ایمنی در بانداژ: قوانین اصلی

1399/10/29


چرا همه به ایمنی در بانداژ و به بند کشیدن فکر می‌کنند؟چون بانداژ در سکس، مثل ورزش‌های افراطی در زمینه‌های ورزشی است. هر دو از حد معمول فراتر می‌روند، راحتی را پشت سر می‌گذارند، بر موجی از آدرنالین مترشحه ناشی از احساس خطر و اعمال خلاف عرف سوار می‌شوند، هر دو کمی بیش از حد وحشی یا خطرناک برای مردم “نرمال” تلقی می‌شوند. البته خیلی از همین افراد در دل خود آرزو دارند که بتوانند کمی ماجراجوتر باشند تا بتوانند از این کارها بکنند.
اگر تصمیم دارید که یک ورزش افراطی بکنید، قدم‌هایی در جهت تضمین ایمنی خود تا حد ممکن برمی‌دارید. برای بانداژ کردن هم همین قانون برقرار است. هر چند که ریسک‌های این کار به اندازه‌ی ورزش‌های افراطی نیست، ولی به هر حال عاقلانه است که خود را ایمن و سلامت نگه دارید.
اینجا چهار تا از بهترین تمرینات ایمن بانداژ ذکر شده است:

فقط با کسی که می‌شناسید این کار را انجام دهید

بانداژ شامل تسلیم کنترل یک شریک به شریک دیگر است. این کنترل معمولا از نوع فیزیکی است که شامل انواع دست‌بند و طناب می‌شود ولی ممکن است عناصری روانی از اربابیت و بردگی هم حضور داشته باشد. آیا سپردن کنترل اوضاع به شخصی که نمی‌شناسید عاقلانه است؟ احتمالا نه! فقط با کسی که می‌شناسید و به وی اعتماد دارید اجازه دهید تا شما را به اسارت بکشد.
برای برخی تسلیم کنترل به یک غریبه زنگ آژیر را به صدا در می‌آورد. اگر به همچین چیزی علاقه دارید، یک لحظه به ریسکی که برای خودتان و افراد وابسته به شما وجود دارد فکر کنید و تا جای ممکن احتیاط های ایمنی را جدی بگیرید. مثلا یک نفر که می‌شناسید و به او اطمینان دارید حضور داشته باشد یا یک نفر بداند که شما با چه کسی و کجا هستید.

با شریکتان ارتباط برقرار کنید

ارتباط علاوه بر گفتن، به معنای شنیدن هم هست! مخصوصا اگر نقش اربابی دارید، با دقت گوش کنید، از چشمانتان به اندازه‌ی گوش‌ها برای شنیدن استفاده کنید. نشانه‌های لذت و سرخوشی را زیر نظر بگیرید و نسبت به نشانه‌های آزار و معذب بودن هشیار باشید. زیر نظر داشتن تنفس شریکتان نشانگر خوبی است برای اینکه بدانید چقدر فراتر می‌توانید پیش بروید. اگر شک دارید که شریکتان در حال لذت بردن است یا خیر، صراحتا یک معیار اندازه گیری یا کلمه‌ی ایمن را از او خواستار باشید.
اگر در نقش بردگی هستید، مطمئن شوید که وقتی چیزی خوشایندتان نیست، شریکتان را مطلع می‌کنید. اجباری نیست که چیزی که لذت نمی‌برید را تحمل کنید. از قبل هر گونه محدودیتی را عنوان کنید و اگر ضروری بود، در همان لحظه تکرارش کنید تا شریکتان بداند و بتواند آنها را اعمال کند. مطمئن شوید که کلمه‌ی امنی برمی‌گزینید. یادتان باشد، در BDSM، “نه” کلمه‌ی امن نیست.
همچنین، اگر نمی‌توانید به صورت زبانی ارتباط داشته باشید، مطمئن شوید که یک کلمه‌ی امن فیزیکی جایگزین کرده‌اید. مثلا یک توپ که دستتان می‌گیرید و به جای گفتن کلمه‌ی امن رهایش می‌کنید. البته مکالمه‌ی شفاهی فقط به علت استفاده از دهان بند مختل نمی‌شود، خیلی‌ها هنگامی که مضطرب می‌شوند، نمی‌توانند به دلایل روانی کلمه‌ی امن را بیان کنند.

هیچ‌وقت شریکتان را تنها نگذارید

اتفاقات بد زیادی می‌تواند برای کسی که به صورت فیزیکی محدود شده است بیفتند (مثلا اگر جایی آتش بگیرد) و اگر برای آزاد کردنشان در محل نباشید، نمی‌توانند به خودشان کمک کنند. دهان‌بندهای توپی از لحاظ مختل کردن تنفس معروفند و همچنین ممکن است خود محدودیت‌ها برای شریک اسیر ایجاد مشکل کنند. برای همین، حواستان باشد که هیچ‌وقت شریک اسیر خود را تنها نگذارید.

همیشه یک عدد قیچی جراحی (یا هر وسیله‌ای که مطمئنید برندگی دارد) دم دست داشته باشید تا در مواقع لزوم طناب را ببرید. حواستان باشد که چاقو انتخاب نکنید، چون در مواقع اظطرار، ممکن است بیشتر ضرر داشته باشد تا منفعت.

با آناتومی پایه‌ای آشنا باشید

چه باور بکنید یا نکنید، اگر کسی را بد بانداژ کنید، ممکن است به او آسیب برسد. ممکن است جریان خون را قطع کنید، به اعصاب، ماهیچه یا مفاصل صدمه برسانید یا چیزهای بدتر. نمی‌خواهم بترسانمتان، فقط مطمئن شوید که آگاهی اولیه‌ای نسبت به گره زدن ایمن دارید.
به عنوان مبتدی، هیچ وقت بانداژ گردن را انجام ندهید. اگر می‌خواهید گردن را محدود کنید، یک قلاده برای BDSM مناسب است. مثلا قلاده‌ای که پدگذاری شده و حداقل یک انگشت به راحتی بین گردن و قلاده جا می‌شود.

اگر اوضاع خوب پیش نمی‌رود، متوقف شوید

همیشه یادتان باشد که هدف در اسارت و بانداژ این است که هر دو شریک لذت ببرند. اگر کسی لذتی نمی‌برد، دارید اشتباه می‌زنید. متوقف شوید! شاید زیادی پیش رفتید، یا با سرعت بیش از حد. یا شاید فعالیتی را انجام می‌دهید که شریکتان واقعا لذتی ازش نمی‌برد. در هر صورت، هر کسی که اسیر است را آزاد کنید، و بعد مکالمه ای داشته باشید تا بفهمید چه چیزی غلط پیش رفت و چگونه می‌توانید در آینده از وقوعش جلوگیری کنید.

این چهار توصیه‌ی ایمنی برای هر سناریوی اسارتی قابل تعمیم است. عمل به آنها به شما کمک می‌کند تا در جهت کلی درستی قرار بگیرید و تجربه‌ی بانداژ ایمن‌تر و شادتری داشته باشید. هرچند، چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد و کشف کنید که آیا می‌خواهید بانداژ را وارد قسمتی از فعالیت‌های اتاق خواب خود کنید یا نه!

منبع

11 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-01-18 03:09:36 +0330 +0330

↩ grandboy7
جرالدز گیم

1 ❤️

2021-01-18 03:16:25 +0330 +0330

↩ grandboy7
دقیقا داشتم ترجمه میکردم ب همون فک کردم:)))
ندیدمش
حس کردم ترسناکه

1 ❤️

2021-01-18 04:05:19 +0330 +0330

لعنتی عالیه 🤤

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «