانید به سادگی خودتان انجامش دهید تا ببینید تغییری را که تجربه می‌کنید دوست دارید یا نه.

چگونه اورگاسم را خراب کنیم؟

عموما دو راه برای انجامش وجود دارد.

تحریک را تغییر دهید

اول، می‌توان مانع مدل یا شدت تحریکی که برای اورگاسم شدن نیاز است شد. پس اگر می‌خواهید اورگاسم مرد را خراب کنید، قبل اینکه به نقطه‌ی بدون بازگشت برسد، دیگر کیرش را نمالید، عقب جلو نکنید یا ساک نزنید تا کلافه شود و اورگاسمش به اندازه‌ی انتظار قوی نباشد. مثلا به جای کف دست فقط از یک انگشت استفاده کنید یا به جای کله‌ی کیر روی ساقه‌ی کیر تمرکز کنید.

دست بکشید قبل اینکه ارضا شود کیرش را به بیرون از خود هل دهید. حتی اگر ارضا هم بشود به اندازه‌ی ارضا شدن داخل کس حال نمی‌دهد.

تحریک کمتر تحریک را تغییر دهید. مثلا شدتش کمتر باشد یا چیزی متفاوت با آنچه برای اورگاسم نیاز دارد. مثلا حلقه‌ی انگشت خود به دور کیر را شل کنید.

او را به لبه نزدیک کنید کلید تخریب اورگاسم این است که بگذارید تا جاییکه می‌شود تحریک شود. یعنی به حدی که به اورگاسم خیلی نزدیک شود. نباید او را از لبه هل دهید، بلکه باید تا جای ممکن به قله نزدیک شود. به لب چشمه ببرید و تشنه برگردانید. بعد مدتی مهارتتان در این کار خیلی زیاد می‌شود و می‌توانید به جای تخریب اورگاسم او را از همان لبه برگردانید!
اگر این فعالیت توقف-شروع را تکرار کنید و سرانجام اجازه دهید ارضا شود، قدرت edging یا نزدیک کردن را متوجه خواهید شد.
البته متوقف کردن کامل بازی یا انجام کاری که به جای شریک، برای شما لذتبخش باشد هم کاملا مناسب است. مثلا روی صورتش بنشینید تا موقعی که خودتان ارضا شوید! بعد آزادید که دوباره سر وقت اذیت کردنش بروید یا بالاخره بگذارید ارضا شود.

هر دو مثال به شما نشان می‌دهد که چگونه اورگاسم شریک را ناقص بگذارید. این مثالها هم برای مرد کاربرد دارد و هم زن. احتمالا خودتان تجربه‌ی چنین چیزی را داشتید؛ یعنی وقتی که شریک ناگهان از‌ کاری که داشته درست انجام می‌داده( درست قبل ارضا شدنتان) دست کشیده و اورگاسم را بریتان غیرممکن کرده. برای اینکه اورگاسم خود را خراب کنید، کافیست دیگر از دستان، شریک یا اسباب بازی جنسی استفاده نکنید.

درد کشیدن- سطح بعدی

رویکردط شدیدتر برای خراب کردن اورگاسم این است که درد را به ترکیب اضافه کنید. اگر سادیست باشید و شریک شما مازوخیست، چنین چیزی عالی جواب می‌دهد. مثلا می‌توانید ناخنتان را در سینه‌، ران یا کیر شریک فرو کنید تا کمی دردش بیاید.
برای اینکه سطح را ارتقا دهید، می‌توانید به کیرش چک بزنید، نیشگون بگیرید یا با دندان روی سر کیرش بکشید.
نیشگون گرفتن سوراخ کیر هم مخصوصا راهی تاثیرگذار برای اورگاسم معدوم است چون نمی.گذارد او به طور فیزیکی انزال کند. پوشاندن سوراخ هم خوب عمل می‌کند.
بدیهی است که همه از اورگاسم معدوم با درد خوششان نمی‌آید، ولی درد می‌تواند راهی موثر برای تخریب لذت اورگاسم باشد.

آیا این کار خطری ندارد؟

خیلی‌ها این کار را امتحان کرده‌اند؛ پس نه خطری ندارد. با اینکه اورگاسم معدوم کمی نارضایتی جنسی به همراه دارد، خطرناک نیست. بدن مرد می‌تواند منی‌ای که خارج نشده حذب کند. ممکن است که آنها انزال وارونه داشته باشند؛ یعنی منی حرکت بازگشتی به سمت مثانه به جای نوک آلت دارد‌. انزال وارونه خطرناک نیست ولی برخی مردان از آن لذت نمی‌برند (که هنگام امتحان کردن اورگاسم معدوم در هر صورت مشکلی ایجاد نمی‌کند).
این ما را به قسمت بعدی صحبتمان می‌رساند. برخی مخصوصا از اورگاسم معدوم یا درد کشیدن هنگام فعالیت‌جنسی لذت می‌برند ولی همه این طور نیستند و ممکن است پا از حد فراتر بگذارید‌. برای همین باید قبل شروع بازی کلمه‌ی امن انتخاب کنید. با اینکه اصلا مجبور به گفتن کلمه‌ی امن نیستید، برای مبادا نیاز است.

چرا برخی از اورگاسم معدوم خوششان می‌آید؟

حال که می‌دانید اورگاسم معدوم چیست، شاید برایتان سوال باشد که چرا برخی به این کینک جذب می‌شوند.

درد کسی که درد یا سورپرایز را دوست دارد ممکن است از خراب شدن اورگاسمش لذت ببرد.

** تسلیم کنترل** کسانی که دوست دارند کنترل را به کس دیگر بسپارند، ممکن است از این ایده خوششان بیاید.

تحقیر برخی تحقیر شدن را از نظر جنسی تحریک کننده می‌دانند و خراب شدن اورگاسم هم در این موضوع دخالت دارد.

به دلیل همین تجربه‌ی درد، فقدان کنترل یا تحقیر است که خراب کردن اورگاسم در فمدام (femdom) رایج است. یعنی وقتی زنی بر مرد سلطه دارد.

قدرت از طرف دیگر، اینکه قدرت خراب کردن اورگاسم کس دیگر را داشته باشید سرخوشتان می‌کند. برای همین کسانی که یک نمه سادیسمی هستند، از این مدل بازی لذت می‌برند. شاید این فعالیت جنسی را دوست داشته باشید چون شما را وادار به کمی خلاقیت به خرج دادن می‌کند تا ببینید تا چه حد بدن و واکنش‌های مردتان را می‌شناسید. به علاوه، از آنجایی که سکس بین زن و مرد معمولا به اورگاسم مرد ختم می‌شود، اورگاسم معدوم این قصه را معکوس می‌کند!

سلطه‌گری اگر شما دوست دارید که بر مرد خود غالب شوید، می‌توانید خراب کردن انزال را به عنوان‌ تنبیه در نظر بگیرید.

کاری کنید که به دستش آورد شاید حتی وادارش کنید تا برای اورگاسم شدن تلاش کند!

چون او اینطور می‌خواهد شاید صرفا اورگاسم شریک را خراب می‌کنید چون خودش اینطور می‌خواسته است.

اینها را گفتیم ولی اینکه چرا هر دو شریک به این کار علاقه دارند، دلایل متعددی دارد. همانطور که پیشتر اشاره شد، می‌توانید هنگام سکس انفرادی(جق) اورگاسم خود را خراب کنید. یعنی در هر دو نقش ظاهر شوید!

مهارت خود را در خراب کردن اورگاسم بیشتر کنید

حال که می‌دانید چگونه اورگاسم را خراب کنید، باید سطح بازی را بالا ببرید. احتمالا فهمیدید که خراب کردن اورگاسم شریک سخت‌تر از چیزیست که فکرش را می‌کردید. تحریک زیاد یا دیر متوقف شدن، باعث می‌شود به جای اورگاسم معدوم، یک اورگاسم معمولی اتفاق بیفتد. برای مسلط شدن به تکنیک‌های خراب کردن اورگاسم باید بدن مردتان را مثل کف دست بشناسید.
پس دفعه‌ی بعد که در حال انجام کاری سکسی‌ بودید، به موارد ذیل هنگام اورگاسم مردتان و بعد از اورگاسمش توجه زیادی بکنید:

  • صداهایی که در می‌آورد.
  • تنفسش
  • انقباض بدن/عضلات
  • حرکاتش

او می‌تواند کمک کند نشانه‌های دیگری هم ممکن است هنگام‌ اورگاسم شدن خودشان را نشان دهند، اگر نمی‌توانید تشخیص دهید که چه زمانی اتفاق می‌افتد، از او بخواهید که به شما بگوید. اینطوری می‌توانید علائم اورگاسمش را دریابید.

انقدری منتظر نمانید که دیر شود باید قبل از رسیدن به نقطه‌ی بی بازگشت کاری که می‌کنید را متوقف کنید یا تغییرش دهید. اگر دارد نشان می‌دهد که یکی دو ثانیه‌ی دیگر اورگاسم می‌شود دیگر شانس خود را از دست دادید. ولی اگر متوجه نشانه‌های نزدیک شدن بشوید، می‌توانید خود را برای خراب کردن اورگاسمش آماده کنید.

ولی عجله هم نکنیداگر پیش از موعد اورگاسمش را خراب کنید اثر مطلوب را نمی‌گذارد‌. مرد آنقدر که دلتان می‌خواهد کلافه نخواهد شد.

اگر نیاز به چند بار قلق‌گیری دارید‌ سخت نگیرید‌. هماهنگ کردن خود با بدن کس دیگر مشکل است و همه‌ی بدن‌ها هر بار به یک شکل واکنش نشان نمی‌دهند.
وقتی که قلقش دستتان آمد، می‌فهمید که دقیقا چه زمانی دهن یا دست خود را عقب بکشید یا دیگر روی کیرش بالا پایین نکنید.

اضافه کردن بانداژ

یک تکنیک عالی دیگر برای اورگاسم معدوم به اسارت کشیدن (بانداژ) است. اینطوری مطمئن می‌شوید که شریکتان (یا اگر نقش‌ها برعکس بود، خودتان) نمی‌تواند برای خودش کاری بکند. بستن مچ دست‌ها به یکدیگر یا به تخت شروع خوبیست! اگر بخواهید کلا تلمبه نزند، می‌توانید پاها و قسمت‌های بیشتری از بدنش‌ را محدود کنید و ببندید.
یک دسته‌‌ی خاص از وسایل بانداژ وجود دارد که برای کنترل اورگاسم و تخریب اورگاسم خیلی خوب جواب می‌دهد: وسایل چستیتی (chastity). این ها وسایل جنسی‌ای هستند که نمی‌گذارند مرد کاملا دچار نعوظ شود و اورگاسم غیرممکن می‌شود. قفس‌های کیر(cock cage) دور آلت بسته می‌شوند و کمربندهای چستیتی برای زنان هم وجود دارد اگر که می‌خواهید اورگاسم معدوم زنانه را تجربه کنید.

سکسی حرف زدن (dirty talk)

اصلا هیچ سناریو‌ی سکسی‌ای مثل اورگاسم معدوم به درد سکسی حرف زدن نمی‌خورد! مخصوصا اگر کسی که اورگاسمش خراب می‌شود از تحقیر هم لذت ببرد. اگر شریکتان اینطوری است، به آسانی می‌توانید با سکسی حرف زدن بگویید که چه آشی برایش پخته‌اید‌. مثلا:

  • لیاقت ارضا شدن نداری.
  • نمی‌ذارم اونجور که دلت می‌خواد ارضا شی.
  • قراره اونجور که من می‌گم ارضا شی.
  • من ارضا شدنتو کنترل می‌کنم.
  • ثابت نکردی که لیاقت یه اورگاسم خوب رو داری.
  • عاشق خراب کردن اورگاسمتم.
  • خوشت میاد که نمی‌ذارم ارضا شی نه؟
    به علاوه می‌توانید شریک را تشویق به التماس برای ارضا شدن بکنید. وانمود کنید که اجازه می‌دهید و بعد به جایش با خونسردی اورگاسمش را خراب کنید!
    لازم نیست درتی تاک حتما درباره‌ی اورگاسم خراب کردن باشد. تخریب اورگاسم معمولا وقتی که خیلی شق کرده و بدجور می‌خواهد ارضا شود بهتر جواب می‌دهد(شنیدن التماسش برای ارضا شدن سرمستتان می‌کند!) می‌توانید از درتی تاک استفاده کنید تا مطمئن شوید که عملا از شدت شهوت به لرزه افتاده و برای ارضا شدن دارد دیوانه می‌شود.

آزمایش تحمیل درد

از قبل می‌دانید که درد می‌تواند راهی برای خراب کردن اورگاسم باشد. البته مثالهای قبلی معمولا به دست‌هایتان اتکا داشت. ولی اشیای زیادی برای استفاده و تحمیل درد و خراب کردن اورگاسم وجود دارد.

ترکه، کفگیر و flogger

وسایل دردبازی مثل ترکه و کفگیر و فلاگر می‌توانند خیلی درد داشته باشند؛ مخصوصا اگر به قسمت‌های حساس شریک ضربه بزنید یا او را سورپرایز کنید. اگر به تکنیک‌های خراب کردن اورگاسم بچسبید، دیگر تکراری می‌شود. پس حتما خلاق باشید‌.

چشم بند
با استفاده از چشم بند آرام و قرار را از شریک بگیرید. اینطوری نمی‌تواند ببیند که برای خراب کردن اورگاسمش می‌خواهید چه کار کنید‌. به علاوه، چشم بند حساسیت نسبت به لمس، بو و صدا را بیشتر می‌کند. شما از این موارد می‌توانید به نفع خود استفاده کرده و نگذارید ارضا شود.

چک زدن
گزینه‌های بیشتری برای کسانی که می‌خواهند از دست استفاده کنند وجود دارد. می‌توانید به آلتش با دست چک بزنید. ضربه زدن به زیر کله‌ی کیر (فرنولوم) متد خوبی برای اورگاسم معدوم است. ولی یک چکیده‌ی آب‌نکشیده در زمان مناسب روی هر قسمت از بدنش جواب است. اگر می‌خواهید اورگاسم خودتان را خراب کنید، کلیتوریس و ولوا را چک بزنید!

یک انتخاب دیگر فشار دادن و تخم‌ها برای جلوگیری از خروج منی است. باید محکم بگیرید ولی آنها را نپیچانید و آنقدری خشن نباشید که صدمه‌ی جدی وارد شود‌. وقتی که طناب اسپرماتیک در کیسه‌ی بیضه که بیضه‌ها را حمایت می‌کند پیچانده شود، ممکن است کشیدگی بیضه‌ی دردناکی رخ دهد.
اگر نمی‌خواهید این اتفاق بیفتد، به جایش می‌توانید ساقه‌ی کیر را فشار دهید. ممکن است چند قطره منی از کیرش بیرون آید و سر کیرش ورم کند ولی اورگاسم کامل رخ نمی‌دهد.
در آخر می‌توانید با استفاده از وسیله‌ای به نام سوند مجاری uretheal sound اورگاسم را تخریب کنید. این وسیله میله‌ای نازک فلزی است که مجرا را مسدود می‌کند و او نمی‌تواند انزال شود‌. این فعالیت خیلی کینکی است و نباید بدون تعلیم و آموزش به یک باره این کار را انجام دهید.

لباس خاص بپوشید

قسمتی از جذابیت اورگاسم معدوم به این برمی‌گردد که می‌دانید مرد چقدر دلش می‌خواهد ارضا شود. او از نظر فیزیکی و ذهنی شهوتی شده است. مدرکش هم کیر شق شده‌اش است. پس اگر می‌خواهید واقعا اورگاسمش خراب شود، باید تا سر حد ممکن از قبل حشری‌اش کرده باشید.
چه راهی بهتر از لباس های سکسی پوشیدن؟
سکسی ترین لباس خواب،پاشنه بلند و اکسسوری خود را تن کنید. وقتی که فکش افتاد و قلبش به تپش درآمد، این جاست که می‌فهمید اورگاسمی که قرار است خراب کنید بدجور حیف خواهد شد!
اگر خراب کردن اورگاسم بخشی از بازی ‌BDSM شما و شریکتان است، می‌توانید لباس متناسب با آن بپوشید. یعنی کاستوم تن کردن یا پوشیدن چرم، لاتکس یا پوشیدنی‌هایpvc تا به فضای ذهنی سلطه‌گری وارد شوید. اگر مطیع هستید، می‌توانید قلاده بیندازید یا هر چیزی که ارباب از شما می‌خواهد!

تماس بدنی کامل

یک راه دیگر برای اینکه مطمئن شوید سیخ سیخ شده و می‌خواهد ارضا شود و حساسیتش زیاد شده، این است که کل بدنش را در فعالیت دخالت دهید. دست و زبان را تا جاییکه می‌توانید روی بدنش بکشید. می‌توانید او را ماساژ شهوانی بدهید تا تمام فکر و ذکرش برود به سمت ارضا شدن(چه شیطانی)
ماساژ دادن کیرش هم یک آپشن عالی است. به این ماساژ lingam هم می‌گویند که کیرش را شق شق می‌کند.
البته هیچ محدودیتی در روشهای برانگیختن مرد وجود ندارد. حتی طرز نفس کشیدن، موها و سینه‌‌ی شما می‌زند وسط خال؛ جوری که به التماس بیفتد‌. ولی آیا به او رحم می‌کنید؟

دوشیدن پروستات

شاید برخی دوشیدن پروستات را جزو اورگاسم معدوم حساب نکنند ولی از نظر فنی حساب است. پروستات غده‌ای است که در تولید منی کمک می‌کند و خیلی هم حساس است. وقتی که مستقیما از طریق مقعد یا غیرمستقیم از طریق پرینئوم تحریک می‌شود، مرد بدون حس قدرتمند اورگاسم، ارضا می‌شود.
ماساژ پروستات کلید اورگاسم فول بادی و متعدد در مردان هم است و شاید بهترین راه برای خراب کردن اورگاسم نباشد. دیگر باید امتحان کنید تا متوجهش شوید.

نشت دادن (bleeding)

این تکنیک آخر اسمش ترسناک است ولی ربطی به خون و خونریزی ندار‌د. اینجا منظور این است که بگذارید چند قطره منی از کیر خارج شود و بعد متوقف شوید‌. اینطوری مرد کم کم کل منی را تخلیه می‌کند ولی اورگاسم قدرتمندی نخواهد داشت؛ چون تدریجی و آهسته خواهد بود.
نشتی یکی از تکنیک‌های سخت این لیست است ولی اگر موفق به انجامش شوید، واقعا در هنر اورگاسم معدوم به درجه‌ی استادی رسیده‌اید!
البته راه‌های دیگری هم برای ایجاد کشش جنسی و شهوت و سپس خراب کردن اورگاسم وجود دارد. می‌توانید از اسباب‌بازیهایی مثل fleshlight یا ویبراتور استفاده کنید تا شق شود و منی را با نشت دادن ازش بیرون بکشید.


سوالهای متداول

سوال اول- آیا فقط مردان می‌توانند اورگاسم معدوم را تجربه کنند؟

نه! زنان هم می‌توانند. البته اگر سابقه‌ی سخت اورگاسم شدن یا اورگاسم کم لذت در گذشته را دارید، شاید بهتر باشد که امتحانش نکنید.

سوال دوم-فرق بین اورگاسم معدوم و edging چیست؟

در edging یا به لبه نزدیک کردن شما خود یا شریکتان را به لب اورگاسم می‌رسانید و برمی‌گردانید. این کار را آنقدر تکرار می‌کنید تا بالاخره می‌گذارید ارضا شود و این اورگاسم خیلی پرشدت خواهد بود‌. ولی در تخریب اورگاسم ممکن است درد، اورگاسم ضعیف یا اصلا اورگاسم نشدن در کار باشد‌. شما به سادگی کار را متوقف می‌کنید تا نگذارید شریک ارضا شود.
اورگاسم معدوم لذت و ناامیدی را درهم می‌آمیزد (و شاید درد را). راه رفتن بر روی این مرز باریک، تجربه‌ی جنسی شما را همزمان با انجام بانداژ، رول پلی و سایر کینک‌ها بعدی تازه می‌بخشد.

منبع

21 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-04-20 22:41:34 +0430 +0430

سلام
یه تیغ دو لبه هستش
هم میشه ارگاسم شدیدتری رو تجربه کرد
هم میشه درد رو به طرف تحمیل کرد
در کل، همون حال رو ببرید و بدید به شریک جنسی تون
خدا رو هم خوش میاد
باور کن

2 ❤️

2021-04-21 12:15:35 +0430 +0430

چه جالب باشد 🔥🙎

3 ❤️

2021-04-21 12:58:17 +0430 +0430

با خوندن تاپیکت یاد یه تاپیک افتادم طرف میگفت اگه یه مرد زیاد بده آیا این اتفاق میوفته که چیزی مثل رحم. در باسنش ن تشکیل بشه
چه ارگاسمی

1 ❤️

2021-04-21 23:55:17 +0430 +0430

↩ Cuntkiller4
واقعا چ ترجمه میکردم؟ ندانم
اره اونا اکستریمه ولی همین ک نذاری ارضا شه انتقام تمام اون اورگاسمهایی ک بهت بدهکاره رو ازش میگیری

1 ❤️

2021-05-01 06:38:27 +0430 +0430

من فقط سه چهار بار توی جق زدنام نشت دادن (bleeding) روتجربه کردم و در نهایت تونستم اورگاسم خیلی شدیدتر و لذت بخش تری رو تجربه کنم، طوری که دیگه کنترل بدنم از دستم خارج میشد و این ینی اوج لذت واقعی…

1 ❤️

2021-05-23 12:10:08 +0430 +0430

سلام دوست قدیمی(توپول) ببخشید بابت عدم حضور مثل همیشه مطالب خوب میذاری
راستی یه کار خصوصی داشتم اگه میشه پی وی باهم حرف بزنیم 😎

0 ❤️

2021-06-02 20:04:53 +0430 +0430

با دوست دخترم نوبتی واسه هم انجام میدیم هیجان سکسو بیشتر میکنه

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «