برای بدست‌آوردن توجه یک مرد چه کنیم؟ (نکاتی ویژه خانم‌ها)

1401/04/05

21 راه وسوسه‌انگیز جهت جلب توجه یک مرد و به وجد آوردن او در هرکجا که باشید!

مقاله‌ای از Vin Serai


اگر برای بچشم‌آمدن به مشکل برمیخورید، ایراد از شما نیست، از مهارت‌های عشوه‌گری‌تان است!
یاد بگیرید چگونه نظر یک مرد را جلب کنید و بدین ترتیب هرگز نادیده گرفته نخواهید شد.

باورتان بشود یا نه، مردان عالی‌رتبه همیشه وجود دارند. گاهی اوقات، تنها برای لحظه‌ای آنان را میبینیم و در اوقاتی دیگر پیش می‌آید که زمانی را در کنارشان سپری کنیم. اینکه بفهمید چگونه نظر یک مرد را به خود جلب کنید، به شما تضمین میدهد که او این‌بار برای مدت بیشتری دوروبرتان بماند.

ممکن است در طول زندگی خود با تعدادی مرد فوق‌العاده‌ روبه‌رو شده باشید. احتمالاً دل به چندی از آنان نیز باخته‌اید اما آنان به وجودتان آگاه نشدند یا همان میزان از توجهی را که به ایشان نشان دادید به شما ارزانی ننمودند. نگرانی نورزید و تصور نکنید که ایراد از آنچه بوده که خودتان به اشتباه انجام دادید. مسئله تنها همین است که باید یاد بگیرید چگونه در میان یک جمع، به چشم بیایید و خود را متمایز کنید!
در ذیل، راهنمایی تمام و کمال مهیا شده؛ جهت آنکه توجه مرد موردنظر را جلب کنید و مورد پسند او واقع شوید؛ حال هر کجا که او را ملاقات کرده باشید.

چطور هرکجا که هستید توجه مردی را جلب نمایید و قلبش را به تزلزل درآورید!
وقتی در زندگی واقعی با مردی برخورد میکنید، 3 حالت ممکن وجود دارد:

  1. اولین بار است که او را میبینید
  2. شاید گاه و بی‌گاه با او برخورد میکنید
  3. همواره او را میشناسید

مبنی بر حالت موردنظر، روش‌های گوناگونی وجود دارند که بوسیله‌ی آنان میتوانید توجهش را جلب کنید، تحت تأثیر قرارش دهید و ترغیبش نمایید که به شما درخواست بیرون رفتن بدهد و یا بر رویتان حرکتی اعمال کند.
البته، هر مردی متفاوت است و در اینجا شیوه‌ای نداریم که با تمام موارد سازگار باشد. با این وجود، فنونی وجود دارند که بوسیله‌ی آنان میتوانید از این امر که آشکارا متوجهتان شود، اطمینان حاصل کنید.

1. لبخند بزنید و از ارتباط چشمی بهره بگیرید
گاه و بی‌گاه به او خیره شوید و اجازه دهید متوجه نگاهتان شود. تماس چشمی، ساده‌ترین و آسان‌ترین راه برای فهماندن این مهم به یک مرد است که نظرتان به او جلب شده. تعدادی نگاه کوتاه رد و بدل کنید، اما به‌ هیچ‌وجه، افراط به‌خرج ندهید.

2. با خودتان ور بروید! (از اون "ور"ها نه!)
وقتی مجذوب کسی میشویم، بطور غریزی احساساتمان را با رفتار جسمی بروز میدهیم. این یکی از راهکارهای زیرکانه و ظریف است تا به کسی بفهمانید مجذوبش شده‌اید.
با موهای خود ور بروید و یا هرازگاهی با خم کردن سرتان، گردن نحیف خود و نیز بیرون‌زدگی سینه‌تان را به نمایش بگذارید.

3. برآمدگی‌ها و قوس بدنتان را به نمایش بکشید
علی‌رغم هرکجا که هستید، اگر میخواهید توجه مردی را به خود جلب کنید، باید قوس و برآمدگی‌های تنتان را به نمایش بگذارید. مردان، موجوداتی بصری هستند و پس از رخسارتان، هیکل خوش‌تراش شما ویژگی‌ بعدیست که توجهشان را جلب خواهد کرد.

4. تظاهر کنید مضطربید و رفتاری ناز و دخترانه از خود بروز دهید
پس از چندی نگاه پنهانی، وقتی چشمش شما را گرفت خودتان را ناز کنید. به سمتی دیگر بنگرید و برای خودتان، بدون نگاه کردن به کسی، لبخند بزنید.

5. در راستای آموختن نحوه‌ی جلب توجه مردان، در حرکات خود کرشمه به‌خرج دهید
حالت ایستادنتان آسوده باشد، بیش از حد فعال و پرتحرک نباشید. درحالیکه با کمال ظرافت، با خودکار یا لیوان شرابی که در دست دارید بازی میکنید، هرازگاهی به او خیره شوید.

6. وانمود کنید حوصله‌تان سررفته
مردان ممکن است از نزدیک‌شدن به دختری که سرش شلوغ است شرم ورزند. اگر میخواهید بر رویتان حرکتی انجام دهند، با اشیاء اطراف ور بروید، ثابت و بیکار بمانید و وانمود کنید حوصله‌تان سررفته.
این‌کار علامتی مناسب به آنان روانه میکند تا بدانند منتظر هستید از خود حرکتی سر دهند.

7. حرکات بدنی و رفتار او را تقلید کنید
این کار کمک میکند حتی اگر با فاصله‌ای دور از هم نشسته‌اید، ارتباطی را میان یکدیگر ایجاد کنید. اگر مشاهده میکنید که از شدت گرما یقه‌ی خود را کنار میزنند، شما نیز خودتان را با دستانتان باد بزنید تا به او بفهمانید این حرارت را مشترکاً احساس میکنید.
یادبگیرید که با شبیه‌سازی رفتار یکدیگر، ارتباطی میان خود تشکیل دهید (نیاز نیست عیناً کاری که انجام میدهند تکرار کنید؛ تا جایی که مقصودتان از عمل مشخص باشد)

8. برای او فرصت‌هایی ایجاد کنید
تمام آقایان که در پایین‌تنه‌ی خود قلوه‌سنگ جا نداده‌اند تا بتوانند در همان نگاه اول بر دختری حرکتی بزنند!
پس با مهیا نمودن فرصت‌هایی جهت صحبت کردن، به او کمک کنید.
اگر میخواهید توجه مردی را بدست آورید، به او فرصتی برای نزدیک شدن بدهید. وقتی به سرویس بهداشتی میروید به تنهایی از کنارش عبور کنید، در کنار پیش‌خانِ بار یا کافه برخورد کوچکی با او داشته باشید و سپس با لبخندی شیرین از او عذرخواهی کنید و غیره و غیره…

9. به ظاهر و لباس خود برسید
نیاز نیست این موضوع را تکرار کنیم، اما وقتی بحث به توجه در نگاه اول میرسد، مردان صرفاً موجوداتی بصری هستند. اگر میخواهید بدانید چگونه توجه مردی را بدست آورید، بدانید که آنان عاشق زنانی‌اند که کفش پاشنه‌بلند میپوشند و به گونه‌ای البسه به تن میکنند که دهان هر مردی را باز نگه دارد. چنین پوششی را امتحان کنید، اما مبتذل نباشید.

10. دختری خوش‌ و مفرح باشید
پسران همیشه مجذوب دخترانی میشوند که کانون پایکوبی‌اند. وقتی با دوستان خودتان بیرون میروید، در کنارشان خوش بگذرانید. وقتی او ببیند شما دختر جذابی هستید که از زمان خود به خوشی استفاده میکند، آنگاه دلیل زیادی برای نادیده گرفتن شما نخواهد داشت.

11. در مکان‌های مشترک دیده شوید
گاه و بی‌گاه با او برخورد داشته باشید، چه سلف مدرسه و دانشگاه باشد چه باشگاه. میتوانید از این نکات برای جذب یک مرد در نگاه اول بهره ببرید اما الزامی بر صحبت با او وجود ندارد.
تنها کافیست توجه او را به خود جلب کنید و کاری کنید وقتی در اطرافش نیستید، دلش هوای شما را بکند.

12. یاد بگیرید چگونه با خون‌گرمی و صمیمیت توجه مردی را به خود جلب کنید
وقتی از کنارش میگذرید یا در مکانی جدید با او برخورد میکنید، لبخندی ریز و محتاطانه روانه‌اش کنید. ممکن است برای انجام حرکت ترسیده باشد، پس وقتی با او برخورد میکنید از مضطرب نمودنش دوری ورزید.

13. به او فرصت‌هایی برای صحبت با خودتان بدهید
اگر میتوانید بر میز کناری‌اش بنشینید یا اگر بهانه‌ای پیدا کردید به نزدیکی‌اش گام بردارید. بگذارید بفهمد نظرتان به او جلب شده، ولی با تلاش‌های مداوم در جهت داشتن برخورد با او، افراط به خرج ندهید!

14. از او کمک بخواهید
اگر حرکتی بر روی شما انجام نمیدهد، خوی شرافتمندانه‌ی ‌او را به پا خیزانید. وقتی از کنارتان درحال عبور است، گیره‌ی موی خود، کتاب یا ورقی کاغذ را به زمین بیاندازید. یا آنکه درحال گذر از کنارتان، از او بخواهید که یک خودکار، یا هرچیز دیگری که برای آن لحظه مناسب بود، به شما امانت بدهد. این‌کار به او بهانه‌ای ایده‌آل جهت آغاز مکالمه‌ای با شما خواهد داد.

15. به آرامی پیش بروید
تنها بخاطر اینکه با هم صحبت میکنید، بیش‌ازحد هیجان‌زده نشوید. شما توجه آن مرد را جلب کرده‌اید، اما بی‌چاره و فرومانده جلوه نکنید. همچنین، در بوق و کرنای خود سینگل بودن خودتان را جار نزنید و اینگونه جلوه ندهید که گویی از فرش تا عرش درمانده‌ی یافتن فردی برای عاشق شدن هستید! با او مکالمات مشغول‌کننده‌ای داشته باشید و کاری کنید متوجه شود چه شکار منحصربفردی هستید!

16. ارتباطتان را با او حفظ کنید
وقتی سرانجام به صحبت افتادید، از طریق شبکه‌های اجتماعی با هم تماس برقرار کنید و هرازگاهی با پسندیدن پست‌های آنان و یا ارسال پیام خصوصی، این ارتباط را حفظ کنید (زیاده‌روی نکنید). اما اگر احساس کردید او بیشتر از شما یا حداقل به اندازه‌‌ی خودتان، اقدامی را از سر نمیگیرد، برای مدتی عقب‌نشینی کنید تا آنکه علاقه‌ای به شما نشان دهد.

17. کمی مرموز و اسرارآمیز باشید
اگر میخواهید یاد بگیرید چگونه توجه مردی را به‌خود جلب کنید، کاری کنید بخواهد بیشتر شما را بشناسد. با اظهار مواردی اندک درباره‌ی خودتان و ترغیب او به پرسیدن سؤال‌های بیشتر از شما، کنجکاویتش را برانگیزید.
درباره‌ی علایق و سرگرمی‌هایتان صحبت کنید اما همه چیز را برایشان برملا نکنید. صحبت درباره‌ی سفر آخر هفته‌تان به چشمه‌ی آب‌گرم و یا جلسه‌ی معمول ماساژتان، میتواند بنظر بی‌گزند بیاید، اما باعث میشود شما را در برهنگی تصور نمایند. تعدادی نکات متنوع اضافه کنید که بتوانند او را مسحور کنند و تمایلش را به شما برانگیزند.

18. سازگار به‌نظر برسید
از همان ابتدای کار بر مسائل مختلف به مخالفت نپردازید. ممکن است با نظرات او تفاوت‌هایی داشته باشید اما اگر چیز خاصی نبود، بی‌دلیل با او بحث نکنید.
او با کسی که سازگارش باشد ارتباط بهتری برقرار خواهد کرد تا کسی که دائم در برابر منطق او ایراد بیاورد و حالش را بگیرد!

19. گستاخ نباشید
درحالیکه یک مرد ممکن است عدم موافقت دختری را به منزله‌ی چالشی دربرابر متأثر نمودنش درنظر بگیرد، اما هیچ مردی از دختری خوشش نمی‌آید که برایش چشم غره میرود و اغلب اوقات ضایعش میکند.
بیش‌ازحد سرسخت نباشید و در برابر هر اظهاراتی که بیان میکند بدنبال اثبات نظر خود نباشید، آن هم تنها به این هدف که قانعش کنید خیلی باهوش و ازخود‌مطمئن هستید! (و روراستانه، باهوش‌ترینِ افراد هرگز درگیر بحث و مشاجره نمیشوند. زیرا آنقدر آگاه و بامعلومات هستند که بپذیرند در هر دو سوی یک بحث، حقی نهفته است.)

20. قابل‌دسترس بنظر برسید
هرازگاهی سرنخ‌هایی روانه‌ کنید تا به او بفهمانید نظرتان جلب گردیده. اما زیاده روی نکنید. بدنبال راهی برای ایجاد مکالمه باشید تا به او بفهمانید مجرد و فاقد رابطه هستید و چند آخرهفته‌ی آزاد برای گذراندن وقت دارید.
کاری کنید برایش سؤال شود که آیا به او علاقه دارید یا خیر و اجازه دهید حس کنجکاوی‌اش دل به شما ببندد.

21. کاری کنید دلباخته‌ی شما شود
توجهش را جلب کرده‌اید و اکنون میخواهید بداند که به او علاقه‌مند هستید.
پس منتظر چه هستید؟ نفس حقیقی خود باشید و کاری کنید با جنون تمام عاشقتان شود!

زمان یادگرفتن اینکه چگونه توجه مردی را بدست آورید، مواظب باشید که بیش از حد خودتان را طاقچه بالا نگذارید!
البته اینکه در راه یاد گرفتن چگونگی جلب توجه یک مرد، کمی خودتان را طاقچه بالا بگذارید و سرسخت جلوه دهید، میتواند راهکار مفیدی باشد. اما اگر در آن زیاده‌روی کنید، برایتان تأثیر طلوبی نخواهد گذاشت.
مردان، گاهی مسائل را بسیار جدی و عینی برداشت میکنند و نمیتوانند معنای نهفته در لفافه‌ی کلام و رفتارتان را دریابند. اگر هیچوقت در دسترس نیستید، سرد برخورد میکنید و او تماماً این حس را دریافت میکند که شما مایل نیستید، پس مسئله را همانطور که به ظاهر میرسد دریافت خواهد کرد و میپندارد که شما به او علاقه‌ای ندارید.
طاقچه‌بالا گذاشتن تنها زمانی جواب میدهد که تعادل را در آن حفظ کنید. مثل موش و گربه بازی میماند. ابتدا به او نشان میدهید که مایلید اما سپس برای یکی دو بار آنچنان قابل دسترس نخواهید بود. سپس مجدداً در دسترس قرار میگیرید و دفعه‌ی بعد باز هم عقب میکشید. این رفتار باعث میشود از خود بپرسد دیگر چه چیزی توجه شما را به خود جلب نموده؟ یا اصلاً چه کسی؟!

از یک مرد انتظار نداشته باشید خواننده‌ی ذهنتان باشد. گاهی همین امر آسان‌تر است که مستقیماً از لاک خود بیرون بیایید و بگویید به او علاقه دارید.
ترسناک است، بله، اما جواب میدهد!

اینگونه نمیشود که انتظار داشته باشید خودش ذهنتان را بخواند و حستان را دریافت کند، آن هم زمانی که حالت چهره‌ی شما عملاً قیافه‌ی هرزه‌ای بی‌حال و بی‌تفاوت است.
مسیر مستقیم اغلب دشوارتر است، اما علامت‌هایی ظریف و در عین‌حال محکم، شما را در رساندن پیام و مقصودتان یاری خواهند کرد.

منبع

4730 👀
9 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-06-26 16:36:38 +0430 +0430

شما فقط لخت شو بقیش با ما 😁

1 ❤️

2022-06-26 19:38:54 +0430 +0430

چند بار بگوئیم آخرا! لباس بازتری بپوشید!! 😁

1 ❤️

2022-06-28 20:26:51 +0430 +0430

من پسرم ولی عالی بود

0 ❤️

2022-06-29 07:46:17 +0430 +0430

در یک کلام دختر یا زن باید شخصیت داشته باشد
و خودشو دست بالا نگیره دهه شصت و اینا گذشت که ی دختر
یا زن ی متلک ساده بهش مینداختی بهت بدو بیراه میگفت
الان جمعیت زنا تقریبا داره رو به ۳ برابر مردا میذاره پس اگر
بفکر زندگی کردنی قانع باش فکر نکن ی مرد باید همچیز ی زنو
و زندگیرو براورده کنه از ۱۰۰ تا زن بپرسی اولین حرفشون اینه
پولدار باشه و ساپورتم کنه خوب تو چی داری بجز اندام زنانه
چیز دیگه ای داری سکس همه زندگی نیست ،درسته ی غریضه
هستش و باید باشه ولی همچیز نیست ، من خودم به زنی بها میدم
که شخصیت داشته باشه عاطفی باشه و رفاقت کنه اینو همه زنا
بدونن مرد اگر زنیرو بخواد براش همکاری میکنه تا جاییکه توان داشته
باشه براش انجام میده بدبختی جامعه ما اینجاش که ی دختر فکر میکنه خوشگل باشه بخودش برسه و هیکلشو تو دید بذاره دیگه تمومه
نمیگم خوشگلی و خوش هیکلی لازم نیست ،ولی زنا میخوان ره صد
سالرو یکشبه برن فقط پول اگر این تو فکرت باشه ،پس تا از ریختو
قیافه نیفتادی فقط تور کن تا بتونی ی پولی جمع کنی ، ولی زن باهوش
کار میکنه و دنبال ساپورت کسی نمیگرده و برای زندگی خودش ی مرد
انتخاب میکنه نمیذاره که انتخاب بشه 👙💄👠

1 ❤️

2022-06-29 11:16:20 +0430 +0430

شاید برای مردای خارجی این همه کار لازم باشه برای مردهای ایرانی هیچکاری لازم نیست خودشون همیشه اماده عملیات هستند 😂 😁

0 ❤️

2022-07-01 21:11:49 +0430 +0430

امان از اون موقع که هم ازش خوشت اومده
و هم جایی هستید که فانتزی شروع رابطه غیرممکنه

0 ❤️

2022-07-05 17:24:46 +0430 +0430

این حرفها را ول کن جانم، فقط کون تان را نمایش دهید.

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «