اگر افکار رابطه جنسی یا محارم یا خیانت یا بردگی دارید بخوانید

1399/10/18

_یه مطلب غیر سیاسی هم بزاریم شاید به درد کسی بخوره

وسواس جنسی با رابطه جنسی با محارم، حیوان و کودک ارتباط دارد؟ از تشخیص تا درمان
به طور کلی وسواس به فکرهایی گفته می شود که فرد کنترلی بر آن ها نداشته و نمی تواند آن ها را متوقف کند، « وسواس جنسی » یکی از نگران کننده ترین انواع وسواس محسوب می شود که پیامدهای جدی و نگران کننده ای برای مبتلایان آن به همراه دارد. وسواس جنسی زیر دسته وسواس فکری عملی بوده و شامل فکرهایی می شود که ناخواسته باعث اضطراب و شرم افراد می گردد.

علائم وسواس جنسی
علائم و نشانه های وسواس در افراد متفاوت است اما وسواس جنسی معمولا شامل افکار ممنوعه زیر می باشد:

رابطه جنسی با حیوان
رابطه جنسی با محارم
خیانت
سوء استفاده جنسی از دیگران
بردگی جنسی
سادیسم جنسی یا مازوخیسم
ترس والدین از پیدا کردن احساس جنسی به فرزندشان
افکار جنسی در مورد دوستان یا نزدیکان
رابطه جنسی با افراد زیر سن قانونی
افکار ناخوشایند و سرزده ای که با گرایش جنسی فرد ناسازگار است.
فکر در مورد مجبور کردن دیگران به رابطه جنسی
فردی که از وسواس جنسی رنج می برند، افکار ناخواسته و آزاردهنده ای را تجربه می کند که با سیستم اخلاقی او سازگار نیست. برای برخی، این افکار می تواند آنقدر شدید باشند که فرد از نظر جسمی احساس کنند این احساس درست است. اما به طور معمول، فرد می داند که آن ها درست نیستند.

فرد در این هنگام نگران می شود که با ادامه پیدا کردن این افکار به آن ها عمل کند. در مواقع دیگر ممکن است افراد بدانند که هرگز طبق افکار وسواس گونه خود عمل نمی کنند ولی به دلیل فکرهای بیمارگونه خود رنج ببرند.

تفاوت وسواس جنسی با تخیل جنسی
به یاد داشته باشید که وسواس جنسی همان تخیل جنسی نیست.

تخیلات جنسی معمولاً با لذت همراه هستند و تصور آن ها برای افراد جذاب است اما وسواس جنسی افکار ناخواسته و ناراحت کننده ای است که به طور معمول با اضطراب، شرم و نفرت همراه است.

مبتلایان به اختلال وسواس فکری معمولاً نگران هستند که این افکار در انتها باعث شود که آن ها دست به این کارها بزنند، برعکس فردی که تخیل جنسی در این موارد داشته باشد از این تفکرات و عمل به آن ها لذت می برد.

تاثیر وسواس جنسی در رابطه زناشویی
این افکار بر روابط زناشویی افراد نیز تاثیر زیادی می گذارد، به طور مثال:

این افکار ممکن است در هنگام انجام رابطه زناشویی ایجاد شده و باعث سردمزاجی فرد شود.
این افراد به دلیل افکار ناهنجار از خودشان متنفر شده و به همین دلیل فرد هر لذتی را گناه بداند.
میل جنسی افراد کاهش پیدا کند.
نگرانی و اضطراب نیز ممکن است باعث سردی و کاهش میلی جنسی فرد گردد.

بسیاری از افراد درگیر با وسواس جنسی حالات روحی زیر را تجربه می کنند:
"من نمی خواهم هنگام رابطه جنسی این افکار بیمار به ذهنم خطور کند. این کار رابطه جنسی من را خراب می کند "

"اگر به اوج لذت جنسی برسم و ناگهان به چیزهای وحشتناک فکر کنم چه؟

آیا این بدان معنی است که من آن فکر را دوست دارم؟"

“اگر من به اندازه زمان های دیگر تحریک نشوم و ثابت شود که وسواس های من واقعی هستند، چه کنم؟”

چه می شود اگر در هنگام رابطه جنسی به همسرم آسیب وارد کنم؟

متاسفانه تحقیقات ثابت کرده اند که هرچقدر فرد سعی کند به موضوعی فکر نکند بیش تر درگیر آن موضوع می شود و به آن موضوع می پردازد.

وسواس جنسی

تشخیص وسواس جنسی
توجه داشته باشید که وسواس جنسی شامل مجموعه افکاری می شود که خود فرد احساس خوبی نسبت به آن ها ندارد اما کسی که پدوفیل یا میل جنسی نسبت به کودکان دارند از تمایل خود لذت می برند و احساس گناه و ناراحتی پیدا نمی کنند. این موضوع تفاوت اصلی بین وسواس جنسی و دیگر اختلالات است.

در حقیقت شما باید به احساس و نوع تفکر خود در مورد آن امر فکر کنید، اگر احساس شما با گناه همراه است شما دچار وسواس جنسی هستید. آیا می خواهید به افکار خود عمل کنید؟

اگر پاسخ شما مثبت است شما درگیر اختلال دیگری بجز وسواس جنسی هستید.

متاسفانه در برخی از شرایط این تفکرات به تصویرهایی برای فرد تبدیل می شود که فرار از آن ها برای او بسیار دشوار و سخت است، این تصویرها باعث افزایش اضطراب و نگرانی فرد می شوند و نیاز به درمان را شدید تر می سازند.

درمان وسواس جنسی
متاسفانه بسیاری از افرادی که درگیر وسواس جنسی هستند به ندرت به دکتر یا روانشناس مراجعه می کنند، این موضوع به این دلیل است که آن ها از احساسات خود خجالت می کشند و احساس گناه دارند. اما به یاد داشته باشید که دکتر و متخصص برای این کار آموزش دیده و متوجه هستند که شما کنترلی بر این افکار ندارید.

اگر افکاری تکراری در مورد مسائل جنسی دارید حتما به یک متخصص مراجعه کنید و در مورد آن ها صادقانه صحبت کنید. درمان های مطرح وسواس جنسی شامل موارد زیر هستند:

مواجهه درمانی
این درمان هیچگونه اثر جانبی به دنبال ندارد البته باید زیر نظر متخصص انجام شود. مشخص است که اگر فرد به دفعات در برابر ترس خود قرار بگیرد به مرور ترس خود را از دست می دهد. این درمان به شدت بیماری بستگی دارد و هر وقت که فرد بخواهد می تواند جلسه درمان را به پایان برساند.

به یاد داشته باشید که با گذشت جلسات اضطراب فرد به مرور کاهش می یابد و روبرو شدن با ترس برای او آسان تر می گردد.

وسواس جنسی

درمان شناختی رفتی
درمان شناختی رفتاری درمانی بسیار موثر برای وسواس است، در این درمان فرد این فرصت را پیدا می کند تا افکار بیمارگونه خود را تغییر دهد. در این شرایط فرد باید تمامی افکار خود را بپذیرید و جنگ با آن ها را اتمام بخشد سپس درمانگر به فرد کمک می کند تا ریشه تمامی این فکرها را پیدا کرده و آن را درمان می کند.

دارو درمانی
تجویز دارو که به وسیله روانشناس بالینی یا روانپزشک انجام می شود معمولا برای کنترل یا درمان اضطراب تجویز می گردد. پیش از استفاده از دارو حتما در مورد عوارض جانبی آن از دکتر خود سوال بپرسید و شرایط کار خود را برای او توضیح دهید، به طور مثال برخی از قرص ها ممکن است خواب آور باشند و هنگام رانندگی باعث ایجاد خطر شوند.

از طرف دیگر به هیچ عنوان دارویی را بدون تجویز دکتر استفاده نکنید، این کار می تواند به شدت خطرناک باشد، صرف این که یک دارو برای دوست یا مادر شما مفید بوده به این معنی نیست که برای شما نیز مفید است.

به هیچ عنوان مصرف داروی خود را قطع یا دوز آن را تغییر ندهید، این کار را به پزشک خود بسپارید.

1920 👀
10 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-01-08 00:02:02 +0330 +0330

جون بابا چه کردی
دل ماها رو شاد کردی

فکر کنم منم دارم😕😕😕😕

ولی راست میگی اگه میخوای فکر نکنی بیشتر فکر می‌کنی بهش
تا وقتی که بهش فکر می‌کنی یهو یادت موزه!!

1 ❤️

2021-01-08 00:14:03 +0330 +0330

↩ Open._.Mind
کدوم مرغ؟ مرغ تخمگذار یا مرغ گوشتی ؟؟ 😂 😂 هی گفتن سیاسی چرا میزاری گفتم یه علمی بزارم . مخصوصا این خواستها و گرایشها زیاد شده حتما یه مشکل روانی این وسط هست که ملت به این سمتها رفتن

0 ❤️

2021-01-08 00:19:31 +0330 +0330

↩ Open._.Mind
خدای نکرده نگفتم شما روانی شدی گفتم این گرایشات زیاد شده شاید به درد کسی بخوره . نه بابا چرا یادم بره . داشتم شوخی میکردم 😂

0 ❤️

2021-01-08 00:20:36 +0330 +0330

↩ wrecked_erny
خوب اگر این افکار رو داری باید فکر درمانش هم باشی چون الان یه حفره هست اما بعدا تبدیل به یه چاه میشه که خودتو میکشه درونش.

2 ❤️

2021-01-08 00:22:36 +0330 +0330

↩ حشرزاد
من الان وسط درونشم

درونم : تو چجوری وسط منی؟!🙄🙄

میگم وسط درون چاه!!!

درونم : من چاه دارم؟!

1 ❤️

2021-01-08 00:33:55 +0330 +0330

↩ wrecked_erny
تو اگر وسط درونشی پس چطوری درونش وسطتت هستش ؟؟

0 ❤️

2021-01-08 00:35:09 +0330 +0330

↩ حشرزاد
منم نمی‌دونم
درونم تو من گیر کرده

درونم:خودشم نمیدونه فقط می‌دونه که نمیدونه که گیر کرده

0 ❤️

2021-01-08 01:02:53 +0330 +0330

↩ .Daniel.
راستش منم هیچ وقت نتونستم درک کنم که یک دختر کم سن چه چیزی داره که ادم باید بهش فکر کنه یا حتی عمل کنه . به نظرم باید جلوی ازدواج زیر ۱۸ سال رو گرفت و کسایی هم که به کسی زیر سن ۱۸ سال تعرض میکنن باید شدیدا محاکمه بشن

2 ❤️

2021-01-08 01:14:27 +0330 +0330

با سلام.
تاپیک مفیدی بود.
خداوند شما را به راه راست هدایت کند .

0 ❤️

2021-01-08 02:10:13 +0330 +0330

↩ زشت و زیبا
متاسفانه ما ایرانی ها همیشه از یک طرف بام میوفتیم یه روز مذهبی سرسخت و بی منطق یه روزم فکر میکنیم که هر کاری رو میتونیم به اسم ازادی زیر سوال ببریم و انجام بدیم . متاسفانه اکثر چیزهایی که من اینجا میبینم بیشتر بیماری هست تا یه گرایش جنسی . اکثر این رفتارها و خواستها هم چیزی جز نابودی خانواده و جامعه نیست . برای همینم زیاد علاقه ای ندارم که اینجا فعالیتی تو زمینه جنسی داشته باشم . البته تمام این حرفها به این معنی نیست که من مشکلی ندارم و خوب هستم . حالا یکی کمتر یکی بیشتر درگیریم و باید خودمونو درمان کنیم به نظرم همه اینها اختلالات روحی و روانی هست که بخاطر شرایط محیط و سیستم کشور دچارش شدیم .

2 ❤️

2021-01-08 02:14:25 +0330 +0330

↩ .Daniel.
درسته همه جا این جور ادمها هستن ولی اکثر کشورها قوانین سفت و سخت دارن و برخورد میکنن این مملکت نه سر داره نه ته . دیروز یه مطلبی میخوندم که واقعا ناراحت کننده بود یه بابایی تو ایران دختران بدسرپرست کم سن رو برای استفاده جنسی در قبال دریافت پول خوب میداد به دیگران . مشتری میگفت من پدوفیلی دارم طرف گفت من برات جوری درست میکنم که از لحاظ شرعی و قانونی برات مشکل پیش نیاد فقط اگر ملت بفهمن دهنت سرویسه .اینم کشور ما

2 ❤️

2021-01-08 11:59:43 +0330 +0330

↩ ایکاروس
❤️ 🌹 تشکر . خداوند اینقدر به ما لطف داشته که بنده حقیر رو روی راست نشونده اینقدرم دوسم داره حاضر نیست از روش بلندم کنه.

1 ❤️

2021-01-08 12:03:35 +0330 +0330

↩ زشت و زیبا
تو جوامع ازاد همه درک و تعریف درستی از کلمات و واژه ها دارن اینجا به اسم ازادی و روشنفکری ، ازادی رو از بین میبرن و به اسم روشنفکری توحش و جهل و خرافه رو گسترش میدن . تفاوت جامعه ما با اونها در نژاد و منابع نیست تفاوت تو سطح اگاهی و درک درست از واقعیت هاست که امروز اونها به اونجا رسیدن و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم.

1 ❤️

2021-01-08 12:31:23 +0330 +0330

↩ حشرزاد
😂 😂 👍

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «